Közben megtudtam több helyről is hogy hogyan működik,sőt én magam is utánajártam a google segitségével.Mondjuk előtte is megtehettem volna ,mielőtt teleszemetelem a fórumot.
Bocs modik

Szóval Gulyesz tudja jól,ugyanis ezt találtam több helyen is a neten:
"Az automata szívató úgy működik, hogy van benne egy fűtőbetét, ez van kivezetve a vezetéken a csatlakozóhoz. A szívatót hideg állapotban egy rugó tartja nyitva. A generátorról, ha jár a motor, villanyt kap a fűtőbetét, elkezd melegedni. A melegedés hatására a körülötte lévő viasz kitágul, ezáltal rugó ellenében kitolva a szívató dugattyúját, ami elzárja a többletüzemanyag útját. Ahogy melegszik a motor, a szívató is egyre jobban átmelegszik, míg végül teljesen le nem zár. Menet közben is fűtve marad, majd amikor leállítod a motort, szépen lassan lehűl, és újra kinyit, szabaddá teszi az utat a többlet üzemanyag számára."