
Üzemanyagellátás
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Hozzá kell tenni, hogy a szint akkor jó amikor kivéve az úszóházban pont a kis borda tetejéig ér. nem véletlen rakták oda azt 

MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Szia! A rugós pöcök rugózik

Leemeled az alját, vízszintesen tartod és megnézed meddig van benzinnel.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem magas az úszószinted.A meleg benzin jobban párolog.Próbáld ki melegen szivatóval,egy-két rugást,ha még nehezebben,vagy csak betolásra indul,akkor megtaláltad a hibát.takzol írta:Sziasztok! A motor indításával kapcsolatban azt szeretném kérdezni, hogy miért van az, hogy hidegen kitűnően -egy, két - rúgásra indul a motorom, melegen meg sokat kell rúgni, hogy beinduljon. ETZ-125-ös gépem van. Segítségeteket, véleményeteket várom.
Üdv.
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok! A motor indításával kapcsolatban azt szeretném kérdezni, hogy miért van az, hogy hidegen kitűnően -egy, két - rúgásra indul a motorom, melegen meg sokat kell rúgni, hogy beinduljon. ETZ-125-ös gépem van. Segítségeteket, véleményeteket várom.
Üdv.
Üdv.
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Ha már egy ajánlott levélbe is belefér akkor csak nem lehet olyan rossz!Matee86 írta:érdekes...![]()
Kíváncsi lennék,mit alakított át pontosan és hogyan tesztelte.
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 13944.html


- Matee86
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 329
- Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
- Tartózkodási hely: Szekszárd
Re: Üzemanyagellátás
érdekes...
Kíváncsi lennék,mit alakított át pontosan és hogyan tesztelte.
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 13944.html

Kíváncsi lennék,mit alakított át pontosan és hogyan tesztelte.
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 13944.html
Mert azért az Mz a király....!:)
- POINTER
- Simsonos
- Hozzászólások: 61
- Csatlakozott: 2010.02.18. 13:25
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Szeged
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Etz 251-re keresek tankot, enyém javíthatatlan sajnos.
Bocsi, hogy itt érdeklődök, de ritka, mint a fehér holló.... :S:S
Pointer
Etz 251-re keresek tankot, enyém javíthatatlan sajnos.
Bocsi, hogy itt érdeklődök, de ritka, mint a fehér holló.... :S:S
Pointer
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Ha utángyártott az úszó, akkor lehet, hogy lyukas. Ha szétszeded, akkor rázd meg egy picit. Ha lötyög benne a benzin akkor az a probléma.
Tűszelepet cserélt? Az is lehet, hogy átereszt.
A javítás után jött elő a probléma? Vagy szépen fokozatosan? Mennyi idő alatt?
Tűszelepet cserélt? Az is lehet, hogy átereszt.
A javítás után jött elő a probléma? Vagy szépen fokozatosan? Mennyi idő alatt?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
hát az úszo meg a fővúvóka ki lett cserélve azt egy profi állitotta be tehát beállitás lehet vagy hát nemtudom :S
Re: Üzemanyagellátás
lehet felakad az úszód vagy rossz a főfúvóka, esetleg kitekeredett, sok lehetőség vanerdos95 írta:Sziasztok. Lenne egy kis problémám. Kezdő vagyok és tanácstalan. mit állitsak a karbin ha a motor azt reagálja hogy beinditom nagyon hamar lefullald 3-4 másodpercet jár és utána amikor kiveszem a gyertyát úszik a benzinben meg a kipufogóban is ll a benzin. Babetta gyujtás van rajta és sportlégszűrő. Valaki tudna segiteni hogy kezdjem el beállitani hova állitsam a csavarokat hogy be tudjam lőni rendesen járó motornál?
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Gyári szívórendszer a legtutibb, légzáróra letömítve (persze ott legyen rajta lyuk ahol kell), erről sokat tudnék mesélni
Így a legerősebb leghasználhatóbb és legkisebb fogyasztású is.

Így a legerősebb leghasználhatóbb és legkisebb fogyasztású is.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Előszőr építsd vissza gyárira a szívórendszert. Sportszűrővel sose lesz jó. 

