
Akkor is etanol!!
Avagy, a piás visszatér...
Köszi!Dénes írta:Pedig benne van a Bibilánkban.
Súber kerüljön egyel feljebb (dúsabb keverék).
Még most is 28000ft a karbi sajna .kobra írta:Igen Nova ez az!
Teljesen igaza van Dénesnek. Én is így voltam tavaly tavasszal amikor vettem a motorom. A BVF annyira szét volt kopva, hogy 7l alá nem ment a fogyasztásom.
Kiszámoltam hogy ha vennék egy Bing-t mikor hozná vissza az árát.(akkor még 28k-ért lehetett venni,és a benzin is csak 270volt.)
kb 4000km jött ki nekem is. Meg is vettem. Bambi rezóval és Bing karbival 4fölé nagyon ritkán megy a fogyasztásom. Tavaly csak 5000km-t mentem vele. Vagyis már vissza is hozta az árát.
És nem beszélve a motor működéséről. Én nagyon elcsodálkoztam rajta.Mennyivel szebben, finomabban jár a motor.
Megéri!
csak egyszer legyen ennyi pénzemkobra írta:Igen Nova ez az!
Teljesen igaza van Dénesnek. Én is így voltam tavaly tavasszal amikor vettem a motorom. A BVF annyira szét volt kopva, hogy 7l alá nem ment a fogyasztásom.
Kiszámoltam hogy ha vennék egy Bing-t mikor hozná vissza az árát.(akkor még 28k-ért lehetett venni,és a benzin is csak 270volt.)
kb 4000km jött ki nekem is. Meg is vettem. Bambi rezóval és Bing karbival 4fölé nagyon ritkán megy a fogyasztásom. Tavaly csak 5000km-t mentem vele. Vagyis már vissza is hozta az árát.
És nem beszélve a motor működéséről. Én nagyon elcsodálkoztam rajta.Mennyivel szebben, finomabban jár a motor.
Megéri!
Erről a szépségről beszélsz?Dénes írta:Kicsit durva leszek, de:
Ilyen benzinárak mellett miért kell variálni ennyit? Vegyetek egy Bing karbit ha kopott és sokat fogyaszt a Bvf. Néhány ezer km után behozza az árát.
Persze ehhez kell 30 ezer ft, de ezerszer komolyabb, minőségibb stb. mint akármilyen tájváni karbi, vagy sufnizás.
Megéri nem motorozni egy darabig, hogy aztán 6 helyett 3-4-et fogyasszon és értelmesen be lehessen állítani. 2 literes fogyasztáscsökkenésnél 4 ezer km alatt bejön az ára.
Egy párat csináltattam már.Nagyon szép munka.Itt a srác elérhetősége,postai úton is működik.Ha valakit érdekel a telefonszáma:nulla6 húsz 345685kilenc,Persze nem olcsó 10000ft,de jobb mint egy új kensey karbi ami beállíthatatlan 15000ft-ért.Atilla írta:Hát én ebben nem bízok annyira.bambi írta: faszán lehet perselyezni a régi karbit
A gáztolattyú gondolom marad ugyanaz a bóvli anyag, na meg a fene sem tudja milyen anyag a persely.
pedig lehet ,fasza vastag a falaAtilla írta:Hát én ebben nem bízok annyira.bambi írta: faszán lehet perselyezni a régi karbit
A gáztolattyú gondolom marad ugyanaz a bóvli anyag, na meg a fene sem tudja milyen anyag a persely.
Hát én ebben nem bízok annyira.bambi írta: faszán lehet perselyezni a régi karbit
faszán lehet perselyezni a régi karbitAtilla írta:Nekem nem jött be a csatos. Nem tetszett a hangja sem a motornak. Elmentem vele kb 4000 km-t és nem tudtam megszokni. Kis fordulatra nagy szopások árán sikerült belőni, viszont olyan volt a hangja mintha teljes terhelésen sokat kapna, de nem kapott sokat. Cserélgettem a fúvókákat, túrán 4 liter környékén evett, ami nagyon kevés. A gyertya is inkább a szegény keverék felé mutatott, mégsem ment rendesen. Cseréltem mindent mindenhol, részterhelésen jó volt, de nem lehetett vele egy rendeset motorozni. Addig szopatott, amíg ledobtam róla és visszakerült a kopott eredeti.
Alapjárat tényleg jó volt, de az meg nem érdekel.
Mellesleg nem tudom milyen szar anyagból készítik a MZ porlasztót, de 20-30 éves japán porlasztókban minden áll ahogy kell.
Ebben meg a gáztolattyú még kézben megrázva is zörög. Nem láttam még így szétkopni porlasztót, ahogy a BVF tud.
De majd egyszer nem leszek smucig és veszek rá egy Binget!
emlékszel ! Tátra tura az enyémen csatos van, 5 - 5,5 l és hegynek felfele is megyPerec írta:Senki nem tudott nekem ETZ 250 városi fogyasztást mondani, azóta mértem egyet: nov közepétől-jan közepéig: 209,6km tiszta (vidéki) városi motorozás 2-3 km-es etapokkal.
5,25l/100km
Közben volt 5-6 gyertyapucolás-csere, egy aksi töltés, némi káromkodás, 3x toltam, mert csak majdnem jutottam el a célig, máskor meg indítani nem tudtam. B6HS-t is tettem bele (175-225-ös hőérték), de hiába.
Rászántam magam és csökkentettem a benzinszinten (túl magas volt) és a főfúvókán, (tű valahol középen) aztán meg 3 hétig pihent, mert nem tudtam elindítani (-5 fokban), amikor szétszedtem meg ereszteni kezdett a benzincső mellett![]()
Remélem Gyurma túráig sikerül valahogy belőni ezt a (fránya) 251-es karbit a membránhoz... eddig gyenge/gyengébb a motor (120-135-ös fúvókáig, összes tűállás, alacsony-magas benzinszint), magasabb fogyasztás (BN2-5 + 0,5-1 liter) és városi gyertyazabálás a mérleg.
Most ott tartok, hogy kezdek beletörődni a kisebb nyomatékba (majd teszek fel 20-as lánckereket), és elmegyek szegény beállítás felé, hátha legalább fogyasztás, füstölés és üzembiztonság terén megveri a régi karbit.
Ha valaki cserélt 250->251 karbit mit tapasztalt a kiváló alapjáraton kívül?
Az teljesen korrekt...bomber93 írta:Stravkó írta:Most mennyit fogyaszt?
Még nincs nálam de gazdája szerint átlagosan város/ótópálya 4 liter.
Válasz az elektronika topickban.mahor írta:Heló én azt szeretném kérdezni hogy mért hátrafelé megy az MZ-m 2,3,4 be is be tettem de akkoris hátrafelé ment mi a balya?
Stravkó írta:Most mennyit fogyaszt?
z25z! azért gondolok a karbira, mert volt idő hogy naponta állítgattam a karbi beállításaimat, és volt hogy egyre jobb volt a fogyasztóval és anélküli alapjárat, tehát közelített egymáshoz, de a motor elkopott és már abszolút más alapjáratom van fogyasztóval, vagy anélkül. Viszont azért felteszem a kérdést az elektronika rovatban is, hátha! üdv cskaparoz25z írta:ehhh....arra nem gondoltal, hogy inkabb az elektronikat kellene atnezni? percig nem biztos, (szerintem 100%) hogy nem a karburatorbeallitasoddal van baj...
talalos kerdes:
1:mi koze a lampanak a karbuartorhoz?
2:miert esik le a fordulat, ha fogyasztot kapcsolsz ra?
Ha megvan a valasz akkor a megoldas is
Eszteregályos megoldja a problémáidat.pviktor írta:Neked a karbin és a szívótorkon nem kellett alakítani semmi se? Mert nekem nem akar összemenni. És a légszűrőgumit hogy tetted fel rá, mert ugye az meg nagy a menetes részre!kr írta:Viktor,
Az alapjárati rendszer ...
Neked a karbin és a szívótorkon nem kellett alakítani semmi se? Mert nekem nem akar összemenni. És a légszűrőgumit hogy tetted fel rá, mert ugye az meg nagy a menetes részre!kr írta:Viktor,
Az alapjárati rendszer külön kis csövön kapta a levegőt(a srácok által belinkelt képen is így van). Nem tudom milyen motoron volt, gondolom ezen is múlik. Én a hozzá tartozó csonkot kihúztam a karbiból, és ledugóztam. Aztán, mivel a BVF-hez hasonló járat is volt a levegőnek, csak azt meg gyárilag öntötték ki valami nagyon puha fémmel(ez is látszik a képen), lassú fordulaton egy 4.5-ös fúróval kifúrtam belőle. Így pont úgy működik, mint az eredeti. Őszinte leszek még csak beindítottam vele a gépet. Mivel átkúrtak a blokkal szét is kaptam az egészet. De könnyen indult vele, jól vette a gázt. Azért tettem rá, mert az eredeti menthetetlenül szétkopott. Ez viszont a végtelenségig variálható.
Nekem is 28-as lesz rajta. Miért kellett kifurkálni meg ledugózni? Nem volt jó a karbi? Jól besikerült állítani? Jobb lett mint a gyárival?kr írta:Jó ez Dellorto phbh porlasztó, én egy 28-ast raktam a trophyra. Állítható mindene, cserélhető a tű, meg minden alkatrész. Mondjuk érdemes megnézni, az enyém alapjárati rendszerét ki kellett fúrni, máshol meg ledugózni.
A kiállóval a schuber helyzetét állítod, a süllyesztettel a levegő mennyiségét szabályozod.pviktor írta: És ezeknél a karbiknál, hogy tudom állítani az alapjáratot? Mert ugyebár egy oldalt két csavar van, az egyik ami süllyesztve van, azt nem tudom mi, a másik ami kicsit kiáll az meg szerintem a levegőcsavar.
http://s2.postimage.org/1wx5h7ag4/b955_1_big.jpg
És ezeknél a karbiknál, hogy tudom állítani az alapjáratot? Mert ugyebár egy oldalt két csavar van, az egyik ami süllyesztve van, azt nem tudom mi, a másik ami kicsit kiáll az meg szerintem a levegőcsavar.matt1989 írta:Alacsony fordulaton szerintem még kicsit sokat kap, de a középső és felső tartományban nagyon jó.
Két személlyel a Bakonyban már mértem vele 8 literes fogyasztást is, de épített rezó van rajta, 300-as henger és a vezérlésbe is bele van piszkálva.
Átlagban 5,5 és 6,5 körüli lehet a fogyasztás, egyenletes az alapjárat és a legnagyobb hidegben is beindul, még szívatózni sem kell sokáig.
A súbere az életben nem fog kikopni.
Jobb mint a gyárival? Fogyasztás? Másnak valami tapasztalata?matt1989 írta:Nekem egy 32-es dellorto van fent, Cagiva Mito-n volt.
Kb. 2-4 hónap volt mire sikerült belőni a karbit teljesen laikusként, de aki ért hozzá és nekifekszik szerintem 1 hét alatt kitapasztalhatja.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég