Üzemanyagellátás
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Lehet ilyen plombát kapni, viszont én tegnap vágtam bőrlyukasztóval szilikongumiból
Érdemes, és kell is próbálkozni vele.
A gyári beáll:a legdúsabbnál 1-el szegényebb! Nekem még legdúsabban van
Érdemes, és kell is próbálkozni vele.
A gyári beáll:a legdúsabbnál 1-el szegényebb! Nekem még legdúsabban van
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Nekem a csatoson gyári plomba van. Viszont a tű középen, és kúti 98assal is ugyanúgy kopog, mint 95össel. Préssáv 1mm.csdani írta: Ezek után sokkal kevésbé jött elő a csörgés!
Neked megoldódott dúsítással?
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Gabsic!
Nekem is 300/251-esem van!
Ha 251-es, akkor a csatos karbi van rajta?
A tű a legdúsabban van?
Alapjárati 50-es? Gyárilag az kell bele, de nekem érezhetően kevés, nagyon be kellett tekerni a levegőcsavart!
Szóval lődd be rendesen a levegőcsavart, meglátod, nagyban el fog térni a gyári beálltól!
A szívócsonk végére én raktam egy hangyafasznyi teflonszalagot, úgy, hogy azé ne a dugógyűrűre gyógyuljon majd!
Ezekkel nekem sokkal jobb lett, gyorsan visszaesik az alapjárat, azt 2 percig is tartja(1050), de 800-on is szépen muzsikál, csak ott nincs töltés. Ezek után sokkal kevésbé jött elő a csörgés!
Mondjuk a 0,3 azé az gáz, még egy 0,4-es is kevés lesz nekije, de első körön próba cseresznye.
Én a nagy sűrítés miatt 99-essel járok, 95-öst nem tudok használni, tehát ilyen dolgok is lehetnek nálad
Remélem tudtam segíteni!
Nekem is 300/251-esem van!
Ha 251-es, akkor a csatos karbi van rajta?
A tű a legdúsabban van?
Alapjárati 50-es? Gyárilag az kell bele, de nekem érezhetően kevés, nagyon be kellett tekerni a levegőcsavart!
Szóval lődd be rendesen a levegőcsavart, meglátod, nagyban el fog térni a gyári beálltól!
A szívócsonk végére én raktam egy hangyafasznyi teflonszalagot, úgy, hogy azé ne a dugógyűrűre gyógyuljon majd!
Ezekkel nekem sokkal jobb lett, gyorsan visszaesik az alapjárat, azt 2 percig is tartja(1050), de 800-on is szépen muzsikál, csak ott nincs töltés. Ezek után sokkal kevésbé jött elő a csörgés!
Mondjuk a 0,3 azé az gáz, még egy 0,4-es is kevés lesz nekije, de első körön próba cseresznye.
Én a nagy sűrítés miatt 99-essel járok, 95-öst nem tudok használni, tehát ilyen dolgok is lehetnek nálad
Remélem tudtam segíteni!
-
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010.02.20. 20:51
- MZ-d típusa: MZ250TS
- Tartózkodási hely: Nagysimonyi
Re: Üzemanyagellátás
hu
köszi akkor nekem azért nincsen alapjáratom mert 130 as mellet is 30 asvan de próbáltam 140 es föfuvókávalis mert sehogy nemlehetett beálítani az alapjáratot és ez esetleg a gázreakción is javithat? mert nekem azis olyan mintha késne

- Laczkó
- Simsonos
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2009.12.11. 18:47
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sárvár
Re: Üzemanyagellátás
A 135-öshöz gyárilag 45ös való, a 140-eshez sztem 50es mehet, de lehet jó a 45ös is. ÜdvRocksoldier írta:valaki nemtudja véletlenül mekkora alapjárati fufóka való a 140es fófuvoka mellé? mert van 30 35 40 45 .. szerelési könyvbe nemtalálom ott egészen másvan .. mert ha joltudom akkor ezeknek arányba kell lenniük
-
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010.02.20. 20:51
- MZ-d típusa: MZ250TS
- Tartózkodási hely: Nagysimonyi
Re: Üzemanyagellátás
valaki nemtudja véletlenül mekkora alapjárati fufóka való a 140es fófuvoka mellé? mert van 30 35 40 45 .. szerelési könyvbe nemtalálom ott egészen másvan .. mert ha joltudom akkor ezeknek arányba kell lenniük
- Laczkó
- Simsonos
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2009.12.11. 18:47
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sárvár
Re: Üzemanyagellátás
Akkor a tömítés miatt volt a durranás valszinű:D ezt megcsinálod aztán már gurulhatsz is 

- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
A tömítést mindkét oldalt zsírozd be, nehogy kifújjon!gabsic írta: Mekkora ötlet már!![]()
![]()
Az életben nem jutott volna eszembe!![]()
Köszi, ma délután megjátszom a dolgot!
Jó munkát!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Mekkora ötlet már!Gyurmooo írta: Elővettem a "józan paraszti észt", és a hengertalp-tömítést a tőcsavarok felé kívül bevágtam, azaz a csavarok külső kerületénél
Így már helyre ment, átbújtatva a bevágáson a csavarokat.
Tegyél bele egy vastagabb hengerfej-tömítést, és jó lesz az!


Az életben nem jutott volna eszembe!

Köszi, ma délután megjátszom a dolgot!

-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Üzemanyagellátás
van egy fiber tomitesRocksoldier írta:hali nemtudja valaki hogy 250 tsnél van e gyárilag a tüszelep alatt egy hézagoló alátét? szerelési könyvet nézve van de soha nem találkoztam vele csak mert ha az nélkül mérem aki az uszószintet elve más lesz az érték ... köszi

A viz szalad, a kő marad!
-
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010.02.20. 20:51
- MZ-d típusa: MZ250TS
- Tartózkodási hely: Nagysimonyi
Re: Üzemanyagellátás
hali nemtudja valaki hogy 250 tsnél van e gyárilag a tüszelep alatt egy hézagoló alátét? szerelési könyvet nézve van de soha nem találkoztam vele csak mert ha az nélkül mérem aki az uszószintet elve más lesz az érték ... köszi
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Csak nyugi!
Idegeskedés nem fog előre vinni!
Először én is meglepődtem tavaly, mikor a hengert le akartam húzni dugattyú-ellenőrzés céljából, hogy nem fér ki a váztól.
Elővettem a "józan paraszti észt", és a hengertalp-tömítést a tőcsavarok felé kívül bevágtam, azaz a csavarok külső kerületénél
Így már helyre ment, átbújtatva a bevágáson a csavarokat.
Tegyél bele egy vastagabb hengerfej-tömítést, és jó lesz az!
Idegeskedés nem fog előre vinni!
Először én is meglepődtem tavaly, mikor a hengert le akartam húzni dugattyú-ellenőrzés céljából, hogy nem fér ki a váztól.
Elővettem a "józan paraszti észt", és a hengertalp-tömítést a tőcsavarok felé kívül bevágtam, azaz a csavarok külső kerületénél
Így már helyre ment, átbújtatva a bevágáson a csavarokat.
Tegyél bele egy vastagabb hengerfej-tömítést, és jó lesz az!
gabsic írta:Köszönöm a tippeket!
Próbálkoztam, próbálkoztam, csak éppen előrébb nem nagyon jutottam
KEzdtem a karbi újra beállításával, láttam hogy 130as fúvóka van benn, próbaképp raktam bele 140est.
Próbaút...
Sokkal jobb lett mint volt, kevésbé négyütemezik, 100 felett érezhetően jobban ment.
De 5 km után ugyanúgy csörgés kopogás, minden baja volt.
Hazaértem, akkor gyújtás ellenőrzés, 2,65mm-en volt az előgyújtás, nem is bántottam.
Előtte még meleg motorból leengedtem az olajat hogy megnézzem a kuplungnál mi zörög annyira.
miután kivettem a mérőórát a gyertya helyéről, kíváncsiságból bedugtam egy darab cint a gyertyafuraton. Résméret 0.3mm!!!! Húúúú mondom ez igen kicsi, hengerfej le
Hengerfejtömítés nem volt alatta, henger alatt a talptömítés is egy sima fénymásolópapírból volt vágva.
Mire sikerült hf tömítést szereznem addigra már 5 óra után volt, próbáltam lekapni a hengert, de nem akar lejönni :S A blokk nem billen annyit előre hogy kiférjen, hengerfejcsevarokat meg már nem volt időm kiszedni, úgyhogy mindent bepakoltam a garázsba, majd jövő hétvégén folytatom...
Csak már pöppet elegem van, 2 hete ezt a motort csinálom, és csak szaporodnak a gondok, egyre kevésbé látom a végét
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1427
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Fúrás után vagyok, és próbálom optimálisan beállítani a motorom.
Egy 32-es dellorto van rajta 145-ös főfúvókával, de 4 ezer felett kezdem úgy érezni, hogy keveset kap.
A kérdésem az lenne, hogy ha a súbertűt úgy állítom, hogy többet kapjon, akkor ugye nem magas fordulaton fog többet kapni, hanem középtartományban?
És a keverékállító csavart, ha tekerem nem mozdul az alapjárat semerre, csak a gázreakción lehet érzékelni jelentős változást. Ez miért van, és ezzel tudom szabályozni, hogy magas fordulaton többet kapjon, vagy fúvóka csere a legcélszerűbb?
Köszi a válaszokat!
Fúrás után vagyok, és próbálom optimálisan beállítani a motorom.
Egy 32-es dellorto van rajta 145-ös főfúvókával, de 4 ezer felett kezdem úgy érezni, hogy keveset kap.
A kérdésem az lenne, hogy ha a súbertűt úgy állítom, hogy többet kapjon, akkor ugye nem magas fordulaton fog többet kapni, hanem középtartományban?
És a keverékállító csavart, ha tekerem nem mozdul az alapjárat semerre, csak a gázreakción lehet érzékelni jelentős változást. Ez miért van, és ezzel tudom szabályozni, hogy magas fordulaton többet kapjon, vagy fúvóka csere a legcélszerűbb?
Köszi a válaszokat!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Köszönöm a tippeket!
Próbálkoztam, próbálkoztam, csak éppen előrébb nem nagyon jutottam
KEzdtem a karbi újra beállításával, láttam hogy 130as fúvóka van benn, próbaképp raktam bele 140est.
Próbaút...
Sokkal jobb lett mint volt, kevésbé négyütemezik, 100 felett érezhetően jobban ment.
De 5 km után ugyanúgy csörgés kopogás, minden baja volt.
Hazaértem, akkor gyújtás ellenőrzés, 2,65mm-en volt az előgyújtás, nem is bántottam.
Előtte még meleg motorból leengedtem az olajat hogy megnézzem a kuplungnál mi zörög annyira.
miután kivettem a mérőórát a gyertya helyéről, kíváncsiságból bedugtam egy darab cint a gyertyafuraton. Résméret 0.3mm!!!! Húúúú mondom ez igen kicsi, hengerfej le
Hengerfejtömítés nem volt alatta, henger alatt a talptömítés is egy sima fénymásolópapírból volt vágva.
Mire sikerült hf tömítést szereznem addigra már 5 óra után volt, próbáltam lekapni a hengert, de nem akar lejönni :S A blokk nem billen annyit előre hogy kiférjen, hengerfejcsevarokat meg már nem volt időm kiszedni, úgyhogy mindent bepakoltam a garázsba, majd jövő hétvégén folytatom...
Csak már pöppet elegem van, 2 hete ezt a motort csinálom, és csak szaporodnak a gondok, egyre kevésbé látom a végét
Próbálkoztam, próbálkoztam, csak éppen előrébb nem nagyon jutottam

KEzdtem a karbi újra beállításával, láttam hogy 130as fúvóka van benn, próbaképp raktam bele 140est.
Próbaút...
Sokkal jobb lett mint volt, kevésbé négyütemezik, 100 felett érezhetően jobban ment.
De 5 km után ugyanúgy csörgés kopogás, minden baja volt.
Hazaértem, akkor gyújtás ellenőrzés, 2,65mm-en volt az előgyújtás, nem is bántottam.
Előtte még meleg motorból leengedtem az olajat hogy megnézzem a kuplungnál mi zörög annyira.
miután kivettem a mérőórát a gyertya helyéről, kíváncsiságból bedugtam egy darab cint a gyertyafuraton. Résméret 0.3mm!!!! Húúúú mondom ez igen kicsi, hengerfej le
Hengerfejtömítés nem volt alatta, henger alatt a talptömítés is egy sima fénymásolópapírból volt vágva.
Mire sikerült hf tömítést szereznem addigra már 5 óra után volt, próbáltam lekapni a hengert, de nem akar lejönni :S A blokk nem billen annyit előre hogy kiférjen, hengerfejcsevarokat meg már nem volt időm kiszedni, úgyhogy mindent bepakoltam a garázsba, majd jövő hétvégén folytatom...
Csak már pöppet elegem van, 2 hete ezt a motort csinálom, és csak szaporodnak a gondok, egyre kevésbé látom a végét

-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Laczkó
- Simsonos
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2009.12.11. 18:47
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sárvár
Re: Üzemanyagellátás
Gabsic, a hengerfejtömítésre pillants rá az is okozhatja a durrogást, inditsd be a gépet aztán ha valamelyik oldalon kifúj akkor megvan a gond, nálam ez okozta... Üdv
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 189
- Csatlakozott: 2009.04.09. 14:30
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Bakonybél, Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Szimeringet én még mindig barnát vennék. Vitonosat. Igaz drágább,de nincs vele 1500km-ként gond.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 83
- Csatlakozott: 2010.01.08. 20:08
- MZ-d típusa: Simson
- Tartózkodási hely: Rudabánya
Re: Üzemanyagellátás
Szóval szimeringet kell cserélnem...
Itt találtam http://www.viktormotor.hu/portal/websho ... ist_num=10
Csak hülyeséget nem akarok megvenni, a legutolsó zöldre gondoltam...
Az kell nekem, ill. mennyire körülményes a cseréje?
Itt találtam http://www.viktormotor.hu/portal/websho ... ist_num=10
Csak hülyeséget nem akarok megvenni, a legutolsó zöldre gondoltam...
Az kell nekem, ill. mennyire körülményes a cseréje?
Úgy vezess, hogy a legjobb útitársad el ne hagyd! (az őrangyalodra gondolj... )
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Gyújtásod be van állítva rendesen? A kopogás és a "hengerfejre ütés" lehet kicsi előgyújtástól. Viszont, azt nemtudom hogy ez mennyire függ össze azzal, hogy nem megy vissza a gáz. De kopogás lehet előgyújtástól...nekem akkor szokott így csinálni ha az elmászik. Talán a főtengelycsapágy és szimmering is kezdi megadni magát?
És igen, én már 45-től kb. 2000es fordulattól nyomom neki az 5.öst ha nem sietek éppen.
Viszont 3ezer környékén nálam mindig is rángatott kicsit, akármilyen karbival...
Jaés nálam ez a durva koppanás terheletlen állapotban jött elő, ha húztam neki akkor nem.
És igen, én már 45-től kb. 2000es fordulattól nyomom neki az 5.öst ha nem sietek éppen.

Viszont 3ezer környékén nálam mindig is rángatott kicsit, akármilyen karbival...
Jaés nálam ez a durva koppanás terheletlen állapotban jött elő, ha húztam neki akkor nem.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Segítséget kérek!
Az alany: 300as ETZ 251
A tünetek: kb 1km húzósabb menet után elkezd ocsmány, kemény, kopogós csörgő hangot kiadni. Hasonló ahhoz amit a jawám kiad épp megszorulás előtt. A hangtól megijedtem, kuplung beránt, de nem áll le, hanem 2500-3000 körül forog, de kb másodpercenként 1-2 robbanás van csak, az viszont olyan mintha kalapácsal odabasznák a hengerfejre, szép dinndinndinn helyett BANG.... BANG.... BANG.... A fordulat 4-5 másodperc alatt esik vissza alapjáratra.
Másik tünet: nagyon hajlamos a motor mind a négyütemezésre, mind a bakkecskézésre, ezek részterhelésre igazak. pl 50-et nem lehet vele menni városban, mert ugrál, rángat.
GrafUr blogját olvasva láttam hogy a 300as már 50-60tól használható volt 5ben. Nekem- nagyon nem. 100alatt 5ödikben nem megy, csörög, kopog, szenved.
Bármilyen ötletet szívesen fogadok....
Gyertyát néztem, szép őzbarna. Alapjárat stabil 1100 körül. Ha nem ilyen kopogós üzemállapotban engedem vissza a gázt, egyből leesik a fordulat.
Segítséget kérek!
Az alany: 300as ETZ 251
A tünetek: kb 1km húzósabb menet után elkezd ocsmány, kemény, kopogós csörgő hangot kiadni. Hasonló ahhoz amit a jawám kiad épp megszorulás előtt. A hangtól megijedtem, kuplung beránt, de nem áll le, hanem 2500-3000 körül forog, de kb másodpercenként 1-2 robbanás van csak, az viszont olyan mintha kalapácsal odabasznák a hengerfejre, szép dinndinndinn helyett BANG.... BANG.... BANG.... A fordulat 4-5 másodperc alatt esik vissza alapjáratra.
Másik tünet: nagyon hajlamos a motor mind a négyütemezésre, mind a bakkecskézésre, ezek részterhelésre igazak. pl 50-et nem lehet vele menni városban, mert ugrál, rángat.
GrafUr blogját olvasva láttam hogy a 300as már 50-60tól használható volt 5ben. Nekem- nagyon nem. 100alatt 5ödikben nem megy, csörög, kopog, szenved.
Bármilyen ötletet szívesen fogadok....
Gyertyát néztem, szép őzbarna. Alapjárat stabil 1100 körül. Ha nem ilyen kopogós üzemállapotban engedem vissza a gázt, egyből leesik a fordulat.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
-
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010.02.20. 20:51
- MZ-d típusa: MZ250TS
- Tartózkodási hely: Nagysimonyi
Re: Üzemanyagellátás
barna de nem teljessen világos probáltam kisseb fuvókával nagyobbal sibertü is voltmár mindenhol levegőcsavar másfél légszürö uj tiszta uszoszint kivan mérve ahogy az utmutatóba van ..elvileg jonak kéne lennie ,..bár ha betekerem a légcsavart tövig nem áll le de sokann aztmondják meg énis ugy emlékszem le kéne álnia ..
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Gyertyakép milyen?
-
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010.02.20. 20:51
- MZ-d típusa: MZ250TS
- Tartózkodási hely: Nagysimonyi
Re: Üzemanyagellátás
nemtudom szépenn finomann volt járatva néztem hengertis kivan tükrösödve dugó mellet nincsen lefujás..válla semi ugyhogy azzal nincsen gond.. blokk sem szorul..
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
De hogy egy év alatt hogy ment el az erő belőle???
Hogy járattad be?

Hogy járattad be?
Rocksoldier írta:má egy éve szerintem bővenn oylan mintha 5 be legyöngülne és nem lenne benne erő de amugy meg 1 2 3 4 jo eröteljes
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Ahogy mondod!
Mivel (szerintem, de ez nem tapasztalat) a 250/1 alul is erős, 4-ből 5-be rakva simán kéne tovább gyorsulnia.
A 150-es kis TZ-m volt ugyanilyen, 4. fokozatban még jól gyorsult, 5.-ben szinte nem is tudtam használni.
fúrás után és jól bejáratva ismét volt benne erő.
Mivel (szerintem, de ez nem tapasztalat) a 250/1 alul is erős, 4-ből 5-be rakva simán kéne tovább gyorsulnia.
A 150-es kis TZ-m volt ugyanilyen, 4. fokozatban még jól gyorsult, 5.-ben szinte nem is tudtam használni.
fúrás után és jól bejáratva ismét volt benne erő.
csikin írta:Arra gondoltam, hogy túl nagy, de 16-os a hátsó kerék és így nincs is túl nagy.
Tehát nem fordulatszámfüggő a probléma, csak gyenge a motor, és az 5. fokozatban már nincs elég nyomatéka.
- revlimit
- Simsonos
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: 2008.04.15. 15:35
- MZ-d típusa: TS 150 75'
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Pont ugyanez van nekem is csak 251-essel.Rocksoldier írta:má egy éve szerintem bővenn oylan mintha 5 be legyöngülne és nem lenne benne erő de amugy meg 1 2 3 4 jo eröteljes

- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Arra gondoltam, hogy túl nagy, de 16-os a hátsó kerék és így nincs is túl nagy.
Tehát nem fordulatszámfüggő a probléma, csak gyenge a motor, és az 5. fokozatban már nincs elég nyomatéka.
Tehát nem fordulatszámfüggő a probléma, csak gyenge a motor, és az 5. fokozatban már nincs elég nyomatéka.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010.02.20. 20:51
- MZ-d típusa: MZ250TS
- Tartózkodási hely: Nagysimonyi
Re: Üzemanyagellátás
ami bennevolt gyárilag de ha joltudom az a legnagyobb sajnos nemtom hány fogas 

- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Mekkora lánckerék van benne elől?Rocksoldier írta:má egy éve szerintem bővenn oylan mintha 5 be legyöngülne és nem lenne benne erő de amugy meg 1 2 3 4 jo eröteljes
-
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010.02.20. 20:51
- MZ-d típusa: MZ250TS
- Tartózkodási hely: Nagysimonyi
Re: Üzemanyagellátás
má egy éve szerintem bővenn oylan mintha 5 be legyöngülne és nem lenne benne erő de amugy meg 1 2 3 4 jo eröteljes
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Mikor lett fúrva?
-
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010.02.20. 20:51
- MZ-d típusa: MZ250TS
- Tartózkodási hely: Nagysimonyi
Re: Üzemanyagellátás
igen sajnos szélcsend sik egyenes ut..
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ezt sík úton csinálja?
-
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010.02.20. 20:51
- MZ-d típusa: MZ250TS
- Tartózkodási hely: Nagysimonyi
Re: Üzemanyagellátás
hát nemtudom énis gondoltam rá de gyárival is ilyen volt .. azért lett rá véve mert azt hittem elvan dugulva ..de mégse .. 4 be kiviszi 110et felrakom 5 be ott megáll aztán nagy nehezenn tartja ésmég marad egy csomo gáz amit ha odahuzok csak nyeli a benzint
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 189
- Csatlakozott: 2009.04.09. 14:30
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Bakonybél, Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Akkor ott nagy valószínűséggel a gagyi kipuff lesz a gond...Rocksoldier írta:
-
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010.02.20. 20:51
- MZ-d típusa: MZ250TS
- Tartózkodási hely: Nagysimonyi
Re: Üzemanyagellátás
henger furt .. kipufogó igaz gagyirezó...de eldugulva nincsen, gyutás jo megszakitóhézeg jo ..meg gázreakcióm is késik..
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Rocksoldier: Ha minden jól van beállítva, akkor kopott henger/gyűrűk/dugó, eltömődött kipufogó.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010.02.20. 20:51
- MZ-d típusa: MZ250TS
- Tartózkodási hely: Nagysimonyi
Re: Üzemanyagellátás
hello!! segitsetek nekem ...nemtudja valaki mért van az 250ts/1 nél hogy negyedik sebeségben még erőteljessen huz de 5 be kapcsolva nembír gyorsulni???marad egy csomo gáz arra má nem reagál csak sziv.. ](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A generátor felőli oldalon nincs olaj. A ftg. csapágyakat az üzemanyagban lévő olaj keni. Ha elnyalódott/repedt/stb. a szimmering, ott könnyebben szív levegőt, mint részterhelésen a karbinál a tolattyú miatt. Még szerencséd is van, mert ott könnyű cserélni. De ha a csapágy is kopott, akkor előbb-utóbb megint tönkremegy a szimmering.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
mondom gyújásoldal





10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 83
- Csatlakozott: 2010.01.08. 20:08
- MZ-d típusa: Simson
- Tartózkodási hely: Rudabánya
Re: Üzemanyagellátás
Fals levegő?? De ott olaj van vagy nem, akkor olajnak szivárogni kellene, de nem szivárog pedig rendesen fel van töltve...
Úgy vezess, hogy a legjobb útitársad el ne hagyd! (az őrangyalodra gondolj... )
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
szerinted mit szív be a szimering mellől a gyujtásoldalon a forgattyúsház?





10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 83
- Csatlakozott: 2010.01.08. 20:08
- MZ-d típusa: Simson
- Tartózkodási hely: Rudabánya
Re: Üzemanyagellátás
MIH? Miköze a szimeringnek ehhez? 

Úgy vezess, hogy a legjobb útitársad el ne hagyd! (az őrangyalodra gondolj... )
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Főtengelyszimmering, gyújtás felől.
megmakkant

-
- Simsonos
- Hozzászólások: 83
- Csatlakozott: 2010.01.08. 20:08
- MZ-d típusa: Simson
- Tartózkodási hely: Rudabánya
Re: Üzemanyagellátás
Helyzet az, hogy simán van alapjáratom, simán reagál a gázfröccsökre, könnyen felpörög, jól reagál, csak sokat eszik.
Dugulás nem lehet, mert már100X kitakarítottam a karbit minden tömítés OK szivárgás nincs.
Ha nincs rá húzva a szivató, vagy legalább félig nincs kihúzva akkor nincs alapjárat, és a motor is csak horkolva pörög fel, MIÉRT? Gondolom sok levegő, de hibát hogy lehetne orvosolni?
Dugulás nem lehet, mert már100X kitakarítottam a karbit minden tömítés OK szivárgás nincs.
Ha nincs rá húzva a szivató, vagy legalább félig nincs kihúzva akkor nincs alapjárat, és a motor is csak horkolva pörög fel, MIÉRT? Gondolom sok levegő, de hibát hogy lehetne orvosolni?
Úgy vezess, hogy a legjobb útitársad el ne hagyd! (az őrangyalodra gondolj... )
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Nagyobb fúvókával sem fog megoldódni a dolog, mindig szegény lesz. Én akármekkorát tettem bele, sose lett jó, lent fulladt fent nem ment... és az olajozása is csak nyűg volt amellett h undorító
Semmiképp se javaslok semmiféle direktszűrőt, nem ehhez a géphez lett kitalálva, és megszorulást kockáztatsz minden így eltöltött km-en

Semmiképp se javaslok semmiféle direktszűrőt, nem ehhez a géphez lett kitalálva, és megszorulást kockáztatsz minden így eltöltött km-en

MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Még légszűrő nélkül is mennie kéne szivató nélkül. Valami dugulás lehet, vagy tömítetlenség.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 83
- Csatlakozott: 2010.01.08. 20:08
- MZ-d típusa: Simson
- Tartózkodási hely: Rudabánya
Re: Üzemanyagellátás
Valaki segítsen már.
Ha motoromon direkt szűrő van, 250 ETZ, akkor miért csak úgy tudok közlekedni a motorral, hogy szivatót ráhúzom?
Semmi bajom ezzel csak annyi, hogy 5 liter benzin 20 kilométerre elég
BORZALOM!
Utánaolvasgattam, hogy az a baj, sok levegőt szív a motor, és a sok levegő sok benzint akar felrántani, ami nem lehetséges a 135-ös fúvókán keresztül.
Na szóval én nem akarok fúvókát cserélni, nekem az lenne a lényeg hogy a szívatót visszatolva keveset egyen a motor és ugyanúgy mennyen, mint most szivatós állapotban.
Remélem nem írtam hülyeséget a szívató ráhúzós dologról.
Képen láthatjátok a légszűrőt. (Simson légszűrő, amibe 3 sor gézlap van téve)
Nekem most az lenne a megoldás, hogy szívatót visszatolom, a szívótoroknál pedig a levegőszűrőt jobban lefojtom???
Kép:

Ha motoromon direkt szűrő van, 250 ETZ, akkor miért csak úgy tudok közlekedni a motorral, hogy szivatót ráhúzom?
Semmi bajom ezzel csak annyi, hogy 5 liter benzin 20 kilométerre elég
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Utánaolvasgattam, hogy az a baj, sok levegőt szív a motor, és a sok levegő sok benzint akar felrántani, ami nem lehetséges a 135-ös fúvókán keresztül.
Na szóval én nem akarok fúvókát cserélni, nekem az lenne a lényeg hogy a szívatót visszatolva keveset egyen a motor és ugyanúgy mennyen, mint most szivatós állapotban.
Remélem nem írtam hülyeséget a szívató ráhúzós dologról.
Képen láthatjátok a légszűrőt. (Simson légszűrő, amibe 3 sor gézlap van téve)
Nekem most az lenne a megoldás, hogy szívatót visszatolom, a szívótoroknál pedig a levegőszűrőt jobban lefojtom???
Kép:

Úgy vezess, hogy a legjobb útitársad el ne hagyd! (az őrangyalodra gondolj... )
- E.István
- Simsonos
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2008.04.25. 08:40
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Hali!
Louie!
Köszi a segítséget,most már tiszta a dolog.
Üdv!
Louie!
Köszi a segítséget,most már tiszta a dolog.
Üdv!
"Szép időt,széles utat!"
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
E85 és benzin 1:1 arányú keverékéhez szerintetek mekkora fúvóka-méret növelés kell? Gondolom az összes fúvókát azonos százalékban kell növelni. Én úgy 10%-ra saccolom.
Egyelőre még nem rakom a motorba az E85-öt (gyári a moci belseje, és bontatlan, tehát gyári a szimmering is), de szeretném beszerezni hozzá a dolgokat. Viton szimmeringek, fúvókák.
Egyelőre még nem rakom a motorba az E85-öt (gyári a moci belseje, és bontatlan, tehát gyári a szimmering is), de szeretném beszerezni hozzá a dolgokat. Viton szimmeringek, fúvókák.
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Én is a challoills-t használom1.50-ben valóban jó a gépnek az ára is baráti és csak egy kicsi szaga van de melyiknek nincs?
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég