
Kb 2/3 ig tudom húzni, jobban egyszerűen nem hajlik. A gyorsulással én elégedett vagyok, sosem ültem még más motoron (a tanuló etz-nél és suziki gn 250 nél jobban megy) Lehet hogy ez a szerencsém?

Fordulat: 3500-4000 (lámpáknál "tiltásig" minden fokozat

Szívórendszer a gyári a legjobb.
Karbi: gyári. tű utángyártott, úszó utángyártott, tűszelep és főfúvóka tartó is. A főfúvókát bambi rakta bele, asszem 145 ös. Tű lent a legalsóban (legszegényebb) a táv feléig, 1el fentebb a másik felén.
Áttétel, gumi: áttétel gyári, gumi Heidenau amit itt ajánlanak

Az optogyújtás határozottan javított, az eddigi párezer km-en 3,2 volt az átlag.
De nem hiszem h ez lenne az oka, őszintén szólva fogalmam sincs mi, és inkább aggódok mint elégedett vagyok. 3l azért kell neki sztem a kenéshez. Vagy nem? Semmi kedvem 10 ezer km-enként felújítani a blokkot berágódás meg szétment csapágyak miatt.