Üzemanyagellátás
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Volt ilyen gondom, sőt talán még ma is van (ha már láttam a nevem írok valamit ). Régebben volt a durvább verzió: Megyek 90 es utazóval sík úton legnagyobb békességben, egyszer csak elkezdek lassulni (kb mintha behúztam volna a kuplungot). Visszaváltok, adok rá gázt, de mintha egy motoros fűnyírón ülnék, simán lefulladásba megy át (fordulat esik, lassulok tovább). Lelassulok kb 20ra, már ott tartok hogy leállok az út szélére és megnézem mi a gond (a motor folyamatosan jár, nem állt meg, normális hangja, van nem akar megszorulni, csak épp erő nincs), amikor is hirtelen kilő, felgyorsulok 90re és megyek mintha mise történt volna. Na ilyenem tanktisztítás óta nincs, erős a gyanú hogy a rozsdaszemcsék a fúvókában fickándoztak, azonban van más:
Megyek, nincsen semmi gond (felfele a Mátrában szokott lenni), elindulok az emelkedőn, még mindig jó, majd úgy 5-6 km után (folyamatos hegymenet) elgyengül, és szinte mind1 mennyivel megyek fel: ha 50 el akkor is, ha 90 el akkor is, a maximális sebességem 70re áll be (ezt kb harmadgázzal tudja 4.ben, vagy 3.ban is lehet neki tolni), és az istennek se tudok gyorsabban menni, a gáz elfordítása semmi hatással nincs (ha elveszem akkor persze megállok).
Ha dombos a táj (tehát nem egy nagy hegy) akkor nincs ilyen problémám, akkor sem ha nem lendületből megyek fel, budai hegyekbe is simán fel tudok menni. Hát az én tippem itt a hirtelen magasságváltozás és a direktszűrő együttállása , de ezt csak akkor tudom bizonyítani ha lejárt az eltiltásom (visszaépítettem már a gyári légszűrőrendszert)...
Megyek, nincsen semmi gond (felfele a Mátrában szokott lenni), elindulok az emelkedőn, még mindig jó, majd úgy 5-6 km után (folyamatos hegymenet) elgyengül, és szinte mind1 mennyivel megyek fel: ha 50 el akkor is, ha 90 el akkor is, a maximális sebességem 70re áll be (ezt kb harmadgázzal tudja 4.ben, vagy 3.ban is lehet neki tolni), és az istennek se tudok gyorsabban menni, a gáz elfordítása semmi hatással nincs (ha elveszem akkor persze megállok).
Ha dombos a táj (tehát nem egy nagy hegy) akkor nincs ilyen problémám, akkor sem ha nem lendületből megyek fel, budai hegyekbe is simán fel tudok menni. Hát az én tippem itt a hirtelen magasságváltozás és a direktszűrő együttállása , de ezt csak akkor tudom bizonyítani ha lejárt az eltiltásom (visszaépítettem már a gyári légszűrőrendszert)...
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Üzemanyagellátás
A tudomány is csak feltételez, elméleteket gyárt, majd elméletben+gyakorlatban próbálja igazolni/cáfolni, de nem gondoltam ezt ennyire komolyan:)Nandor írta:Ugye tudod, hogy ezeknek a szavaknak nemigen van helye egy tudományos alátámasztásban.
Alfa most fogyasztott _2,9_ litert 100 km-re 250-es ETZ-vel 70-es tempónál,
300-as hengerrel.
Azaz ő 5,8 literből oda vissza megjárta volna a 100 km-t... (Blokk topik)
Samu is csinált 3,4l/100km-t igaz ő 300+bing-el. Nekem is voltak már ilyen csodálatos számok, de mindig csak rövid, nézelődős szakaszokon, sovány beállítással, +-1literes pontossággal:(, a kevés betöltött üzemanyag miatt.
Viszont, ha 5 fölött fogyasztottam az általában a gyertya és a teljesítmény rovására ment (nem beszélve a rövid hatótávról és a pénztárcáról:).
Kérdés, hogy ne csak offoljak: Egy autóval jöttem konvojban és csináltam egy komolyabb kövérgázos kigyorsítást, olyan 20-ról és mikor 5.be tettem elment a gép minden ereje és kb. fél percig nem is volt ereje csak 4.ben.
Én arra tippelek, hogy kiürült a karbi, de máskor, ha csináltam 0-100-at
nem volt gond. Másnak volt ilyen?
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Üzemanyagellátás
Ugye tudod, hogy ezeknek a szavaknak nemigen van helye egy tudományos alátámasztásban.Perec írta: (kb), max, mondjuk, tippelek, elvileg, legyen
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Üzemanyagellátás
Nemcsak gondolom, tudományosan alá is támasztom:Nandor írta:Gondolod, hogy csak max fél litert tesz rá a két személy+csomagok? A kettőnk súja 155kg + min 15kg/ oldaldoboz.
90 km/h -s sebességnél 1 személy és 250-es MZ esetén 2,5kW kell a gördülési
ellenállás és 5,7kW a légellenállás leküzdéséhez (kb).
Felpakolva a gördülési ellenállásod nő meg jelentősen, max. 50%-al.
Tehát 8,2 kW->9,45 kW lesz a szükséges összteljesítmény ez 15%
A légellenállás a homlokfelülettől és az alaktényezőtől függ, egyik sem
romlik jelemtősen, mondjuk 10%-ot tippelek.
Ez összesen 25% + teljesítményigény, a motor belső súrlódása nem növekszik, hatásfok elvileg javul, legyen az üzemanyagigény + 20 %
Ekkor 4,3l -> 5,16l !
Asszem ez nem jött össze... rosszul tippelhettem.
Eddig azt hittem ingyen furikázom a benzintyúkot+a csomagot...
Akkor csak 0,44l túlfogyasztásod van az ideálishoz, az pedig tényleg nem tragédia. Ha egyébként minden rendben ezért még nem érdemes csavarjaira szedni a gépet.
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Üzemanyagellátás
Gondolod, hogy csak max fél litert tesz rá a két személy+csomagok? A kettőnk súja 155kg + min 15kg/ oldaldoboz.Perec írta:A gyári diagram szerint olyan 4,3l tartozik 90 km/h-hoz és minden + 10 km/h
bő 1 litert rátesz. Utassal 4,5-4,8 körül kéne lenned.
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Üzemanyagellátás
Csak akkor fogadható el, ha nagyon gyorsít telegáznál, kiváló gázreakciókkal bír, és a gyertyára sem kell ránézni 1000 km-nél gyakrabban. Persze akkor is _több_ bő fél literrel, mint max. normális, de legalább a többletüzemanyagnak haszna is van.
A gyári diagram szerint olyan 4,3l tartozik 90 km/h-hoz és minden + 10 km/h
bő 1 litert rátesz. Utassal 4,5-4,8 körül kéne lenned.
"Mi a véleményetek erről a fogyasztási adatról: két személlyel csomagokkal 5.6l/100km átlag 90km/h sebességnél. Nálam ez pont határeset, egy kicsit soknak érzem de azért még belefér.
Ja igen a motor egy ts250 /négy sebességes/."
A gyári diagram szerint olyan 4,3l tartozik 90 km/h-hoz és minden + 10 km/h
bő 1 litert rátesz. Utassal 4,5-4,8 körül kéne lenned.
"Mi a véleményetek erről a fogyasztási adatról: két személlyel csomagokkal 5.6l/100km átlag 90km/h sebességnél. Nálam ez pont határeset, egy kicsit soknak érzem de azért még belefér.
Ja igen a motor egy ts250 /négy sebességes/."
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Nah az a lényeg, hogy megoldottad. Azért vagyunk itt...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Nem viz volt. Nem tudom mi volt, asszem a szivato dugoja vagy mi(ott lent a karbinal) nem ment vissza a helyere rendesen. S azert szarozott, s nekem mar volt ilyen problemam 1x, szoval gondoltam mielott lebontom behuzom a szivatot menetkozbe hatha ugy kiporog, s lass csodat megis csinalta, de ugy h szinte hanyat estem mert 1 esbe voltam Ugyhogy azota most jo Es koszi amugy a tippet Killer.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Víz volt coco?
Vagy más volt a probléma? Hadd okuljunk.
Vagy más volt a probléma? Hadd okuljunk.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok
Mi a véleményetek erről a fogyasztási adatról: két személlyel csomagokkal 5.6l/100km átlag 90km/h sebességnél. Nálam ez pont határeset, egy kicsit soknak érzem de azért még belefér.
Ja igen a motor egy ts250 /négy sebességes/.
Mi a véleményetek erről a fogyasztási adatról: két személlyel csomagokkal 5.6l/100km átlag 90km/h sebességnél. Nálam ez pont határeset, egy kicsit soknak érzem de azért még belefér.
Ja igen a motor egy ts250 /négy sebességes/.
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Amugy koszi a tippet Killer
Re: Üzemanyagellátás
No megoldódott! Chemistik system Metal Epoxy Glue a ragasztó neve, 2 komponens 1100 pénz! Körbeken, visszadug, azóta tökéletes!
Köszönöm, üdv: M.
Köszönöm, üdv: M.
Stravkó írta:Muszashi!
Az apám Golfjának a karbijából is kijött egyszer az a csonk,én lezsírtalanítottam forrasztópákával vékonyan fölcineztem,majd óvatosan belekocogtattam. Frankó lett,azóta nem mozdult meg!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
coco!
Csevegőben.
Csevegőben.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Miert? Mivel kell? En is azzal mosom...
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Én azt nem ismerem. Mindegy. Nekem ez víznek tűnik. Néha motormosás után nekem is csinálja. Szedd le az úszóházat az alján elvileg buborékszerűen ott lesz a víz. Erre tippelek.
Tudom egy állat vagyok hogy vízzel mosom a motort.
Tudom egy állat vagyok hogy vízzel mosom a motort.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Az milyen? Ilyen olasz csapom van amit asszem a mofakerbe is arulnak. Feher szinu a szuroje, az is ami felmegy a tankba. 4000 tol ugy csinal mintha alapjaraton behuznam a szivatot, ugy all meg, de nem megy tovabb 4000 nel, kezd dadogni es meg akar allni, es akkor vissza kell engedjem a gazt es akkor helyreall, ha meghuzom megint akkor minden kezdodik elolrol, de ezt csak ugy csinalja ha sebessegben van, uresbe muxik rendesen.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
coco!
Nem vízzsákos a csapod? Esetleg a benne lévő nedvességet leszívhatta az úszóházba. Vedd le nézd meg sztem.
Nem vízzsákos a csapod? Esetleg a benne lévő nedvességet leszívhatta az úszóházba. Vedd le nézd meg sztem.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok. Tegnap ejjel egyet megjarattam a motrot, mentem vagy 50km, jol is ment meg minden, de hazafele jovet elzarva hagytam benzincsap, mentem mig megallt, elinditottam es nem akar porogni azota, uresbe kiporog teljesen, ugyhogy nem gyujtas hiba szerintem, viszont sebbesegbe ha nekihuzom 4000 nel mintha megfogna valami s meg akar allni, esetleg valakinek valami otlet???? elore is koszi
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Nehezen.Először is van egy rögzitőgyűrű azt kell kiszedni.Aztán jöhet a szimmering.Megpróbálhatod hogy belehajtasz gyorsépitő csavart azt annál fogva kirántod.Vagy kis csavarhúzót beleszúrsz azt kifeszited a helyéről.Egy dologra kell figyelni hogy túlságosan ne menjen bele egyik dolog se(csavar,csavarhúzó),mert mögötte van az olajterelő lemez és elég könnyen sérül.Bár nem nagy dolog azt sem kicserélni,meg nem is drága dolog,de ott szerbiában nem tudom kapsz-e.Ha megsérül az se tragédia,legfeljebb itthon kicseréled.100-150ft.z25z írta:koszi, jelenleg egy gondom van, szerbiaban dekkolok, szetnezek hatha vanm itt valami normalis csapagybolt....
meg egy kerdes, mivel a blokkal nem volt gondom, ha meg volt akkor csak bambit engedtem a kozelebe, a regi szimeringet hogy lehet kicsalogatni?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
koszi, jelenleg egy gondom van, szerbiaban dekkolok, szetnezek hatha vanm itt valami normalis csapagybolt....
meg egy kerdes, mivel a blokkal nem volt gondom, ha meg volt akkor csak bambit engedtem a kozelebe, a regi szimeringet hogy lehet kicsalogatni?
meg egy kerdes, mivel a blokkal nem volt gondom, ha meg volt akkor csak bambit engedtem a kozelebe, a regi szimeringet hogy lehet kicsalogatni?
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
zizi,
duplaajkas barna viton. az áráról is meg fogod ismerni
kb. 2x annyi mint a szimpla ződ vagy a dupla kék
duplaajkas barna viton. az áráról is meg fogod ismerni
kb. 2x annyi mint a szimpla ződ vagy a dupla kék
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- molcsaba
- Paparazzi
- Hozzászólások: 1407
- Csatlakozott: 2007.07.17. 16:01
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 delux
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: Üzemanyagellátás
Nekem is gond volt az alapjáratommal, de Bambi mester megoldotta. Főtengely szimmering csere, karburátor tisztítás, beállitás, előtte még gyújtásbeállitás is.
Ólompótló! Ha az ember beletesz valamit a mocijába, akkor szeretné hinni, hogy az hatásos, és ehhez igazodik a hallása is.
Régi 86-os. Abban sok minden volt, még kén is nagyon sok.
Ólompótló! Ha az ember beletesz valamit a mocijába, akkor szeretné hinni, hogy az hatásos, és ehhez igazodik a hallása is.
Régi 86-os. Abban sok minden volt, még kén is nagyon sok.
Idegeskedni annyi, mint mások hibája miatt magunkon bosszút állni.
Re: Üzemanyagellátás
Nem rég még én is az alapjárattal szenvedtem, nekem se volt.
Kicseréltem a szimeringeket meg belőttem a karbit,gyújtást és lás csodát betudtam állítanoi az alapjáratot.
Sok sikert hozzzá:P
Kicseréltem a szimeringeket meg belőttem a karbit,gyújtást és lás csodát betudtam állítanoi az alapjáratot.
Sok sikert hozzzá:P
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
ettol tartottam....oda milyen valo? sima, duplaajkas, fos, nak, skf?conus írta:zizi,
gyújtásoldali főtengelyszimmering?
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
zizi,
gyújtásoldali főtengelyszimmering?
gyújtásoldali főtengelyszimmering?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
nahh irtam, hogy eltunt az alapjaratom (bing karbi) kitakaritottam, semmi valtozas tekerhetem akarhova az alapjaratallitot, nem szamit neki...annyi meg a tunet, hogy mintha kicsit lassabban ejtene vissza a fordulatszamot, amugy menet kozben kutya baja, valakinek tipp, hogy hol kutakodjak?
Re: Üzemanyagellátás
Én is úgy emlékszem,mitha csöndesebben járt volna a régi 86-ossal.RR_ZOZY írta:Emlékeztem erre a fejtegetésre, jól ismerem én is a leírtakat. Viszont annyi véleményt/ellenvéleményt olvastam ami tudat alatt nem hagyott nyugodni....így aztán használom egy ideje...de még1szer hangsúlyozom: lehet hogy csak beképzelem a halkabb járást....a kipuffom viszont kompenzál
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Re: Üzemanyagellátás
Emlékeztem erre a fejtegetésre, jól ismerem én is a leírtakat. Viszont annyi véleményt/ellenvéleményt olvastam ami tudat alatt nem hagyott nyugodni....így aztán használom egy ideje...de még1szer hangsúlyozom: lehet hogy csak beképzelem a halkabb járást....a kipuffom viszont kompenzál
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
- molcsaba
- Paparazzi
- Hozzászólások: 1407
- Csatlakozott: 2007.07.17. 16:01
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 delux
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: Üzemanyagellátás
A lényeg: Az ólom, ill. későbbiekben az azt helyettesítő anyag a szelepfészket volt hivatott kenni, hogy a szeleptányér "puhábban" ütközzön, és ne repedjen meg. Mivel az MZ-ben ilyen bonyolult dolgok nincsenek, így teljesen felesleges, ezáltal abszolút, és csakis környezet szennyező az alkalmazása.
Korábban a szoc autók esetében volt ezt tanácsos alkalmazni. Zsigulikban minden 4-ik tankolásnál kellett ólmozott benzint tankolni, Skodák (régiek S100, 105, 120 stb...) esetében minden második tankolás kellett, hogy ólmos legyen. Később ezt egy "helyettesítő" adalék oldotta meg, ami az ólmot kiváltotta, és kevésbé volt környezet szennyező.
Az újabb autók esetén "puhább" anyagból készül a szelepfészek, ill. erősebb a szeleptányér, így nem igénylik a plussz "kenést".
Tehát: MZ-ben felesleges az ólomadalék!
Korábban a szoc autók esetében volt ezt tanácsos alkalmazni. Zsigulikban minden 4-ik tankolásnál kellett ólmozott benzint tankolni, Skodák (régiek S100, 105, 120 stb...) esetében minden második tankolás kellett, hogy ólmos legyen. Később ezt egy "helyettesítő" adalék oldotta meg, ami az ólmot kiváltotta, és kevésbé volt környezet szennyező.
Az újabb autók esetén "puhább" anyagból készül a szelepfészek, ill. erősebb a szeleptányér, így nem igénylik a plussz "kenést".
Tehát: MZ-ben felesleges az ólomadalék!
Idegeskedni annyi, mint mások hibája miatt magunkon bosszút állni.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
molcsaba hozzaszolasat erdemes visszaolvasni, amit az olompotlorol irt, olvasmanyos...
masik. a tuszelep atereszto kepessege nem befolyasolja az uzemanyagfogyasztast...hacsak nincs ugy eldugulva, hogy nagy terhelesnel nem enged at annyit, amennyit elfogyaszt, de ezt kizartnak tartom
masik. a tuszelep atereszto kepessege nem befolyasolja az uzemanyagfogyasztast...hacsak nincs ugy eldugulva, hogy nagy terhelesnel nem enged at annyit, amennyit elfogyaszt, de ezt kizartnak tartom
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Re: Üzemanyagellátás
RR_ZOZY írta: lehet hogy ezt csak beképzelem - mintha kicsit halkabb lenne a járása.
Zozy!
Nem képzeled be, én elhasználtam egy flakon ilyen ólom pótlót! 250l benyához elég. És tényleg halkabb lett a járása, de én csak akkor vettem észre mikor pl lámpánál megálltam és alapjáraton ketyegett a gép.
Más semmi különbséget nem vettem észre, jobban nem ment, erősebb nem lett.
Egy ideje viszont nem használok és most sem veszem észre hogy hangos lenne a masina.
Üdv.
- revlimit
- Simsonos
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: 2008.04.15. 15:35
- MZ-d típusa: TS 150 75'
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Tanácsért fordulok hozzátok.
Egy Dellorto karbi miatt írok, amit a TS 150-em visel. A gép határozottan sokat kap, a gyertya sötét, az alapjárati(47) és a főfúvóka(100) is nagy bele. Még nem jött meg a kisebb(40 és 90es lesz). Egy személlyel jól megy, gyorsításkor kicsit még úgy érzem sok neki a benzin, de tud gyorsulni negyedikben is. Két személlyel felpakolva(össz. terhelés 148kg) viszont negyedikben gázhúzásra torpan a sok benzintől, erőlködik, hogy tartani tudja a 70et és nagyon sötét a gyertya. Azóta mivel nem bírom kivárni amíg megjönnek a fúvókák, csökkentettem a benzinszinten, és így már 2 személlyel is tud gyorsulni 4.ben, a 80-85öt bírja szépen, de még mindig sötét a gyertya.
Viszont ami ennél nagyobb baj, hogy melegen mindig megszívja magát, azaz csak úgy indul be rendesen, ha leállítás előtt pár másodperccel már elzárom a csapot. Ha nem zárom el, akkor beindul de csak alapjáraton fullad a benzinben és kis idő kell neki hogy ki bírja dolgozni magából a nyálat. Szerintetek, miért lehet ez? Nagy lehet a tűszelep áteresztőképessége?
Ja és ugyanolyan hajtási mód mellett nagy forróságban képes magától felmenni az alapjárat 2-2500ra ha meghajtom, míg pl. 20°C ban ennek nyoma sem volt pedig ugyanazon az úton ugyanúgy jöttem csak már másnap volt.
Tanácsért fordulok hozzátok.
Egy Dellorto karbi miatt írok, amit a TS 150-em visel. A gép határozottan sokat kap, a gyertya sötét, az alapjárati(47) és a főfúvóka(100) is nagy bele. Még nem jött meg a kisebb(40 és 90es lesz). Egy személlyel jól megy, gyorsításkor kicsit még úgy érzem sok neki a benzin, de tud gyorsulni negyedikben is. Két személlyel felpakolva(össz. terhelés 148kg) viszont negyedikben gázhúzásra torpan a sok benzintől, erőlködik, hogy tartani tudja a 70et és nagyon sötét a gyertya. Azóta mivel nem bírom kivárni amíg megjönnek a fúvókák, csökkentettem a benzinszinten, és így már 2 személlyel is tud gyorsulni 4.ben, a 80-85öt bírja szépen, de még mindig sötét a gyertya.
Viszont ami ennél nagyobb baj, hogy melegen mindig megszívja magát, azaz csak úgy indul be rendesen, ha leállítás előtt pár másodperccel már elzárom a csapot. Ha nem zárom el, akkor beindul de csak alapjáraton fullad a benzinben és kis idő kell neki hogy ki bírja dolgozni magából a nyálat. Szerintetek, miért lehet ez? Nagy lehet a tűszelep áteresztőképessége?
Ja és ugyanolyan hajtási mód mellett nagy forróságban képes magától felmenni az alapjárat 2-2500ra ha meghajtom, míg pl. 20°C ban ennek nyoma sem volt pedig ugyanazon az úton ugyanúgy jöttem csak már másnap volt.
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Re: Üzemanyagellátás
Hali!bugyi18 írta:Üdv
Fimolt szoktatok rakni a motorba? Állítólag nem kopog tőle annyira a henger.
Ha "kopog" akkor azon nem segít a fimol. Kopogásos égést az öngyulladás idéz elő. Ártani nem árt az biztos, de ilyesmit nem használtam még.
Ellenben kipróbáltam az ólompótlót. Néhány túra/gurulás óta itthon annyit teszek hozzá amennyi a tankban éppen lévő benzinhez kell....és - lehet hogy ezt csak beképzelem - mintha kicsit halkabb lenne a járása.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Re: Üzemanyagellátás
Üdv
Fimolt szoktatok rakni a motorba? Állítólag nem kopog tőle annyira a henger.
Fimolt szoktatok rakni a motorba? Állítólag nem kopog tőle annyira a henger.
az új ETZ-s
-
- rolleres
- Hozzászólások: 15
- Csatlakozott: 2009.06.28. 20:56
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150 - 88' 12V
Re: Üzemanyagellátás
Szevasz,
hát én Esso és Mobil1 2T ásványi olajat használok általában. megragadás szerencsére nem történt. azt vizsont tapasztaltam a büökkbem amikor kezdtem áttérni az Arol2Tről , hogy ezek az olajak sokkal jobbak nálla. főleg hegymenetben nem melegszik annyira a gép. mindig 40be szoktam keverni. mert tapasztalat szerint is tovább tart a dugó és a gyűrű
hát én Esso és Mobil1 2T ásványi olajat használok általában. megragadás szerencsére nem történt. azt vizsont tapasztaltam a büökkbem amikor kezdtem áttérni az Arol2Tről , hogy ezek az olajak sokkal jobbak nálla. főleg hegymenetben nem melegszik annyira a gép. mindig 40be szoktam keverni. mert tapasztalat szerint is tovább tart a dugó és a gyűrű
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
nekem ott ment a legjobban ahova állítani akarod. 120-as főfúvóka, új eredeti gyári tű, új fúvóka mindenhol, új bowden stb. akkor kiment sík úton szélcsendben 110-et. vegyes fogyasztás 4l/100. teljesen hepi voltam. de megragadtam vele, bár ez könnyen betudható a kevés km-nek a hengerben fúrás után, a nagy hőségnek, vagy a nem megfelelő olajnak 1:35-ös keverés ellenére.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- rolleres
- Hozzászólások: 15
- Csatlakozott: 2009.06.28. 20:56
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150 - 88' 12V
Re: Üzemanyagellátás
Tegnap beletettem a 120as főfuvit, és vettem bele Brisk 15C-gyertyát is amit a gyári könyve ir. beállitottam a gyertyahézagot. a gyerta szine használat után, fehér a porcelán, a csavarmenetes része fekete, az elektróda pedig világos barna, vagy olyan homok - karamelll szinű. A motor jobban megy sik uton eléri a 102kmh-t. tudom hogy egyesek szeirnt kellene mennie 115öt is. de már ennek is ürölök hogy iskerült feltornázni 95ről .... tényleg a subertű-nek hanyadik rovátkában kell lennie? nekem a legalalsó felett van egyel ... vehetném még feljebb is? lehet igy lejebb vinni a fogyasztást? gondolmom többet fog enni hisz nagyobb van benne
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
a gyertya elektródáinak sötétbarnának kell lenniük, körben a gyertya peremének meg feketének azt hadd repedjen a blokkskoda120ls írta:Sziasztok!
Szeretnék segitséget kérni karburátor beállitás ügyben Nekem egy 150-es Etz-m van, amin a gyári 24mm-es karbi van ... és most 115ös főfúvóka van benne, vagyis ez a BVF-márkájú azaz a gyári még. de a motor ugy megy a legjobban ha majdnem tökig be van csavarva a keverékállitó csavar, és a súbertű is a legalsó rovátkában van. ha esetleg feljebb van eggyel, egyes-ben kigyorsitáskor 5nél megtorpan .. hezitál egy pillanatra, majd tovább forog, sajna jóval lassabban. A gyujtásom megszakitó nélküli. a gyertyám Brisk N15C, a 0,6os hézaggal. ja igen ha kifele tekerem a karbin a csavart, akkor meg csak egyre jobban elkezd fulni menet közben. ezzel a beállitással is barna a gyertyám, bár inkább ilyen sötétes barna szine van .. remélem fog látszani a betűszinből azt hadd kérdezzem meg hogy mive ligyis a legalsó rovátkára kellett tenem nem lehetséges hogy mondjuk a 115ös helyett a 120as fúvóka lenne bele jó? vagy tik mit tanácsoltok? Nem ismertek miskolcon egy szerelőt aki szépen be tudná állitani?
segitségetek előre is köszönöm, sziasztoK!
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Ha jól emlékszem 20 000 volt tavaly.tibi84 írta:Köszi Zsakfos a véleményedet, most egész jó kezd lenni a fogyasztásom a legalsó tűállásban. Annyi még hozzátartozik hogy mindig 2 személlyel járok, talán ez is hatással lehet a fogyasztásra. Mennyibe kerül egy bing karbi?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- rolleres
- Hozzászólások: 15
- Csatlakozott: 2009.06.28. 20:56
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150 - 88' 12V
Re: Üzemanyagellátás
Szerbusz,
hm .. elvielg miden azonos volt benne, csak vettem bele a Brisk 14c-helyett egy 15-c-t végül is ha neked is iylen szine volt a gyertyának csak nem lehet baja .. csak tudod hirtelne megilyedtem hgoy nézem és fehér a gyertya porcelánja. .. azhtitem hogy tul van melegednve. a 14c- amugy midnig barna volt .. oylan sötétbarna, ez meg elégg világos. holnap még kalibrálni fogom a karbit, mert érzem hogy még van egy pici .. amit még tudthat.. csak agyertyát már nem nagyon akarom kivenni, mert gyanus volt betekreni is .. leheth oyg ki fog jönni a menet :S most amugy a subertú a legalsó felett van eggyel ... és nem horkan szóval egyenlőre jónak tünik, bár nem tudom hogy most mennyive lenne kevesebbet ha egyel még feljebb venném ... de a lénegy hog ymenjen )
amugy én Esso mineral 2T-t használok nekem bevállt, és 40be keverem. nincs kokszosodás oly nagyon, és megvan a kenés is midnig
hm .. elvielg miden azonos volt benne, csak vettem bele a Brisk 14c-helyett egy 15-c-t végül is ha neked is iylen szine volt a gyertyának csak nem lehet baja .. csak tudod hirtelne megilyedtem hgoy nézem és fehér a gyertya porcelánja. .. azhtitem hogy tul van melegednve. a 14c- amugy midnig barna volt .. oylan sötétbarna, ez meg elégg világos. holnap még kalibrálni fogom a karbit, mert érzem hogy még van egy pici .. amit még tudthat.. csak agyertyát már nem nagyon akarom kivenni, mert gyanus volt betekreni is .. leheth oyg ki fog jönni a menet :S most amugy a subertú a legalsó felett van eggyel ... és nem horkan szóval egyenlőre jónak tünik, bár nem tudom hogy most mennyive lenne kevesebbet ha egyel még feljebb venném ... de a lénegy hog ymenjen )
amugy én Esso mineral 2T-t használok nekem bevállt, és 40be keverem. nincs kokszosodás oly nagyon, és megvan a kenés is midnig
- tibi84
- Simsonos
- Hozzászólások: 62
- Csatlakozott: 2009.05.20. 22:43
- MZ-d típusa: TS250/1 1981
- Tartózkodási hely: Fehérvárcsurgó
Re: Üzemanyagellátás
Köszi Zsakfos a véleményedet, most egész jó kezd lenni a fogyasztásom a legalsó tűállásban. Annyi még hozzátartozik hogy mindig 2 személlyel járok, talán ez is hatással lehet a fogyasztásra. Mennyibe kerül egy bing karbi?
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Nagyobb főfúvókával világosabb? Ugyanúgy nézted, ugyanazzal az olajjal, keverési aránnyal? Hosszabb ideig nagygáz, hirtlelen kuplung be, gyújtás le, megállás, gyertyaki.
Ha ilyen módszerrel nézted, és mondjuk minőségi olajat használsz akkor nemgáz a színe szerintem. Én sosem tudtam sötétre produkálni a gyertyát, pedig volt, hogy 145ös fúvókát tettem bele. (most 120as /bing/)
Ha pedig érezhetően jobb lett, akkor próbálkozz még a beállításokkal, aztán ahol a legjobb hagyd ott. Én így állítottam be az enyémet, mert gyertyanézősdi macerás, és mondom világosbarnától a homoksárga-szürkéig volt csak változás.
Azt nemtudom, hogy a gépedbe milyen hőértékű gyertya való, de ennek is nézz utána, nehogy rosszat tegyél bele, mert akkor félrevezet.
Ha ilyen módszerrel nézted, és mondjuk minőségi olajat használsz akkor nemgáz a színe szerintem. Én sosem tudtam sötétre produkálni a gyertyát, pedig volt, hogy 145ös fúvókát tettem bele. (most 120as /bing/)
Ha pedig érezhetően jobb lett, akkor próbálkozz még a beállításokkal, aztán ahol a legjobb hagyd ott. Én így állítottam be az enyémet, mert gyertyanézősdi macerás, és mondom világosbarnától a homoksárga-szürkéig volt csak változás.
Azt nemtudom, hogy a gépedbe milyen hőértékű gyertya való, de ennek is nézz utána, nehogy rosszat tegyél bele, mert akkor félrevezet.
-
- rolleres
- Hozzászólások: 15
- Csatlakozott: 2009.06.28. 20:56
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150 - 88' 12V
Re: Üzemanyagellátás
Várj, nemértem a problémát, ha így megy jól akkor hagyd így. De ha azon gondolkozol, hogy mivan ha ennél jobban is menne..? Akkor szerintem is próbálkozz nagyobb főfúvókával. Mivel leírásod alapján úgy tűnik minél többet kap annál jobban megy, viszont mééégtöbet már nemtudsz adni neki... Jogos...[/quote]
Szia!
nagoyn szépen köszönöm hogy véleméynezted a problémámat! délután belepróbáltam a 120as főfuvit, és érezhetően jobb lett! és megvettem hozzá a brisk 15 ös gyertyát ... de hallod fehér a gyertya porcelánja ... az elektróda pedig eléggé világos barna .. ilyesfajta barna pedig beljebb tekertem a keverékálitó csavart . vagy ez normális lenne ez a szin? ez lenne az ideális?
Szia!
nagoyn szépen köszönöm hogy véleméynezted a problémámat! délután belepróbáltam a 120as főfuvit, és érezhetően jobb lett! és megvettem hozzá a brisk 15 ös gyertyát ... de hallod fehér a gyertya porcelánja ... az elektróda pedig eléggé világos barna .. ilyesfajta barna pedig beljebb tekertem a keverékálitó csavart . vagy ez normális lenne ez a szin? ez lenne az ideális?
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Várj, nemértem a problémát, ha így megy jól akkor hagyd így. De ha azon gondolkozol, hogy mivan ha ennél jobban is menne..? Akkor szerintem is próbálkozz nagyobb főfúvókával. Mivel leírásod alapján úgy tűnik minél többet kap annál jobban megy, viszont mééégtöbet már nemtudsz adni neki... Jogos...skoda120ls írta:Sziasztok!
Szeretnék segitséget kérni karburátor beállitás ügyben Nekem egy 150-es Etz-m van, amin a gyári 24mm-es karbi van ... és most 115ös főfúvóka van benne, vagyis ez a BVF-márkájú azaz a gyári még. de a motor ugy megy a legjobban ha majdnem tökig be van csavarva a keverékállitó csavar, és a súbertű is a legalsó rovátkában van. ha esetleg feljebb van eggyel, egyes-ben kigyorsitáskor 5nél megtorpan .. hezitál egy pillanatra, majd tovább forog, sajna jóval lassabban. A gyujtásom megszakitó nélküli. a gyertyám Brisk N15C, a 0,6os hézaggal. ja igen ha kifele tekerem a karbin a csavart, akkor meg csak egyre jobban elkezd fulni menet közben. ezzel a beállitással is barna a gyertyám, bár inkább ilyen sötétes barna szine van .. remélem fog látszani a betűszinből azt hadd kérdezzem meg hogy mive ligyis a legalsó rovátkára kellett tenem nem lehetséges hogy mondjuk a 115ös helyett a 120as fúvóka lenne bele jó? vagy tik mit tanácsoltok? Nem ismertek miskolcon egy szerelőt aki szépen be tudná állitani?
segitségetek előre is köszönöm, sziasztoK!
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
en is erdekes jelenseggel talaltam szembe magam, most ertem ki zentara, es egyszeruen eltunt az alapjaratom, az hogy nincs meg hagyjan, de akarhova tekerem az alapjaratallitot semmit nem valtozik (bing) valakinek tipp?
ha jol sejtem ebbol karbipucolas lesz....
ha jol sejtem ebbol karbipucolas lesz....
-
- rolleres
- Hozzászólások: 15
- Csatlakozott: 2009.06.28. 20:56
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150 - 88' 12V
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Szeretnék segitséget kérni karburátor beállitás ügyben Nekem egy 150-es Etz-m van, amin a gyári 24mm-es karbi van ... és most 115ös főfúvóka van benne, vagyis ez a BVF-márkájú azaz a gyári még. de a motor ugy megy a legjobban ha majdnem tökig be van csavarva a keverékállitó csavar, és a súbertű is a legalsó rovátkában van. ha esetleg feljebb van eggyel, egyes-ben kigyorsitáskor 5nél megtorpan .. hezitál egy pillanatra, majd tovább forog, sajna jóval lassabban. A gyujtásom megszakitó nélküli. a gyertyám Brisk N15C, a 0,6os hézaggal. ja igen ha kifele tekerem a karbin a csavart, akkor meg csak egyre jobban elkezd fulni menet közben. ezzel a beállitással is barna a gyertyám, bár inkább ilyen sötétes barna szine van .. remélem fog látszani a betűszinből azt hadd kérdezzem meg hogy mive ligyis a legalsó rovátkára kellett tenem nem lehetséges hogy mondjuk a 115ös helyett a 120as fúvóka lenne bele jó? vagy tik mit tanácsoltok? Nem ismertek miskolcon egy szerelőt aki szépen be tudná állitani?
segitségetek előre is köszönöm, sziasztoK!
Szeretnék segitséget kérni karburátor beállitás ügyben Nekem egy 150-es Etz-m van, amin a gyári 24mm-es karbi van ... és most 115ös főfúvóka van benne, vagyis ez a BVF-márkájú azaz a gyári még. de a motor ugy megy a legjobban ha majdnem tökig be van csavarva a keverékállitó csavar, és a súbertű is a legalsó rovátkában van. ha esetleg feljebb van eggyel, egyes-ben kigyorsitáskor 5nél megtorpan .. hezitál egy pillanatra, majd tovább forog, sajna jóval lassabban. A gyujtásom megszakitó nélküli. a gyertyám Brisk N15C, a 0,6os hézaggal. ja igen ha kifele tekerem a karbin a csavart, akkor meg csak egyre jobban elkezd fulni menet közben. ezzel a beállitással is barna a gyertyám, bár inkább ilyen sötétes barna szine van .. remélem fog látszani a betűszinből azt hadd kérdezzem meg hogy mive ligyis a legalsó rovátkára kellett tenem nem lehetséges hogy mondjuk a 115ös helyett a 120as fúvóka lenne bele jó? vagy tik mit tanácsoltok? Nem ismertek miskolcon egy szerelőt aki szépen be tudná állitani?
segitségetek előre is köszönöm, sziasztoK!
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: 2008.09.12. 12:46
- MZ-d típusa: etz 250
- Tartózkodási hely: nyárlörinc
Re: Üzemanyagellátás
szia zsakfos!
sajnos az nem az amit árulnak kb 18mmm átméröje.
és szélén vanegy 4mm lyuk.
udv:misi
sajnos az nem az amit árulnak kb 18mmm átméröje.
és szélén vanegy 4mm lyuk.
udv:misi
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Úgy nézem ők árusitanak ilyet.http://www.viktormotor.hu/portal/websho ... ist_num=10misi írta:sziasztok!
egy kérésem lenne vettem egy bfv30N3-1tipusu karbit.
hiányzik belöle a subertü rögzitö lemezke (lepke).
havalakinek volna megfizetnék érte vagy ha tudná hogy hollehet kapni,
ilyen lemezkét nagyon megkösszönném.
udv:misi
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Ja még annyit Tibi84!
A 110-115 km/h nem olyan gyenge nehogy azt hidd.A gyári megadott max sebesség idézem"kb 130km/h".Érted?Körülbelül.
Mindezt ugy irja le hogy ez a végsebesség "sportos tartással tankradőlve testhez simuló öltözetben,jól bejáratott motornál,sima aszfalt vagy betonút max0,3%-os emelkedő,megengedett szélsebesség 3m/perc.Na szóval azt hiszem ebből világosan kitűnik hogy nagyon nagyon ideális körülményeknek kell lenni és még akkor is csak kb 130.
A 110-115 km/h nem olyan gyenge nehogy azt hidd.A gyári megadott max sebesség idézem"kb 130km/h".Érted?Körülbelül.
Mindezt ugy irja le hogy ez a végsebesség "sportos tartással tankradőlve testhez simuló öltözetben,jól bejáratott motornál,sima aszfalt vagy betonút max0,3%-os emelkedő,megengedett szélsebesség 3m/perc.Na szóval azt hiszem ebből világosan kitűnik hogy nagyon nagyon ideális körülményeknek kell lenni és még akkor is csak kb 130.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég