
Azért a leghevesebb viták mindig az elektronika rovatban van.

Szerintem a gyújtás is emberfüggő, kézfüggő, ki- hogy szereti.( gyertya, gumi 250-251 stb..)
Én egy darabig használtam gyári gyújtást, aztán használtam megszakítóst, aztán plusz gyári gyújtásom is volt, ezt most Hell kolega használja. Egy idő után kezdtem szívni a megszakítóval (belustultam, nem akartam vele foglalkozni)
Vettem Gyula-bá féle gyújtást, most tettem bele a 10.000-ik kilómétert, és köszöni jól van, én meg azóta nem is találkoztam vele mióta felraktam. Geszti is ilyet használ Ts-n, neki sincs rá panasz.Nos ha valakinek a 10000 km garancia és keveset megy vele akkor tartósnak mondható.Valaki 3 hónap alatt rak bele ennyit, annak nem garancia. Mint minden ez is elromolhat, nem titok, hogy megszakítós téma ott figyel a túradobozban baj esetén.
Mondjuk előgyújtásszabályzás a trophynál is volt röpsúlyos, úgy emlékszem a kezdeti szérián volt (68-tól 70?-ig) Az én trophymon ez volt, tényleg könnyebben indult.
A lényeg, hogy a Sub-ee félén kívül már használtam egy párat, nekem a megszakítós volt a legmegbízhatatlanabb, és pontatlan, de akkor is egy biztos pont marad az életben.
