Üzemanyagellátás
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Gödöllőn tanulok, Kenderesen meg csak a levegőt rontom. Nem adod el nekem azt a csatosat? Vagy meg is tudom javítani neked. Küldj képet. egy csavar miatt nem kell kidobni Egyébként 251-esem van.
Re: Üzemanyagellátás
a tipusa: KENTSE 30N-2
ez szerintem valami
TAIWANi szar.amiért elkérnek
12000 ret...
ovakodjatok tölle....
ha mégis sikerül életet lehelni belé,
majd megirom.
addig is kellene az alapj.fuvoka mérete.
a 150es ETZbe milyen van?
0,35mm es?
ez szerintem valami
TAIWANi szar.amiért elkérnek
12000 ret...
ovakodjatok tölle....
ha mégis sikerül életet lehelni belé,
majd megirom.
addig is kellene az alapj.fuvoka mérete.
a 150es ETZbe milyen van?
0,35mm es?
Joy69
Re: Üzemanyagellátás
csikin...
Kenderes jo messze van Gödöllőtől...
hogy tudsz mindkét helyen motorozni?
neked 150es az MZd?
alapjárati fúvókának
nem tudod a méretét?
lehet az kevés neki,azért köhög
kis fordulaton????
Kenderes jo messze van Gödöllőtől...
hogy tudsz mindkét helyen motorozni?
neked 150es az MZd?
alapjárati fúvókának
nem tudod a méretét?
lehet az kevés neki,azért köhög
kis fordulaton????
Joy69
Re: Üzemanyagellátás
szia csikin.csikin írta:Az 5.2es fogyasztás akár jó is lenne de akkor cserében mennie kéne mint az ökör Szerintem takarítsd ki és állítsd be a "régi" csatos karbit, az a tuti
az a baj,hogy a levegöcsavar,belevan szakadva
stb.csunyaságog,ami miattt alapjáratot
képtelenség volt beállitani...
ugyhogy az kuka.
most járok 115 ös fúvókánál
és még mindig jo a nagy fordulaton(4000 felett)
a gyertya rozsdabarna...
ez már jo is lenne szerintem.
legalább a gyertyát nem köpi be...
Joy69
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Az 5.2es fogyasztás akár jó is lenne de akkor cserében mennie kéne mint az ökör Szerintem takarítsd ki és állítsd be a "régi" csatos karbit, az a tuti
Re: Üzemanyagellátás
a főfúvóka 135 ös,volt benne.
ezekböl vettem lefele egész 110 ig.
semmi javulás,csak a fogyasztás enyhült
5,2 literre.
az jo lehet,ezeknél az NDK csodafegyvereknél?
ezekböl vettem lefele egész 110 ig.
semmi javulás,csak a fogyasztás enyhült
5,2 literre.
az jo lehet,ezeknél az NDK csodafegyvereknél?
Joy69
Re: Üzemanyagellátás
szoval a régi csatos karbi,volt rajta.
nagyon sokat kajált(kb.6-7l)
és korom fekete volt minden féle
hőfoku gyertya..
vettem egy kereskedelmben kaphato alu.csodát
a nevét nem tudom,de hasonlit a régi NDK-shoz..
valahol a Nyugatinál árulták.
felraktam,de azota nem megy csak maxi gázon..
meg alapjáraton..az legalább jo lett.
van tippetek,milyen fúvóka,kell bele???
mert amivel összerakták,tuti szar...
majd a tipusát leirom(hogy véletlenül se vegyetek ilyet)..
köszi mindenkinek.
nagyon sokat kajált(kb.6-7l)
és korom fekete volt minden féle
hőfoku gyertya..
vettem egy kereskedelmben kaphato alu.csodát
a nevét nem tudom,de hasonlit a régi NDK-shoz..
valahol a Nyugatinál árulták.
felraktam,de azota nem megy csak maxi gázon..
meg alapjáraton..az legalább jo lett.
van tippetek,milyen fúvóka,kell bele???
mert amivel összerakták,tuti szar...
majd a tipusát leirom(hogy véletlenül se vegyetek ilyet)..
köszi mindenkinek.
Joy69
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok motorosok..
uj vagyok itt,de öreg motoros..
szeretnék tanácsot kérni a fiataloktol..
vettem ujra egy ETZ250 est..
miota megvan tesztelem a karbit..
de még mindig dadog a kicsike 2-és4000 között..
uj vagyok itt,de öreg motoros..
szeretnék tanácsot kérni a fiataloktol..
vettem ujra egy ETZ250 est..
miota megvan tesztelem a karbit..
de még mindig dadog a kicsike 2-és4000 között..
