Olyan kopogós az alapjárat...
Szerintem amikor a gyújtással kínlódtam akkor ott a kalapácsot elálítottam
-Gumik megfelelő nyomásra beállítva.
-Kipufogó tiszta, egy hete sincs hogy takarítva lett.
A karburátor úszójára gyanakodom, hogy sok naftát nyom a hengerbe.
Illetve a gyújtás lehet még ludas...
Hát a pörgéssel az a gond hogy eredeti légszűrő nincs rajta, direkt légszűrőről van szó:
PVC cső... a végén egy ráccsal utána közé MÁR csak egy sor géz van téve aztán megint rács, és ez lefogja a motort nem hadja kipörögni a megfelelő fordulatig, 6000-nél elkezd horkolni ÜRESBEN IS...
Ha meg megyek a motorral mongyuk másodikba, és fel akarom pörgetni hogy felrakjam harmadikba, érzem hogy elkezd húzni a mototr, pörög rendesen 3000....4000....5000...aztán 6000-nél olyan mint ha egy tiltás lenne dadog meg horkol mint egy hülye
Ha a PVC cső rajtamarad a légszűrő helyén de a rácsot a gézlappal kipattintom, úgy simán felpörög 7500-ig is akár.
Kell a fordulat mert terepen használom a motort, csak terepen por van légszűrő meg kell mert a dugónak meg a hengernyek annyi mint egy sósperec
Szval kinek mi az ötlete a légszűrős hibámmal kapcsolatban? Miért van ez a jelenség?
JA ÉS TÉLLEG... ha nincs légszűrő és odahúzom a gázt, akkor annyi naftát ki ver a légbeszívótoroknál, hogy attól félek egyszer begyúl, szite lehet látni a fehér színű porlasztott anyagot, tuti hogy sok benzint kap, mert nehezen is indul be,
Úgy tudom beindítani hogy gyújtás le van véve, légbeömlőnél a torkot tenyeremmel befogom, gázt csurira odahúzom rárúgok 3-at... gáz vissza enged... kéz elvesz ...gyújtás ráad... és beindul.
Tutira nem így kell indítani, de erről az énfajta módszeremről semmit nem ír a könyv
Valaki ötlet... miért fullad a motor?
