![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Na erre kiváncsi vagyok.Ez nem pite.z25z írta:Na holnap lesz a napja, hogy felteszem a gps-t és bemérem, hogy mennyit megy a binggel. (ma 6000-es fordulaton jöttem az elkerülőn végig be szegedre-nem volt kopp gáz...)
Főfuvókát Babetta fuvókából lehet csinálni dörzsárral.Végsebességre az enyém sem megy sokat.GPS méréssel 110-115 a vége,tartósan inkább 105.De nekem a BVF karbival sem akart jobban menni,szóval nem elsősorban a Bing miatt nem megy jobban.Most várok majd kis javulást az új kipuffal,de időm még nem volt rá hogy kipróbáljamhell írta:Be kell állítani jól a Binget azt megy az 100 felett... Vagyis itt azt mondják van akinek összejött.Fővúkát kell eltalálni talán ami elég nehézkes.
Nekem csak a főfúvóka készlet kellene a karbi nem az eladó?
Mióta lecseréltem Bambi 3-ra az utángyártott kipufogót, nincs ilyen problémám. Azelőtt 3500 alatt döglött volt a motor...Szebik András írta:Már többeknél is olvastam hogy 3000-es fordulaton használják a gépeket. Az a fordulattartomány az enyémen csak a csühögésre elég, max 4. fokozatig. Akkor megy 50-et. Ha a barátnőmet is viszem, akkor az 50 már érezhetően szenvedés a motornak. 5-be nekem ott kb olyan 60-at mehet, de az már a motornak és a főtengelynek is csak egy kínzás lenne. Lehetséges, hogy úgy mondjuk csak 4,5l-t, vagy még annál is kevesebbet enne, de vélhetően a 100 kg-m alatt más egyéb alkatrészek megsínylenék.
bambi írta:Szerencsétek hogy nincs itt Perec:-)
Miklós_88 írta:
Ezt a Bing-et eltettem a polcra, de többet nem fogom feltenni a motoromra, az tuti. Hiába van hozzá külön fúvókakészletem, dörzsárazott szívócsonkom, átalakított szivató bowdenem, stb.
Kár érte.Majd én jól megveszem tőled ha eladod kis pénzért nekem
A készülő Etz-re milyen jól menne,sőt esetleg tudnék infókat arról is adni hogy milyen az Etz-n a Bing.
Az Olasz túrán az én motorom ette a második legkevesebbet Zsakié után. Még így is közel 4 liter alatt, pedig 300-as, és rohadt jól ment végig![]()
Köszönöm hogy alátámasztod az eddigi írásaimat,már kezdtem magam szarul érezni,hogy esetleg azt hiszik kamuzok.
Miki a te motorod az biztos hogy patent minden szempontból.Ez nem is kérdés.
Az enyém meg csörög,zörög,hörög meg mittudomén miket csinál,de jól megy aránylag és keveset fogyaszt
Na ott a pont!Szép nagy piros pont!Na azért én se vagyok egy manöken alkat,inkább divatosan duzzat.(90)Dreamer írta:Olvasgatom ezeket a faja fogyasztásokat, hát le a kalappal gyerekek.
Az én gépem nem hozom példának, mert többé kevésbé hulladék. A haverom gépe viszont pöpec, csatos karbival jól megy, jók a gázreakciók, végsebire is jó. Amúgy teljesen felújítva célszerszámokkal szerelve, nagyon odafigyelve, talán 6-8e km van benne. Na 400 km-es túrán 90-100-as tempó mellett 5 litert fogyasztott. (az enyém valamivel öt fél felett).
Most, hogy a replika Keihin van rajta a gépemen, szerintem szintén csökkent a fogyasztásom, öt liter környékére.
Egyszerűen nem megy a fejembe, hogyan lehetnek ekkora különbségek. Nem arról van szó, hogy nem hiszem, hanem hogy nem tudom elképzelni, hogy mi okozza!
A haverén egy utángyárott de éssszel "tuningolt" utángyári kipuff van. Nekem gyári kiégetett kipuffom van. Mindkét gépen elektronikus gyújtás van.
Még a hengerfej kialakítása is okozhat változást.
Hát ez van...
(ja ne feledjétek a pilóta súlyát sem, én inkább a 130-ba súrolok bele!)
Sziasztok.Úgy látom rendesen felkavarodott az állóvíz karbi ügyben.Na ezért írtam Tóni ha már új karbi,akkor inkább aTri-Ton írta:Ez az Zsaki, köszönöm ! Én is szeretném ezt elérni és gondolkodom a bing karbin. A motor nem kopott, szinte új, mert pár éve M zárolt katonaiból az egész belseje meg lett cserélve. ( csak az üres blokk maradt a régi ) A nagy fogyasztáson kívül más gondom nincs.zsakfos írta:Az igazi fogyasztás az ÁTLAGFOGYASZTÁS!!!
Nekem Bing karbival a /1 tavaly 3,5 litert evett 100-on átlagban.Ez azt jelenti hogy a tankolásokkor ennyire jött ki a megtett km alapján.Ezt minden tankoláskor tudta az enyém.
Ebben minden volt.
Hegy,völgy,autópálya nyélgáz,araszolás városban.Minden.
Ezt kell ide beírni nem azt hogy 3000 alatt mennyit eszik![]()
Ha már fogyasztási vita van a Bing és a Bvf karbi közt
pnlaci írta:A bovdenek nem szorulnak? Különösen a szivató!Ha a levegő csavart betekered teljesen,akkor mit csinál?Imi írta:Sziasztok
A tavasz közeledtével elővettem a motorom, de valami megváltozott a télen vele. Nehezen indult, és le is akart állni könnyen, holott ősszel még teljesen jó volt az alapjárat. Kitisztítottam a gyári karbit, mindent megnéztem rajta nem láttam semmi különös változást (a tű egy minimálisan görbe ugyan, de korábban is az volt már). Most azt produkálja, hogy nagyon pici gázra is nagyon felpörög, és csak lassan csökken le a fordulata, ott viszont újra fulladozik, és nem tapasztalok semmi változást hiába próbálom állítgatni a tolattyú és a melléklevegő csavarral.
Valakinek valami ötlet, vagy legalább hogy merre induljak a keresésben?
Köszi előre is.
A dugót nem szorítottam meg. Arra azért figyelek. Nem szeretnék pofára esni.MrDok írta: Most azt írtad le, hogy teljes gázon sikerül megszorítanod a dugót a hengerben. Gondolom ha ezt így írtad nem egyszer csinált ilyent alattad a gép.
Gondolom addig játszod ezt vele, míg rendesen megszorul, addig meg jó ez, mert még megy...........
Szerintem ha elhúznám neki 6000-ig forogna, de ha nem muszáj azt kihagynám. Eddig 5700 volt a legmagasabb amíg engedtem, de már az is kínzás volt.pnlaci írta: Például a fúvóka is.És 4.ben meddig pörög fel?Mert lehet hogy alacsony a tű helyzete, azért fogy el a szufla.
Hanyas főfúvókádvan?
Nem állitom hogy mindenkinek ilyen fogyasztása lesz mint az enyémnek.Egyszerűen ez van,nem tettem semmi különöset ezügyben.Tri-Ton írta:
Ez az Zsaki, köszönöm ! Én is szeretném ezt elérni és gondolkodom a bing karbin. A motor nem kopott, szinte új, mert pár éve M zárolt katonaiból az egész belseje meg lett cserélve. ( csak az üres blokk maradt a régi ) A nagy fogyasztáson kívül más gondom nincs.
Ez az Zsaki, köszönöm ! Én is szeretném ezt elérni és gondolkodom a bing karbin. A motor nem kopott, szinte új, mert pár éve M zárolt katonaiból az egész belseje meg lett cserélve. ( csak az üres blokk maradt a régi ) A nagy fogyasztáson kívül más gondom nincs.zsakfos írta:Az igazi fogyasztás az ÁTLAGFOGYASZTÁS!!!
Nekem Bing karbival a /1 tavaly 3,5 litert evett 100-on átlagban.Ez azt jelenti hogy a tankolásokkor ennyire jött ki a megtett km alapján.Ezt minden tankoláskor tudta az enyém.
Ebben minden volt.
Hegy,völgy,autópálya nyélgáz,araszolás városban.Minden.
Ezt kell ide beírni nem azt hogy 3000 alatt mennyit eszik![]()
Ha már fogyasztási vita van a Bing és a Bvf karbi közt
Ez is csak 30N-2 ( lejjebb van a 30-as )pnlaci írta:Az az érdekes,hogy még a TS model is úgy van hogy:-TS 250= 30N2-3. a TS 250/1= 30N2-4.
Biztos nem látsz utána még számot?
Ha nem hát akkor marad az hogy szétszedés után milyen fúvókákat találsz majd.Meg próbáljuk majd az után be azonosítani.
Köszi Laci ! Miben más a 30N 2-5 és a sima 30N-2 és ehhez a képen lévő gyári fúvóka és beállítási adatok jók-e ?pnlaci írta:Ja Tóni, itt a gyári adatokat meg nézheted.
Kezdek életre kelni!z25z írta:Akkor a nap kérdései: mekkora a legnagyobb teljesítményhez és nyomatékhoz tartozó fordulatszám? A 3000 környéke az hova tartozik?
Az nem gond.Sőt 3500 környékén kezd életre kelni az MZ.Mikor megvettem az enyémet 3200 alatt meg akart dögleni.Tri-Ton írta:Köszönöm a hasznos infókat mindenkinek ! Viszont kérem, hogy még egy kicsit segítsetek. Nekem 30N-2 karbim van, nincs utána több szám. Ez így milyen, okozhat ez a típus nagy fogyasztást ? A másik gondom, hogy az enyémet muszáj pörgetni. 5.-ben 3500 ford. alatt pláne egy kis szembe széllel nem akar tovább gyorsulni, viszont ha eléri a 4000-et, utána megy mint a rakéta. Mi lehet a gondom ?
Ja Tóni, itt a gyári adatokat meg nézheted.
Köszi, várom !pnlaci írta:Szia Tóni.Du.3h körül otthon leszek,addig kis türelmet kérek tőled.Tri-Ton írta:Sziasztok !
Lacitól kérnék egy kis segítséget, de lehet, hogy mást is érdekel. Nekem is elég magas a fogyasztásom a BVF karbival, olyan 6,5 körül. Légyszi írd le a tiéd beállításait ( előgyújtás, súbertű, fúvókák mérete, lánckerekek fogszáma ) mert én is egy kicsit variálnék vele. Ja és ezeken kívül érdekelne még a mit-miért esete is. Magyarul hogy néz ki a teljesítmény a 3,5-ös fogyasztás mellett ? ( hány fővel, hogyan gyorsul és mennyi a végsebesség ? )
Ui.: Az enyém megy is ugyan rendesen, de időnként lehet, hogy örvénylik is a tank.
Köszi, üdv.: Tóni
Szia Tóni.Du.3h körül otthon leszek,addig kis türelmet kérek tőled.Tri-Ton írta:Sziasztok !
Lacitól kérnék egy kis segítséget, de lehet, hogy mást is érdekel. Nekem is elég magas a fogyasztásom a BVF karbival, olyan 6,5 körül. Légyszi írd le a tiéd beállításait ( előgyújtás, súbertű, fúvókák mérete, lánckerekek fogszáma ) mert én is egy kicsit variálnék vele. Ja és ezeken kívül érdekelne még a mit-miért esete is. Magyarul hogy néz ki a teljesítmény a 3,5-ös fogyasztás mellett ? ( hány fővel, hogyan gyorsul és mennyi a végsebesség ? )
Ui.: Az enyém megy is ugyan rendesen, de időnként lehet, hogy örvénylik is a tank.
Köszi, üdv.: Tóni
Zsaki. Sajna egy napos túráknál többet nem igazán terveztem.Elég szarul jönnek ki az idő beosztásaim.zsakfos írta:Melyik turára jössz idén?Ott összehasonlithatjuk a 2 fogyasztást.Te a BVF karbival én a Binggelpnlaci írta:Akkor az enyém miért eszik csak 3,5L.aBVF karbival?
Na mindegy,ezt már egyszer lefutottuk!
Például a fúvóka is.És 4.ben meddig pörög fel?Mert lehet hogy alacsony a tű helyzete, azért fogy el a szufla.Szebik András írta:Sziasztok!
Aktuális a téma
Nekem is csatos karbim van. Ma kerültem egyet a vassal. Úgy gondolom jól állítottam be, mégsem tökéletes.
Az alapjárat jó, közepes fordulaton is jól megy, jól veszi a gázt. Ezt a gyertya is alátámasztja. Viszont 5000 fordulat felett szerintem szegény a keverék. Pár km után elerőtlenedik és alig bírja újra felvenni az 5000 fordulatot, de a szivató ráhúzásával meglódul pár 100 m erejéig, valamint amikor kikuplungolok leáll a motor.
Lehet ez a súbertű miatt? Mármint hogy az utángyártott tű alsó része, nincs eléggé elvékonyítva?
A súbertűn kívül mi kophat úgy el hogy befolyásolja a motort üzemét?
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 2 vendég