Üzemanyagellátás
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1445
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Re: Üzemanyagellátás
Hali!
Na új fejlemények: A motor a pohár- és fúvókatakarítás után olyan akár a Doxa. Ma még finomítok a beállításokon. Aztán műszaki után tudom hosszabb úton is kipróbálni.
Na új fejlemények: A motor a pohár- és fúvókatakarítás után olyan akár a Doxa. Ma még finomítok a beállításokon. Aztán műszaki után tudom hosszabb úton is kipróbálni.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Most azt írtad le, hogy teljes gázon sikerül megszorítanod a dugót a hengerben. Gondolom ha ezt így írtad nem egyszer csinált ilyent alattad a gép.Szebik András írta:Sziasztok!
Aktuális a téma
Nekem is csatos karbim van. Ma kerültem egyet a vassal. Úgy gondolom jól állítottam be, mégsem tökéletes.
Az alapjárat jó, közepes fordulaton is jól megy, jól veszi a gázt. Ezt a gyertya is alátámasztja. Viszont 5000 fordulat felett szerintem szegény a keverék. Pár km után elerőtlenedik és alig bírja újra felvenni az 5000 fordulatot, de a szivató ráhúzásával meglódul pár 100 m erejéig, valamint amikor kikuplungolok leáll a motor.
Lehet ez a súbertű miatt? Mármint hogy az utángyártott tű alsó része, nincs eléggé elvékonyítva?
A súbertűn kívül mi kophat úgy el hogy befolyásolja a motort üzemét?
Gondolom addig játszod ezt vele, míg rendesen megszorul, addig meg jó ez, mert még megy...........
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- Szebik András
- Simsonos
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2012.05.23. 13:47
- MZ-d típusa: Etz 250 De Lux
- Tartózkodási hely: Lébény
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Aktuális a téma
Nekem is csatos karbim van. Ma kerültem egyet a vassal. Úgy gondolom jól állítottam be, mégsem tökéletes.
Az alapjárat jó, közepes fordulaton is jól megy, jól veszi a gázt. Ezt a gyertya is alátámasztja. Viszont 5000 fordulat felett szerintem szegény a keverék. Pár km után elerőtlenedik és alig bírja újra felvenni az 5000 fordulatot, de a szivató ráhúzásával meglódul pár 100 m erejéig, valamint amikor kikuplungolok leáll a motor.
Lehet ez a súbertű miatt? Mármint hogy az utángyártott tű alsó része, nincs eléggé elvékonyítva?
A súbertűn kívül mi kophat úgy el hogy befolyásolja a motort üzemét?
Aktuális a téma
Nekem is csatos karbim van. Ma kerültem egyet a vassal. Úgy gondolom jól állítottam be, mégsem tökéletes.
Az alapjárat jó, közepes fordulaton is jól megy, jól veszi a gázt. Ezt a gyertya is alátámasztja. Viszont 5000 fordulat felett szerintem szegény a keverék. Pár km után elerőtlenedik és alig bírja újra felvenni az 5000 fordulatot, de a szivató ráhúzásával meglódul pár 100 m erejéig, valamint amikor kikuplungolok leáll a motor.
Lehet ez a súbertű miatt? Mármint hogy az utángyártott tű alsó része, nincs eléggé elvékonyítva?
A súbertűn kívül mi kophat úgy el hogy befolyásolja a motort üzemét?
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Melyik turára jössz idén?Ott összehasonlithatjuk a 2 fogyasztást.Te a BVF karbival én a Binggelpnlaci írta:Akkor az enyém miért eszik csak 3,5L.aBVF karbival?
Na mindegy,ezt már egyszer lefutottuk!
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Kit érdekel hogy néz ki ilyen fogyasztás mellett. A lényeg hogy megy mivel tudod mennyit eszik...
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Üzemanyagellátás
Hidd el nem járnál jól vele egyenlőre!Van mit még javítanom rajta.
Majd egy év múlva talán-talán!
DE akkor se adom el.
Majd egy év múlva talán-talán!
DE akkor se adom el.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Én is kiprobálnám ha volna de még csonáltatnom kell valakivel. Ha találok még valakit aki ilyesmivel foglalkozik.pnlaci írta:És ha csak az a 2ezrelék hiányzik?Én ki próbálnám egy 120 as főfúvókával.hell írta:Tudom javasolni ha van lehetőség rá ki kell próbálni egy Binget is! Valóban kevesebbet eszik vele.
Egyedül talán amire nagyon sokan panaszkodtunk gondja amire a mai napig nem jött rá senki(vagy csak nem árulta el itt a többieknek), hogy miért van az hogy nagyobb fordulaton mintha elhogyna a kaja és meg akarna szorulni. Állítólag fővúvóka dörzsárazással meg lehet oldani(több méretet tesztelni). Én nem tudom a gyári van nekem most benne(118) és csináltattam annó Baki Mátéval hozzá 125, 130, 135, de ha 125 beletettem már megdöglött a benzinbe a gép szóval nem tudom mi lenne nekem a legjobb választás. Talán soha nem fog kiderülni...
Persze egyértelmű a Bingel nagyon jó a fogyasztás úgy ahogy a többiek is mondják. A motorodra természetesen még mindíg vevő vagyok. Abban benzin gyár van mert nem fogyaszt hanem már termeli.
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Egyébként én azért vagyok Bing hívő, mert könnyebben be lehet állítani és modernebb!
A haverom karburátorával hetekig küzdöttünk, de még mindig nem tökéletes.
A haverom karburátorával hetekig küzdöttünk, de még mindig nem tökéletes.
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Üzemanyagellátás
Köszönöm. Láttad volna mikor megvettem!Hát....zudori írta:Azért eszik ilyen jól,mert rendben van a karburátorod, nincs kikopva, jól van beállítva a gyújtásodés normálisan vezeted a gépedet!
Ennyi és nem több!
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Azért eszik ilyen jól,mert rendben van a karburátorod, nincs kikopva, jól van beállítva a gyújtásodés normálisan vezeted a gépedet!
Ennyi és nem több!
Ennyi és nem több!
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Üzemanyagellátás
Akkor az enyém miért eszik csak 3,5L.aBVF karbival?
Na mindegy,ezt már egyszer lefutottuk!
Na mindegy,ezt már egyszer lefutottuk!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pnlaci 2015.04.05. 17:23-kor.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Én is csak megerősíteni tudom a fogyasztást a bing javára: a kopott BVF-el stabilan 7-et evett, tök mindegy volt, hogy város, városon kívül, egy személy vagy kettő. BING: 4,2-4,8. (300 ccm)
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Nem is akar senki meggyőzni.Azt hiszel amit akarsz.Túrákon azt tapasztaltam hogy azoknak fogyasztott keveset a gépe,akiknek Bing volt.Pld nekem ispnlaci írta:Viszont a Bing karbik állítólag jobbak(én nem vagyok személyszerint
erről meg győzve.)
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Az a 118,az valójában 110.Ha kalibrátor szerinti 125-öst tettél bele,akkor nem csoda ha belefulladt a benzinbehell írta:Tudom javasolni ha van lehetőség rá ki kell próbálni egy Binget is! Valóban kevesebbet eszik vele.
Egyedül talán amire nagyon sokan panaszkodtunk gondja amire a mai napig nem jött rá senki(vagy csak nem árulta el itt a többieknek), hogy miért van az hogy nagyobb fordulaton mintha elhogyna a kaja és meg akarna szorulni. Állítólag fővúvóka dörzsárazással meg lehet oldani(több méretet tesztelni). Én nem tudom a gyári van nekem most benne(118) és csináltattam annó Baki Mátéval hozzá 125, 130, 135, de ha 125 beletettem már megdöglött a benzinbe a gép szóval nem tudom mi lenne nekem a legjobb választás. Talán soha nem fog kiderülni...
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Üzemanyagellátás
És ha csak az a 2ezrelék hiányzik?Én ki próbálnám egy 120 as főfúvókával.hell írta:Tudom javasolni ha van lehetőség rá ki kell próbálni egy Binget is! Valóban kevesebbet eszik vele.
Egyedül talán amire nagyon sokan panaszkodtunk gondja amire a mai napig nem jött rá senki(vagy csak nem árulta el itt a többieknek), hogy miért van az hogy nagyobb fordulaton mintha elhogyna a kaja és meg akarna szorulni. Állítólag fővúvóka dörzsárazással meg lehet oldani(több méretet tesztelni). Én nem tudom a gyári van nekem most benne(118) és csináltattam annó Baki Mátéval hozzá 125, 130, 135, de ha 125 beletettem már megdöglött a benzinbe a gép szóval nem tudom mi lenne nekem a legjobb választás. Talán soha nem fog kiderülni...
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Tudom javasolni ha van lehetőség rá ki kell próbálni egy Binget is! Valóban kevesebbet eszik vele.
Egyedül talán amire nagyon sokan panaszkodtunk gondja amire a mai napig nem jött rá senki(vagy csak nem árulta el itt a többieknek), hogy miért van az hogy nagyobb fordulaton mintha elhogyna a kaja és meg akarna szorulni. Állítólag fővúvóka dörzsárazással meg lehet oldani(több méretet tesztelni). Én nem tudom a gyári van nekem most benne(118) és csináltattam annó Baki Mátéval hozzá 125, 130, 135, de ha 125 beletettem már megdöglött a benzinbe a gép szóval nem tudom mi lenne nekem a legjobb választás. Talán soha nem fog kiderülni...
Egyedül talán amire nagyon sokan panaszkodtunk gondja amire a mai napig nem jött rá senki(vagy csak nem árulta el itt a többieknek), hogy miért van az hogy nagyobb fordulaton mintha elhogyna a kaja és meg akarna szorulni. Állítólag fővúvóka dörzsárazással meg lehet oldani(több méretet tesztelni). Én nem tudom a gyári van nekem most benne(118) és csináltattam annó Baki Mátéval hozzá 125, 130, 135, de ha 125 beletettem már megdöglött a benzinbe a gép szóval nem tudom mi lenne nekem a legjobb választás. Talán soha nem fog kiderülni...
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Üzemanyagellátás
Ahogy ígértem itt a 30 N 2-5 adatai.
És ahogy írtam a BVF karbiknak ez volt a vége.Viszont a Bing karbik állítólag jobbak(én nem vagyok személyszerint
erről meg győzve.)Szerintem egy jól beállított BVF még mindig jobb.De ez az én véleményem csak.
És ahogy írtam a BVF karbiknak ez volt a vége.Viszont a Bing karbik állítólag jobbak(én nem vagyok személyszerint
erről meg győzve.)Szerintem egy jól beállított BVF még mindig jobb.De ez az én véleményem csak.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Üzemanyagellátás
Nem! Ez a könyv taglalja a lehetséges fajtákat.Azért raktam fel a képet mert a kis ETZ hez ezen variációk vannak.
A 250 es hez a 30 N 2-5 az általános. A többi a TS/1, TS,... hez voltak gyártva.
Lényegében a fúvókák méret változtatása a lényeg.Meg kisebb változtatások.
A 250 es hez a 30 N 2-5 az általános. A többi a TS/1, TS,... hez voltak gyártva.
Lényegében a fúvókák méret változtatása a lényeg.Meg kisebb változtatások.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- Vaspali
- Simsonos
- Hozzászólások: 119
- Csatlakozott: 2012.03.09. 17:50
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sopron
Re: Üzemanyagellátás
Oké, megnézem.pnlaci írta:Ha szükséges az N 30. ról is rakok fel fotót.DE azt csak holnap,ma már nem megyek le a pinyóba.Thomas_Hun írta:Köszönöm az információkat!
A 250-esen 30N2-5ös van fent a 125-ösön pedig 22N2-2. Kis ETZ-nél is 5ig fejlesztették a 2-es sorozatot?
2 stroke force...
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Üzemanyagellátás
Ha szükséges az N 30. ról is rakok fel fotót.DE azt csak holnap,ma már nem megyek le a pinyóba.Thomas_Hun írta:Köszönöm az információkat!
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Üzemanyagellátás
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
gyakorlatilag minél nagyobb a szám annál későbbi konstrukció. pl 30N 2-x től 30N 2-5 ig apróbb változtatások lehetnek nagy ugrás a 30N 3-1 nél van (ez a csatos) más az alapjárati keverékképzés.
- Vaspali
- Simsonos
- Hozzászólások: 119
- Csatlakozott: 2012.03.09. 17:50
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sopron
Re: Üzemanyagellátás
Igen. A BVF egyértelmű aztán a szívócsonk átmérő, hogy melyik ETZ-hez van. De az utánuk lévő két számra gondolok. 22Nx-x 24Nx-x 30Nx-xpnlaci írta:Igen.A karburátor oldalán két helyen. BVF. az egyik,és N 30. a másik.250.ETZ-nél. Ez a gyári karburátor.Thomas_Hun írta:Karburátorokon fel van tüntetve milyen típusúak xxNx-x. Van róluk összefoglalás, hogy érdemben mennyiben térek el egymástól?
2 stroke force...
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Üzemanyagellátás
Igen.A karburátor oldalán két helyen. BVF. az egyik,és N 30. a másik.250.ETZ-nél. Ez a gyári karburátor.Thomas_Hun írta:Karburátorokon fel van tüntetve milyen típusúak xxNx-x. Van róluk összefoglalás, hogy érdemben mennyiben térek el egymástól?
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- Vaspali
- Simsonos
- Hozzászólások: 119
- Csatlakozott: 2012.03.09. 17:50
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sopron
Re: Üzemanyagellátás
Karburátorokon fel van tüntetve milyen típusúak xxNx-x. Van róluk összefoglalás, hogy érdemben mennyiben térek el egymástól?
2 stroke force...
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Állományszabályozás BVF-l!
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Üzemanyagellátás
Szegény macsek ,mit ártott neked?hell írta:Én meghajigálnám vele a macskámat amennyiben lehetséges lesz!
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Üzemanyagellátás
Hát ebbe inkább ne menjünk bele!DE a Bing is BVF utód.zsakfos írta:Bingnek van a legjobb fogyasztása.Ez tény.Miklós_88 írta:
Viszont egy gyári újra megcsinált BVF simán felveszi a versenyt modernebb társaival mind fogyasztásban, mind menettulajdonságokban.
Tudom, mert próbáltam már mindent. Kopott csavaros BVF, csatos BVF, gyári Bing 84, majd a mostani , gyárira felújított BVF. És eddig még ezzel működik legjobban a motorom.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Én meghajigálnám vele a macskámat amennyiben lehetséges lesz!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Bingnek van a legjobb fogyasztása.Ez tény.Miklós_88 írta:
Viszont egy gyári újra megcsinált BVF simán felveszi a versenyt modernebb társaival mind fogyasztásban, mind menettulajdonságokban.
Tudom, mert próbáltam már mindent. Kopott csavaros BVF, csatos BVF, gyári Bing 84, majd a mostani , gyárira felújított BVF. És eddig még ezzel működik legjobban a motorom.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára zsakfos 2015.04.02. 22:55-kor.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A csatossal szívtam én is a legtöbbet, ha meg van kopva akkor egyszerűen beállíthatatlan, valahol szar: vagy alul vagy felül vagy alapjárat. Fél évig baszakodtam vele, gyári tűt is beszereztem , több csatosból próbáltam összevariálni a legjobbnak tűnő alkatrészeket akkor se lett jó. Ráhagytam a faszba, lett belőle bing. Sztem otthon még van egy komplett, ha legközelebb Karcagon járok és megtalálom elhozom és felajánlom macskahajigálás javára.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Én vennék minden jót csak nem találok errefele legalábbis....
Ezt a csatosat szerettem volna megcsinálni, de nem lesz abból semmi eddig nagyon úgy néz ki...
Ezt a csatosat szerettem volna megcsinálni, de nem lesz abból semmi eddig nagyon úgy néz ki...
- Miklós_88
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 333
- Csatlakozott: 2012.07.09. 20:44
- MZ-d típusa: ETZ 250 (300) Deluxe
- Tartózkodási hely: Iváncsa
Re: Üzemanyagellátás
Nem lehetetlen gyári új súbert venni.
Én például pár hete vettem motoros boltban gyári új súbereket elfekvő készletből. Ahhoz képest nem is drágán.
Szinte szorul a karburátor házban, azóta nem csörög menet közben a karbi, rendesen be lehet állítani mindent, és lassításnál gázvisszavételre még egy kis motorfék is van.
Gyári tűt én is csak börzén tudtam szerezni. Sok utánajárással, még több mázlival.
Viszont egy gyári újra megcsinált BVF simán felveszi a versenyt modernebb társaival mind fogyasztásban, mind menettulajdonságokban.
Tudom, mert próbáltam már mindent. Kopott csavaros BVF, csatos BVF, gyári Bing 84, majd a mostani , gyárira felújított BVF. És eddig még ezzel működik legjobban a motorom.
Én például pár hete vettem motoros boltban gyári új súbereket elfekvő készletből. Ahhoz képest nem is drágán.
Szinte szorul a karburátor házban, azóta nem csörög menet közben a karbi, rendesen be lehet állítani mindent, és lassításnál gázvisszavételre még egy kis motorfék is van.
Gyári tűt én is csak börzén tudtam szerezni. Sok utánajárással, még több mázlival.
Viszont egy gyári újra megcsinált BVF simán felveszi a versenyt modernebb társaival mind fogyasztásban, mind menettulajdonságokban.
Tudom, mert próbáltam már mindent. Kopott csavaros BVF, csatos BVF, gyári Bing 84, majd a mostani , gyárira felújított BVF. És eddig még ezzel működik legjobban a motorom.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Azt a tűt érdemes lenne lekopintani?
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A súber beszerzése börzés szerencse kérdése, tőtartó viszont kapható.zsakfos írta:Kicsit utánajártam a témának.Az én csatos karbimban a tű az belevaló,viszont a tűtartó lemez és a suber az 250-esé.Ja és az a kis biszbasz gyűrű,az hiányzik.Ez van,átbasztak vele anno.Évekkel ezelőtt vettem olcsón hogy majd egyszer kipróbálom,de sosem nézegettem belülről.Már nem is emlékszem hol és kitől vettem
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Amugy a gyuru legyen a legkevesebb, egy fofuvokabol remek tutartot lehet csinalni, csupan a tu atmerojere kell dorzsarazni es voala.....
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Kicsit utánajártam a témának.Az én csatos karbimban a tű az belevaló,viszont a tűtartó lemez és a suber az 250-esé.Ja és az a kis biszbasz gyűrű,az hiányzik.Ez van,átbasztak vele anno.Évekkel ezelőtt vettem olcsón hogy majd egyszer kipróbálom,de sosem nézegettem belülről.Már nem is emlékszem hol és kitől vettem
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Ez gyönyörű. Soha az életbe nem lehet ilyet szerezni már...
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
JÓMONDOD!z25z írta:De nem ám, és nekem úgy rémlik, hogy még egy olyan kb. 2 mm vastag kis rézgyűrűnek is lennie kellene amin átmegy a tű és az gátolja, hogy ibolyogjon a tű, vagy tévednék?
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
De nem ám, és nekem úgy rémlik, hogy még egy olyan kb. 2 mm vastag kis rézgyűrűnek is lennie kellene amin átmegy a tű és az gátolja, hogy ibolyogjon a tű, vagy tévednék?
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Kinézet alapján lehet, elég jól kiverődött már.
Viszont az a tűtartó lemez nem rá való.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1445
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Re: Üzemanyagellátás
Zsaki!
Köszönöm a felajánlást. Rajta vagyok az ügyön, de feltétlen szólok ha mégsem jön össze a javítás.
Köszönöm a felajánlást. Rajta vagyok az ügyön, de feltétlen szólok ha mégsem jön össze a javítás.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
RR_ZOZY írta:Na Hali!
Node hogy feladat mindíg legyen, a szívócsonkot sikerült eltörnöm a csavarok visszahúzása után
Zozy ha nem tudod megjavitani meg nem sikerül másikat szerezned,akkor én adok neked egyet ajándékba,de csak ha tényleg nem tudod megoldani.Mert az ilyen cuccot azt csak kizárólag barátoknak adok,de nem tartaléknak!!!!
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3070
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Üzemanyagellátás
Legalább jó erőben vagy Zozy !RR_ZOZY írta:Na Hali!
Köszönöm a válaszokat, már egy ideje nem néztem fel a fórumra.
... Érdemi próba csak ezután jöhet.
Node hogy feladat mindíg legyen, a szívócsonkot sikerült eltörnöm a csavarok visszahúzása után
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1445
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Re: Üzemanyagellátás
Na Hali!
Köszönöm a válaszokat, már egy ideje nem néztem fel a fórumra.
Nos ugyebár kitakarítottam a karburátort...jah...csak ez 15 hónapja volt, és akkor nem úgy raktam le a motort hogy több mint 1 évig nem nyúlok majd hozzá...tehát a pohárban maradt a benzin.....
Tegnap lepattintottam a poharat a BING-ről, és elég durva látvány fogadott. Nyákos nyúlós szotty, berothadt benzin és nem akárhogy eldugult alapjárati fúvóka. Most újra teljes takarítást végeztem a karburátornál, de ennyivel nem elégszem meg, mert jön le a benzintank és a csap is. Ezeket is kitakarítom, aztán megy bele a friss keverék. Érdemi próba csak ezután jöhet.
Node hogy feladat mindíg legyen, a szívócsonkot sikerült eltörnöm a csavarok visszahúzása után
Köszönöm a válaszokat, már egy ideje nem néztem fel a fórumra.
Nos ugyebár kitakarítottam a karburátort...jah...csak ez 15 hónapja volt, és akkor nem úgy raktam le a motort hogy több mint 1 évig nem nyúlok majd hozzá...tehát a pohárban maradt a benzin.....
Tegnap lepattintottam a poharat a BING-ről, és elég durva látvány fogadott. Nyákos nyúlós szotty, berothadt benzin és nem akárhogy eldugult alapjárati fúvóka. Most újra teljes takarítást végeztem a karburátornál, de ennyivel nem elégszem meg, mert jön le a benzintank és a csap is. Ezeket is kitakarítom, aztán megy bele a friss keverék. Érdemi próba csak ezután jöhet.
Node hogy feladat mindíg legyen, a szívócsonkot sikerült eltörnöm a csavarok visszahúzása után
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára RR_ZOZY 2015.03.30. 21:59-kor.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2014.05.11. 13:31
- MZ-d típusa: BMW
- Tartózkodási hely: GY-M-S megye
Re: Üzemanyagellátás
[quote="pnlaci"][quote="Imi"]Sziasztok
A tavasz közeledtével elővettem a motorom, de valami megváltozott a télen vele. Nehezen indult, és le is akart állni könnyen, holott ősszel még teljesen jó volt az alapjárat. Kitisztítottam a gyári karbit, mindent megnéztem rajta nem láttam semmi különös változást (a tű egy minimálisan görbe ugyan, de korábban is az volt már). Most azt produkálja, hogy nagyon pici gázra is nagyon felpörög, és csak lassan csökken le a fordulata, ott viszont újra fulladozik, és nem tapasztalok semmi változást hiába próbálom állítgatni a tolattyú és a melléklevegő csavarral.
Cseréld le a benzint. A mai már nem az ami régen volt. 1-2 hónap alatt képes tönkremenni.
A tavasz közeledtével elővettem a motorom, de valami megváltozott a télen vele. Nehezen indult, és le is akart állni könnyen, holott ősszel még teljesen jó volt az alapjárat. Kitisztítottam a gyári karbit, mindent megnéztem rajta nem láttam semmi különös változást (a tű egy minimálisan görbe ugyan, de korábban is az volt már). Most azt produkálja, hogy nagyon pici gázra is nagyon felpörög, és csak lassan csökken le a fordulata, ott viszont újra fulladozik, és nem tapasztalok semmi változást hiába próbálom állítgatni a tolattyú és a melléklevegő csavarral.
Cseréld le a benzint. A mai már nem az ami régen volt. 1-2 hónap alatt képes tönkremenni.
A szép szavak nem mindig igazak, az igaz szavak nem mindig szépek !
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Üzemanyagellátás
A bovdenek nem szorulnak? Különösen a szivató!Ha a levegő csavart betekered teljesen,akkor mit csinál?Imi írta:Sziasztok
A tavasz közeledtével elővettem a motorom, de valami megváltozott a télen vele. Nehezen indult, és le is akart állni könnyen, holott ősszel még teljesen jó volt az alapjárat. Kitisztítottam a gyári karbit, mindent megnéztem rajta nem láttam semmi különös változást (a tű egy minimálisan görbe ugyan, de korábban is az volt már). Most azt produkálja, hogy nagyon pici gázra is nagyon felpörög, és csak lassan csökken le a fordulata, ott viszont újra fulladozik, és nem tapasztalok semmi változást hiába próbálom állítgatni a tolattyú és a melléklevegő csavarral.
Valakinek valami ötlet, vagy legalább hogy merre induljak a keresésben?
Köszi előre is.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég