Üzemanyagellátás
Re: Üzemanyagellátás
Köszi a tippeket!
Lépésről, lépésre átnézek mindent.
Egyébként a gyertya színe szép világosbarna.
Lépésről, lépésre átnézek mindent.
Egyébként a gyertya színe szép világosbarna.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 90
- Csatlakozott: 2010.04.03. 11:31
- MZ-d típusa: ETZ 150, ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Szegvár
Re: Üzemanyagellátás
-kipufogó rendesen átenged? Ezt nemtom hogy lehet megnézni, de ha pl szétesett a bele és elfordultak a lamellák, nem jön át a gáz, lefojtja a motort.
kb ennyi első körben
[/quote]
Annyit szeretnék ehhez hozzáfűzni -persze ez csak javaslat, de nekem bevált-, hogy tenyeret a nyílás közelében tartva nem árt, ha érezhetően, erőteljesen pufog.
kb ennyi első körben

Annyit szeretnék ehhez hozzáfűzni -persze ez csak javaslat, de nekem bevált-, hogy tenyeret a nyílás közelében tartva nem árt, ha érezhetően, erőteljesen pufog.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
70nél a főfúvóka még nem igazán szól bele a dolgokba. Mekkora amúgy? Extrém kicsi okozhat is akár ilyet, mondjuk 100 alatti 
Amit le kéne írni:
-Előgyújtás mekkora? Főtengelycsapágyak stabilak (magyarul akkora is marad a gyújtás)?
-alapjárati és főfúvóka
-benzincsapnak annyira kell átereszteni hogy ömöljön a csövön a benzin, 12l/óra az előírt. Folyasd 5 percet, mérd le hány deci, szorozd be 12vel. mennyit kapsz?
-ugyanezt csináld meg a karbival úgy, hogy le van szedve az úszóház és a karbi a kezedben, álljon ua. pozícióban mint a motoron, alatta meg legyen az edény. Akkor is ugyanannyit kell kapnod. A probléma itt lehet az, hogy az úszó nyelve nem engedi a tűszelepet teljesen kinyílni, ezt akkor után kell állítani.
-levegőellátással minden rendben? próbáld leszedni a szívócső gumit és próbáld ki úgy is. Engem már viccelt meg amikor direktszűrőm volt és eltömtem a légszűrőolajjal.
-kipufogó rendesen átenged? Ezt nemtom hogy lehet megnézni, de ha pl szétesett a bele és elfordultak a lamellák, nem jön át a gáz, lefojtja a motort.
kb ennyi első körben

Amit le kéne írni:
-Előgyújtás mekkora? Főtengelycsapágyak stabilak (magyarul akkora is marad a gyújtás)?
-alapjárati és főfúvóka
-benzincsapnak annyira kell átereszteni hogy ömöljön a csövön a benzin, 12l/óra az előírt. Folyasd 5 percet, mérd le hány deci, szorozd be 12vel. mennyit kapsz?
-ugyanezt csináld meg a karbival úgy, hogy le van szedve az úszóház és a karbi a kezedben, álljon ua. pozícióban mint a motoron, alatta meg legyen az edény. Akkor is ugyanannyit kell kapnod. A probléma itt lehet az, hogy az úszó nyelve nem engedi a tűszelepet teljesen kinyílni, ezt akkor után kell állítani.
-levegőellátással minden rendben? próbáld leszedni a szívócső gumit és próbáld ki úgy is. Engem már viccelt meg amikor direktszűrőm volt és eltömtem a légszűrőolajjal.
-kipufogó rendesen átenged? Ezt nemtom hogy lehet megnézni, de ha pl szétesett a bele és elfordultak a lamellák, nem jön át a gáz, lefojtja a motort.
kb ennyi első körben

MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Kislánckerék 19-es gyári, nem 21?Apa66 írta:ETZ 250-es ről van szó.
A csap nincs eldugúlva, legalábbis ha leveszem az ülepítőt, akkor folyik a benzin.
Kiforogja magát a motor, vagy erőtlen lassan kúszik fel?Hány ezernél váltasz fel? Mondjuk 4-ezer alatt lustálkodnak, és ha kíméletesen vezeted akkor nem fogja magát 5-ben kiforogni, főleg ha nem 60 kiló vagy!

Én ha a trophy után úlök át ez etz-re néha így járok, hogy nem kell forgatni, mért nem megy?Közbe megy az csak forgatni kell mert 5 sebesség, 4 felömlő...

Re: Üzemanyagellátás
ETZ 250-es ről van szó.
A csap nincs eldugúlva, legalábbis ha leveszem az ülepítőt, akkor folyik a benzin.
A csap nincs eldugúlva, legalábbis ha leveszem az ülepítőt, akkor folyik a benzin.
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Üzemanyagellátás
A csapod nincs eldugulva?
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
ETZ 250?Apa66 írta:Sziasztok!
A porlasztóban lévő főfúvóka kisebb a gyári előírtnál. A súber tű felülről a második ricniben van.
Lehetséges, hogy keveset kap a moci és azért nem megy szembeszélben 70-nél többet?
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
A porlasztóban lévő főfúvóka kisebb a gyári előírtnál. A súber tű felülről a második ricniben van.
Lehetséges, hogy keveset kap a moci és azért nem megy szembeszélben 70-nél többet?
A porlasztóban lévő főfúvóka kisebb a gyári előírtnál. A súber tű felülről a második ricniben van.
Lehetséges, hogy keveset kap a moci és azért nem megy szembeszélben 70-nél többet?
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2170
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Fasza a Bing. Kevesebb a fogyasztás, bowdenen alakítani kell, egyszerűen csatlakozik mint az eredeti, ára meg jó drága! Visszaolvasol itt és mindent megtudsz a Bing 84-l rengetegszer ki lett vesézve minden része....Dargo írta:Üdv.
Bing 84-el kapcsolatban, az érdekelne, hogy mennyire vagytok vele elégedettek. Gondolok itt üzemanyag fogyasztásra, szivárgásra, bowdenek mérete / csináltatni kell vagy lehet kapni hozzá, vagy kompatibilis az MZ-vel/ , szívótorokhoz és a légszűrőhöz hogyan kapcsolódik, milyen áron lehet hozzájutni újonnan ???
Előre is köszönöm a válaszokat.
Széles utat...
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: 2011.07.11. 20:35
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest XXI.
Re: Üzemanyagellátás
Üdv.
Bing 84-el kapcsolatban, az érdekelne, hogy mennyire vagytok vele elégedettek. Gondolok itt üzemanyag fogyasztásra, szivárgásra, bowdenek mérete / csináltatni kell vagy lehet kapni hozzá, vagy kompatibilis az MZ-vel/ , szívótorokhoz és a légszűrőhöz hogyan kapcsolódik, milyen áron lehet hozzájutni újonnan ???
Előre is köszönöm a válaszokat.
Széles utat...
Bing 84-el kapcsolatban, az érdekelne, hogy mennyire vagytok vele elégedettek. Gondolok itt üzemanyag fogyasztásra, szivárgásra, bowdenek mérete / csináltatni kell vagy lehet kapni hozzá, vagy kompatibilis az MZ-vel/ , szívótorokhoz és a légszűrőhöz hogyan kapcsolódik, milyen áron lehet hozzájutni újonnan ???
Előre is köszönöm a válaszokat.
Széles utat...
Széles utat...
Üdv. Dárgo
Üdv. Dárgo
-
- biciklis
- Hozzászólások: 38
- Csatlakozott: 2012.02.23. 02:38
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Mátrafüred-Abasár
Re: Üzemanyagellátás
Binget még kap újat,a németeknél van ,én is onnan rendeltem.KILL3R etz írta:Bing 84. Csak figyelj oda, hogy német legyen! A taiwan-i szar...
Sajnos újat már nem nagyon találsz, max valami beragadt raktárkészletből...

- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Bing 84. Csak figyelj oda, hogy német legyen! A taiwan-i szar...
Sajnos újat már nem nagyon találsz, max valami beragadt raktárkészletből...
Sajnos újat már nem nagyon találsz, max valami beragadt raktárkészletből...

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: 2011.07.11. 20:35
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest XXI.
Re: Üzemanyagellátás
Üdv.
Elegem van az eredeti karburátoromból, állandóan szivárog valahol. Szívesen vennék hozzá egy kompatibilis karbit, amit jól működne. De nem merek akár milyet megvenni, mert lehet hogy nem lesz méretben vagy működésben jó.
Szóval azt szeretném kérdezni van e valakinek valamilyen tapasztalata ezen a téren?
Széles utat...
Elegem van az eredeti karburátoromból, állandóan szivárog valahol. Szívesen vennék hozzá egy kompatibilis karbit, amit jól működne. De nem merek akár milyet megvenni, mert lehet hogy nem lesz méretben vagy működésben jó.
Szóval azt szeretném kérdezni van e valakinek valamilyen tapasztalata ezen a téren?
Széles utat...
Széles utat...
Üdv. Dárgo
Üdv. Dárgo
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2012.04.24. 22:50
- MZ-d típusa: ETZ 251
Re: Üzemanyagellátás
ÜDV! Valakinek van 251 esre való csatos karbiba GYÁRI jó állapotú súbertűje elfekvőben? Mert én megvenném. Előre is köszi.
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem ennél jobban ne éheztesd ki.
...mondjuk nem tudjuk, hogy milyen hőértékű gyertya, és milyen 2T olajat, milyen arányban használsz, de ez már egy majdnemszegény színű gyertyának tűnik nekem.
...mondjuk nem tudjuk, hogy milyen hőértékű gyertya, és milyen 2T olajat, milyen arányban használsz, de ez már egy majdnemszegény színű gyertyának tűnik nekem.
- Boge
- versenyző
- Hozzászólások: 686
- Csatlakozott: 2010.03.20. 21:52
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Becsehely
Re: Üzemanyagellátás
Emberek!


Nagyjából beállítottam a karburátort. Kicsit füstöl de a gyertyakép az ilyen. Vegyek még el belöle, vagy szerintetek így jó.


Nagyjából beállítottam a karburátort. Kicsit füstöl de a gyertyakép az ilyen. Vegyek még el belöle, vagy szerintetek így jó.
"nem letudni akarom az utat, hanem gyönyörködni benne"
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Üzemanyagellátás
Ilyen X-akta jellegű karbihibáknál érdemes elölről kezdeni az egészet. Onnan, hogy szívótorok-tömítés ellenőrzése, esetleg pasztával összerakni, majd a karbi miszlikbe, fúvókákat, tűszelepet úszót ellenőrizni, féktisztítóval, vagy WD40-el átfújni, majd kompresszorral kilevegőztetni mindenhol, és újra összerakni.
Re: Üzemanyagellátás
Köszönöm az ajánatot de én egy kicsit odébb vagyok. Megpróbálok itt a környéken szereznii egy karbit.Mégegyszer kösz. Minden jót kiván Péter.
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Üzemanyagellátás
Vénember, ha Keszthely környéke nem elérhetetlen távolság neked, akkor van egy cserekarbim, amit próba erejére oda tudok adni. Sacc/k beállítva.
A tűszelepet azért még meglesném a helyedben.
A tűszelepet azért még meglesném a helyedben.
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Végül is igaz, valószínű, hogy jól ki van kopva a karbi a motor kora miatt és akkor már nem is éri meg az alkatrészeivel kínlódni, idegesítő dolog és bosszantó ha nem kapjuk a hibát (ismerős a helyzet:( ) Akkor már tényleg érdemes beszerezni egy másikat, mondjuk egy Bing 84-et.vénember írta:Üdv. Én igazából arra gondoltam hogy má a kora végett is ez egész karbi szét van kopva. Úszocsere volt új régi felváltva, síberrel ugyan az a helyzet. porlasztó vég ok 120 as fuvóka van bent de ez is volt má minden a gyári alkatrészek kopottak az utángyártottak egy kalap szart nem érnek. Alapjáraton szépen megy de ha ráhuzom vagy füstöl mint ökör vagy nem pörög fel mert nincs agyag. Má beleuntam tudom hogy ez egy türelemjáték de kezdem nem játéknak tekinteni, a játékból is megárt a sok. Ezért gondoltam rá egy másik karburátort. Minden jót. Üdv.
Re: Üzemanyagellátás
Üdv. Én igazából arra gondoltam hogy má a kora végett is ez egész karbi szét van kopva. Úszocsere volt új régi felváltva, síberrel ugyan az a helyzet. porlasztó vég ok 120 as fuvóka van bent de ez is volt má minden a gyári alkatrészek kopottak az utángyártottak egy kalap szart nem érnek. Alapjáraton szépen megy de ha ráhuzom vagy füstöl mint ökör vagy nem pörög fel mert nincs agyag. Má beleuntam tudom hogy ez egy türelemjáték de kezdem nem játéknak tekinteni, a játékból is megárt a sok. Ezért gondoltam rá egy másik karburátort. Minden jót. Üdv.
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ha a blokk rendben van , szimmeringek is jók, a karbi gyári értékekre van állítva és nem megy , akkor nézd át tüzetesen az úszót, hogy nem horpadt-e, nem lyukas. Egy nagyon pici lyuk is rajta nagy szívás lehet. A súbertű eredeti, nem görbe, nem valami utángyártott szemét? Nincs letörve a porlasztási betét?vénember írta:Üdv mindenkinek. Az lenne a kérdésem mivel lehetne trophy 250 es karburátort helyettesíteni. Nem bírom beállítani vagy füstöl mint állat vagy szegény a keverék. Minden lehetséges tiszításon illetve beállítási kisérleten túlvagyok. Azt hiszem az agyamra kezd menni. Aki tud kérem segitsen. Előre is köszönöm. minden jót mindenkinek.
Re: Üzemanyagellátás
Az egész blokk fell lett újítva úgy hogy jó kellene hogy legyen.
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Üzemanyagellátás
Főtengelyszimmering hogy van?vénember írta:Az lenne a kérdésem mivel lehetne trophy 250 es karburátort helyettesíteni. Nem bírom beállítani vagy füstöl mint állat vagy szegény a keverék. Minden lehetséges tiszításon illetve beállítási kisérleten túlvagyok.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Dok jól leírta, annyit tennék hozzá, hogy egy sima M6-os csavar volt ott, tehát bármilyen 6-os csavarral pótolhatod. Ha ragaszkodsz az eredetiséghez, akkor hernyócsavart raksz bele, bár nem igazán van jelentősége. A kontraanyáról se felejtkezz el!MrDok írta:ETZ-knél a gázforgattyút a kormány végében lévő műanyag tartja a helyén. A házban egy 6-os menet van, amiben a csavar egy rugós lemezt nyom neki a gázkarnak, ezzel be lehet állítani a kar "fékezését".huszas írta:Sziasztok!
Nem tudom jó helyre írok-e, de egy égető problémával küzdök..
Van nekem egy kisTZ-m, amihez vettem egy utángyári gázházat. Abba való egy csavar, ami azt akadályozná meg, hogy a gázkart le lehessen szedni. A régi gázházamból elveszett a csavar, mivel tudnám pótolni?
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2334
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
ETZ-knél a gázforgattyút a kormány végében lévő műanyag tartja a helyén. A házban egy 6-os menet van, amiben a csavar egy rugós lemezt nyom neki a gázkarnak, ezzel be lehet állítani a kar "fékezését".huszas írta:Sziasztok!
Nem tudom jó helyre írok-e, de egy égető problémával küzdök..
Van nekem egy kisTZ-m, amihez vettem egy utángyári gázházat. Abba való egy csavar, ami azt akadályozná meg, hogy a gázkart le lehessen szedni. A régi gázházamból elveszett a csavar, mivel tudnám pótolni?
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Üzemanyagellátás
Üdv mindenkinek. Az lenne a kérdésem mivel lehetne trophy 250 es karburátort helyettesíteni. Nem bírom beállítani vagy füstöl mint állat vagy szegény a keverék. Minden lehetséges tiszításon illetve beállítási kisérleten túlvagyok. Azt hiszem az agyamra kezd menni. Aki tud kérem segitsen. Előre is köszönöm. minden jót mindenkinek.
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Nem tudom jó helyre írok-e, de egy égető problémával küzdök..
Van nekem egy kisTZ-m, amihez vettem egy utángyári gázházat. Abba való egy csavar, ami azt akadályozná meg, hogy a gázkart le lehessen szedni. A régi gázházamból elveszett a csavar, mivel tudnám pótolni?
Nem tudom jó helyre írok-e, de egy égető problémával küzdök..
Van nekem egy kisTZ-m, amihez vettem egy utángyári gázházat. Abba való egy csavar, ami azt akadályozná meg, hogy a gázkart le lehessen szedni. A régi gázházamból elveszett a csavar, mivel tudnám pótolni?
Re: Üzemanyagellátás
Köszönöm szépen a segítséget!
Kipróbálom és szerintem beüzemelem a betonkeverőt




-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem felesleges ekkora. (az gyakorlatilag a nagyMZ-t is meg tudná etetni) Szerintem ilyen RS125 szintű motorokon szokott olyan lenni, az meg ugye 2x annyit forog mint az ETZ...csoka írta:Nem tudom melyik topikba kellene írnom ezt a témát,de talán ide illik.
Vettem ma egy dellorto 28mm-es karburátort.
9000Ft-ért vettem,ez drágának számít?
Kis ETZ-re csinálok egy membrános hengert,ehhez akarom.Nem lesz ez nagy neki?
Lehet ehhez tömítéseket,fúvókákat kapni?
Egyébként szétszedtem,kitisztítottam,és meglepően tiszta,fényes,jó állapotú benne minden(nincs szét kulcsozva-csavarhúzózva).
Szóval most boldogság van(egyenlőre),remélem az is marad.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Üzemanyagellátás
Nem tudom melyik topikba kellene írnom ezt a témát,de talán ide illik.
Vettem ma egy dellorto 28mm-es karburátort.
9000Ft-ért vettem,ez drágának számít?
Kis ETZ-re csinálok egy membrános hengert,ehhez akarom.Nem lesz ez nagy neki?
Lehet ehhez tömítéseket,fúvókákat kapni?
Egyébként szétszedtem,kitisztítottam,és meglepően tiszta,fényes,jó állapotú benne minden(nincs szét kulcsozva-csavarhúzózva).
Szóval most boldogság van(egyenlőre),remélem az is marad
.
Vettem ma egy dellorto 28mm-es karburátort.
9000Ft-ért vettem,ez drágának számít?
Kis ETZ-re csinálok egy membrános hengert,ehhez akarom.Nem lesz ez nagy neki?
Lehet ehhez tömítéseket,fúvókákat kapni?
Egyébként szétszedtem,kitisztítottam,és meglepően tiszta,fényes,jó állapotú benne minden(nincs szét kulcsozva-csavarhúzózva).
Szóval most boldogság van(egyenlőre),remélem az is marad

- Cat
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 312
- Csatlakozott: 2011.08.17. 12:39
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Tiszakécske
Re: Üzemanyagellátás
Esetleg ha van rá lehetőség akkor használt homokkal vagy pedig gyönggyel meg kell szóratni(persze nem eszetlenül! )
Élni életveszélyes dolog és eddig még mindenki belehalt!
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Üzemanyagellátás
élesre tört apró szemű murva1-2liter hozzá adni 2 liter ro-55 rozsdamarót,és 1-2óra folyamatos rázogatás(lustaság/idő hiány esetén malter keverőbe rögzítés,ebben az esetben nem mozdulhat meg a tartály,mert a festéket a malter keverő karistolja össze).Ez már bevált recept.
Re: Üzemanyagellátás
Üdv,11 éve nem volt benya a most szerzett ts-embe.Szerintetek hogyan mossam ki a tankot mert elég rozsdás?Valami jó módszer?Válaszokat előre is nagyon köszönöm..
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/132 Itt olvastam 250-es karbi beállításról....ezek a beállítások 150-es etz-re is jók?
Inkább az úszó beállításra gondolok!
Köszi!
Üdv Pocok
http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/132 Itt olvastam 250-es karbi beállításról....ezek a beállítások 150-es etz-re is jók?
Inkább az úszó beállításra gondolok!
Köszi!
Üdv Pocok
- taluga
- babakocsis
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2011.10.16. 16:05
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Leányfalu
Re: Üzemanyagellátás
Köszi szépen az infót. Akkor kénytelen leszek "drága" kulcsot csináltatni:)Troster írta:Én úgy tudom, hogy azok nem egységkulcsok voltak.Én is 4-5 körül tudok ilyen kulcsmegoldást.Tehát reális az ár, mármint elrugaszkodott ár, de felénk is annyiért gyártanak hozzá.taluga írta:Üdv Mindenkinek!
Ez az első megszólalásom itt a fórumon, és rögtön egy kérdéssel kezdek:)
TS 250/1-esemre végre sikerült egy régi zárható tanksapkát szerezni, mérőkupásat! De nincs kulcs. Kérdésem: ezeknek egységes volt a zára, és másik ilyen típusú tanksapkák kulcsa is nyitja? Az leegyszerűsítené a dolgot egy kulcsmásolás szintjére. A csináltatást egy helyen már megkérdeztem, de 5000-ért vállalták volna zár alapján. Egy kulcsért??!! De ha nem lesz más megoldás...
A válaszokat előre is köszönöm.
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Én úgy tudom, hogy azok nem egységkulcsok voltak.Én is 4-5 körül tudok ilyen kulcsmegoldást.Tehát reális az ár, mármint elrugaszkodott ár, de felénk is annyiért gyártanak hozzá.taluga írta:Üdv Mindenkinek!
Ez az első megszólalásom itt a fórumon, és rögtön egy kérdéssel kezdek:)
TS 250/1-esemre végre sikerült egy régi zárható tanksapkát szerezni, mérőkupásat! De nincs kulcs. Kérdésem: ezeknek egységes volt a zára, és másik ilyen típusú tanksapkák kulcsa is nyitja? Az leegyszerűsítené a dolgot egy kulcsmásolás szintjére. A csináltatást egy helyen már megkérdeztem, de 5000-ért vállalták volna zár alapján. Egy kulcsért??!! De ha nem lesz más megoldás...
A válaszokat előre is köszönöm.
- taluga
- babakocsis
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2011.10.16. 16:05
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Leányfalu
Re: Üzemanyagellátás
Üdv Mindenkinek!
Ez az első megszólalásom itt a fórumon, és rögtön egy kérdéssel kezdek:)
TS 250/1-esemre végre sikerült egy régi zárható tanksapkát szerezni, mérőkupásat! De nincs kulcs. Kérdésem: ezeknek egységes volt a zára, és másik ilyen típusú tanksapkák kulcsa is nyitja? Az leegyszerűsítené a dolgot egy kulcsmásolás szintjére. A csináltatást egy helyen már megkérdeztem, de 5000-ért vállalták volna zár alapján. Egy kulcsért??!! De ha nem lesz más megoldás...
A válaszokat előre is köszönöm.
Ez az első megszólalásom itt a fórumon, és rögtön egy kérdéssel kezdek:)
TS 250/1-esemre végre sikerült egy régi zárható tanksapkát szerezni, mérőkupásat! De nincs kulcs. Kérdésem: ezeknek egységes volt a zára, és másik ilyen típusú tanksapkák kulcsa is nyitja? Az leegyszerűsítené a dolgot egy kulcsmásolás szintjére. A csináltatást egy helyen már megkérdeztem, de 5000-ért vállalták volna zár alapján. Egy kulcsért??!! De ha nem lesz más megoldás...
A válaszokat előre is köszönöm.
Re: Üzemanyagellátás
Helló, az etz 125-ös és a ts 125-ös gázbowdenje egyforma hosszú ?, az oldalon volt egy fájl erről de most nem találom
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Üzemanyagellátás
Remélhetőleg nem kaját be majdnem 8 litertMrDok írta: És ez alatt a 20 km alatt kiitta a frissen tankolt mennyiséget..........


- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2334
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
És ez alatt a 20 km alatt kiitta a frissen tankolt mennyiséget..........nova001155 írta:Múltnap jöttem hazafele előztem egy kocsisort és egyszer csak bumm a gép köpködött füstölt és alig ment csak kisgázzal kb félig még ment onnan már nem volt jó de még így is hazajöttem 20 km 90-100 as tempóval. Előtte tankoltam azt hittem kevés benne az olaj 1:70 re sikerült hogy megszorul de nem volt gond vele úgy nem éreztem.
Ma szétszedtem a karbit és elég érdekes látvány fogadott.
http://kepgep.hu/2012/04/10/main/DSC_0048.html
http://kepgep.hu/2012/04/10/main/DSC_0047.html
Tapasztalatot vonja le mindenki

Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Üzemanyagellátás
Múltnap jöttem hazafele előztem egy kocsisort és egyszer csak bumm a gép köpködött füstölt és alig ment csak kisgázzal kb félig még ment onnan már nem volt jó de még így is hazajöttem 20 km 90-100 as tempóval. Előtte tankoltam azt hittem kevés benne az olaj 1:70 re sikerült hogy megszorul de nem volt gond vele úgy nem éreztem.
Ma szétszedtem a karbit és elég érdekes látvány fogadott.
http://kepgep.hu/2012/04/10/main/DSC_0048.html
http://kepgep.hu/2012/04/10/main/DSC_0047.html
Tapasztalatot vonja le mindenki
Ma szétszedtem a karbit és elég érdekes látvány fogadott.
http://kepgep.hu/2012/04/10/main/DSC_0048.html
http://kepgep.hu/2012/04/10/main/DSC_0047.html
Tapasztalatot vonja le mindenki

Re: Üzemanyagellátás
Helló, az etz 125-ös és a ts 125-ös gázbowdenje egyforma hosszú ?, az oldalon volt egy fájl erről de most nem találom
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára smate 2012.04.11. 19:21-kor.
- Cat
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 312
- Csatlakozott: 2011.08.17. 12:39
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Tiszakécske
Re: Üzemanyagellátás
Üdv
Mivel a karbi forgott a szívótorokban így lecseréltem.
Kérdés:
Ért az valamit, hogy kivan bővítve(jó alaposan) polírozva a cső..?
Ami itthon volt amit felraktam az rövidebb cső kb 1,5 - 2cm rel.
Az akkor valami más típusé lenne?
Okoz valami javulást rosszabbodást?
Most frankó a karbi, nem mozog nem forog...
Mivel a karbi forgott a szívótorokban így lecseréltem.
Kérdés:
Ért az valamit, hogy kivan bővítve(jó alaposan) polírozva a cső..?
Ami itthon volt amit felraktam az rövidebb cső kb 1,5 - 2cm rel.
Az akkor valami más típusé lenne?
Okoz valami javulást rosszabbodást?

Most frankó a karbi, nem mozog nem forog...
Élni életveszélyes dolog és eddig még mindenki belehalt!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Futármotorosbolt... mint kb minden ami egy kicsit is nem gagyi, mint a mofaker és társai...pempelli írta:Hol láttál OMG csapot ennyiért?
De ezt épp a mofában is lehet kapni eszerint:
http://shophunter.eu/hu/prod_det.php?pr ... _s51_olasz
Szóval ilyen, átlátszó vizeszsákos, szép kidolgozású.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Üzemanyagellátás
Hol láttál OMG csapot ennyiért?
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Üzemanyagellátás
Benzincsap 3 hónapos ,ennyit a kisipar remekeiről.Alfa írta:Igen, ez tűszelep gond. Valami kosz van a kúpon, vagy ki van verődve, el van kopva. De a szivárgó benzincsap nem állapot.pempelli írta:Még egy kérdés,ha a benzincsapom kicsit átenged a karbinak attól még le kell zárnia ugye?
2-3 órát tartja magát aztán elkezd csöpögni az alján a túlfolyón.
Új benzincsap 1500 ft, de az már a fasza minőség (átlátszó ülepítős, szűrős, OMG van ráírva, nagyomn szép esztétikus, illik a motorhoz), új tűszelep kb 3-400, és jók az utángyártottak is, meg a boltban is lehet tesztelni.
Tűszelep tesztelés: belefújsz a fúvókának kinéző lyukon úgy h lefele nézel, ekkor átenged. Majd belefújsz úgy is hogy felfele nézel, ekkor nem szabad picit sem érezned hogy át tudsz fújni rajta.
Ez teljes karbinál is működik, de ha nem szereted a szádba csorgó benzin ízét, akkor nehezebb
Tűszelep van itthon ,kicserélem majd.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Igen, ez tűszelep gond. Valami kosz van a kúpon, vagy ki van verődve, el van kopva. De a szivárgó benzincsap nem állapot.pempelli írta:Még egy kérdés,ha a benzincsapom kicsit átenged a karbinak attól még le kell zárnia ugye?
2-3 órát tartja magát aztán elkezd csöpögni az alján a túlfolyón.
Új benzincsap 1500 ft, de az már a fasza minőség (átlátszó ülepítős, szűrős, OMG van ráírva, nagyomn szép esztétikus, illik a motorhoz), új tűszelep kb 3-400, és jók az utángyártottak is, meg a boltban is lehet tesztelni.
Tűszelep tesztelés: belefújsz a fúvókának kinéző lyukon úgy h lefele nézel, ekkor átenged. Majd belefújsz úgy is hogy felfele nézel, ekkor nem szabad picit sem érezned hogy át tudsz fújni rajta.
Ez teljes karbinál is működik, de ha nem szereted a szádba csorgó benzin ízét, akkor nehezebb

MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Üzemanyagellátás
Még egy kérdés,ha a benzincsapom kicsit átenged a karbinak attól még le kell zárnia ugye?
2-3 órát tartja magát aztán elkezd csöpögni az alján a túlfolyón.
2-3 órát tartja magát aztán elkezd csöpögni az alján a túlfolyón.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Üzemanyagellátás
Na úgy néz ki a szívató gumi volt a ludas,most szép 900-1000-es alapjáratot lehet állítani a paripának.
Bár picit még füstöl de szerintem alapjáraton pörgetve mindegyik,kipróbálni nem tudtam esik ez a fránya eső.
Bár picit még füstöl de szerintem alapjáraton pörgetve mindegyik,kipróbálni nem tudtam esik ez a fránya eső.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég