
Üzemanyagellátás
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Én úgy tudom, hogy ugyanaz a szívórendszer a karburátor gumicsőig 125 150 250 251 301nél. Nem tudom mennyire kell szétszedni a hogy kiszedd a vázból a gumit, amikor én vettem ki festettem a vázat. Levegőszűrőd új? Lehet van valami rejtett dolog arrafelé. De lehet majd énis kipróbálom fedél nélkül, hátha 130% lesz a teljesítménye 

-
- bajnok
- Hozzászólások: 1427
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Segítsen nekem valaki legyen szíves!
A 125-ös ETZ és a 251-es ETZ légszűrőrendszere ugyanaz?
Mert 2 éve úgy járok a motorommal, hogy nincs rajta légszűrőfedél, mert ha felrakom kb. 30%-kal csökken a teljesítménye.
Gondoltam rá, hogy lehet a vázban lévő gumicső van eltömődve, vagy a 125ös légszűrőrendszerébe nem jut annyi levegő, mint a 251-esébe.

A gumicső kivételéhez elég csak kiszerelni a komplett légszűrő dobozt, vagy le kell venni a hátsó sárvédőt és a kereket?
Valamint amit bekarikáztam gumi tömítést lehet valahol venni?
Köszi előre is
Segítsen nekem valaki legyen szíves!
A 125-ös ETZ és a 251-es ETZ légszűrőrendszere ugyanaz?
Mert 2 éve úgy járok a motorommal, hogy nincs rajta légszűrőfedél, mert ha felrakom kb. 30%-kal csökken a teljesítménye.
Gondoltam rá, hogy lehet a vázban lévő gumicső van eltömődve, vagy a 125ös légszűrőrendszerébe nem jut annyi levegő, mint a 251-esébe.

A gumicső kivételéhez elég csak kiszerelni a komplett légszűrő dobozt, vagy le kell venni a hátsó sárvédőt és a kereket?
Valamint amit bekarikáztam gumi tömítést lehet valahol venni?
Köszi előre is
- MiszterQ
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 273
- Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
- MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
- Tartózkodási hely: Pápa
Re: Üzemanyagellátás
Ne haragudjatok, azt elfelejtettem beírni hogy az akksi vadiúj. Mivel nem tudtam hogy köze lehet az alapjárathoz. Más tipp?balintmz írta:hello. a leálláshoz annyit szeretnék hozzáfüzni, hogy lehet aksi tényleg. Nekem is volt hasonlo. Nekem ugy volt hogy ha az 1. max 2. rugásra nem indult akkor már alig világitott a piros lámpa isamugy menet közben tényleg nincs baj ugye mert tölt annyit a motor. amikor már nagyon alacsony a fordulat akkor is villog a piros.
Hát én nem venném 100ra hogy aksi lesz. Az lenne a legtisztább ha kiprobálnád egy tuti jo aksival pl: haverodéval és ha ugyanazt produkálja akkor tuti hogy az aksival nincs gond.
Hát én ennyit tudtam segiteni, vannak itt hozzáértöbbek, azok biztos tudnak közelebbit mondani. Üdv, Bálint

Relax, don't do it
- Owerlord
- Simsonos
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
- MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
- Tartózkodási hely: Vác
Re: Üzemanyagellátás
Köszi! Néztem én is a honlapjukat,de csak tűjük van.Inkább ráteszek egy 150-es ETZ karbit,az alapjáratot is pontosabban be lehet állítani vele.Remélem jó lesz :S
MZ TS 150 sportvarázs
Re: Üzemanyagellátás
[quote="Owerlord"]Megvan miért pörög a TS-em. Nem megy le a tolózár a karbiban a helyére,valószínűleg azért mert 125ösé. Nincs valakinek TS 150 tolózárja illetve tűje véletlen??, SOS :
Szia! Most olvasom a "bembomotor" lapján nekik van és ha minden igaz 200 Ft
Szia! Most olvasom a "bembomotor" lapján nekik van és ha minden igaz 200 Ft
- Owerlord
- Simsonos
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
- MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
- Tartózkodási hely: Vác
Re: Üzemanyagellátás
Megvan miért pörög a TS-em. Nem megy le a tolózár a karbiban a helyére,valószínűleg azért mert 125ösé. Nincs valakinek TS 150 tolózárja illetve tűje véletlen??, SOS 

MZ TS 150 sportvarázs
Re: Üzemanyagellátás
hello. a leálláshoz annyit szeretnék hozzáfüzni, hogy lehet aksi tényleg. Nekem is volt hasonlo. Nekem ugy volt hogy ha az 1. max 2. rugásra nem indult akkor már alig világitott a piros lámpa is
amugy menet közben tényleg nincs baj ugye mert tölt annyit a motor. amikor már nagyon alacsony a fordulat akkor is villog a piros.
Hát én nem venném 100ra hogy aksi lesz. Az lenne a legtisztább ha kiprobálnád egy tuti jo aksival pl: haverodéval és ha ugyanazt produkálja akkor tuti hogy az aksival nincs gond.
Hát én ennyit tudtam segiteni, vannak itt hozzáértöbbek, azok biztos tudnak közelebbit mondani. Üdv, Bálint

Hát én nem venném 100ra hogy aksi lesz. Az lenne a legtisztább ha kiprobálnád egy tuti jo aksival pl: haverodéval és ha ugyanazt produkálja akkor tuti hogy az aksival nincs gond.
Hát én ennyit tudtam segiteni, vannak itt hozzáértöbbek, azok biztos tudnak közelebbit mondani. Üdv, Bálint
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Re: Üzemanyagellátás
Nálam egyszer régen a tank tele volt festékmaradványokkal, amik takonyszerű masszává álltak össze a karburátorban, csoda hogy ment a motor....
Az a röhej hogy csak egy kósza gondolat volt (hibajelek nélkül) gondoltam kipucolom már a karburátort. Onnantól tisztelem a technikát
Tankot, csapot kimostam (kavicsos rázás+tiszta benzin).
Üresen, vagy részben töltve ritkán hagyom a tankot (pláne a téli leálláson) így adva kevés esélyt a rozsdának.
Az a röhej hogy csak egy kósza gondolat volt (hibajelek nélkül) gondoltam kipucolom már a karburátort. Onnantól tisztelem a technikát

Tankot, csapot kimostam (kavicsos rázás+tiszta benzin).
Üresen, vagy részben töltve ritkán hagyom a tankot (pláne a téli leálláson) így adva kevés esélyt a rozsdának.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
az is lehet h sz.r az akkumlátorod és a töltésed is kevés. engem ez szívatott meg legutóbb





10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- MiszterQ
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 273
- Csatlakozott: 2010.01.31. 12:57
- MZ-d típusa: ETZ 250, BMW F650ST
- Tartózkodási hely: Pápa
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok srácok én is hasonlóval küszködök mint ti 
Nekem azt csinálja, hogy ha beállítok neki mondjuk egy 1500-as alapjáratot, húzok egy kis gázt ugye, visszapöfög alapjáratra, egy ideig tartja, majd egyre csökken a fordulat és 10mp-en belül meg is áll.
Szóval nem akarja megtartani. Amúgy légszűrő zsír új, karbi kipucolva, tankszűrők szintén...Úszóházban a benzinszint jó, a motor jól indul, menet közben is jól húz, jól reagál a gázadásra. Azt mondják hogy ha szimmeringes a gép akkor lehet még ilyen...hogy az alapjárat nem jó. Kérem segítsetek!
Köszi!

Nekem azt csinálja, hogy ha beállítok neki mondjuk egy 1500-as alapjáratot, húzok egy kis gázt ugye, visszapöfög alapjáratra, egy ideig tartja, majd egyre csökken a fordulat és 10mp-en belül meg is áll.

Szóval nem akarja megtartani. Amúgy légszűrő zsír új, karbi kipucolva, tankszűrők szintén...Úszóházban a benzinszint jó, a motor jól indul, menet közben is jól húz, jól reagál a gázadásra. Azt mondják hogy ha szimmeringes a gép akkor lehet még ilyen...hogy az alapjárat nem jó. Kérem segítsetek!
Köszi!

Relax, don't do it
Re: Üzemanyagellátás
Az előbb én kértem tanácsot, de nekem nincs alapjáratom, (a kettőt gyúrjuk összeOwerlord írta:Sziasztok! Összeraktam egy TS 150 MZ-t, új csapágy, hajtókat,dugó ,szimering, ami kell.De egyszerűen nemtudok alapjáratot gyártani . Benzinszint karbiba jó, fúvókák okésak . Pörög mint a barom.2000-2500 ha alapjárat levegőszabályzó csavart betekerem koppra egy hangyafasznyit leesik a fordulat 200-300 Nem tom mi a péló lehet.Kicsi lenne az alapjárati fúvóka???Vagy falsot szív a drága?? DE honnan ? :S Ötlet valaki? Köszke

Re: Üzemanyagellátás
Köszi a sok jó tanácsot! Most ilyen időben lesz rá idő a tankot ki fogom pucolni, azt hiszem ez az első. Nehogy később az szivasson
-
- biciklis
- Hozzászólások: 22
- Csatlakozott: 2009.11.30. 22:01
- MZ-d típusa: Etz 125
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Hellosztok! Azt szeretném kérdezni, hogy 125-ös etz-re milyen fajta mikuni karburátor való?
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 331
- Csatlakozott: 2007.08.19. 16:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250, XJ600
- Tartózkodási hely: Zalalövõ
Re: Üzemanyagellátás
A tankkal kapcsolatban - nagyon ajánlatos kipucolni. Kavics, brigéciol, aztán hadd szóljon! Nekem 70-80 fölött nem kapott elég benzint a moci, akárhányszor kipucoltam karbit (tűszelepre gondoltam, hogy azzal van baj), de végső megoldás a tankmosást volt, utána egyszer sem volt vele gond 
Aztán az alapjárati problémánál, én még megpróbálnék egy másik gyertyát. Ha jól emlékszem, gyertyaproblémánál is elő szokott ez fordulni, bár lehet, hogy akkor inkább lecsökkenni szokott... Mindenesetre ha hirtelen megemelkedett nálam az alapjárat, többnyire gyertyacsere után megszűnt a gond.
Szerk.: Illetve lehet, hogy kopott a karbi

Aztán az alapjárati problémánál, én még megpróbálnék egy másik gyertyát. Ha jól emlékszem, gyertyaproblémánál is elő szokott ez fordulni, bár lehet, hogy akkor inkább lecsökkenni szokott... Mindenesetre ha hirtelen megemelkedett nálam az alapjárat, többnyire gyertyacsere után megszűnt a gond.
Szerk.: Illetve lehet, hogy kopott a karbi
- Owerlord
- Simsonos
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
- MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
- Tartózkodási hely: Vác
Re: Üzemanyagellátás
Fúvókák gyári értéken,kifújkáltam a karbi járatait is.Lehet hogy tűű lesz? Guminál nem szívhat falsot.Lehet rárakok egy 125-ös karbit,azzal mit csinál.? :S
MZ TS 150 sportvarázs
- Laczkó
- Simsonos
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2009.12.11. 18:47
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sárvár
Re: Üzemanyagellátás
Pedig ott karbi gondok lesznek szerintem. Esetleg fuvókákat csréld nézd meg a méreteket, de az is lehet, hogy a síbertű nem stimmel vagy amibe megy bele a tű kikopott és ott is lehet fals. Üdv!
Owerlord írta:Sziasztok! Összeraktam egy TS 150 MZ-t, új csapágy, hajtókat,dugó ,szimering, ami kell.De egyszerűen nemtudok alapjáratot gyártani . Benzinszint karbiba jó, fúvókák okésak . Pörög mint a barom.2000-2500 ha alapjárat levegőszabályzó csavart betekerem koppra egy hangyafasznyit leesik a fordulat 200-300 Nem tom mi a péló lehet.Kicsi lenne az alapjárati fúvóka???Vagy falsot szív a drága?? DE honnan ? :S Ötlet valaki? Köszke
- Owerlord
- Simsonos
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2010.01.30. 17:49
- MZ-d típusa: MZ TS 150 De Lux
- Tartózkodási hely: Vác
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok! Összeraktam egy TS 150 MZ-t, új csapágy, hajtókat,dugó ,szimering, ami kell.De egyszerűen nemtudok alapjáratot gyártani . Benzinszint karbiba jó, fúvókák okésak . Pörög mint a barom.2000-2500 ha alapjárat levegőszabályzó csavart betekerem koppra egy hangyafasznyit leesik a fordulat 200-300 Nem tom mi a péló lehet.Kicsi lenne az alapjárati fúvóka???Vagy falsot szív a drága?? DE honnan ? :S Ötlet valaki? Köszke
MZ TS 150 sportvarázs
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Üzemanyagellátás
Jótanács!
A tankot semmiképpen se hagyd rozsdásan,hiába tettél rá szűrőt,nagyon meg tud szivatni!
Tapasztalatból mondom,nem egyszer robbantam le a rozsdás tank miatt! Még a szűrőn keresztül is telemegy a karbi finom rozsdaporral,a szűrőt,de még a csapot is úgy el tudja dugítani(szép szó
),hogy nem jön át rajta a benzin!
A tankot semmiképpen se hagyd rozsdásan,hiába tettél rá szűrőt,nagyon meg tud szivatni!
Tapasztalatból mondom,nem egyszer robbantam le a rozsdás tank miatt! Még a szűrőn keresztül is telemegy a karbi finom rozsdaporral,a szűrőt,de még a csapot is úgy el tudja dugítani(szép szó

POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2856
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
Tankra megadták a választ, ezt nekem is el kell majd követnem, a rozsdamaróson gondolkodom én is, aztán utána a sokvizes öblítés után benzinesen.kasznai írta:Sziasztok!
... sokat állt, vagy 20évet. Szerintetek is a főtengely szimering keményedett ki és emiatt farslevegőt szív?
Még egy kérdés: Rozsdás tankkal vajon mit kezdjek?
A szimmering meg szinte tuti, hogy elrevült. Egyszerű: a blokk tetején van egy nyílás, ahol a "kartergáz" (tudom, kétütemű:)) kijön. Pörgesd a motort úgy, hogy ujjal befogod. Ha érzel nyomásváltozást, tuti, hogy a főtengely bal oldalán is elment. A jobb oldalit a dinamó állórészének leszerelése után lehet látni.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- Laczkó
- Simsonos
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2009.12.11. 18:47
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sárvár
Re: Üzemanyagellátás
Valószínű, hogy gyujtásoldali szimeringnél szív falsot, de adj neki új szimeringet ha akkor se jó akkor karbi gondok lesznek sztem, próbáld a tűt állítani, esetleg fuvókák csere. Üdvkasznai írta:conus írta:
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Tankba jó apróbb kavics, csavar bármi kemény de nem túl nagy és nehéz matéria. 
Én nem rozsdamaróztam, vízzel mostam sokat, majd száradás után benzinekkel és jó lett. Bár ahogy visszaemlékszem én nem szedtem ki a nem gyári csapot. Mondjuk nincs is tartalékom, amit egyszer út közepén egy erős, 3. teligázos hegymenet közben tudtam meg hazától távol.
Lehet alapból sem volt benne, mert kavicsos rázogatás után nem találkoztam a darabjaival. De te azért szedd ki a csapot.
Miután tiszta lett én vigyáztam, hogy többnyire teli legyen benzinnel.

Én nem rozsdamaróztam, vízzel mostam sokat, majd száradás után benzinekkel és jó lett. Bár ahogy visszaemlékszem én nem szedtem ki a nem gyári csapot. Mondjuk nincs is tartalékom, amit egyszer út közepén egy erős, 3. teligázos hegymenet közben tudtam meg hazától távol.

Lehet alapból sem volt benne, mert kavicsos rázogatás után nem találkoztam a darabjaival. De te azért szedd ki a csapot.

Miután tiszta lett én vigyáztam, hogy többnyire teli legyen benzinnel.
Re: Üzemanyagellátás
Bocs azt nem írtam, de autószerelő vagyok (de nem motorszerelő), ennyit én is tudok. Régi trabis emlékeimből gondoltam.
"De lehet hogy csak kíváncsi vagyok a a belsejére". Vicc nem bontanám meg feleslegesen, de ha volt ilyen valakinek akkor megteszem
"De lehet hogy csak kíváncsi vagyok a a belsejére". Vicc nem bontanám meg feleslegesen, de ha volt ilyen valakinek akkor megteszem
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
lehet hülyeség de nem lehet hogy túl gyorsan tekered a levegő csavart és nem tud beállni a fordulatra? bár írtad hogy nem reagál semennyire se.. 

"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Re: Üzemanyagellátás
Nekd is köszi valóban falsconus írta:az falslevegő, de én is fars-nak írtam sokáigkasznai írta:Sziasztok!
Nemrég vettem TS125 öst. A gép gyári állapotban van, sokat állt, vagy 20évet. Minden pöpec működik rajta csak alapjáratom nincs, és mint látom a karbin csak levegőt lehet szabályozni. Szerintetek is a főtengely szimering keményedett ki és emiatt farslevegőt szív? A levegőcsavarra nem igazán reagál. Fordulaton szépen duruzsol.
Még egy kérdés: Rozsdás tankkal vajon mit kezdjek?
Köszi, Üdv mindenkinek![]()
![]()
rozsdás tank: csap kivesz, két luk bedug, fél liter ro-55ös rozsdamaró + üvegszilánk, shaker-mozgás, kienged-kiráz, fél liter ro-55-ös rozsdamaró jó alaposan átöblít.
Megpróbálom bár a karbiba nem jut be, raktam szűrőt. Csak baromira zavar.
Re: Üzemanyagellátás
Köszi de a karbi pucoláson már túl vagyok, szerintem a bowdennel nem igazán lehet, mert akkor tényleg kényes a feszülésre. Én csak azért gondolok a "fals" levegőre mert semmit sem reagál a levegőcsavarra.Andrá$ írta:az alapjárat állítás nem kis feladat elég macerás nem csak azzal a levegő csavarral lehet állítani hanem a karbi tetején a bovden állítóval is + nem mind1 hogy hol vezeted el a bovdent,lehet még finomítani a gázkar állásán is hogy mennyire feszüljön a bovden.De nem elsz olyan stabil alapjárat mint egy ETZ-n mivel a kormány forgatásával feszülni fog a bovden.kasznai írta:Sziasztok!
Nemrég vettem TS125 öst. A gép gyári állapotban van, sokat állt, vagy 20évet. Minden pöpec működik rajta csak alapjáratom nincs, és mint látom a karbin csak levegőt lehet szabályozni. Szerintetek is a főtengely szimering keményedett ki és emiatt farslevegőt szív? A levegőcsavarra nem igazán reagál. Fordulaton szépen duruzsol.
Még egy kérdés: Rozsdás tankkal vajon mit kezdjek?
Köszi, Üdv mindenkinek
Ja meg írtad hogy sokat állt azért egy karbi pucolás sem ártana.
Köszi
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
az falslevegő, de én is fars-nak írtam sokáigkasznai írta:Sziasztok!
Nemrég vettem TS125 öst. A gép gyári állapotban van, sokat állt, vagy 20évet. Minden pöpec működik rajta csak alapjáratom nincs, és mint látom a karbin csak levegőt lehet szabályozni. Szerintetek is a főtengely szimering keményedett ki és emiatt farslevegőt szív? A levegőcsavarra nem igazán reagál. Fordulaton szépen duruzsol.
Még egy kérdés: Rozsdás tankkal vajon mit kezdjek?
Köszi, Üdv mindenkinek


rozsdás tank: csap kivesz, két luk bedug, fél liter ro-55ös rozsdamaró + üvegszilánk, shaker-mozgás, kienged-kiráz, fél liter ro-55-ös rozsdamaró jó alaposan átöblít.



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
az alapjárat állítás nem kis feladat elég macerás nem csak azzal a levegő csavarral lehet állítani hanem a karbi tetején a bovden állítóval is + nem mind1 hogy hol vezeted el a bovdent,lehet még finomítani a gázkar állásán is hogy mennyire feszüljön a bovden.De nem elsz olyan stabil alapjárat mint egy ETZ-n mivel a kormány forgatásával feszülni fog a bovden.kasznai írta:Sziasztok!
Nemrég vettem TS125 öst. A gép gyári állapotban van, sokat állt, vagy 20évet. Minden pöpec működik rajta csak alapjáratom nincs, és mint látom a karbin csak levegőt lehet szabályozni. Szerintetek is a főtengely szimering keményedett ki és emiatt farslevegőt szív? A levegőcsavarra nem igazán reagál. Fordulaton szépen duruzsol.
Még egy kérdés: Rozsdás tankkal vajon mit kezdjek?
Köszi, Üdv mindenkinek
Ja meg írtad hogy sokat állt azért egy karbi pucolás sem ártana.
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Nemrég vettem TS125 öst. A gép gyári állapotban van, sokat állt, vagy 20évet. Minden pöpec működik rajta csak alapjáratom nincs, és mint látom a karbin csak levegőt lehet szabályozni. Szerintetek is a főtengely szimering keményedett ki és emiatt farslevegőt szív? A levegőcsavarra nem igazán reagál. Fordulaton szépen duruzsol.
Még egy kérdés: Rozsdás tankkal vajon mit kezdjek?
Köszi, Üdv mindenkinek
Nemrég vettem TS125 öst. A gép gyári állapotban van, sokat állt, vagy 20évet. Minden pöpec működik rajta csak alapjáratom nincs, és mint látom a karbin csak levegőt lehet szabályozni. Szerintetek is a főtengely szimering keményedett ki és emiatt farslevegőt szív? A levegőcsavarra nem igazán reagál. Fordulaton szépen duruzsol.
Még egy kérdés: Rozsdás tankkal vajon mit kezdjek?
Köszi, Üdv mindenkinek
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Én is rendeletem kettőt ami már meg is érkezett, nyeregtáskát csinálok belőlük kisebb kiruccanásokhoz:)
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Nagy gázon már nem sok haszna van a szivatónak én úgy tudom. Légszűrő nélkül még nem próbáltam ki, mert lehet hogy jó úgy, de légszűrő nélkül ugyse fogom használni...akkormeg felesleges úgy kipróbálni.
A benzinszinthez nem nyúltam, az elvileg gyári. Lehet, hogy kicsi, de nagy fordulaton is bírja, nem fogy ki.
Majd ha lesz kis kedvem a karbibuzeráláshoz akkor megnézem azért nagy fúvókával légszűrő nélkül...
Nemhiszem, hogy a Trabant rendszerével össze lehetne hasonlítani a dolgokat.
A tatyóknak én is örülök, ott segít az ember ahol tud.

A benzinszinthez nem nyúltam, az elvileg gyári. Lehet, hogy kicsi, de nagy fordulaton is bírja, nem fogy ki.
Majd ha lesz kis kedvem a karbibuzeráláshoz akkor megnézem azért nagy fúvókával légszűrő nélkül...
Nemhiszem, hogy a Trabant rendszerével össze lehetne hasonlítani a dolgokat.
A tatyóknak én is örülök, ott segít az ember ahol tud.

- jecsy
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2009.09.01. 21:27
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Budapest, Salgótarján
Re: Üzemanyagellátás
Ez esetben sajna azt kell mondjam, passz.
A kipufogód gyári?
Azért gondolom úgy, hogy szerintem nem kevés a levegő, mert tudomásom szerint a trabantok 2 hengerét gyárilag egy 28 as karbi látja el, és tuningnak szokták felrakni hengerenként az Etz 30as BVF karbiját.Az azt jelenti hogy az is kb. 300 cm3 lát el. És azért azok forognak, mint az állat.Bár ott a vezérlés is módosított.
2 ötletem van, lehet baromság: 1. légszűrő nélkül próbáld meg, 2. légszűrővel, de amikor mész "padlón" akkor egy nagyon picit húzd meg a szivatót. Ezzel szerintem meg tudod nézni, hogy esetleg nem szegényedik e el magas fordulaton a keverék?
Esetleg lehet a benzinszinted alacsony picit?
Off: Ezúttal mondok köszönetet hogy ráleltél a szimatszatyrokra! Reggel olvastam az adás-vétel topikban. Már rendeltem is kettőt. Egyébként elég merevek? Oldaltáskának megfelel?
On
A kipufogód gyári?
Azért gondolom úgy, hogy szerintem nem kevés a levegő, mert tudomásom szerint a trabantok 2 hengerét gyárilag egy 28 as karbi látja el, és tuningnak szokták felrakni hengerenként az Etz 30as BVF karbiját.Az azt jelenti hogy az is kb. 300 cm3 lát el. És azért azok forognak, mint az állat.Bár ott a vezérlés is módosított.
2 ötletem van, lehet baromság: 1. légszűrő nélkül próbáld meg, 2. légszűrővel, de amikor mész "padlón" akkor egy nagyon picit húzd meg a szivatót. Ezzel szerintem meg tudod nézni, hogy esetleg nem szegényedik e el magas fordulaton a keverék?
Esetleg lehet a benzinszinted alacsony picit?
Off: Ezúttal mondok köszönetet hogy ráleltél a szimatszatyrokra! Reggel olvastam az adás-vétel topikban. Már rendeltem is kettőt. Egyébként elég merevek? Oldaltáskának megfelel?
On
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Persze, minden tökéletes. Gyertyakép pedig barnától a világosbarnáig változott. Egyik fúvókával sem volt szélsőséges (olajos-fehér) érték. A képet hosszabb fullgáz után, gyújtás le, gyors megállás és kiszerelés után néztem.
Szerintem a levegő a kevés....de légszűrő meg kell. 2 szűrővel (régi-új) próbáltam, ugyanolyan eredménnyel.
Továbbiakban nem törődtem nagyon a kérdéssel, mert végülis megy a motor. Vélemény?
Szerintem a levegő a kevés....de légszűrő meg kell. 2 szűrővel (régi-új) próbáltam, ugyanolyan eredménnyel.

- jecsy
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2009.09.01. 21:27
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Budapest, Salgótarján
Re: Üzemanyagellátás
Dénes!
A gyertyaképed nézegetted közben? Az sokmindent elárul.
És gyujtás terén minden tökéletes? (gyertyahézag, megszakító, előgyujtás)
Én azon gondolkozok, hogy veszek egy üveggyertyát. Nekem a motoromon kívül a hobbiautómba is jó lenne.
Valakinek van tapasztalata az üveggyertyákról? Mert ha nem jó semmire akkor nem veszek.
A gyertyaképed nézegetted közben? Az sokmindent elárul.
És gyujtás terén minden tökéletes? (gyertyahézag, megszakító, előgyujtás)
Én azon gondolkozok, hogy veszek egy üveggyertyát. Nekem a motoromon kívül a hobbiautómba is jó lenne.
Valakinek van tapasztalata az üveggyertyákról? Mert ha nem jó semmire akkor nem veszek.

-
- biciklis
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2010.01.08. 16:04
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok! Mz karbikat keresek. Gyári BVF érdekelne és bármelyik tipus.
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Kisebbet. A végét nem próbáltam, nem volt hozzá türelmem, amugysem érzem tökéletesnek ilyen téren, de ez azért van mer hipochonder vagyok
Egyszer egy lejtőn mentem vele valós 125km/h-val. Amugy 110-115 a max utazó, 18as lánckerékkel.
Én nem fognék rá hevesebb dolgokat.

Én nem fognék rá hevesebb dolgokat.

- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Nagyobb lánckereket raktál?
A végét próbáltad?
Hevesebb gázreakció ráfogható?
Eredetileg egy mikuni TMX 30 volt tervben, amit belinkeltem kb egy héttel korábban ide, de sajna az egyetemen elkaszáltak a legfontosabb tárgyból, úgyhogy a jó kis ösztöndíjamból csak erre futja, a többi az uccsó, fizetős félévre megy sajna!
A végét próbáltad?
Hevesebb gázreakció ráfogható?
Eredetileg egy mikuni TMX 30 volt tervben, amit belinkeltem kb egy héttel korábban ide, de sajna az egyetemen elkaszáltak a legfontosabb tárgyból, úgyhogy a jó kis ösztöndíjamból csak erre futja, a többi az uccsó, fizetős félévre megy sajna!
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ja, ha már itt vagyunk, az hogy lehet, hogy az én motorom a 135-ös fúvókával, bármilyen tűállással nem volt hajlandó tőgázon menni? Amikor másnak meg is szorul ekkorával?
Légszűrő új volt, a háza tiszta, madárfészek nincs benne, stb.
(persze ezek az értékek nem hitelesek)
Légszűrő új volt, a háza tiszta, madárfészek nincs benne, stb.
(persze ezek az értékek nem hitelesek)
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
300-as. Gyárilag 118-as fúvóka van benne. A menetemelkedések mások, lehet hozzá kapni persze eredetit, leginkább rendelni mondjuk Ausztriából, de én nem foglalkoztam vele. Itthon boltokban nem nagyon kapni hozzá. Az alapjáratim gyári, nemtudommennyi.
A főfúvóka helyére "menetileg" beleillik a Babetta fúvókája, azt szokás dörzsárazni. Én Baki Mátét bíztam meg ezzel a nemes feladattal, próbáltam bele a 135-140-145-ös fúvókákat.
Valami csoda folytán egyikkel sem lett jó, viszont azt észrevettem, hogy a a kisebekkel sokkal jobb, a 145-össel hamar "leszabályzott" full gázon, nemigazán lehetett vele menni.
Aztán az is lehet, hogy a 300-as hengerhez kevés levegőt tud szívni, talán mert utángyártott (de vadi új!) a légszűrő, nemtom. Aztán fogtam egy másik Babetta fúvókát és sima 1.2-es fúrószárral átmentem vele. (ja tudom, hogy nem lehet meg hülyevagyok, de nem volt más szerszámom) Most nem tudom hányas, de gondolom 120 felett valamennyivel. Ezeke a méretek amugysem pontosan sztem, már a dörzsárdolgok miatt sem.
A lényeg, hogy azóta kb. 10ezer belecsusszant bármi hiba nélkül. Hegyenvölgyön, 40 vagy éppen -5 fokban.
Nekem ezzel egyidőben volt a 300-asítás és kuplungkönnyítés is, jelentősen megváltozott az egész motor, nem tudom minek mi köszönhető. Áttételt is változtattam.
Talán nem pörög annyira ki a motor, lehet félrekarburálás vagy a 300-as henger miatt nemtudom, 4.-ben már 5200fölé nem megy, itt 105km/h körül jár.
Alul sokkal jobb.
Fogyasztásom pedig maradt 4 liter vegyesen, régi karbi-régi henger is így volt. A suber nem zár le sztem itt sem, a képen a vastag csavar alapjárati csavar, ami ugyanúgy működik mint a nem csatos BVF-en.
Hogy akkor miért cseréltem le? Mert nem tudtam azzal bekarburálni a 300-as hengert (hja, béna vagyok) és jarumasznak meg kellett a karbim mert az övé meg kopott volt.
Az viszont tetszik, hogy a bowden útja rövidebb, vagyis nem kell kétszer kicsavarnod a kezed egy tőgázhoz. Talán még az alapjárat is stabilabb.
Ennyi, kérem kapcsojjaki.
A főfúvóka helyére "menetileg" beleillik a Babetta fúvókája, azt szokás dörzsárazni. Én Baki Mátét bíztam meg ezzel a nemes feladattal, próbáltam bele a 135-140-145-ös fúvókákat.
Valami csoda folytán egyikkel sem lett jó, viszont azt észrevettem, hogy a a kisebekkel sokkal jobb, a 145-össel hamar "leszabályzott" full gázon, nemigazán lehetett vele menni.
Aztán az is lehet, hogy a 300-as hengerhez kevés levegőt tud szívni, talán mert utángyártott (de vadi új!) a légszűrő, nemtom. Aztán fogtam egy másik Babetta fúvókát és sima 1.2-es fúrószárral átmentem vele. (ja tudom, hogy nem lehet meg hülyevagyok, de nem volt más szerszámom) Most nem tudom hányas, de gondolom 120 felett valamennyivel. Ezeke a méretek amugysem pontosan sztem, már a dörzsárdolgok miatt sem.
A lényeg, hogy azóta kb. 10ezer belecsusszant bármi hiba nélkül. Hegyenvölgyön, 40 vagy éppen -5 fokban.
Nekem ezzel egyidőben volt a 300-asítás és kuplungkönnyítés is, jelentősen megváltozott az egész motor, nem tudom minek mi köszönhető. Áttételt is változtattam.
Talán nem pörög annyira ki a motor, lehet félrekarburálás vagy a 300-as henger miatt nemtudom, 4.-ben már 5200fölé nem megy, itt 105km/h körül jár.
Alul sokkal jobb.
Fogyasztásom pedig maradt 4 liter vegyesen, régi karbi-régi henger is így volt. A suber nem zár le sztem itt sem, a képen a vastag csavar alapjárati csavar, ami ugyanúgy működik mint a nem csatos BVF-en.
Hogy akkor miért cseréltem le? Mert nem tudtam azzal bekarburálni a 300-as hengert (hja, béna vagyok) és jarumasznak meg kellett a karbim mert az övé meg kopott volt.

Az viszont tetszik, hogy a bowden útja rövidebb, vagyis nem kell kétszer kicsavarnod a kezed egy tőgázhoz. Talán még az alapjárat is stabilabb.
Ennyi, kérem kapcsojjaki.
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Dénes és minden Bing-es kolléga!
Neked 250-es, vagy 300-as hengered van?
Mekkora főfúvóka és alapjárati jár hozzá?
Az alapjárati cserélhető BVF-re, vagy más a menetátmérő?
Azt tudom, hogy a főfúvóka M6-os a BVF M5-ösével szemben
Fúvókákat lehet eredetieket kapni hozzá?
A súber alapjáratban nem zárja le teljesen a torkot, a csattintóssal szemben? Arra van az a fogantyús vastag csavar?
Összességében, mennyivel lehet kisebb fogyasztásra számítani, mennyivel hevesebb a gázreakció, van-e érezhető végsebesség-növekedés?
Nekem 300-ra fúrt ETZ-m van, bejáratás után, (ami hamarosan befejeződik, most 1380 km van az új blokkban) szeretnék egy új ilyenbe beruházni!
Neked 250-es, vagy 300-as hengered van?
Mekkora főfúvóka és alapjárati jár hozzá?
Az alapjárati cserélhető BVF-re, vagy más a menetátmérő?
Azt tudom, hogy a főfúvóka M6-os a BVF M5-ösével szemben
Fúvókákat lehet eredetieket kapni hozzá?
A súber alapjáratban nem zárja le teljesen a torkot, a csattintóssal szemben? Arra van az a fogantyús vastag csavar?
Összességében, mennyivel lehet kisebb fogyasztásra számítani, mennyivel hevesebb a gázreakció, van-e érezhető végsebesség-növekedés?
Nekem 300-ra fúrt ETZ-m van, bejáratás után, (ami hamarosan befejeződik, most 1380 km van az új blokkban) szeretnék egy új ilyenbe beruházni!
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A réz rudak nem a szint miatt vannak? Vagy csak vmi pozicionálására?
http://www.mbppg.com/media/photoalbums/ ... -bing4.JPG
http://www.mbppg.com/media/photoalbums/ ... -bing4.JPG
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Rizikós a helyzet úgy valóban egy kicsit! Reménykedjünk nem piszkálta. 

- jecsy
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2009.09.01. 21:27
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Budapest, Salgótarján
Re: Üzemanyagellátás
Ezaz, én is arra mennék, hogy "utcai" benzinszintem legyen.
Nem nyúlok hozzá, csak ellenőrizni akartam, hogy jó-e. De majd kiderül.
Bambi mester tanácsára felfúrtam 130 ra a főfúvókát (300 as henger), aztán marad a gyertyakép nézegetés.
Én meg azt nem értem, hogy ok, legyen állítható a benzinszint, de miért nem tesznek valami szintjelzőt az úszóházba? Engem ez bosszant.
Hell!
Az a baj, hogy én ezt a karbit használtan vettem, és bár szinte új és gyári állapotú minden tekintetben, azért mégsem újonnan vettem, és ki tudja, az előző gazdája nem e állította el?

Nem nyúlok hozzá, csak ellenőrizni akartam, hogy jó-e. De majd kiderül.
Bambi mester tanácsára felfúrtam 130 ra a főfúvókát (300 as henger), aztán marad a gyertyakép nézegetés.
Én meg azt nem értem, hogy ok, legyen állítható a benzinszint, de miért nem tesznek valami szintjelzőt az úszóházba? Engem ez bosszant.
Hell!
Az a baj, hogy én ezt a karbit használtan vettem, és bár szinte új és gyári állapotú minden tekintetben, azért mégsem újonnan vettem, és ki tudja, az előző gazdája nem e állította el?

- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Én sem piszkáltam a Bing-ben. Ahogy a mester küldte gyári beállításban van és eddig nem nagyon vettem észre gond lenne vele! 

- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Értem én mester,de megoldhatták volna akár 2 féle úszóval is.Egyik a tuningolósoknak állithatóra,a másik meg az ilyen egyszerű megoldásokat kedvelő embereknek mint én is, fixre.bambi írta:Gondoltak a tuningolósokra iszsakfos írta:Ha egy egységet képez akkor talán nem is kéne piszkálni![]()
Úgy jó ahogy van.
Egyébként sem értettem sosem hogy eleve miért nem fixre csinálták a karbikat a gyárban(BVF),hisz a benzinszint állandó értékű és még kopásból adódó elállitódása sincs.

Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Üzemanyagellátás
Gondoltak a tuningolósokra iszsakfos írta:Ha egy egységet képez akkor talán nem is kéne piszkálni![]()
Úgy jó ahogy van.
Egyébként sem értettem sosem hogy eleve miért nem fixre csinálták a karbikat a gyárban(BVF),hisz a benzinszint állandó értékű és még kopásból adódó elállitódása sincs.

- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Ha egy egységet képez akkor talán nem is kéne piszkálni
Úgy jó ahogy van.
Egyébként sem értettem sosem hogy eleve miért nem fixre csinálták a karbikat a gyárban(BVF),hisz a benzinszint állandó értékű és még kopásból adódó elállitódása sincs.

Úgy jó ahogy van.
Egyébként sem értettem sosem hogy eleve miért nem fixre csinálták a karbikat a gyárban(BVF),hisz a benzinszint állandó értékű és még kopásból adódó elállitódása sincs.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Üzemanyagellátás
De ha úgyvan akkkor próbáld meg a túlfolyó 3/4éig engedni először a benzinszintet és próba ha kifogy menetközbe belőle a nafta akkor adsz még neki ha nem akkor is egy picit hogy biztos legyen minden helyzetben elég.jecsy írta:Weedow!
Kösz a linket, de az a baj, hogy bár a porlasztóm teljesen ilyen, de az úszóm nem ilyen "szétszedhetős", mint ami a képeken van, hanem egy egységet képez az úszó meg a rézlemez. Más az alakja is. De a többi rész teljesen egyező. Attól még ugyanúgy 10,5 mm-nek kell lenni a ház és az úszó között? Ezzel vagyok én dilemmában.
Dénes!
Nem láttam jelölést rajta sehol.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2856
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
Hát, nem ismerem ezt a karbit, de a működéséből adódóan - ha a karbi többi része azonos - természetesen a szintnek is azonosnak kell lennie.jecsy írta:Weedow!
Kösz a linket, de az a baj, hogy bár a porlasztóm teljesen ilyen, de az úszóm nem ilyen "szétszedhetős", mint ami a képeken van, hanem egy egységet képez az úszó meg a rézlemez. Más az alakja is. De a többi rész teljesen egyező. Attól még ugyanúgy 10,5 mm-nek kell lenni a ház és az úszó között? Ezzel vagyok én dilemmában.
Dénes!
Nem láttam jelölést rajta sehol.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- jecsy
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2009.09.01. 21:27
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Budapest, Salgótarján
Re: Üzemanyagellátás
Weedow!
Kösz a linket, de az a baj, hogy bár a porlasztóm teljesen ilyen, de az úszóm nem ilyen "szétszedhetős", mint ami a képeken van, hanem egy egységet képez az úszó meg a rézlemez. Más az alakja is. De a többi rész teljesen egyező. Attól még ugyanúgy 10,5 mm-nek kell lenni a ház és az úszó között? Ezzel vagyok én dilemmában.
Dénes!
Nem láttam jelölést rajta sehol.
Kösz a linket, de az a baj, hogy bár a porlasztóm teljesen ilyen, de az úszóm nem ilyen "szétszedhetős", mint ami a képeken van, hanem egy egységet képez az úszó meg a rézlemez. Más az alakja is. De a többi rész teljesen egyező. Attól még ugyanúgy 10,5 mm-nek kell lenni a ház és az úszó között? Ezzel vagyok én dilemmában.
Dénes!
Nem láttam jelölést rajta sehol.
Re: Üzemanyagellátás
http://www.mbppg.com/media/photoalbums/ ... -float.jpgjecsy írta:Hali!
Tudja valaki, hogy milyen értékekre kell beállítani egy Bing 84 es karbit üzemanyag szint terén?
Sajnos sehol nem találok róla olvasmányt.
ezen képen levannak írva a méretek elméletileg az úszószintre mutatnak.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég