Hát vagy a főtengely annyira kivan hogy a szimmering már nem tudja tömíteni (ez a kevésbé valószínű), vagy a karbi táján keresd a gondot. Eltömődött légszűrő is lehet, ha nem jut be elég levegő kénytelen a karbiból szívni... benzint.
Amit megnéznék, ebben a sorrendben (egyszerűség és szerelési igény szerint sorbarakva):
- Légszűrő (mennyire tömött porral meg egyébbel)
- Karbi (lehetőség szerint másikkal is kipróbálni, ami más mocin jó volt -> ez aztán tud dolgokat produkálni ha valami nem kóser benne, Klaudia tudna erről mesélni

). Fúvókaméreteket kellene ellenőrizni, az úszó működését tűszeleppel, meg a súbertűt, hátha ott van valami szervi baja. Ja igen, amire az ember általában nem gondol: a porlasztási betét állapota. Ha letört vagy lerohadt, akkor nem fog rendesen porlasztani, az anyag jó része elégetlenül átmegy a kipuffba és jól füstöl a gép tőle.
- Főtengelycsapágyak és a főtengely szimmeringgel érintkező felületei
De amúgy sok oka lehet annak ha nem tudsz alapjáratot állítani, bár ha a tömítéseket kicserélted (szívótorok hengerfej hengertalp is, ugye?) és a csavarokat becsülettel meghúztad, ott nem szívhat falsot, és igazából attól nem is füstölne.