
Sajnos az ugrándozása részterhelésen újra előjött, úgyhogy győrben próbaképpen vettem egy súbertűt hogy kicseréljem (más tippem már nincs).
Az út szélén neki is álltam volna, és hoppá... A felső zégergyűrű-horony nem volt beleesztergálva, de ez nem is lenne gond...
Szemmel láthatóan más az átmérője, úgyhogy elkezdtem itthon méregetni.
Bázisfelületnek a legalsó hornyot választottam ahogy a képen látható.
Az x távolságoknál megmértem a kúp átmérőjét mind a bent lévő, mind a motorban lévő tűnél.

http://www.kepfeltoltes.hu
Az értékek:
x ; utángyártott1 ; utángyártott2
0 ; 2.50 ; 2,46
20 ; 2,45 ; 2,23
25 ; 2,30 ; 2,12
30 ; 2,17 ; 2,02
35 ; 2,03 ; 1,88
A kúpos rész hossz az egyiken 30mm, a másikon 36mm.
Meg tudná valaki nézni melyik lenne a gyárinak megfelelő?
Ha esetleg meg tudnátok mérni egy gyári tű vastagságát akinek van olyanja...
251-es ETZ csatos karbijáról van szó...