Ez 90%ban 95-100utazó ,dinamikus vezetés mellett.
És volt benne egy 120km kétszemélyes túra. ugyancsak 95-100 utazóval. sőt....

Sztem egész jó.

Alfa írta:Tolatás = túl nagy előgyújtás. Annyival hamarabb gyújt, hogy a robbanás megfordítja. Vedd kisebbre, 4 mm-el is kipróbáltam azzal sem tolatott 1000es alapjárat után sem. Neked valami nagyon el lehet állítva.
Előgyula: 3mm
Megszakítóhézag: 0,4 mm is lehet
Ezzel sosem fog megfordulni...
Amúgy épp a napokban tesztelgettem kicsit az optós gyújtással, mert azt könnyű állítani.
4 mm esetén (számomra) meglepő volt, de alul ment jól, 2-3000 között nyomatékból remekül lehetett vele rötyögtetni. A viselkedése amúgy lomha volt, húztam neki, a hangja jó volt, de nem igazán volt arcletépő a gyorsulás, és nem szerette a 4500 feletti fordulatot sem.
3mm esetén alul (2-3000 között) igen érezhetően gyengébb. Viszont 3000 felett kb 7000 ig baromi jól húz, az embernek egyszerűen nincs kedve alacsony fordulaton járatni ha magasan is tud.
Ez persze már lehet h elektronika topicTud erre valaki magyarázatot? Én fordítva gondoltam: Kis fordulaton később kell gyújtani (kis előgyújtás), mert a dugónak az előgyújtás ideje alatt kell felérni, így ezzel összhangban nagy fordulaton meg előbb, hogy meglegyen az idő a robbanáshoz és ne már leszálló ágban lökje meg, hanem fent. Vagy ezek szerint mégsem? Elég durva a különbség. Mérőórás gyújtásállítót csináltam, a méréssel nem lehet gond.
Nézd meg hogy nem nyit-e véletlenül kétszer. Ha üt a forgórész, előfordul. Akkor mehet hátrafelé... Kalapáccsal finoman ütve központosítható az excenter, hogy rendesen dolgozzon. Persze ne direktbe üsd, hanem valami közbeiktatásával.joy69 írta:Kössz fiuk az ajánlatot..
az elögyujtással is baj lehet,mert beállitottam az itt
letölthető adatok alapján...(3mm)
és kis alapjáraton,lelassult és elindult
visszafelé a főtengely.
és ez komoly,betettem sebességbe,
és tolatott a csodagép...
Csak a TS-t tudom az 3 mm. Gondolom az etz is hasonló. Nekem 3 mm-el még nem sikerült hátrafele mennem.joy69 írta:Gyurmooo.
neked tudnod kéne,hogy a 0,35 ös fuvoka
melyik ETZ hez való!?
ja és egy Pannoniás haver
azt mondta,hogy előgyujtásnak 0,25mm kell,
nem 3mm!
és akkor nem röffen hátrafelé...-
szerintetek,mi a tuti előgyujtás a 250es ETZ nek?
köszi,ha válaszoltok.
szia csikin.csikin írta:Az 5.2es fogyasztás akár jó is lenne de akkor cserében mennie kéne mint az ökörSzerintem takarítsd ki és állítsd be a "régi" csatos karbit, az a tuti
Nem tudok róla. Hogy érted???Alfa írta:Ezmiez? BVF síktolattyús karbit is gyártott?
nemh0o2a7j6 írta:A 22-es és 24 BVF-ekhez ugyanakkora súber+tű való?
Ott a pont, lehet ez lenne a tuti:W Csak kár hogy az pénzbe is kerülne... Az MZ karbik viszont ott figyelnek a garázsban, max fúvókára kell költeni ha úgy adódik. De még mielőtt nekiállok majd konzultálok járműmotorok profommal, bár ő már azon is hüledezett hogy smirglivel illesztettem a dugattyútDénes írta:Hmm és mi lenne ha 2 Binget raknál rá?
Igen, közben picit visszaolvasgattam bing témában, köszihell írta:Teljesen jó minden csak fel kell rakni a Bing-et! Át kell fúvókázni (tesztelni kell melyik lesz a nyerő főfúvóka). De ezeket már mindet leírták itt szépen kivesézve mindent ami a lényeges.
Majd számolgatok és átgondolom a lehetőségeket. De egyelőre jegelem a projektet (hasonlóan az oldaltámasz és egyéb dolgokhoz) mert 8 nap múlva államvizsga, nekem meg még hiányzik pár tétel + még semmit sem tanultam. Úgyhogy ez a karbi dolog még kb 2 hetet várat magára, bármennyire is piszkálja a csőröm...csikin írta:Csak te ne két kisTZ karbit tegyél rá akkor:) Annak a pancsinak gyárilag akkora a torka mint a kisTZ-é.
Kíváncsi vagyok az eredményre
Az idő pedig nagy úr...... nekem is van így néhány dolgom, csak idő kérdése....gabsic írta:Csak idő kérdése a dolog
Szia!MrDok írta: Szia!
Eddigi tapasztalataim szerint nem csak a karbi a szűk keresztmetszet a motorokon. Egy légcső, légszűrő hangolással, rezó felszereléssel hatalmas többletet lehet elérni teljesítményben, a gyári karbival is, csak nagyobb fúvókák kellenek........ Érdekes lenne egy ilyen megoldás, de a kipufogó akkorát folyt rajta, hogy nem lenne értelme a nagy munkának!
Persze ha együtt módosul minden szükséges elem, akkor más a helyzet!
Szia!gabsic írta:JA amúgy ma megmozgatta valami a fantáziámat... csak pont nem volt nálam a fényképező...
Szomszéd árul vaterán pannónia cuccokat, reggel jött hozzá egy fószer pár alkatrészért egy P10-essel. Persze amikor meghallottam mentem ki egyből megnézni a vasat, hááááát csak pislogtam
Két karburátorosra volt megcsinálva a jó öreg egyhengeres, konkrétan két darab kisETZ karbi volt rajta. Egymás mellett. Pár szót beszélgettem a faszival, hogy ez miért jó? Azt mondja sokkal kevesebbet eszik a vas (7 helyett 4.5-5), szinte minden fordulaton jobban megy, és mivel úgy van beállítva, hogy az egyik a másikhoz képest kicsit később kezd nyitni ezért nagyon fasza lágy részterhelési átmenet van.
Volt csinálva egy Y alakú csonk amire rámentek a karbik egymás mellett, valami zseniális megoldás.
ETZ gázmarkolat volt rajta, abba volt a 2db gázbowden befűzve.
Piszkálja a csőröm a 251-nél mit lehetne kezdeni egy ilyen megoldással
A csonkot megcsinálni nem okoz gondot, bekarbuálni viszont érdekes meló lehet![]()
![]()
Megpróbálom dúsabra álítani mit mutat, és köszönöm a tanácsokat.Alfa írta:Szerintem simán belefér a szürke gyertya esetén a tű dúsabbra állítása is. Mert nem 2500 on lesz az szürke, hanem amikor tényleg megy is. Aztán a színárnyalatokkal ha a barna már megvan, lehet játszogatnilaci0609 írta:A gyertyám olyan galambszürkére van kiégve, akkor valószinű dúsítanom kellene a keveréket azaz levegőcsavar befele . Most 3/4 fordulatra van kitekerve ,elégé kopott lehet a karbim mert a súber is nagyon csörög.
Szerintem simán belefér a szürke gyertya esetén a tű dúsabbra állítása is. Mert nem 2500 on lesz az szürke, hanem amikor tényleg megy is. Aztán a színárnyalatokkal ha a barna már megvan, lehet játszogatnilaci0609 írta:A gyertyám olyan galambszürkére van kiégve, akkor valószinű dúsítanom kellene a keveréket azaz levegőcsavar befele . Most 3/4 fordulatra van kitekerve ,elégé kopott lehet a karbim mert a súber is nagyon csörög.
Ha felrakod a legfelsőbe akkor továbbszegényited.kobra írta:Sztem is!
Félek hogy csak azért barnult be az eleje,mert bedöcögtem az utcába.És a kapunál is pöfögött még...:S
4rovátka van a Bingen. És most felülről a 2.ba van.
Ha felrakom a legfelsőbe,akkor aztán tényleg nincs hova állítani tovább.
Rángatás: nekem is ez volt, játszottam a karbival ahogy Alfa is írta, és szépen meg lehet szüntetni. ÉN ugye a TS-en már megszoktam hogy nem volt alapjárat, benne van a kezemben hogy annak megfelelően vezetek. (sajnos túlságosan is, múltkor 600-as CBR-t próbáltam ki, na az vicces volt mikor ösztönösen húzkodtam neki megálláskor meg visszaváltáskor a gázt mint a TS-nélAlfa írta:Mindenkinek ezt csinálja tudtommal. Lehet rajta segíteni, dúsítani kell a keveréket, de akkor meg nehezebben fog indulni. Lehet játszani a beállításokon is, mert kis gázon beleszól az alapjárati rendszer (pl kevesebb levegőt adni neki, és akkor dúsabb lesz). Sőt, ha nincs alapjáratod, nem fog rángatni egyáltalán. De én személy szerint azt nem szeretem![]()
De leginkább azt tudom javasolni hogy 3500-4500 között járasd, ott optimális neki, 3000 alatt már semmiképp sem.
A visszapattogás meg azért van, mert a motor ha túl kis terhelést kap, akkor nem fog húzni, csak néha. Ezzel is lehet játszani. De ha üresben ráülsz, és felpörgeted 3-4000re és ott tartod, ugyanazt a hangot fogod kapni. Vagy nem egyre gondolunk?
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég