Varga1488!
Ha jól értem: Alapjárat fasza, de elindulni és menni már nem bír rendesen. Ha ráhúzod a szívatót, akkor megy, de alapjárat utána nem lesz.
Ez nekem eléggé főfúvóka tömődésre utal. Az alapjárati rendszer rendben, de ahogy húznál neki gázt, a fúvókán már nem tud elég benzin jönni (és ehhez képest az alapjárati rendszer olyan kicsi, hogy nem tud eleget szívni rajta keresztül), viszont a szívatóval megnyitsz egy másik csatornát, ami "főfúvóka helyett" fog neked üzemelni, itt tud jönni az anyag, de korántsem jól (porlasztása azért eléggé korlátozott). A főfúvóka tömődés úgy is értelmezhető, ha pl leesett a súbertű, de ez azért elég ritkán esik meg
Fals levegő szerintem azért lehet kisebb eséllyel (de persze nincs semmi kizárva, és több dolog együttállása sem), mert az pont az alapjárati rendszerre van nagy hatással (itt elég kicsi minden ahhoz, hogy bezavarjon egy plusz lyuk). Ha az alapjárat rendben és állítható, akkor én nem itt kezdeném a keresést.
Kevés levegőt sem tartom valószínűnek, mert ilyenkor a szívató ráhúzása csak még jobban bedúsítaná, így fullasztaná a rendszert, és nem ponthogy felpörgetné. A szívató ráhúzásra felpörgés szinte minden esetben kevés benzinre utal.
Még lehetne az, hogy a benzincsap (részben) el van tömődve, de ekkor a szívatóval se lehetne több benzint varázsolni a karbiba. Főleg nem hosszabb távon. Rövidebb távon igen, érdemes megnézni.
Az egésznek az elmélete, hogy mi miért felelős azt hiszem elég jól le van írva a
karbis cikkben, ha tényleg itt van a gubanc (bár a szivató ráhúzásos dolog ezt majdnem biztossá teszi, egyébként még előgyújtástól kezdve minden lehetne) akkor megoldható.
Az egyetlen probléma, hogy hogy lehet hogy a főfúveszt valami eltömítette, de az alapjáratit meg nem? Dehát semmilyen elmélet nem lehet tökéletes
