
Ha nincs valami xtra tuning, én nem raknék nagyobbat!
Kisebb karbival jobb középtartomány van, mert a nagy gázsebesség miatt kisebb cseppekre esik szét a benya...
De várjuk a tapasztalatokat!
minek neked 30-as torokátmérő?tibee01 írta:Sziasztok!
150-es ETZ re tuning céljából milyen karbit javasoltok, ami 30as torokátmérő körüli. Jó a 250esé vagy van vmi ami jobb ár/érték arányban van?
arovado írta:Értem, akkor mostantól csak ilyet tankolok, hogy végre le tudjam rázni magamról azt a sok pénzt ami mindig rámragad...pffújj mint a kosz...bambi írta: Azt veszed észre,hogy kicsit jobban megy,mert könnyebb a pénztárcád,és ezáltal kevesebb az az össztömeg.
Értem, akkor mostantól csak ilyet tankolok, hogy végre le tudjam rázni magamról azt a sok pénzt ami mindig rámragad...pffújj mint a kosz...bambi írta:Azt veszed észre,hogy kicsit jobban megy,mert könnyebb a pénztárcád,és ezáltal kevesebb az az össztömeg.arovado írta:Üdv!
Tudja valaki, hogy miben jobb a drágább (adalékdúsabb ) benzin? (elvileg adalékdúsabb) és hogy MZ-nél milyen különbségeket lehet vele észrevenni?
Azt veszed észre,hogy kicsit jobban megy,mert könnyebb a pénztárcád,és ezáltal kevesebb az az össztömeg.arovado írta:Üdv!
Tudja valaki, hogy miben jobb a drágább (adalékdúsabb ) benzin? (elvileg adalékdúsabb) és hogy MZ-nél milyen különbségeket lehet vele észrevenni?
Erre én azt szoktam válaszolni a kutasnak, hogy apátok fasza dúsabb.arovado írta:Hát ezt kérdem énisami a shell kútnál nem 330 hanem 365ft és azt mondják rá h adalékdúsabb...nekem fingom sincs
A jelenség a következő volt: hidegen elinduláskor tökéletes volt, majd kb 4 km után kezdődött halkan csörögni, 5 km után pedig bedurvult a inom csörgés ilyen kalapálás-szerű hangra. Ekkor ijedt kuplungbehúzás, de a fordulat nem akart leesni, hanem 2500 körül forgott a motor, ilyen másodpercenként 1-2 kalapácsütészerű robbanással.csikin írta:Gabsic: A leírt beállításokkal kopogott? Nekem is atomstabil alapjáratom van:) kb 1200 1/min és tölt is rendesen közben.
Nekem a csatoson gyári plomba van. Viszont a tű középen, és kúti 98assal is ugyanúgy kopog, mint 95össel. Préssáv 1mm.csdani írta: Ezek után sokkal kevésbé jött elő a csörgés!
A 135-öshöz gyárilag 45ös való, a 140-eshez sztem 50es mehet, de lehet jó a 45ös is. ÜdvRocksoldier írta:valaki nemtudja véletlenül mekkora alapjárati fufóka való a 140es fófuvoka mellé? mert van 30 35 40 45 .. szerelési könyvbe nemtalálom ott egészen másvan .. mert ha joltudom akkor ezeknek arányba kell lenniük
A tömítést mindkét oldalt zsírozd be, nehogy kifújjon!gabsic írta: Mekkora ötlet már!![]()
![]()
Az életben nem jutott volna eszembe!![]()
Köszi, ma délután megjátszom a dolgot!
Mekkora ötlet már!Gyurmooo írta: Elővettem a "józan paraszti észt", és a hengertalp-tömítést a tőcsavarok felé kívül bevágtam, azaz a csavarok külső kerületénél
Így már helyre ment, átbújtatva a bevágáson a csavarokat.
Tegyél bele egy vastagabb hengerfej-tömítést, és jó lesz az!
van egy fiber tomitesRocksoldier írta:hali nemtudja valaki hogy 250 tsnél van e gyárilag a tüszelep alatt egy hézagoló alátét? szerelési könyvet nézve van de soha nem találkoztam vele csak mert ha az nélkül mérem aki az uszószintet elve más lesz az érték ... köszi
gabsic írta:Köszönöm a tippeket!
Próbálkoztam, próbálkoztam, csak éppen előrébb nem nagyon jutottam
KEzdtem a karbi újra beállításával, láttam hogy 130as fúvóka van benn, próbaképp raktam bele 140est.
Próbaút...
Sokkal jobb lett mint volt, kevésbé négyütemezik, 100 felett érezhetően jobban ment.
De 5 km után ugyanúgy csörgés kopogás, minden baja volt.
Hazaértem, akkor gyújtás ellenőrzés, 2,65mm-en volt az előgyújtás, nem is bántottam.
Előtte még meleg motorból leengedtem az olajat hogy megnézzem a kuplungnál mi zörög annyira.
miután kivettem a mérőórát a gyertya helyéről, kíváncsiságból bedugtam egy darab cint a gyertyafuraton. Résméret 0.3mm!!!! Húúúú mondom ez igen kicsi, hengerfej le
Hengerfejtömítés nem volt alatta, henger alatt a talptömítés is egy sima fénymásolópapírból volt vágva.
Mire sikerült hf tömítést szereznem addigra már 5 óra után volt, próbáltam lekapni a hengert, de nem akar lejönni :S A blokk nem billen annyit előre hogy kiférjen, hengerfejcsevarokat meg már nem volt időm kiszedni, úgyhogy mindent bepakoltam a garázsba, majd jövő hétvégén folytatom...
Csak már pöppet elegem van, 2 hete ezt a motort csinálom, és csak szaporodnak a gondok, egyre kevésbé látom a végét
Rocksoldier írta:má egy éve szerintem bővenn oylan mintha 5 be legyöngülne és nem lenne benne erő de amugy meg 1 2 3 4 jo eröteljes
csikin írta:Arra gondoltam, hogy túl nagy, de 16-os a hátsó kerék és így nincs is túl nagy.
Tehát nem fordulatszámfüggő a probléma, csak gyenge a motor, és az 5. fokozatban már nincs elég nyomatéka.
Pont ugyanez van nekem is csak 251-essel.Rocksoldier írta:má egy éve szerintem bővenn oylan mintha 5 be legyöngülne és nem lenne benne erő de amugy meg 1 2 3 4 jo eröteljes
Mekkora lánckerék van benne elől?Rocksoldier írta:má egy éve szerintem bővenn oylan mintha 5 be legyöngülne és nem lenne benne erő de amugy meg 1 2 3 4 jo eröteljes
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég