Üzemanyagellátás

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2327
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: MrDok »

tibi84 írta:Sziasztok!
A karburátor üzemanyagszintjének beállításakor a tűszelep rugós pöckének benyomva kell lenni? Vagy csak amennyire az úszó a súlyától fogva lenyomja?

Kép

Kép
köszi!
üdv.
Szia! A rugós pöcök rugózik :roll: . Az üzemanyagszintet úgy állítod be hogy nem csavarozod össze a karbit, helyére illeszted az alját, majd szépen teleengeded benzinnel, míg elzár az úszó. Ügyelve arra, hogy a karbi kb úgy álljon mint a motoron (kicsit előre dől).
Leemeled az alját, vízszintesen tartod és megnézed meddig van benzinnel.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Avatar
tibi84
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 62
Csatlakozott: 2009.05.20. 22:43
MZ-d típusa: TS250/1 1981
Tartózkodási hely: Fehérvárcsurgó

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: tibi84 »

Sziasztok!
A karburátor üzemanyagszintjének beállításakor a tűszelep rugós pöckének benyomva kell lenni? Vagy csak amennyire az úszó a súlyától fogva lenyomja?


Kép


Kép

köszi!

üdv.
erdos95
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2011.01.08. 23:21
MZ-d típusa: MZ TS 250/1

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: erdos95 »

na sziasztok nekem ez a problémám én igy találtam meg a vázat hogy ki volt ez igy flexelve hogyan tudnám megoldani hogy visszatudjam rakni az eredeti légszűrőházat??
Kép
Avatar
csoka
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 436
Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: csoka »

takzol írta:Sziasztok! A motor indításával kapcsolatban azt szeretném kérdezni, hogy miért van az, hogy hidegen kitűnően -egy, két - rúgásra indul a motorom, melegen meg sokat kell rúgni, hogy beinduljon. ETZ-125-ös gépem van. Segítségeteket, véleményeteket várom.
Üdv.
Szerintem magas az úszószinted.A meleg benzin jobban párolog.Próbáld ki melegen szivatóval,egy-két rugást,ha még nehezebben,vagy csak betolásra indul,akkor megtaláltad a hibát.
Avatar
takzol
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 103
Csatlakozott: 2010.10.03. 08:43
MZ-d típusa: ETZ 125

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: takzol »

Sziasztok! A motor indításával kapcsolatban azt szeretném kérdezni, hogy miért van az, hogy hidegen kitűnően -egy, két - rúgásra indul a motorom, melegen meg sokat kell rúgni, hogy beinduljon. ETZ-125-ös gépem van. Segítségeteket, véleményeteket várom.
Üdv.
Avatar
festékes
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 772
Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
MZ-d típusa: ts250/1
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: festékes »

Matee86 írta:érdekes... :-k
Kíváncsi lennék,mit alakított át pontosan és hogyan tesztelte.

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 13944.html
Ha már egy ajánlott levélbe is belefér akkor csak nem lehet olyan rossz! :mrgreen: \:D/
Avatar
Matee86
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 329
Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
Tartózkodási hely: Szekszárd

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Matee86 »

érdekes... :-k
Kíváncsi lennék,mit alakított át pontosan és hogyan tesztelte.

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 13944.html
Mert azért az Mz a király....!:)
Avatar
POINTER
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 61
Csatlakozott: 2010.02.18. 13:25
MZ-d típusa: Etz 251
Tartózkodási hely: Szeged

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: POINTER »

Sziasztok!
Etz 251-re keresek tankot, enyém javíthatatlan sajnos.
Bocsi, hogy itt érdeklődök, de ritka, mint a fehér holló.... :S:S
Pointer
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3885
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Ha utángyártott az úszó, akkor lehet, hogy lyukas. Ha szétszeded, akkor rázd meg egy picit. Ha lötyög benne a benzin akkor az a probléma.

Tűszelepet cserélt? Az is lehet, hogy átereszt.

A javítás után jött elő a probléma? Vagy szépen fokozatosan? Mennyi idő alatt?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
erdos95
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2011.01.08. 23:21
MZ-d típusa: MZ TS 250/1

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: erdos95 »

hát az úszo meg a fővúvóka ki lett cserélve azt egy profi állitotta be tehát beállitás lehet vagy hát nemtudom :S
Avatar
Devil
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 348
Csatlakozott: 2007.07.16. 20:36
Tartózkodási hely: Kecskemet

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Devil »

erdos95 írta:Sziasztok. Lenne egy kis problémám. Kezdő vagyok és tanácstalan. mit állitsak a karbin ha a motor azt reagálja hogy beinditom nagyon hamar lefullald 3-4 másodpercet jár és utána amikor kiveszem a gyertyát úszik a benzinben meg a kipufogóban is ll a benzin. Babetta gyujtás van rajta és sportlégszűrő. Valaki tudna segiteni hogy kezdjem el beállitani hova állitsam a csavarokat hogy be tudjam lőni rendesen járó motornál?
lehet felakad az úszód vagy rossz a főfúvóka, esetleg kitekeredett, sok lehetőség van
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Gyári szívórendszer a legtutibb, légzáróra letömítve (persze ott legyen rajta lyuk ahol kell), erről sokat tudnék mesélni :mrgreen:

Így a legerősebb leghasználhatóbb és legkisebb fogyasztású is.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3885
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Előszőr építsd vissza gyárira a szívórendszert. Sportszűrővel sose lesz jó. :(
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
erdos95
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2011.01.08. 23:21
MZ-d típusa: MZ TS 250/1

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: erdos95 »

Sziasztok. Lenne egy kis problémám. Kezdő vagyok és tanácstalan. mit állitsak a karbin ha a motor azt reagálja hogy beinditom nagyon hamar lefullald 3-4 másodpercet jár és utána amikor kiveszem a gyertyát úszik a benzinben meg a kipufogóban is ll a benzin. Babetta gyujtás van rajta és sportlégszűrő. Valaki tudna segiteni hogy kezdjem el beállitani hova állitsam a csavarokat hogy be tudjam lőni rendesen járó motornál?
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
xxgabikaxx
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 109
Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
MZ-d típusa: ETZ 125
Tartózkodási hely: Veszprém

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: xxgabikaxx »

Köszi szépen a tippeket! Ha lesz egy kis időm akkor átnézem megint.
Avatar
dkari
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 477
Csatlakozott: 2011.03.19. 21:43
MZ-d típusa: mz ts 150

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: dkari »

xxgabikaxx írta:Sziasztok!

Lenne egy problémám amit sehogyan sem tudok orvosolni.Szerintem a karburátorral van a bibi csak nem tudom hogy hogyan állítsam be.
Probléma a következő:Beindul az etz 125-ös,alapjárata hidegen 1500ford.Semmi baj nincs alapjáraton,de viszont ha adok neki egy pici gázfröccsöt nem akar felpörögni,inkább fulladozik.Ha játszok a gázzal úgy hogy nagyon picit adok neki akkor nagyon nagyon lassan felpörög és kb 3ezres fordulaton már kitűnően pörög és húzhatom neki.Amint elengedem a gázt és visszaesik alapjáratra ugyan az a helyzet.Húzom a gázt neki (persze nem nyélgázt) és az istenért sem akar felpörögni,inkább fuldoklik majd lefullad.
A súbertű felülről a második rovátkában van,a karbit jó alaposan kifújtam levegővel,nincs benne kosz,a melléklevegő állító csavart teljesen betekertem,majd két egész fordulatot ki (ahogy az le van írva).Gyár 24N karbi van rajta.
Nem jövök rá a hiba okára.Légy szíves segítsetek.

