KILL3R etz írta:A légszűrő csigát...

Ezek szerint a felrakott rajzon az L jelű alkatrész a légszűrő csiga?
nem tudtam (ezt sem).
KILL3R etz írta:A légszűrő csigát...
Ha csak azt veszed le, biztos, hogy kifér? Most van teljesen szétbontva a váz, nekem úgy rémlik, a légszűrő házától nem fér ki.conus írta:matt!
az ülés vedd csak le![]()
matt1989 írta:Sziasztok!
A gumicső kivételéhez elég csak kiszerelni a komplett légszűrő dobozt, vagy le kell venni a hátsó sárvédőt és a kereket?
matt1989 írta: A gumicső kivételéhez elég csak kiszerelni a komplett légszűrő dobozt, vagy le kell venni a hátsó sárvédőt és a kereket?
Valamint amit bekarikáztam gumi tömítést lehet valahol venni?
Köszi előre is
Ne haragudjatok, azt elfelejtettem beírni hogy az akksi vadiúj. Mivel nem tudtam hogy köze lehet az alapjárathoz. Más tipp?balintmz írta:hello. a leálláshoz annyit szeretnék hozzáfüzni, hogy lehet aksi tényleg. Nekem is volt hasonlo. Nekem ugy volt hogy ha az 1. max 2. rugásra nem indult akkor már alig világitott a piros lámpa isamugy menet közben tényleg nincs baj ugye mert tölt annyit a motor. amikor már nagyon alacsony a fordulat akkor is villog a piros.
Hát én nem venném 100ra hogy aksi lesz. Az lenne a legtisztább ha kiprobálnád egy tuti jo aksival pl: haverodéval és ha ugyanazt produkálja akkor tuti hogy az aksival nincs gond.
Hát én ennyit tudtam segiteni, vannak itt hozzáértöbbek, azok biztos tudnak közelebbit mondani. Üdv, Bálint
Az előbb én kértem tanácsot, de nekem nincs alapjáratom, (a kettőt gyúrjuk összeOwerlord írta:Sziasztok! Összeraktam egy TS 150 MZ-t, új csapágy, hajtókat,dugó ,szimering, ami kell.De egyszerűen nemtudok alapjáratot gyártani . Benzinszint karbiba jó, fúvókák okésak . Pörög mint a barom.2000-2500 ha alapjárat levegőszabályzó csavart betekerem koppra egy hangyafasznyit leesik a fordulat 200-300 Nem tom mi a péló lehet.Kicsi lenne az alapjárati fúvóka???Vagy falsot szív a drága?? DE honnan ? :S Ötlet valaki? Köszke
Owerlord írta:Sziasztok! Összeraktam egy TS 150 MZ-t, új csapágy, hajtókat,dugó ,szimering, ami kell.De egyszerűen nemtudok alapjáratot gyártani . Benzinszint karbiba jó, fúvókák okésak . Pörög mint a barom.2000-2500 ha alapjárat levegőszabályzó csavart betekerem koppra egy hangyafasznyit leesik a fordulat 200-300 Nem tom mi a péló lehet.Kicsi lenne az alapjárati fúvóka???Vagy falsot szív a drága?? DE honnan ? :S Ötlet valaki? Köszke
Tankra megadták a választ, ezt nekem is el kell majd követnem, a rozsdamaróson gondolkodom én is, aztán utána a sokvizes öblítés után benzinesen.kasznai írta:Sziasztok!
... sokat állt, vagy 20évet. Szerintetek is a főtengely szimering keményedett ki és emiatt farslevegőt szív?
Még egy kérdés: Rozsdás tankkal vajon mit kezdjek?
Valószínű, hogy gyujtásoldali szimeringnél szív falsot, de adj neki új szimeringet ha akkor se jó akkor karbi gondok lesznek sztem, próbáld a tűt állítani, esetleg fuvókák csere. Üdvkasznai írta:conus írta:
Nekd is köszi valóban falsconus írta:az falslevegő, de én is fars-nak írtam sokáigkasznai írta:Sziasztok!
Nemrég vettem TS125 öst. A gép gyári állapotban van, sokat állt, vagy 20évet. Minden pöpec működik rajta csak alapjáratom nincs, és mint látom a karbin csak levegőt lehet szabályozni. Szerintetek is a főtengely szimering keményedett ki és emiatt farslevegőt szív? A levegőcsavarra nem igazán reagál. Fordulaton szépen duruzsol.
Még egy kérdés: Rozsdás tankkal vajon mit kezdjek?
Köszi, Üdv mindenkinek![]()
![]()
rozsdás tank: csap kivesz, két luk bedug, fél liter ro-55ös rozsdamaró + üvegszilánk, shaker-mozgás, kienged-kiráz, fél liter ro-55-ös rozsdamaró jó alaposan átöblít.
Köszi de a karbi pucoláson már túl vagyok, szerintem a bowdennel nem igazán lehet, mert akkor tényleg kényes a feszülésre. Én csak azért gondolok a "fals" levegőre mert semmit sem reagál a levegőcsavarra.Andrá$ írta:az alapjárat állítás nem kis feladat elég macerás nem csak azzal a levegő csavarral lehet állítani hanem a karbi tetején a bovden állítóval is + nem mind1 hogy hol vezeted el a bovdent,lehet még finomítani a gázkar állásán is hogy mennyire feszüljön a bovden.De nem elsz olyan stabil alapjárat mint egy ETZ-n mivel a kormány forgatásával feszülni fog a bovden.kasznai írta:Sziasztok!
Nemrég vettem TS125 öst. A gép gyári állapotban van, sokat állt, vagy 20évet. Minden pöpec működik rajta csak alapjáratom nincs, és mint látom a karbin csak levegőt lehet szabályozni. Szerintetek is a főtengely szimering keményedett ki és emiatt farslevegőt szív? A levegőcsavarra nem igazán reagál. Fordulaton szépen duruzsol.
Még egy kérdés: Rozsdás tankkal vajon mit kezdjek?
Köszi, Üdv mindenkinek
Ja meg írtad hogy sokat állt azért egy karbi pucolás sem ártana.
az falslevegő, de én is fars-nak írtam sokáigkasznai írta:Sziasztok!
Nemrég vettem TS125 öst. A gép gyári állapotban van, sokat állt, vagy 20évet. Minden pöpec működik rajta csak alapjáratom nincs, és mint látom a karbin csak levegőt lehet szabályozni. Szerintetek is a főtengely szimering keményedett ki és emiatt farslevegőt szív? A levegőcsavarra nem igazán reagál. Fordulaton szépen duruzsol.
Még egy kérdés: Rozsdás tankkal vajon mit kezdjek?
Köszi, Üdv mindenkinek
az alapjárat állítás nem kis feladat elég macerás nem csak azzal a levegő csavarral lehet állítani hanem a karbi tetején a bovden állítóval is + nem mind1 hogy hol vezeted el a bovdent,lehet még finomítani a gázkar állásán is hogy mennyire feszüljön a bovden.De nem elsz olyan stabil alapjárat mint egy ETZ-n mivel a kormány forgatásával feszülni fog a bovden.kasznai írta:Sziasztok!
Nemrég vettem TS125 öst. A gép gyári állapotban van, sokat állt, vagy 20évet. Minden pöpec működik rajta csak alapjáratom nincs, és mint látom a karbin csak levegőt lehet szabályozni. Szerintetek is a főtengely szimering keményedett ki és emiatt farslevegőt szív? A levegőcsavarra nem igazán reagál. Fordulaton szépen duruzsol.
Még egy kérdés: Rozsdás tankkal vajon mit kezdjek?
Köszi, Üdv mindenkinek
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég