Üzemanyagellátás
- laci0609
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2010.04.10. 13:10
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Bátonyterenye
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy ha megyek a mocival mindegy milyen sebeségel , ha 3000-4000 fordulatról visszaengedem a gázt rángat vagy mi olyan mintha még hirtelen kétszer háromszor rárántanám a gázt. Ez mitől lehet már visszaolvastam de annyiféle hiba van leirva hogy nem tudom hogy most mit is nézzek meg először. alapjáratom 1200 körüli, a levegőcsavar 3/4 fordulatra kitekerve. Talán úgy lenne jobb, ha üresbe kipörgetés után nem pöfögne annyiszor vissza, azaz visszaejti a fordulatot de visszapöfög remélem érthetően irtam.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Nahát pont ez a problémám hogy szerintem is dús a keverék.Viszont pont az miatt kellett furatnom hogy valószinűleg nagy fordulaton elszegényedett a keverékem és úgymond"bebólintott" a dugóm.KILL3R etz írta:zsakfos!
Alapjáraton nem jár keményen a motor? Nekem inkább soknak tűnik a benya... Amikor odahúzod a nyélgázt, akkor ugye a légtorkot is kinyitod teljesen ergo több levegőt kap. De ehhez több benyát is, szóval sokkal nem lesz jobb a helyzet.
Ha nem lenne bejáratós, akkor azt mondanám próbálj meg 5 el kisebb alapjáratit, meg főfuvit. tűt meg legalacsonyabbra. És akkor onnan már látod, hogy roszabb, vagy jobb lett a mocc.
De így...Könnyen megszorulhat, ha nagyon elszegényedik.
Légszűrő milyen állapotban van?
Ezért is erőltetem a nagyobb főfuvit hogy ez mégegyszer ne következzen be.
Légszűrő milyen állapotban van????
Most erre mit mondjak?
Szemre nem koszos.
Mondjuk valaki emlitette hogy nem mindegyik szűrőfajta jó amit Mz-hez árulnak,mert nem engedi át a levegőt kellőképp.Viszont én itt vidéken nemigazán válogathatok.
Úgyhogy persze lehetséges hogy a légszűrő sem az igazi.
Passz.
Most egyelőre nem is tudok próbálkozni mert közben defektet kaptam megint.
Kösz a segitséget.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
zsakfos!
Alapjáraton nem jár keményen a motor? Nekem inkább soknak tűnik a benya... Amikor odahúzod a nyélgázt, akkor ugye a légtorkot is kinyitod teljesen ergo több levegőt kap. De ehhez több benyát is, szóval sokkal nem lesz jobb a helyzet.
Ha nem lenne bejáratós, akkor azt mondanám próbálj meg 5 el kisebb alapjáratit, meg főfuvit. tűt meg legalacsonyabbra. És akkor onnan már látod, hogy roszabb, vagy jobb lett a mocc.
De így...
Könnyen megszorulhat, ha nagyon elszegényedik.
Légszűrő milyen állapotban van?
Alapjáraton nem jár keményen a motor? Nekem inkább soknak tűnik a benya... Amikor odahúzod a nyélgázt, akkor ugye a légtorkot is kinyitod teljesen ergo több levegőt kap. De ehhez több benyát is, szóval sokkal nem lesz jobb a helyzet.
Ha nem lenne bejáratós, akkor azt mondanám próbálj meg 5 el kisebb alapjáratit, meg főfuvit. tűt meg legalacsonyabbra. És akkor onnan már látod, hogy roszabb, vagy jobb lett a mocc.
De így...

Légszűrő milyen állapotban van?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- moyos
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 347
- Csatlakozott: 2009.02.22. 13:18
- MZ-d típusa: ES 150/1 (kisTrophy)
- Tartózkodási hely: Martonvásár
Re: Üzemanyagellátás
Hali!
Köszi a tippeket a benyócsappal kapcsolatban!
Másik - mivel előkerült:
E85!
1, Kisebb a sűrűsége mint a benyóé, ezért az úszó furábban viselkedhet benne.
2, Alacsonyabb hőmérsékleten üzemel, a benzines üzemmel összehasonlítva szegényebb a keverék (tisztán E85 használatánál karbis kocsikon is javallott a nagyobb fúvóka)
3, Előző miatt gyertyaarculatra nemigen lehet adni a helyes beállításkor.
4, arról spec fogalmam sincs, hogy a 2T olaj hogyan viselkedik vele. Az tuti, hogy az alkohol a vízzel jól keveredik.
Hirtelen ennyi jut eszembe.
Pacsik!
Köszi a tippeket a benyócsappal kapcsolatban!
Másik - mivel előkerült:
E85!
1, Kisebb a sűrűsége mint a benyóé, ezért az úszó furábban viselkedhet benne.
2, Alacsonyabb hőmérsékleten üzemel, a benzines üzemmel összehasonlítva szegényebb a keverék (tisztán E85 használatánál karbis kocsikon is javallott a nagyobb fúvóka)
3, Előző miatt gyertyaarculatra nemigen lehet adni a helyes beállításkor.
4, arról spec fogalmam sincs, hogy a 2T olaj hogyan viselkedik vele. Az tuti, hogy az alkohol a vízzel jól keveredik.
Hirtelen ennyi jut eszembe.
Pacsik!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
A tünet:KILL3R etz írta:Mik a tünetek? Elkevesel nagy fordulaton, vagy belefullad ha odahúzol? Milyen fordulatszám tartományokban csinálja ezt?
Húztam a gázt bármelyik fokozatban és csak alapjárat környékén hörögve ment,vagy teljesen odahuztam neki és akkor úgy-ahogy ment nagyobb,de NEM teljes fordulaton.
Szóval nem volt átmeneti gázállás.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Mik a tünetek? Elkevesel nagy fordulaton, vagy belefullad ha odahúzol? Milyen fordulatszám tartományokban csinálja ezt?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
250 ccm-hez elegnek kellene lennie a 118-as es a tu ahogy eredetileg. Nekem gyonyoruen dolgozott, es fordulaton sem szegenyedett el
300 ccm- kb. 132 as fuvokaval lett jo (dorzsarazas) tu kozepallasban kifogastalanul uzemel.
300 ccm- kb. 132 as fuvokaval lett jo (dorzsarazas) tu kozepallasban kifogastalanul uzemel.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Történet:
Bejáratós /1,BING karbival.Súbertű legalsó állásban,125-ös főfuvival.Motor nem akar pörögni 3500-nél jobban.Visszateszem a gyári főfuvit,ami 118.Motor elfogadhatóan megy.288 km van benne akkortájt.Elmotorozom Gyurma túrára.Gyurma túrán kormol és beslusszol a gyertyám ,akkor feljebb emeltem a tűt 2 rovátkával.Na azóta ugy jártam vele és ilyen lett a gyertyám:

Mivel nem szerettem volna hogy maxigázon(vagy a közelében) elszegényedjen,gondoltam nagyobb főfuvival próbálkozom,így hogy a tűvel szegényitettem.
Most hogy a tűn engedtem lefelé(szegényitettem),így jogosan gondolhattam hogy talán újrakéne próbákozni a nagyobb főfuvival.
Nahát ez nem jött be:(
Sok neki így is,pedig a 118 helyett 125-tel próbálkoztam,ami nem tűnt nagy lépésnek.
Már ahogy mentem ma dolgozni éreztem hogy nem jó.
Meg is állt alattam mert sok volt neki.Tiszta korom volt a gyertyám.
Azóta nem mentem vele.
Azt hiszem megpróbálom a nagyobb főfuvi+teljesen leengedett tű kombinációt.
Vélemény??
Bejáratós /1,BING karbival.Súbertű legalsó állásban,125-ös főfuvival.Motor nem akar pörögni 3500-nél jobban.Visszateszem a gyári főfuvit,ami 118.Motor elfogadhatóan megy.288 km van benne akkortájt.Elmotorozom Gyurma túrára.Gyurma túrán kormol és beslusszol a gyertyám ,akkor feljebb emeltem a tűt 2 rovátkával.Na azóta ugy jártam vele és ilyen lett a gyertyám:

Mivel nem szerettem volna hogy maxigázon(vagy a közelében) elszegényedjen,gondoltam nagyobb főfuvival próbálkozom,így hogy a tűvel szegényitettem.
Most hogy a tűn engedtem lefelé(szegényitettem),így jogosan gondolhattam hogy talán újrakéne próbákozni a nagyobb főfuvival.
Nahát ez nem jött be:(
Sok neki így is,pedig a 118 helyett 125-tel próbálkoztam,ami nem tűnt nagy lépésnek.
Már ahogy mentem ma dolgozni éreztem hogy nem jó.
Meg is állt alattam mert sok volt neki.Tiszta korom volt a gyertyám.
Azóta nem mentem vele.
Azt hiszem megpróbálom a nagyobb főfuvi+teljesen leengedett tű kombinációt.
Vélemény??
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- punisher
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: 2009.12.30. 09:11
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Göd
Re: Üzemanyagellátás
Kőkemény 800Ft!affaire írta:Nem használtam még de kipróbálnám bár nincs odairva az ára...punisher írta:Ismerős ajánlotta valakinek van erről tapasztalata?
Elvileg kargurátor tisztító, fogyasztás csökkentő és teljesítmény növelő hatású.
http://spuri-adalek.hu/content/view/15/37/
Amugy ezek jók szoktak lenni.

- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2888
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
Mert nagyobb a tömege, nagyobb a tehetetlensége. Ezen felül a folyadék lötyög benne, ami rángatja is az úszót. Ja, és általában csak az egyik tartályba megy be a benzin, így csak az egyik fele nehezebb.akos02 írta:Mivel az úszó mélyebben úszott, magasabb volt a benzinszinted, ezért több anyagot kapott a motor
Ezt értem, de hogyha a mélyebben úszó úszóhoz van beállítva a karburátor, tehát a benzinszint az jó, akkor miért van baja?
Am kösz a segítséget! (és a poént is)
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- akos02
- biciklis
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2009.11.07. 23:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125
- Tartózkodási hely: Baracs
Re: Üzemanyagellátás
Mivel az úszó mélyebben úszott, magasabb volt a benzinszinted, ezért több anyagot kapott a motor
Ezt értem, de hogyha a mélyebben úszó úszóhoz van beállítva a karburátor, tehát a benzinszint az jó, akkor miért van baja?
Am kösz a segítséget! (és a poént is

- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2334
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ha beteszed, kész lesz, de be kell állítsad!akos02 írta:Hy! Szenvedtem 2 napot benzinszintállítással, mert nem akart normálisan menni a motor, mindig amikor ráhúzok egy nagyobb gázt, szaggatva húz... Meguntam az állítgatást, leszedtem a karbit, h mindent kitisztítsak. Ez megvolt, levettem az úszót, éééés... lötyög benne a benzin. A egyik kérdésem az az lenne, hogy ez okozhat-e ilyen hib át? A másik az, hogy ha ha veszek egy új úszót, azon kell állítani, vagy azt csak felteszem és kész? Köszönöm a segítséget!

Mivel az úszó mélyebben úszott, magasabb volt a benzinszinted, ezért több anyagot kapott a motor -> okozhat.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- akos02
- biciklis
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2009.11.07. 23:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125
- Tartózkodási hely: Baracs
Re: Üzemanyagellátás
punisher. Komolyabb tapasztalatot nem tudok írni, mivel csak 3x-4x tettem a benzinemhez (mivel nem az enyém volt, hanem apámé), annyi biztos, hogy nyáron szúnyogok ellen jó, mert roh@dt büdös szúnyogírtó szaga van 

- akos02
- biciklis
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2009.11.07. 23:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125
- Tartózkodási hely: Baracs
Re: Üzemanyagellátás
Hy! Szenvedtem 2 napot benzinszintállítással, mert nem akart normálisan menni a motor, mindig amikor ráhúzok egy nagyobb gázt, szaggatva húz... Meguntam az állítgatást, leszedtem a karbit, h mindent kitisztítsak. Ez megvolt, levettem az úszót, éééés... lötyög benne a benzin. A egyik kérdésem az az lenne, hogy ez okozhat-e ilyen hib át? A másik az, hogy ha ha veszek egy új úszót, azon kell állítani, vagy azt csak felteszem és kész? Köszönöm a segítséget!
Re: Üzemanyagellátás
Nem használtam még de kipróbálnám bár nincs odairva az ára...punisher írta:Ismerős ajánlotta valakinek van erről tapasztalata?
Elvileg kargurátor tisztító, fogyasztás csökkentő és teljesítmény növelő hatású.
http://spuri-adalek.hu/content/view/15/37/
Amugy ezek jók szoktak lenni.
- punisher
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: 2009.12.30. 09:11
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Göd
Re: Üzemanyagellátás
Ismerős ajánlotta valakinek van erről tapasztalata?
Elvileg kargurátor tisztító, fogyasztás csökkentő és teljesítmény növelő hatású.
http://spuri-adalek.hu/content/view/15/37/
Elvileg kargurátor tisztító, fogyasztás csökkentő és teljesítmény növelő hatású.
http://spuri-adalek.hu/content/view/15/37/
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Üzemanyagellátás
olyan van, hogy pár liter E85 elfogyasztása után visszaállva benzinre kezd megjavulni a karbi?
visszaejti a fordulatot és 1500 körül tartani tudja az alapjáratot
lámpakapcsolásra leesik 1100-1200-ra és kb 1 perc után fullad csak le
az alapjárati levegőcsavar teljesen be van tekerve
visszaejti a fordulatot és 1500 körül tartani tudja az alapjáratot
lámpakapcsolásra leesik 1100-1200-ra és kb 1 perc után fullad csak le
az alapjárati levegőcsavar teljesen be van tekerve
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2334
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Tömörebb parafadugóból vágsz szép szeletet, valamivel csinálsz rá a megfelelő helyre szép lyukakat. Pannóniákban is parafa volt.moyos írta:Hali. Már pár éve azzal küzdök, hogy minden tavasszal eldzsuvásodik a benzincsap. Idén is ennek a kitakarításával nyitottam. (Tank tiszta, de azt is kipucoltam megint)
A benzincsapban van vmi gumi-tömítőszerűség, ami nemes egyszerűséggel szétmorzsolódik, és bedugítja a benyajáratot.
Kérdés: -klingeritből megoldható-e oda egy tömítés? Szerintem mégiscsak többet bírna mint az a gumi biszbasz.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Üzemanyagellátás
Sajnos a gyári csapba már nem lehet kapni jó minőségű gumit. Pár éve engem is szívatott ez a téma,meguntam,és vettem egy ülepítős utángyártott csapot,azóta nincs ilyen gondom,hibátlanul működik! Meg persze normális,minimum félszintetikus olajat teszek bele,ami télen sem ülepszik le a tank aljára. Nincs dugulás,tank,meg karbipucolás.moyos írta:Hali. Már pár éve azzal küzdök, hogy minden tavasszal eldzsuvásodik a benzincsap. Idén is ennek a kitakarításával nyitottam. (Tank tiszta, de azt is kipucoltam megint)
A benzincsapban van vmi gumi-tömítőszerűség, ami nemes egyszerűséggel szétmorzsolódik, és bedugítja a benyajáratot.
Kérdés: -klingeritből megoldható-e oda egy tömítés? Szerintem mégiscsak többet bírna mint az a gumi biszbasz.

POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- moyos
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 347
- Csatlakozott: 2009.02.22. 13:18
- MZ-d típusa: ES 150/1 (kisTrophy)
- Tartózkodási hely: Martonvásár
Re: Üzemanyagellátás
Hali. Már pár éve azzal küzdök, hogy minden tavasszal eldzsuvásodik a benzincsap. Idén is ennek a kitakarításával nyitottam. (Tank tiszta, de azt is kipucoltam megint)
A benzincsapban van vmi gumi-tömítőszerűség, ami nemes egyszerűséggel szétmorzsolódik, és bedugítja a benyajáratot.
Kérdés: -klingeritből megoldható-e oda egy tömítés? Szerintem mégiscsak többet bírna mint az a gumi biszbasz.
A benzincsapban van vmi gumi-tömítőszerűség, ami nemes egyszerűséggel szétmorzsolódik, és bedugítja a benyajáratot.
Kérdés: -klingeritből megoldható-e oda egy tömítés? Szerintem mégiscsak többet bírna mint az a gumi biszbasz.
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
A 251-é pedig még vastagabb szerencsére, az én karbim gyári, ~35e. km van a mociban, de még nem viselkedik rendellenesen.
Kicsit kopott a súber, de nem éreztem még hátrányát.
Kicsit kopott a súber, de nem éreztem még hátrányát.

- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2334
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Üdv! A kopott súber először csak zörög ahogy elemeled az alapjárati csavartól (kezded feszíteni a gázbovdent) majd további kopás során elvékonyodik, a rezgéstől széttörik, a darabjait a motor beszívja. Ha mázlid van nem lesz semmi baja. Ez a 125-150 es, ts, etz -re vonatkozik. 250-esekét vastagabbra csinálták, az csak zörög.E.István írta:Hali!
Egy kérdés!
Jól gondolom,hogy amikor kopott karburátorról beszélünk,akkor a fúvokákon kívűl
a súbert is cserélni kell(gondolom,tűvel együtt)?
A kopott súber milyen jelenséget produkál?
Köszi!
Üdv!
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- E.István
- Simsonos
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2008.04.25. 08:40
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Hali!
Egy kérdés!
Jól gondolom,hogy amikor kopott karburátorról beszélünk,akkor a fúvokákon kívűl
a súbert is cserélni kell(gondolom,tűvel együtt)?
A kopott súber milyen jelenséget produkál?
Köszi!
Üdv!
Egy kérdés!
Jól gondolom,hogy amikor kopott karburátorról beszélünk,akkor a fúvokákon kívűl
a súbert is cserélni kell(gondolom,tűvel együtt)?
A kopott súber milyen jelenséget produkál?
Köszi!
Üdv!
"Szép időt,széles utat!"
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
az h 90 van beütve, nem jelent semmit ha már 20 évet volt vele használva, ugyanis ha jól emlékszem akkor 20.000 km-ént a gyár előírja a fúvókák cseréjét, mert elkopik vagy megeszi a benzin és felbővül az átmérője. még a másik lehet h 1-el lejjebb rakod a tűt.





10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Szerintetek normális,ha a 125-ös TS-em 5-6 litert eszik százon?
Nem régóta van nálam,eddig 2x mértem a fogyasztását,de mindkét alkalommal ilyen borzasztó eredményt kaptam.
Megnéztem,a főfúvóka gyári 90-es,a motorban garantált 20000Km van.
Mi okozhatja ezt a fogyasztást?
A legrosszabb,hogy ehhez képest 70-nél nem megy többet.Már próbálkoztam jó pár beállítással,de egyik fronton sem javult a helyzet.
Szerintetek normális,ha a 125-ös TS-em 5-6 litert eszik százon?
Nem régóta van nálam,eddig 2x mértem a fogyasztását,de mindkét alkalommal ilyen borzasztó eredményt kaptam.
Megnéztem,a főfúvóka gyári 90-es,a motorban garantált 20000Km van.
Mi okozhatja ezt a fogyasztást?

A legrosszabb,hogy ehhez képest 70-nél nem megy többet.Már próbálkoztam jó pár beállítással,de egyik fronton sem javult a helyzet.

- Jeami
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
- MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest és környéke
Re: Üzemanyagellátás
szerintem is, de mégis működik??Nandor írta:Sokat gondolkodtam, hogy a nyilvánvalóan selejtet gyártó cégek miből élnek.
Abból a pár naiv és átvert emberből /köztük én is/ akik először és utoljára vásárolnak a selejt termékükből?
Hát mit is mondjak eléggé hibás üzletpolitika.

Motor, őrület
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Üzemanyagellátás
Sokat gondolkodtam, hogy a nyilvánvalóan selejtet gyártó cégek miből élnek.
Abból a pár naiv és átvert emberből /köztük én is
/ akik először és utoljára vásárolnak a selejt termékükből?
Hát mit is mondjak eléggé hibás üzletpolitika.
Abból a pár naiv és átvert emberből /köztük én is

Hát mit is mondjak eléggé hibás üzletpolitika.
- Jeami
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
- MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest és környéke
Re: Üzemanyagellátás
Ez az!!!
Arra kellene kényszeríteni a forgalmazókat, hogy hozzák be azokat a jobb, külföldön kapható cuccokat is, amiket egyes webshopokban látni. Kezdve ott, hogy pl. a KIS feliratú index és lámpabúrákat begyűjteni, és beolvasztani az összest!!!
Bocs az OFF-ért...[/quote]
Az új trükk a NÉMET MINŐSÉG felirat.
[/quote]
Hát igen, pont ezt beszéltük
[/quote]
Hát ez van srácok...tényleg idegesítő hogy állandóan legózni kell az alkatrészekkel és rutinosan vehetsz mindenből kettőt ha biztosra akarsz menni...
A legidegesítőbb az hogy úgy tűnik jaj de jó van minden alkatrész a Simohoz meg MZ-hez és tényleg van de a 90 %-uk szar!
Mert ha egy ritka motorról lenne szó akkor oké, örüljünk annak ami van , de így...nagyon mást nem tehetünk mint azt hogy nem vesszük meg a szar cuccokat. Sajnos az a baj hogy sokan a mofától vásárolnak, a múlt héten is láttam a XVII, kerületi motorboltost ott, szóval ami náluk van az is onnan jön..majd ezen túl átszokom a huber-hez, bár a gáztű amit ott vettem szintén nem volt jó....nehéz igy okosnak lenni!
Arra kellene kényszeríteni a forgalmazókat, hogy hozzák be azokat a jobb, külföldön kapható cuccokat is, amiket egyes webshopokban látni. Kezdve ott, hogy pl. a KIS feliratú index és lámpabúrákat begyűjteni, és beolvasztani az összest!!!

Bocs az OFF-ért...[/quote]
Az új trükk a NÉMET MINŐSÉG felirat.

Hát igen, pont ezt beszéltük

Hát ez van srácok...tényleg idegesítő hogy állandóan legózni kell az alkatrészekkel és rutinosan vehetsz mindenből kettőt ha biztosra akarsz menni...

A legidegesítőbb az hogy úgy tűnik jaj de jó van minden alkatrész a Simohoz meg MZ-hez és tényleg van de a 90 %-uk szar!
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Mert ha egy ritka motorról lenne szó akkor oké, örüljünk annak ami van , de így...nagyon mást nem tehetünk mint azt hogy nem vesszük meg a szar cuccokat. Sajnos az a baj hogy sokan a mofától vásárolnak, a múlt héten is láttam a XVII, kerületi motorboltost ott, szóval ami náluk van az is onnan jön..majd ezen túl átszokom a huber-hez, bár a gáztű amit ott vettem szintén nem volt jó....nehéz igy okosnak lenni!

Motor, őrület
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2334
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
150-es ts be kell a 130-as miután átszabod a levegőrendszerét. Nem nagy az, csak annak tűnik, a felső harmadban (mint írtam) még javítani kell a dolgokon. Amúgy meg nem kell csutka gázon járni vele......KILL3R etz írta:150-es fúvóka szerintem már nagyon nagy. 135-ős a gyári méret. Én 120-ast használok a csatosban, és egészen jó a gép. Bár felső tartományban lehetne jobb is talán....
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: 2008.09.12. 12:46
- MZ-d típusa: etz 250
- Tartózkodási hely: nyárlörinc
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni,tegnap vettem egy vadi uj bing 32 es karbit és nagy benne a föfuvoka.
Szeresztem babetta föfuvit hozza.Mekkora méretre dörzsárazam afuvokát? A henger egyszer volt furatva.
Válaszokat elöre is köszönöm.
Udv:misi
Azt szeretném kérdezni,tegnap vettem egy vadi uj bing 32 es karbit és nagy benne a föfuvoka.
Szeresztem babetta föfuvit hozza.Mekkora méretre dörzsárazam afuvokát? A henger egyszer volt furatva.
Válaszokat elöre is köszönöm.
Udv:misi
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
150-es fúvóka szerintem már nagyon nagy. 135-ős a gyári méret. Én 120-ast használok a csatosban, és egészen jó a gép. Bár felső tartományban lehetne jobb is talán....
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2334
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok! Látom van itt karbiprobléma bőven. Ide vésem az enyémet is, igaz megoldottam.
Tehát a probléma a következő: a motor 2500-3000 fordulat között egy bizonyos gázállásban anyaghiányos tünetekkel akár leállni is képes volt. Ez alatt a gázállás alatt nem csinálta, felette meg csak hörgött, de nem fulladt.
Alapjárati fúvóka 0.45-ös (gyári), karbi tiszta, főfuvóka 1.40-es tű gyári kinézetű.
A motorral gyakorlatilag csak 3000 felett lehet motorozni.
Ez a tünet az alapjárati fúvóka kis méretére utal (levegőcsavart sem lehetett kicsavarni, teljesen bent volt)
1. próba: alapjárati fúvóka tágítása 0.50-re. Alapjáratot már rendesen lehet állítani, levegőcsavart is kijjebb állíthattam, de a fő gond nem szűnt meg.
2. próba: súbertű cseréje egy másikra (látszatra ugyanolyan)
Ez meghozta az eredményt, nem fullad. Alaposabban mérve a tűket az eredeti kissé vastagabb (0.1mm) anyagból készült, így nem engedett elég anyagot a motorba azon a gázálláson.
Mellékesen a főfüvókát is 1.5-re cseréltem, de ennek nem érzem hatását. Teljes gázon még mindíg kicsit mintha erőtlenebb lenne mint 3/4-gázon.
Szerintem légbeömlő rendszer majd kipufogó módosítással fogok próbálkozni legközelebbi motorszerelésre fordítható szabadidőmben. Amúgy a Gyurm@ túrára 21-es első lánckerékkel mentem. 4000-es fordulaton 105 km/h(mikor a forgalom engedte) fogyasztásom pedig 4.4L volt a régi fúvókákkal.
Tehát a probléma a következő: a motor 2500-3000 fordulat között egy bizonyos gázállásban anyaghiányos tünetekkel akár leállni is képes volt. Ez alatt a gázállás alatt nem csinálta, felette meg csak hörgött, de nem fulladt.
Alapjárati fúvóka 0.45-ös (gyári), karbi tiszta, főfuvóka 1.40-es tű gyári kinézetű.
A motorral gyakorlatilag csak 3000 felett lehet motorozni.
Ez a tünet az alapjárati fúvóka kis méretére utal (levegőcsavart sem lehetett kicsavarni, teljesen bent volt)
1. próba: alapjárati fúvóka tágítása 0.50-re. Alapjáratot már rendesen lehet állítani, levegőcsavart is kijjebb állíthattam, de a fő gond nem szűnt meg.
2. próba: súbertű cseréje egy másikra (látszatra ugyanolyan)
Ez meghozta az eredményt, nem fullad. Alaposabban mérve a tűket az eredeti kissé vastagabb (0.1mm) anyagból készült, így nem engedett elég anyagot a motorba azon a gázálláson.
Mellékesen a főfüvókát is 1.5-re cseréltem, de ennek nem érzem hatását. Teljes gázon még mindíg kicsit mintha erőtlenebb lenne mint 3/4-gázon.
Szerintem légbeömlő rendszer majd kipufogó módosítással fogok próbálkozni legközelebbi motorszerelésre fordítható szabadidőmben. Amúgy a Gyurm@ túrára 21-es első lánckerékkel mentem. 4000-es fordulaton 105 km/h(mikor a forgalom engedte) fogyasztásom pedig 4.4L volt a régi fúvókákkal.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- revlimit
- Simsonos
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: 2008.04.15. 15:35
- MZ-d típusa: TS 150 75'
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Hát igen, pont ezt beszéltükbambi írta:Az új trükk a NÉMET MINŐSÉG felirat.Gyurmooo írta: Ez az!!!
Arra kellene kényszeríteni a forgalmazókat, hogy hozzák be azokat a jobb, külföldön kapható cuccokat is, amiket egyes webshopokban látni. Kezdve ott, hogy pl. a KIS feliratú index és lámpabúrákat begyűjteni, és beolvasztani az összest!!!![]()
Bocs az OFF-ért...

- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2739
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ezek a tünetek fals levegőre utalnak. Ami nem csak a rossz szimmeringek miatt lehet. De elsőnek én a gyújtásoldali főtengelyszimmeringet cserélném le. Aztán hengertalp, szivócsonk is lehet repedt...
- MiszterQ
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 273
- Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
- MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
- Tartózkodási hely: Pápa
Re: Üzemanyagellátás
Ez engem is érdekel hogy mitől van. Lassan visszaeső fordulat. Sokáig 3ezren pörög aztán visszamegy 2000-2100-ra, nekem ez az alapjárat, de ez is hol van hol nem van, ha ez alá próbálok menni már tuti nem bírná tartani. Gázadásnál meg lassabban reagál mint kéne, 4ezer felett már alig húz, de pörög tovább. Főtengely jó állapotú, használt gyári, szimmeringek csapöágyak újak. A motor viszont kopott. 4ezer felett már rezonál mint állat. Egy fúrás segítene rajta? Vagy azon kívül valami? Karbi lehet rosszul van beállítva? Sok/kevés levegőt kap? Segítsetek! KösziRocksoldier írta:sajnos ilyen problémám nekemis szokott lenni ..én nem tankoltam etanolt mégis ez van. ha több levegőt adok neki egyből lepörög, de akkor nincsen alapjárat. ha elveszem fentakad 3 4 ezren és ott üvölt egy percig aztán szép lassan lemegy .. próbáltam mindent karburátorcsere siber,sibertű,úszószint állítás semmi nem segített...talán még valaki tudja erre a választ
Relax, don't do it
Re: Üzemanyagellátás
Az új trükk a NÉMET MINŐSÉG felirat.Gyurmooo írta:Ez az!!!revlimit írta:Srácok!
Én azt mondom, hogy fel kellene lépni valahogy ezek ellen, mármint, hogy ilyen használhatatlan szarokat sóznak ránk a boltokban, és ezzel rákényszeríteni őket, mármint a boltosokat, hogy ne rendeljenek attól, aki ezeket a hulladék alkatrészeket forgalmazza. Nem hiszem el, hogy nem lehetne minőségibb=használható alkatrészbeszerzési forrást találni. Csak amíg mi vesszük a szart és itt egymás között sopánkodunk jaj ennyi+ennyi pénzt dobtam ki és még mindig nem jó, addig nem fog változni semmi.
Vélemény??
Arra kellene kényszeríteni a forgalmazókat, hogy hozzák be azokat a jobb, külföldön kapható cuccokat is, amiket egyes webshopokban látni. Kezdve ott, hogy pl. a KIS feliratú index és lámpabúrákat begyűjteni, és beolvasztani az összest!!!![]()
Bocs az OFF-ért...

- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Ez az!!!revlimit írta:Srácok!
Én azt mondom, hogy fel kellene lépni valahogy ezek ellen, mármint, hogy ilyen használhatatlan szarokat sóznak ránk a boltokban, és ezzel rákényszeríteni őket, mármint a boltosokat, hogy ne rendeljenek attól, aki ezeket a hulladék alkatrészeket forgalmazza. Nem hiszem el, hogy nem lehetne minőségibb=használható alkatrészbeszerzési forrást találni. Csak amíg mi vesszük a szart és itt egymás között sopánkodunk jaj ennyi+ennyi pénzt dobtam ki és még mindig nem jó, addig nem fog változni semmi.
Vélemény??
Arra kellene kényszeríteni a forgalmazókat, hogy hozzák be azokat a jobb, külföldön kapható cuccokat is, amiket egyes webshopokban látni. Kezdve ott, hogy pl. a KIS feliratú index és lámpabúrákat begyűjteni, és beolvasztani az összest!!!

Bocs az OFF-ért...
- revlimit
- Simsonos
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: 2008.04.15. 15:35
- MZ-d típusa: TS 150 75'
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Srácok!
Én azt mondom, hogy fel kellene lépni valahogy ezek ellen, mármint, hogy ilyen használhatatlan szarokat sóznak ránk a boltokban, és ezzel rákényszeríteni őket, mármint a boltosokat, hogy ne rendeljenek attól, aki ezeket a hulladék alkatrészeket forgalmazza. Nem hiszem el, hogy nem lehetne minőségibb=használható alkatrészbeszerzési forrást találni. Csak amíg mi vesszük a szart és itt egymás között sopánkodunk jaj ennyi+ennyi pénzt dobtam ki és még mindig nem jó, addig nem fog változni semmi.
Vélemény??
Én azt mondom, hogy fel kellene lépni valahogy ezek ellen, mármint, hogy ilyen használhatatlan szarokat sóznak ránk a boltokban, és ezzel rákényszeríteni őket, mármint a boltosokat, hogy ne rendeljenek attól, aki ezeket a hulladék alkatrészeket forgalmazza. Nem hiszem el, hogy nem lehetne minőségibb=használható alkatrészbeszerzési forrást találni. Csak amíg mi vesszük a szart és itt egymás között sopánkodunk jaj ennyi+ennyi pénzt dobtam ki és még mindig nem jó, addig nem fog változni semmi.
Vélemény??
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Így, hogy már átalakítottad, nem is viheted vissza.
- Jeami
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
- MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest és környéke
Re: Üzemanyagellátás
Ez oké, szerintem korrektek, biztos menne de már nem érdekel, nem akarom elölről kezdeni ezt az egész karbi mizériát mert már unom. Egy levelet azért küldtem nekik hogy ilyen vacakot azért ne forgalmazzanak ha nem muszáj...csikin írta:Vissza kell fizetniük a pénzt, felajánlhatják, hogy levásárlod, de nem kell elfogadnod.
Motor, őrület
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Vissza kell fizetniük a pénzt, felajánlhatják, hogy levásárlod, de nem kell elfogadnod.
- Jeami
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
- MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest és környéke
Re: Üzemanyagellátás
Gyurmooo írta:Jeami írta:
Mindenki arra költi el a pénzét, amire akarja, DE!!!
A helyedben én amikor a csavarok környéke "megváltozott", majd nem is ment föl a helyére, ott csomagoltam és vittem volna vissza.![]()
A jó k.va anyjukat, hogy ezt a szemetet gyártani merik!
Kötelezően vissza kellett volna venniük, mert használhatatlan arra a célra, amire elvileg árulják (átalakítás nélkül).
Gyurmooo
Igen, nekem is ez jutott az eszembe rögtön és pontosan így felháborodtam én is! De a tapasztalatokból kiindulva (vittem már vissza ilyen gagyi cuccot, sőt, általában megtanultam hogyan járjam ki a magam igazát) de minek??? A cseredarab is egy hasonlóan használhatatlan szar lett volna....már akkor se tettem volna fel ha jó az alja és illeszkedik. A sok utánajárás és idegeskedés helyett, kihoztam a helyzetből amit lehet...még levásárolni sem akartam volna ha nem cserélem be mert most épp nem kell semmi a mofától...az MZ-m kellet és az jó lett. Ennyi. Felhívom mindenki figyelmét itt és a mofánál is hogy ilyen vacakot ne forgalmazzanak...

Motor, őrület
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Mindenki arra költi el a pénzét, amire akarja, DE!!!Jeami írta: Tegnap este megpróbáltam a lehetetlent! Lássátok hát a Taiwani, utángyártott karbi tapasztalataim!:
Te jó ég!!!! (Röviden)
Hosszabban: A súber mérete jó volt, ugyanaz mint a régi BVF-en, de azon túl....anyám.....az úszóház csavarjai meghúzásakor a csavartartó fülek körül az anyag kifehéredett és megrepedt!!!Egy darab, közepes erősségű húzás után....mikor meg beletettem volna a helyére a karbit az eleje nem ment bele a motor felől jövő szívócsonkba!!!
ahhh
Egymás mellé tettem a két karbit, szemre nem nagyobb az utángyártott csonkja, mégse ment bele, de miért??? Kicsit kitágítottam, hátha bemegy, nem ment!
De nem adtam fel! Hibridet hoztam létre: Maradt a régi BFV karbi test, belement a régi súber a taiwani gáztűvel és tűtartóval (hosszabb volt pár mm-el az a tű és egy kicsit más alakú!), az újabb, kissé gyengébb gázrugóval. Belement a taiwani úszó és tűszelep (ami alatt volt alátét és én is tettem!), valamint maradt a régi 135-ös főfúvóka, egyedül az alapjárati vagy (szívató?) külön, kis fúvókáját vettem ki az elzást, kis részből, ez ment a régi helyére.
Ja és a taiwani tömítés is jó volt meg az alapjárat állító csavar is! A levegő állító az utángyártott készletből ment bele.
ÉS MŰKÖDIK!![]()
Egészen stabil az alapjárat (terhelésre is), jól veszi a gázt és szépen gyorsul. Nekem egy picit gyengébbnek érződött azért mint régen de ezt szerintem egy gáztű lejjebb akasztás megoldja.![]()
Konklúzió: Isten óvjon minket ettől a cucctól (KENTSE) már a karbi felújító készleteik is neccesek, de ez a karbinak neveztt valami, na ez új értelmet ad a xar szónak!![]()
Érdekesség hogy más alkatrészek vannak az ugyanolyan típusú felújítókészletbe és a kész karbiba! Más a tűszelep, az állító csavarok, a fúvókák és a gáztű is
! A karbi anyaga szerintem a leggyengébb, bűn rossz minőségű, rideg spiáter eddig amit láttam. Ebből egyedül a gáztű, a csavarok és a tűszelep volt jó, ezek érdekes módon meg jobb minőségűek mint a javítókészleté!
Drága és idegesítő kör volt, senkinek sem ajánlom, viszont az MZ végre működik!!!![]()
![]()
A helyedben én amikor a csavarok környéke "megváltozott", majd nem is ment föl a helyére, ott csomagoltam és vittem volna vissza.

A jó k.va anyjukat, hogy ezt a szemetet gyártani merik!
Kötelezően vissza kellett volna venniük, mert használhatatlan arra a célra, amire elvileg árulják (átalakítás nélkül).
Gyurmooo
- Jeami
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2009.09.25. 11:46
- MZ-d típusa: MZ-ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest és környéke
Re: Üzemanyagellátás
Tegnap este megpróbáltam a lehetetlent! Lássátok hát a Taiwani, utángyártott karbi tapasztalataim!Jeami írta:Én merész voltam, vettem egyet, valóban nem a legjobb minőség, de este kiderül, majd megírom!conus írta: csupa sorja, méretpontatlan több helyen, és nem egyezik pl. a súber mérete sem az ndk-s bvf-el. messze elkerülendő![]()
![]()

Te jó ég!!!! (Röviden

Hosszabban: A súber mérete jó volt, ugyanaz mint a régi BVF-en, de azon túl....anyám.....az úszóház csavarjai meghúzásakor a csavartartó fülek körül az anyag kifehéredett és megrepedt!!!
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Egymás mellé tettem a két karbit, szemre nem nagyobb az utángyártott csonkja, mégse ment bele, de miért??? Kicsit kitágítottam, hátha bemegy, nem ment!
De nem adtam fel! Hibridet hoztam létre: Maradt a régi BFV karbi test, belement a régi súber a taiwani gáztűvel és tűtartóval (hosszabb volt pár mm-el az a tű és egy kicsit más alakú!), az újabb, kissé gyengébb gázrugóval. Belement a taiwani úszó és tűszelep (ami alatt volt alátét és én is tettem!), valamint maradt a régi 135-ös főfúvóka, egyedül az alapjárati vagy (szívató?) külön, kis fúvókáját vettem ki az elzást, kis részből, ez ment a régi helyére.
Ja és a taiwani tömítés is jó volt meg az alapjárat állító csavar is! A levegő állító az utángyártott készletből ment bele.
ÉS MŰKÖDIK!

Egészen stabil az alapjárat (terhelésre is), jól veszi a gázt és szépen gyorsul. Nekem egy picit gyengébbnek érződött azért mint régen de ezt szerintem egy gáztű lejjebb akasztás megoldja.

Konklúzió: Isten óvjon minket ettől a cucctól (KENTSE) már a karbi felújító készleteik is neccesek, de ez a karbinak neveztt valami, na ez új értelmet ad a xar szónak!

Érdekesség hogy más alkatrészek vannak az ugyanolyan típusú felújítókészletbe és a kész karbiba! Más a tűszelep, az állító csavarok, a fúvókák és a gáztű is
! A karbi anyaga szerintem a leggyengébb, bűn rossz minőségű, rideg spiáter eddig amit láttam. Ebből egyedül a gáztű, a csavarok és a tűszelep volt jó, ezek érdekes módon meg jobb minőségűek mint a javítókészleté!
Drága és idegesítő kör volt, senkinek sem ajánlom, viszont az MZ végre működik!!!



Motor, őrület
-
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010.02.20. 20:51
- MZ-d típusa: MZ250TS
- Tartózkodási hely: Nagysimonyi
Re: Üzemanyagellátás
amugy kipucolom a kipufogót ma az lesz az első dolgom:D aztán remélhetőleg minden gondom megoldódik . köszi
-
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010.02.20. 20:51
- MZ-d típusa: MZ250TS
- Tartózkodási hely: Nagysimonyi
Re: Üzemanyagellátás
sajnos ilyen problémám nekemis szokott lenni ..én nem tankoltam etanolt mégis ez van. ha több levegőt adok neki egyből lepörög, de akkor nincsen alapjárat. ha elveszem fentakad 3 4 ezren és ott üvölt egy percig aztán szép lassan lemegy .. próbáltam mindent karburátorcsere siber,sibertű,úszószint állítás semmi nem segített...talán még valaki tudja erre a választ 

- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Üzemanyagellátás
Mióta etanolt tankoltam a gépbe ami azóta már rég kifogyott, csak nagyon lassan esik vissza a fordulat gázelvételkor. Ez problémát jelent vagy csak beállítás kérdése?
Alapjáratom jó és a szimeringek is nemrég voltak cserélve.
Alapjáratom jó és a szimeringek is nemrég voltak cserélve.
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Ha nagyon nehéz már a sok koksztól, olajtól, tompán szól ütögetésre, feltétlen égesd ki előtte. 

-
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010.02.20. 20:51
- MZ-d típusa: MZ250TS
- Tartózkodási hely: Nagysimonyi
Re: Üzemanyagellátás
hát nekem rezonátor van rajta...
ami gondolom egy fokkal sem jobb mint az után gyártott. próbáltam egy két körre az eredetivel de az meg már elég ramaty. 135 ös a fuvóka aminek szerintem elégnek kéne lenni, de sokat sem kaphat anyira hogy ne égjen ki . megpróbálom még a gyárival . azt tudom hogy akkor mikor feltettem kis fordulaton nagyobb erő volt benne de végre minden ugyan ez volt . köszi az ötletet! jah és bocsi az összefolyt írásért,csak ugy írtam ahogy jött a fejembe a sok gond!:D

-
- Simsonos
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: 2008.09.12. 12:46
- MZ-d típusa: etz 250
- Tartózkodási hely: nyárlörinc
Re: Üzemanyagellátás
szia
én is ugyanigy jártam mint te.
azt kérdezném töled ,milyen kipuff van a motorodon?
nekem után gyártoott volt és háromszor meg szorült töle mertt nem,
volt elég fojtás és kiürittette a hengert.
vettem egygyári használttatt,és a mototor teljesen megváltozott.
és agyergya is kiég öszbarnára.haután gyártott van rajta,
cseréld le gyárira,akkor megfog oldodni minden proglémád.
én is ugyanigy jártam mint te.
azt kérdezném töled ,milyen kipuff van a motorodon?
nekem után gyártoott volt és háromszor meg szorült töle mertt nem,
volt elég fojtás és kiürittette a hengert.
vettem egygyári használttatt,és a mototor teljesen megváltozott.
és agyergya is kiég öszbarnára.haután gyártott van rajta,
cseréld le gyárira,akkor megfog oldodni minden proglémád.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég