Simán lehetséges hogy a legelső állásban jó!Egy ilyen régi motornál már ellehet kopva a subertű vagy a főfuvókatartó.A 7 liter az nagyon sok.Na én ezt untam meg a Bvf karbinál és vettem Bambitól egy Binget.Azóta átlag 4,2 liter a fogyasztása a /1-nek és olyan alapjáratot tudok álllitani rajt hogy megszámolható szinte a fordulat.A gyertyakép meg ahogy a nagy könyvben meg vagyon írva.tibi84 írta:Sziasztok!
Lehetséges hogy Ts250/1 motorom csak a suber tű legalsó állásában tud normális gyertyaképet produkálni? A legalsótól eggyel feljebb mindíg fekete volt a gyertya és folyamatosan 7 literes fogyasztást mértem. Lehetséges úszószint? Nem túl régen állítottam elvileg jónak kéne lennie. A főfúvóka, tűszelep gyári méretű. A gyújtás rendben. Amúgy szerintem elég gyenge. 110-115 a vége. A válaszokat előre is köszi mindenkinek!
Üzemanyagellátás
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: 2008.09.12. 12:46
- MZ-d típusa: etz 250
- Tartózkodási hely: nyárlörinc
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok!
egy kérésem lenne vettem egy bfv30N3-1tipusu karbit.
hiányzik belöle a subertü rögzitö lemezke (lepke).
havalakinek volna megfizetnék érte vagy ha tudná hogy hollehet kapni,
ilyen lemezkét nagyon megkösszönném.
udv:misi
egy kérésem lenne vettem egy bfv30N3-1tipusu karbit.
hiányzik belöle a subertü rögzitö lemezke (lepke).
havalakinek volna megfizetnék érte vagy ha tudná hogy hollehet kapni,
ilyen lemezkét nagyon megkösszönném.
udv:misi
- tibi84
- Simsonos
- Hozzászólások: 62
- Csatlakozott: 2009.05.20. 22:43
- MZ-d típusa: TS250/1 1981
- Tartózkodási hely: Fehérvárcsurgó
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Lehetséges hogy Ts250/1 motorom csak a suber tű legalsó állásában tud normális gyertyaképet produkálni? A legalsótól eggyel feljebb mindíg fekete volt a gyertya és folyamatosan 7 literes fogyasztást mértem. Lehetséges úszószint? Nem túl régen állítottam elvileg jónak kéne lennie. A főfúvóka, tűszelep gyári méretű. A gyújtás rendben. Amúgy szerintem elég gyenge. 110-115 a vége. A válaszokat előre is köszi mindenkinek!
Lehetséges hogy Ts250/1 motorom csak a suber tű legalsó állásában tud normális gyertyaképet produkálni? A legalsótól eggyel feljebb mindíg fekete volt a gyertya és folyamatosan 7 literes fogyasztást mértem. Lehetséges úszószint? Nem túl régen állítottam elvileg jónak kéne lennie. A főfúvóka, tűszelep gyári méretű. A gyújtás rendben. Amúgy szerintem elég gyenge. 110-115 a vége. A válaszokat előre is köszi mindenkinek!
Re: Üzemanyagellátás
Hát kérlek szépen ha én azt elmondom:D
Szal tegnap leírtam gondom bajom ma hazaértem 1 óra körül és elkezdtem szerelgetni.
Raktam tömítéseket a főtengely csapágy szimeringekhez, utánna megkerestem h mi a gyári beállítása a karbinak belőttem az úszószintet fényesre pucoltam a karbit és lás csodát nem volt alapjárat. nah és akkor észrevettem h ha rajta a szivató akkor szépen jár a motor, nem fullad le, lehet állítgatni.
ekkor állítottam a tűn eggyel fentebb és láss csodát betudtam lőni az alapjáratot is ,na meg indul is egy rugásra:D(a gyertyhézagot is beállítottam,0,5 re mert 0,4 el már ne m jó:D)
ennek örömére írtam is a fórumra h megtörtént a csoda:D
még 1x köszönöm a tanácsokat:D
Szal tegnap leírtam gondom bajom ma hazaértem 1 óra körül és elkezdtem szerelgetni.
Raktam tömítéseket a főtengely csapágy szimeringekhez, utánna megkerestem h mi a gyári beállítása a karbinak belőttem az úszószintet fényesre pucoltam a karbit és lás csodát nem volt alapjárat. nah és akkor észrevettem h ha rajta a szivató akkor szépen jár a motor, nem fullad le, lehet állítgatni.
ekkor állítottam a tűn eggyel fentebb és láss csodát betudtam lőni az alapjáratot is ,na meg indul is egy rugásra:D(a gyertyhézagot is beállítottam,0,5 re mert 0,4 el már ne m jó:D)
ennek örömére írtam is a fórumra h megtörtént a csoda:D
még 1x köszönöm a tanácsokat:D
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Na és mi volt a hiba a végén? xD
Nem ártana leírni hogy tanulhassunk is belőle
Nem ártana leírni hogy tanulhassunk is belőle
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Üzemanyagellátás
Köszönök mindenkinek minden segítséget és tanácsot amit adott!!!!!!!!!!:
"napos állítgatás és szerelgetés után van alapjáratom és a gép úgy repül mintha muszáj lenne neki, pöccre indul meg minden.(kb 2 évet versenyszerűen trabantoztam kétüteművel meg már olyan 12 éves kormom óta motorozgatok és mellékesen autószerelőnek tanulok de ilyennel még én sem találkoztam)
Már csak a festés maradt hátra.