Joy69
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Szevasz Kawabiker!
Nekik biztos van fúvi és tű készletük, kérdés, milyen áron.
Próbáld meg az MFORCE-nál:
Multi Performance Kft.
2230 Gyömrő
Szt István u. 38
30/201-93-71,Kovács László
63/311-492
mforce@mforce.hu
Ha adsz emailcímet, elküldöm a velük való a tavalyi levelezésemet
Nekik biztos van fúvi és tű készletük, kérdés, milyen áron.
Próbáld meg az MFORCE-nál:
Multi Performance Kft.
2230 Gyömrő
Szt István u. 38
30/201-93-71,Kovács László
63/311-492
mforce@mforce.hu
Ha adsz emailcímet, elküldöm a velük való a tavalyi levelezésemet
-
- biciklis
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2008.06.01. 14:35
- MZ-d típusa: sok
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Üzemanyagellátás
Már ott tartok,hogy a 120as főfuvi is sok neki de mivel ami a akrbiban volt tű túl hamar keskenyedett el kapott egy másik tűt.
Ezzel már majdnem jó a gyertyakép.
Eddig koromfekete volt most már barna-fekete közti átmenet.
De 120nál kisebben 5*0,8 v. 5,2*0,8 esetleg 5,5*0,8 menettel nincs itthon csak 35 ös az meg picike
De alapjárati fúvóka is sajna nagy neki.
Most vadászok olyan boltot ahol olcsón lehetne mikuni alapjárati fúvóka sort kapni,főfúvóka meg veszek MZ -t és az is jó bele mert az 5,0*0,8as és kellene vennem egy dőrzsárkészletet.
Próbálgatunk gyorsulni etz251 ellen azon 21es ezen 22es lánckerék és azon tipptopp kipuf van és 3.fokozattól hagyott le amikor még végre nekem csak 100at ment a gép,mert nagy gázállásnál olyan dús volt.
Nem tudom milyen lehet bvf karbival a 22es lánckerék 1es 2es fokozatban de tény a /1 csak 19paci alapból és a 251 meg 21 és az a 251 ami ellen néztem mint a vadi új a gyárban!Még szerintem Bambi se találna hibát azon a gépen
Esetleg tűket hol tudok venni készletben,hogy olcsó legyen?
Ha tudna valaki különböző fúvóka és tű készleteket az érdekelne,mert későbbiek során is ha valamit karburálni kell látatlanban(nincs gyári adat,mert nem gyári vagy ritka típús akkor jól jöhet).
Illetve mikuni alapjárati fúvóka komplett sor 30-100között?
Ezzel már majdnem jó a gyertyakép.
Eddig koromfekete volt most már barna-fekete közti átmenet.
De 120nál kisebben 5*0,8 v. 5,2*0,8 esetleg 5,5*0,8 menettel nincs itthon csak 35 ös az meg picike
De alapjárati fúvóka is sajna nagy neki.
Most vadászok olyan boltot ahol olcsón lehetne mikuni alapjárati fúvóka sort kapni,főfúvóka meg veszek MZ -t és az is jó bele mert az 5,0*0,8as és kellene vennem egy dőrzsárkészletet.
Próbálgatunk gyorsulni etz251 ellen azon 21es ezen 22es lánckerék és azon tipptopp kipuf van és 3.fokozattól hagyott le amikor még végre nekem csak 100at ment a gép,mert nagy gázállásnál olyan dús volt.
Nem tudom milyen lehet bvf karbival a 22es lánckerék 1es 2es fokozatban de tény a /1 csak 19paci alapból és a 251 meg 21 és az a 251 ami ellen néztem mint a vadi új a gyárban!Még szerintem Bambi se találna hibát azon a gépen
Esetleg tűket hol tudok venni készletben,hogy olcsó legyen?
Ha tudna valaki különböző fúvóka és tű készleteket az érdekelne,mert későbbiek során is ha valamit karburálni kell látatlanban(nincs gyári adat,mert nem gyári vagy ritka típús akkor jól jöhet).
Illetve mikuni alapjárati fúvóka komplett sor 30-100között?
Mz es125/1 '74
MZ ts250/1 '80
Porsche 924i '76
Kawasaki zx7r '98 (SBK Edition villahidas)
MZ ts250/1 '80
Porsche 924i '76
Kawasaki zx7r '98 (SBK Edition villahidas)
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Kawabiker! Jelenleg mekkora fúvókáknál tartasz? Lehet, hogy egy más alakú tű is sokat segítene
Programozható előgyuszi engem is érdekel, csak azt nem tudom, hogy mekkora előgyújtás tartozik az adott fordulatokhoz...
Keresztapám is meg tudná csinálni az elektronikáját, csak kellene egy fékpad, a kikísérletezéshez.
Aki tud széria, vagy szériaközeli nagy ETZ-hez ilyet (elvileg angol oldalakon, fórumokon van), az feltehetné. Lehet, hogy olcsóbban kijönne, mint az IGC
Üdv:
csdani
Programozható előgyuszi engem is érdekel, csak azt nem tudom, hogy mekkora előgyújtás tartozik az adott fordulatokhoz...
Keresztapám is meg tudná csinálni az elektronikáját, csak kellene egy fékpad, a kikísérletezéshez.
Aki tud széria, vagy szériaközeli nagy ETZ-hez ilyet (elvileg angol oldalakon, fórumokon van), az feltehetné. Lehet, hogy olcsóbban kijönne, mint az IGC
Üdv:
csdani
-
- biciklis
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2008.06.01. 14:35
- MZ-d típusa: sok
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Üzemanyagellátás
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok ... tm34-70241
Alakulgat alakulgat.
alapjáraton még mindig picit sokat kap de felül meg most nagyon keveset.
viszont végre nem szííí falsot és van alapjárat
1500-4000 közt brutálisat harap terhelés alatt is csak hozzá érek a gázhoz és felpörgött 2. 3. fokozatban is.
Fentebb nemtudom mi lesz,mert most ott elfogy a benya a nagyobb fuvókával meg félgázon sok volt.
El lesz kezdve fel dörzsárazva jó méretre.
Persze egy rezó kipuf meg picit variált henger és minimális forgó tömeg társoságában Még egy igc-60 -t is szeretnék melle valami mexakítómentes gyújtással.
Alakulgat alakulgat.
alapjáraton még mindig picit sokat kap de felül meg most nagyon keveset.
viszont végre nem szííí falsot és van alapjárat
1500-4000 közt brutálisat harap terhelés alatt is csak hozzá érek a gázhoz és felpörgött 2. 3. fokozatban is.
Fentebb nemtudom mi lesz,mert most ott elfogy a benya a nagyobb fuvókával meg félgázon sok volt.
El lesz kezdve fel dörzsárazva jó méretre.
Persze egy rezó kipuf meg picit variált henger és minimális forgó tömeg társoságában Még egy igc-60 -t is szeretnék melle valami mexakítómentes gyújtással.
Mz es125/1 '74
MZ ts250/1 '80
Porsche 924i '76
Kawasaki zx7r '98 (SBK Edition villahidas)
MZ ts250/1 '80
Porsche 924i '76
Kawasaki zx7r '98 (SBK Edition villahidas)
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Ez egy érdekes "jószág".
Vajon min lehetett???
Szerk.: közben megtaláltam, ez a Troll-on volt!
http://www.iwl-stadtroller-berlin.de/se ... _troll.htm
Ez amúgy "normál" körtolattyús karbi.
Vajon min lehetett???
Szerk.: közben megtaláltam, ez a Troll-on volt!
http://www.iwl-stadtroller-berlin.de/se ... _troll.htm
Ez amúgy "normál" körtolattyús karbi.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Nem tudok róla. Hogy érted???Alfa írta:Ezmiez? BVF síktolattyús karbit is gyártott?
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ezmiez? BVF síktolattyús karbit is gyártott?
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
nemh0o2a7j6 írta:A 22-es és 24 BVF-ekhez ugyanakkora súber+tű való?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- rolleres
- Hozzászólások: 19
- Csatlakozott: 2009.06.02. 21:10
- MZ-d típusa: ES 125/1
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
A 22-es és 24 BVF-ekhez ugyanakkora súber+tű való?
- kobra
- Alapító tag
- Hozzászólások: 955
- Csatlakozott: 2007.11.27. 19:47
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Reading (UK), Dunakeszi (HUN)
Re: Üzemanyagellátás
Na,A Bing karbin a legfelső állásba tettem a tűt,levegőcsavar, kevéssel 1fordulat előtt van. Most néz ki úgy hogy jó lesz. Húz is ahogy kell, és szép egészséges őz barna lett.
Holnap munkába menet után megnézem.
Holnap munkába menet után megnézem.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ott a pont, lehet ez lenne a tuti:W Csak kár hogy az pénzbe is kerülne... Az MZ karbik viszont ott figyelnek a garázsban, max fúvókára kell költeni ha úgy adódik. De még mielőtt nekiállok majd konzultálok járműmotorok profommal, bár ő már azon is hüledezett hogy smirglivel illesztettem a dugattyútDénes írta:Hmm és mi lenne ha 2 Binget raknál rá?
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Hmm és mi lenne ha 2 Binget raknál rá?
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Igen, közben picit visszaolvasgattam bing témában, köszihell írta:Teljesen jó minden csak fel kell rakni a Bing-et! Át kell fúvókázni (tesztelni kell melyik lesz a nyerő főfúvóka). De ezeket már mindet leírták itt szépen kivesézve mindent ami a lényeges.
Egyszerűbbnek és biztosabnak tűnne a bing-es megoldás, de még egyelőre marad a bvf, aztán meglátom milyen melóm lesz nyáron, lesz-e pénz új karbira Ha nem, akkor marad a kísérletegetés...
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Teljesen jó minden csak fel kell rakni a Bing-et! Át kell fúvókázni (tesztelni kell melyik lesz a nyerő főfúvóka). De ezeket már mindet leírták itt szépen kivesézve mindent ami a lényeges.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Majd számolgatok és átgondolom a lehetőségeket. De egyelőre jegelem a projektet (hasonlóan az oldaltámasz és egyéb dolgokhoz) mert 8 nap múlva államvizsga, nekem meg még hiányzik pár tétel + még semmit sem tanultam. Úgyhogy ez a karbi dolog még kb 2 hetet várat magára, bármennyire is piszkálja a csőröm...csikin írta:Csak te ne két kisTZ karbit tegyél rá akkor:) Annak a pancsinak gyárilag akkora a torka mint a kisTZ-é.
Kíváncsi vagyok az eredményre
De persze a Bing karbi is érdekel. Mégiscsak egyszerűbb, és bevált dolog.
Ha tényleg igaz hogy kevesebbet eszik kb egy literrel is akár, akkor ahoy számoltam bőven megéri, kb 10000km-en behozza az árát. De akkor kérdés: bvf szívócsonk és összekötőgumi kompatibilis vele, vagy azok is más fajták? 300-as hengerhez át kell fúvókázni? Milyen módosítás/átalakítás kell még hozzá?
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Az idő pedig nagy úr...... nekem is van így néhány dolgom, csak idő kérdése....gabsic írta:Csak idő kérdése a dolog
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Csak te ne két kisTZ karbit tegyél rá akkor:) Annak a pancsinak gyárilag akkora a torka mint a kisTZ-é.
Kíváncsi vagyok az eredményre
Kíváncsi vagyok az eredményre
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Szia!MrDok írta: Szia!
Eddigi tapasztalataim szerint nem csak a karbi a szűk keresztmetszet a motorokon. Egy légcső, légszűrő hangolással, rezó felszereléssel hatalmas többletet lehet elérni teljesítményben, a gyári karbival is, csak nagyobb fúvókák kellenek........ Érdekes lenne egy ilyen megoldás, de a kipufogó akkorát folyt rajta, hogy nem lenne értelme a nagy munkának!
Persze ha együtt módosul minden szükséges elem, akkor más a helyzet!
Nem is annyira a teljesítménynövekedés, mint inkább az esetleges kedvezőbb fogyasztás ami fúrja az oldalam.(Pancsi legalábbis kevesebbet evett tőle - talán az MZ is... Egy Bing karbira úgysem lesz keret egyelőre)
Ezen kívül a kísérletezés is vonz, főleg hogy van hozzá itthon mindenem... Csak idő kérdése a dolog
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Szia!gabsic írta:JA amúgy ma megmozgatta valami a fantáziámat... csak pont nem volt nálam a fényképező...
Szomszéd árul vaterán pannónia cuccokat, reggel jött hozzá egy fószer pár alkatrészért egy P10-essel. Persze amikor meghallottam mentem ki egyből megnézni a vasat, hááááát csak pislogtam
Két karburátorosra volt megcsinálva a jó öreg egyhengeres, konkrétan két darab kisETZ karbi volt rajta. Egymás mellett. Pár szót beszélgettem a faszival, hogy ez miért jó? Azt mondja sokkal kevesebbet eszik a vas (7 helyett 4.5-5), szinte minden fordulaton jobban megy, és mivel úgy van beállítva, hogy az egyik a másikhoz képest kicsit később kezd nyitni ezért nagyon fasza lágy részterhelési átmenet van.
Volt csinálva egy Y alakú csonk amire rámentek a karbik egymás mellett, valami zseniális megoldás.
ETZ gázmarkolat volt rajta, abba volt a 2db gázbowden befűzve.
Piszkálja a csőröm a 251-nél mit lehetne kezdeni egy ilyen megoldással
A csonkot megcsinálni nem okoz gondot, bekarbuálni viszont érdekes meló lehet
Eddigi tapasztalataim szerint nem csak a karbi a szűk keresztmetszet a motorokon. Egy légcső, légszűrő hangolással, rezó felszereléssel hatalmas többletet lehet elérni teljesítményben, a gyári karbival is, csak nagyobb fúvókák kellenek........ Érdekes lenne egy ilyen megoldás, de a kipufogó akkorát folyt rajta, hogy nem lenne értelme a nagy munkának!
Persze ha együtt módosul minden szükséges elem, akkor más a helyzet!
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- laci0609
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2010.04.10. 13:10
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Bátonyterenye
Re: Üzemanyagellátás
Megpróbálom dúsabra álítani mit mutat, és köszönöm a tanácsokat.Alfa írta:Szerintem simán belefér a szürke gyertya esetén a tű dúsabbra állítása is. Mert nem 2500 on lesz az szürke, hanem amikor tényleg megy is. Aztán a színárnyalatokkal ha a barna már megvan, lehet játszogatnilaci0609 írta:A gyertyám olyan galambszürkére van kiégve, akkor valószinű dúsítanom kellene a keveréket azaz levegőcsavar befele . Most 3/4 fordulatra van kitekerve ,elégé kopott lehet a karbim mert a súber is nagyon csörög.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem simán belefér a szürke gyertya esetén a tű dúsabbra állítása is. Mert nem 2500 on lesz az szürke, hanem amikor tényleg megy is. Aztán a színárnyalatokkal ha a barna már megvan, lehet játszogatnilaci0609 írta:A gyertyám olyan galambszürkére van kiégve, akkor valószinű dúsítanom kellene a keveréket azaz levegőcsavar befele . Most 3/4 fordulatra van kitekerve ,elégé kopott lehet a karbim mert a súber is nagyon csörög.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Ha felrakod a legfelsőbe akkor továbbszegényited.kobra írta:Sztem is!
Félek hogy csak azért barnult be az eleje,mert bedöcögtem az utcába.És a kapunál is pöfögött még...:S
4rovátka van a Bingen. És most felülről a 2.ba van.
Ha felrakom a legfelsőbe,akkor aztán tényleg nincs hova állítani tovább.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- laci0609
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2010.04.10. 13:10
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Bátonyterenye
Re: Üzemanyagellátás
A gyertyám olyan galambszürkére van kiégve, akkor valószinű dúsítanom kellene a keveréket azaz levegőcsavar befele . Most 3/4 fordulatra van kitekerve ,elégé kopott lehet a karbim mert a súber is nagyon csörög.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Warnyúúú 2 torkú Weber karbi. Ha jól tudom ugyanezért.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
JA amúgy ma megmozgatta valami a fantáziámat... csak pont nem volt nálam a fényképező...
Szomszéd árul vaterán pannónia cuccokat, reggel jött hozzá egy fószer pár alkatrészért egy P10-essel. Persze amikor meghallottam mentem ki egyből megnézni a vasat, hááááát csak pislogtam
Két karburátorosra volt megcsinálva a jó öreg egyhengeres, konkrétan két darab kisETZ karbi volt rajta. Egymás mellett. Pár szót beszélgettem a faszival, hogy ez miért jó? Azt mondja sokkal kevesebbet eszik a vas (7 helyett 4.5-5), szinte minden fordulaton jobban megy, és mivel úgy van beállítva, hogy az egyik a másikhoz képest kicsit később kezd nyitni ezért nagyon fasza lágy részterhelési átmenet van.
Volt csinálva egy Y alakú csonk amire rámentek a karbik egymás mellett, valami zseniális megoldás.
ETZ gázmarkolat volt rajta, abba volt a 2db gázbowden befűzve.
Piszkálja a csőröm a 251-nél mit lehetne kezdeni egy ilyen megoldással
A csonkot megcsinálni nem okoz gondot, bekarbuálni viszont érdekes meló lehet
Szomszéd árul vaterán pannónia cuccokat, reggel jött hozzá egy fószer pár alkatrészért egy P10-essel. Persze amikor meghallottam mentem ki egyből megnézni a vasat, hááááát csak pislogtam
Két karburátorosra volt megcsinálva a jó öreg egyhengeres, konkrétan két darab kisETZ karbi volt rajta. Egymás mellett. Pár szót beszélgettem a faszival, hogy ez miért jó? Azt mondja sokkal kevesebbet eszik a vas (7 helyett 4.5-5), szinte minden fordulaton jobban megy, és mivel úgy van beállítva, hogy az egyik a másikhoz képest kicsit később kezd nyitni ezért nagyon fasza lágy részterhelési átmenet van.
Volt csinálva egy Y alakú csonk amire rámentek a karbik egymás mellett, valami zseniális megoldás.
ETZ gázmarkolat volt rajta, abba volt a 2db gázbowden befűzve.
Piszkálja a csőröm a 251-nél mit lehetne kezdeni egy ilyen megoldással
A csonkot megcsinálni nem okoz gondot, bekarbuálni viszont érdekes meló lehet
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Rángatás: nekem is ez volt, játszottam a karbival ahogy Alfa is írta, és szépen meg lehet szüntetni. ÉN ugye a TS-en már megszoktam hogy nem volt alapjárat, benne van a kezemben hogy annak megfelelően vezetek. (sajnos túlságosan is, múltkor 600-as CBR-t próbáltam ki, na az vicces volt mikor ösztönösen húzkodtam neki megálláskor meg visszaváltáskor a gázt mint a TS-nél )))) De ETZ-re visszatérve: melegen 800 körüli alapjáratot lőttem be, így ha balfasz vagyok sem áll le, épphogy elpöfög még, de egyébként kézzel úgyis tartom a magasabb alapjáratot. Meg van szorítva a szoítócsavar a markolatnál, szal ha elengedem a gázt is megmarad a magasabb alapjárat.Alfa írta:Mindenkinek ezt csinálja tudtommal. Lehet rajta segíteni, dúsítani kell a keveréket, de akkor meg nehezebben fog indulni. Lehet játszani a beállításokon is, mert kis gázon beleszól az alapjárati rendszer (pl kevesebb levegőt adni neki, és akkor dúsabb lesz). Sőt, ha nincs alapjáratod, nem fog rángatni egyáltalán. De én személy szerint azt nem szeretem
De leginkább azt tudom javasolni hogy 3500-4500 között járasd, ott optimális neki, 3000 alatt már semmiképp sem.
A visszapattogás meg azért van, mert a motor ha túl kis terhelést kap, akkor nem fog húzni, csak néha. Ezzel is lehet játszani. De ha üresben ráülsz, és felpörgeted 3-4000re és ott tartod, ugyanazt a hangot fogod kapni. Vagy nem egyre gondolunk?
Ilyen beállítással nekem nincs semmi rángatás! A dolog egyetlen hátránya, hogy míg hideg, addig ha visszatekerem teljesen a markolatot akkor megáll. Melegen már van rendesen alapjárata.
Visszapöfögés, négyütemezés: levegőcsavarral ezt is egész jól sikerült kiküszöbölnöm, de mióta kiégettem a kipufogót 2 hete azóta újra szeret így dadogni, majd utána kell mennem a beállításokkal a megváltozott kipufogónak..
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Mindenkinek ezt csinálja tudtommal. Lehet rajta segíteni, dúsítani kell a keveréket, de akkor meg nehezebben fog indulni. Lehet játszani a beállításokon is, mert kis gázon beleszól az alapjárati rendszer (pl kevesebb levegőt adni neki, és akkor dúsabb lesz). Sőt, ha nincs alapjáratod, nem fog rángatni egyáltalán. De én személy szerint azt nem szeretem
De leginkább azt tudom javasolni hogy 3500-4500 között járasd, ott optimális neki, 3000 alatt már semmiképp sem.
A visszapattogás meg azért van, mert a motor ha túl kis terhelést kap, akkor nem fog húzni, csak néha. Ezzel is lehet játszani. De ha üresben ráülsz, és felpörgeted 3-4000re és ott tartod, ugyanazt a hangot fogod kapni. Vagy nem egyre gondolunk?
De leginkább azt tudom javasolni hogy 3500-4500 között járasd, ott optimális neki, 3000 alatt már semmiképp sem.
A visszapattogás meg azért van, mert a motor ha túl kis terhelést kap, akkor nem fog húzni, csak néha. Ezzel is lehet játszani. De ha üresben ráülsz, és felpörgeted 3-4000re és ott tartod, ugyanazt a hangot fogod kapni. Vagy nem egyre gondolunk?
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- laci0609
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2010.04.10. 13:10
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Bátonyterenye
Re: Üzemanyagellátás
Tudnátok nekem abban segíteni hogy a mocim miért csinálja azt ,hogy bármely sebeségfokozatban 2500-3000 fordulat között egyenletes tempót akarok tartani és rángat. Mintha hol kapna benzint hol meg nem. Másik ha 1 tempót akarok tartani 3-4 fokozatban pl 50km/h Nem egyenletesen hanem olyan visszapattogósan jár az ideg megöl vele.Megköszönék 1-2 tanácsot.
- kobra
- Alapító tag
- Hozzászólások: 955
- Csatlakozott: 2007.11.27. 19:47
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Reading (UK), Dunakeszi (HUN)
Re: Üzemanyagellátás
Sztem is!
Félek hogy csak azért barnult be az eleje,mert bedöcögtem az utcába.És a kapunál is pöfögött még...:S
4rovátka van a Bingen. És most felülről a 2.ba van.
Ha felrakom a legfelsőbe,akkor aztán tényleg nincs hova állítani tovább.
Félek hogy csak azért barnult be az eleje,mert bedöcögtem az utcába.És a kapunál is pöfögött még...:S
4rovátka van a Bingen. És most felülről a 2.ba van.
Ha felrakom a legfelsőbe,akkor aztán tényleg nincs hova állítani tovább.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem kicsit szegény, dúsítani kéne valahogy.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Én lecserélném a gyertyát BRISK N14C -re. Gyertyaképet hogyan nézted?
Úgy mutat valós képet, ha pörgeted egy darabig, gyorsan megállsz és egyből kiszeded. Kis pöfögés már változtat a képen.
Egyébként szerintem tökéletes a színe. 250-eshez elégnek kell lennie a 118-as fúvókának.
Én sosem nézem mondjuk a gyertyát...ahol a legjobban megy ott a jó és kész.
Tűhelyzetet nézegesd végig, hogy a legjobb, Bingnél óriási változások vannak 1-1 rovátka között. Nameg a levegőt is tekergesd ahol a legjobban veszi a gázt.
Úgy mutat valós képet, ha pörgeted egy darabig, gyorsan megállsz és egyből kiszeded. Kis pöfögés már változtat a képen.
Egyébként szerintem tökéletes a színe. 250-eshez elégnek kell lennie a 118-as fúvókának.
Én sosem nézem mondjuk a gyertyát...ahol a legjobban megy ott a jó és kész.
Tűhelyzetet nézegesd végig, hogy a legjobb, Bingnél óriási változások vannak 1-1 rovátka között. Nameg a levegőt is tekergesd ahol a legjobban veszi a gázt.
- kobra
- Alapító tag
- Hozzászólások: 955
- Csatlakozott: 2007.11.27. 19:47
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Reading (UK), Dunakeszi (HUN)
Re: Üzemanyagellátás
Bing karbi fönn van. Mentem egy próba kört. Mintha kicserélték volna a motoromat. Selymesen,szépen jár, megy. Halkabb is. És egyáltalán nem füstölök. Amúgy is fullsynt-tel járok.De a másik karbival kicsit pöfögőt.
Viszont sztem kicsit túlmelegedett a hengerem. Ki is vettem a gyertyám. Ha szemből nézzük tökéletes. ha hátulról akkor viszont szürkés fehér a szine.
Félek hogy szegény a keverék.
üdv.
Viszont sztem kicsit túlmelegedett a hengerem. Ki is vettem a gyertyám. Ha szemből nézzük tökéletes. ha hátulról akkor viszont szürkés fehér a szine.
Félek hogy szegény a keverék.
üdv.
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Üzemanyagellátás
34miliset Grafur próbálta 300-assal. Most árulja...
Túrázni biztos nem jó, rengeteget fogyasztott neki, nézd át a blogját és a hozzászólásait.
Sport célra meg lehet próbálni, de akkor sem önmagában, hanem vezérlés, felömlő, kipufogó (főtengely, kuplung, blokktartó, lánc) módosításával és nyilván nem 5500-as teljesítménymaximum hangoláskor.
Az öblítésért elsősorban a kipufogó a felelős onnan kellene indulni, az sokkal nagyobbat hangol a motoron, mint bármi más.
Amit itt a fórumon kihámoztam az egyedüli jól bevált tuning a 300-as henger, arra még nem volt panasz, még a fogyasztás sem nő, sőt! - és mindenütt erősebb, legalábbis a Bambi mester féle biztos. Én is arra váltok, ha fúrni kell.
A következő a rezó, de itt még megfelelő számú értékelhető, objektív tapasztalat sajnos nincs közzétéve.
Túrázni biztos nem jó, rengeteget fogyasztott neki, nézd át a blogját és a hozzászólásait.
Sport célra meg lehet próbálni, de akkor sem önmagában, hanem vezérlés, felömlő, kipufogó (főtengely, kuplung, blokktartó, lánc) módosításával és nyilván nem 5500-as teljesítménymaximum hangoláskor.
Az öblítésért elsősorban a kipufogó a felelős onnan kellene indulni, az sokkal nagyobbat hangol a motoron, mint bármi más.
Amit itt a fórumon kihámoztam az egyedüli jól bevált tuning a 300-as henger, arra még nem volt panasz, még a fogyasztás sem nő, sőt! - és mindenütt erősebb, legalábbis a Bambi mester féle biztos. Én is arra váltok, ha fúrni kell.
A következő a rezó, de itt még megfelelő számú értékelhető, objektív tapasztalat sajnos nincs közzétéve.
Kawabiker írta:mikuni tm34 síktolattyús karbival tapasztalat?
Illetve akinek 30mm nél nagyobb síktolattyús karbi volt a gépen megírhatná,hogy mennyire "széria közeli rendszerrel" milyen teljesít6mény,fogyasztás,stb várható?
Találtam egy olcsó 34est és kiakarom próbálni,mert alut akár hegeszteni vagy önteni "tudok" sőr és pálinka csereértékben így a szivócsonk nem lesz gond.
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Nem irigyellek cseppet sem...kobra írta:Megvan a Bing karbim. holnap fogom felrakni. Aztán majd írok róla véleményt.
- kobra
- Alapító tag
- Hozzászólások: 955
- Csatlakozott: 2007.11.27. 19:47
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Reading (UK), Dunakeszi (HUN)
Re: Üzemanyagellátás
Megvan a Bing karbim. holnap fogom felrakni. Aztán majd írok róla véleményt.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2008.06.01. 14:35
- MZ-d típusa: sok
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Üzemanyagellátás
Ez a típust nem ismerem.csikin írta:Jók a japó karbik, de ha ki vannak kopva nem sokat érnek.
Mi tud kikopni rajta,ezen a típuson?
Tolattyú és tolattyú vezetőre gondolsz?
Meg mennyire kopnak ki?Esetleg felülről levegőt bírna szívni?
Még 2T síktolattyús karbiból extrém mértékben kopottal nem találkoztam de CV membrános 4T karbival eszméletlen sokkal ami kuka volt:(
Mz es125/1 '74
MZ ts250/1 '80
Porsche 924i '76
Kawasaki zx7r '98 (SBK Edition villahidas)
MZ ts250/1 '80
Porsche 924i '76
Kawasaki zx7r '98 (SBK Edition villahidas)
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Jók a japó karbik, de ha ki vannak kopva nem sokat érnek.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2008.06.01. 14:35
- MZ-d típusa: sok
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Üzemanyagellátás
mikuni tm34 síktolattyús karbival tapasztalat?
Illetve akinek 30mm nél nagyobb síktolattyús karbi volt a gépen megírhatná,hogy mennyire "széria közeli rendszerrel" milyen teljesít6mény,fogyasztás,stb várható?
Találtam egy olcsó 34est és kiakarom próbálni,mert alut akár hegeszteni vagy önteni "tudok" sőr és pálinka csereértékben így a szivócsonk nem lesz gond.
Illetve akinek 30mm nél nagyobb síktolattyús karbi volt a gépen megírhatná,hogy mennyire "széria közeli rendszerrel" milyen teljesít6mény,fogyasztás,stb várható?
Találtam egy olcsó 34est és kiakarom próbálni,mert alut akár hegeszteni vagy önteni "tudok" sőr és pálinka csereértékben így a szivócsonk nem lesz gond.
Mz es125/1 '74
MZ ts250/1 '80
Porsche 924i '76
Kawasaki zx7r '98 (SBK Edition villahidas)
MZ ts250/1 '80
Porsche 924i '76
Kawasaki zx7r '98 (SBK Edition villahidas)
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Nekem elég jól oda van a blokkja a gépemnek(etz 250), de akárhogy húzom neki 5l fölé nem megy a fogyasztás a BING-l! Megéri az árát az tuti!
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Igen, kb. 23e. a kicsi Bing is...
Re: Üzemanyagellátás
Bocs a kekeckedésért,de amit találtam az több mint duplájába kerül mint a német minőség.Valószínű hogy cserés lessz nemsoká mert aki a javítókészletet használta az szinte mindegyik panaszkodott utánna hogy pontatlan a főfúvóka meg ijesmi.Szóval szidkozódtak utánna!Akkor inkább egy komplett csere.Gyurmooo írta:No, ezt majd írja akinek van.
Most így hirtelen nem jut eszembe, van-e itt a fórumon valakinek kicsire Bing.
A "nagy" Bing tudomásom szerint alul kicsit erősíti a gépet, és 15-20% fogy. csökkenést lehet vele elérni.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég