tibi84 írta:Sziasztok!
A karburátor üzemanyagszintjének beállításakor a tűszelep rugós pöckének benyomva kell lenni? Vagy csak amennyire az úszó a súlyától fogva lenyomja?
köszi!
üdv.
Szia! A rugós pöcök rugózik . Az üzemanyagszintet úgy állítod be hogy nem csavarozod össze a karbit, helyére illeszted az alját, majd szépen teleengeded benzinnel, míg elzár az úszó. Ügyelve arra, hogy a karbi kb úgy álljon mint a motoron (kicsit előre dől).
Leemeled az alját, vízszintesen tartod és megnézed meddig van benzinnel.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm Idom és szerszámok
Sziasztok!
A karburátor üzemanyagszintjének beállításakor a tűszelep rugós pöckének benyomva kell lenni? Vagy csak amennyire az úszó a súlyától fogva lenyomja?
na sziasztok nekem ez a problémám én igy találtam meg a vázat hogy ki volt ez igy flexelve hogyan tudnám megoldani hogy visszatudjam rakni az eredeti légszűrőházat??
takzol írta:Sziasztok! A motor indításával kapcsolatban azt szeretném kérdezni, hogy miért van az, hogy hidegen kitűnően -egy, két - rúgásra indul a motorom, melegen meg sokat kell rúgni, hogy beinduljon. ETZ-125-ös gépem van. Segítségeteket, véleményeteket várom.
Üdv.
Szerintem magas az úszószinted.A meleg benzin jobban párolog.Próbáld ki melegen szivatóval,egy-két rugást,ha még nehezebben,vagy csak betolásra indul,akkor megtaláltad a hibát.
Sziasztok! A motor indításával kapcsolatban azt szeretném kérdezni, hogy miért van az, hogy hidegen kitűnően -egy, két - rúgásra indul a motorom, melegen meg sokat kell rúgni, hogy beinduljon. ETZ-125-ös gépem van. Segítségeteket, véleményeteket várom.
Üdv.
erdos95 írta:Sziasztok. Lenne egy kis problémám. Kezdő vagyok és tanácstalan. mit állitsak a karbin ha a motor azt reagálja hogy beinditom nagyon hamar lefullald 3-4 másodpercet jár és utána amikor kiveszem a gyertyát úszik a benzinben meg a kipufogóban is ll a benzin. Babetta gyujtás van rajta és sportlégszűrő. Valaki tudna segiteni hogy kezdjem el beállitani hova állitsam a csavarokat hogy be tudjam lőni rendesen járó motornál?
lehet felakad az úszód vagy rossz a főfúvóka, esetleg kitekeredett, sok lehetőség van
Sziasztok. Lenne egy kis problémám. Kezdő vagyok és tanácstalan. mit állitsak a karbin ha a motor azt reagálja hogy beinditom nagyon hamar lefullald 3-4 másodpercet jár és utána amikor kiveszem a gyertyát úszik a benzinben meg a kipufogóban is ll a benzin. Babetta gyujtás van rajta és sportlégszűrő. Valaki tudna segiteni hogy kezdjem el beállitani hova állitsam a csavarokat hogy be tudjam lőni rendesen járó motornál?
Lenne egy problémám amit sehogyan sem tudok orvosolni.Szerintem a karburátorral van a bibi csak nem tudom hogy hogyan állítsam be.
Probléma a következő:Beindul az etz 125-ös,alapjárata hidegen 1500ford.Semmi baj nincs alapjáraton,de viszont ha adok neki egy pici gázfröccsöt nem akar felpörögni,inkább fulladozik.Ha játszok a gázzal úgy hogy nagyon picit adok neki akkor nagyon nagyon lassan felpörög és kb 3ezres fordulaton már kitűnően pörög és húzhatom neki.Amint elengedem a gázt és visszaesik alapjáratra ugyan az a helyzet.Húzom a gázt neki (persze nem nyélgázt) és az istenért sem akar felpörögni,inkább fuldoklik majd lefullad.
A súbertű felülről a második rovátkában van,a karbit jó alaposan kifújtam levegővel,nincs benne kosz,a melléklevegő állító csavart teljesen betekertem,majd két egész fordulatot ki (ahogy az le van írva).Gyár 24N karbi van rajta.
Nem jövök rá a hiba okára.Légy szíves segítsetek.
Válaszokat előre is köszönöm!
Szerintem ha a karbival nem boldogulsz nézz rá a gyújtásra is. Sokszor van hogy üzemanyagproblémára utaló jeleket a rossz gyújtás okozza. Nekem ts-em van azzal jártam ugy hogy 3000-es fordulatig fulladt meg nem húzott rendesen. Kicsit állitottam a gyujtáson és most tökéletes
Lenne egy problémám amit sehogyan sem tudok orvosolni.Szerintem a karburátorral van a bibi csak nem tudom hogy hogyan állítsam be.
Probléma a következő:Beindul az etz 125-ös,alapjárata hidegen 1500ford.Semmi baj nincs alapjáraton,de viszont ha adok neki egy pici gázfröccsöt nem akar felpörögni,inkább fulladozik.Ha játszok a gázzal úgy hogy nagyon picit adok neki akkor nagyon nagyon lassan felpörög és kb 3ezres fordulaton már kitűnően pörög és húzhatom neki.Amint elengedem a gázt és visszaesik alapjáratra ugyan az a helyzet.Húzom a gázt neki (persze nem nyélgázt) és az istenért sem akar felpörögni,inkább fuldoklik majd lefullad.
A súbertű felülről a második rovátkában van,a karbit jó alaposan kifújtam levegővel,nincs benne kosz,a melléklevegő állító csavart teljesen betekertem,majd két egész fordulatot ki (ahogy az le van írva).Gyár 24N karbi van rajta.
Nem jövök rá a hiba okára.Légy szíves segítsetek.
Válaszokat előre is köszönöm!
Az adott tartományban elszegényedik a keveréked ez biztos. Az okát kell megtalálni. Mivel 1/3-ad gázállásig az alapjárati rendszer is beleszól az üzemanyag mennyiségbe, azt nézném át mégegyszer. Lehet részleges dugulás a fúvókánál, vagy máshol, esetleg a főfuvókánál.
Nézd át még egyszer a karbit.
Esetleg a tisztítás után azt próbáld ki azt, hogy a súbertűt átrakod más állásba. Szerintem az is lehet, hiszen kis fordulaton a súber számít, és utána a főfúvóka.
Lenne egy problémám amit sehogyan sem tudok orvosolni.Szerintem a karburátorral van a bibi csak nem tudom hogy hogyan állítsam be.
Probléma a következő:Beindul az etz 125-ös,alapjárata hidegen 1500ford.Semmi baj nincs alapjáraton,de viszont ha adok neki egy pici gázfröccsöt nem akar felpörögni,inkább fulladozik.Ha játszok a gázzal úgy hogy nagyon picit adok neki akkor nagyon nagyon lassan felpörög és kb 3ezres fordulaton már kitűnően pörög és húzhatom neki.Amint elengedem a gázt és visszaesik alapjáratra ugyan az a helyzet.Húzom a gázt neki (persze nem nyélgázt) és az istenért sem akar felpörögni,inkább fuldoklik majd lefullad.
A súbertű felülről a második rovátkában van,a karbit jó alaposan kifújtam levegővel,nincs benne kosz,a melléklevegő állító csavart teljesen betekertem,majd két egész fordulatot ki (ahogy az le van írva).Gyár 24N karbi van rajta.
Nem jövök rá a hiba okára.Légy szíves segítsetek.
Válaszokat előre is köszönöm!
Az adott tartományban elszegényedik a keveréked ez biztos. Az okát kell megtalálni. Mivel 1/3-ad gázállásig az alapjárati rendszer is beleszól az üzemanyag mennyiségbe, azt nézném át mégegyszer. Lehet részleges dugulás a fúvókánál, vagy máshol, esetleg a főfuvókánál.
Nézd át még egyszer a karbit.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm Idom és szerszámok
Lenne egy problémám amit sehogyan sem tudok orvosolni.Szerintem a karburátorral van a bibi csak nem tudom hogy hogyan állítsam be.
Probléma a következő:Beindul az etz 125-ös,alapjárata hidegen 1500ford.Semmi baj nincs alapjáraton,de viszont ha adok neki egy pici gázfröccsöt nem akar felpörögni,inkább fulladozik.Ha játszok a gázzal úgy hogy nagyon picit adok neki akkor nagyon nagyon lassan felpörög és kb 3ezres fordulaton már kitűnően pörög és húzhatom neki.Amint elengedem a gázt és visszaesik alapjáratra ugyan az a helyzet.Húzom a gázt neki (persze nem nyélgázt) és az istenért sem akar felpörögni,inkább fuldoklik majd lefullad.
A súbertű felülről a második rovátkában van,a karbit jó alaposan kifújtam levegővel,nincs benne kosz,a melléklevegő állító csavart teljesen betekertem,majd két egész fordulatot ki (ahogy az le van írva).Gyár 24N karbi van rajta.
Nem jövök rá a hiba okára.Légy szíves segítsetek.
Friggyes Mester írta:Ma kezdtem, de van egy olyan érzésem hogy egyik másik olaj hamar ki fog hullani...
és az ülepedés után azt is nézem össze e lehet újra keverni...mert az majdnem ugyanolyan fontos..
Frici!
Szólj hogy hogyan állsz, mert lehet én is áttérek a munkábajárós motorral etanolra. De előtte lenne kérdésem:
Árban jobban jössz ki?
Bejött fúvókaméretek (hengered?)?
100% etanol?
Nameg hogy milyen olaj lett a nyertes?
Gaszika írta:Egy olyan problémám van hogy ha 10 liter vagy annál többet teszek a tankba és ugye fékezéskor felfröcsen a sapkáig akkor kifolyik, szóval ereszt a sapka, gondolom az cserére érett de arra is gondoltam hogy bennhagyom a régit és rárakom az újat és akkor tuti nem fogja kiereszteni...
Szia!
Szerintem először nézd meg a tanksapka alatt lévő tömítésed. Valószínűleg az a probléma oka, én is így jártam az ETZ-mmel.
Üdv: Mittom
Igen arra a tömítésre gondoltam hogy oda a régihez veszek egy újat és a kettőnél nem fog ereszteni
Gaszika írta:Egy olyan problémám van hogy ha 10 liter vagy annál többet teszek a tankba és ugye fékezéskor felfröcsen a sapkáig akkor kifolyik, szóval ereszt a sapka, gondolom az cserére érett de arra is gondoltam hogy bennhagyom a régit és rárakom az újat és akkor tuti nem fogja kiereszteni...
Szia!
Szerintem először nézd meg a tanksapka alatt lévő tömítésed. Valószínűleg az a probléma oka, én is így jártam az ETZ-mmel.
Egy olyan problémám van hogy ha 10 liter vagy annál többet teszek a tankba és ugye fékezéskor felfröcsen a sapkáig akkor kifolyik, szóval ereszt a sapka, gondolom az cserére érett de arra is gondoltam hogy bennhagyom a régit és rárakom az újat és akkor tuti nem fogja kiereszteni...
Friggyes Mester írta:Etanol 2t olaj ülepedés teszt
Akkor is etanol!!
Avagy, a piás visszatér...
Lehet, hogy tényleg egy vegyészt kellene megkérdezned, mert csak nem akar összejönni ez a keverék. Az is lehet, hogy a 2t olajak valami adalék miatt nem férnek össze az etanollal. Ezt egy szakétő egyből megmondaná egy kis labormunka után, vagy fejből.
Mol Csaba lehet, hogy tudna segíteni.
Egy Henger mind fölött, egy Henger kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen.
Friggyes Mester írta:Ma kezdtem, de van egy olyan érzésem hogy egyik másik olaj hamar ki fog hullani...
és az ülepedés után azt is nézem össze e lehet újra keverni...mert az majdnem ugyanolyan fontos..
Ma kezdtem, de van egy olyan érzésem hogy egyik másik olaj hamar ki fog hullani...
és az ülepedés után azt is nézem össze e lehet újra keverni...mert az majdnem ugyanolyan fontos..
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Sziasztok!
Kérdezném, hogy bejáratás ideje alatt kell-e karburátoron valamit állítani? Súber? Benzin-levegő arány?
Kézikönyvben nem találtam rá utalást, máshol se nagyon.
köszi!
Pointer
Teljesen igaza van Dénesnek. Én is így voltam tavaly tavasszal amikor vettem a motorom. A BVF annyira szét volt kopva, hogy 7l alá nem ment a fogyasztásom.
Kiszámoltam hogy ha vennék egy Bing-t mikor hozná vissza az árát.(akkor még 28k-ért lehetett venni,és a benzin is csak 270volt.)
kb 4000km jött ki nekem is. Meg is vettem. Bambi rezóval és Bing karbival 4fölé nagyon ritkán megy a fogyasztásom. Tavaly csak 5000km-t mentem vele. Vagyis már vissza is hozta az árát.
És nem beszélve a motor működéséről. Én nagyon elcsodálkoztam rajta.Mennyivel szebben, finomabban jár a motor.
Megéri!
Teljesen igaza van Dénesnek. Én is így voltam tavaly tavasszal amikor vettem a motorom. A BVF annyira szét volt kopva, hogy 7l alá nem ment a fogyasztásom.
Kiszámoltam hogy ha vennék egy Bing-t mikor hozná vissza az árát.(akkor még 28k-ért lehetett venni,és a benzin is csak 270volt.)
kb 4000km jött ki nekem is. Meg is vettem. Bambi rezóval és Bing karbival 4fölé nagyon ritkán megy a fogyasztásom. Tavaly csak 5000km-t mentem vele. Vagyis már vissza is hozta az árát.
És nem beszélve a motor működéséről. Én nagyon elcsodálkoztam rajta.Mennyivel szebben, finomabban jár a motor.
Megéri!
csak egyszer legyen ennyi pénzem érezhető teljesítménynövekedés is vagy csak a fogyasztás mérséklődik? Gondolom a gyári kipuffal is jó hatást ér el a dolog.
Teljesen igaza van Dénesnek. Én is így voltam tavaly tavasszal amikor vettem a motorom. A BVF annyira szét volt kopva, hogy 7l alá nem ment a fogyasztásom.
Kiszámoltam hogy ha vennék egy Bing-t mikor hozná vissza az árát.(akkor még 28k-ért lehetett venni,és a benzin is csak 270volt.)
kb 4000km jött ki nekem is. Meg is vettem. Bambi rezóval és Bing karbival 4fölé nagyon ritkán megy a fogyasztásom. Tavaly csak 5000km-t mentem vele. Vagyis már vissza is hozta az árát.
És nem beszélve a motor működéséről. Én nagyon elcsodálkoztam rajta.Mennyivel szebben, finomabban jár a motor.
Megéri!
Ilyen benzinárak mellett miért kell variálni ennyit? Vegyetek egy Bing karbit ha kopott és sokat fogyaszt a Bvf. Néhány ezer km után behozza az árát.
Persze ehhez kell 30 ezer ft, de ezerszer komolyabb, minőségibb stb. mint akármilyen tájváni karbi, vagy sufnizás.
Megéri nem motorozni egy darabig, hogy aztán 6 helyett 3-4-et fogyasszon és értelmesen be lehessen állítani. 2 literes fogyasztáscsökkenésnél 4 ezer km alatt bejön az ára.
Ilyen benzinárak mellett miért kell variálni ennyit? Vegyetek egy Bing karbit ha kopott és sokat fogyaszt a Bvf. Néhány ezer km után behozza az árát.
Persze ehhez kell 30 ezer ft, de ezerszer komolyabb, minőségibb stb. mint akármilyen tájváni karbi, vagy sufnizás.
Megéri nem motorozni egy darabig, hogy aztán 6 helyett 3-4-et fogyasszon és értelmesen be lehessen állítani. 2 literes fogyasztáscsökkenésnél 4 ezer km alatt bejön az ára.
bambi írta:
faszán lehet perselyezni a régi karbit
Hát én ebben nem bízok annyira.
A gáztolattyú gondolom marad ugyanaz a bóvli anyag, na meg a fene sem tudja milyen anyag a persely.
Egy párat csináltattam már.Nagyon szép munka.Itt a srác elérhetősége,postai úton is működik.Ha valakit érdekel a telefonszáma:nulla6 húsz 345685kilenc,Persze nem olcsó 10000ft,de jobb mint egy új kensey karbi ami beállíthatatlan 15000ft-ért.