Aaa most elment tole a kedvem kicsit,alig futott 500kmt es minden baja van
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
bonalaco írta:Udv
Megjott hat a hires NGK B8HS gyertya,melyert 3,43 at fizettem,elfelejtettek mondani h a 2,30 volt a nagyker ar.Beleraktam a mociba,mentem par kilometret es elkezdett orulten szaggatni,lealltam,fekete,nem olajos csak szaraz fekete.Felcseszodtem beleraktam a 15oset a skodabol es lementem vagy 40kiometert szaggatas nelkul (plusz meg a teljesseg kedveert elszakadt a fordulatmero szal).Ezzel csak az volt a baj h nemakar nagyon porogni 5500fole nemment.Most segitsetek mert nemertem mi a baj,merges vagyok mert draga volt ez a fene gyertya es semmire sem tudom hasznalni.
Elsőre nekem is trafó vagy kondi, de azért még a fesz. szabályzó is lehet.kuti írta:/1es Ts. Tünetek a következőek: Kb 20 km után elkezdett rángatni, és kegyetleneket durrogott a kipuff. kb 5 perc pihenő után bírta még 10km-t, majd újrakezdte. Ezt magasabb fordulaton, 90-100 körül kezdte. Gyertya szép őzbarna volt ekkor. Másnap lementem 40 km-t, melynek a végefele újra kezdett durrogni és rángatni. Harmadnap mentem vele 50km-t, de az elejétől kezdve rángatott, és durrogott. Most viszont már elég fekete volt a gyertya. Mitől lehet ez? Először azt hittem sokat kap, de a tű a legalsó állásba van. A gyertyába kb 300 km van. Fogyasztás 6L körül.
bonalaco írta:Nos, voltam 3 uzletben ahol gyertyakat arulnak.Az elsoben csak 14yc volt,aztmondtak sima c nincs nekik.A masodikban ramakartak sozni egy 17es brisket mondvan h 14ct mar legalabb 10eve nemgyartanak, a harmadikban elokapartak a tablazatot es megprobaltak valamit de nemjott ossze.Hazamasztam leirtam az osszes tipust ami a 14c vel egy sorban volt es meg1x megprobaljuk (fene gondolta h nincs brisk 14c sehol azert nemirtam le eloszor), aztan ha nemjo es szorakozik akkor johet a ricsi altal leirt elektronika..hatha
majd meg irok,es kosz
Egyszerű használni: megkeresed a Brisk oszlopban az N14C-t (alul van), és ami vele kb 1 sorban van az a jóbonalaco írta:koszonom a leirast alfa,igazatok van eloszor belemegy a rendes belevalo 14c s gyertya aztan meg majd meglatjuk mit fog csinalni.Hamarosan irok,kosz az eddigi segitsegeteket (holnap vettem volna yc es megint sehol sem vagyok)
Ja igen,nekem ez a gyertyakonvekcios konverzios tabla kinai
hi...bonalaco írta:Igen,olvastam a szerelesi kezikonyvet de velemenyem szerint tul szakisan van irva,inkabb irtak volna ugy h sorrendben mit kell atnezni,az helyett h felsoroljak az okokat.Kulonben is nekem az kinai.Egyebkent az az erdekes h kb 50kilometert mentem meg tiszta volt,aztan szinte megallt a gep es tiszta olaj.Kipucoltam aztan mar 7 kilometer behalt a gyertya...
ez volt tegnap elott,ma mar masgyertya volt benne,es vegkepp nemszaggatott,kb 80kilometert mentem le vele es 10,15kilometerenkent megaltam megnezni a gyertyat hol szep ozbarna volt,hol kormos hol olajos.Na ehhez en telleg nemertek...
bonalaco írta:Hello!
Hany fordulatra kell beallitani a csavart (karburatornal) h nekopje be a gyertyat?
Mert mikor neztem 5fordulatra volt kiengedve (etz251),es folyton tiszta olaj a gyertya...![]()
keveresi arany 1:50
Köszi a választ!:) Manapság nem biztos, hogy megáll ennyiben. Nekem a 125-ös ETZ-m eszik átlag 4 litert, de szerintem lassan furatni kéneGyurmooo írta:3,8l volt nálam a minimum, ez két személy, csomag, és közel állandó 90-100 sebesség mellett, még 23-25e. km idején teljesen gyári állapotban (mint most) felülről a második tű állásban. 300km átlaga, de ennyit azután nem sokszor evett.Visszaraktam eggyel magasabb állásba a tűt, úgy jobban harapott. Maximuma 5,5 körül van, volt. Akkor egy személy és dinamikus, de nem "széthajtós" stílus, de pár gyorsulás mellett.
HaPi írta:Üdv.
MZ ETZ 250-esek mennyit esznek? A gyári adatot tudom, de a valóságra vagyok kíváncsiVálaszokat élere is kösz!
Máté írta:sziasztok!
etz 251-em van ami 300-as. múltkor kb olyan 6 literes átlagfogyasztást értem el, igaz szinte mindig nagy gázzal gyorsítottam. a súbertű legalul van és 130-as főfúvóka van benne. szerintetek ez a fogyasztás sok? tudnám valahogy csökkenteni? régebben kisebb főfúvóka volt benne, de mindig túlhevült a gép. akinek 300-a van annak milyen tapasztalata van?
köszi
próbálj szerezni etz karbit,az finomabban állíthatólexuxka írta:Helló!
Segitségeteket kérném!Van egy kis ts-em amin erdetileg 125ös henger volt egy 22N1-3as karbival!De a henger megadta magát és 150es hengert tudtam rá szerezni!Összeraktam indul is meg minden,meg megy is vele és a gyertya is őzbarna de alapjáratom az nincs semmi![]()
Hallottam,hogy a 150re 24es torku karbi kellene,de van valami fúvóka készlet vagy mi?Ebben kérném a segitségeteket,hogy mit csináljak vele?24es karbi vagy fúvóka variálás?
Előre is kösz!
Üdv.:Tom
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég