Üzemanyagellátás
- jecsy
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2009.09.01. 21:27
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Budapest, Salgótarján
Re: Üzemanyagellátás
Üdv mindenkinek!
Buék!
A neten találtam ezeket a karbikat. Szerintetek jó lehet a 30 as ETZ re?
Most keresek karbit és ez tetszene.
Vélemények?
http://www.kepesmotor.hu/motor_karburator/p265172&o=pa
Üdv
Buék!
A neten találtam ezeket a karbikat. Szerintetek jó lehet a 30 as ETZ re?
Most keresek karbit és ez tetszene.
Vélemények?
http://www.kepesmotor.hu/motor_karburator/p265172&o=pa
Üdv
-
- biciklis
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2010.01.08. 16:04
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Re: Üzemanyagellátás
És szerintetek ezt mennyivel eleht megnövelni hogy még rendesen pörögjön tőle a motor alapjáraton és fordulaton is(a motor nem gyári, kicsit van alakitva a beömlőkön, felömlőkön és kiömlőkön)
-
- biciklis
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2010.01.08. 16:04
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Re: Üzemanyagellátás
Nagyon köszi szépen a gyors választ!
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Re: Üzemanyagellátás
Főfúvóka: 90quadfreerider írta:Sziasztok
Azt szeretném kérdezni hogy mz ts 125 [22n1-3] karbiban gyárilag hányas fuvóka van az úszóház alján és a főfűvóka gyárilag hányas?
Dúsító: 70
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
-
- biciklis
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2010.01.08. 16:04
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok
Azt szeretném kérdezni hogy mz ts 125 [22n1-3] karbiban gyárilag hányas fuvóka van az úszóház alján és a főfűvóka gyárilag hányas?
Azt szeretném kérdezni hogy mz ts 125 [22n1-3] karbiban gyárilag hányas fuvóka van az úszóház alján és a főfűvóka gyárilag hányas?
Re: Üzemanyagellátás
Nos.. Jóhírem van.. Megoldódott a probléma ;] Nem tudom merjem-e elmondani.. De a szívócsonknál lévő egyik papírtömítés volt a ludas. Egy kis helyen kivolt már kezdve, aztán ott jött a fals levegő ezerrel... Mostmár meggyógyult a kis MZ, végre.. Köszönöm mindenkinek a sok tippet.
- jarumasz
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 264
- Csatlakozott: 2009.03.27. 17:44
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Győr LÁZI
Re: Üzemanyagellátás
Ez nem igaz!! Ha én nem húzom meg totál, akkor csodálkozok, hogy miért pörög egyre jobban. (de már rájöttem rég)
Ne dudálj!!!! Küzdj!!
Re: Üzemanyagellátás
amugy szerintem a rugo se nagyon engedi letekeredni a karbinak a tetejet, mert azert eleg jol megfesziti.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Rendben te kis kötekedő :smt093Amúgy meg igazad van a sima alátét tényleg azért van.Viszont csak példának lett felhozva a lényeg nem ezen van.De azért kösz a kiigazitást.Devil írta:kotozkodom kicsit mer jolesik a karbi nem aluminium hanem spiater:)
a sima alatet pedig nem azert van, hogy ne lazuljon fel a csavar, hanem, hogy a feluletet ne sertse meg
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Üzemanyagellátás
kotozkodom kicsit mer jolesik a karbi nem aluminium hanem spiater:)
a sima alatet pedig nem azert van, hogy ne lazuljon fel a csavar, hanem, hogy a feluletet ne sertse meg
a sima alatet pedig nem azert van, hogy ne lazuljon fel a csavar, hanem, hogy a feluletet ne sertse meg
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
A gumi nem dagad szerintem.Meg talán ott a fedélnél benzin sem fordul elő.
Nem csak tömités szerepe van hanem pontosan azért is van hogy ne kelljen kézzel rátépni.Frankón finoman meghuzva sem fog kilazulni a rázkódástól.
Pár forintos apróság.
Persze anélkül is elmegy az igaz.De mindennek meg van az oka mit miért kell.Ilyen alapon sehova nem kéne se sima se rugós alátét,hiszen jól meghuzva a csavart ugysem lazul ki.Nem igaz??
Szóval azért nem rakni oda mert anélkül is elmegy az nem indok szerintem.
Nem csak tömités szerepe van hanem pontosan azért is van hogy ne kelljen kézzel rátépni.Frankón finoman meghuzva sem fog kilazulni a rázkódástól.
Pár forintos apróság.
Persze anélkül is elmegy az igaz.De mindennek meg van az oka mit miért kell.Ilyen alapon sehova nem kéne se sima se rugós alátét,hiszen jól meghuzva a csavart ugysem lazul ki.Nem igaz??
Szóval azért nem rakni oda mert anélkül is elmegy az nem indok szerintem.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A menet még ha nem is tömít felütközik alu az alura, az azért szokott, lásd pl. a gyertya tömítése vagy a teló felső zárócsavarja alatt is hasonló van. Jól meg kell kézzel húzni
Utángyártottat pedig még akkor se lenne érdemes belerakni ha kellene oda, mert miután megdagad (karbitömítéssel volt ilyen) sokkal rosszabb mint volt.
Utángyártottat pedig még akkor se lenne érdemes belerakni ha kellene oda, mert miután megdagad (karbitömítéssel volt ilyen) sokkal rosszabb mint volt.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Üzemanyagellátás
a menet az elmeletileg nem tomit, ezert van mindenutt tomitoanyag.Alfa írta:Nekem sincs ott semmi, de finommenetet miért kéne tömíteni? ha azon átmegy valami levegő is, megeszem a kalapomKILL3R etz írta:Nem hinném, hogy a tömítés miatt van az ott. Olyan sűrű menet van ott, hogy az sztem zár rendesen. Inkább a rögzítésben van szerepe sztem. Mint egy rugós alátét.
Tökéletesen működik amúgy ...
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Nekem sincs ott semmi, de finommenetet miért kéne tömíteni? ha azon átmegy valami levegő is, megeszem a kalapomKILL3R etz írta:Nem hinném, hogy a tömítés miatt van az ott. Olyan sűrű menet van ott, hogy az sztem zár rendesen. Inkább a rögzítésben van szerepe sztem. Mint egy rugós alátét.
Tökéletesen működik amúgy ...
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Üzemanyagellátás
Ammá szinét vesztette,de ott van az a lényegzsakfos írta:ZÖÖD??bambi írta:pedig ott van gyárilag,szép ZÖDD
Akkor az enyémben ami volt az vagy kifakult,vagy én emlékszem olyan drappos szinre rosszul!
Bár most hogy mondod mester,már ződül az emlékeimben.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
ZÖÖD??bambi írta:pedig ott van gyárilag,szép ZÖDDDevil írta:egyebkent en sem talalkoztam meg olyan tomitessel
Akkor az enyémben ami volt az vagy kifakult,vagy én emlékszem olyan drappos szinre rosszul!
Bár most hogy mondod mester,már ződül az emlékeimben.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Üzemanyagellátás
pedig ott van gyárilag,szép ZÖDDDevil írta:egyebkent en sem talalkoztam meg olyan tomitessel
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Nem nagyon szembetűnő ám az a gumigyűrű.Szépen megbúvik a fedél sarkában,ráadásul nem fekete szinű hanem inkább olyan drappszerű.
Szóval nem biztos hogy nincs benne sok embernél csak nem figyelte meg.
Na meg passzentosan van benne a kupakban uyghogy ki sem esik.
Szóval nem biztos hogy nincs benne sok embernél csak nem figyelte meg.
Na meg passzentosan van benne a kupakban uyghogy ki sem esik.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Ilyen gumigyűrűvel én sem találkoztam még. A BING-emben van az bisztos. Én a karbimat a régit anélkül használtam vagy 15000km-n keresztül és nem volt baja nélküle.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
Sajnos nekem ezzel a qrva gumigyűrűvel rossz tapasztalatom van: a karbim öreg, kikopott volt, a subler úgy lötyögött, hogy na, a gyűrű meg hiányzott. A hibajelenségem is hasonló volt. A gyűrűt a meneten teflonszalaggal pótoltam (nem kellett volna, mert leette a menetet a karbi tetején lévő zárókupakról ), ezután sokkal jobb helyzet lett. De a rögzítésben is biztos van szerepe, nem kétlem!KILL3R etz írta:Nem hinném, hogy a tömítés miatt van az ott. Olyan sűrű menet van ott, hogy az sztem zár rendesen. Inkább a rögzítésben van szerepe sztem. Mint egy rugós alátét.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Nem hinném, hogy a tömítés miatt van az ott. Olyan sűrű menet van ott, hogy az sztem zár rendesen. Inkább a rögzítésben van szerepe sztem. Mint egy rugós alátét.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
egyebkent en sem talalkoztam meg olyan tomitessel
- jarumasz
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 264
- Csatlakozott: 2009.03.27. 17:44
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Győr LÁZI
Re: Üzemanyagellátás
Jó nem én néztem meg, haza szóltam fateromnak. Nekem is 50 km-re van.
Ne dudálj!!!! Küzdj!!
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
De jó neked az én MZ-im 160km-re vannak tőlem
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Nem akarlak elkeseriteni,de tuti nem az lesz a ludas.
Akárhogy is ragozzuk,ha előtte jó volt,akkor csakis az összerakásnál lett valami elrakva.Vagy kihagyva,vagy mittudomén.
Akárhogy is ragozzuk,ha előtte jó volt,akkor csakis az összerakásnál lett valami elrakva.Vagy kihagyva,vagy mittudomén.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Köszi! Látom már...
Meg kell néznem az összes karbit otthon van-e bennük
Meg kell néznem az összes karbit otthon van-e bennük
Re: Üzemanyagellátás
Hmm, erre a tömítésre én sem emlékszek, de meg fogom nézni. Bár, szerintem nem ez lesz a ludas, de próba cseresznye;]
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
csikin írta:Én még sosem láttam ott gumigyűrűt.kiszsebi írta: És a subler fedelénél is megvan a vékony gumigyűrű tömítés? KisTZ-n van, gondolom, a nagyon is. Ennek hiánya is okozhatja. Itt is kaphat fals levegőt
Valamiről lemaradtam?
Csak a bowdenfeszességállítóknál a gumiharangot, de azok bizony hasznosak.
Igen:
Az 5 számmal jelölt...
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Pedig van ott gumigyűrű
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára zsakfos 2010.01.04. 21:15-kor.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Én még sosem láttam ott gumigyűrűt.kiszsebi írta:És a subler fedelénél is megvan a vékony gumigyűrű tömítés? KisTZ-n van, gondolom, a nagyon is. Ennek hiánya is okozhatja. Itt is kaphat fals levegőtkarika200 írta:Utánna indítottam, és már így pörög azóta.
Valamiről lemaradtam?
Csak a bowdenfeszességállítóknál a gumiharangot, de azok bizony hasznosak.
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Szokott néha olyat is csinálni, hogy ha vizes lesz a súber akkor megszorul véletlenszerű helyeken. Nekünk 24óráson volt ilyen P20assal, edzésen kicsi eső volt (karbikon csak kettő réz tölcsér)minden oké volt, aztán rajt, első kör után jön ki a srác valami nem fasza, egyik súber úgy beszorult két kör alatt tudtuk kicserélni
Üdv.: Csikin
Üdv.: Csikin
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
És a subler fedelénél is megvan a vékony gumigyűrű tömítés? KisTZ-n van, gondolom, a nagyon is. Ennek hiánya is okozhatja. Itt is kaphat fals levegőtkarika200 írta:Utánna indítottam, és már így pörög azóta.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Üzemanyagellátás
Igen, a tű is a helyére megy. Az egész probléma úgy kezdődött, hogy elkapott az eső motoron... A motor egyszercsak megállt. Próbáltam indítani, de durrogott jó nagyokat a kipufogója... Néha ment egy kicsit, aztán megállt. Indítgatás, durrogás, etc.. A szivató is a helyén van rendesen, és a karbiban semmit nem cseréltem. Annyi történt összesen, hogy leszedtem, le az úszóház, fúvókák, tűszelep ki, kifújtam őket, a koszos, kicsit rozsdapöttyös benzint kiöntöttem, és összeszereltem a gépezetet. Utánna indítottam, és már így pörög azóta.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
karika200 írta:Hát, megnéztem a súbert egyébként, nem csak hallgattam, és "sajnos" az a helyén van. Azért sajnos mert reméltem én is, hogy ennyivel megúszom. A karburátor minden kis zeg-zugát áttúrtuk már és mi is végig néztünk ilyen bóvden csavarodást meg alapjárat csavart és társait. A tömítések is jók mindenhol, mindenhol jól illeszkedik. Kicsit azért félek, hogy nem a bal oldali szimering lesz... Köszönöm a tanácsokat!
És a subler tű is tuti a helyére ment?
Mert ha a szimmering rossz volt eddig is, miért csak a karbi pucolása után jelentkezett a hiba?
Miket (ha egyáltalán) cseréltél a karbiban? Szivató is jól zár? Onnan sem kaphat falsot? (a 250-es karbiját nem ismerem ugyan, de szerintem a BVF-ek mind "ugyan olyanok"- ha nem, javítsatok!!!)
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Üzemanyagellátás
Hát, megnéztem a súbert egyébként, nem csak hallgattam, és "sajnos" az a helyén van. Azért sajnos mert reméltem én is, hogy ennyivel megúszom. A karburátor minden kis zeg-zugát áttúrtuk már és mi is végig néztünk ilyen bóvden csavarodást meg alapjárat csavart és társait. A tömítések is jók mindenhol, mindenhol jól illeszkedik. Kicsit azért félek, hogy nem a bal oldali szimering lesz... Köszönöm a tanácsokat!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Mily igaz! A karbinál lesz a bibi.csdani írta:Hello!
De ha eddig nem pörgött fel, akkor egy karbipucolástól nem lehet szimmeringes, szerintem
A bovdenfeszességet ellenőrizném a kuplung lekapása előtt, eléggé el tud menni a feszesség egy lecsavaráskor, ha nem volt jól megfeszítve. Lazítsd ki rendesen, aztán próba. A bovden megtekeredése is csinálhat ilyet, nekem már volt ilyen. Az alapjárati csavart kitekerted pucoláskor? Lehet hogy túlságosan becsavartad összerakáskor.
Ahol a karbi a szívótorokba csatlakozik, az is lehet ludas. Nekem sok falsot talán még nem szív, de már elég nehezen megy be, inkább 2emberes meló. De idén rendbehozom, hogy vmi karbiközdarabbal teljesen zárjon
Bocs, ha kicsit off volt, de ezeket egyszerűbb ellenőrizni, mint a kuplungot lekapni, egyebek
Nem megy le a suber az aljáig!
"Köszi a tippet. Majdnem talált A súber nem csúszott le teljesen, és ezért pörgött annyira. Most azt hiszem jó lesz, mert hallom, hogy lekoppan, csak a levegő meg alapjárat csavarokat kell beállítanom és menni fog szerintem"
Ne halld hogy lekoppan hanem lásd!
Rakd össze a karbit gázbovdenestől,mindenestől,de még előtte mielőtt a szivócsonkhoz csatlakoztatnád!
Ha rajt van a gázbovden is akkor alapjárat állásban ha belenézel hátulról a légszűrő felől,egy szinte teljesen elzárt torkot kell látnod.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Hello!
De ha eddig nem pörgött fel, akkor egy karbipucolástól nem lehet szimmeringes, szerintem
A bovdenfeszességet ellenőrizném a kuplung lekapása előtt, eléggé el tud menni a feszesség egy lecsavaráskor, ha nem volt jól megfeszítve. Lazítsd ki rendesen, aztán próba. A bovden megtekeredése is csinálhat ilyet, nekem már volt ilyen. Az alapjárati csavart kitekerted pucoláskor? Lehet hogy túlságosan becsavartad összerakáskor.
Ahol a karbi a szívótorokba csatlakozik, az is lehet ludas. Nekem sok falsot talán még nem szív, de már elég nehezen megy be, inkább 2emberes meló. De idén rendbehozom, hogy vmi karbiközdarabbal teljesen zárjon
Bocs, ha kicsit off volt, de ezeket egyszerűbb ellenőrizni, mint a kuplungot lekapni, egyebek
De ha eddig nem pörgött fel, akkor egy karbipucolástól nem lehet szimmeringes, szerintem
A bovdenfeszességet ellenőrizném a kuplung lekapása előtt, eléggé el tud menni a feszesség egy lecsavaráskor, ha nem volt jól megfeszítve. Lazítsd ki rendesen, aztán próba. A bovden megtekeredése is csinálhat ilyet, nekem már volt ilyen. Az alapjárati csavart kitekerted pucoláskor? Lehet hogy túlságosan becsavartad összerakáskor.
Ahol a karbi a szívótorokba csatlakozik, az is lehet ludas. Nekem sok falsot talán még nem szív, de már elég nehezen megy be, inkább 2emberes meló. De idén rendbehozom, hogy vmi karbiközdarabbal teljesen zárjon
Bocs, ha kicsit off volt, de ezeket egyszerűbb ellenőrizni, mint a kuplungot lekapni, egyebek
Re: Üzemanyagellátás
Itt egy ötlet a tank belsejére, igaz én még nempróbáltam de jó lehet, az alábbi linken minden le van írva.
http://simson.hu/index.php?mit1=cikkek& ... t=5&alkat=
http://simson.hu/index.php?mit1=cikkek& ... t=5&alkat=
Re: Üzemanyagellátás
Tanktisztitásra én a kővetkezőt tom ajánlani 1-2-liter benzin+10-15-db 6-os anya és jol őssze rázod minden oldalra hadd dolgozzanak az anyák (persze előtte le engeded a benne lévő benzint)
Re: Üzemanyagellátás
Üdv!
Nos... megnéztem a jobb oldali szimeringet... és a helyén van(Bár közbe észrevettem, hogy a gyujtásom beázhat bármikor, mert néhány szigetelés kipotyogott a helyéről)... Akkor vélhetőleg a bal oldali lesz a ludas, azt meg majd 5-e után nézzük meg egyik ismerősömmel, aki ért hozzá.. Én annyira nem értek hozzá, h piszkáljam a kuplungot meg a többi mindent... Majd beszámolok a fejleményekről...
Nos... megnéztem a jobb oldali szimeringet... és a helyén van(Bár közbe észrevettem, hogy a gyujtásom beázhat bármikor, mert néhány szigetelés kipotyogott a helyéről)... Akkor vélhetőleg a bal oldali lesz a ludas, azt meg majd 5-e után nézzük meg egyik ismerősömmel, aki ért hozzá.. Én annyira nem értek hozzá, h piszkáljam a kuplungot meg a többi mindent... Majd beszámolok a fejleményekről...
- KrisszETZ251
- Simsonos
- Hozzászólások: 92
- Csatlakozott: 2009.11.19. 19:07
- MZ-d típusa: ETZ 251 ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szeged-Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Most kezdtem a motorom felújításába és egy tankkal kapcsolatos kérdésem lenne.
Kiszedtem a benzincsapot és tele volt alul trutyival. Aztán belenéztem a tankba és van benne némi rozsda, gondolom ami alul összegyúlt az is az volt.
Hogy lehet rozsdátlanítani a tankot belülről, ill megakadályozni, hogy tovább rozsdásodjon?
Köszi a segítséget!
Most kezdtem a motorom felújításába és egy tankkal kapcsolatos kérdésem lenne.
Kiszedtem a benzincsapot és tele volt alul trutyival. Aztán belenéztem a tankba és van benne némi rozsda, gondolom ami alul összegyúlt az is az volt.
Hogy lehet rozsdátlanítani a tankot belülről, ill megakadályozni, hogy tovább rozsdásodjon?
Köszi a segítséget!
Re: Üzemanyagellátás
mi probáltunk már olyat is hogy 2 tömitést (van pár tartálytetö ) Van még olyan tetö is aminek olyan sokágu csillag alakja van. arrol tudom hogy jol zárnak csak nem lehet olyat szerezni. megnézzük még hogy a fülekkel mit lehet tenni. ez jo ötletnek tünik. Köszi a segitséget. Majd megirom hogy mire jutottunk. Ha esetleg van vkinek olyan csillag tetöje elado szolhat, és az ötleteket is szivesen fogadom. Köszönöm, Bálint
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ha a zárhatóról van szó...balintmz írta:hello. az egyik haveromnak etz 251 ese van. az a gond hogy nem zár a tartálytetö. Vett olyan cromosat kettöt is meg sima feketét is. Nincs vmi ötletetek hogy mit lehetne tenni? köszi Bálint
Én úgy oldottam meg, hogy az eredeti ddr-es tömítést raktam bele (1), és a két kis nyelvet egy kalapáccsal beljebb hajlítottam. Bika erősen zár (a zárás erősségét a nyelv tanksapkához viszonyított helyzete határozza meg), és sehol nem folyik.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Hali!balintmz írta:hello. az egyik haveromnak etz 251 ese van. az a gond hogy nem zár a tartálytetö. Vett olyan cromosat kettöt is meg sima feketét is. Nincs vmi ötletetek hogy mit lehetne tenni? köszi Bálint
A krómozott cuccal bármit tehetsz az mindig ereszteni fog...
Ha belenézel lehet látni hogy úgy van belepréselve a zár-szerkezet, hogy hullámosan illeszkedik. Szóval amikor középen felcsapódik a benya akkor az oldalt ki tud folyni.
Én a kicsin úgy oldottam meg, hogy egy zokninak levágtam a gumis felső részét, és azt ráhúztam a tank betöltő nyílására.
Ami kijön azt felszívja, utána megy úgyis elpárolog.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
kringeritből vagy benzinálló gumiból vágjatok bele plusz még egy tömítést
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Üzemanyagellátás
hello. az egyik haveromnak etz 251 ese van. az a gond hogy nem zár a tartálytetö. Vett olyan cromosat kettöt is meg sima feketét is. Nincs vmi ötletetek hogy mit lehetne tenni? köszi Bálint
Re: Üzemanyagellátás
Hmm, holnap megnézzük, aztán mesélek, hogy mire jutottunk... Remélem mostmár megoldódik a probléma Köszi az ötletet;]
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Akkor nézd meg a generátor alatti szimmeringet, ott tud ilyen mértékben szívni, a másik oldalihoz nem kevés bontás kell.
Vagy a másik hogy a főtengely totál kivan és elnyomja a szimmeringet. Nekem kis simson motoros fűnyíróban volt ilyen, kézzel lefogtam a karbit, mégis pörgött. A főtengelyben volt vagy fél centi, és szemmel látható rést nyomott a szimmeringen amikor körbefordult.
Hát reméljük neked nem ez a gond, hanem csak tök halott valamelyik oldali szimmering.
Vagy a másik hogy a főtengely totál kivan és elnyomja a szimmeringet. Nekem kis simson motoros fűnyíróban volt ilyen, kézzel lefogtam a karbit, mégis pörgött. A főtengelyben volt vagy fél centi, és szemmel látható rést nyomott a szimmeringen amikor körbefordult.
Hát reméljük neked nem ez a gond, hanem csak tök halott valamelyik oldali szimmering.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Üzemanyagellátás
Köszönöm a tippeket mindkettőtöknek! Nos.. A keverék csavart kiszedtem teljesen, a levegőcsavart betekertem, de a motor beindult, sőt, pörgött elég rendesen... A súber biztosan lemegy az aljára, ellenőriztem már, az tuti jó. Most egyre biztosabb vagyok, hogy valahol fals levegőt szív. A tömitések elméletileg mindenhol a helyükön vannak és jók. Igazából már lövésem sincs, hogy hol szívhat fals levegőt, mert az összes illesztésem jó szerintem, mind passzol, ahogy eddig is... Vagy, hát ahogy a példa mutatja mégsem.. Veszek holnap egy tömítés szettet és kicserélem az úszóháznál meg a hengernél lévő tömítést azthiszem.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég