Üzemanyagellátás
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok!
egy 251 es etz-m van ami fel lett fúrva 300-ra. volt egy kis gond a karbival, és azóta nem tudom beállítani az alapjáratot. segítsetek kérlek benne, hogy hogyan lehet beállítani. minden szépen átjárható, csak a beállítást nem tudom megcsinálni. az alapjárati benzincsavar eléggé ki volt csavarva, még a szétszedés előtt. a másik az, hogy a csavar mögött van egy rugó, de az már a nagyon kicsavart állapotban nem tart semmit. ugyen az lenne a szerepe, hogy ne engedje elcsavarodni a csavart. segítsetek kérlek hogyan kéne beállítani és mit lehet csinálni a rugóval.
köszi
egy 251 es etz-m van ami fel lett fúrva 300-ra. volt egy kis gond a karbival, és azóta nem tudom beállítani az alapjáratot. segítsetek kérlek benne, hogy hogyan lehet beállítani. minden szépen átjárható, csak a beállítást nem tudom megcsinálni. az alapjárati benzincsavar eléggé ki volt csavarva, még a szétszedés előtt. a másik az, hogy a csavar mögött van egy rugó, de az már a nagyon kicsavart állapotban nem tart semmit. ugyen az lenne a szerepe, hogy ne engedje elcsavarodni a csavart. segítsetek kérlek hogyan kéne beállítani és mit lehet csinálni a rugóval.
köszi
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Szia én is köbcentit növeltem de a 22 es karbival nem volt az igazi (alapjáratom volt)de a BVF24 el tökéletes a főfuvoka nekem 100 as az alapjárati 40 es a levegő csavar kb 0,8-1 fordulat kifelé,és ami furcsa az a bizonyos 27+1mm uszoszint ami a 125 nek tökéletes volt 150 nek inkább 27 az igazi.Probálkoz egyszer csak eltalálod szerintem megéri a játékot.coco írta:Sziasztok. Miota uj akkum es uj elektronikus fesz. szabalyzom van azota nem tudok alapjaratot allitani. Dog voltam, mivel a motor jolment csak nemvolt alapjarat. Ma ravettem magam, kipucoltam a karbit, tokig szetszedtem, kifujtam meg stb. es meg mindig nem tudok alapjaratot allitani. A levego es az alapjarati csavarok csavargatasa nem hasznal, mintha ott se lennenek. Lehet h a karbi a hibas? Vagy valami koze van az uj akkuhoz es fesz. szabalyzohoz? Ez egy ETZ 125 felfurva 150 re es a 125 os karburator van 150 es javitoszettel beszerelve. Ugyebar 22 -es torokatmero. Viszont van nekem egy 24 es karbim 150 ese. Melyiket hagyjam?
Es mi lehet a gond az alap karburatorral? Valaki segitsen
Elore is koszi. Ja es ha mind a ketto sz@r akkor milyent ajanlott venni?
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok. Miota uj akkum es uj elektronikus fesz. szabalyzom van azota nem tudok alapjaratot allitani. Dog voltam
, mivel a motor jolment csak nemvolt alapjarat. Ma ravettem magam, kipucoltam a karbit, tokig szetszedtem, kifujtam meg stb. es meg mindig nem tudok alapjaratot allitani. A levego es az alapjarati csavarok csavargatasa nem hasznal, mintha ott se lennenek. Lehet h a karbi a hibas? Vagy valami koze van az uj akkuhoz es fesz. szabalyzohoz? Ez egy ETZ 125 felfurva 150 re es a 125 os karburator van 150 es javitoszettel beszerelve. Ugyebar 22 -es torokatmero. Viszont van nekem egy 24 es karbim 150 ese. Melyiket hagyjam?
Es mi lehet a gond az alap karburatorral? Valaki segitsen
Elore is koszi. Ja es ha mind a ketto sz@r akkor milyent ajanlott venni? 




- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
A levegőszűrő új. Kösz a segítséget.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Kösd ki a légszűrőt (a gumicsőnél) és menj vele egy kört úgy. Ha jobb, akkor sok a benzin (=kevés a levegő) Ugyanilyen problémám volt, és elég sokáig tartott rájönni hogy nem gyújtás vagy egyéb, hanem (nekem olajjal fújogatós direktszűrőm van) a legszűrő túlfújása okozta, hogy nem kapott elég levegőt. Neked nem koszos? Nem ezeréves?
Ha kevés a levegő (azaz sok a benzin), és a légszűrő jó állapotú, akkor jöhet a súbertű 1 el kisebbre állítás (Bing karbinál nemtom hogy van ez).
Jó játék ez több napra
Ha kevés a levegő (azaz sok a benzin), és a légszűrő jó állapotú, akkor jöhet a súbertű 1 el kisebbre állítás (Bing karbinál nemtom hogy van ez).
Jó játék ez több napra

MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Némi kis problémám lenne amire apám hívta fel a figyelmem (került a motorral egyet) nekem fel se tünt. Tehát a probléma következő a motorom (ETZ 250) nem megy szépen mintha hörögne, le van ugymond lustulva. Fater azt mondja mintha sokat kapna. Ezen hogy lehet segíteni? Bing karbimhoz még nem mertem hozzányulni minden úgy van ahogy kibontottam. Gyergyakép szerint jónak tűnik. Magyarul elvesztettem a fonalat hol lehet a baj. Remélem valaki tud segíteni mit hogy álítsak(levegő csavaron vagy min kéne)!?
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Üzemanyagellátás
Kössz Fiuk!
A fúvókát kivettem, mert 125-ös volt benne . A tartalék karbiban pedig 135-ös. Itt azt olvastam hogy az a hozzávaló, ezért kicseréltem. Az tiszta. A levegő csavart nem nagyon állítgattam, csak tökig be, és 1,5 vissza. Gondoltam ha nem is tökéletesen, de így már mennie kellene. Szerintetek az eldugult kipufogó nem fér bele a képbe? Ma levettem és szerintem jobb volt, csak nem mertem sokáig járatni.
A fúvókát kivettem, mert 125-ös volt benne . A tartalék karbiban pedig 135-ös. Itt azt olvastam hogy az a hozzávaló, ezért kicseréltem. Az tiszta. A levegő csavart nem nagyon állítgattam, csak tökig be, és 1,5 vissza. Gondoltam ha nem is tökéletesen, de így már mennie kellene. Szerintetek az eldugult kipufogó nem fér bele a képbe? Ma levettem és szerintem jobb volt, csak nem mertem sokáig járatni.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1427
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Üzemanyagellátás
Na megjött végre a 32es Dellorto.
Holnap megnézzük a szerelővel mi kell ahhoz, hogy felmenjen.
Ha sikerül felrakni és valakit érdekel elmondom tapasztaltam-e valami változást.
Holnap megnézzük a szerelővel mi kell ahhoz, hogy felmenjen.
Ha sikerül felrakni és valakit érdekel elmondom tapasztaltam-e valami változást.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1133
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Re: Üzemanyagellátás
A levegőcsavart is figyelembe kell venni mert ezek a jelenségek a helytelen levegőbeállításra ráillenek.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
fúvókákat kivetted?
nekem tavaly volt ugyanez, a főfúvókát amikor kivettem akkor láttam h belül lerakódott benne a 2T olaj...
nekem tavaly volt ugyanez, a főfúvókát amikor kivettem akkor láttam h belül lerakódott benne a 2T olaj...



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok
Segítsetek! Szivatóval beindul a motor, de aztán le is áll. Ha ráhúzom a szívatót akkor megy. Már 5ször szétszedtem átnéztem, de semmi látható dugulás vagy ilyesmi. néha a légszűrőben is durrog. Esetleg gyújtás? Mert azt piszkáltam, de most minden a gyári értéken,+ sub-ee gyujtás.
Segítsetek! Szivatóval beindul a motor, de aztán le is áll. Ha ráhúzom a szívatót akkor megy. Már 5ször szétszedtem átnéztem, de semmi látható dugulás vagy ilyesmi. néha a légszűrőben is durrog. Esetleg gyújtás? Mert azt piszkáltam, de most minden a gyári értéken,+ sub-ee gyujtás.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1427
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Üzemanyagellátás
Aki építette a motorom 34-est javasolt, de olyat nem találtam főleg ilyen kis pénzért.
Állítólag mivel modernebb a karbi jobban porlaszt egyenletesebb lesz az alapjárat és a motor járása is. Azt is mondta, hogy lehet kevesebbet fog enni. Teljesítmény terén nem tudom mi várható jövő héten remélem tudok mondani konkrétat.
Elméletileg nem lehet akadály, hogy működjön a simsonok is mennek ETZ karbival meg mikunival, dellortóval. Csak a felfogatást kell megoldani valahogy.
Papszi!
Neten vadászgattam. A srácnak több karbija volt, én egy 34es dellortót szemeltem ki,de felhívtam azt mondta az összes 34-32est elvitték szinte másnap
Pont szerencsém volt, mondta hogy egy cagiva mitot szednek szét és lehet sikerül megszerezni a karbit és szerencsére sikerült.
Szerintem, ha van a közeletekben bontó, vagy méhtelep lehet érdemes megpróbálni, vagy vadássz a neten. Vaterán láttam egy 30-as dellortót dellortó légszűrővel 8 ezerért.
Állítólag mivel modernebb a karbi jobban porlaszt egyenletesebb lesz az alapjárat és a motor járása is. Azt is mondta, hogy lehet kevesebbet fog enni. Teljesítmény terén nem tudom mi várható jövő héten remélem tudok mondani konkrétat.
Elméletileg nem lehet akadály, hogy működjön a simsonok is mennek ETZ karbival meg mikunival, dellortóval. Csak a felfogatást kell megoldani valahogy.
Papszi!
Neten vadászgattam. A srácnak több karbija volt, én egy 34es dellortót szemeltem ki,de felhívtam azt mondta az összes 34-32est elvitték szinte másnap

Pont szerencsém volt, mondta hogy egy cagiva mitot szednek szét és lehet sikerül megszerezni a karbit és szerencsére sikerült.
Szerintem, ha van a közeletekben bontó, vagy méhtelep lehet érdemes megpróbálni, vagy vadássz a neten. Vaterán láttam egy 30-as dellortót dellortó légszűrővel 8 ezerért.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
És úgy nagy vonalakban minden hasonló méretű 2t karbival menni fog az mz és _jobban_ mint a bvf-el?
A szívócsonkban kell valami módosítást végrehajtani? Mert valószínűleg nem fog illeni az mz szívócsonkba, de ha már csinálok / átalakítok egyet, gondolom nem mind1 a távolság a hengertől meg stb. Lehet erről tudni valamit?
Amúgy ezt néztem ki, ha megvan még: http://www.kepesmotor.hu/motorblokk/p16 ... r%C3%A1tor
A szívócsonkban kell valami módosítást végrehajtani? Mert valószínűleg nem fog illeni az mz szívócsonkba, de ha már csinálok / átalakítok egyet, gondolom nem mind1 a távolság a hengertől meg stb. Lehet erről tudni valamit?
Amúgy ezt néztem ki, ha megvan még: http://www.kepesmotor.hu/motorblokk/p16 ... r%C3%A1tor
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Alfa 2009.04.22. 20:39-kor.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Papszi
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 439
- Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
- MZ-d típusa: Honda CBR600F
- Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár
Re: Üzemanyagellátás
Matt1989!
Hol vetted a karbit? Annyiért engem is érdekelne a dolog..
Hol vetted a karbit? Annyiért engem is érdekelne a dolog..

Üdv.: Papszi



-
- bajnok
- Hozzászólások: 1427
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem jók a mikuni karbik!
Bár, ha veszel szerintem szerintem 32-es, vagy 34est vegyél a 300-ashoz.
Nekem szerencsére sikerült szereznem egy 32-es dellortót 6000 ezerért remélem a héten megjön.
Bár, ha veszel szerintem szerintem 32-es, vagy 34est vegyél a 300-ashoz.
Nekem szerencsére sikerült szereznem egy 32-es dellortót 6000 ezerért remélem a héten megjön.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
khm... az én véleményem az h csak pillangószelepes karburátorra cserélném le a BVF-et 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
zsakfos!
no para, teljesen jó!
no para, teljesen jó!



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Gyertyaképről véleményt kérnék!Mobillal tudtam csak fotózni,de talán azért látszik a színe.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Veled beszéltük annó ezt a főfúvóka témát tudsz még szerezni? 120,125,130,135 esetleg 140 méretek közül melyiket tudod beszerezni (amenyiben még tudod)? Gyurma hirdeti a Binget és irta megbuherálták gondoltam rákérdezek hogy. De ha tudsz szerezni akkor nem lényeg az átalakítás téma.
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Re: Üzemanyagellátás
Babetta fúvóka jó a Binghez. Csak a kívánt méretre kell dörzsárazni.
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Megosztanátok velem legalább priviben ezt a Bing főfúvóka átalakíásos témát BVF fúvókára? Nagyon megköszönném!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Nem akartam hülyeséget írni, inkább töröltem 
Viszont a kérdésem, hogy ez felmegy rá? Fúvóka minden mérete tökéletes, csak a szívócsonk érdekes, a 250es gyári szívócsonkjára tuti nem megy fel, de a 30 N 3-féle szívócsonkkal -al mi a helyzet?
http://shop.bevelheaven.com/detail.aspx?ID=769

Viszont a kérdésem, hogy ez felmegy rá? Fúvóka minden mérete tökéletes, csak a szívócsonk érdekes, a 250es gyári szívócsonkjára tuti nem megy fel, de a 30 N 3-féle szívócsonkkal -al mi a helyzet?
http://shop.bevelheaven.com/detail.aspx?ID=769
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1427
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Üzemanyagellátás
Na találtam egy BINGET 84-est a száma 84/32/111 kérdés felmegy rá, és jó is?
Fontos lenne a gyors válasz, mert a végén elviszik.
Fontos lenne a gyors válasz, mert a végén elviszik.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1427
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Tudja valaki milyen méretű bing, vagy dellorto karburátor kell 250es mzre? Mármint mekkora torokátmérő, meg a levegőoldali átmérő?
Tudja valaki milyen méretű bing, vagy dellorto karburátor kell 250es mzre? Mármint mekkora torokátmérő, meg a levegőoldali átmérő?

- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
küldtem privit h már ne offoljunk itt szana széjjel
amúgy mi a helyzet a félszintetikus 2T olajos kérdésemmel?

amúgy mi a helyzet a félszintetikus 2T olajos kérdésemmel?



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
s51-es vagy s50-es karburátor? 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Üzemanyagellátás
Simson guruk!
Segítséget kérnék! Vettem új karbit a simómra,pöccre indult
,de a levegőcsavart hogy állítsam,mert még mindíg nem tökéletes!
Köszi!
Segítséget kérnék! Vettem új karbit a simómra,pöccre indult

Köszi!
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
135 a méret(Üzemeltetési útmutató)sugta.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: 2008.09.12. 12:46
- MZ-d típusa: etz 250
- Tartózkodási hely: nyárlörinc
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok!
valaki megtudná mondani nekem Ts 250/1 es motornak milyen méretu ,
a gyáriföfuvoja.
udv: misi
valaki megtudná mondani nekem Ts 250/1 es motornak milyen méretu ,
a gyáriföfuvoja.
udv: misi
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Lefotóztam a gyertyát, most hogy eggyel feljebb vettem a tűt, ilyen a képe:

Úgy érzem, talán egy kicsit jobb így a motor, de ebben az a furcsa, hogy amióta megvan, úgy használtam, ahogy a képen a zölddel van írva. Na mindegy, ha hosszútávon bejön akkor így marad. Kíváncsi leszek még, hogy dob-e a fogyasztáson...

Úgy érzem, talán egy kicsit jobb így a motor, de ebben az a furcsa, hogy amióta megvan, úgy használtam, ahogy a képen a zölddel van írva. Na mindegy, ha hosszútávon bejön akkor így marad. Kíváncsi leszek még, hogy dob-e a fogyasztáson...
Széles utat, hátszelet!
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Na feljebb raktam a súbertűt, mellékelek egy képet amit gyorsan összedobtam photoshoppal, hogy szemléltessem a dolgokat 

Menet közben nem érzek semmi változást és még a gyertya sem szineződött át. Mondjuk még csak egy kört mentem... Ugyanúgy kicsit gyengébbnek érzem, mint eddig, de semmi változást nem tapasztalok, szóval most így hagyom és meglátjuk hosszabb távon. Majd a gyertyát megnézem egy kicsit hosszabb t után és megmutatom.


Menet közben nem érzek semmi változást és még a gyertya sem szineződött át. Mondjuk még csak egy kört mentem... Ugyanúgy kicsit gyengébbnek érzem, mint eddig, de semmi változást nem tapasztalok, szóval most így hagyom és meglátjuk hosszabb távon. Majd a gyertyát megnézem egy kicsit hosszabb t után és megmutatom.
Széles utat, hátszelet!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Adj hálát az égnek, csavard vissza a gyertyát és húzd neki ahogy a csövön kifér
Szép gyertya, bár egy nagyon kicsit több benzint még elbírna. Viszont a levegőcsavarral nem igazán fogod tudni szabályozni, az csak az alapjáratra való.
javaslat: tedd 1el feljebb a súbertűt, ha rosszabb akkor cseréld vissza, ha jobb akkor mocizz úgy
Még mindig jobb ha picit sokat kap, mintha picit keveset, egy kanyarban megszorulást én bátran elcserélek 0,2-0,3 l/100km-re.
Amúgy a csavar úgy működik ahogy leírtad

Szép gyertya, bár egy nagyon kicsit több benzint még elbírna. Viszont a levegőcsavarral nem igazán fogod tudni szabályozni, az csak az alapjáratra való.
javaslat: tedd 1el feljebb a súbertűt, ha rosszabb akkor cseréld vissza, ha jobb akkor mocizz úgy

Még mindig jobb ha picit sokat kap, mintha picit keveset, egy kanyarban megszorulást én bátran elcserélek 0,2-0,3 l/100km-re.
Amúgy a csavar úgy működik ahogy leírtad

MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Szerintetek milyen ez a gyertyakép?

Nem túl világos? Ha igen, akkor azt jelenti, hogy keveset kap.
Ebben az esetben több, vagy kevesebb levegő kell neki?
Elég egyértelmű, de biztos ami biztos: ha befelé csavarom a levegőcsavart, akkor elveszi a levegőt, ha kifelé akkor egyre többet ad ugye?

Nem túl világos? Ha igen, akkor azt jelenti, hogy keveset kap.
Ebben az esetben több, vagy kevesebb levegő kell neki?
Elég egyértelmű, de biztos ami biztos: ha befelé csavarom a levegőcsavart, akkor elveszi a levegőt, ha kifelé akkor egyre többet ad ugye?
Széles utat, hátszelet!
Re: Üzemanyagellátás
szevasz Máté...Máté írta:sziasztok!
még mindig a bvf 30n3 karbi problémája. teljesen tiszta az egész karbi, mindenhol folyik benzin ahol kell és mégse jó. még mindig folyamatosan visszadurrog, akkor is ha a kavarékcsavar be, akkor is ha ki van csavarva. gyújtási időpont jó, megnéztem.
valaki budapesti nem tudna segíteni? dél pesten van a motor, és nagyon megköszönném a segítséget. nem tudom mi lehet vele, és már mindenhogy megpróbáltam.
az alapjárati keverékcsatornát megtaláltad?... illetve ha megtaláltad, kipucoltad?...
mert amit leírsz, az tipikusan erre a problémára utal... egészen biztos, hogy ezen keresztül nem kap üzemanyagot az alapjárathoz... ezért nem reagál a keverékcsavarra... teljesen betekerve le kell állnia a motornak, teljesen kitekerve meg bele kell fulladnia a benzinbe...
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
akkor hívd bambi-t: 20 342 0977 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
karbi
sziasztok!
még mindig a bvf 30n3 karbi problémája. teljesen tiszta az egész karbi, mindenhol folyik benzin ahol kell és mégse jó. még mindig folyamatosan visszadurrog, akkor is ha a kavarékcsavar be, akkor is ha ki van csavarva. gyújtási időpont jó, megnéztem.
valaki budapesti nem tudna segíteni? dél pesten van a motor, és nagyon megköszönném a segítséget. nem tudom mi lehet vele, és már mindenhogy megpróbáltam.
még mindig a bvf 30n3 karbi problémája. teljesen tiszta az egész karbi, mindenhol folyik benzin ahol kell és mégse jó. még mindig folyamatosan visszadurrog, akkor is ha a kavarékcsavar be, akkor is ha ki van csavarva. gyújtási időpont jó, megnéztem.
valaki budapesti nem tudna segíteni? dél pesten van a motor, és nagyon megköszönném a segítséget. nem tudom mi lehet vele, és már mindenhogy megpróbáltam.
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Üzemanyagellátás
Köszi Yofo,majd meglátom,hogy mi legyen. A Gyurmára lehet elviszem neked a karbit!
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- yofo
- versenyző
- Hozzászólások: 680
- Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Üzemanyagellátás
Stravi .
Nálunk a cégnél van ultrahangos tisztító , ha gondolod megpróbálhatom a karbidat kipuceválni vele .
Nálunk a cégnél van ultrahangos tisztító , ha gondolod megpróbálhatom a karbidat kipuceválni vele .

Powered by Bambi MZ ts 250/1
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Üzemanyagellátás
Tajvani gyartas en tegnap raktam fel a simsonra tokeletesen mukodik 

A viz szalad, a kő marad!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
ránézésre egy jó közepes minőség
de ha nagy simson fetisiszta vagy akkor BING karbi, viszont az újonan kb dupla ennyi...

de ha nagy simson fetisiszta vagy akkor BING karbi, viszont az újonan kb dupla ennyi...



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
kb 8 rongy
http://www.mofaker.hu/termek.php?termek_id=10698
http://www.mofaker.hu/termek.php?termek_id=10699

http://www.mofaker.hu/termek.php?termek_id=10698
http://www.mofaker.hu/termek.php?termek_id=10699


10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Üzemanyagellátás
Nem tudja valaki,hogy mennyibe kerül egy új Simson karburátor?
A régibe belerohadt a keverék,kipucoltam,de nem megy. Feladom,vennék egy újat...
A régibe belerohadt a keverék,kipucoltam,de nem megy. Feladom,vennék egy újat...

POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Igazad van ma beszélgetem egy idösebb ismerös (horgásztársal)ő annó dolgozott az MZ gyárba,azt mesélte nem volt mindig mindenböl raktáron igy azt rakták bele ami volt" igy lehet a 22 es karbiba 95 ös fúvoka......Szerintem ismerve a kor hiánygazdaságát elképzelhető.De az is tény nem egyedi eset pl (Shul Simson)nem volt km óra szálitás akkor nem szereltek az nap fel a gépekre.Szerintem ez a káosz oka de sorolhatnám pl olaj (szintén az őreg mesélte)ha nem volt akkor a teloba is váltó olajat raktak.A hivatalos adatok szerint a Ts125 22karbi90 es fuvokás aTs150 es24karbi 95 fuvokás.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
kupi írta:Látod nem is olyan egyszerü ez a karbi kérdés ezért én még mindig azt mondom tul kell lépni rajta füstöl?Füstöljön az a jó akkor legalább jár a motor"a lényeg szedje a talpát és ne köhögjön".Egyébként én is találkotam ilyen méret problémával(nekem van gyári új dobozos 22 és 24 BVF is csak a torok átmárő és a főfuvoka mérete a külömbség.A 150 es 24 es el talán kicsit fürgébb de elmegy a 22 el is.Suber tű nekem teljesen egyformának tünt mind a ketöbe,ja és ezek a karbik már az alapjárat álitos BVF-ek 1985 ös mind a kettő.
a főfúvóka nem különbözik. pont erről írtam. semmi rendszer nincs, az átmérőben. volt a 24. ben 85 ös, meg a 22 ben 95 ös.
a tűk mindenütt C3 voltak.
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Re: Üzemanyagellátás
szevasz Máté...
javaslom, hogy tanulmányozd át még1x a csatos karbi leírását... a legfőbb változtatása az, hogy az alapjárati fúvóka nem közvetlenül az úszóházból szívja az üzemanyagot, hanem egy átvezető csatornán keresztül a főfúvóka alól... ez tulajdonképpen 1 mm-es átvezető furat a főfúvóka és az alapjárati fúvóka között... ez hajlamos eldugulni, betapadni, szerintem nálad is ez lehet a probléma... ilyenkor alapjárat egyáltalán nincs, beindítani szivató nélkül lehetetlen, és le is fog álni...
az nem igazán jó megoldás, hogy az alapjáratot a gázbovden feszítésével oldottad meg... csavard vissza, hagyj neki egy kis holtjátékot... lesz alapjárat feszítés nélkül is... keresd meg azt az átvezető csatornát, és pucold ki rendesen, meg a fúvókákat is...
majd aztán jöhet a beállítás...
alapjárati keverékcsavar 2 fordulattal kitekerve (könyv szerint), nálam 1,5 fordulat...
melléklevegőcsavar 4 fordulattal kitekerve (könyv szerint) nálam kb. 3 lehet...
súbertű felülröl a 4. rovátkába...
de ez mind benne van a leírásba... sokat szívtam én is a karbival... szóval olvasd át mégegyszer...
javaslom, hogy tanulmányozd át még1x a csatos karbi leírását... a legfőbb változtatása az, hogy az alapjárati fúvóka nem közvetlenül az úszóházból szívja az üzemanyagot, hanem egy átvezető csatornán keresztül a főfúvóka alól... ez tulajdonképpen 1 mm-es átvezető furat a főfúvóka és az alapjárati fúvóka között... ez hajlamos eldugulni, betapadni, szerintem nálad is ez lehet a probléma... ilyenkor alapjárat egyáltalán nincs, beindítani szivató nélkül lehetetlen, és le is fog álni...
az nem igazán jó megoldás, hogy az alapjáratot a gázbovden feszítésével oldottad meg... csavard vissza, hagyj neki egy kis holtjátékot... lesz alapjárat feszítés nélkül is... keresd meg azt az átvezető csatornát, és pucold ki rendesen, meg a fúvókákat is...
majd aztán jöhet a beállítás...
alapjárati keverékcsavar 2 fordulattal kitekerve (könyv szerint), nálam 1,5 fordulat...
melléklevegőcsavar 4 fordulattal kitekerve (könyv szerint) nálam kb. 3 lehet...
súbertű felülröl a 4. rovátkába...
de ez mind benne van a leírásba... sokat szívtam én is a karbival... szóval olvasd át mégegyszer...
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Látod nem is olyan egyszerü ez a karbi kérdés ezért én még mindig azt mondom tul kell lépni rajta füstöl?Füstöljön az a jó akkor legalább jár a motor"a lényeg szedje a talpát és ne köhögjön".Egyébként én is találkotam ilyen méret problémával(nekem van gyári új dobozos 22 és 24 BVF is csak a torok átmárő és a főfuvoka mérete a külömbség.A 150 es 24 es el talán kicsit fürgébb de elmegy a 22 el is.Suber tű nekem teljesen egyformának tünt mind a ketöbe,ja és ezek a karbik már az alapjárat álitos BVF-ek 1985 ös mind a kettő.


MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég