
Üzemanyagellátás
-
- rolleres
- Hozzászólások: 15
- Csatlakozott: 2009.06.28. 20:56
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150 - 88' 12V
Re: Üzemanyagellátás
Tegnap beletettem a 120as főfuvit, és vettem bele Brisk 15C-gyertyát is amit a gyári könyve ir. beállitottam a gyertyahézagot. a gyerta szine használat után, fehér a porcelán, a csavarmenetes része fekete, az elektróda pedig világos barna, vagy olyan homok - karamelll szinű. A motor jobban megy sik uton eléri a 102kmh-t. tudom hogy egyesek szeirnt kellene mennie 115öt is. de már ennek is ürölök hogy iskerült feltornázni 95ről
.... tényleg a subertű-nek hanyadik rovátkában kell lennie? nekem a legalalsó felett van egyel ... vehetném még feljebb is? lehet igy lejebb vinni a fogyasztást? gondolmom többet fog enni hisz nagyobb van benne

- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
a gyertya elektródáinak sötétbarnának kell lenniük, körben a gyertya peremének meg feketének azt hadd repedjen a blokkskoda120ls írta:Sziasztok!
Szeretnék segitséget kérni karburátor beállitás ügybenNekem egy 150-es Etz-m van, amin a gyári 24mm-es karbi van ... és most 115ös főfúvóka van benne, vagyis ez a BVF-márkájú azaz a gyári még. de a motor ugy megy a legjobban ha majdnem tökig be van csavarva a keverékállitó csavar, és a súbertű is a legalsó rovátkában van. ha esetleg feljebb van eggyel, egyes-ben kigyorsitáskor 5nél megtorpan .. hezitál egy pillanatra, majd tovább forog, sajna jóval lassabban. A gyujtásom megszakitó nélküli. a gyertyám Brisk N15C, a 0,6os hézaggal. ja igen ha kifele tekerem a karbin a csavart, akkor meg csak egyre jobban elkezd fulni menet közben. ezzel a beállitással is barna a gyertyám, bár inkább ilyen sötétes barna szine van .. remélem fog látszani a betűszinből azt hadd kérdezzem meg hogy mive ligyis a legalsó rovátkára kellett tenem nem lehetséges hogy mondjuk a 115ös helyett a 120as fúvóka lenne bele jó? vagy tik mit tanácsoltok? Nem ismertek miskolcon egy szerelőt aki szépen be tudná állitani?
segitségetek előre is köszönöm, sziasztoK!



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Ha jól emlékszem 20 000 volt tavaly.tibi84 írta:Köszi Zsakfos a véleményedet, most egész jó kezd lenni a fogyasztásom a legalsó tűállásban. Annyi még hozzátartozik hogy mindig 2 személlyel járok, talán ez is hatással lehet a fogyasztásra. Mennyibe kerül egy bing karbi?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- rolleres
- Hozzászólások: 15
- Csatlakozott: 2009.06.28. 20:56
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150 - 88' 12V
Re: Üzemanyagellátás
Szerbusz,
hm .. elvielg miden azonos volt benne, csak vettem bele a Brisk 14c-helyett egy 15-c-t
végül is ha neked is iylen szine volt a gyertyának csak nem lehet baja
.. csak tudod hirtelne megilyedtem hgoy nézem és fehér a gyertya porcelánja. .. azhtitem hogy tul van melegednve. a 14c- amugy midnig barna volt .. oylan sötétbarna, ez meg elégg világos. holnap még kalibrálni fogom a karbit, mert érzem hogy még van egy pici .. amit még tudthat.. csak agyertyát már nem nagyon akarom kivenni, mert gyanus volt betekreni is .. leheth oyg ki fog jönni a menet :S most amugy a subertú a legalsó felett van eggyel ... és nem horkan
szóval egyenlőre jónak tünik, bár nem tudom hogy most mennyive lenne kevesebbet ha egyel még feljebb venném ... de a lénegy hog ymenjen
)
amugy én Esso mineral 2T-t használok nekem bevállt, és 40be keverem. nincs kokszosodás oly nagyon, és megvan a kenés is midnig
hm .. elvielg miden azonos volt benne, csak vettem bele a Brisk 14c-helyett egy 15-c-t




amugy én Esso mineral 2T-t használok nekem bevállt, és 40be keverem. nincs kokszosodás oly nagyon, és megvan a kenés is midnig

- tibi84
- Simsonos
- Hozzászólások: 62
- Csatlakozott: 2009.05.20. 22:43
- MZ-d típusa: TS250/1 1981
- Tartózkodási hely: Fehérvárcsurgó
Re: Üzemanyagellátás
Köszi Zsakfos a véleményedet, most egész jó kezd lenni a fogyasztásom a legalsó tűállásban. Annyi még hozzátartozik hogy mindig 2 személlyel járok, talán ez is hatással lehet a fogyasztásra. Mennyibe kerül egy bing karbi?
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2739
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Nagyobb főfúvókával világosabb? Ugyanúgy nézted, ugyanazzal az olajjal, keverési aránnyal? Hosszabb ideig nagygáz, hirtlelen kuplung be, gyújtás le, megállás, gyertyaki.
Ha ilyen módszerrel nézted, és mondjuk minőségi olajat használsz akkor nemgáz a színe szerintem. Én sosem tudtam sötétre produkálni a gyertyát, pedig volt, hogy 145ös fúvókát tettem bele. (most 120as /bing/)
Ha pedig érezhetően jobb lett, akkor próbálkozz még a beállításokkal, aztán ahol a legjobb hagyd ott. Én így állítottam be az enyémet, mert gyertyanézősdi macerás, és mondom világosbarnától a homoksárga-szürkéig volt csak változás.
Azt nemtudom, hogy a gépedbe milyen hőértékű gyertya való, de ennek is nézz utána, nehogy rosszat tegyél bele, mert akkor félrevezet.
Ha ilyen módszerrel nézted, és mondjuk minőségi olajat használsz akkor nemgáz a színe szerintem. Én sosem tudtam sötétre produkálni a gyertyát, pedig volt, hogy 145ös fúvókát tettem bele. (most 120as /bing/)
Ha pedig érezhetően jobb lett, akkor próbálkozz még a beállításokkal, aztán ahol a legjobb hagyd ott. Én így állítottam be az enyémet, mert gyertyanézősdi macerás, és mondom világosbarnától a homoksárga-szürkéig volt csak változás.
Azt nemtudom, hogy a gépedbe milyen hőértékű gyertya való, de ennek is nézz utána, nehogy rosszat tegyél bele, mert akkor félrevezet.
-
- rolleres
- Hozzászólások: 15
- Csatlakozott: 2009.06.28. 20:56
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150 - 88' 12V
Re: Üzemanyagellátás
Várj, nemértem a problémát, ha így megy jól akkor hagyd így. De ha azon gondolkozol, hogy mivan ha ennél jobban is menne..? Akkor szerintem is próbálkozz nagyobb főfúvókával. Mivel leírásod alapján úgy tűnik minél többet kap annál jobban megy, viszont mééégtöbet már nemtudsz adni neki...
Jogos...[/quote]
Szia!
nagoyn szépen köszönöm hogy véleméynezted a problémámat!
délután belepróbáltam a 120as főfuvit, és érezhetően jobb lett!
és megvettem hozzá a brisk 15 ös gyertyát ... de hallod fehér a gyertya porcelánja ... az elektróda pedig eléggé világos barna .. ilyesfajta barna pedig beljebb tekertem a keverékálitó csavart . vagy ez normális lenne ez a szin? ez lenne az ideális?

Szia!

nagoyn szépen köszönöm hogy véleméynezted a problémámat!


- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2739
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Várj, nemértem a problémát, ha így megy jól akkor hagyd így. De ha azon gondolkozol, hogy mivan ha ennél jobban is menne..? Akkor szerintem is próbálkozz nagyobb főfúvókával. Mivel leírásod alapján úgy tűnik minél többet kap annál jobban megy, viszont mééégtöbet már nemtudsz adni neki...skoda120ls írta:Sziasztok!
Szeretnék segitséget kérni karburátor beállitás ügybenNekem egy 150-es Etz-m van, amin a gyári 24mm-es karbi van ... és most 115ös főfúvóka van benne, vagyis ez a BVF-márkájú azaz a gyári még. de a motor ugy megy a legjobban ha majdnem tökig be van csavarva a keverékállitó csavar, és a súbertű is a legalsó rovátkában van. ha esetleg feljebb van eggyel, egyes-ben kigyorsitáskor 5nél megtorpan .. hezitál egy pillanatra, majd tovább forog, sajna jóval lassabban. A gyujtásom megszakitó nélküli. a gyertyám Brisk N15C, a 0,6os hézaggal. ja igen ha kifele tekerem a karbin a csavart, akkor meg csak egyre jobban elkezd fulni menet közben. ezzel a beállitással is barna a gyertyám, bár inkább ilyen sötétes barna szine van .. remélem fog látszani a betűszinből azt hadd kérdezzem meg hogy mive ligyis a legalsó rovátkára kellett tenem nem lehetséges hogy mondjuk a 115ös helyett a 120as fúvóka lenne bele jó? vagy tik mit tanácsoltok? Nem ismertek miskolcon egy szerelőt aki szépen be tudná állitani?
segitségetek előre is köszönöm, sziasztoK!

- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
en is erdekes jelenseggel talaltam szembe magam, most ertem ki zentara, es egyszeruen eltunt az alapjaratom, az hogy nincs meg hagyjan, de akarhova tekerem az alapjaratallitot semmit nem valtozik (bing) valakinek tipp?
ha jol sejtem ebbol karbipucolas lesz....
ha jol sejtem ebbol karbipucolas lesz....
-
- rolleres
- Hozzászólások: 15
- Csatlakozott: 2009.06.28. 20:56
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150 - 88' 12V
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok! 
Szeretnék segitséget kérni karburátor beállitás ügyben
Nekem egy 150-es Etz-m van, amin a gyári 24mm-es karbi van ... és most 115ös főfúvóka van benne, vagyis ez a BVF-márkájú azaz a gyári még. de a motor ugy megy a legjobban ha majdnem tökig be van csavarva a keverékállitó csavar, és a súbertű is a legalsó rovátkában van. ha esetleg feljebb van eggyel, egyes-ben kigyorsitáskor 5nél megtorpan .. hezitál egy pillanatra, majd tovább forog, sajna jóval lassabban. A gyujtásom megszakitó nélküli. a gyertyám Brisk N15C, a 0,6os hézaggal. ja igen ha kifele tekerem a karbin a csavart, akkor meg csak egyre jobban elkezd fulni menet közben. ezzel a beállitással is barna a gyertyám, bár inkább ilyen sötétes barna szine van .. remélem fog látszani a betűszinből azt hadd kérdezzem meg hogy mive ligyis a legalsó rovátkára kellett tenem nem lehetséges hogy mondjuk a 115ös helyett a 120as fúvóka lenne bele jó? vagy tik mit tanácsoltok? Nem ismertek miskolcon egy szerelőt aki szépen be tudná állitani?
segitségetek előre is köszönöm, sziasztoK!

Szeretnék segitséget kérni karburátor beállitás ügyben

segitségetek előre is köszönöm, sziasztoK!

-
- Simsonos
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: 2008.09.12. 12:46
- MZ-d típusa: etz 250
- Tartózkodási hely: nyárlörinc
Re: Üzemanyagellátás
szia zsakfos!
sajnos az nem az amit árulnak kb 18mmm átméröje.
és szélén vanegy 4mm lyuk.
udv:misi
sajnos az nem az amit árulnak kb 18mmm átméröje.
és szélén vanegy 4mm lyuk.
udv:misi
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Úgy nézem ők árusitanak ilyet.http://www.viktormotor.hu/portal/websho ... ist_num=10misi írta:sziasztok!
egy kérésem lenne vettem egy bfv30N3-1tipusu karbit.
hiányzik belöle a subertü rögzitö lemezke (lepke).
havalakinek volna megfizetnék érte vagy ha tudná hogy hollehet kapni,
ilyen lemezkét nagyon megkösszönném.
udv:misi
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Ja még annyit Tibi84!
A 110-115 km/h nem olyan gyenge nehogy azt hidd.A gyári megadott max sebesség idézem"kb 130km/h".Érted?Körülbelül.
Mindezt ugy irja le hogy ez a végsebesség "sportos tartással tankradőlve testhez simuló öltözetben,jól bejáratott motornál,sima aszfalt vagy betonút max0,3%-os emelkedő,megengedett szélsebesség 3m/perc.Na szóval azt hiszem ebből világosan kitűnik hogy nagyon nagyon ideális körülményeknek kell lenni és még akkor is csak kb 130.
A 110-115 km/h nem olyan gyenge nehogy azt hidd.A gyári megadott max sebesség idézem"kb 130km/h".Érted?Körülbelül.
Mindezt ugy irja le hogy ez a végsebesség "sportos tartással tankradőlve testhez simuló öltözetben,jól bejáratott motornál,sima aszfalt vagy betonút max0,3%-os emelkedő,megengedett szélsebesség 3m/perc.Na szóval azt hiszem ebből világosan kitűnik hogy nagyon nagyon ideális körülményeknek kell lenni és még akkor is csak kb 130.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Simán lehetséges hogy a legelső állásban jó!Egy ilyen régi motornál már ellehet kopva a subertű vagy a főfuvókatartó.A 7 liter az nagyon sok.Na én ezt untam meg a Bvf karbinál és vettem Bambitól egy Binget.Azóta átlag 4,2 liter a fogyasztása a /1-nek és olyan alapjáratot tudok álllitani rajt hogy megszámolható szinte a fordulat.A gyertyakép meg ahogy a nagy könyvben meg vagyon írva.tibi84 írta:Sziasztok!
Lehetséges hogy Ts250/1 motorom csak a suber tű legalsó állásában tud normális gyertyaképet produkálni? A legalsótól eggyel feljebb mindíg fekete volt a gyertya és folyamatosan 7 literes fogyasztást mértem. Lehetséges úszószint? Nem túl régen állítottam elvileg jónak kéne lennie. A főfúvóka, tűszelep gyári méretű. A gyújtás rendben. Amúgy szerintem elég gyenge. 110-115 a vége. A válaszokat előre is köszi mindenkinek!
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: 2008.09.12. 12:46
- MZ-d típusa: etz 250
- Tartózkodási hely: nyárlörinc
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok!
egy kérésem lenne vettem egy bfv30N3-1tipusu karbit.
hiányzik belöle a subertü rögzitö lemezke (lepke).
havalakinek volna megfizetnék érte vagy ha tudná hogy hollehet kapni,
ilyen lemezkét nagyon megkösszönném.
udv:misi
egy kérésem lenne vettem egy bfv30N3-1tipusu karbit.
hiányzik belöle a subertü rögzitö lemezke (lepke).
havalakinek volna megfizetnék érte vagy ha tudná hogy hollehet kapni,
ilyen lemezkét nagyon megkösszönném.
udv:misi
- tibi84
- Simsonos
- Hozzászólások: 62
- Csatlakozott: 2009.05.20. 22:43
- MZ-d típusa: TS250/1 1981
- Tartózkodási hely: Fehérvárcsurgó
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Lehetséges hogy Ts250/1 motorom csak a suber tű legalsó állásában tud normális gyertyaképet produkálni? A legalsótól eggyel feljebb mindíg fekete volt a gyertya és folyamatosan 7 literes fogyasztást mértem. Lehetséges úszószint? Nem túl régen állítottam elvileg jónak kéne lennie. A főfúvóka, tűszelep gyári méretű. A gyújtás rendben. Amúgy szerintem elég gyenge. 110-115 a vége. A válaszokat előre is köszi mindenkinek!
Lehetséges hogy Ts250/1 motorom csak a suber tű legalsó állásában tud normális gyertyaképet produkálni? A legalsótól eggyel feljebb mindíg fekete volt a gyertya és folyamatosan 7 literes fogyasztást mértem. Lehetséges úszószint? Nem túl régen állítottam elvileg jónak kéne lennie. A főfúvóka, tűszelep gyári méretű. A gyújtás rendben. Amúgy szerintem elég gyenge. 110-115 a vége. A válaszokat előre is köszi mindenkinek!
Re: Üzemanyagellátás
Hát kérlek szépen ha én azt elmondom:D
Szal tegnap leírtam gondom bajom ma hazaértem 1 óra körül és elkezdtem szerelgetni.
Raktam tömítéseket a főtengely csapágy szimeringekhez, utánna megkerestem h mi a gyári beállítása a karbinak belőttem az úszószintet fényesre pucoltam a karbit és lás csodát nem volt alapjárat.
nah és akkor észrevettem h ha rajta a szivató akkor szépen jár a motor, nem fullad le, lehet állítgatni.
ekkor állítottam a tűn eggyel fentebb és láss csodát betudtam lőni az alapjáratot is
,na meg indul is egy rugásra:D(a gyertyhézagot is beállítottam,0,5 re mert 0,4 el már ne m jó:D)
ennek örömére írtam is a fórumra h megtörtént a csoda:D
még 1x köszönöm a tanácsokat:D

Szal tegnap leírtam gondom bajom ma hazaértem 1 óra körül és elkezdtem szerelgetni.
Raktam tömítéseket a főtengely csapágy szimeringekhez, utánna megkerestem h mi a gyári beállítása a karbinak belőttem az úszószintet fényesre pucoltam a karbit és lás csodát nem volt alapjárat.


ekkor állítottam a tűn eggyel fentebb és láss csodát betudtam lőni az alapjáratot is

ennek örömére írtam is a fórumra h megtörtént a csoda:D
még 1x köszönöm a tanácsokat:D


- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Na és mi volt a hiba a végén? xD
Nem ártana leírni hogy tanulhassunk is belőle

Nem ártana leírni hogy tanulhassunk is belőle


MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Üzemanyagellátás
Köszönök mindenkinek minden segítséget és tanácsot amit adott!!!!!!!!!!:
"napos állítgatás és szerelgetés után van alapjáratom és a gép úgy repül mintha muszáj lenne neki, pöccre indul meg minden.(kb 2 évet versenyszerűen trabantoztam kétüteművel meg már olyan 12 éves kormom óta motorozgatok és mellékesen autószerelőnek tanulok de ilyennel még én sem találkoztam)
Már csak a festés maradt hátra.
MÉG 1X KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGEKET:D


"napos állítgatás és szerelgetés után van alapjáratom és a gép úgy repül mintha muszáj lenne neki, pöccre indul meg minden.(kb 2 évet versenyszerűen trabantoztam kétüteművel meg már olyan 12 éves kormom óta motorozgatok és mellékesen autószerelőnek tanulok de ilyennel még én sem találkoztam)

Már csak a festés maradt hátra.

MÉG 1X KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGEKET:D


Re: Üzemanyagellátás
igen minden tömítést kicserélem ami csak a motoron volt:D
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Hát vagy a főtengely annyira kivan hogy a szimmering már nem tudja tömíteni (ez a kevésbé valószínű), vagy a karbi táján keresd a gondot. Eltömődött légszűrő is lehet, ha nem jut be elég levegő kénytelen a karbiból szívni... benzint.
Amit megnéznék, ebben a sorrendben (egyszerűség és szerelési igény szerint sorbarakva):
- Légszűrő (mennyire tömött porral meg egyébbel)
- Karbi (lehetőség szerint másikkal is kipróbálni, ami más mocin jó volt -> ez aztán tud dolgokat produkálni ha valami nem kóser benne, Klaudia tudna erről mesélni
). Fúvókaméreteket kellene ellenőrizni, az úszó működését tűszeleppel, meg a súbertűt, hátha ott van valami szervi baja. Ja igen, amire az ember általában nem gondol: a porlasztási betét állapota. Ha letört vagy lerohadt, akkor nem fog rendesen porlasztani, az anyag jó része elégetlenül átmegy a kipuffba és jól füstöl a gép tőle.
- Főtengelycsapágyak és a főtengely szimmeringgel érintkező felületei
De amúgy sok oka lehet annak ha nem tudsz alapjáratot állítani, bár ha a tömítéseket kicserélted (szívótorok hengerfej hengertalp is, ugye?) és a csavarokat becsülettel meghúztad, ott nem szívhat falsot, és igazából attól nem is füstölne.
Amit megnéznék, ebben a sorrendben (egyszerűség és szerelési igény szerint sorbarakva):
- Légszűrő (mennyire tömött porral meg egyébbel)
- Karbi (lehetőség szerint másikkal is kipróbálni, ami más mocin jó volt -> ez aztán tud dolgokat produkálni ha valami nem kóser benne, Klaudia tudna erről mesélni

- Főtengelycsapágyak és a főtengely szimmeringgel érintkező felületei
De amúgy sok oka lehet annak ha nem tudsz alapjáratot állítani, bár ha a tömítéseket kicserélted (szívótorok hengerfej hengertalp is, ugye?) és a csavarokat becsülettel meghúztad, ott nem szívhat falsot, és igazából attól nem is füstölne.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok.
Megint én vagyok a kis 150es ETZ-mel.
A multkori gondom az volt hogy sehogy sem tudtam alapjáratot állítani és füstölt a motor, de nagyon.
azóta:
kicseréltem a szimeringeket, csapágyakat, felső tűgörgőt, gyűrűt, tömítéseket és még mindíg ugyan ez a probléma.
szerintetek mi lehet a baja?
vagy honnan folyik be az olaj a főtengelyhez?
nem tudom mi lehet vele ha tud valaki segítsen nagyon megköszönném.
Megint én vagyok a kis 150es ETZ-mel.
A multkori gondom az volt hogy sehogy sem tudtam alapjáratot állítani és füstölt a motor, de nagyon.
azóta:
kicseréltem a szimeringeket, csapágyakat, felső tűgörgőt, gyűrűt, tömítéseket és még mindíg ugyan ez a probléma.
szerintetek mi lehet a baja?
vagy honnan folyik be az olaj a főtengelyhez?
nem tudom mi lehet vele ha tud valaki segítsen nagyon megköszönném.
- moyos
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 347
- Csatlakozott: 2009.02.22. 13:18
- MZ-d típusa: ES 150/1 (kisTrophy)
- Tartózkodási hely: Martonvásár
Re: Üzemanyagellátás
Bezonyám!kupi írta: A szomszédok meg készültek a rock koncertre"a lényeg,hogy megy a gép.
Vigyorogtam is rajta ezerrel. Még szerencse, hogy olyan idő volt amilyen. Így nem röpködött mindenféle állat, ergo nem lettek feketék a fogaim.

Kár, hogy ma egyhuzamban esett meló után.. A mai karist így kimaradt. Holnaptól egy 7 nyaralás, úh megint pihen a gépsárkány. Ha visszajöttem majd elviszem már műszakira is, mielőtt leszednek róla a rend őrei (no another comment).
Addig is száraz utakat és jó időt!
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
A szomszédok meg készültek a rock koncertre"a lényeg,hogy megy a gép.moyos írta:kupi írta:Üdv moyos
Köszi
dugó járt rendesen, ahogyan kell. Gyertya nélkül, karbi nélkül amolyan betolás-szerű dolgot játszottam. Amit akart, azt kiszötykölt magából![]()
Ezután összeraktam, 4. próbálkozásra berittyent szívatás után, onnan ködgép![]()
![]()
Járkáltam vele olyan negyedórányit. A 3. perc után már normálisan füstölt
Azért azon meglepődtem, amikor a darazsak kirepültek a kipuffból.
Ja! Csillaggarázsban állt ponyva nélkül, nem medencében.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2739
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Érdekes, én is 300-assal működök, de nekem a gyári méret (118) adta a legjobb eredményt. 135-140-el nem is akart menni, csak alapjáraton döcögött és amikor ráhúztam "leszabályozott"z25z írta:de bing van fent, 250-eskent gyari 118 as fofuvival tokeletesen jol muzsikalt. aztan lett 300 as a gep125 re dorzsarazva es megszorult, kicsit tovabb lett dorzsarazva olyan 132 korul van most. a tu emelese dramai modon valtoztaott a fogyasztason 4,8 rol 7,2 re a szemem majd kiugrott, amikor 200 km utan 14,4 lityit tudtam belecsorgatni a tankba...

Mondjuk a gyertyám akkor sem volt fekete, de lehet ez összefügg az olajminőséggel? (repsol competition)
Szóval, most úgy állítottam, hogy "ahol a legjobban megy".
- moyos
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 347
- Csatlakozott: 2009.02.22. 13:18
- MZ-d típusa: ES 150/1 (kisTrophy)
- Tartózkodási hely: Martonvásár
Re: Üzemanyagellátás
Köszi!kupi írta:Üdv moyos
Van ilyen de be kell indulnia ha esetleg viz került a forgatyus házba ami nem valoszinü (hacsak nem a medencébe tárolod a gépet)akkor henger le hőléhfuvó esetleg erösebb hajszáritó és azzal ki lehet száritani de szerintem felesleges munkaA karbiba lehet viz kicsapodik és az olaj is bele ül az a zöld trutyi de lehet piros is hála a jó minöségü benzinek ami majdnem etanol már ami bizony elég agreszivan koroziv hatásu .Ha esetleg megszorult a dugó az én tuti bevált modszerem a következő:olaj a hengerbe és gáz vagy benzinlámpával megmelegitem a hengert de anyira,hogy szinte forjon az olaj"aztán kis tolás finoman kuplungal ovatosan és meg kell mozdulnia.Legutobb egy P10 nem csak megmozdult a tolás melegités hatására de be is indult egyböl pedig majdnem 1975 óta ált a tulaj nem hitt a szemének.Pedig az a forgatyusház is tele volt mindenel talán még egér is volt benne.
dugó járt rendesen, ahogyan kell. Gyertya nélkül, karbi nélkül amolyan betolás-szerű dolgot játszottam. Amit akart, azt kiszötykölt magából

Ezután összeraktam, 4. próbálkozásra berittyent szívatás után, onnan ködgép


Járkáltam vele olyan negyedórányit. A 3. perc után már normálisan füstölt

Azért azon meglepődtem, amikor a darazsak kirepültek a kipuffból.
Ja! Csillaggarázsban állt ponyva nélkül, nem medencében.
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Üdv moyos
Van ilyen de be kell indulnia ha esetleg viz került a forgatyus házba ami nem valoszinü (hacsak nem a medencébe tárolod a gépet)akkor henger le hőléhfuvó esetleg erösebb hajszáritó és azzal ki lehet száritani de szerintem felesleges munkaA karbiba lehet viz kicsapodik és az olaj is bele ül az a zöld trutyi de lehet piros is hála a jó minöségü benzinek ami majdnem etanol már ami bizony elég agreszivan koroziv hatásu .Ha esetleg megszorult a dugó az én tuti bevált modszerem a következő:olaj a hengerbe és gáz vagy benzinlámpával megmelegitem a hengert de anyira,hogy szinte forjon az olaj"aztán kis tolás finoman kuplungal ovatosan és meg kell mozdulnia.Legutobb egy P10 nem csak megmozdult a tolás melegités hatására de be is indult egyböl pedig majdnem 1975 óta ált a tulaj nem hitt a szemének.Pedig az a forgatyusház is tele volt mindenel talán még egér is volt benne.
Van ilyen de be kell indulnia ha esetleg viz került a forgatyus házba ami nem valoszinü (hacsak nem a medencébe tárolod a gépet)akkor henger le hőléhfuvó esetleg erösebb hajszáritó és azzal ki lehet száritani de szerintem felesleges munkaA karbiba lehet viz kicsapodik és az olaj is bele ül az a zöld trutyi de lehet piros is hála a jó minöségü benzinek ami majdnem etanol már ami bizony elég agreszivan koroziv hatásu .Ha esetleg megszorult a dugó az én tuti bevált modszerem a következő:olaj a hengerbe és gáz vagy benzinlámpával megmelegitem a hengert de anyira,hogy szinte forjon az olaj"aztán kis tolás finoman kuplungal ovatosan és meg kell mozdulnia.Legutobb egy P10 nem csak megmozdult a tolás melegités hatására de be is indult egyböl pedig majdnem 1975 óta ált a tulaj nem hitt a szemének.Pedig az a forgatyusház is tele volt mindenel talán még egér is volt benne.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1427
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Üzemanyagellátás
Grafur!
Óracsere történt a motoromon baleset miatt és nem tudom mennyire pontosam számolja a km-eket, de ha jól mér akkor az eddigi 6-6,5 helyett most valamivel több, mint 5 literrel megy el.
A karbi típusa pedig: dellorto phbe 32 hd
Óracsere történt a motoromon baleset miatt és nem tudom mennyire pontosam számolja a km-eket, de ha jól mér akkor az eddigi 6-6,5 helyett most valamivel több, mint 5 literrel megy el.
A karbi típusa pedig: dellorto phbe 32 hd
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
a fém bizbazt RO 55-be áztasd be és tedd ki a napra. vigyázz, nehogy nagyon megmarja! kb 1 órát elég benne hagyni. utána le kell törölni száraz ronggyal és hagyni a napon hagy kössön rá a rozsdamaró. 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- moyos
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 347
- Csatlakozott: 2009.02.22. 13:18
- MZ-d típusa: ES 150/1 (kisTrophy)
- Tartózkodási hely: Martonvásár
Re: Üzemanyagellátás
Rendben, csak azt nem tudom, h mi lehet benne.kupi írta: Szia Conus nak igaza van mi lehet benne?Max olaj az meg nem árt söt"az első inditásnál ki fog füstölni mindent.Nekem volt olyan motorom ami 10 évet ált olajba áztatva és indulás után kb 10 percig füstölt(de nagyon ám) aztán beált minden a normális kerékvágásba.
Mivel a részterheléstű és az a fém bizbasz, amibe beakasztom berozsdált, arra tippelek a karbiban víz volt, hogy mivel, azt nem vágom, mindenesetre az úszóházban ilyen zöld nyálkás gány volt.
A berúgókar szerencsére zökkenésmentesen megmozgatott mindent, ami elvárható tőle, de vadonásúj gyertyát annyiszor köpi tele (javarészt olajjal, mert télre úgy lett lerakva, hogy kortyintásnyi olaj a szívócsonkon be, és átforgat) ahányszor indítani próbálom.
Ha ma sem sikerül beizzítani, már csak nyaralás után fog futni a benzinkecske.
- grafur
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 164
- Csatlakozott: 2007.07.16. 21:00
- MZ-d típusa: ETZ 251 & BMW
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Hűha, jó nagy fúvókák az enyémekhez képest...matt1989 írta: Az alapjáratom még így is, hogy sokat kap olyan szép és egyenletes a BVF karbihoz képest, hogy csak na.
Igaz, neked a mérete is kisebb.. Milyen típusú DellOrto is pontosan?!
Fogyasztásod így mennyi? Nameg a stabilabb alapjáraton kívül lett valami érezhető pozitív változása még a gépnek?!
Nálam most a főfúvóka 120-as, alapjárati 35-os (bár valszeg valaki előttem feldörzsárazta, mert egy 35-öst mellé téve nagyobbnak tűnik). Nekem most, így ebben a felállásban mindenhol sokat kap, és mindenhol füstöl mint az állat, igaz, harmadikban is pikk-pakk kiszalad 6000-ig, tehát gyorsul, mint akit hátbavágtak péklapáttal... Csak az az én nagy bánatom, hogy itt meg is torpan, 100-nál elfogy a lendület, és alig akar gyorsulni, csak szenvedve megy feljebb..
Mindeközben a fogyasztás szépen megugrott, igaz a jelenlegi felállással már csupán 6 környékén van... (az addigi 4,5ről)
GrafUr
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1427
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Üzemanyagellátás
Grafur!
A Dellortómmal a tapasztalataim a következők:
Fővúvóka 135-ös
Alapjárati 48-as
a szívatóét nem tudom
Alacsony fordulaton tuti sokat kap, mert füstöl és nehezen akar kipörögni.
Középtartományban 3500-5000 gyorsan kipörög, de erőben nem lehet érezni azt amit kéne
(Bambi azt mondta lehet, hogy az előgyújtás lesz a hunyó)
5000-től teljes gázzal viszont nagyon megindul.
A súberen lehet állítok majd, hogy többet kapjon, mert az középtartományra kihatással van.
Az alapjáratom még így is, hogy sokat kap olyan szép és egyenletes a BVF karbihoz képest, hogy csak na.
A Dellortómmal a tapasztalataim a következők:
Fővúvóka 135-ös
Alapjárati 48-as
a szívatóét nem tudom
Alacsony fordulaton tuti sokat kap, mert füstöl és nehezen akar kipörögni.
Középtartományban 3500-5000 gyorsan kipörög, de erőben nem lehet érezni azt amit kéne
(Bambi azt mondta lehet, hogy az előgyújtás lesz a hunyó)
5000-től teljes gázzal viszont nagyon megindul.
A súberen lehet állítok majd, hogy többet kapjon, mert az középtartományra kihatással van.
Az alapjáratom még így is, hogy sokat kap olyan szép és egyenletes a BVF karbihoz képest, hogy csak na.
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Szia Conus nak igaza van mi lehet benne?Max olaj az meg nem árt söt"az első inditásnál ki fog füstölni mindent.Nekem volt olyan motorom ami 10 évet ált olajba áztatva és indulás után kb 10 percig füstölt(de nagyon ám) aztán beált minden a normális kerékvágásba.moyos írta:Hi!
Egy tél állás után beállt a karbi (henger,tű kompletten) Az úszóházban jó réteg iszap volt.
Ezeket mindet kipucoltam petróval, úszóházat is felöntöttem vele tegnap - hogy ázzanak egy napot a fúvókák is.
Szóval ezt kipucoltam/kipucolom.
A kérdésem az lenne, hogy azt a trutymót, ami a forgattyús házban van - mert biztosan van ott is - kipuccantható-e belőle valahogyan a blokk szétszedése nélkül?
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
moyos!
nem kell azzal foglalkozni. majd kidolgozza az magát

nem kell azzal foglalkozni. majd kidolgozza az magát




10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
mennyibe kerül egy ilyen bing karbi amit írtok? nekem 251.em van ami 300-as. a szívócsonkot is cserélni kell hozzá?
köszi előre is
mennyibe kerül egy ilyen bing karbi amit írtok? nekem 251.em van ami 300-as. a szívócsonkot is cserélni kell hozzá?
köszi előre is
- moyos
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 347
- Csatlakozott: 2009.02.22. 13:18
- MZ-d típusa: ES 150/1 (kisTrophy)
- Tartózkodási hely: Martonvásár
Re: Üzemanyagellátás
Hi!
Egy tél állás után beállt a karbi (henger,tű kompletten) Az úszóházban jó réteg iszap volt.
Ezeket mindet kipucoltam petróval, úszóházat is felöntöttem vele tegnap - hogy ázzanak egy napot a fúvókák is.
Szóval ezt kipucoltam/kipucolom.
A kérdésem az lenne, hogy azt a trutymót, ami a forgattyús házban van - mert biztosan van ott is - kipuccantható-e belőle valahogyan a blokk szétszedése nélkül?
Egy tél állás után beállt a karbi (henger,tű kompletten) Az úszóházban jó réteg iszap volt.
Ezeket mindet kipucoltam petróval, úszóházat is felöntöttem vele tegnap - hogy ázzanak egy napot a fúvókák is.
Szóval ezt kipucoltam/kipucolom.
A kérdésem az lenne, hogy azt a trutymót, ami a forgattyús házban van - mert biztosan van ott is - kipuccantható-e belőle valahogyan a blokk szétszedése nélkül?
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Ott akkor valami nem kóser.z25z írta:de bing van fent, 250-eskent gyari 118 as fofuvival tokeletesen jol muzsikalt. aztan lett 300 as a gep125 re dorzsarazva es megszorult, kicsit tovabb lett dorzsarazva olyan 132 korul van most. a tu emelese dramai modon valtoztaott a fogyasztason 4,8 rol 7,2 re a szemem majd kiugrott, amikor 200 km utan 14,4 lityit tudtam belecsorgatni a tankba...
Nekem is Bing van,igaz nekem alapméretes gyári /1.Sástó túra előtt feljebb tettem a tűt a sok autópályás nagy fordulatú menés végett nehogy baj legyen.A túra utáni fogyasztás mérés nekem a megszokott 4,3l/100km helyett volt 4,6l/100km.Ebben ugyebár benne volt a pályázás és a Mátrában való túrázgatás.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
de bing van fent, 250-eskent gyari 118 as fofuvival tokeletesen jol muzsikalt. aztan lett 300 as a gep
125 re dorzsarazva es megszorult, kicsit tovabb lett dorzsarazva olyan 132 korul van most. a tu emelese dramai modon valtoztaott a fogyasztason 4,8 rol 7,2 re a szemem majd kiugrott, amikor 200 km utan 14,4 lityit tudtam belecsorgatni a tankba...

- grafur
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 164
- Csatlakozott: 2007.07.16. 21:00
- MZ-d típusa: ETZ 251 & BMW
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Zé, neked nem bing van?z25z írta:
ez lesz a kovetkezo lepes....
Amúgy én is hasnoló gondokkal küzdök itt DellOrtó tályon, mint te (nagyobb fordulaton félek, h megszorul, alacsonyon viszont füstöl nekem), és állítgatnám is, mint az állat, ha lenne hozzá alkatrész..

Lehet az lesz, hogy visszateszem a gépre a jó kis gyárit...
GrafUr
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
conus írta:z25z!
ötlet: egyel lejjebb rakod a tűt, és 2 századdal nagyobbra dörzsáraztatod a fúvókát
ez lesz a kovetkezo lepes....
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok!
még mindig fennáll a problémája a motoromnak. ez egy 251-es ami fel van fúrva 300-ra. az a tünet, hogy mindig meghalnak a gyertyák (átüt a kerámia). próbáltam már különböző típusú és hőértékű gyertyával is. a gyújtásban is próbálkoztam normális megszakítós gyújtással és sub-ee féle gyújtássl is. porlasztóban próbálkoztam azzal hogy kisebb főfúvókát tettem bele talán sok benzint kap de ez se segített.
régebben csinált olyat hogy egyszer csak max fordulatszámra pörgött és csak úgy lehetett leállítani hogy kivettük a gyertyát. a szerelő akinél akkor voltam azt mondta olajat szívott a váltóból. van valaki budapesten aki tudna egy kicsit segíteni nekem kideríteni mi a probléma. biztos hogy a főtengelyszimering ereszt?
köszi előre is!
még mindig fennáll a problémája a motoromnak. ez egy 251-es ami fel van fúrva 300-ra. az a tünet, hogy mindig meghalnak a gyertyák (átüt a kerámia). próbáltam már különböző típusú és hőértékű gyertyával is. a gyújtásban is próbálkoztam normális megszakítós gyújtással és sub-ee féle gyújtássl is. porlasztóban próbálkoztam azzal hogy kisebb főfúvókát tettem bele talán sok benzint kap de ez se segített.
régebben csinált olyat hogy egyszer csak max fordulatszámra pörgött és csak úgy lehetett leállítani hogy kivettük a gyertyát. a szerelő akinél akkor voltam azt mondta olajat szívott a váltóból. van valaki budapesten aki tudna egy kicsit segíteni nekem kideríteni mi a probléma. biztos hogy a főtengelyszimering ereszt?
köszi előre is!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
z25z!
ötlet: egyel lejjebb rakod a tűt, és 2 századdal nagyobbra dörzsáraztatod a fúvókát
ötlet: egyel lejjebb rakod a tűt, és 2 századdal nagyobbra dörzsáraztatod a fúvókát



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok!
a nagyon elszegényített keverék melegedést okoz ami miatt a gyertyák is megpusztulhatnak. saját tapasztalat...
gyertyakép alapján nálam egy picit többet kap a kelleténél, de inkább többet egyen mint megszoruljon.
a nagyon elszegényített keverék melegedést okoz ami miatt a gyertyák is megpusztulhatnak. saját tapasztalat...
gyertyakép alapján nálam egy picit többet kap a kelleténél, de inkább többet egyen mint megszoruljon.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Nekem pedig drasztikusan valtoztatott a fogyasztason. Tegnap nyomtam le 200 km-t. Sasto turan 4,78-ra jott ki a fogyasztas felpakolva 2 szemellyel 100-110-es utazoval. A gyertyakepem olyan semmihez hasonlithato volt es jobban is melegedett a motor mint meg 250-eskent, es egyszer hazafele be is lassult 110-nel, mintha kezdene szorulni. No egygyel feljebb emeltem a tut, igy jottunk tegnap haza szegedrol. Nagyon jol ment a gep tartosan 5500 as fordulaton huztam neki, kevesbe ereztem melegnek. Kivettem a gyertyat, hogy mit mutat: az egyik fele tok ozbarna a masik inkabb feketes. (ez vajon mire utal? ) viszont epp csak maradt a tank aljan egy kis benzin. Szoval nem tudom melyik ujjamat harapjam. Kisebb fogyi kockaztatva, hogy esetleges tulterhelesnel megszorul vagy batran, de majd 2 literes tulfogyasztassal....zsakfos írta: A tű állitásával a benzin-levegő keverési arányát állitod.Ha feljebb rakod a tűt akkor(2-es kép)akkor dúsabb lesz a keverék.Ha lejjebb akkor szegényebb.Ez nem fogyasztás beállitó tű!
Ha az lenne mindenki lejjebb rakná,hiszen ki az a hülye aki azt akarja hogy a motorja sokat egyen?
Vigyázz!Ha teljesen lerakod a tűt és elszegényited a keveréket,akár be is állhat a motorod!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
[quote="redocstomi"]hello
tudnátok nekem abban segiteni hogy mikor eszik a motor többet, mert nekem mindenki mást mond, beillesztettem 2 képet és lécci irjátok le melyiknél eszik többet, 1. vagy a 2. képnél
köszi
Ez igy nem egészen helyes kérdés.A tű állitásával a benzin-levegő keverési arányát állitod.Ha feljebb rakod a tűt akkor(2-es kép)akkor dúsabb lesz a keverék.Ha lejjebb akkor szegényebb.Ez nem fogyasztás beállitó tű!
Ha az lenne mindenki lejjebb rakná,hiszen ki az a hülye aki azt akarja hogy a motorja sokat egyen?
Vigyázz!Ha teljesen lerakod a tűt és elszegényited a keveréket,akár be is állhat a motorod!
tudnátok nekem abban segiteni hogy mikor eszik a motor többet, mert nekem mindenki mást mond, beillesztettem 2 képet és lécci irjátok le melyiknél eszik többet, 1. vagy a 2. képnél
köszi
Ez igy nem egészen helyes kérdés.A tű állitásával a benzin-levegő keverési arányát állitod.Ha feljebb rakod a tűt akkor(2-es kép)akkor dúsabb lesz a keverék.Ha lejjebb akkor szegényebb.Ez nem fogyasztás beállitó tű!
Ha az lenne mindenki lejjebb rakná,hiszen ki az a hülye aki azt akarja hogy a motorja sokat egyen?
Vigyázz!Ha teljesen lerakod a tűt és elszegényited a keveréket,akár be is állhat a motorod!
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Üzemanyagellátás
Köszönöm a segítségeket szerencsére megtaláltam a hibát.
szédszedtem a gépet kicsit és a bal oldali szimering áteresztette az olajat plusz még a jobb oldali csapágy is lógott szóval úgy döntöttem h felújítom a gépsast teljesen.
új csapágyak meg minden ami kell jah + ujj fényezés meg minden.
ha kész teszek fel képeket:D
és még 1x köszönöm a segítségeket:D
szédszedtem a gépet kicsit és a bal oldali szimering áteresztette az olajat plusz még a jobb oldali csapágy is lógott szóval úgy döntöttem h felújítom a gépsast teljesen.
új csapágyak meg minden ami kell jah + ujj fényezés meg minden.
ha kész teszek fel képeket:D
és még 1x köszönöm a segítségeket:D
- redocstomi
- biciklis
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2008.06.12. 13:46
- Tartózkodási hely: Körmend
Re: Üzemanyagellátás
kösz az infot
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Re: Üzemanyagellátás
Hello! A második képnél többet eszik. Avagy csak akkor ha összerakod, és mész vele
Ugye akkor úgymond "rövidebb" a tű. Amikor gázt húzol, jobban felemelkedik, ezáltal több benzint enged be.

- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Üzemanyagellátás
A 2-es képnél. Ennek ellenére nem biztos, hogy az 1-es képen lévő beállítás a megfelelő a motornak.
- redocstomi
- biciklis
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2008.06.12. 13:46
- Tartózkodási hely: Körmend
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 1 vendég