bladzser írta:
A súbert átrakom az első rovátkába..., de honnan az első?
Felülről az első
bladzser írta:
A légszűrőm tiszta, esetemben gézlab, ami 3-4x egymásra van fektetve... simán átfújok rajta szájjal, de a por nem tud átmenni rajta.
A direktszűrőnél említették, hogy állítani kell a levegőszinten a karbin, mert így több oxigént kap. Így szegény lesz a keverék (benzinben szegény). Valószínű a te szűrőd esetében is ez lesz a gond.
bladzser írta:
Ha az úszószintemmel van probléma, akkor azt hogy kell beállítanom?
A főfúvókának és a szivató fúvókának mi a mérete?
A benzinszint beállításához az ülepítőben van egy "beugró" rész. Mikor vízszintesen tartod az ülepítőt, a benzinnek (amit beenged folyni a tűszelep), eddig kell érnie. Tehát kilazítod a karbit (hogy el tudd forgatni) kicsavarod a 3 csavart, ami fölfogja az ülepítőt, majd kiöntöd belőle a benzint. Ezután visszatolod az ülepítőt (ne csavarozd föl), és egyenesbe állítod a karbit. Majd benzincsap kinyit, telefolyik, és ekkor le kell venni (de arra figyelni kell, amint elmozdítod lenek az ülepítőt, a benzinslagban lévő benzin elkezd belefolyni!)
Ha az említett "beugrás" fölött van a benzin szintje - vízszintesen tartott ülepítő esetén -, akkor sok, ha alatta, akkor kevés a bezin. Állítani az úszón pedig úgy tudsz, hogy azt a kis lemezkét óvatosan meghajtod, ami elzárja a tűszelepet. Ha sokat kap, akkor korábban kellene zárnia, így a tűszelep felé kell megnyomni picit, ha keveset, akkor ellentétes irányba. Értelemszerűen utána ismét benzinszint ellenőrzés.
A fúvókák méretét én nem tudom, erre majd válaszol más, meg hátha valaki tud egyszerűbb módját a benzinszint ellenőrzésének/állításának

(továbbá nézd meg a doksikat)