Üzemanyagellátás
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Üzemanyagellátás
A hetvenes átlagot melyik fokozatban, fordulat tartományban toltad? Szél volt menet közben? Ez fél litert simány változtathat a fogyasztáson.
Amikor a motorozást kezdtem, városban 50nél már 5ben mentem, mert nem fulladt, de akkor még nem volt fogalmam a 2 ütem teljesítmény-fogyasztás görbéről. Most a fogyasztásom 4,2-4,5 úgy hogy haladósan vezetek, gyorsulok és az adott sebességnél olyan fokozatot választok meg, amiben a legkisebb gázkar állás mellett tartja a sebességet. Ez az esetek többségében bejön, kiv. pl 50nél 3as és 4es is jó, ott nyilván 4.ben megyek.
A hétvégén megyek fel pestre. Nagyjából 5000körül akkor gázt kell adnom mint 4000nél. Ha minden jól megy, egy hosszabb darabon kissé meghajtom 5000 körül. Kíváncsi vagyok, hogy mennyire változik a fogyasztásom.
Tartósabb 5000 körüli fordulat nem túl rossz a motornak?
Amikor a motorozást kezdtem, városban 50nél már 5ben mentem, mert nem fulladt, de akkor még nem volt fogalmam a 2 ütem teljesítmény-fogyasztás görbéről. Most a fogyasztásom 4,2-4,5 úgy hogy haladósan vezetek, gyorsulok és az adott sebességnél olyan fokozatot választok meg, amiben a legkisebb gázkar állás mellett tartja a sebességet. Ez az esetek többségében bejön, kiv. pl 50nél 3as és 4es is jó, ott nyilván 4.ben megyek.
A hétvégén megyek fel pestre. Nagyjából 5000körül akkor gázt kell adnom mint 4000nél. Ha minden jól megy, egy hosszabb darabon kissé meghajtom 5000 körül. Kíváncsi vagyok, hogy mennyire változik a fogyasztásom.
Tartósabb 5000 körüli fordulat nem túl rossz a motornak?
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Üzemanyagellátás
Alfa írta:Na lenne egy kérdésem, tudom mindenki utál a fogyasztásról beszélni, de most hétvégén több mint 350 km alatt (Szegedre oda vissza meg némi kitérők) a következő van: A motor így néz ki:
-oldaltáskáim fullon, kb 10 kg / db
-hátul nagy sporttáska fullon, ez is megvan egy tízes
-tanktáska felbővítve 25 literre, szintén fullon, 7-8 kiló
-én, 80 kg körül + ruházat
-asszony 60 kg körül + ruha
-85-100 utazó (ha nagyon nem tudtam előzni 85 körül, ha igen akkor azért belenyaltunk a 95-100ba), a km órán bringaóra + gps is ugyanazt mutatja, tehát jó
És most jön ami kicsit lelombozott: Visszafele amikor 70es átlagot nyomtunk (városokkal mindennel) 6 liter felett evett![]()
Odafele amikor szar úton mentünk vagy 40 km-t (a "régi ötös" nevű isten háta mögötti út, vicces volt, kalandos) akkor 5 liter /100. Pontosan 100 km után tankoltam 4,99 litert az odafele pihenőn (kb félút). Hazafele meg jól kifogyott a benzin (tartalékom nem működik, épp begurultunk egy kútra), aztán utánaszámoltam és az bizony 6 liternél valamivel több.
Ez most így normális, vagy nagyon sürgősen kezdjek valamit a karbibeállításokkal? A gép amúgy remekül megy, ezzel nincs gond.
A gyertya kép mit mutat?
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Na lenne egy kérdésem, tudom mindenki utál a fogyasztásról beszélni, de most hétvégén több mint 350 km alatt (Szegedre oda vissza meg némi kitérők) a következő van: A motor így néz ki:
-oldaltáskáim fullon, kb 10 kg / db
-hátul nagy sporttáska fullon, ez is megvan egy tízes
-tanktáska felbővítve 25 literre, szintén fullon, 7-8 kiló
-én, 80 kg körül + ruházat
-asszony 60 kg körül + ruha
-85-100 utazó (ha nagyon nem tudtam előzni 85 körül, ha igen akkor azért belenyaltunk a 95-100ba), a km órán bringaóra + gps is ugyanazt mutatja, tehát jó
És most jön ami kicsit lelombozott: Visszafele amikor 70es átlagot nyomtunk (városokkal mindennel) 6 liter felett evett
Odafele amikor szar úton mentünk vagy 40 km-t (a "régi ötös" nevű isten háta mögötti út, vicces volt, kalandos) akkor 5 liter /100. Pontosan 100 km után tankoltam 4,99 litert az odafele pihenőn (kb félút). Hazafele meg jól kifogyott a benzin (tartalékom nem működik, épp begurultunk egy kútra
), aztán utánaszámoltam és az bizony 6 liternél valamivel több.
Ez most így normális, vagy nagyon sürgősen kezdjek valamit a karbibeállításokkal? A gép amúgy remekül megy, ezzel nincs gond.
-oldaltáskáim fullon, kb 10 kg / db
-hátul nagy sporttáska fullon, ez is megvan egy tízes
-tanktáska felbővítve 25 literre, szintén fullon, 7-8 kiló
-én, 80 kg körül + ruházat
-asszony 60 kg körül + ruha
-85-100 utazó (ha nagyon nem tudtam előzni 85 körül, ha igen akkor azért belenyaltunk a 95-100ba), a km órán bringaóra + gps is ugyanazt mutatja, tehát jó
És most jön ami kicsit lelombozott: Visszafele amikor 70es átlagot nyomtunk (városokkal mindennel) 6 liter felett evett

Odafele amikor szar úton mentünk vagy 40 km-t (a "régi ötös" nevű isten háta mögötti út, vicces volt, kalandos) akkor 5 liter /100. Pontosan 100 km után tankoltam 4,99 litert az odafele pihenőn (kb félút). Hazafele meg jól kifogyott a benzin (tartalékom nem működik, épp begurultunk egy kútra

Ez most így normális, vagy nagyon sürgősen kezdjek valamit a karbibeállításokkal? A gép amúgy remekül megy, ezzel nincs gond.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Nekem is bakkecskézne a csatossal, ha hagynám, de én sosem veszem el a gázt, inkább kigurítom.
Igen, " de legalább szól hogy kell neki az anyag mert forogni szeretne", ahogy csikin kolléga mondja.
Meg a kenés megkapása se uccsó
Én egy 900- as alapjáratot állítottam, de csak azért, hogy gyorsabban essen a fordulat, gyorsabban lehessen váltani
Igen, " de legalább szól hogy kell neki az anyag mert forogni szeretne", ahogy csikin kolléga mondja.
Meg a kenés megkapása se uccsó

Én egy 900- as alapjáratot állítottam, de csak azért, hogy gyorsabban essen a fordulat, gyorsabban lehessen váltani
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2169
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Nekem a Bing-l nincs ilyen bakkecske üzemmód vagyis minimális rángatózás van, de ez a régivel is megvolt.
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Nekem csatos bvf-el is ezt csinálja az etz. Nem tudom mitől van, de legalább szól hogy kell neki az anyag mert forogni szeretne 

- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Na visszraktam a Bing karbimat a motorra.
A következő vele a helyzet.Tulajdonképp mindig is volt ez a jelenség.Egyszóval amikor menetben visszaengedem alapjáratra,akkor rángatózik mint a bakkecske.Tökre idegesitő.
Namármost legutóbb mikor fenn volt a motoron,akkor egyszerűen elvettem az alapjáratot és úgy közlekedetem.Kis gázfröccsök hogy le ne álljon mondjuk lámpánál,vagy éppen ahol állni kellett.Cserébe a rángatás nem volt.
Viszont kényszerből visszakellett raknom a BVF karbit,amin állitottam alapjáratot és azon viszont ez a rángatás azt nem mondom hogy abszolút nem volt,de tökre elviselhető volt.
Most megint a BING és megint a rángatás.
Pedig már úgy megszoktam hogy újra va alapjáratom,most meg vehetem megint el tőle.
Esetleg ötlet hogy mivel lenne érdemes próbálkozni hogy ezen is legyen olyan alapjáratom,ami menetben visszaengedve nem rángatózik mint egy idegbeteg?
Nagyobb alapjárati fuvóka vagy valami más?
Akiknek BING van,azoknak is van ez a tünet vagy csak nekem?
A következő vele a helyzet.Tulajdonképp mindig is volt ez a jelenség.Egyszóval amikor menetben visszaengedem alapjáratra,akkor rángatózik mint a bakkecske.Tökre idegesitő.
Namármost legutóbb mikor fenn volt a motoron,akkor egyszerűen elvettem az alapjáratot és úgy közlekedetem.Kis gázfröccsök hogy le ne álljon mondjuk lámpánál,vagy éppen ahol állni kellett.Cserébe a rángatás nem volt.
Viszont kényszerből visszakellett raknom a BVF karbit,amin állitottam alapjáratot és azon viszont ez a rángatás azt nem mondom hogy abszolút nem volt,de tökre elviselhető volt.
Most megint a BING és megint a rángatás.
Pedig már úgy megszoktam hogy újra va alapjáratom,most meg vehetem megint el tőle.
Esetleg ötlet hogy mivel lenne érdemes próbálkozni hogy ezen is legyen olyan alapjáratom,ami menetben visszaengedve nem rángatózik mint egy idegbeteg?
Nagyobb alapjárati fuvóka vagy valami más?
Akiknek BING van,azoknak is van ez a tünet vagy csak nekem?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Üzemanyagellátás
Akkor inkább bing, azt legalább MZ-hez gyártják, kevésbé szívás beállítani mint egy kitudja milyen karbit.young boys írta: Az az igazság hogy nekem is bingre fáj a fogam vagy valami jó kis japán cuccra...
Valami ilyesmikre gondoltam...
Mikuni TM24
Keihin BGM8500
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Üzemanyagellátás
kiszsebi írta:Ebben teljesen igazad van. Viszont a szívótorok marad 22-es. Vagy nem? És ha jól gondolom, a vezérlésbe az is beletartozik, nem csak a szögek és a hosszakyoung boys írta: EM125 EM150 EM150/1
Szívás 151° 151° 155°
Átömlés 114° 114° 120°
Kipufogás 165,5° 169,5° 179°
Ha karbit cserélek akkor szívótorkot is....
Most azért az van fent mert nincs másik...
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
Ebben teljesen igazad van. Viszont a szívótorok marad 22-es. Vagy nem? És ha jól gondolom, a vezérlésbe az is beletartozik, nem csak a szögek és a hosszakyoung boys írta: EM125 EM150 EM150/1
Szívás 151° 151° 155°
Átömlés 114° 114° 120°
Kipufogás 165,5° 169,5° 179°

Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Üzemanyagellátás
Jaja...kiszsebi írta:viszont a vezérlésed, csatornák méretei is 125-ösekyoung boys írta: Az az igazság hogy nekem is bingre fáj a fogam vagy valami jó kis japán cuccra...
Valami ilyesmikre gondoltam...
Mikuni TM24
Keihin BGM8500
A mocim belülről 150-es de a karbi még a gyári 22-es rajta...
Úgy gondolom optimálisabb lenne a gép 24-es karbival...
Na ezért keresek rá valamit...
EM125 EM150 EM150/1
Szívás 151° 151° 155°
Átömlés 114° 114° 120°
Kipufogás 165,5° 169,5° 179°
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
viszont a vezérlésed, csatornák méretei is 125-ösekyoung boys írta: Az az igazság hogy nekem is bingre fáj a fogam vagy valami jó kis japán cuccra...
Valami ilyesmikre gondoltam...
Mikuni TM24
Keihin BGM8500
A mocim belülről 150-es de a karbi még a gyári 22-es rajta...
Úgy gondolom optimálisabb lenne a gép 24-es karbival...
Na ezért keresek rá valamit...

Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Üzemanyagellátás
Az az igazság hogy nekem is bingre fáj a fogam vagy valami jó kis japán cuccra...Atilla írta:Én egyszer vettem tajvani karburátort, igaz ETZ 250-hez de ez sem hiszem, hogy különb lenne.
Tapasztalatok: Nem bírtam beállítani, hetekig küzdöttem vele. Végül menni kellett túrázni, a régi nagyon szar volt már úgyhogy elmentem új karbival. Nem tetszett ahogy megy, de némi kompromisszummal túrázni jó volt.
Keveset evett a gép, a gyertya szép volt, a többit meg inkább hagyjuk.
A túrán egyszer felakadt a gáz, mert annyira elkopott a pöcök ami megvezeti, hogy keresztbe állt és megszorult a gázdugattyú.Majd rövid idő alatt ugyanúgy csörögni kezdett mint a régi.
Hazaérve egy hét állás után valamitől úgy beszorult benne a gázdugattyú, hogy nem bírtam kivenni még satuban sem.
Végül addig feszegettem, hogy eltört.
![]()
Fúvókákat- úszót megmentettem, a többi meg kuka.
Azóta inkább hallgatom a gyári csörgését!
Elátkozott szerkezet! Azóta Bingre fáj a fogam, de rohadt drága, úgyhogy még csak a nyálcsorgatásig jutottam.
Ja igen a legjobb poén az volt, hogy a tű alumíniumból volt benne!!!![]()
Ilyet még nem is láttam!
Valami ilyesmikre gondoltam...
Mikuni TM24

Keihin BGM8500

A mocim belülről 150-es de a karbi még a gyári 22-es rajta...
Úgy gondolom optimálisabb lenne a gép 24-es karbival...
Na ezért keresek rá valamit...
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Üzemanyagellátás
Én egyszer vettem tajvani karburátort, igaz ETZ 250-hez de ez sem hiszem, hogy különb lenne.
Tapasztalatok: Nem bírtam beállítani, hetekig küzdöttem vele. Végül menni kellett túrázni, a régi nagyon szar volt már úgyhogy elmentem új karbival. Nem tetszett ahogy megy, de némi kompromisszummal túrázni jó volt.
Keveset evett a gép, a gyertya szép volt, a többit meg inkább hagyjuk.
A túrán egyszer felakadt a gáz, mert annyira elkopott a pöcök ami megvezeti, hogy keresztbe állt és megszorult a gázdugattyú.




Fúvókákat- úszót megmentettem, a többi meg kuka.
Azóta inkább hallgatom a gyári csörgését!
Elátkozott szerkezet! Azóta Bingre fáj a fogam, de rohadt drága, úgyhogy még csak a nyálcsorgatásig jutottam.

Ja igen a legjobb poén az volt, hogy a tű alumíniumból volt benne!!!

Ilyet még nem is láttam!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem a kopott gyári még mindig közelebb van a 35-höz, mint a 40-es utángyártott. Én visszatenném a helyedben...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Üzemanyagellátás
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Üzemanyagellátás
A 120-assal akkor volt jó amikor még a gyári kopott alapjárati volt benne.KILL3R etz írta:Ha a 120-assal jó volt a csere előtt akkor mi a gond?
Az utángyártott fúvókáknak pedig általában közük nincs a bele ütött mérethez...![]()
Ha a levegő csavarra nem reagál, akkor valahol farsot szív... Teljesen betekerve le kellene hogy álljon a motor.
Fogalmam sincs, hogy hol szívhat falsot.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Ha a 120-assal jó volt a csere előtt akkor mi a gond?
Az utángyártott fúvókáknak pedig általában közük nincs a bele ütött mérethez...
Ha a levegő csavarra nem reagál, akkor valahol farsot szív... Teljesen betekerve le kellene hogy álljon a motor.
Az utángyártott fúvókáknak pedig általában közük nincs a bele ütött mérethez...

Ha a levegő csavarra nem reagál, akkor valahol farsot szív... Teljesen betekerve le kellene hogy álljon a motor.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Üzemanyagellátás
Karbi gurukhoz lenne egy kérdésem, mostanában van egy-két kellemetlen probléma vele.
Gyári fúvókáim voltak még nemrég amik az évek és a megtett kilóméterek miatt nagyobb méretűre koptak.
Első körben kicseréltem a főfúvókát vettem is pár méretben.
Meglepődve tapasztaltam, hogy a 120-as lett jó bele, teljesen jól működött és az alapjárat is jó volt. Elösször még azt hittem, hogy biztos rossz számot ütöttek bele, viszont amikor kicseréltem az alapjáratit is iszonyú keveset kapott /felpörgés stb./. Ekkor jöttem rá, hogy a főfúvóka és az alapjárati együtt biztosítja az üzemanyag ellátást minden fordulaton.
Mit volt mit tenni gyári méretű új 135-öst raktam a 120-as helyébe. Meg is oldódott a problémák egy része, viszont az alapjárat azóta tulajdonképpen kiszámíthatatlan.
Ha felpörgetem a motort nagyon nehezen, lassan vagy egyátalán nem áll vissza alapjárati fordulatra. Ha viszont visszaáll akkor nem tudja tartani mert hamar leesik és lefullad, viszont ha adok egy kis gázt akkor viszont nagyon felpörög.
Az állító csavarok tekergetésére semmit se reagál, valamint próbálkoztam a súber tű feljebb emelésével de akkor sem változott semmi.
Most 135-ös fő 45-ös alapjárati /tudom 35-ös kellett volna de nem volt/ és 110-es dúsító van benne.
Gyári fúvókáim voltak még nemrég amik az évek és a megtett kilóméterek miatt nagyobb méretűre koptak.
Első körben kicseréltem a főfúvókát vettem is pár méretben.
Meglepődve tapasztaltam, hogy a 120-as lett jó bele, teljesen jól működött és az alapjárat is jó volt. Elösször még azt hittem, hogy biztos rossz számot ütöttek bele, viszont amikor kicseréltem az alapjáratit is iszonyú keveset kapott /felpörgés stb./. Ekkor jöttem rá, hogy a főfúvóka és az alapjárati együtt biztosítja az üzemanyag ellátást minden fordulaton.
Mit volt mit tenni gyári méretű új 135-öst raktam a 120-as helyébe. Meg is oldódott a problémák egy része, viszont az alapjárat azóta tulajdonképpen kiszámíthatatlan.
Ha felpörgetem a motort nagyon nehezen, lassan vagy egyátalán nem áll vissza alapjárati fordulatra. Ha viszont visszaáll akkor nem tudja tartani mert hamar leesik és lefullad, viszont ha adok egy kis gázt akkor viszont nagyon felpörög.
Az állító csavarok tekergetésére semmit se reagál, valamint próbálkoztam a súber tű feljebb emelésével de akkor sem változott semmi.
Most 135-ös fő 45-ös alapjárati /tudom 35-ös kellett volna de nem volt/ és 110-es dúsító van benne.
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Üzemanyagellátás
Utángyártott előtt eredeti volt fönn. Kicist már szétesett belül, és csúnya is volt, biztos emlékszel rá. Ráraktam az utángyárottat, és ugyan olyan jól vagy talán még jobban megy, fogyasztás meg csökkent.KILL3R etz írta:Máté!
Tegyél fel egy gyárit...![]()
Csak emlékezz vissza, amikor mentünk gurulni, megkérdezted, hogy az enyém 300-as-e? Pedig akkor full gyári volt még. 19-es fogaskerékkel, oldaldobozokkal.
Csak éppen gyári cső volt fent.
Mindenki szidja, aki le tudta váltani gyárira.
Csak arra akarok kilyukadni, hogy nem feltétlenül az utángyárott kipuff lehet a hibás.
Mrdok! Nem bántottál meg, csak párszor már láttam hogy szídod az utángyártottat pedig nem mindig ludas.
Na vége az off-nak.
- KrisszETZ251
- Simsonos
- Hozzászólások: 92
- Csatlakozott: 2009.11.19. 19:07
- MZ-d típusa: ETZ 251 ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szeged-Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Csatos karbim van, nem akarom a plombát basztatni.
Lehet még lejjebb teszem a tűt, meglátjuk mi lesz. A gyári az a csatosnál felülről a 4., most a 3.ban van, meglátjuk a 2.ban mit produkál. :-DDDD
Lehet még lejjebb teszem a tűt, meglátjuk mi lesz. A gyári az a csatosnál felülről a 4., most a 3.ban van, meglátjuk a 2.ban mit produkál. :-DDDD
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem a kiputól annyiban függ, hogy hozzá kell karburálni és esetleg adott esetben nem lehet rendesen.
Mehet az a tű lefele, észre fogod venni, ha túl mélyen van.
Üresjáratot is állíthatsz: CO befelé, de a főfúvin is csökkenthetsz, amíg nem fullad nyélgázon.
Mehet az a tű lefele, észre fogod venni, ha túl mélyen van.
Üresjáratot is állíthatsz: CO befelé, de a főfúvin is csökkenthetsz, amíg nem fullad nyélgázon.
KrisszETZ251 írta:Úgy látom az előttem szólóknak is hasonló gondjai voltak/vannak. Még annyi kérdésem lenne, hogy a kipufftól lehet-e, hogy a gyertya száraz, korom fekete?
Nekem is MOFA-s kipuffom van, gyújtás elvileg jó. Egy dolgot nem néztem még, hogy a szikra nem gyenge-e.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Nekem nem az a célom mint neked hogy összehajtogassam a hangtompitó részt.MrDok írta: Bevált módszer: flex, kalapács (samu), 50cm cső vagy vasrúd!![]()
Persze ne utánozd, ha még össze akarod rakni az eredeti belsőséggel!

Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Bevált módszer: flex, kalapács (samu), 50cm cső vagy vasrúd!zsakfos írta: Na meg ha már itt tartunk.Ha szétszedem,mivel lehet a legkönnyebben kitakaritani a szutykot belőle?

Persze ne utánozd, ha még össze akarod rakni az eredeti belsőséggel!

Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Kérj kölcsön másik kipuffot,azt csak utána kukázd ha a kölcsönkérttel jobb.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- KrisszETZ251
- Simsonos
- Hozzászólások: 92
- Csatlakozott: 2009.11.19. 19:07
- MZ-d típusa: ETZ 251 ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szeged-Budapest
Re: Üzemanyagellátás
zsakfos írta:Nekem speciel a Mofakeres kipuffal amig jó volt,addig gyönynörű barna volt a gyertyám.KrisszETZ251 írta:Úgy látom az előttem szólóknak is hasonló gondjai voltak/vannak. Még annyi kérdésem lenne, hogy a kipufftól lehet-e, hogy a gyertya száraz, korom fekete?
Nekem is MOFA-s kipuffom van, gyújtás elvileg jó. Egy dolgot nem néztem még, hogy a szikra nem gyenge-e.
Utána fekete kormos.
Szerintem simán lehet a kipufftól száráz fekete kormos.
Azt hiszem akkor kuka a kipufogóm. Már tényleg nem tudok mit kitalálni, mert amúgy megy a gép rendesen, de azért ne 100 legyen már a vége, meg sokat eszik.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Nekem speciel a Mofakeres kipuffal amig jó volt,addig gyönynörű barna volt a gyertyám.KrisszETZ251 írta:Úgy látom az előttem szólóknak is hasonló gondjai voltak/vannak. Még annyi kérdésem lenne, hogy a kipufftól lehet-e, hogy a gyertya száraz, korom fekete?
Nekem is MOFA-s kipuffom van, gyújtás elvileg jó. Egy dolgot nem néztem még, hogy a szikra nem gyenge-e.
Utána fekete kormos.
Szerintem simán lehet a kipufftól száráz fekete kormos.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- KrisszETZ251
- Simsonos
- Hozzászólások: 92
- Csatlakozott: 2009.11.19. 19:07
- MZ-d típusa: ETZ 251 ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szeged-Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Úgy látom az előttem szólóknak is hasonló gondjai voltak/vannak. Még annyi kérdésem lenne, hogy a kipufftól lehet-e, hogy a gyertya száraz, korom fekete?
Nekem is MOFA-s kipuffom van, gyújtás elvileg jó. Egy dolgot nem néztem még, hogy a szikra nem gyenge-e.
Nekem is MOFA-s kipuffom van, gyújtás elvileg jó. Egy dolgot nem néztem még, hogy a szikra nem gyenge-e.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Ja még egy szösszenet!
A télen vettem egy TS 250 gyári dobot.
Pont a hétvégén próbáltam vele a motort.
Eddig ezzel ment a legszarabbul.
Persze fogalmam sincs hogy mennyire van eltömődve,hisz nem égettem ki,csak feltettem azt kipróbáltamAzt sem tudom hogy egyáltalán jó-e a /1-hez.
A Hogyan Tovább Mz könyv azt irja hogy cserélni kell a kipuffot,ha /1 blokkot tesz valaki a TS250-be.Tehát valószinű nem is jó a TS250 kipuff a /1-hez.Nem tudom.
Szívesen feliratkoznék a Bambi rezóra,de fogalmam sincs hogy a /1-hez jó lenne-e.
Bár igaz miért is nem kérdezem meg Bambit telefonon?

A télen vettem egy TS 250 gyári dobot.
Pont a hétvégén próbáltam vele a motort.
Eddig ezzel ment a legszarabbul.
Persze fogalmam sincs hogy mennyire van eltömődve,hisz nem égettem ki,csak feltettem azt kipróbáltamAzt sem tudom hogy egyáltalán jó-e a /1-hez.
A Hogyan Tovább Mz könyv azt irja hogy cserélni kell a kipuffot,ha /1 blokkot tesz valaki a TS250-be.Tehát valószinű nem is jó a TS250 kipuff a /1-hez.Nem tudom.
Szívesen feliratkoznék a Bambi rezóra,de fogalmam sincs hogy a /1-hez jó lenne-e.
Bár igaz miért is nem kérdezem meg Bambit telefonon?

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Nekem az a kevés tapasztalatom a következő.
Gyári dobom nem volt még.
Utángyártottat vettem Mofakernél és azzal a /1-em pontosan 115 km/h-át tudta huzamosabb ideig is.
Aztán lett közben egy hengerfúrásom,bejáratás és a motor nem ment úgy ahogy addig.Gondoltam szarul járattam be,vagy karburálni kéne másképp,de akármit csináltam nem jött össze.Még 100-al sem akart menni.Az elméletileg erősebb blokkal(hisz nagyobb köbcentis lett a fúrással).A max sebssége 95 volt.A sok karbi csesztetés közben még BING karbimat is sikerült üzemképtelenné tennem.Na elő a BVF karbi.Ugyanolyan szar maradt a moci.Ekkor elvittem Bambihoz.Közölte hogy valami elengedte magát a kipuffban.Halhatóan zörgött benne valami.
Kaptam tőle egy Etz dobot és az van fenn most is.Jobb lett tőle a motor,de még mindig nem az igazi.
Ezzel most 105 a max,de marha nehezen éri el ezt a sebességet.Amit könnyedén elér megfelelő nyomatékkal az 95 km/h.Utána csak erőlködik,nem akar rendesen kipörögni,csak nagyon lassan.Az alatta levő fokozatokban viszont frankón kipörög.
A lényeg:
Nekem eddig a legjobban a Mofakerben vett kipuffal ment.
Hamarosan sort keritek a szétvágására,mert egyrészt megakarom csinálni,másrészt most már marha kiváncsi vagyok a belsejére.
Fogok képeket feltenni.
Na meg ha már itt tartunk.Ha szétszedem,mivel lehet a legkönnyebben kitakaritani a szutykot belőle?
Gyári dobom nem volt még.
Utángyártottat vettem Mofakernél és azzal a /1-em pontosan 115 km/h-át tudta huzamosabb ideig is.
Aztán lett közben egy hengerfúrásom,bejáratás és a motor nem ment úgy ahogy addig.Gondoltam szarul járattam be,vagy karburálni kéne másképp,de akármit csináltam nem jött össze.Még 100-al sem akart menni.Az elméletileg erősebb blokkal(hisz nagyobb köbcentis lett a fúrással).A max sebssége 95 volt.A sok karbi csesztetés közben még BING karbimat is sikerült üzemképtelenné tennem.Na elő a BVF karbi.Ugyanolyan szar maradt a moci.Ekkor elvittem Bambihoz.Közölte hogy valami elengedte magát a kipuffban.Halhatóan zörgött benne valami.
Kaptam tőle egy Etz dobot és az van fenn most is.Jobb lett tőle a motor,de még mindig nem az igazi.
Ezzel most 105 a max,de marha nehezen éri el ezt a sebességet.Amit könnyedén elér megfelelő nyomatékkal az 95 km/h.Utána csak erőlködik,nem akar rendesen kipörögni,csak nagyon lassan.Az alatta levő fokozatokban viszont frankón kipörög.
A lényeg:
Nekem eddig a legjobban a Mofakerben vett kipuffal ment.
Hamarosan sort keritek a szétvágására,mert egyrészt megakarom csinálni,másrészt most már marha kiváncsi vagyok a belsejére.
Fogok képeket feltenni.
Na meg ha már itt tartunk.Ha szétszedem,mivel lehet a legkönnyebben kitakaritani a szutykot belőle?
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára zsakfos 2011.04.26. 23:04-kor.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Bocsánat ha megbántottalak! Nem volt szándékos!Máté írta: Szerintem nem feltétlenül az utángyártott kipuff az oka. Nekem és több ismerősnek is jók a tapasztalatai és azért mert Neked nem jött be attól még nem kéne minden egyes alkalommal lehúzni. A motorom tök jól megy utángyártottal és baromi keveset fogyaszt. Lehet hogy nem kéne teljesen lehúzni.
Miután már jó rég lecseréltem a gyári kopott, ütött dobot utángyártottra, van tapasztalatom vele. Sokáig állt is a motor, aztán mikor elővettem újra valahogy nem akart menni. Próbáltam gyújtást állítani, karbit hangolni, és mégsem változott.
Tünet: hatalmas lyuk a teljesítményben 3500 körül, nem akar 5500 fölé pörögni, és 5. ben nem megy 95-100 nál többet, hiába húzod neki a gázt, csak hörög, erőtlen.
Gyári dob vissza (karbi, gyújtás beállítások maradnak), és megtáltosodik a motor!
Ezeket már leírtam párszor ide, nem fogom többet.
Ha jól tudom (innen a fórumról) van többféle utángyártott dob, nem csak egy cég csinálta, így ezek biztos különböznek egymástól, lehetnek jobbak is mint az enyém, és még jónéhány klubtársé (akik szóról szóra ugyanezt tapasztalták-ják mint én).
Röviden: nem akarom lehúzni amit nem kell, csak tapasztalatot írtam le. Azért téged is megkérlek nézz rá a kipuf topicra, ahol is láthatod szétszedve azt a csodadobot ami engem szomorított. Ha szerinted így kell kinézzen belülről egy 2 ütemű kipufogó, akkor biztosan nekem kell még fejlődnöm a témában.
És nem kötekedésből írtam ezt!

Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Nekem utángyártott van fenn, és mégis megyeget a motorom (ugye nem kell bemutatni).
Persze, próbálkoztam sokfélével... eddig még nem találtam tökéletest. (szép gyári kéne) 
Biztos van többféle utángyártott...


Biztos van többféle utángyártott...
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Máté!
Tegyél fel egy gyárit...
Csak emlékezz vissza, amikor mentünk gurulni, megkérdezted, hogy az enyém 300-as-e? Pedig akkor full gyári volt még. 19-es fogaskerékkel, oldaldobozokkal.
Csak éppen gyári cső volt fent.
Mindenki szidja, aki le tudta váltani gyárira.
Tegyél fel egy gyárit...

Csak emlékezz vissza, amikor mentünk gurulni, megkérdezted, hogy az enyém 300-as-e? Pedig akkor full gyári volt még. 19-es fogaskerékkel, oldaldobozokkal.
Csak éppen gyári cső volt fent.
Mindenki szidja, aki le tudta váltani gyárira.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem nem feltétlenül az utángyártott kipuff az oka. Nekem és több ismerősnek is jók a tapasztalatai és azért mert Neked nem jött be attól még nem kéne minden egyes alkalommal lehúzni. A motorom tök jól megy utángyártottal és baromi keveset fogyaszt. Lehet hogy nem kéne teljesen lehúzni.MrDok írta:Van: kipufogó utángyártott? Látom igen...... na azért.KrisszETZ251 írta:Sziasztok!
Ma voltam egy kisebb (50km-es kis úton), meg szombaton megjártam Pest-Szeged távot. Tapasztalat a következő: sehogy sem tudom feltornászni a gépet 100-105 fölé. Csatos karbi van rajta, minden fúvóka gyári méretű. N15C gyertya van benne. A gyertyakép bortányos, mert korom fekete. Próbáltam a gyári tű állással és eggyel szegényebbel is. Ugyan az. Akkor megnéztem a szivatónak a kicsi súberjét, annak mintha kicsit meg lett volna dagadva a tömítése,arra gyanakodtam hátha nem zár rendesen és ott szív falsot, azt kicseréltem egy másikra és ugyanaz a gyertyakép. Akármit csinálok nem akar őzbarna lenni. Pluszba még szerintem sokat is eszik. A felújítás óta 3000km van benne, és a hajtóműolaj megfelelő szinten áll, tehát elvileg azt sem eszi.
Valakinek valami ötlete?
Olvass vissza kicsit a kipuf topicban. Nemrég szedtem szét az enyémet, ugyanezzel a jelenséggel.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Van: kipufogó utángyártott? Látom igen...... na azért.KrisszETZ251 írta:Sziasztok!
Ma voltam egy kisebb (50km-es kis úton), meg szombaton megjártam Pest-Szeged távot. Tapasztalat a következő: sehogy sem tudom feltornászni a gépet 100-105 fölé. Csatos karbi van rajta, minden fúvóka gyári méretű. N15C gyertya van benne. A gyertyakép bortányos, mert korom fekete. Próbáltam a gyári tű állással és eggyel szegényebbel is. Ugyan az. Akkor megnéztem a szivatónak a kicsi súberjét, annak mintha kicsit meg lett volna dagadva a tömítése,arra gyanakodtam hátha nem zár rendesen és ott szív falsot, azt kicseréltem egy másikra és ugyanaz a gyertyakép. Akármit csinálok nem akar őzbarna lenni. Pluszba még szerintem sokat is eszik. A felújítás óta 3000km van benne, és a hajtóműolaj megfelelő szinten áll, tehát elvileg azt sem eszi.
Valakinek valami ötlete?
Olvass vissza kicsit a kipuf topicban. Nemrég szedtem szét az enyémet, ugyanezzel a jelenséggel.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- KrisszETZ251
- Simsonos
- Hozzászólások: 92
- Csatlakozott: 2009.11.19. 19:07
- MZ-d típusa: ETZ 251 ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szeged-Budapest
Re: Üzemanyagellátás
KILL3R etz írta:Milyen kipuff,gyújtás van rajta?
A kipuff az utángyártott, a gyújtás tranzisztoros-jeladós.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Milyen kipuff,gyújtás van rajta?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- KrisszETZ251
- Simsonos
- Hozzászólások: 92
- Csatlakozott: 2009.11.19. 19:07
- MZ-d típusa: ETZ 251 ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szeged-Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Ma voltam egy kisebb (50km-es kis úton), meg szombaton megjártam Pest-Szeged távot. Tapasztalat a következő: sehogy sem tudom feltornászni a gépet 100-105 fölé. Csatos karbi van rajta, minden fúvóka gyári méretű. N15C gyertya van benne. A gyertyakép bortányos, mert korom fekete. Próbáltam a gyári tű állással és eggyel szegényebbel is. Ugyan az. Akkor megnéztem a szivatónak a kicsi súberjét, annak mintha kicsit meg lett volna dagadva a tömítése,arra gyanakodtam hátha nem zár rendesen és ott szív falsot, azt kicseréltem egy másikra és ugyanaz a gyertyakép. Akármit csinálok nem akar őzbarna lenni. Pluszba még szerintem sokat is eszik. A felújítás óta 3000km van benne, és a hajtóműolaj megfelelő szinten áll, tehát elvileg azt sem eszi.
Valakinek valami ötlete?
Ma voltam egy kisebb (50km-es kis úton), meg szombaton megjártam Pest-Szeged távot. Tapasztalat a következő: sehogy sem tudom feltornászni a gépet 100-105 fölé. Csatos karbi van rajta, minden fúvóka gyári méretű. N15C gyertya van benne. A gyertyakép bortányos, mert korom fekete. Próbáltam a gyári tű állással és eggyel szegényebbel is. Ugyan az. Akkor megnéztem a szivatónak a kicsi súberjét, annak mintha kicsit meg lett volna dagadva a tömítése,arra gyanakodtam hátha nem zár rendesen és ott szív falsot, azt kicseréltem egy másikra és ugyanaz a gyertyakép. Akármit csinálok nem akar őzbarna lenni. Pluszba még szerintem sokat is eszik. A felújítás óta 3000km van benne, és a hajtóműolaj megfelelő szinten áll, tehát elvileg azt sem eszi.
Valakinek valami ötlete?
Re: Üzemanyagellátás
csdani írta:nova001155 írta: Helytelen üzemagyag szintnél bármi lehetséges.
A szint a 2 jel között van, az alacsonyabbhoz közelebb
Logikus, egyszerű a magyarázat.
ilyenkormég ugye hideg a motor, mikor adod neki a naftát, a keverék-üzemanyag nem porlasztódik el rendesen, mert a "hideg" hüvelyre kicsapódik az olaj, ezáltal az olajszegény benzin nagyobbat durran, mint az "égést lassító olajjal".
tehát míg be nem melegszik, ezért füstöl a motor...
Re: Üzemanyagellátás
nekem attól folyt hogy tűszelep rosszul zárt, minden reggel pár csepp volt a motor alattAlfa írta:inkább az utóbbigabsic írta: magas benzinszint? rosszul záró tűszelep?
,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
Re: Üzemanyagellátás
Meg lehet perselyezni.pedro121 írta:Csáó mindenki! 250-es ETZ-nél van vmi jó módszer a síberzörgés megszüntetésére? Azt tudom h ki van kopva a síber és ha csak ennyi lenne vennék újat. De a karbim fala is ki van kopva. Nem lehet ezt anélkül megoldani h másik karbit tegyek rá? Főleg h ennyi idős motoroknál már nem igen van aminek nincs a karbija is kikopva valamennyire. Egy új utángyártott karbi meg sztem nem a legjobb megoldás. A válaszokat előre is köszönöm!
Re: Üzemanyagellátás
nekem a tű csörgött mint a háborodás. megblankoltam egy réz vezetéket és a szigetelés ráhúztam a tűre ami szépen beleszorította. öngyújtóval megkell melegíteni akkor könyebb ráhúzni és pontosan szépen rögzíti a tűt.
azóta teljesen csendben van
magát a súbert próbáld meg utángyúrtottal vagy keresni valami jobb állapotó gyárit az a legjobb valamennyire biztosan fog csörömpölni mert öreg 
azóta teljesen csendben van


,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
Re: Üzemanyagellátás
Csáó mindenki! 250-es ETZ-nél van vmi jó módszer a síberzörgés megszüntetésére? Azt tudom h ki van kopva a síber és ha csak ennyi lenne vennék újat. De a karbim fala is ki van kopva. Nem lehet ezt anélkül megoldani h másik karbit tegyek rá? Főleg h ennyi idős motoroknál már nem igen van aminek nincs a karbija is kikopva valamennyire. Egy új utángyártott karbi meg sztem nem a legjobb megoldás. A válaszokat előre is köszönöm!
Motorradwerke Zschopau Einzylinder Teleskopgabel Zentralkastenrahmen 250 - Drágább motor van, de jobb nincs! 

- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
inkább az utóbbigabsic írta:magas benzinszint? rosszul záró tűszelep?htg182 írta:Nekem mindig folyik a benzin a túlfoyón. Ez mitől lehet??
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
magas benzinszint? rosszul záró tűszelep?htg182 írta:Nekem mindig folyik a benzin a túlfoyón. Ez mitől lehet??
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Re: Üzemanyagellátás
Nekem mindig folyik a benzin a túlfoyón. Ez mitől lehet??
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Bambi közben kiokított a témában, olyan hogy helytelen üzemanyagszint, nem nagyon van. Nem sokat számít a benzinszint, ne legyen túl alacsony (a bizonyos borda szintje alatt, lásd lentebb), és ne folyjon túl a túlfolyón. Ebben a tartományban akárhol van, nem fog rosszul menni.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Üzemanyagellátás
utángyúri fúvóka vagy csak valami szutyok volt idáig a rendszerben.csdani írta:nova001155 írta: Helytelen üzemagyag szintnél bármi lehetséges.
A szint a 2 jel között van, az alacsonyabbhoz közelebb
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
nova001155 írta:Helytelen üzemagyag szintnél bármi lehetséges.csdani írta:Szevasztok!
300-as, csatos karbi, létezik az, hogy 1-el szegényebb tűállás kell neki, (mint a megadott gyári alulról a 2?) Mert hidegen mintha jobban pörögne..
A szint a 2 jel között van, az alacsonyabbhoz közelebb
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Üzemanyagellátás
Helytelen üzemagyag szintnél bármi lehetséges.csdani írta:Szevasztok!
300-as, csatos karbi, létezik az, hogy 1-el szegényebb tűállás kell neki, (mint a megadott gyári alulról a 2?) Mert hidegen mintha jobban pörögne..

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég