Elsőre nekem is trafó vagy kondi, de azért még a fesz. szabályzó is lehet.kuti írta:/1es Ts. Tünetek a következőek: Kb 20 km után elkezdett rángatni, és kegyetleneket durrogott a kipuff. kb 5 perc pihenő után bírta még 10km-t, majd újrakezdte. Ezt magasabb fordulaton, 90-100 körül kezdte. Gyertya szép őzbarna volt ekkor. Másnap lementem 40 km-t, melynek a végefele újra kezdett durrogni és rángatni. Harmadnap mentem vele 50km-t, de az elejétől kezdve rángatott, és durrogott. Most viszont már elég fekete volt a gyertya. Mitől lehet ez? Először azt hittem sokat kap, de a tű a legalsó állásba van. A gyertyába kb 300 km van. Fogyasztás 6L körül.
Én ugyanígy jártam amikor nem volt töltésem és addig ment normálisan amíg el nem fogyott az akkuból a kraft, utána ugyanezeket produkálta. Persze miután megálltam és az akkunak volt ideje kicsit magához térni megint tudtam vele menni néhány kilométert. Ez egészen addig ment amíg a feszültség le nem esett 3.5v alá, akkor végleg leállt a motor és már elindítani sem tudtam /természetesen még csak az út felénél voltam
