Üzemanyagellátás
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Létezik ETZ 250-es karbihoz valamilyen jó felújító szett? Mofakerben vettem tavaly egy félét, de végül fele nem volt jó a fúvókáknak, aztán a kiszedettből, meg az újakból válogattam össze egy szettet. Végül is nem volt olyan rossz a motor, de azért jobban szeretném minél inkább közelíteni a gyári értékeket.
Másik dolog még, hogy a súber kopása,valamint a henger fal kopása amiben a súber mozog mennyire van rossz hatással az üzemre? Egy idő után már gondolom fals levegő forrása is lehet a motor felé.
Ja és még annyi, hogy miről ismerhető fel a megfelelő súbertű? Gondolok itt elsősorban a profilra, mert a hossz könnyen mérhető.
Kösz a válaszokat!
Üdv!
Létezik ETZ 250-es karbihoz valamilyen jó felújító szett? Mofakerben vettem tavaly egy félét, de végül fele nem volt jó a fúvókáknak, aztán a kiszedettből, meg az újakból válogattam össze egy szettet. Végül is nem volt olyan rossz a motor, de azért jobban szeretném minél inkább közelíteni a gyári értékeket.
Másik dolog még, hogy a súber kopása,valamint a henger fal kopása amiben a súber mozog mennyire van rossz hatással az üzemre? Egy idő után már gondolom fals levegő forrása is lehet a motor felé.
Ja és még annyi, hogy miről ismerhető fel a megfelelő súbertű? Gondolok itt elsősorban a profilra, mert a hossz könnyen mérhető.
Kösz a válaszokat!
Üdv!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
revlimit!
gyújtás oldali szimering

gyújtás oldali szimering




10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2856
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
Korábban itt a fórumon is volt róla szó, olvass vissza, érdemes. Főbb dolgok: Csdani (azt hiszem, ő volt) tesztelgette az olajok keveredését E85-tel, s arra a megállapításra jutott (amire időközben én is), hogy ásványi olaj elegyedik megfelelően az alkohollal, ez nem csapódik ki. Továbbá mintegy 30% többletfogyasztásra kell számolni tiszta E85 esetén, mivel az égéshője lényegesen kisebb, mint a benziné, viszont a kompressziót lehet növelniPJocker írta:Sziasztok!
Községünk benzinkútján elkezdték a BIOETANOL E85 árusítását! Én általában otthon keverem a benzint, bár lehet direkt keveréket is tankolni nálunk, szóval a kérdésem az lenne, hogy szerintetek lehet-e a kétütemű motorokba bioetanolt tankolni? Kocsiknál úgy megy, ha nincs átalakító berendezés szerelve a kocsiba, akkor felesbe szokták keverni a normál üzemanyaggal! De így is sokat lehet spórolni, mert ugye kb 100,-Ft-tal olcsóbb mint a normál benzin!

Én hajlok a kipróbálására, csak végre legyen mivel

bár már alakul a dolog
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 189
- Csatlakozott: 2009.04.09. 14:30
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Bakonybél, Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
E85-t használ haverom Simsonba. De van MZ-s cikk is róla:
http://etanol.blog.hu/2008/04/01/etanol_az_mz_be
Elvileg többet eszik belőle, de mégis gazdaságosabb. Felesben én is tankolnám, ha lenne a környéken.
http://etanol.blog.hu/2008/04/01/etanol_az_mz_be
Elvileg többet eszik belőle, de mégis gazdaságosabb. Felesben én is tankolnám, ha lenne a környéken.
- revlimit
- Simsonos
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: 2008.04.15. 15:35
- MZ-d típusa: TS 150 75'
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
ETZ 251: Néha elmegy 90-95ig ha 4est elváltom 4500nál 5ösben még kicsit bír gyorsulni, de nem veszi a lapot, néha meg 4esben teligázzal sem bír 4500on túlforogni, kb.80km/h.
1-2-3asban elég jól húz alulról, de már 2esben is nehezen megy túl 5000en.
A fordulatot elég lassan ejti vissza.
Gyertyakép kb. 40km után szép őzbarna.
Alapjárat van bár elég magasra van állítva(2000). Ja és melegen ha rajta van a tompított, akkor úgy áll be alapjáratra, hogy lemegy lassan 1200-1300ig, és innen tornázza magát fel 2000re.
Két dologra gyanakszok:
1. gyújtás oldali szimering(olaj csöpög a dekli alól)
2. kipufogó valószínűleg elég kokszos
Vélemény?
ETZ 251: Néha elmegy 90-95ig ha 4est elváltom 4500nál 5ösben még kicsit bír gyorsulni, de nem veszi a lapot, néha meg 4esben teligázzal sem bír 4500on túlforogni, kb.80km/h.
1-2-3asban elég jól húz alulról, de már 2esben is nehezen megy túl 5000en.
A fordulatot elég lassan ejti vissza.
Gyertyakép kb. 40km után szép őzbarna.
Alapjárat van bár elég magasra van állítva(2000). Ja és melegen ha rajta van a tompított, akkor úgy áll be alapjáratra, hogy lemegy lassan 1200-1300ig, és innen tornázza magát fel 2000re.
Két dologra gyanakszok:
1. gyújtás oldali szimering(olaj csöpög a dekli alól)
2. kipufogó valószínűleg elég kokszos
Vélemény?
A motorozás számomra nemcsak közlekedési forma, hanem élmény is egyben. Autózni is szeretek, de az autóvezetés sosem hiányzik annyira, mint amennyire az MZ-vel való karulás tud.
Adatlapom: http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... serProfile
Adatlapom: http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... serProfile
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Üzemanyagellátás
Én úgy tudom,hogy csak injektoros motorokhoz ajánlott!
Meg ugye az sem mindegy,hogy az olaj hogy keveredik el benne.

Meg ugye az sem mindegy,hogy az olaj hogy keveredik el benne.
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
meg többet is eszik bio etanolból





10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Községünk benzinkútján elkezdték a BIOETANOL E85 árusítását! Én általában otthon keverem a benzint, bár lehet direkt keveréket is tankolni nálunk, szóval a kérdésem az lenne, hogy szerintetek lehet-e a kétütemű motorokba bioetanolt tankolni? Kocsiknál úgy megy, ha nincs átalakító berendezés szerelve a kocsiba, akkor felesbe szokták keverni a normál üzemanyaggal! De így is sokat lehet spórolni, mert ugye kb 100,-Ft-tal olcsóbb mint a normál benzin!
Községünk benzinkútján elkezdték a BIOETANOL E85 árusítását! Én általában otthon keverem a benzint, bár lehet direkt keveréket is tankolni nálunk, szóval a kérdésem az lenne, hogy szerintetek lehet-e a kétütemű motorokba bioetanolt tankolni? Kocsiknál úgy megy, ha nincs átalakító berendezés szerelve a kocsiba, akkor felesbe szokták keverni a normál üzemanyaggal! De így is sokat lehet spórolni, mert ugye kb 100,-Ft-tal olcsóbb mint a normál benzin!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Perec!
Milyen membránod van? Milyen átmérőjű? És milyen karbival? Esetleg rajzod, vagy képed van a kivitelezésről?
(Ez kicsit offtopic, légyszi a barkácsolás, vagy tuning topicban válaszolj majd. Előre is köszi!)
Milyen membránod van? Milyen átmérőjű? És milyen karbival? Esetleg rajzod, vagy képed van a kivitelezésről?
(Ez kicsit offtopic, légyszi a barkácsolás, vagy tuning topicban válaszolj majd. Előre is köszi!)
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
Elvileg működő volt, de sajnos sem súbertűt sem tűtartó lemezt nem kaptam hozzá, így azokat utángyártottal pótoltam.csikin írta:Zozeei: Én a működő motorra az ETZ-t értettem amiről levetted a karbit.
Perec: Mekkorák a fúvókák a karbidban? és mekkora így a torokátmérő?
Re: Üzemanyagellátás
Nagyon rövid a szívócső, de az átmérője elég kicsi, egy gyűrűvel rögzítettem fel a karburátort a csőre. Ebben a fajta karburátorban (22N1-3) én nem igazán találtam kivehető alapjárati fúvókát, de lehet, hogy én vagyok a suta.Perec írta:Nekem ETZ-n van membrán, és az biztos nem túl jó, ha a membrán a legszűkebb keresztmetszet, és a szívócső (és a karbi) nagyobb. Én sima szívócsőszűkítéssel-illesztéssel is jó eredményeket értem el alul és középen, fent pedig nem lett rosszabb. De ha alapjáratod nincs én az alapjárati fúvókát - és rendszert vizsgálnám a helyedben, ha van alapjárat már el lehet indulni. Önmagában a nagyobb karbiátmérőtől még működhetne, hisz a súber úgyis leszűkíti.
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Zozeei: Én a működő motorra az ETZ-t értettem amiről levetted a karbit.
Perec: Mekkorák a fúvókák a karbidban? és mekkora így a torokátmérő?
Perec: Mekkorák a fúvókák a karbidban? és mekkora így a torokátmérő?
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Üzemanyagellátás
Nekem ETZ-n van membrán, és az biztos nem túl jó, ha a membrán a legszűkebb keresztmetszet, és a szívócső (és a karbi) nagyobb. Én sima szívócsőszűkítéssel-illesztéssel is jó eredményeket értem el alul és középen, fent pedig nem lett rosszabb. De ha alapjáratod nincs én az alapjárati fúvókát - és rendszert vizsgálnám a helyedben, ha van alapjárat már el lehet indulni. Önmagában a nagyobb karbiátmérőtől még működhetne, hisz a súber úgyis leszűkíti.
Re: Üzemanyagellátás
Igen, működő motorról van szó, csak a karburátor változott. Szivatóval kicsit több életjelet ad, de mivel nincs bekötve bowdenre nagyon hosszan nem tudom behúzva tartani. Esetleg ha gyártok bele egy szűkítést megoldás lehet? Vagy ez így teljesen halott konfiguráció?csikin írta:Ahogy nyakas írta a torokátmérő is probléma lehet. Működő motorról való? Mert ha nem biztos, hogy működik, akkor már ott is lehet a probléma. Ha biztosan működik, akkor lehet próbálkozni szívatóval is, azzal mit csinál.
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ahogy nyakas írta a torokátmérő is probléma lehet. Működő motorról való? Mert ha nem biztos, hogy működik, akkor már ott is lehet a probléma. Ha biztosan működik, akkor lehet próbálkozni szívatóval is, azzal mit csinál.
Re: Üzemanyagellátás
Ez azt jelenti, hogy próbálkozzak még nagyobb fúvókával? Vagy jól mellényúltam, és sosem lesz az igazi ezzel a karburátorral?csikin írta:Lehet azért, mert membrános motor karburátorában sokkal nagyobb fúvókák vannak mint egy résvezéreltben a "multijetting" miatt.
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Üzemanyagellátás
hali! szerintem tul nagy a legtorok atmerojeZozeei írta:Sziasztok!
Nekem egy 22N1-3 -as karburátorral kapcsolatban lenne kérdésem. Feltettem ezt a karburátort egy 80ccm-s 6 sebességes membrános yamaha dt80-ra. Az a gondom, hogy valamiért pár pöffenésnél többet nem hajlandó csinálni, pedig próbálkoztam már 85-től 105-ös fúvókáig mindenfélével, most 105-össel pöffen néha egyet egyet.
Az volt a sanda gyanúm, hogy az oldalán lévő állítócsavar nincs jó helyen. Próbálgattam csavargatni, de smemi. A levegő furatokat is átfújkáltam.
A kérdésem az lenne, hogy ennek a típusú karburátornak milyen hosszú a súbertűje? Sajnos csak utángyártott tűt és tűtartó lemezt sikerült szereznem hozzá. Lehetséges, hogy ezek miatt nem akarja az igazat? Vagy a membrán miatt nem akar jó lenni? Nekem már semmi ötletem nincsen


A viz szalad, a kő marad!
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Lehet azért, mert membrános motor karburátorában sokkal nagyobb fúvókák vannak mint egy résvezéreltben a "multijetting" miatt.
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Nekem egy 22N1-3 -as karburátorral kapcsolatban lenne kérdésem. Feltettem ezt a karburátort egy 80ccm-s 6 sebességes membrános yamaha dt80-ra. Az a gondom, hogy valamiért pár pöffenésnél többet nem hajlandó csinálni, pedig próbálkoztam már 85-től 105-ös fúvókáig mindenfélével, most 105-össel pöffen néha egyet egyet.
Az volt a sanda gyanúm, hogy az oldalán lévő állítócsavar nincs jó helyen. Próbálgattam csavargatni, de smemi. A levegő furatokat is átfújkáltam.
A kérdésem az lenne, hogy ennek a típusú karburátornak milyen hosszú a súbertűje? Sajnos csak utángyártott tűt és tűtartó lemezt sikerült szereznem hozzá. Lehetséges, hogy ezek miatt nem akarja az igazat? Vagy a membrán miatt nem akar jó lenni? Nekem már semmi ötletem nincsen
Nekem egy 22N1-3 -as karburátorral kapcsolatban lenne kérdésem. Feltettem ezt a karburátort egy 80ccm-s 6 sebességes membrános yamaha dt80-ra. Az a gondom, hogy valamiért pár pöffenésnél többet nem hajlandó csinálni, pedig próbálkoztam már 85-től 105-ös fúvókáig mindenfélével, most 105-össel pöffen néha egyet egyet.
Az volt a sanda gyanúm, hogy az oldalán lévő állítócsavar nincs jó helyen. Próbálgattam csavargatni, de smemi. A levegő furatokat is átfújkáltam.
A kérdésem az lenne, hogy ennek a típusú karburátornak milyen hosszú a súbertűje? Sajnos csak utángyártott tűt és tűtartó lemezt sikerült szereznem hozzá. Lehetséges, hogy ezek miatt nem akarja az igazat? Vagy a membrán miatt nem akar jó lenni? Nekem már semmi ötletem nincsen

- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
1500 a max, ennél lejjebb már ízlés kérdése
1200-1300at még biztonsággal vinnie kell ha jól van beállítva és nem szív falsot sehonnan.

1200-1300at még biztonsággal vinnie kell ha jól van beállítva és nem szív falsot sehonnan.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Tibi85
- biciklis
- Hozzászólások: 27
- Csatlakozott: 2007.08.30. 13:10
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Békés
Re: Üzemanyagellátás
Nagyjából be tudtam lőni. 1400-ra állítottam az alapjáratot, már nem akad meg a fordulat 3000-nél, szépen visszaesik, azt hiszem jó lesz. Bízom benne hogy nem kell főtengely szimeringet cserélnem, most újítottam fel, új csapágyak, új főtengely... Na majd kiderül ha végre jó idő lesz és lehet menni rendesen.Stravkó írta:A gyújtásoldali főtengely szimering lesz!
Amúgy mennyinek kell lenni a gyári alapjáratnak?
- Tibi85
- biciklis
- Hozzászólások: 27
- Csatlakozott: 2007.08.30. 13:10
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Békés
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Van egy kis gondom a karbival. Nem igazán tudom beállítani az alapjáratot. A fordulatszám ingadozik. Ha gázt húzok, lassan esik vissza, gyakran másodperekre 3000 körül jár, csak utána esik vissza. A gáztuskó rendbe van, nem az akad fel, a bowden is jó. Kipróbáltam egy másik karbival is a motort, ugyan ezt produkálta azzal is. Üresben kipörög rendesen, veszi szépen a lapot. Valahol farsot szívhat? Egyébként 250-es ETZ-ről van szó.
Van egy kis gondom a karbival. Nem igazán tudom beállítani az alapjáratot. A fordulatszám ingadozik. Ha gázt húzok, lassan esik vissza, gyakran másodperekre 3000 körül jár, csak utána esik vissza. A gáztuskó rendbe van, nem az akad fel, a bowden is jó. Kipróbáltam egy másik karbival is a motort, ugyan ezt produkálta azzal is. Üresben kipörög rendesen, veszi szépen a lapot. Valahol farsot szívhat? Egyébként 250-es ETZ-ről van szó.
- revlimit
- Simsonos
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: 2008.04.15. 15:35
- MZ-d típusa: TS 150 75'
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Csevegőben leírtam, hogy zajlott ma a műszakim Miskolcon a Futó utcán.Varga1488 írta:Értem hát nekem új forgalmim lett hogy a nevemre írattam 6ezer volt meg az új törzskönyv is 6ezer volt, nekem utána már csak a matricáért kell fizetnem?Owerlord írta:-13200 Ft volt az új forgalmi,kamu törzskönv,üzembentartói bejegyzás és a műszaki matrica
A motorozás számomra nemcsak közlekedési forma, hanem élmény is egyben. Autózni is szeretek, de az autóvezetés sosem hiányzik annyira, mint amennyire az MZ-vel való karulás tud.
Adatlapom: http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... serProfile
Adatlapom: http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... serProfile
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Rossz témában írunk...
Neked csak 4360 Ft-ba fog kerülni. Matrica, meg adatlap.
Neked csak 4360 Ft-ba fog kerülni. Matrica, meg adatlap.
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
Értem hát nekem új forgalmim lett hogy a nevemre írattam 6ezer volt meg az új törzskönyv is 6ezer volt, nekem utána már csak a matricáért kell fizetnem?Owerlord írta:-13200 Ft volt az új forgalmi,kamu törzskönv,üzembentartói bejegyzás és a műszaki matrica
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
- Owerlord
- Simsonos
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
- MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
- Tartózkodási hely: Vác
Re: Üzemanyagellátás
-13200 Ft volt az új forgalmi,kamu törzskönv,üzembentartói bejegyzás és a műszaki matrica
MZ TS 150 sportvarázs
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
Owerlord!
Köszönöm szépen az infót már el tudom képzelni hogy miként történik az egész és az okmányirodába mennyt kellet fizetni és miért?
Köszönöm szépen az infót már el tudom képzelni hogy miként történik az egész és az okmányirodába mennyt kellet fizetni és miért?
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Re: Üzemanyagellátás
Hát az egy nagyon drága tükör .Talán a wikiben találsz infót róla.Owerlord írta:Hopp egy vessző lemaradt : DDDD A műszaki volt 4360 Ft XD bocsiiii. Mi az a Velencei tükör? xD
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás

- Owerlord
- Simsonos
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
- MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
- Tartózkodási hely: Vác
Re: Üzemanyagellátás
Hopp egy vessző lemaradt : DDDD A műszaki volt 4360 Ft XD bocsiiii. Mi az a Velencei tükör? xD
MZ TS 150 sportvarázs
Re: Üzemanyagellátás
Ha velencei,akkor még olcsó is voltcsikin írta:Milyen tükröt vettél te 4600ért?

- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Milyen tükröt vettél te 4600ért?
- Owerlord
- Simsonos
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
- MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
- Tartózkodási hely: Vác
Re: Üzemanyagellátás
Szeva!
Betoltam a gépet a vizsgaállomásra,be kellett indítani,index,duda,féklámpa,tompított,reflektort nézték.Aztán felrakták a motort fékhengerre,és addig mérték az első és hátsó fékerőt illetve fékerő állandóságot,amíg megfelelő eredmény nem született.Jó fejek voltak.Semmi szívózás nem volt.Jah és tükör is legyen a gépen 2 db 4360 Ft-ba fájt a dolog,a nagy lehúzás okmányirodában volt.......
Remélem segítettem.üdv
Betoltam a gépet a vizsgaállomásra,be kellett indítani,index,duda,féklámpa,tompított,reflektort nézték.Aztán felrakták a motort fékhengerre,és addig mérték az első és hátsó fékerőt illetve fékerő állandóságot,amíg megfelelő eredmény nem született.Jó fejek voltak.Semmi szívózás nem volt.Jah és tükör is legyen a gépen 2 db 4360 Ft-ba fájt a dolog,a nagy lehúzás okmányirodában volt.......

MZ TS 150 sportvarázs
- Varga1488
- Simsonos
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: 2009.07.01. 18:35
- MZ-d típusa: ETZ-250
- Tartózkodási hely: Szalaszend/Miskolc
Re: Üzemanyagellátás
[/quote]Hali! Köszi az adatokat,meglett a műszaki,rendeltem egy jó pár főfúvókát ,aztán kisérletezem majd velük,meg rendeltem isolator gyertyát is belevelót.A gyújtás szerintem jó helyen van : ) Ma okmányiroda, új forgalmi és hasonlók : ) Kivi leszek gyertyaképre,este megnézem,most hogy mentem vele 5 km-ert de 100% hogy a 92 es kevés neki a 115ös meg sok.Majd jelentkezem : ) üdv[/quote]
Leírnád vagy vki hogyan zajlik egy műszaki vagy miket néznek rajta kiemeltem mert lassan vinnem kell az enyémet de még csak 17 éves vagyok:D szóval nem sok ilyet láttam, meg nem nagyon tudom hogy miként működik mibe kötnek bele stb köszi előre is!
Leírnád vagy vki hogyan zajlik egy műszaki vagy miket néznek rajta kiemeltem mert lassan vinnem kell az enyémet de még csak 17 éves vagyok:D szóval nem sok ilyet láttam, meg nem nagyon tudom hogy miként működik mibe kötnek bele stb köszi előre is!
Magyar Égen Magyar Isten Mz-seknek párja sincsen!
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
Köd elütünk köd utánunk, amíg élünk meg se állunk
- Owerlord
- Simsonos
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
- MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
- Tartózkodási hely: Vác
Re: Üzemanyagellátás
Végre megjöttek a fúvókák.Kezdésnek beletettem a 100-ast.Határozottan jobb lett a sárkány tőle.Mentem vele jó pár kilométert.Gyertyakép szerintem túl világos,keveset kap,tű legalsó állásban.Olyan 75-80-at mehettem max sebességre,sajnos elszakadt a kilométerspirálom:S De még járatós a gép.Holnap 105-ös főfúvót teszem bele
Isolator eddig jó volt,kiváncsiságképpen visszatettem NGK-t
üdv társak


MZ TS 150 sportvarázs
- Laczkó
- Simsonos
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2009.12.11. 18:47
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sárvár
Re: Üzemanyagellátás
Ja elvileg a sötétzöld feliratosok eredetiek, meg faszák is

Owerlord írta:Reméljük a legjobbakat
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Ez eredetinek néz ki szerintem. Kérdés, hogy ilyen lesz-e a csomagban... 

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Owerlord
- Simsonos
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
- MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
- Tartózkodási hely: Vác
Re: Üzemanyagellátás
MZ TS 150 sportvarázs
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Owerlord!
Ha libafos színű az Isolator felirat rajta, akkor szerintem jobb ha be se teszed.
Ha szép sötétzöld akkor hajrá! Azok még eredetiek. A libafos az sajna Román gyártmány, és nem sok jó tapasztalat van vele.
NGK vagy Brisk amit sokan használnak és minőségi.
Ha libafos színű az Isolator felirat rajta, akkor szerintem jobb ha be se teszed.

Ha szép sötétzöld akkor hajrá! Azok még eredetiek. A libafos az sajna Román gyártmány, és nem sok jó tapasztalat van vele.
NGK vagy Brisk amit sokan használnak és minőségi.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Owerlord
- Simsonos
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
- MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
- Tartózkodási hely: Vác
Re: Üzemanyagellátás
Hali! Köszi az adatokat,meglett a műszaki,rendeltem egy jó pár főfúvókát ,aztán kisérletezem majd velük,meg rendeltem isolator gyertyát is belevelót.A gyújtás szerintem jó helyen van : ) Ma okmányiroda, új forgalmi és hasonlók : ) Kivi leszek gyertyaképre,este megnézem,most hogy mentem vele 5 km-ert de 100% hogy a 92 es kevés neki a 115ös meg sok.Majd jelentkezem : ) üdvkupi írta:Hali én is csak a gyár gépkönyv adatait tudom neked megadni a TS ét :Ts 125 BVF22N1-3:fő fuvoka90,részterhelés tű középre aztán ahogy a gyertya kép kivánja le vagy fel az üresjárati levegő csavar 1-2 fordulat ütközéstöl kifelé(nekem az 1 a nyerő)BVF24N1-1:főfuvoka 95 a tü középre a levegő csavar az 2-3 ford nyitva (nekem 1,5 a jó)de ez motoronként változik.Érdemes lene megnézned a karbibann a benzinszintet mert az is lehet a probléma kiváltoja van jó irás rá.Owerlord írta:Nincsen agyonfúrva, első túlméret.A karbi meg 24 N 2-es 150-es ETZ-jé,viszont az NGK gyertya most kifingta magáát.Visszaraktam a 92-es főfúvókát mert 115-ös nagyon sok volt neki.Holnap műszaki , érdekes lesz xD Nem tudod véletlenül a TS-es ETZ-s karbis beállításait, fúvókaméretek, tű hol van megakasztva? köszi mindenkinek!
MZ TS 150 sportvarázs
- MiszterQ
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 273
- Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
- MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
- Tartózkodási hely: Pápa
Re: Üzemanyagellátás
Én autóba tankolok felesbe benzin/E85. Jó is mer olcsókuti írta:Ahogy kb két hét múlva megnyílik pápán az első olyan magánkút, ahol lesz E85, tankolok, és letesztelem itthon. Most Challoils 2t olajat használok, állítólag azzal jól keveredikkisbocsi írta:Amúgy lehet ECO változatban nyomom én is az idei túrákat....
Pl E 85/95=1:1....
Bejöhet?De majd írok tapasztalatot.

Aztán leszívtunk egy kicsit haver MZ-jébe


Relax, don't do it
-
- rolleres
- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2010.03.04. 22:57
- MZ-d típusa: ETZ 250
Re: tank
a máshol annyit tesz, hogy hátul előrébb van a furat, de elől ugyanaz a gumis-peremes?csikin írta:Fel lehet tenni Komár tankot is, ha neked az tetsziksanyika_etz125 írta:etz 250 ill. 251-re fel lehet tenni a ts250 tankját?
A TS 250 tankja máshol van rögzítve az ETZ-hez képest.
Re: Üzemanyagellátás
Hát abból ítélve h ha teljesen be volt tekerve a levegőcsavar és úgyis pörgött és ha kitekertem csak egyre jobban hörgött és a szürke gyertya szegény keverékre utal ahogy mondták. 2 karbival ugyanolyan hibákat mutatott. Nem hiszem h mind2 egyforma tiszta vagy épp koszos. Kipróbálok 1 nagyobb fúvókát mert sztem az eddigiekből ítélve kajahiánya van. Ha nem válik be akkor lehet h szimering csere lesz.
Motorradwerke Zschopau Einzylinder Teleskopgabel Zentralkastenrahmen 250 - Drágább motor van, de jobb nincs! 

- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Üzemanyagszint? Alacsony fordulaton igencsak dolgozik az alapjárati fúvóka is. Az a baj, a távgyógyítás csak a BP TV-n sem ment igazán jólpedro121 írta:130-as fúvókával nálam fél óráig gondolkodik mire rájön h elinduljon vhova.Amúgy igen a légszűrő tiszta nem rég ellenőriztem azt is.

Ez csak az én nézőpontom...
Üdv.: Csikin
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: tank
Fel lehet tenni Komár tankot is, ha neked az tetsziksanyika_etz125 írta:etz 250 ill. 251-re fel lehet tenni a ts250 tankját?

A TS 250 tankja máshol van rögzítve az ETZ-hez képest.
-
- rolleres
- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2010.03.04. 22:57
- MZ-d típusa: ETZ 250
tank
etz 250 ill. 251-re fel lehet tenni a ts250 tankját?
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2856
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
Ne felejtsd el, hogy nagyobb méretű fúvóka kell az etanolhoz!kuti írta:[Most Challoils 2t olajat használok, állítólag azzal jól keveredikDe majd írok tapasztalatot.
Tiszta E85 esetén a gyártó szerint 30% a plussz fogyasztás, ezzel kalkulálhatsz.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Re: Üzemanyagellátás
Ahogy kb két hét múlva megnyílik pápán az első olyan magánkút, ahol lesz E85, tankolok, és letesztelem itthon. Most Challoils 2t olajat használok, állítólag azzal jól keveredikkisbocsi írta:Amúgy lehet ECO változatban nyomom én is az idei túrákat....
Pl E 85/95=1:1....
Bejöhet?

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég