Nekem a csatoson gyári plomba van. Viszont a tű középen, és kúti 98assal is ugyanúgy kopog, mint 95össel. Préssáv 1mm.csdani írta: Ezek után sokkal kevésbé jött elő a csörgés!
Neked megoldódott dúsítással?
Nekem a csatoson gyári plomba van. Viszont a tű középen, és kúti 98assal is ugyanúgy kopog, mint 95össel. Préssáv 1mm.csdani írta: Ezek után sokkal kevésbé jött elő a csörgés!
A 135-öshöz gyárilag 45ös való, a 140-eshez sztem 50es mehet, de lehet jó a 45ös is. ÜdvRocksoldier írta:valaki nemtudja véletlenül mekkora alapjárati fufóka való a 140es fófuvoka mellé? mert van 30 35 40 45 .. szerelési könyvbe nemtalálom ott egészen másvan .. mert ha joltudom akkor ezeknek arányba kell lenniük
A tömítést mindkét oldalt zsírozd be, nehogy kifújjon!gabsic írta: Mekkora ötlet már!
Az életben nem jutott volna eszembe!
Köszi, ma délután megjátszom a dolgot!
Mekkora ötlet már!Gyurmooo írta: Elővettem a "józan paraszti észt", és a hengertalp-tömítést a tőcsavarok felé kívül bevágtam, azaz a csavarok külső kerületénél
Így már helyre ment, átbújtatva a bevágáson a csavarokat.
Tegyél bele egy vastagabb hengerfej-tömítést, és jó lesz az!
van egy fiber tomitesRocksoldier írta:hali nemtudja valaki hogy 250 tsnél van e gyárilag a tüszelep alatt egy hézagoló alátét? szerelési könyvet nézve van de soha nem találkoztam vele csak mert ha az nélkül mérem aki az uszószintet elve más lesz az érték ... köszi
gabsic írta:Köszönöm a tippeket!
Próbálkoztam, próbálkoztam, csak éppen előrébb nem nagyon jutottam
KEzdtem a karbi újra beállításával, láttam hogy 130as fúvóka van benn, próbaképp raktam bele 140est.
Próbaút...
Sokkal jobb lett mint volt, kevésbé négyütemezik, 100 felett érezhetően jobban ment.
De 5 km után ugyanúgy csörgés kopogás, minden baja volt.
Hazaértem, akkor gyújtás ellenőrzés, 2,65mm-en volt az előgyújtás, nem is bántottam.
Előtte még meleg motorból leengedtem az olajat hogy megnézzem a kuplungnál mi zörög annyira.
miután kivettem a mérőórát a gyertya helyéről, kíváncsiságból bedugtam egy darab cint a gyertyafuraton. Résméret 0.3mm!!!! Húúúú mondom ez igen kicsi, hengerfej le
Hengerfejtömítés nem volt alatta, henger alatt a talptömítés is egy sima fénymásolópapírból volt vágva.
Mire sikerült hf tömítést szereznem addigra már 5 óra után volt, próbáltam lekapni a hengert, de nem akar lejönni :S A blokk nem billen annyit előre hogy kiférjen, hengerfejcsevarokat meg már nem volt időm kiszedni, úgyhogy mindent bepakoltam a garázsba, majd jövő hétvégén folytatom...
Csak már pöppet elegem van, 2 hete ezt a motort csinálom, és csak szaporodnak a gondok, egyre kevésbé látom a végét
Rocksoldier írta:má egy éve szerintem bővenn oylan mintha 5 be legyöngülne és nem lenne benne erő de amugy meg 1 2 3 4 jo eröteljes
csikin írta:Arra gondoltam, hogy túl nagy, de 16-os a hátsó kerék és így nincs is túl nagy.
Tehát nem fordulatszámfüggő a probléma, csak gyenge a motor, és az 5. fokozatban már nincs elég nyomatéka.
Pont ugyanez van nekem is csak 251-essel.Rocksoldier írta:má egy éve szerintem bővenn oylan mintha 5 be legyöngülne és nem lenne benne erő de amugy meg 1 2 3 4 jo eröteljes
Mekkora lánckerék van benne elől?Rocksoldier írta:má egy éve szerintem bővenn oylan mintha 5 be legyöngülne és nem lenne benne erő de amugy meg 1 2 3 4 jo eröteljes
Akkor ott nagy valószínűséggel a gagyi kipuff lesz a gond...Rocksoldier írta:
Tehat a lenyeg az, hogy a keverek aranyt a subertu, suberhez viszonyitott helyzetevel tudod valtoztatni. Gyakorlatban ez azt jelenti, hogy kitekered a karbi felso nagy lezaro kupakjat, amibe belemegy a gazbowden, kihzod az egesz subert mindenestol, kiszeded a suber tut azzal a kis kor alaku lemezkevel egyutt (a subertu allito lemezke), majd ha ugy veled sokat kap a motor, egy rovatkaval kintebb rakod a tut (ekkor azonos gazallas, suber allas mellett, kisebb keresztmetszete lesz a fofuvokanak). Nekem alap meretes fuvokaknal, alulrol a masodik rovatkaban van a tu, bar igaz, hogy utangyartott tu, szoval ki kell probalni. De elotte mindenkepp pontosan lodd be az uzemanyag szintet (hasznalati utasitasban megvan hogyan kell), mert csak ugy kapsz jo ertekeket.E.István írta:Hali!
Lenne egy kérdésem,mert nem teljesen világos a dolog!
A motorba jutó benzin mennyiségét(a keverési arányt)
mivel tudom beszabályozni?
A melléklevegő csavarral vagy az úszószintel?
Már másfél hete szenvedek a karbival és már teljesen összezavarodtam.
Nem úgy megy mint ahogy kellene,túl sokat kap(szerintem)!
A kipuff vége elég olajos!
Előre is köszi a segítséget!
(ETZ 150)
Üdv!
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 0 vendég