![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Most így hirtelen nem jut eszembe, van-e itt a fórumon valakinek kicsire Bing.
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
A "nagy" Bing tudomásom szerint alul kicsit erősíti a gépet, és 15-20% fogy. csökkenést lehet vele elérni.
Oké,kösz.De miért jobb mint a gyári?Visszaolvastam,de nekem nem tiszta a dolog.Nem volt megyőző amit olvastam.Mármint a fogyasztás csökkenés.Gyurmooo írta:Van kicsire is Bing karbi!
behozza az arat....most a gyurma turan 2 szemellyel megpakolva, igaz 4500 nal elvaltogattam, es 4000 fele nem porgettem, igy 3,9-el megelegedett, amugy az utazotemponk 2 szemely turacucc 5200 korul fordulaton 5 - 5,5 liter, elotte az agyonkopott 30N2-5 ossel nem tudtam 6-7 liter ala letornazni, varosban kimondani is alig merem 8,5kobra írta:7.7/.nél nem tudom lejjebb nyomni a fogyasztásom. :S Ha a tűt lejjebb rakom akkor 3e felett dadog ,szomjas nagyon. Ha középen van (mint most) szépen megy ,de inkább felül. karbi belőve. Légszűrő tiszta.
Valami tipp esetleg? Vagy vegyek egy Bing karbit?
és óvatos axiális ütések, amik a berágódásokat megszűntetikcsdani írta:WD-40, vagy csavarlazító első körön
Aha értem...daranyi68 írta:Vagy 15-20 éve nem lett mozdítva,most meg nem birom mozdítani semerre.De ragasztva nem volt.A feje viszont megsérültLaczkó írta: Üdv! Ilyent még nem hallottamAnnak ki kell jönni, hacsak valami okos oda nem ragasztotta belül...
Vagy 15-20 éve nem lett mozdítva,most meg nem birom mozdítani semerre.De ragasztva nem volt.A feje viszont megsérültLaczkó írta:Üdv! Ilyent még nem hallottamdaranyi68 írta:Sziasztok!150-es etz alpjárat állító csavarját nem birom megmozdítani!Szerintetek mit lehet kezdeni vele?Annak ki kell jönni, hacsak valami okos oda nem ragasztotta belül...
Üdv! Ilyent még nem hallottamdaranyi68 írta:Sziasztok!150-es etz alpjárat állító csavarját nem birom megmozdítani!Szerintetek mit lehet kezdeni vele?
Üdv! Szerintem az olaj topic-ban hamarabb választ kapnál a kérdésre.bg írta:Azt kérdezném, hogy akkor most mi a helyzet a motorolaj ügyében.
Szintetikus vagy, nem, meg főleg Stihl olaj vagy nem? Sok embertől hallom hogy jobb, mint bármi más olaj… tapasztalatok?
Alfa írta:Amúgy a visszapöfögést (üresben túráztatod, és lepörgés közben pattog) hogy lehet kiküszöbölni? Utálom
oké Bocs a sok kérdésért mindenhol ,de utóljára gyereként volt 15 évesen etz mocim akkormeg mindegy volt hogy rángat vagy nem van e töltés vagy nincs.Mostmár más a helyzet azt is javítanám ami jól működik, csakhogy csináljak szereljek vmit rajta.csikin írta:250-es az ilyen rángatós, a megoldás, hogy ne engedd el a gázt teljesen, csak recsegtess, és válts vissza időben.
Végülis az alapjáratot nem dobom azért el hogy nepöfögjön vissza ,úgyhogy marad igy az megnyugtat hogy másnak is van ilyen probléma nem vagyok vele egyedül de persze az lenne a jó ha senkineksem lenne.RR_ZOZY írta:laci0609:
Ilyen problémával sokan küzdenek, talán javít rajta ha elveszed az alapjáratot teljesen. Ha 5-ben nagyon elejtem a fordulatot akkor én is érzek hasonlót, de addigra általában már visszalököm 4-be vagy 3-ba szóval egyáltalán nem zavar.
Nahát pont ez a problémám hogy szerintem is dús a keverék.Viszont pont az miatt kellett furatnom hogy valószinűleg nagy fordulaton elszegényedett a keverékem és úgymond"bebólintott" a dugóm.KILL3R etz írta:zsakfos!
Alapjáraton nem jár keményen a motor? Nekem inkább soknak tűnik a benya... Amikor odahúzod a nyélgázt, akkor ugye a légtorkot is kinyitod teljesen ergo több levegőt kap. De ehhez több benyát is, szóval sokkal nem lesz jobb a helyzet.
Ha nem lenne bejáratós, akkor azt mondanám próbálj meg 5 el kisebb alapjáratit, meg főfuvit. tűt meg legalacsonyabbra. És akkor onnan már látod, hogy roszabb, vagy jobb lett a mocc.
De így...Könnyen megszorulhat, ha nagyon elszegényedik.
Légszűrő milyen állapotban van?
A tünet:KILL3R etz írta:Mik a tünetek? Elkevesel nagy fordulaton, vagy belefullad ha odahúzol? Milyen fordulatszám tartományokban csinálja ezt?
Kőkemény 800Ft!affaire írta:Nem használtam még de kipróbálnám bár nincs odairva az ára...punisher írta:Ismerős ajánlotta valakinek van erről tapasztalata?
Elvileg kargurátor tisztító, fogyasztás csökkentő és teljesítmény növelő hatású.
http://spuri-adalek.hu/content/view/15/37/
Amugy ezek jók szoktak lenni.
Mert nagyobb a tömege, nagyobb a tehetetlensége. Ezen felül a folyadék lötyög benne, ami rángatja is az úszót. Ja, és általában csak az egyik tartályba megy be a benzin, így csak az egyik fele nehezebb.akos02 írta:Mivel az úszó mélyebben úszott, magasabb volt a benzinszinted, ezért több anyagot kapott a motor
Ezt értem, de hogyha a mélyebben úszó úszóhoz van beállítva a karburátor, tehát a benzinszint az jó, akkor miért van baja?
Am kösz a segítséget! (és a poént is)
Mivel az úszó mélyebben úszott, magasabb volt a benzinszinted, ezért több anyagot kapott a motor
Ha beteszed, kész lesz, de be kell állítsad!akos02 írta:Hy! Szenvedtem 2 napot benzinszintállítással, mert nem akart normálisan menni a motor, mindig amikor ráhúzok egy nagyobb gázt, szaggatva húz... Meguntam az állítgatást, leszedtem a karbit, h mindent kitisztítsak. Ez megvolt, levettem az úszót, éééés... lötyög benne a benzin. A egyik kérdésem az az lenne, hogy ez okozhat-e ilyen hib át? A másik az, hogy ha ha veszek egy új úszót, azon kell állítani, vagy azt csak felteszem és kész? Köszönöm a segítséget!
Nem használtam még de kipróbálnám bár nincs odairva az ára...punisher írta:Ismerős ajánlotta valakinek van erről tapasztalata?
Elvileg kargurátor tisztító, fogyasztás csökkentő és teljesítmény növelő hatású.
http://spuri-adalek.hu/content/view/15/37/
Tömörebb parafadugóból vágsz szép szeletet, valamivel csinálsz rá a megfelelő helyre szép lyukakat. Pannóniákban is parafa volt.moyos írta:Hali. Már pár éve azzal küzdök, hogy minden tavasszal eldzsuvásodik a benzincsap. Idén is ennek a kitakarításával nyitottam. (Tank tiszta, de azt is kipucoltam megint)
A benzincsapban van vmi gumi-tömítőszerűség, ami nemes egyszerűséggel szétmorzsolódik, és bedugítja a benyajáratot.
Kérdés: -klingeritből megoldható-e oda egy tömítés? Szerintem mégiscsak többet bírna mint az a gumi biszbasz.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég