Ez így más sokkal kevésbé normális. 3-4 ezer között kéne lenni a fő tartománynak amikor lehet vele menni (50,70,90 mind itt van). Nekem is volt ilyenem, kis fordulaton rángat, nagy fordulaton nem megy típusú hibám, a főfúvóka drasztikus csökkentésével (135 ről 120-ra, talán most az van benne, vagy max. 125) oldódott meg a probléma. Se gyertyaképben se fogyasztásban nem volt különbség, csak az hogy így jó a motor... Teljes fúvókasort vettem és raktam bele egyiket a másik után csökkenő sorrendben. Jah és legtöbbet a Bambi féle rezó segített, de kb mindenfajta problémábangabsic írta:Persze, tudom hogy bizonyos mértékig normális hogy egy nagy egyhengeres kétütemű ugrándozik, de mentem már másik ETZ-vel, és az sokkal kevésbé csinálta.
Nekem 3-4ezer közt kis gázállásnál mindig hajlamos bakkecskézni (de nem kicsit, nagyon!), motorféknél csak akkor ha van beállított alapjárat.
Egyelőre visszaállítom majd olyanra hogy ne legyen alapjárat, aztán majd ha több időm lesz újra tesztelem a TS karbival. Azért sajnálnám a csatost, mert egyáltalán nem kopott, míg a TS-é meg igen. Mindenesetre ha beválik a régebbi karbi, akkor majd szerzek egy olyat jobb állapotban.

Amúgy ha a súber és az alapjárati rendszer nem kopott és enged összevissza neki levegőt meg benzint, még a szívatót nézném meg visszamegy-e a helyére. Lehet h semmi köze hozzá, de az is el tud dúsítani aztán jön a rángatás meg kemény járás