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok. Lenne egy kis problémám. Kezdő vagyok és tanácstalan. mit állitsak a karbin ha a motor azt reagálja hogy beinditom nagyon hamar lefullald 3-4 másodpercet jár és utána amikor kiveszem a gyertyát úszik a benzinben meg a kipufogóban is ll a benzin. Babetta gyujtás van rajta és sportlégszűrő. Valaki tudna segiteni hogy kezdjem el beállitani hova állitsam a csavarokat hogy be tudjam lőni rendesen járó motornál?
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- xxgabikaxx
- Simsonos
- Hozzászólások: 109
- Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Köszi szépen a tippeket! Ha lesz egy kis időm akkor átnézem megint.
Szemem fénye
=> http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=35256

Re: Üzemanyagellátás
Szerintem ha a karbival nem boldogulsz nézz rá a gyújtásra is. Sokszor van hogy üzemanyagproblémára utaló jeleket a rossz gyújtás okozza. Nekem ts-em van azzal jártam ugy hogy 3000-es fordulatig fulladt meg nem húzott rendesen. Kicsit állitottam a gyujtáson és most tökéletesxxgabikaxx írta:Sziasztok!
Lenne egy problémám amit sehogyan sem tudok orvosolni.Szerintem a karburátorral van a bibi csak nem tudom hogy hogyan állítsam be.
Probléma a következő:Beindul az etz 125-ös,alapjárata hidegen 1500ford.Semmi baj nincs alapjáraton,de viszont ha adok neki egy pici gázfröccsöt nem akar felpörögni,inkább fulladozik.Ha játszok a gázzal úgy hogy nagyon picit adok neki akkor nagyon nagyon lassan felpörög és kb 3ezres fordulaton már kitűnően pörög és húzhatom neki.Amint elengedem a gázt és visszaesik alapjáratra ugyan az a helyzet.Húzom a gázt neki (persze nem nyélgázt) és az istenért sem akar felpörögni,inkább fuldoklik majd lefullad.
A súbertű felülről a második rovátkában van,a karbit jó alaposan kifújtam levegővel,nincs benne kosz,a melléklevegő állító csavart teljesen betekertem,majd két egész fordulatot ki (ahogy az le van írva).Gyár 24N karbi van rajta.
Nem jövök rá a hiba okára.Légy szíves segítsetek.
Válaszokat előre is köszönöm!

- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Üzemanyagellátás
Esetleg a tisztítás után azt próbáld ki azt, hogy a súbertűt átrakod más állásba. Szerintem az is lehet, hiszen kis fordulaton a súber számít, és utána a főfúvóka.MrDok írta:Az adott tartományban elszegényedik a keveréked ez biztos. Az okát kell megtalálni. Mivel 1/3-ad gázállásig az alapjárati rendszer is beleszól az üzemanyag mennyiségbe, azt nézném át mégegyszer. Lehet részleges dugulás a fúvókánál, vagy máshol, esetleg a főfuvókánál.xxgabikaxx írta:Sziasztok!
Lenne egy problémám amit sehogyan sem tudok orvosolni.Szerintem a karburátorral van a bibi csak nem tudom hogy hogyan állítsam be.
Probléma a következő:Beindul az etz 125-ös,alapjárata hidegen 1500ford.Semmi baj nincs alapjáraton,de viszont ha adok neki egy pici gázfröccsöt nem akar felpörögni,inkább fulladozik.Ha játszok a gázzal úgy hogy nagyon picit adok neki akkor nagyon nagyon lassan felpörög és kb 3ezres fordulaton már kitűnően pörög és húzhatom neki.Amint elengedem a gázt és visszaesik alapjáratra ugyan az a helyzet.Húzom a gázt neki (persze nem nyélgázt) és az istenért sem akar felpörögni,inkább fuldoklik majd lefullad.
A súbertű felülről a második rovátkában van,a karbit jó alaposan kifújtam levegővel,nincs benne kosz,a melléklevegő állító csavart teljesen betekertem,majd két egész fordulatot ki (ahogy az le van írva).Gyár 24N karbi van rajta.
Nem jövök rá a hiba okára.Légy szíves segítsetek.
Válaszokat előre is köszönöm!
Nézd át még egyszer a karbit.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Az adott tartományban elszegényedik a keveréked ez biztos. Az okát kell megtalálni. Mivel 1/3-ad gázállásig az alapjárati rendszer is beleszól az üzemanyag mennyiségbe, azt nézném át mégegyszer. Lehet részleges dugulás a fúvókánál, vagy máshol, esetleg a főfuvókánál.xxgabikaxx írta:Sziasztok!
Lenne egy problémám amit sehogyan sem tudok orvosolni.Szerintem a karburátorral van a bibi csak nem tudom hogy hogyan állítsam be.
Probléma a következő:Beindul az etz 125-ös,alapjárata hidegen 1500ford.Semmi baj nincs alapjáraton,de viszont ha adok neki egy pici gázfröccsöt nem akar felpörögni,inkább fulladozik.Ha játszok a gázzal úgy hogy nagyon picit adok neki akkor nagyon nagyon lassan felpörög és kb 3ezres fordulaton már kitűnően pörög és húzhatom neki.Amint elengedem a gázt és visszaesik alapjáratra ugyan az a helyzet.Húzom a gázt neki (persze nem nyélgázt) és az istenért sem akar felpörögni,inkább fuldoklik majd lefullad.
A súbertű felülről a második rovátkában van,a karbit jó alaposan kifújtam levegővel,nincs benne kosz,a melléklevegő állító csavart teljesen betekertem,majd két egész fordulatot ki (ahogy az le van írva).Gyár 24N karbi van rajta.
Nem jövök rá a hiba okára.Légy szíves segítsetek.
Válaszokat előre is köszönöm!
Nézd át még egyszer a karbit.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- xxgabikaxx
- Simsonos
- Hozzászólások: 109
- Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Lenne egy problémám amit sehogyan sem tudok orvosolni.Szerintem a karburátorral van a bibi csak nem tudom hogy hogyan állítsam be.
Probléma a következő:Beindul az etz 125-ös,alapjárata hidegen 1500ford.Semmi baj nincs alapjáraton,de viszont ha adok neki egy pici gázfröccsöt nem akar felpörögni,inkább fulladozik.Ha játszok a gázzal úgy hogy nagyon picit adok neki akkor nagyon nagyon lassan felpörög és kb 3ezres fordulaton már kitűnően pörög és húzhatom neki.Amint elengedem a gázt és visszaesik alapjáratra ugyan az a helyzet.Húzom a gázt neki (persze nem nyélgázt) és az istenért sem akar felpörögni,inkább fuldoklik majd lefullad.
A súbertű felülről a második rovátkában van,a karbit jó alaposan kifújtam levegővel,nincs benne kosz,a melléklevegő állító csavart teljesen betekertem,majd két egész fordulatot ki (ahogy az le van írva).Gyár 24N karbi van rajta.
Nem jövök rá a hiba okára.Légy szíves segítsetek.
Válaszokat előre is köszönöm!
Lenne egy problémám amit sehogyan sem tudok orvosolni.Szerintem a karburátorral van a bibi csak nem tudom hogy hogyan állítsam be.
Probléma a következő:Beindul az etz 125-ös,alapjárata hidegen 1500ford.Semmi baj nincs alapjáraton,de viszont ha adok neki egy pici gázfröccsöt nem akar felpörögni,inkább fulladozik.Ha játszok a gázzal úgy hogy nagyon picit adok neki akkor nagyon nagyon lassan felpörög és kb 3ezres fordulaton már kitűnően pörög és húzhatom neki.Amint elengedem a gázt és visszaesik alapjáratra ugyan az a helyzet.Húzom a gázt neki (persze nem nyélgázt) és az istenért sem akar felpörögni,inkább fuldoklik majd lefullad.
A súbertű felülről a második rovátkában van,a karbit jó alaposan kifújtam levegővel,nincs benne kosz,a melléklevegő állító csavart teljesen betekertem,majd két egész fordulatot ki (ahogy az le van írva).Gyár 24N karbi van rajta.
Nem jövök rá a hiba okára.Légy szíves segítsetek.
Válaszokat előre is köszönöm!
Szemem fénye
=> http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=35256

- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Frici!Friggyes Mester írta:Ma kezdtem, de van egy olyan érzésem hogy egyik másik olaj hamar ki fog hullani...
és az ülepedés után azt is nézem össze e lehet újra keverni...mert az majdnem ugyanolyan fontos..
Szólj hogy hogyan állsz, mert lehet én is áttérek a munkábajárós motorral etanolra.

Árban jobban jössz ki?
Bejött fúvókaméretek (hengered?)?
100% etanol?
Nameg hogy milyen olaj lett a nyertes?

- Gaszika
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2010.09.28. 18:58
- MZ-d típusa: Mz ETZ 125
- Tartózkodási hely: Kaposvár
Re: Üzemanyagellátás
Igen arra a tömítésre gondoltam hogy oda a régihez veszek egy újat és a kettőnél nem fog ereszteniMittom írta:Szia!Gaszika írta:Egy olyan problémám van hogy ha 10 liter vagy annál többet teszek a tankba és ugye fékezéskor felfröcsen a sapkáig akkor kifolyik, szóval ereszt a sapka, gondolom az cserére érett de arra is gondoltam hogy bennhagyom a régit és rárakom az újat és akkor tuti nem fogja kiereszteni...
Szerintem először nézd meg a tanksapka alatt lévő tömítésed. Valószínűleg az a probléma oka, én is így jártam az ETZ-mmel.
Üdv: Mittom
Re: Üzemanyagellátás
Szia!Gaszika írta:Egy olyan problémám van hogy ha 10 liter vagy annál többet teszek a tankba és ugye fékezéskor felfröcsen a sapkáig akkor kifolyik, szóval ereszt a sapka, gondolom az cserére érett de arra is gondoltam hogy bennhagyom a régit és rárakom az újat és akkor tuti nem fogja kiereszteni...
Szerintem először nézd meg a tanksapka alatt lévő tömítésed. Valószínűleg az a probléma oka, én is így jártam az ETZ-mmel.

Üdv: Mittom
- Gaszika
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2010.09.28. 18:58
- MZ-d típusa: Mz ETZ 125
- Tartózkodási hely: Kaposvár
Re: Üzemanyagellátás
Egy olyan problémám van hogy ha 10 liter vagy annál többet teszek a tankba és ugye fékezéskor felfröcsen a sapkáig akkor kifolyik, szóval ereszt a sapka, gondolom az cserére érett de arra is gondoltam hogy bennhagyom a régit és rárakom az újat és akkor tuti nem fogja kiereszteni...
- petrvs
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 160
- Csatlakozott: 2010.12.06. 23:29
- MZ-d típusa: DL 650 V-Strom
- Tartózkodási hely: Monor
Re: Üzemanyagellátás
Csatlakozom MZCs-hez...mik a fejlemények? Előre is köszi

Motorradwerke Zschopau Einzylinder Telegabel Zentralkastenrahmen 251 - ez Motor!
- Cickány
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 360
- Csatlakozott: 2009.03.31. 15:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 de Luxe
- Tartózkodási hely: UK, Skócia
Re: Üzemanyagellátás
És totál felszívódott... Mint a tiszta alkohol...bambi írta:Nem de ért az alkoholhozFriggyes Mester írta:Mert ő vegyész?
Kicsi Brümi megy, mint vaddisznó.
- tjacint
- defektes
- Hozzászólások: 892
- Csatlakozott: 2009.03.22. 23:34
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Lehet, hogy tényleg egy vegyészt kellene megkérdezned, mert csak nem akar összejönni ez a keverék. Az is lehet, hogy a 2t olajak valami adalék miatt nem férnek össze az etanollal. Ezt egy szakétő egyből megmondaná egy kis labormunka után, vagy fejből.
Mol Csaba lehet, hogy tudna segíteni.
Egy Henger mind fölött, egy Henger kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen.
Re: Üzemanyagellátás
Friggyes Mester írta:Meglepő és elkeserítő az eredmény..eddig


- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Meglepő és elkeserítő az eredmény..eddig
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Re: Üzemanyagellátás
Nem de ért az alkoholhozFriggyes Mester írta:Mert ő vegyész?

- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Mert ő vegyész?
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- bluerider
- A szállító (Blue Szlí)
- Hozzászólások: 1684
- Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Üzemanyagellátás
Ha lenne még Ghost segíthetne a vizsgálatban! 

A lepényhal megy elöl, a remény hal meg utoljára!
Re: Üzemanyagellátás
Szia!kobra írta:130
A főoldalon van letöltés\szerelés részben minden ilyen információt megtalálsz.
Köszi a segítséget!
Mittom
- MZCs
- bajnok
- Hozzászólások: 811
- Csatlakozott: 2009.10.04. 11:04
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Budapest - Füzesgyarmat
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Majd valami jelmagyarázatot fűzzél a képhez, mert én csak fecskendőket, gyufaszálat, meg pár gyanús szinű nemtudommit látok.

Re: Üzemanyagellátás
Erre bezzeg van idejeFriggyes Mester írta:Ma kezdtem, de van egy olyan érzésem hogy egyik másik olaj hamar ki fog hullani...
és az ülepedés után azt is nézem össze e lehet újra keverni...mert az majdnem ugyanolyan fontos..


- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ma kezdtem, de van egy olyan érzésem hogy egyik másik olaj hamar ki fog hullani...
és az ülepedés után azt is nézem össze e lehet újra keverni...mert az majdnem ugyanolyan fontos..
és az ülepedés után azt is nézem össze e lehet újra keverni...mert az majdnem ugyanolyan fontos..
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
Milyen tű? Csak fecskendők...KILL3R etz írta:Aztán honnan a tű?![]()
![]()
Melyik olaj lett a legjobb?
És egy ilyen teszt nem 2 nap...
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Aztán honnan a tű?
Melyik olaj lett a legjobb?


Melyik olaj lett a legjobb?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- kobra
- Alapító tag
- Hozzászólások: 955
- Csatlakozott: 2007.11.27. 19:47
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Reading (UK), Dunakeszi (HUN)
Re: Üzemanyagellátás
130
A főoldalon van letöltés\szerelés részben minden ilyen információt megtalálsz.
A főoldalon van letöltés\szerelés részben minden ilyen információt megtalálsz.
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Valaki meg tudná nekem mondani, hogy az ETZ 250-nek mekkora a gyári főfúvókája?
Köszönöm előre is!
Üdv: Mittom
Valaki meg tudná nekem mondani, hogy az ETZ 250-nek mekkora a gyári főfúvókája?
Köszönöm előre is!
Üdv: Mittom
- POINTER
- Simsonos
- Hozzászólások: 61
- Csatlakozott: 2010.02.18. 13:25
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Szeged
Re: Üzemanyagellátás
Köszi!Dénes írta:Pedig benne van a Bibilánkban.
Súber kerüljön egyel feljebb (dúsabb keverék).
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Pedig benne van a Bibilánkban. 
Súber kerüljön egyel feljebb (dúsabb keverék).

Súber kerüljön egyel feljebb (dúsabb keverék).
- POINTER
- Simsonos
- Hozzászólások: 61
- Csatlakozott: 2010.02.18. 13:25
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Szeged
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Kérdezném, hogy bejáratás ideje alatt kell-e karburátoron valamit állítani? Súber? Benzin-levegő arány?
Kézikönyvben nem találtam rá utalást, máshol se nagyon.
köszi!
Pointer
Kérdezném, hogy bejáratás ideje alatt kell-e karburátoron valamit állítani? Súber? Benzin-levegő arány?
Kézikönyvben nem találtam rá utalást, máshol se nagyon.
köszi!
Pointer
Re: Üzemanyagellátás
Még most is 28000ft a karbi sajna .kobra írta:Igen Nova ez az!
Teljesen igaza van Dénesnek. Én is így voltam tavaly tavasszal amikor vettem a motorom. A BVF annyira szét volt kopva, hogy 7l alá nem ment a fogyasztásom.
Kiszámoltam hogy ha vennék egy Bing-t mikor hozná vissza az árát.(akkor még 28k-ért lehetett venni,és a benzin is csak 270volt.)
kb 4000km jött ki nekem is. Meg is vettem. Bambi rezóval és Bing karbival 4fölé nagyon ritkán megy a fogyasztásom. Tavaly csak 5000km-t mentem vele. Vagyis már vissza is hozta az árát.
És nem beszélve a motor működéséről. Én nagyon elcsodálkoztam rajta.Mennyivel szebben, finomabban jár a motor.
Megéri!

- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Üzemanyagellátás
csak egyszer legyen ennyi pénzemkobra írta:Igen Nova ez az!
Teljesen igaza van Dénesnek. Én is így voltam tavaly tavasszal amikor vettem a motorom. A BVF annyira szét volt kopva, hogy 7l alá nem ment a fogyasztásom.
Kiszámoltam hogy ha vennék egy Bing-t mikor hozná vissza az árát.(akkor még 28k-ért lehetett venni,és a benzin is csak 270volt.)
kb 4000km jött ki nekem is. Meg is vettem. Bambi rezóval és Bing karbival 4fölé nagyon ritkán megy a fogyasztásom. Tavaly csak 5000km-t mentem vele. Vagyis már vissza is hozta az árát.
És nem beszélve a motor működéséről. Én nagyon elcsodálkoztam rajta.Mennyivel szebben, finomabban jár a motor.
Megéri!

- kobra
- Alapító tag
- Hozzászólások: 955
- Csatlakozott: 2007.11.27. 19:47
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Reading (UK), Dunakeszi (HUN)
Re: Üzemanyagellátás
Igen Nova ez az!
Teljesen igaza van Dénesnek. Én is így voltam tavaly tavasszal amikor vettem a motorom. A BVF annyira szét volt kopva, hogy 7l alá nem ment a fogyasztásom.
Kiszámoltam hogy ha vennék egy Bing-t mikor hozná vissza az árát.(akkor még 28k-ért lehetett venni,és a benzin is csak 270volt.)
kb 4000km jött ki nekem is. Meg is vettem. Bambi rezóval és Bing karbival 4fölé nagyon ritkán megy a fogyasztásom. Tavaly csak 5000km-t mentem vele. Vagyis már vissza is hozta az árát.
És nem beszélve a motor működéséről. Én nagyon elcsodálkoztam rajta.Mennyivel szebben, finomabban jár a motor.
Megéri!
Teljesen igaza van Dénesnek. Én is így voltam tavaly tavasszal amikor vettem a motorom. A BVF annyira szét volt kopva, hogy 7l alá nem ment a fogyasztásom.
Kiszámoltam hogy ha vennék egy Bing-t mikor hozná vissza az árát.(akkor még 28k-ért lehetett venni,és a benzin is csak 270volt.)
kb 4000km jött ki nekem is. Meg is vettem. Bambi rezóval és Bing karbival 4fölé nagyon ritkán megy a fogyasztásom. Tavaly csak 5000km-t mentem vele. Vagyis már vissza is hozta az árát.
És nem beszélve a motor működéséről. Én nagyon elcsodálkoztam rajta.Mennyivel szebben, finomabban jár a motor.
Megéri!
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Üzemanyagellátás
Erről a szépségről beszélsz?Dénes írta:Kicsit durva leszek, de:
Ilyen benzinárak mellett miért kell variálni ennyit? Vegyetek egy Bing karbit ha kopott és sokat fogyaszt a Bvf. Néhány ezer km után behozza az árát.
Persze ehhez kell 30 ezer ft, de ezerszer komolyabb, minőségibb stb. mint akármilyen tájváni karbi, vagy sufnizás.
Megéri nem motorozni egy darabig, hogy aztán 6 helyett 3-4-et fogyasszon és értelmesen be lehessen állítani. 2 literes fogyasztáscsökkenésnél 4 ezer km alatt bejön az ára.
http://molnarmotor.hu/termek/etz_251_-_ ... _bing.html
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Kicsit durva leszek, de:
Ilyen benzinárak mellett miért kell variálni ennyit? Vegyetek egy Bing karbit ha kopott és sokat fogyaszt a Bvf. Néhány ezer km után behozza az árát.
Persze ehhez kell 30 ezer ft, de ezerszer komolyabb, minőségibb stb. mint akármilyen tájváni karbi, vagy sufnizás.
Megéri nem motorozni egy darabig, hogy aztán 6 helyett 3-4-et fogyasszon és értelmesen be lehessen állítani. 2 literes fogyasztáscsökkenésnél 4 ezer km alatt bejön az ára.
Ilyen benzinárak mellett miért kell variálni ennyit? Vegyetek egy Bing karbit ha kopott és sokat fogyaszt a Bvf. Néhány ezer km után behozza az árát.
Persze ehhez kell 30 ezer ft, de ezerszer komolyabb, minőségibb stb. mint akármilyen tájváni karbi, vagy sufnizás.
Megéri nem motorozni egy darabig, hogy aztán 6 helyett 3-4-et fogyasszon és értelmesen be lehessen állítani. 2 literes fogyasztáscsökkenésnél 4 ezer km alatt bejön az ára.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég