

NGK-meghalt :S Most van benne egy 3000 Ft-os NGK


Hali! Köszi az adatokat,meglett a műszaki,rendeltem egy jó pár főfúvókát ,aztán kisérletezem majd velük,meg rendeltem isolator gyertyát is belevelót.A gyújtás szerintem jó helyen van : ) Ma okmányiroda, új forgalmi és hasonlók : ) Kivi leszek gyertyaképre,este megnézem,most hogy mentem vele 5 km-ert de 100% hogy a 92 es kevés neki a 115ös meg sok.Majd jelentkezem : ) üdvkupi írta:Hali én is csak a gyár gépkönyv adatait tudom neked megadni a TS ét :Ts 125 BVF22N1-3:fő fuvoka90,részterhelés tű középre aztán ahogy a gyertya kép kivánja le vagy fel az üresjárati levegő csavar 1-2 fordulat ütközéstöl kifelé(nekem az 1 a nyerő)BVF24N1-1:főfuvoka 95 a tü középre a levegő csavar az 2-3 ford nyitva (nekem 1,5 a jó)de ez motoronként változik.Érdemes lene megnézned a karbibann a benzinszintet mert az is lehet a probléma kiváltoja van jó irás rá.Owerlord írta:Nincsen agyonfúrva, első túlméret.A karbi meg 24 N 2-es 150-es ETZ-jé,viszont az NGK gyertya most kifingta magáát.Visszaraktam a 92-es főfúvókát mert 115-ös nagyon sok volt neki.Holnap műszaki , érdekes lesz xD Nem tudod véletlenül a TS-es ETZ-s karbis beállításait, fúvókaméretek, tű hol van megakasztva? köszi mindenkinek!
Én autóba tankolok felesbe benzin/E85. Jó is mer olcsókuti írta:Ahogy kb két hét múlva megnyílik pápán az első olyan magánkút, ahol lesz E85, tankolok, és letesztelem itthon. Most Challoils 2t olajat használok, állítólag azzal jól keveredikkisbocsi írta:Amúgy lehet ECO változatban nyomom én is az idei túrákat....
Pl E 85/95=1:1....
Bejöhet?De majd írok tapasztalatot.
a máshol annyit tesz, hogy hátul előrébb van a furat, de elől ugyanaz a gumis-peremes?csikin írta:Fel lehet tenni Komár tankot is, ha neked az tetsziksanyika_etz125 írta:etz 250 ill. 251-re fel lehet tenni a ts250 tankját?
A TS 250 tankja máshol van rögzítve az ETZ-hez képest.
Üzemanyagszint? Alacsony fordulaton igencsak dolgozik az alapjárati fúvóka is. Az a baj, a távgyógyítás csak a BP TV-n sem ment igazán jólpedro121 írta:130-as fúvókával nálam fél óráig gondolkodik mire rájön h elinduljon vhova.Amúgy igen a légszűrő tiszta nem rég ellenőriztem azt is.
Fel lehet tenni Komár tankot is, ha neked az tetsziksanyika_etz125 írta:etz 250 ill. 251-re fel lehet tenni a ts250 tankját?
Ne felejtsd el, hogy nagyobb méretű fúvóka kell az etanolhoz!kuti írta:[Most Challoils 2t olajat használok, állítólag azzal jól keveredikDe majd írok tapasztalatot.
Ahogy kb két hét múlva megnyílik pápán az első olyan magánkút, ahol lesz E85, tankolok, és letesztelem itthon. Most Challoils 2t olajat használok, állítólag azzal jól keveredikkisbocsi írta:Amúgy lehet ECO változatban nyomom én is az idei túrákat....
Pl E 85/95=1:1....
Bejöhet?
Hali én is csak a gyár gépkönyv adatait tudom neked megadni a TS ét :Ts 125 BVF22N1-3:fő fuvoka90,részterhelés tű középre aztán ahogy a gyertya kép kivánja le vagy fel az üresjárati levegő csavar 1-2 fordulat ütközéstöl kifelé(nekem az 1 a nyerő)BVF24N1-1:főfuvoka 95 a tü középre a levegő csavar az 2-3 ford nyitva (nekem 1,5 a jó)de ez motoronként változik.Érdemes lene megnézned a karbibann a benzinszintet mert az is lehet a probléma kiváltoja van jó irás rá.Owerlord írta:Nincsen agyonfúrva, első túlméret.A karbi meg 24 N 2-es 150-es ETZ-jé,viszont az NGK gyertya most kifingta magáát.Visszaraktam a 92-es főfúvókát mert 115-ös nagyon sok volt neki.Holnap műszaki , érdekes lesz xD Nem tudod véletlenül a TS-es ETZ-s karbis beállításait, fúvókaméretek, tű hol van megakasztva? köszi mindenkinek!
Ismerös a szitúrevlimit írta:Nem lehet hogy a 92 és a 115 között valahol lenne a megoldás?Owerlord írta:Sziasztok! Építettem egy 150-es Ts-t a télen, raktam rá ETZ karbit.Az a probléma hogy nem tudom beállítani sehogysem.Alapjárat szép,de csak 55-öt megy a gép.(Fullad?)A karbiban megvételkor beleraktam a 92-es 150-es TS fúvókát.Semelyik súberállásban nem volt ereje.Most 115-ös van benne de így sem jó,hörög,de kicsivel jobban meg.Tranzisztoros gyújtást is építettem hozzá,A szikra gyönyörűen beállítva 3 mm felső holtpont elöttre, és akkora szikrát ad hogy "hegeszteni" lehet vele.. Már nem tudom mi tévő legyek.Van valakinek 150-es TS ETZ karbis tapasztalata??
Köszönöm előre is!
Nem lehet hogy a 92 és a 115 között valahol lenne a megoldás?Owerlord írta:Sziasztok! Építettem egy 150-es Ts-t a télen, raktam rá ETZ karbit.Az a probléma hogy nem tudom beállítani sehogysem.Alapjárat szép,de csak 55-öt megy a gép.(Fullad?)A karbiban megvételkor beleraktam a 92-es 150-es TS fúvókát.Semelyik súberállásban nem volt ereje.Most 115-ös van benne de így sem jó,hörög,de kicsivel jobban meg.Tranzisztoros gyújtást is építettem hozzá,A szikra gyönyörűen beállítva 3 mm felső holtpont elöttre, és akkora szikrát ad hogy "hegeszteni" lehet vele.. Már nem tudom mi tévő legyek.Van valakinek 150-es TS ETZ karbis tapasztalata??
Köszönöm előre is!
henger meg lett fúrva?Owerlord írta:Sziasztok! Építettem egy 150-es Ts-t a télen, raktam rá ETZ karbit.Az a probléma hogy nem tudom beállítani sehogysem.Alapjárat szép,de csak 55-öt megy a gép.(Fullad?)A karbiban megvételkor beleraktam a 92-es 150-es TS fúvókát.Semelyik súberállásban nem volt ereje.Most 115-ös van benne de így sem jó,hörög,de kicsivel jobban meg.Tranzisztoros gyújtást is építettem hozzá,A szikra gyönyörűen beállítva 3 mm felső holtpont elöttre, és akkora szikrát ad hogy "hegeszteni" lehet vele.. Már nem tudom mi tévő legyek.Van valakinek 150-es TS ETZ karbis tapasztalata??
Köszönöm előre is!
OFFcsikin írta:Perec írta:Van aki 1:20-as keverékkel, más bazi fúvókákkal védekezik szorulás ellen, pedig józansággal kellene.
Perec írta:Van aki 1:20-as keverékkel, más bazi fúvókákkal védekezik szorulás ellen, pedig józansággal kellene.
Elvileg igen létezik BWF 145-ös fúvóka,csak nem minden motoros bolt tart.Azért ajánlottam az autósboltott,anno 120-170-ig tartottak a Ladához,így egy készletet is tudtunk venni versenyzéshez.De ha van dörzs ár,kalibrálóval,akkor lehet készíteni.Én is szoktam gyártani,ha beesik valaki hozzám ilyen gondal.Dénes írta:Hülyeség, 145-öst is lehet kapni.
az első szériák 145-tel jöttek kiRocksoldier írta:köszi .. énis 140 esre emlékszem de azt mondják minden boltba hogy azt nemlehet kapni csak 135 össet
Én úgy tudom,hogy a főfúvóka 140 alapjárati 40 szivató pedig 110Rocksoldier írta:hello! valaki nemtudná megmondani 250 es ts fuvókaméreteit mert nekem már mondott mindenki mindent ..![]()
bambi írta:Nekem van karbi alkatrészemim ha kellOwerlord írta:Jó az utángyártott ETZ 150-es karbi, vagy megéri a drágább BVF-et megvenni?
Nekem van karbi alkatrészemim ha kellOwerlord írta:Jó az utángyártott ETZ 150-es karbi, vagy megéri a drágább BVF-et megvenni?
kiszsebi írta:Owerlord írta:Hát ez az hogy levettem a karbi alját,elötte 8-as kulcsot odaraktam hogy majd kicsavarom a fúvókatartót,(mert Ts-e 8-as) aztán vettem szét és jött ki a helyérőla a fúvókatartó úgy egyben.Nem volt a karbiban a 11-es alkatrész.A tortán már csak hab hogy 250-es ETZ úszó volt benn aminek rövid az egyik füle,valamint a tömítése túl vastag cserébe ezek zsír újjak, és a szivató mehanizmust se volt a karbihoz.Így kell komplett karburátort venni..................hogyamacskarúgjameg![]()
![]()
![]()
![]()
Hát, nem irigyellek! Jó tudni, hogy csavarhúzóval kell menni karbit vásárolni.
Szerintem ezt a >>Ne vedd meg<< topicba is írd le! Egyébként ezt horvát cimboráinknak is megírom.
A kereskedőnél próbáltál reklamálni?
Owerlord írta:Hát ez az hogy levettem a karbi alját,elötte 8-as kulcsot odaraktam hogy majd kicsavarom a fúvókatartót,(mert Ts-e 8-as) aztán vettem szét és jött ki a helyérőla a fúvókatartó úgy egyben.Nem volt a karbiban a 11-es alkatrész.A tortán már csak hab hogy 250-es ETZ úszó volt benn aminek rövid az egyik füle,valamint a tömítése túl vastag cserébe ezek zsír újjak, és a szivató mehanizmust se volt a karbihoz.Így kell komplett karburátort venni..................hogyamacskarúgjameg![]()
![]()
Owerlord írta:Ezt a tűtartó lemezt remélem viccnek írtad,,,,,,,,![]()
![]()
ott a kép főnök xDDDDDD tessék megnézni.Kör alakú, benne menet,ez fogja a főfúvókát hogy ne essen le a karbi aljába..... többek között..
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég