Gyula-bá írta:- elméletben így van, a gyakorlat viszont "kicsit" bonyolultabb.nyemi írta: Egy 12F683-as PIC meg egy pár alkatrész a Hall és elektronika közé, már kész is az előgyújtás vezérlés.
A kétütemű motor, ellentétben a 4T-vel, nem érzékeny a nagyon pontos előgyújtás értékre, más szóval, a szabályozással járó "macera" (bonyolult, drága, stb.) elektronika nem éri meg azt a minimális előnyt amit biztosít. Gondold meg vajon miért mondtak le a tervezők, az amúgy faék egyszerűségű, olcsó, mechanikus, előgyújtás szabályozásról a Trabant esetében.
Jaj, hol van már a Trabant.
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Még egy egyszerű láncfűrészben is állítják az előgyújtást.
![Kép](http://www.beyondautomation.com/AImages/056%20IGNITION/curve.jpg)
Komolyabb 2T motorokról, meg már ne is beszéljünk.
Jó reggelt, 2013 írunk.