Válaszokat előre is köszönöm!
Szerintem ha a karbival nem boldogulsz nézz rá a gyújtásra is. Sokszor van hogy üzemanyagproblémára utaló jeleket a rossz gyújtás okozza. Nekem ts-em van azzal jártam ugy hogy 3000-es fordulatig fulladt meg nem húzott rendesen. Kicsit állitottam a gyujtáson és most tökéletes \:D/
Avatar
Máté
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 675
Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Máté »

MrDok írta:
xxgabikaxx írta:Sziasztok!

Lenne egy problémám amit sehogyan sem tudok orvosolni.Szerintem a karburátorral van a bibi csak nem tudom hogy hogyan állítsam be.
Probléma a következő:Beindul az etz 125-ös,alapjárata hidegen 1500ford.Semmi baj nincs alapjáraton,de viszont ha adok neki egy pici gázfröccsöt nem akar felpörögni,inkább fulladozik.Ha játszok a gázzal úgy hogy nagyon picit adok neki akkor nagyon nagyon lassan felpörög és kb 3ezres fordulaton már kitűnően pörög és húzhatom neki.Amint elengedem a gázt és visszaesik alapjáratra ugyan az a helyzet.Húzom a gázt neki (persze nem nyélgázt) és az istenért sem akar felpörögni,inkább fuldoklik majd lefullad.
A súbertű felülről a második rovátkában van,a karbit jó alaposan kifújtam levegővel,nincs benne kosz,a melléklevegő állító csavart teljesen betekertem,majd két egész fordulatot ki (ahogy az le van írva).Gyár 24N karbi van rajta.
Nem jövök rá a hiba okára.Légy szíves segítsetek.

Válaszokat előre is köszönöm!
Az adott tartományban elszegényedik a keveréked ez biztos. Az okát kell megtalálni. Mivel 1/3-ad gázállásig az alapjárati rendszer is beleszól az üzemanyag mennyiségbe, azt nézném át mégegyszer. Lehet részleges dugulás a fúvókánál, vagy máshol, esetleg a főfuvókánál.
Nézd át még egyszer a karbit.
Esetleg a tisztítás után azt próbáld ki azt, hogy a súbertűt átrakod más állásba. Szerintem az is lehet, hiszen kis fordulaton a súber számít, és utána a főfúvóka.
Avatar
MrDok
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2327
Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Hőgyész
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: MrDok »

xxgabikaxx írta:Sziasztok!

Lenne egy problémám amit sehogyan sem tudok orvosolni.Szerintem a karburátorral van a bibi csak nem tudom hogy hogyan állítsam be.
Probléma a következő:Beindul az etz 125-ös,alapjárata hidegen 1500ford.Semmi baj nincs alapjáraton,de viszont ha adok neki egy pici gázfröccsöt nem akar felpörögni,inkább fulladozik.Ha játszok a gázzal úgy hogy nagyon picit adok neki akkor nagyon nagyon lassan felpörög és kb 3ezres fordulaton már kitűnően pörög és húzhatom neki.Amint elengedem a gázt és visszaesik alapjáratra ugyan az a helyzet.Húzom a gázt neki (persze nem nyélgázt) és az istenért sem akar felpörögni,inkább fuldoklik majd lefullad.
A súbertű felülről a második rovátkában van,a karbit jó alaposan kifújtam levegővel,nincs benne kosz,a melléklevegő állító csavart teljesen betekertem,majd két egész fordulatot ki (ahogy az le van írva).Gyár 24N karbi van rajta.
Nem jövök rá a hiba okára.Légy szíves segítsetek.

Válaszokat előre is köszönöm!
Az adott tartományban elszegényedik a keveréked ez biztos. Az okát kell megtalálni. Mivel 1/3-ad gázállásig az alapjárati rendszer is beleszól az üzemanyag mennyiségbe, azt nézném át mégegyszer. Lehet részleges dugulás a fúvókánál, vagy máshol, esetleg a főfuvókánál.
Nézd át még egyszer a karbit.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Avatar
xxgabikaxx
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 109
Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
MZ-d típusa: ETZ 125
Tartózkodási hely: Veszprém

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: xxgabikaxx »

Sziasztok!

Lenne egy problémám amit sehogyan sem tudok orvosolni.Szerintem a karburátorral van a bibi csak nem tudom hogy hogyan állítsam be.
Probléma a következő:Beindul az etz 125-ös,alapjárata hidegen 1500ford.Semmi baj nincs alapjáraton,de viszont ha adok neki egy pici gázfröccsöt nem akar felpörögni,inkább fulladozik.Ha játszok a gázzal úgy hogy nagyon picit adok neki akkor nagyon nagyon lassan felpörög és kb 3ezres fordulaton már kitűnően pörög és húzhatom neki.Amint elengedem a gázt és visszaesik alapjáratra ugyan az a helyzet.Húzom a gázt neki (persze nem nyélgázt) és az istenért sem akar felpörögni,inkább fuldoklik majd lefullad.
A súbertű felülről a második rovátkában van,a karbit jó alaposan kifújtam levegővel,nincs benne kosz,a melléklevegő állító csavart teljesen betekertem,majd két egész fordulatot ki (ahogy az le van írva).Gyár 24N karbi van rajta.
Nem jövök rá a hiba okára.Légy szíves segítsetek.

Válaszokat előre is köszönöm!
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Friggyes Mester írta:Ma kezdtem, de van egy olyan érzésem hogy egyik másik olaj hamar ki fog hullani...
és az ülepedés után azt is nézem össze e lehet újra keverni...mert az majdnem ugyanolyan fontos..
Frici!
Szólj hogy hogyan állsz, mert lehet én is áttérek a munkábajárós motorral etanolra. :) De előtte lenne kérdésem:
Árban jobban jössz ki?
Bejött fúvókaméretek (hengered?)?
100% etanol?
Nameg hogy milyen olaj lett a nyertes? :)
Avatar
Gaszika
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 182
Csatlakozott: 2010.09.28. 18:58
MZ-d típusa: Mz ETZ 125
Tartózkodási hely: Kaposvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Gaszika »

Mittom írta:
Gaszika írta:Egy olyan problémám van hogy ha 10 liter vagy annál többet teszek a tankba és ugye fékezéskor felfröcsen a sapkáig akkor kifolyik, szóval ereszt a sapka, gondolom az cserére érett de arra is gondoltam hogy bennhagyom a régit és rárakom az újat és akkor tuti nem fogja kiereszteni...
Szia!

Szerintem először nézd meg a tanksapka alatt lévő tömítésed. Valószínűleg az a probléma oka, én is így jártam az ETZ-mmel. :)

Üdv: Mittom
Igen arra a tömítésre gondoltam hogy oda a régihez veszek egy újat és a kettőnél nem fog ereszteni
Avatar
Mittom
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2011.01.31. 13:25
MZ-d típusa: Etz 250 De Lux

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Mittom »

Gaszika írta:Egy olyan problémám van hogy ha 10 liter vagy annál többet teszek a tankba és ugye fékezéskor felfröcsen a sapkáig akkor kifolyik, szóval ereszt a sapka, gondolom az cserére érett de arra is gondoltam hogy bennhagyom a régit és rárakom az újat és akkor tuti nem fogja kiereszteni...
Szia!

Szerintem először nézd meg a tanksapka alatt lévő tömítésed. Valószínűleg az a probléma oka, én is így jártam az ETZ-mmel. :)

Üdv: Mittom
Avatar
Gaszika
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 182
Csatlakozott: 2010.09.28. 18:58
MZ-d típusa: Mz ETZ 125
Tartózkodási hely: Kaposvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Gaszika »

Egy olyan problémám van hogy ha 10 liter vagy annál többet teszek a tankba és ugye fékezéskor felfröcsen a sapkáig akkor kifolyik, szóval ereszt a sapka, gondolom az cserére érett de arra is gondoltam hogy bennhagyom a régit és rárakom az újat és akkor tuti nem fogja kiereszteni...
Avatar
petrvs
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 160
Csatlakozott: 2010.12.06. 23:29
MZ-d típusa: DL 650 V-Strom
Tartózkodási hely: Monor

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: petrvs »

MZCs írta:
Friggyes Mester írta:Etanol 2t olaj ülepedés teszt

Kép

Akkor is etanol!!
Avagy, a piás visszatér...
Majd valami jelmagyarázatot fűzzél a képhez, mert én csak fecskendőket, gyufaszálat, meg pár gyanús szinű nemtudommit látok. #-o
Csatlakozom MZCs-hez...mik a fejlemények? Előre is köszi :!:
Motorradwerke Zschopau Einzylinder Telegabel Zentralkastenrahmen 251 - ez Motor!
Avatar
Cickány
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 360
Csatlakozott: 2009.03.31. 15:51
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 de Luxe
Tartózkodási hely: UK, Skócia

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Cickány »

bambi írta:
Friggyes Mester írta:Mert ő vegyész?
Nem de ért az alkoholhoz :)
És totál felszívódott... Mint a tiszta alkohol...
Kicsi Brümi megy, mint vaddisznó.
Avatar
tjacint
defektes
defektes
Hozzászólások: 889
Csatlakozott: 2009.03.22. 23:34
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: tjacint »

Friggyes Mester írta:Etanol 2t olaj ülepedés teszt

Kép

Akkor is etanol!!
Avagy, a piás visszatér...
Lehet, hogy tényleg egy vegyészt kellene megkérdezned, mert csak nem akar összejönni ez a keverék. Az is lehet, hogy a 2t olajak valami adalék miatt nem férnek össze az etanollal. Ezt egy szakétő egyből megmondaná egy kis labormunka után, vagy fejből.

Mol Csaba lehet, hogy tudna segíteni.
Egy Henger mind fölött, egy Henger kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen.
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: bambi »

Friggyes Mester írta:Meglepő és elkeserítő az eredmény..eddig
:smt110 :smt110
Avatar
Krepp
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 970
Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Krepp »

Meglepő és elkeserítő az eredmény..eddig
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: bambi »

Friggyes Mester írta:Mert ő vegyész?
Nem de ért az alkoholhoz :)
Avatar
Krepp
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 970
Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Krepp »

Mert ő vegyész?
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Avatar
bluerider
A szállító (Blue Szlí)
A szállító (Blue Szlí)
Hozzászólások: 1682
Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Szolnok

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: bluerider »

Ha lenne még Ghost segíthetne a vizsgálatban! 8)
A lepényhal megy elöl, a remény hal meg utoljára!
Avatar
Mittom
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2011.01.31. 13:25
MZ-d típusa: Etz 250 De Lux

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Mittom »

kobra írta:130
A főoldalon van letöltés\szerelés részben minden ilyen információt megtalálsz.
Szia!

Köszi a segítséget!

Mittom
Avatar
MZCs
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 811
Csatlakozott: 2009.10.04. 11:04
MZ-d típusa: ETZ-251
Tartózkodási hely: Budapest - Füzesgyarmat
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: MZCs »

Friggyes Mester írta:Etanol 2t olaj ülepedés teszt

Kép

Akkor is etanol!!
Avagy, a piás visszatér...
Majd valami jelmagyarázatot fűzzél a képhez, mert én csak fecskendőket, gyufaszálat, meg pár gyanús szinű nemtudommit látok. #-o
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: bambi »

Friggyes Mester írta:Ma kezdtem, de van egy olyan érzésem hogy egyik másik olaj hamar ki fog hullani...
és az ülepedés után azt is nézem össze e lehet újra keverni...mert az majdnem ugyanolyan fontos..
Erre bezzeg van ideje :-" :D
Avatar
Krepp
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 970
Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Krepp »

Ma kezdtem, de van egy olyan érzésem hogy egyik másik olaj hamar ki fog hullani...
és az ülepedés után azt is nézem össze e lehet újra keverni...mert az majdnem ugyanolyan fontos..
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Avatar
kiszsebi
Zsebi San (kőműves)
Zsebi San (kőműves)
Hozzászólások: 2824
Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
Tartózkodási hely: Százhalombatta

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kiszsebi »

KILL3R etz írta:Aztán honnan a tű? :lol: :twisted:

Melyik olaj lett a legjobb?
Milyen tű? Csak fecskendők...
És egy ilyen teszt nem 2 nap...
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
Avatar
KILL3R etz
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 3885
Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: KILL3R etz »

Aztán honnan a tű? :lol: :twisted:

Melyik olaj lett a legjobb?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk...
"
Avatar
Krepp
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 970
Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Krepp »

Etanol 2t olaj ülepedés teszt

Kép

Akkor is etanol!!
Avagy, a piás visszatér...
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Avatar
kobra
Alapító tag
Alapító tag
Hozzászólások: 955
Csatlakozott: 2007.11.27. 19:47
MZ-d típusa: ETZ250
Tartózkodási hely: Reading (UK), Dunakeszi (HUN)

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kobra »

130
A főoldalon van letöltés\szerelés részben minden ilyen információt megtalálsz.
Avatar
Mittom
biciklis
biciklis
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2011.01.31. 13:25
MZ-d típusa: Etz 250 De Lux

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Mittom »

Sziasztok!

Valaki meg tudná nekem mondani, hogy az ETZ 250-nek mekkora a gyári főfúvókája?

Köszönöm előre is!

Üdv: Mittom
Avatar
POINTER
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 61
Csatlakozott: 2010.02.18. 13:25
MZ-d típusa: Etz 251
Tartózkodási hely: Szeged

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: POINTER »

Dénes írta:Pedig benne van a Bibilánkban. ;)

Súber kerüljön egyel feljebb (dúsabb keverék).
Köszi!
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Pedig benne van a Bibilánkban. ;)

Súber kerüljön egyel feljebb (dúsabb keverék).
Avatar
POINTER
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 61
Csatlakozott: 2010.02.18. 13:25
MZ-d típusa: Etz 251
Tartózkodási hely: Szeged

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: POINTER »

Sziasztok!
Kérdezném, hogy bejáratás ideje alatt kell-e karburátoron valamit állítani? Súber? Benzin-levegő arány?
Kézikönyvben nem találtam rá utalást, máshol se nagyon.
köszi!
Pointer
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: bambi »

kobra írta:Igen Nova ez az!

Teljesen igaza van Dénesnek. Én is így voltam tavaly tavasszal amikor vettem a motorom. A BVF annyira szét volt kopva, hogy 7l alá nem ment a fogyasztásom.
Kiszámoltam hogy ha vennék egy Bing-t mikor hozná vissza az árát.(akkor még 28k-ért lehetett venni,és a benzin is csak 270volt.)
kb 4000km jött ki nekem is. Meg is vettem. Bambi rezóval és Bing karbival 4fölé nagyon ritkán megy a fogyasztásom. Tavaly csak 5000km-t mentem vele. Vagyis már vissza is hozta az árát.
És nem beszélve a motor működéséről. Én nagyon elcsodálkoztam rajta.Mennyivel szebben, finomabban jár a motor.
Megéri!
Még most is 28000ft a karbi sajna . :?
Avatar
nova001155
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 728
Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
Tartózkodási hely: Bácsbokod

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: nova001155 »

kobra írta:Igen Nova ez az!

Teljesen igaza van Dénesnek. Én is így voltam tavaly tavasszal amikor vettem a motorom. A BVF annyira szét volt kopva, hogy 7l alá nem ment a fogyasztásom.
Kiszámoltam hogy ha vennék egy Bing-t mikor hozná vissza az árát.(akkor még 28k-ért lehetett venni,és a benzin is csak 270volt.)
kb 4000km jött ki nekem is. Meg is vettem. Bambi rezóval és Bing karbival 4fölé nagyon ritkán megy a fogyasztásom. Tavaly csak 5000km-t mentem vele. Vagyis már vissza is hozta az árát.
És nem beszélve a motor működéséről. Én nagyon elcsodálkoztam rajta.Mennyivel szebben, finomabban jár a motor.
Megéri!
csak egyszer legyen ennyi pénzem :D érezhető teljesítménynövekedés is vagy csak a fogyasztás mérséklődik? Gondolom a gyári kipuffal is jó hatást ér el a dolog.
Avatar
kobra
Alapító tag
Alapító tag
Hozzászólások: 955
Csatlakozott: 2007.11.27. 19:47
MZ-d típusa: ETZ250
Tartózkodási hely: Reading (UK), Dunakeszi (HUN)

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kobra »

Igen Nova ez az!

Teljesen igaza van Dénesnek. Én is így voltam tavaly tavasszal amikor vettem a motorom. A BVF annyira szét volt kopva, hogy 7l alá nem ment a fogyasztásom.
Kiszámoltam hogy ha vennék egy Bing-t mikor hozná vissza az árát.(akkor még 28k-ért lehetett venni,és a benzin is csak 270volt.)
kb 4000km jött ki nekem is. Meg is vettem. Bambi rezóval és Bing karbival 4fölé nagyon ritkán megy a fogyasztásom. Tavaly csak 5000km-t mentem vele. Vagyis már vissza is hozta az árát.
És nem beszélve a motor működéséről. Én nagyon elcsodálkoztam rajta.Mennyivel szebben, finomabban jár a motor.
Megéri!
Avatar
nova001155
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 728
Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
Tartózkodási hely: Bácsbokod

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: nova001155 »

Dénes írta:Kicsit durva leszek, de:

Ilyen benzinárak mellett miért kell variálni ennyit? Vegyetek egy Bing karbit ha kopott és sokat fogyaszt a Bvf. Néhány ezer km után behozza az árát.
Persze ehhez kell 30 ezer ft, de ezerszer komolyabb, minőségibb stb. mint akármilyen tájváni karbi, vagy sufnizás.
Megéri nem motorozni egy darabig, hogy aztán 6 helyett 3-4-et fogyasszon és értelmesen be lehessen állítani. 2 literes fogyasztáscsökkenésnél 4 ezer km alatt bejön az ára.
Erről a szépségről beszélsz?
http://molnarmotor.hu/termek/etz_251_-_ ... _bing.html
Avatar
Dénes
fi#azsoké
fi#azsoké
Hozzászólások: 2738
Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Dénes »

Kicsit durva leszek, de:

Ilyen benzinárak mellett miért kell variálni ennyit? Vegyetek egy Bing karbit ha kopott és sokat fogyaszt a Bvf. Néhány ezer km után behozza az árát.
Persze ehhez kell 30 ezer ft, de ezerszer komolyabb, minőségibb stb. mint akármilyen tájváni karbi, vagy sufnizás.
Megéri nem motorozni egy darabig, hogy aztán 6 helyett 3-4-et fogyasszon és értelmesen be lehessen állítani. 2 literes fogyasztáscsökkenésnél 4 ezer km alatt bejön az ára.
Avatar
bambi
Mágus
Mágus
Hozzászólások: 2535
Csatlakozott: 2007.07.21. 11:33

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: bambi »

Atilla írta:
bambi írta: faszán lehet perselyezni a régi karbit :wink:
Hát én ebben nem bízok annyira.
A gáztolattyú gondolom marad ugyanaz a bóvli anyag, na meg a fene sem tudja milyen anyag a persely.
Egy párat csináltattam már.Nagyon szép munka.Itt a srác elérhetősége,postai úton is működik.Ha valakit érdekel a telefonszáma:nulla6 húsz 345685kilenc,Persze nem olcsó 10000ft,de jobb mint egy új kensey karbi ami beállíthatatlan 15000ft-ért. :)
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég