/ 2007.04.21-22 /

NyársalásSzombat délután fél 5re érkeztünk meg barátnõmmel a budakalászi találkozóhelyre, felhívtam Gyurmát jöjjön el értünk. Nemsokára megérkezett Kisss is Erikával, most kivételesen MZ-vel 🙂 Délelõtt is volt egy idõpont amikor Gyurma begyûjtötte volna az embereket, akkor csak Meva jött el (ETZ 251). Így ketten érkeztek meg értünk, majd bemutatkozás után egyenest mentünk Gyurmáékhoz. Megismertük Gyurma szüleit akik nagyon kedvesen fogadtak minket, lepakoltuk a motorokról a dolgainkat, birtokba vettük a házat 🙂 Kis pihenõ után fogtuk magunkat és a 4 MZ elindult egy kisebb körre a Pilisben. Nagyon kellemes délután volt, igazi motoros idõ… Felmentünk Dobogókõre, ahol megnéztük sokadjára is a szép kilátást 🙂

CsoportképFényképezkedés után visszaindultunk Budakalászra. Mondtam Gyurmának, hogy álljunk majd meg Pomázon, mert tankolnom kell és kenyeret is vegyünk majd a nyársaláshoz. Ahogy jöttünk le a hegyrõl csak azt éreztem minden kuplungolás után, hogy egyre hosszabb a bovden és mintha szakadnának el a szálak benne. A kuplungkar is egyre kevesebb helyen fogott már. Mire megálltunk a bolt elõtt, egyetlen egy szál maradt meg a bovdenembõl… Sajnos nagyon meg volt törve a kuplungkarnál az utángyártott kormány és óratartó miatt, ezért elkoptak a szálak – így sikerült nekem produkálnom a túra egyetlen szerelését 🙂

VisegrádHála Kisssnek, volt nála tartalék bovden amit mégegyszer köszönök neki 🙂 Természetesen nem 251hez való bovden volt, ezért ha kétszer körbetekerem a motoron hosszában, akkor is hosszú lett volna 😀 Gyorsan kicseréltem a bovdent, majd mentünk tankolni a közeli kútra. Ekkor érkezett meg Zsandi, a Raklapmester 🙂 Mikor hazaértünk, gyorsan kerestünk is neki egyet nehogy éjfélkor ne legyen mit felaprítani a tûzhöz. Kicsit féltünk, hogy nem lesz elég fa Gyurmáéknál, de a raklappal és a kisszékkel együtt elég lett. A házigazdánknak névnapja volt, így koccintottunk az egészségére majd elkezdtünk nyársalni. Sajnos Meva nem tartott velünk, illetve Éva betegsége miatt már korábban lemondta a túrát.

Music CenterNagyon jól éreztük magunkat, Gyurma kitûnõ zenei válogatása hatására táncparketté alakult a nyársaló és a nagyteljesítményû hangrendszer (mp3 lejátszó a kisasztalon) közötti füves rész, majd házigazdánk mutatta meg nekünk a legjobb lépéseket 🙂 Idõvel megérkezett még Pityu és Orsi is, akik a hagymával és a virslivel folytattak kemény harcot a nyárson és a nyársaló környékén.

ÜvegtigrisEz eltartott fél 1ig, majd eltettük magunkat másnapra, volt aki a házban volt aki sátorban aludt. Reggel 8kor keltünk, Sanyi fél óra múlva sem ébredt még fel, kicsit megártott neki az elõzõ este. Kávéztunk, megreggeliztünk. Csatlakozott hozzánk Skeke is 251es MZ-vel, majd 10 körül elindultunk Visegrádra. Zsandi ekkor már nem tartott velünk. Megálltunk a kilátónál, fényképezdekés. Tankolás után mentünk visszafelé ugyanazon az úton, majd Zsámbék felé; nagyon szép tájakon mentünk át és az idõ is nagyon kellemes volt. Meglátogattuk a  templomromot, visszafelé pedig az Üvegtigrist. Körbenéztünk, ettünk-ittunk majd visszatértünk a bázisra. 4 óra körül felszerelkeztünk a csomagjainkkal és mindenki elbúcsúzott.
Nagyon jól éreztük magunkat ezen a túrán (is), jó sokat motoroztunk.. a legjobb Gyurma túra volt az összes közül! 🙂