MÉG 1X KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGEKET:D
"napos állítgatás és szerelgetés után van alapjáratom és a gép úgy repül mintha muszáj lenne neki, pöccre indul meg minden.(kb 2 évet versenyszerűen trabantoztam kétüteművel meg már olyan 12 éves kormom óta motorozgatok és mellékesen autószerelőnek tanulok de ilyennel még én sem találkoztam)
Már csak a festés maradt hátra.
MÉG 1X KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGEKET:D
Re: Üzemanyagellátás
igen minden tömítést kicserélem ami csak a motoron volt:D
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Hát vagy a főtengely annyira kivan hogy a szimmering már nem tudja tömíteni (ez a kevésbé valószínű), vagy a karbi táján keresd a gondot. Eltömődött légszűrő is lehet, ha nem jut be elég levegő kénytelen a karbiból szívni... benzint.
Amit megnéznék, ebben a sorrendben (egyszerűség és szerelési igény szerint sorbarakva):
- Légszűrő (mennyire tömött porral meg egyébbel)
- Karbi (lehetőség szerint másikkal is kipróbálni, ami más mocin jó volt -> ez aztán tud dolgokat produkálni ha valami nem kóser benne, Klaudia tudna erről mesélni ). Fúvókaméreteket kellene ellenőrizni, az úszó működését tűszeleppel, meg a súbertűt, hátha ott van valami szervi baja. Ja igen, amire az ember általában nem gondol: a porlasztási betét állapota. Ha letört vagy lerohadt, akkor nem fog rendesen porlasztani, az anyag jó része elégetlenül átmegy a kipuffba és jól füstöl a gép tőle.
- Főtengelycsapágyak és a főtengely szimmeringgel érintkező felületei
De amúgy sok oka lehet annak ha nem tudsz alapjáratot állítani, bár ha a tömítéseket kicserélted (szívótorok hengerfej hengertalp is, ugye?) és a csavarokat becsülettel meghúztad, ott nem szívhat falsot, és igazából attól nem is füstölne.
Amit megnéznék, ebben a sorrendben (egyszerűség és szerelési igény szerint sorbarakva):
- Légszűrő (mennyire tömött porral meg egyébbel)
- Karbi (lehetőség szerint másikkal is kipróbálni, ami más mocin jó volt -> ez aztán tud dolgokat produkálni ha valami nem kóser benne, Klaudia tudna erről mesélni ). Fúvókaméreteket kellene ellenőrizni, az úszó működését tűszeleppel, meg a súbertűt, hátha ott van valami szervi baja. Ja igen, amire az ember általában nem gondol: a porlasztási betét állapota. Ha letört vagy lerohadt, akkor nem fog rendesen porlasztani, az anyag jó része elégetlenül átmegy a kipuffba és jól füstöl a gép tőle.
- Főtengelycsapágyak és a főtengely szimmeringgel érintkező felületei
De amúgy sok oka lehet annak ha nem tudsz alapjáratot állítani, bár ha a tömítéseket kicserélted (szívótorok hengerfej hengertalp is, ugye?) és a csavarokat becsülettel meghúztad, ott nem szívhat falsot, és igazából attól nem is füstölne.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok.
Megint én vagyok a kis 150es ETZ-mel.
A multkori gondom az volt hogy sehogy sem tudtam alapjáratot állítani és füstölt a motor, de nagyon.
azóta:
kicseréltem a szimeringeket, csapágyakat, felső tűgörgőt, gyűrűt, tömítéseket és még mindíg ugyan ez a probléma.
szerintetek mi lehet a baja?
vagy honnan folyik be az olaj a főtengelyhez?
nem tudom mi lehet vele ha tud valaki segítsen nagyon megköszönném.
Megint én vagyok a kis 150es ETZ-mel.
A multkori gondom az volt hogy sehogy sem tudtam alapjáratot állítani és füstölt a motor, de nagyon.
azóta:
kicseréltem a szimeringeket, csapágyakat, felső tűgörgőt, gyűrűt, tömítéseket és még mindíg ugyan ez a probléma.
szerintetek mi lehet a baja?
vagy honnan folyik be az olaj a főtengelyhez?
nem tudom mi lehet vele ha tud valaki segítsen nagyon megköszönném.
- moyos
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 342
- Csatlakozott: 2009.02.22. 13:18
- MZ-d típusa: ES 150/1 (kisTrophy)
- Tartózkodási hely: Martonvásár
Re: Üzemanyagellátás
Bezonyám!kupi írta: A szomszédok meg készültek a rock koncertre"a lényeg,hogy megy a gép.
Vigyorogtam is rajta ezerrel. Még szerencse, hogy olyan idő volt amilyen. Így nem röpködött mindenféle állat, ergo nem lettek feketék a fogaim.
Kár, hogy ma egyhuzamban esett meló után.. A mai karist így kimaradt. Holnaptól egy 7 nyaralás, úh megint pihen a gépsárkány. Ha visszajöttem majd elviszem már műszakira is, mielőtt leszednek róla a rend őrei (no another comment).
Addig is száraz utakat és jó időt!
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
A szomszédok meg készültek a rock koncertre"a lényeg,hogy megy a gép.moyos írta:kupi írta:Üdv moyos
Köszi
dugó járt rendesen, ahogyan kell. Gyertya nélkül, karbi nélkül amolyan betolás-szerű dolgot játszottam. Amit akart, azt kiszötykölt magából
Ezután összeraktam, 4. próbálkozásra berittyent szívatás után, onnan ködgép
Járkáltam vele olyan negyedórányit. A 3. perc után már normálisan füstölt
Azért azon meglepődtem, amikor a darazsak kirepültek a kipuffból.
Ja! Csillaggarázsban állt ponyva nélkül, nem medencében.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Érdekes, én is 300-assal működök, de nekem a gyári méret (118) adta a legjobb eredményt. 135-140-el nem is akart menni, csak alapjáraton döcögött és amikor ráhúztam "leszabályozott"z25z írta:de bing van fent, 250-eskent gyari 118 as fofuvival tokeletesen jol muzsikalt. aztan lett 300 as a gep 125 re dorzsarazva es megszorult, kicsit tovabb lett dorzsarazva olyan 132 korul van most. a tu emelese dramai modon valtoztaott a fogyasztason 4,8 rol 7,2 re a szemem majd kiugrott, amikor 200 km utan 14,4 lityit tudtam belecsorgatni a tankba...
Mondjuk a gyertyám akkor sem volt fekete, de lehet ez összefügg az olajminőséggel? (repsol competition)
Szóval, most úgy állítottam, hogy "ahol a legjobban megy".
- moyos
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 342
- Csatlakozott: 2009.02.22. 13:18
- MZ-d típusa: ES 150/1 (kisTrophy)
- Tartózkodási hely: Martonvásár
Re: Üzemanyagellátás
Köszi!kupi írta:Üdv moyos
Van ilyen de be kell indulnia ha esetleg viz került a forgatyus házba ami nem valoszinü (hacsak nem a medencébe tárolod a gépet)akkor henger le hőléhfuvó esetleg erösebb hajszáritó és azzal ki lehet száritani de szerintem felesleges munkaA karbiba lehet viz kicsapodik és az olaj is bele ül az a zöld trutyi de lehet piros is hála a jó minöségü benzinek ami majdnem etanol már ami bizony elég agreszivan koroziv hatásu .Ha esetleg megszorult a dugó az én tuti bevált modszerem a következő:olaj a hengerbe és gáz vagy benzinlámpával megmelegitem a hengert de anyira,hogy szinte forjon az olaj"aztán kis tolás finoman kuplungal ovatosan és meg kell mozdulnia.Legutobb egy P10 nem csak megmozdult a tolás melegités hatására de be is indult egyböl pedig majdnem 1975 óta ált a tulaj nem hitt a szemének.Pedig az a forgatyusház is tele volt mindenel talán még egér is volt benne.
dugó járt rendesen, ahogyan kell. Gyertya nélkül, karbi nélkül amolyan betolás-szerű dolgot játszottam. Amit akart, azt kiszötykölt magából
Ezután összeraktam, 4. próbálkozásra berittyent szívatás után, onnan ködgép
Járkáltam vele olyan negyedórányit. A 3. perc után már normálisan füstölt
Azért azon meglepődtem, amikor a darazsak kirepültek a kipuffból.
Ja! Csillaggarázsban állt ponyva nélkül, nem medencében.
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Üdv moyos
Van ilyen de be kell indulnia ha esetleg viz került a forgatyus házba ami nem valoszinü (hacsak nem a medencébe tárolod a gépet)akkor henger le hőléhfuvó esetleg erösebb hajszáritó és azzal ki lehet száritani de szerintem felesleges munkaA karbiba lehet viz kicsapodik és az olaj is bele ül az a zöld trutyi de lehet piros is hála a jó minöségü benzinek ami majdnem etanol már ami bizony elég agreszivan koroziv hatásu .Ha esetleg megszorult a dugó az én tuti bevált modszerem a következő:olaj a hengerbe és gáz vagy benzinlámpával megmelegitem a hengert de anyira,hogy szinte forjon az olaj"aztán kis tolás finoman kuplungal ovatosan és meg kell mozdulnia.Legutobb egy P10 nem csak megmozdult a tolás melegités hatására de be is indult egyböl pedig majdnem 1975 óta ált a tulaj nem hitt a szemének.Pedig az a forgatyusház is tele volt mindenel talán még egér is volt benne.
Van ilyen de be kell indulnia ha esetleg viz került a forgatyus házba ami nem valoszinü (hacsak nem a medencébe tárolod a gépet)akkor henger le hőléhfuvó esetleg erösebb hajszáritó és azzal ki lehet száritani de szerintem felesleges munkaA karbiba lehet viz kicsapodik és az olaj is bele ül az a zöld trutyi de lehet piros is hála a jó minöségü benzinek ami majdnem etanol már ami bizony elég agreszivan koroziv hatásu .Ha esetleg megszorult a dugó az én tuti bevált modszerem a következő:olaj a hengerbe és gáz vagy benzinlámpával megmelegitem a hengert de anyira,hogy szinte forjon az olaj"aztán kis tolás finoman kuplungal ovatosan és meg kell mozdulnia.Legutobb egy P10 nem csak megmozdult a tolás melegités hatására de be is indult egyböl pedig majdnem 1975 óta ált a tulaj nem hitt a szemének.Pedig az a forgatyusház is tele volt mindenel talán még egér is volt benne.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Üzemanyagellátás
Grafur!
Óracsere történt a motoromon baleset miatt és nem tudom mennyire pontosam számolja a km-eket, de ha jól mér akkor az eddigi 6-6,5 helyett most valamivel több, mint 5 literrel megy el.
A karbi típusa pedig: dellorto phbe 32 hd
Óracsere történt a motoromon baleset miatt és nem tudom mennyire pontosam számolja a km-eket, de ha jól mér akkor az eddigi 6-6,5 helyett most valamivel több, mint 5 literrel megy el.
A karbi típusa pedig: dellorto phbe 32 hd
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
a fém bizbazt RO 55-be áztasd be és tedd ki a napra. vigyázz, nehogy nagyon megmarja! kb 1 órát elég benne hagyni. utána le kell törölni száraz ronggyal és hagyni a napon hagy kössön rá a rozsdamaró.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- moyos
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 342
- Csatlakozott: 2009.02.22. 13:18
- MZ-d típusa: ES 150/1 (kisTrophy)
- Tartózkodási hely: Martonvásár
Re: Üzemanyagellátás
Rendben, csak azt nem tudom, h mi lehet benne.kupi írta: Szia Conus nak igaza van mi lehet benne?Max olaj az meg nem árt söt"az első inditásnál ki fog füstölni mindent.Nekem volt olyan motorom ami 10 évet ált olajba áztatva és indulás után kb 10 percig füstölt(de nagyon ám) aztán beált minden a normális kerékvágásba.
Mivel a részterheléstű és az a fém bizbasz, amibe beakasztom berozsdált, arra tippelek a karbiban víz volt, hogy mivel, azt nem vágom, mindenesetre az úszóházban ilyen zöld nyálkás gány volt.
A berúgókar szerencsére zökkenésmentesen megmozgatott mindent, ami elvárható tőle, de vadonásúj gyertyát annyiszor köpi tele (javarészt olajjal, mert télre úgy lett lerakva, hogy kortyintásnyi olaj a szívócsonkon be, és átforgat) ahányszor indítani próbálom.
Ha ma sem sikerül beizzítani, már csak nyaralás után fog futni a benzinkecske.
- grafur
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 164
- Csatlakozott: 2007.07.16. 21:00
- MZ-d típusa: ETZ 251 & BMW
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Hűha, jó nagy fúvókák az enyémekhez képest...matt1989 írta: Az alapjáratom még így is, hogy sokat kap olyan szép és egyenletes a BVF karbihoz képest, hogy csak na.
Igaz, neked a mérete is kisebb.. Milyen típusú DellOrto is pontosan?!
Fogyasztásod így mennyi? Nameg a stabilabb alapjáraton kívül lett valami érezhető pozitív változása még a gépnek?!
Nálam most a főfúvóka 120-as, alapjárati 35-os (bár valszeg valaki előttem feldörzsárazta, mert egy 35-öst mellé téve nagyobbnak tűnik). Nekem most, így ebben a felállásban mindenhol sokat kap, és mindenhol füstöl mint az állat, igaz, harmadikban is pikk-pakk kiszalad 6000-ig, tehát gyorsul, mint akit hátbavágtak péklapáttal... Csak az az én nagy bánatom, hogy itt meg is torpan, 100-nál elfogy a lendület, és alig akar gyorsulni, csak szenvedve megy feljebb..
Mindeközben a fogyasztás szépen megugrott, igaz a jelenlegi felállással már csupán 6 környékén van... (az addigi 4,5ről)
GrafUr
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Üzemanyagellátás
Grafur!
A Dellortómmal a tapasztalataim a következők:
Fővúvóka 135-ös
Alapjárati 48-as
a szívatóét nem tudom
Alacsony fordulaton tuti sokat kap, mert füstöl és nehezen akar kipörögni.
Középtartományban 3500-5000 gyorsan kipörög, de erőben nem lehet érezni azt amit kéne
(Bambi azt mondta lehet, hogy az előgyújtás lesz a hunyó)
5000-től teljes gázzal viszont nagyon megindul.
A súberen lehet állítok majd, hogy többet kapjon, mert az középtartományra kihatással van.
Az alapjáratom még így is, hogy sokat kap olyan szép és egyenletes a BVF karbihoz képest, hogy csak na.
A Dellortómmal a tapasztalataim a következők:
Fővúvóka 135-ös
Alapjárati 48-as
a szívatóét nem tudom
Alacsony fordulaton tuti sokat kap, mert füstöl és nehezen akar kipörögni.
Középtartományban 3500-5000 gyorsan kipörög, de erőben nem lehet érezni azt amit kéne
(Bambi azt mondta lehet, hogy az előgyújtás lesz a hunyó)
5000-től teljes gázzal viszont nagyon megindul.
A súberen lehet állítok majd, hogy többet kapjon, mert az középtartományra kihatással van.
Az alapjáratom még így is, hogy sokat kap olyan szép és egyenletes a BVF karbihoz képest, hogy csak na.
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Szia Conus nak igaza van mi lehet benne?Max olaj az meg nem árt söt"az első inditásnál ki fog füstölni mindent.Nekem volt olyan motorom ami 10 évet ált olajba áztatva és indulás után kb 10 percig füstölt(de nagyon ám) aztán beált minden a normális kerékvágásba.moyos írta:Hi!
Egy tél állás után beállt a karbi (henger,tű kompletten) Az úszóházban jó réteg iszap volt.
Ezeket mindet kipucoltam petróval, úszóházat is felöntöttem vele tegnap - hogy ázzanak egy napot a fúvókák is.
Szóval ezt kipucoltam/kipucolom.
A kérdésem az lenne, hogy azt a trutymót, ami a forgattyús házban van - mert biztosan van ott is - kipuccantható-e belőle valahogyan a blokk szétszedése nélkül?
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
moyos!
nem kell azzal foglalkozni. majd kidolgozza az magát
nem kell azzal foglalkozni. majd kidolgozza az magát
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
mennyibe kerül egy ilyen bing karbi amit írtok? nekem 251.em van ami 300-as. a szívócsonkot is cserélni kell hozzá?
köszi előre is
mennyibe kerül egy ilyen bing karbi amit írtok? nekem 251.em van ami 300-as. a szívócsonkot is cserélni kell hozzá?
köszi előre is
- moyos
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 342
- Csatlakozott: 2009.02.22. 13:18
- MZ-d típusa: ES 150/1 (kisTrophy)
- Tartózkodási hely: Martonvásár
Re: Üzemanyagellátás
Hi!
Egy tél állás után beállt a karbi (henger,tű kompletten) Az úszóházban jó réteg iszap volt.
Ezeket mindet kipucoltam petróval, úszóházat is felöntöttem vele tegnap - hogy ázzanak egy napot a fúvókák is.
Szóval ezt kipucoltam/kipucolom.
A kérdésem az lenne, hogy azt a trutymót, ami a forgattyús házban van - mert biztosan van ott is - kipuccantható-e belőle valahogyan a blokk szétszedése nélkül?
Egy tél állás után beállt a karbi (henger,tű kompletten) Az úszóházban jó réteg iszap volt.
Ezeket mindet kipucoltam petróval, úszóházat is felöntöttem vele tegnap - hogy ázzanak egy napot a fúvókák is.
Szóval ezt kipucoltam/kipucolom.
A kérdésem az lenne, hogy azt a trutymót, ami a forgattyús házban van - mert biztosan van ott is - kipuccantható-e belőle valahogyan a blokk szétszedése nélkül?
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Ott akkor valami nem kóser.z25z írta:de bing van fent, 250-eskent gyari 118 as fofuvival tokeletesen jol muzsikalt. aztan lett 300 as a gep 125 re dorzsarazva es megszorult, kicsit tovabb lett dorzsarazva olyan 132 korul van most. a tu emelese dramai modon valtoztaott a fogyasztason 4,8 rol 7,2 re a szemem majd kiugrott, amikor 200 km utan 14,4 lityit tudtam belecsorgatni a tankba...
Nekem is Bing van,igaz nekem alapméretes gyári /1.Sástó túra előtt feljebb tettem a tűt a sok autópályás nagy fordulatú menés végett nehogy baj legyen.A túra utáni fogyasztás mérés nekem a megszokott 4,3l/100km helyett volt 4,6l/100km.Ebben ugyebár benne volt a pályázás és a Mátrában való túrázgatás.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
de bing van fent, 250-eskent gyari 118 as fofuvival tokeletesen jol muzsikalt. aztan lett 300 as a gep 125 re dorzsarazva es megszorult, kicsit tovabb lett dorzsarazva olyan 132 korul van most. a tu emelese dramai modon valtoztaott a fogyasztason 4,8 rol 7,2 re a szemem majd kiugrott, amikor 200 km utan 14,4 lityit tudtam belecsorgatni a tankba...
- grafur
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 164
- Csatlakozott: 2007.07.16. 21:00
- MZ-d típusa: ETZ 251 & BMW
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Zé, neked nem bing van?z25z írta:
ez lesz a kovetkezo lepes....
Amúgy én is hasnoló gondokkal küzdök itt DellOrtó tályon, mint te (nagyobb fordulaton félek, h megszorul, alacsonyon viszont füstöl nekem), és állítgatnám is, mint az állat, ha lenne hozzá alkatrész..
Lehet az lesz, hogy visszateszem a gépre a jó kis gyárit...
GrafUr
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
conus írta:z25z!
ötlet: egyel lejjebb rakod a tűt, és 2 századdal nagyobbra dörzsáraztatod a fúvókát
ez lesz a kovetkezo lepes....
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok!
még mindig fennáll a problémája a motoromnak. ez egy 251-es ami fel van fúrva 300-ra. az a tünet, hogy mindig meghalnak a gyertyák (átüt a kerámia). próbáltam már különböző típusú és hőértékű gyertyával is. a gyújtásban is próbálkoztam normális megszakítós gyújtással és sub-ee féle gyújtássl is. porlasztóban próbálkoztam azzal hogy kisebb főfúvókát tettem bele talán sok benzint kap de ez se segített.
régebben csinált olyat hogy egyszer csak max fordulatszámra pörgött és csak úgy lehetett leállítani hogy kivettük a gyertyát. a szerelő akinél akkor voltam azt mondta olajat szívott a váltóból. van valaki budapesten aki tudna egy kicsit segíteni nekem kideríteni mi a probléma. biztos hogy a főtengelyszimering ereszt?
köszi előre is!
még mindig fennáll a problémája a motoromnak. ez egy 251-es ami fel van fúrva 300-ra. az a tünet, hogy mindig meghalnak a gyertyák (átüt a kerámia). próbáltam már különböző típusú és hőértékű gyertyával is. a gyújtásban is próbálkoztam normális megszakítós gyújtással és sub-ee féle gyújtássl is. porlasztóban próbálkoztam azzal hogy kisebb főfúvókát tettem bele talán sok benzint kap de ez se segített.
régebben csinált olyat hogy egyszer csak max fordulatszámra pörgött és csak úgy lehetett leállítani hogy kivettük a gyertyát. a szerelő akinél akkor voltam azt mondta olajat szívott a váltóból. van valaki budapesten aki tudna egy kicsit segíteni nekem kideríteni mi a probléma. biztos hogy a főtengelyszimering ereszt?
köszi előre is!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
z25z!
ötlet: egyel lejjebb rakod a tűt, és 2 századdal nagyobbra dörzsáraztatod a fúvókát
ötlet: egyel lejjebb rakod a tűt, és 2 századdal nagyobbra dörzsáraztatod a fúvókát
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok!
a nagyon elszegényített keverék melegedést okoz ami miatt a gyertyák is megpusztulhatnak. saját tapasztalat...
gyertyakép alapján nálam egy picit többet kap a kelleténél, de inkább többet egyen mint megszoruljon.
a nagyon elszegényített keverék melegedést okoz ami miatt a gyertyák is megpusztulhatnak. saját tapasztalat...
gyertyakép alapján nálam egy picit többet kap a kelleténél, de inkább többet egyen mint megszoruljon.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Nekem pedig drasztikusan valtoztatott a fogyasztason. Tegnap nyomtam le 200 km-t. Sasto turan 4,78-ra jott ki a fogyasztas felpakolva 2 szemellyel 100-110-es utazoval. A gyertyakepem olyan semmihez hasonlithato volt es jobban is melegedett a motor mint meg 250-eskent, es egyszer hazafele be is lassult 110-nel, mintha kezdene szorulni. No egygyel feljebb emeltem a tut, igy jottunk tegnap haza szegedrol. Nagyon jol ment a gep tartosan 5500 as fordulaton huztam neki, kevesbe ereztem melegnek. Kivettem a gyertyat, hogy mit mutat: az egyik fele tok ozbarna a masik inkabb feketes. (ez vajon mire utal? ) viszont epp csak maradt a tank aljan egy kis benzin. Szoval nem tudom melyik ujjamat harapjam. Kisebb fogyi kockaztatva, hogy esetleges tulterhelesnel megszorul vagy batran, de majd 2 literes tulfogyasztassal....zsakfos írta: A tű állitásával a benzin-levegő keverési arányát állitod.Ha feljebb rakod a tűt akkor(2-es kép)akkor dúsabb lesz a keverék.Ha lejjebb akkor szegényebb.Ez nem fogyasztás beállitó tű!
Ha az lenne mindenki lejjebb rakná,hiszen ki az a hülye aki azt akarja hogy a motorja sokat egyen?
Vigyázz!Ha teljesen lerakod a tűt és elszegényited a keveréket,akár be is állhat a motorod!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
[quote="redocstomi"]hello
tudnátok nekem abban segiteni hogy mikor eszik a motor többet, mert nekem mindenki mást mond, beillesztettem 2 képet és lécci irjátok le melyiknél eszik többet, 1. vagy a 2. képnél
köszi
Ez igy nem egészen helyes kérdés.A tű állitásával a benzin-levegő keverési arányát állitod.Ha feljebb rakod a tűt akkor(2-es kép)akkor dúsabb lesz a keverék.Ha lejjebb akkor szegényebb.Ez nem fogyasztás beállitó tű!
Ha az lenne mindenki lejjebb rakná,hiszen ki az a hülye aki azt akarja hogy a motorja sokat egyen?
Vigyázz!Ha teljesen lerakod a tűt és elszegényited a keveréket,akár be is állhat a motorod!
tudnátok nekem abban segiteni hogy mikor eszik a motor többet, mert nekem mindenki mást mond, beillesztettem 2 képet és lécci irjátok le melyiknél eszik többet, 1. vagy a 2. képnél
köszi
Ez igy nem egészen helyes kérdés.A tű állitásával a benzin-levegő keverési arányát állitod.Ha feljebb rakod a tűt akkor(2-es kép)akkor dúsabb lesz a keverék.Ha lejjebb akkor szegényebb.Ez nem fogyasztás beállitó tű!
Ha az lenne mindenki lejjebb rakná,hiszen ki az a hülye aki azt akarja hogy a motorja sokat egyen?
Vigyázz!Ha teljesen lerakod a tűt és elszegényited a keveréket,akár be is állhat a motorod!
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Üzemanyagellátás
Köszönöm a segítségeket szerencsére megtaláltam a hibát.
szédszedtem a gépet kicsit és a bal oldali szimering áteresztette az olajat plusz még a jobb oldali csapágy is lógott szóval úgy döntöttem h felújítom a gépsast teljesen.
új csapágyak meg minden ami kell jah + ujj fényezés meg minden.
ha kész teszek fel képeket:D
és még 1x köszönöm a segítségeket:D
szédszedtem a gépet kicsit és a bal oldali szimering áteresztette az olajat plusz még a jobb oldali csapágy is lógott szóval úgy döntöttem h felújítom a gépsast teljesen.
új csapágyak meg minden ami kell jah + ujj fényezés meg minden.
ha kész teszek fel képeket:D
és még 1x köszönöm a segítségeket:D
- redocstomi
- biciklis
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2008.06.12. 13:46
- Tartózkodási hely: Körmend
Re: Üzemanyagellátás
kösz az infot
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Re: Üzemanyagellátás
Hello! A második képnél többet eszik. Avagy csak akkor ha összerakod, és mész vele Ugye akkor úgymond "rövidebb" a tű. Amikor gázt húzol, jobban felemelkedik, ezáltal több benzint enged be.
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Üzemanyagellátás
A 2-es képnél. Ennek ellenére nem biztos, hogy az 1-es képen lévő beállítás a megfelelő a motornak.
- redocstomi
- biciklis
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2008.06.12. 13:46
- Tartózkodási hely: Körmend
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Üzemanyagellátás
etz 251-em van ami fel van fúrva 300-ra. bvf 30n2 karbi van a gépen. a gyári 130-as főfúvóka elég bele, vagy nagyobb kéne? tudtok boltot ajánlani?
köszi
köszi
-
- biciklis
- Hozzászólások: 41
- Csatlakozott: 2008.06.17. 10:46
- Tartózkodási hely: Biatorbágy
Re: Üzemanyagellátás
skoda:
Szia.
Nem említetted a légszűrőt. Szerintem akár az is okozhatja a problémádat.
Szia.
Nem említetted a légszűrőt. Szerintem akár az is okozhatja a problémádat.
-
- rolleres
- Hozzászólások: 15
- Csatlakozott: 2009.06.28. 20:56
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150 - 88' 12V
Re: Üzemanyagellátás
Szia!
én midnig is szivesem fogadom a véleményeket, mert több szem többet lát, és több ész többet ér haha .. elúől a guminyomásom 1,8 hátulra pedig 2,5et szoktam fujni. kompressziót még nem mrétünk, de kb 1500km-e lett megfuratva, többet nem igen futhatott még. de ha lesz rá lehetőségem méretnék rjatam a kiváncsiság kedvéért. azt olvastam a neten, hogy ez kétfajta hengerfejjel készült, az egiyknek nagyobb a süritési viszonya, ez téynleg igaz? Akko mindenképp a kipufogű kiégetéssel fogok foglalkozni! a gyagyirezót leveszem a terv-ből
én midnig is szivesem fogadom a véleményeket, mert több szem többet lát, és több ész többet ér haha .. elúől a guminyomásom 1,8 hátulra pedig 2,5et szoktam fujni. kompressziót még nem mrétünk, de kb 1500km-e lett megfuratva, többet nem igen futhatott még. de ha lesz rá lehetőségem méretnék rjatam a kiváncsiság kedvéért. azt olvastam a neten, hogy ez kétfajta hengerfejjel készült, az egiyknek nagyobb a süritési viszonya, ez téynleg igaz? Akko mindenképp a kipufogű kiégetéssel fogok foglalkozni! a gyagyirezót leveszem a terv-ből
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1445
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Re: Üzemanyagellátás
skoda120ls:
Pár gondolat (ha segít):
kompressziót mértél?
A végsebesség pedig jól tudjátok Ti is hogy több dolog függvénye. Guminyomás értéked?
ún "sporkipu rezonátor" másnéven gagyirezó kitűnően alkalmas a fogyasztás emelésére, a meglévő kipud kiégetése viszont csodát művelhet plusz a könyökben is sok koksz bír összegyűlni kiváltképp ha arol-lal pöfögtették, és/vagy túlzottan kímélték a motort....
Igazán nem akartam okoskodni ha esetleg annak tűnt, én ezeket nézném meg.
Az már mellékes (és csak az én véleményem) ha 150-es ETZ-m lenne az lenne az utolsó hogy 95-100-zal akarjak vele repeszteni.
Pár gondolat (ha segít):
kompressziót mértél?
A végsebesség pedig jól tudjátok Ti is hogy több dolog függvénye. Guminyomás értéked?
ún "sporkipu rezonátor" másnéven gagyirezó kitűnően alkalmas a fogyasztás emelésére, a meglévő kipud kiégetése viszont csodát művelhet plusz a könyökben is sok koksz bír összegyűlni kiváltképp ha arol-lal pöfögtették, és/vagy túlzottan kímélték a motort....
Igazán nem akartam okoskodni ha esetleg annak tűnt, én ezeket nézném meg.
Az már mellékes (és csak az én véleményem) ha 150-es ETZ-m lenne az lenne az utolsó hogy 95-100-zal akarjak vele repeszteni.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Re: Üzemanyagellátás
Köszi szépen én is arra gyanakodtam valszószínüleg a két év állás nem tett jót neki és felkeményedtek a szimeringek.
A fordulatszám meg olyan h 3000 alá nem igazán lehet állítani mert ha alá állítod magától visszaesik a fordulat és leáll és utánna csak hidegindítóval indul
A fordulatszám meg olyan h 3000 alá nem igazán lehet állítani mert ha alá állítod magától visszaesik a fordulat és leáll és utánna csak hidegindítóval indul
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
normen!
Én megnézném a főtengely szimmeringeket. Fordulatot hogy ejti? Ha lassan esik vissza akkor valószínű, hogy gyújtás oldali szimmeringnél falsot szív.
Én megnézném a főtengely szimmeringeket. Fordulatot hogy ejti? Ha lassan esik vissza akkor valószínű, hogy gyújtás oldali szimmeringnél falsot szív.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
Valaki segítsen!!!!!!!!!!!!!!!!!normen88 írta:Sziasztok.
Most vettem egy MZ ETZ 150 es motort olcsó pénzért és az a baja hogy nehezen indul és lehetetlen alapjáratot állítani neki.
A csavarral próbáltam állítani de nem jött be a tűn is állítottam már de az sem jött be.
valaki ha tud segítsen.
köszönöm.
kérlek szépen titeket:D
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3138
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
conus, te most bunkózni jársz ide?
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
papszi,
inkább szétkenem a homokszemcséket a festésen mintsemhogy vízzel elősegítsem a korrodálást. azt h h oldottuk meg a problémát már azért sem írom le, mert úgyis belekötnél még abba is.
killer,
minden szuper a beállításaimmal.
inkább szétkenem a homokszemcséket a festésen mintsemhogy vízzel elősegítsem a korrodálást. azt h h oldottuk meg a problémát már azért sem írom le, mert úgyis belekötnél még abba is.
killer,
minden szuper a beállításaimmal.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
És megy az a 150-es rendes beállítással 100 fölé is. És nem kell se ráhasalni se semmi. Én 185 cm vagyok és kb 95 kiló. Mentem már vele óra szerint 110 et... Ami a valóságban kb 100 lehet. Igaz hogy kell hozzá egy kilométer meg kőszív de megy.
És még belepiszkálva sincs... Gyári alapméretes henger, tranzisztoros gyújtással.
conus! Sztem nézd át a beállításaidat. Zolee-G motorja még erősebb szóval...
És még belepiszkálva sincs... Gyári alapméretes henger, tranzisztoros gyújtással.
conus! Sztem nézd át a beállításaidat. Zolee-G motorja még erősebb szóval...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Papszi
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 439
- Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
- MZ-d típusa: Honda CBR600F
- Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár
Re: Üzemanyagellátás
Azért kell megmosni a motort, hogy tiszta legyen (csak igényes emberek szoktak ilyesmivel foglalkozni). Meg azért, hogy a sár ami rátapadt, az ne karcolja össze, meg magamat se kenjem ki a motorral...ez nem enduró. Puha tiszta portörlővel....azzal szoktad a homokszemcsét szétdörzsölni a motorodon? Szép fémes színe lehet Ja sűrített levegő....ha egy kis homokot is adagolnál hozzá akkor egyenlő lenne a homokszóróval...conus írta:a gyújtásdekni alatt nem áll a víz? hitacsival ugyanígy jártunk. kinthagyta az esőben a motort, jól megázott, meg beázott a komplett gyújtás.
viszont azt mondd már el h miért kell megmosni a motort? puha tiszta portörlővel + sürített levegővel miért nem jó letisztítani? hm?
Leírhattad volna, hogy hogyan oldottátok meg a problémát...
Üdv.: Papszi
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
skoda120le:
nem akarlak elkeseríteni, de sík úton 95-nél többet nem igazán fog menni a motorod. főleg ha mázsa körüli súlyod van. vagy csak nagyon nehezen. én a gyújtás körül szaglásznék
nem akarlak elkeseríteni, de sík úton 95-nél többet nem igazán fog menni a motorod. főleg ha mázsa körüli súlyod van. vagy csak nagyon nehezen. én a gyújtás körül szaglásznék
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 3 vendég