Olajok (hajtómû, 2T... )
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Hallottatok Favorit 2T olajról? Ilyet kaptam most. Állítólag ez is MOL származék.
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Köszönöm! 

- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Először is ellenőrizd le a gyújtást (akkor is ha állítólag jól be van állítva), majd nézd meg a főtengely nem lóg-e (meg kell rángatni, van e holtjátéka). Ha ezek jók, vedd ki az alapjárati fúvókát, és a boltban keress olyat ami szemmel láthatóan kisebb (olyan 40-50 körüli a jó, nekem kb 80-90es volt benne amikor ezt csinálta). Tedd bele, próbáld ki.
Utána a főfúvóka - alapjárati fúvóka cserélgetésével ki tudsz alakítani valamit, ami jó a motorodhoz, mindegyiknek más kell kb. Jó játékot!
Utána a főfúvóka - alapjárati fúvóka cserélgetésével ki tudsz alakítani valamit, ami jó a motorodhoz, mindegyiknek más kell kb. Jó játékot!

MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Alapjáraton is hallani a kopogásokat. Illetve kuplungoláskor amikor a gázt visszaengedem!Alfa írta:Ha nagy az utógyújtás (vagyis jól el van állítva) + sokat kap, akkor alacsony fordulaton (pl 2000-3000) fog kopogni
Ha a gyújtás jó, akkor a terhelés elvételekor (kuplungolás) fog kopogni, néha jó nagyokat detonálni![]()
Akkor mit ajánlasz, mit tegyek vele?
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Ha nagy az utógyújtás (vagyis jól el van állítva) + sokat kap, akkor alacsony fordulaton (pl 2000-3000) fog kopogni
Ha a gyújtás jó, akkor a terhelés elvételekor (kuplungolás) fog kopogni, néha jó nagyokat detonálni
Mindkettőben volt részem a nyáron, de ezek előfeltétele a túl dús keverék. Az olaj tökmind1. Kisebb alapjárati fúvóka nekem segített, azért dúsult túl mert jó nagyot raktunk bele.
Ha a gyújtás jó, akkor a terhelés elvételekor (kuplungolás) fog kopogni, néha jó nagyokat detonálni

Mindkettőben volt részem a nyáron, de ezek előfeltétele a túl dús keverék. Az olaj tökmind1. Kisebb alapjárati fúvóka nekem segített, azért dúsult túl mert jó nagyot raktunk bele.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
A gyújtást nem én állítottam! Egy megbízható szerelő ismerősöm a gyári méretek szerint.KILL3R etz írta:Gyújtás hova van állítva? Présrés mekkora? Öngyulladásra gondolok.
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Még egy kérdésem is lenne!
OMV motorolajat használok. Mennyire elfogadható ez?
OMV motorolajat használok. Mennyire elfogadható ez?
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Gyújtás hova van állítva? Présrés mekkora? Öngyulladásra gondolok.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy van egy járatós TS 250/1-es gépem, de sajnos kopogást hallok a hengerből! Most 1:50 be kevertem az olajat. Esetleg próbáljam meg sűrűbben?
Kérem segítségetek!
Köszönöm!
Az lenne a kérdésem, hogy van egy járatós TS 250/1-es gépem, de sajnos kopogást hallok a hengerből! Most 1:50 be kevertem az olajat. Esetleg próbáljam meg sűrűbben?
Kérem segítségetek!
Köszönöm!
- Bagolyferi
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2009.02.13. 18:57
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Most jól esik moderátorkodni:
Fiúk! Nyomás át a futómű topicba!
Irgum-burgum!
Fiúk! Nyomás át a futómű topicba!
Irgum-burgum!

POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Az felkoppanást szerintem nem fogod tudni kivédeni. Bár az MZ telójában is van a felkoppanás elleni hidraulikus csillapító tag, de elég gyengécske és nagyon rövid úton működik. A telók visszafelé - kirugózáskor - csillapítanak erősebben, ha nagyon besűríted az olajat, akkor nem fog időben visszatérni. Próbálkoztunk sokféle keverékkel, a felkoppanást nem tudtuk kivédeni.Seclusion írta: Ha nem jön be, akkor visszatérek a te receptedre, de sajna egy nagyobb gödörnél fékezés közben még így is fölkoppan (netán rugócsere lenne a megoldás? De azt most hanyagolom).
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Ha nem jön be, akkor visszatérek a te receptedre, de sajna egy nagyobb gödörnél fékezés közben még így is fölkoppan (netán rugócsere lenne a megoldás? De azt most hanyagolom).gabsic írta:Én kb 1/2 rész molos telóolaj+1/3rész 15W40 motorolaj+1/6rész fimol-t kevertem össze.
Jó is volt a csillapítás.. egy darabig. De rosszabb minőségű úton érezhetően bepuhult.
Terepen használt játszós motornál sokkal durvábban jelentkezett ez. Arra tudom visszavezetni, hogy habosodott, buborékosodott a trutsi a telóban. Most 10W Repsol Fork Oil van benne. Ez nem puhul be. És érzésre is lágyabban ár a teleszkóp (nem olyan darabosan).
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Én kb 1/2 rész molos telóolaj+1/3rész 15W40 motorolaj+1/6rész fimol-t kevertem össze.Seclusion írta: "Móóóndom"!Motorolaj volt az. Ha már nagyon nem kóser, akkor kicserélem, de idén szerintem már ezzel fog lemenni.
Jó is volt a csillapítás.. egy darabig. De rosszabb minőségű úton érezhetően bepuhult.
Terepen használt játszós motornál sokkal durvábban jelentkezett ez. Arra tudom visszavezetni, hogy habosodott, buborékosodott a trutsi a telóban. Most 10W Repsol Fork Oil van benne. Ez nem puhul be. És érzésre is lágyabban ár a teleszkóp (nem olyan darabosan).
Az előző hsz vége pedig poén volt, remélem senki nem vette komolyan!

-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
"Móóóndom"!gabsic írta:Szerintem 10W vagy 15W TELOolajat olvashattal...
En is jatszottam ilyen motorolajos keverekekkel, de hajlamos volt habosodni, normalis teloolaj eg es fold ahhoz kepest.

-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Szerintem 10W vagy 15W TELOolajat olvashattal...Seclusion írta:Én 15w40es motorolajat tettem bele, mivel korábban azt olvastam, kanyarban stabilabb.
En is jatszottam ilyen motorolajos keverekekkel, de hajlamos volt habosodni, normalis teloolaj eg es fold ahhoz kepest.
A fekolajos hsz-en jot rohogtem, szerintem a leglegleg topikban lenne a helye


-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Ennyire mégsem tettem sűrűvé, 150 ccm telóolaj és a maradék 80 ccm 15W40 motorolaj. Így is jól lefogja, lehet kevesebb is elég lett volna, de elég kopottnak nézett ki.Thorwald írta: Ezért kell keverni, elvileg fele-fele arányban már jó lesz minden körülmény között. Most szereltem szét a telókat, valószínűleg ilyen keveréket fogok belerakni.
- nagydivad
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
- MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Köszi mindenkinek a válaszokat. Faterom is mondta, hogy anno amikor ezt a fékolajat öntötte 15 éve a Wartburgba, akkor le is kapta egyből a festéket, ha rácsöppent... Ha így állunk akkor inkább cserélem nehogy baj legyen. 

Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Ezért kell keverni, elvileg fele-fele arányban már jó lesz minden körülmény között. Most szereltem szét a telókat, valószínűleg ilyen keveréket fogok belerakni.Seclusion írta:Én 15w40es motorolajat tettem bele, mivel korábban azt olvastam, kanyarban stabilabb. Na most kanyarban tényleg stabilnak érzem, viszont nagyon átveszi az út egyenetlenségeit. Ha kimegyek vele terepre (földes út), ott viszont igen jól használhatóvá válik. Hosszú távon viszont igen kényelmetlen ez a keménysége a teleszkópnak.
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Én 15w40es motorolajat tettem bele, mivel korábban azt olvastam, kanyarban stabilabb. Na most kanyarban tényleg stabilnak érzem, viszont nagyon átveszi az út egyenetlenségeit. Ha kimegyek vele terepre (földes út), ott viszont igen jól használhatóvá válik. Hosszú távon viszont igen kényelmetlen ez a keménysége a teleszkópnak.
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
És ha szivárogni fog a telószáron,a festéket is leszedi!Vegyél lengéscsillapító olajat,létezik több fajta sűrűségű.Én 20W jelzésűt vettem,de a rugóm is el van fáradva.Csere után okosabb leszek,az autómnál a rugó csere segített.
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
A fékolaj eléggé agresszív, ha nem bírja a szimmering - ami nincs felkészítve erre -, hamar hazavágja.nagydivad írta: Köszi! Hát ez majdnem olyan híg volt mint a víz...Na majd meglátjuk...
- nagydivad
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
- MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Köszi! Hát ez majdnem olyan híg volt mint a víz...A teleszkóp, vagy hidraulikaolaj sem annyira összenyomható, így ebből a szempontból semmi különbségre nem számíthatsz. Itt az olaj viszkozitása számít, a teló csillapító dugattyújára milyen ellenállást fejt ki. Minél hígabb, annál kevésbé csillapít. Régen a kopott telókba motorolajat kevertünk, így egy ideig még jól működött.

Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
A teleszkóp, vagy hidraulikaolaj sem annyira összenyomható, így ebből a szempontból semmi különbségre nem számíthatsz. Itt az olaj viszkozitása számít, a teló csillapító dugattyújára milyen ellenállást fejt ki. Minél hígabb, annál kevésbé csillapít. Régen a kopott telókba motorolajat kevertünk, így egy ideig még jól működött.nagydivad írta:Szerintetek mire számíthatok, ha a kis TS első teleszkópjába száranként 2,3 dl HIDRAULIKUS FÉKOLAJAT öntöttem? Még nem végeztem a felújítással, így nem tudom letesztelni. Arra számítok, hogy jó kemény lesz, mivel gondolom a fékolaj nem annyira összenyomható...
- nagydivad
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
- MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Szerintetek mire számíthatok, ha a kis TS első teleszkópjába száranként 2,3 dl HIDRAULIKUS FÉKOLAJAT öntöttem? Még nem végeztem a felújítással, így nem tudom letesztelni. Arra számítok, hogy jó kemény lesz, mivel gondolom a fékolaj nem annyira összenyomható... 

- Pötyee
- Simsonos
- Hozzászólások: 90
- Csatlakozott: 2011.08.15. 18:59
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Hollandia
- Kapcsolat:
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
jobb fajta olajjal simán mennék 1:70-be is. ha nedves a kipufogócső akkor kevesebbet kaphat.
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Repsol JASO-M345 FB 2T! 1:50ben hibátlan motorjárás. 1:55, 1:60 ban is teszteltem, de azt már én veszélyesnek tartottam!
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
nem túl dús így?bambi írta:Prolong 1:10000![]()
![]()
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Prolong 1:10000




-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 189
- Csatlakozott: 2009.04.09. 14:30
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Bakonybél, Veszprém
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Én Elf moto2 XT-t használok. Akár 1:60ba is jól elpötyög vele a gép.
- etzzsolt
- Simsonos
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2011.01.17. 21:58
- MZ-d típusa: etz251
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Repsol 2T 1:50 vagy 1:45-ben s nagyon jó!!!
A rock örök és halhatatlan!!
- Bagolyferi
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2009.02.13. 18:57
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
MOL Dynamic sprint 2T + Metabond Megalene
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Én most éppen Agip Tec 2T-t használok 1:50-be,nincs rá panasz! 

POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- Pötyee
- Simsonos
- Hozzászólások: 90
- Csatlakozott: 2011.08.15. 18:59
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Hollandia
- Kapcsolat:
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
amig van még castrol 747-em addig 1:90 -1:100ba keverem, utána szerintem motul 710 lesz 1:80-ba.
Tegyük hozzá hogy idén 1 tankot ha kimotoroztam akkor sokat mondok
Tegyük hozzá hogy idén 1 tankot ha kimotoroztam akkor sokat mondok

- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
RR_ZOZY írta:Én nem "cicomázom" továbbra sem....mol dynamic sprint 1:50-be....esetleg 1:40-be. 'oszt jónapot.
Én is a Sprintet használom 1:50-be.
Bár én nem zárkóznék el a drága olajtól sem,de nem vagyok olyan bátor hogy 1:100-ba használjam.
Úgyhogy marad a Sprint 1:50-be.

Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Én nem "cicomázom" továbbra sem....mol dynamic sprint 1:50-be....esetleg 1:40-be. 'oszt jónapot.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Sztem mind1, h milyen az olaj (ásványi v félszintetikus) sztem lényeg a tc teljesítmény szint és az előírt keverés. Nameg persze egy jól bekarbulált, megfelelően használt motor... nekem hidegen füstöl de kb 2 km után elmúlik. Városba kissé dús a keverék, de mivel falun lakom nem gond. A kipuff tiszta, már több mint másfél éve lett kitisztítva (gázolaj+benzin) és azóta is szépen csengő a hangja. Az olaj, amit használok 1150.
Egyszer jobbik fajtából 1:60as keveréket próbáltam. Félszintetikus volt. Csak rosszabb lett tőle. Gyengébb és többet evett.
Egyszer jobbik fajtából 1:60as keveréket próbáltam. Félszintetikus volt. Csak rosszabb lett tőle. Gyengébb és többet evett.
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
- Pötyee
- Simsonos
- Hozzászólások: 90
- Csatlakozott: 2011.08.15. 18:59
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Hollandia
- Kapcsolat:
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
én úgy vagyok vele hogy nem használom sokat, de szeretném a legjobbat adni neki, a 3500 Ft-os Castrol Power R2 is tökéletes olaj, azt használtam régen a crossmotorjaimba is. Nem kokszol, nem nyomja tele a kipufogót, és van egy olyan kellemes versenyolaj illata 

- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Igaz hogy nem kokszól és egyéb előnyök számítanak de a 7000 fele 3500 én 950 ért veszem a félszint olajat na abból veszek majd 3 lityót míg ebből csak egyet. De szerintem kinek mennyi van a péztárcájában illetve kinek mire van szüksége .Atilla írta: Szerintem nem elvetendő ötlet. Mert ha 1:100-ban kevered, akkor fele annyi kell belőle, vagyis árban kb a félszintetikusnál vagy.
Viszont vannak előnyei, nem kokszol, nem rakja tele a kipufogót, stb stb.
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Szerintem nem elvetendő ötlet. Mert ha 1:100-ban kevered, akkor fele annyi kell belőle, vagyis árban kb a félszintetikusnál vagy.nova001155 írta:
Túl teljesíti azt amire szükségem van nekem. Maradok az olcsóbb félszintnél eddig azzal sem volt baj.
Viszont vannak előnyei, nem kokszol, nem rakja tele a kipufogót, stb stb.
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Túl teljesíti azt amire szükségem van nekem. Maradok az olcsóbb félszintnél eddig azzal sem volt baj.Pötyee írta:Elf HTX 909 Jellemzők
"Talán a legjobb 2-ütemű kenőanyag a világon."
Nagy mennyiségben tartalmaz, e célra kijelölt ricinus olajat, ELF HTX 909 kivételes védelmet nyújt a motornak.
2-ütemű ólmozott és ólommentes benzin motorral nagyon nagy sebességgel (akár 25.000 rpm) fordulat / perc.
ELF HTX 909-et használják teljes megelégedésre a legnagyobb csapatok a 250 és 125-ös világ motorkerékpár versenyeken, Gokart (KF1, KF2, KF3 and KZ1) és Superkart. MotoGP Világbajnokság, Kart (KF1, Kf2, KF3 és KZ1) és Superkart.
liter ár: 7190FT.
Ez nem annyira félszintetikus kis átlagos olaj
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Krepp-Frigyes mester volt ő, de most Törökországban (vagy már úton hazafelé) vancsoka írta:Pár hónapja valaki kísérletezett E85 keverék előállításával.A keveredés,kicsapódás eredmény mi lett?Melyik olaj maradt elkeveredve az E85-ben?A kísérleteket tiszta E85-tel végezte,vagy valamilyen arányú benzin-E85 keverék volt az alap?

Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Ti 7000Ft-os olajat égettek el???Nem pocséklás ez?Pötyee írta:Elf HTX 909 Jellemzők
"Talán a legjobb 2-ütemű kenőanyag a világon."
Nagy mennyiségben tartalmaz, e célra kijelölt ricinus olajat, ELF HTX 909 kivételes védelmet nyújt a motornak.
2-ütemű ólmozott és ólommentes benzin motorral nagyon nagy sebességgel (akár 25.000 rpm) fordulat / perc.
ELF HTX 909-et használják teljes megelégedésre a legnagyobb csapatok a 250 és 125-ös világ motorkerékpár versenyeken, Gokart (KF1, KF2, KF3 and KZ1) és Superkart. MotoGP Világbajnokság, Kart (KF1, Kf2, KF3 és KZ1) és Superkart.
liter ár: 7190FT.
Ez nem annyira félszintetikus kis átlagos olaj
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Pár hónapja valaki kísérletezett E85 keverék előállításával.A keveredés,kicsapódás eredmény mi lett?Melyik olaj maradt elkeveredve az E85-ben?A kísérleteket tiszta E85-tel végezte,vagy valamilyen arányú benzin-E85 keverék volt az alap?
- Pötyee
- Simsonos
- Hozzászólások: 90
- Csatlakozott: 2011.08.15. 18:59
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Hollandia
- Kapcsolat:
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Elf HTX 909 Jellemzők
"Talán a legjobb 2-ütemű kenőanyag a világon."
Nagy mennyiségben tartalmaz, e célra kijelölt ricinus olajat, ELF HTX 909 kivételes védelmet nyújt a motornak.
2-ütemű ólmozott és ólommentes benzin motorral nagyon nagy sebességgel (akár 25.000 rpm) fordulat / perc.
ELF HTX 909-et használják teljes megelégedésre a legnagyobb csapatok a 250 és 125-ös világ motorkerékpár versenyeken, Gokart (KF1, KF2, KF3 and KZ1) és Superkart. MotoGP Világbajnokság, Kart (KF1, Kf2, KF3 és KZ1) és Superkart.
liter ár: 7190FT.
Ez nem annyira félszintetikus kis átlagos olaj
"Talán a legjobb 2-ütemű kenőanyag a világon."
Nagy mennyiségben tartalmaz, e célra kijelölt ricinus olajat, ELF HTX 909 kivételes védelmet nyújt a motornak.
2-ütemű ólmozott és ólommentes benzin motorral nagyon nagy sebességgel (akár 25.000 rpm) fordulat / perc.
ELF HTX 909-et használják teljes megelégedésre a legnagyobb csapatok a 250 és 125-ös világ motorkerékpár versenyeken, Gokart (KF1, KF2, KF3 and KZ1) és Superkart. MotoGP Világbajnokság, Kart (KF1, Kf2, KF3 és KZ1) és Superkart.
liter ár: 7190FT.
Ez nem annyira félszintetikus kis átlagos olaj

- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
ELF HTX 909 Elég jó liter árban van :S akkor helyesbítek a fullszintetikus olajról nem tudok nyilatkozni nem olyat használok hanem fél szint az 50-60 ba még szereti.
- Pötyee
- Simsonos
- Hozzászólások: 90
- Csatlakozott: 2011.08.15. 18:59
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Hollandia
- Kapcsolat:
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Pedig ha belegondolnak, hogy a full szintetikust bőven elég kisebb arányban keverni, igy több km-re elég, tehát szerintem jobban meg is éri.
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
de azert azt nem asvanyi olajbol...
szerintem az itt erdeklodok tobbsege nem ruhaz be fullszinti olajra
[/quote]
ELF HTX 909


ELF HTX 909
- Pötyee
- Simsonos
- Hozzászólások: 90
- Csatlakozott: 2011.08.15. 18:59
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Hollandia
- Kapcsolat:
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
Castrol A 747-et használok, ricinus bázisú versenyolaj.
A megragadás egyébként nem a rossz karburálás miatt volt, hanem mert járatosan hidegben megcsaptam a száját, és 150 környékén már nem tetszett neki, és hopp megragadt.
1800km-t mentem el eddig az új hengerrel, járatás alatt 1:80-ba, járatás után 1:100ba keverve, azóta tökéletesen működik.
Ha jól emlékszem tűgörgős az enyém, másfajta hajtókar van benne, és 2db 1mm-es krómgyűrűvel.
A megragadás egyébként nem a rossz karburálás miatt volt, hanem mert járatosan hidegben megcsaptam a száját, és 150 környékén már nem tetszett neki, és hopp megragadt.
1800km-t mentem el eddig az új hengerrel, járatás alatt 1:80-ba, járatás után 1:100ba keverve, azóta tökéletesen működik.
Ha jól emlékszem tűgörgős az enyém, másfajta hajtókar van benne, és 2db 1mm-es krómgyűrűvel.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Olajok (hajtómû, 2T... )
de azert azt nem asvanyi olajbol...bambi írta: Járatás 1:50 utána 1:100 használok


-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég