Üzemanyagellátás

Kérdések és megoldások MZ javításokkal kapcsolatban
Válasz küldése
Avatar
Máté
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 675
Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Máté »

sziasztok!
egy 251 es etz-m van ami fel lett fúrva 300-ra. volt egy kis gond a karbival, és azóta nem tudom beállítani az alapjáratot. segítsetek kérlek benne, hogy hogyan lehet beállítani. minden szépen átjárható, csak a beállítást nem tudom megcsinálni. az alapjárati benzincsavar eléggé ki volt csavarva, még a szétszedés előtt. a másik az, hogy a csavar mögött van egy rugó, de az már a nagyon kicsavart állapotban nem tart semmit. ugyen az lenne a szerepe, hogy ne engedje elcsavarodni a csavart. segítsetek kérlek hogyan kéne beállítani és mit lehet csinálni a rugóval.
köszi
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 809
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kupi »

coco írta:Sziasztok. Miota uj akkum es uj elektronikus fesz. szabalyzom van azota nem tudok alapjaratot allitani. Dog voltam :P, mivel a motor jolment csak nemvolt alapjarat. Ma ravettem magam, kipucoltam a karbit, tokig szetszedtem, kifujtam meg stb. es meg mindig nem tudok alapjaratot allitani. A levego es az alapjarati csavarok csavargatasa nem hasznal, mintha ott se lennenek. Lehet h a karbi a hibas? Vagy valami koze van az uj akkuhoz es fesz. szabalyzohoz? Ez egy ETZ 125 felfurva 150 re es a 125 os karburator van 150 es javitoszettel beszerelve. Ugyebar 22 -es torokatmero. Viszont van nekem egy 24 es karbim 150 ese. Melyiket hagyjam? :| Es mi lehet a gond az alap karburatorral? Valaki segitsen :) Elore is koszi. Ja es ha mind a ketto sz@r akkor milyent ajanlott venni? :D
Szia én is köbcentit növeltem de a 22 es karbival nem volt az igazi (alapjáratom volt)de a BVF24 el tökéletes a főfuvoka nekem 100 as az alapjárati 40 es a levegő csavar kb 0,8-1 fordulat kifelé,és ami furcsa az a bizonyos 27+1mm uszoszint ami a 125 nek tökéletes volt 150 nek inkább 27 az igazi.Probálkoz egyszer csak eltalálod szerintem megéri a játékot.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Avatar
coco
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 303
Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
MZ-d típusa: ETZ 150
Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: coco »

Sziasztok. Miota uj akkum es uj elektronikus fesz. szabalyzom van azota nem tudok alapjaratot allitani. Dog voltam :P, mivel a motor jolment csak nemvolt alapjarat. Ma ravettem magam, kipucoltam a karbit, tokig szetszedtem, kifujtam meg stb. es meg mindig nem tudok alapjaratot allitani. A levego es az alapjarati csavarok csavargatasa nem hasznal, mintha ott se lennenek. Lehet h a karbi a hibas? Vagy valami koze van az uj akkuhoz es fesz. szabalyzohoz? Ez egy ETZ 125 felfurva 150 re es a 125 os karburator van 150 es javitoszettel beszerelve. Ugyebar 22 -es torokatmero. Viszont van nekem egy 24 es karbim 150 ese. Melyiket hagyjam? :| Es mi lehet a gond az alap karburatorral? Valaki segitsen :) Elore is koszi. Ja es ha mind a ketto sz@r akkor milyent ajanlott venni? :D
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2167
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

A levegőszűrő új. Kösz a segítséget.
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Kösd ki a légszűrőt (a gumicsőnél) és menj vele egy kört úgy. Ha jobb, akkor sok a benzin (=kevés a levegő) Ugyanilyen problémám volt, és elég sokáig tartott rájönni hogy nem gyújtás vagy egyéb, hanem (nekem olajjal fújogatós direktszűrőm van) a legszűrő túlfújása okozta, hogy nem kapott elég levegőt. Neked nem koszos? Nem ezeréves?

Ha kevés a levegő (azaz sok a benzin), és a légszűrő jó állapotú, akkor jöhet a súbertű 1 el kisebbre állítás (Bing karbinál nemtom hogy van ez).

Jó játék ez több napra :lol:
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2167
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Némi kis problémám lenne amire apám hívta fel a figyelmem (került a motorral egyet) nekem fel se tünt. Tehát a probléma következő a motorom (ETZ 250) nem megy szépen mintha hörögne, le van ugymond lustulva. Fater azt mondja mintha sokat kapna. Ezen hogy lehet segíteni? Bing karbimhoz még nem mertem hozzányulni minden úgy van ahogy kibontottam. Gyergyakép szerint jónak tűnik. Magyarul elvesztettem a fonalat hol lehet a baj. Remélem valaki tud segíteni mit hogy álítsak(levegő csavaron vagy min kéne)!?
Avatar
horhaus
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 390
Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Kozármisleny

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: horhaus »

Kössz Fiuk!

A fúvókát kivettem, mert 125-ös volt benne . A tartalék karbiban pedig 135-ös. Itt azt olvastam hogy az a hozzávaló, ezért kicseréltem. Az tiszta. A levegő csavart nem nagyon állítgattam, csak tökig be, és 1,5 vissza. Gondoltam ha nem is tökéletesen, de így már mennie kellene. Szerintetek az eldugult kipufogó nem fér bele a képbe? Ma levettem és szerintem jobb volt, csak nem mertem sokáig járatni.
matt1989
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1427
Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
MZ-d típusa: BMW R1100RT
Tartózkodási hely: Dabas

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: matt1989 »

Na megjött végre a 32es Dellorto.
Holnap megnézzük a szerelővel mi kell ahhoz, hogy felmenjen.
Ha sikerül felrakni és valakit érdekel elmondom tapasztaltam-e valami változást.
Matthej01
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1133
Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
MZ-d típusa: ETZ 250,150
Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Matthej01 »

A levegőcsavart is figyelembe kell venni mert ezek a jelenségek a helytelen levegőbeállításra ráillenek.
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: conus »

fúvókákat kivetted?
nekem tavaly volt ugyanez, a főfúvókát amikor kivettem akkor láttam h belül lerakódott benne a 2T olaj... :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
horhaus
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 390
Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Kozármisleny

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: horhaus »

Sziasztok

Segítsetek! Szivatóval beindul a motor, de aztán le is áll. Ha ráhúzom a szívatót akkor megy. Már 5ször szétszedtem átnéztem, de semmi látható dugulás vagy ilyesmi. néha a légszűrőben is durrog. Esetleg gyújtás? Mert azt piszkáltam, de most minden a gyári értéken,+ sub-ee gyujtás.
matt1989
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1427
Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
MZ-d típusa: BMW R1100RT
Tartózkodási hely: Dabas

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: matt1989 »

Aki építette a motorom 34-est javasolt, de olyat nem találtam főleg ilyen kis pénzért.
Állítólag mivel modernebb a karbi jobban porlaszt egyenletesebb lesz az alapjárat és a motor járása is. Azt is mondta, hogy lehet kevesebbet fog enni. Teljesítmény terén nem tudom mi várható jövő héten remélem tudok mondani konkrétat.
Elméletileg nem lehet akadály, hogy működjön a simsonok is mennek ETZ karbival meg mikunival, dellortóval. Csak a felfogatást kell megoldani valahogy.

Papszi!

Neten vadászgattam. A srácnak több karbija volt, én egy 34es dellortót szemeltem ki,de felhívtam azt mondta az összes 34-32est elvitték szinte másnap :shock:
Pont szerencsém volt, mondta hogy egy cagiva mitot szednek szét és lehet sikerül megszerezni a karbit és szerencsére sikerült.

Szerintem, ha van a közeletekben bontó, vagy méhtelep lehet érdemes megpróbálni, vagy vadássz a neten. Vaterán láttam egy 30-as dellortót dellortó légszűrővel 8 ezerért.
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Alfa »

És úgy nagy vonalakban minden hasonló méretű 2t karbival menni fog az mz és _jobban_ mint a bvf-el?

A szívócsonkban kell valami módosítást végrehajtani? Mert valószínűleg nem fog illeni az mz szívócsonkba, de ha már csinálok / átalakítok egyet, gondolom nem mind1 a távolság a hengertől meg stb. Lehet erről tudni valamit?

Amúgy ezt néztem ki, ha megvan még: http://www.kepesmotor.hu/motorblokk/p16 ... r%C3%A1tor
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Alfa 2009.04.22. 20:39-kor.
Avatar
Papszi
nagy ETZ-s
nagy ETZ-s
Hozzászólások: 439
Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
MZ-d típusa: Honda CBR600F
Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Papszi »

Matt1989!

Hol vetted a karbit? Annyiért engem is érdekelne a dolog..:)
Üdv.: Papszi :smt079 :smt063
matt1989
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1427
Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
MZ-d típusa: BMW R1100RT
Tartózkodási hely: Dabas

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: matt1989 »

Szerintem jók a mikuni karbik!
Bár, ha veszel szerintem szerintem 32-es, vagy 34est vegyél a 300-ashoz.
Nekem szerencsére sikerült szereznem egy 32-es dellortót 6000 ezerért remélem a héten megjön.
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: conus »

khm... az én véleményem az h csak pillangószelepes karburátorra cserélném le a BVF-et :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: conus »

zsakfos!

no para, teljesen jó! :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
zsakfos
A révész
A révész
Hozzászólások: 3375
Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
Tartózkodási hely: Siófok

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: zsakfos »

Gyertyaképről véleményt kérnék!Mobillal tudtam csak fotózni,de talán azért látszik a színe.
Fényképek-0011.jpg
Fényképek-0012.jpg
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2167
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Veled beszéltük annó ezt a főfúvóka témát tudsz még szerezni? 120,125,130,135 esetleg 140 méretek közül melyiket tudod beszerezni (amenyiben még tudod)? Gyurma hirdeti a Binget és irta megbuherálták gondoltam rákérdezek hogy. De ha tudsz szerezni akkor nem lényeg az átalakítás téma.
Avatar
bakimate
A kábelkirály
A kábelkirály
Hozzászólások: 749
Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
MZ-d típusa: MZ TS 250/1
Tartózkodási hely: Ráckeresztúr

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: bakimate »

Babetta fúvóka jó a Binghez. Csak a kívánt méretre kell dörzsárazni.
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Avatar
hell
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 2167
Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
Tartózkodási hely: Nagymágocs

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: hell »

Megosztanátok velem legalább priviben ezt a Bing főfúvóka átalakíásos témát BVF fúvókára? Nagyon megköszönném!
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Nem akartam hülyeséget írni, inkább töröltem :D

Viszont a kérdésem, hogy ez felmegy rá? Fúvóka minden mérete tökéletes, csak a szívócsonk érdekes, a 250es gyári szívócsonkjára tuti nem megy fel, de a 30 N 3-féle szívócsonkkal -al mi a helyzet?

http://shop.bevelheaven.com/detail.aspx?ID=769
matt1989
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1427
Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
MZ-d típusa: BMW R1100RT
Tartózkodási hely: Dabas

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: matt1989 »

Na találtam egy BINGET 84-est a száma 84/32/111 kérdés felmegy rá, és jó is?

Fontos lenne a gyors válasz, mert a végén elviszik.
matt1989
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1427
Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
MZ-d típusa: BMW R1100RT
Tartózkodási hely: Dabas

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: matt1989 »

Sziasztok!

Tudja valaki milyen méretű bing, vagy dellorto karburátor kell 250es mzre? Mármint mekkora torokátmérő, meg a levegőoldali átmérő? :roll:
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: conus »

küldtem privit h már ne offoljunk itt szana széjjel :mrgreen:
amúgy mi a helyzet a félszintetikus 2T olajos kérdésemmel? :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Stravkó »

51-es,BVF 16N3 /made in taiwan :) /
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: conus »

s51-es vagy s50-es karburátor? :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Stravkó »

Simson guruk!
Segítséget kérnék! Vettem új karbit a simómra,pöccre indult :D ,de a levegőcsavart hogy állítsam,mert még mindíg nem tökéletes!

Köszi!
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 809
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kupi »

135 a méret(Üzemeltetési útmutató)sugta.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
misi
Simsonos
Simsonos
Hozzászólások: 79
Csatlakozott: 2008.09.12. 12:46
MZ-d típusa: etz 250
Tartózkodási hely: nyárlörinc

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: misi »

sziasztok!
valaki megtudná mondani nekem Ts 250/1 es motornak milyen méretu ,
a gyáriföfuvoja.
udv: misi
Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kosian »

Lefotóztam a gyertyát, most hogy eggyel feljebb vettem a tűt, ilyen a képe:

Kép

Úgy érzem, talán egy kicsit jobb így a motor, de ebben az a furcsa, hogy amióta megvan, úgy használtam, ahogy a képen a zölddel van írva. Na mindegy, ha hosszútávon bejön akkor így marad. Kíváncsi leszek még, hogy dob-e a fogyasztáson...
Széles utat, hátszelet!
Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kosian »

Na feljebb raktam a súbertűt, mellékelek egy képet amit gyorsan összedobtam photoshoppal, hogy szemléltessem a dolgokat :)

Kép

Menet közben nem érzek semmi változást és még a gyertya sem szineződött át. Mondjuk még csak egy kört mentem... Ugyanúgy kicsit gyengébbnek érzem, mint eddig, de semmi változást nem tapasztalok, szóval most így hagyom és meglátjuk hosszabb távon. Majd a gyertyát megnézem egy kicsit hosszabb t után és megmutatom.
Széles utat, hátszelet!
Avatar
Alfa
Keljfeljancsi
Keljfeljancsi
Hozzászólások: 1664
Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Gyömrő
Kapcsolat:

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Alfa »

Adj hálát az égnek, csavard vissza a gyertyát és húzd neki ahogy a csövön kifér 8)

Szép gyertya, bár egy nagyon kicsit több benzint még elbírna. Viszont a levegőcsavarral nem igazán fogod tudni szabályozni, az csak az alapjáratra való.

javaslat: tedd 1el feljebb a súbertűt, ha rosszabb akkor cseréld vissza, ha jobb akkor mocizz úgy :P
Még mindig jobb ha picit sokat kap, mintha picit keveset, egy kanyarban megszorulást én bátran elcserélek 0,2-0,3 l/100km-re.

Amúgy a csavar úgy működik ahogy leírtad :P
Avatar
kosian
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
MZ-d típusa: Mz Etz 250
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kosian »

Szerintetek milyen ez a gyertyakép?

Kép

Nem túl világos? Ha igen, akkor azt jelenti, hogy keveset kap.
Ebben az esetben több, vagy kevesebb levegő kell neki?
Elég egyértelmű, de biztos ami biztos: ha befelé csavarom a levegőcsavart, akkor elveszi a levegőt, ha kifelé akkor egyre többet ad ugye?
Széles utat, hátszelet!
-ricsi-
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2009.04.08. 21:06
MZ-d típusa: ETZ 251

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: -ricsi- »

Máté írta:sziasztok!
még mindig a bvf 30n3 karbi problémája. teljesen tiszta az egész karbi, mindenhol folyik benzin ahol kell és mégse jó. még mindig folyamatosan visszadurrog, akkor is ha a kavarékcsavar be, akkor is ha ki van csavarva. gyújtási időpont jó, megnéztem.
valaki budapesti nem tudna segíteni? dél pesten van a motor, és nagyon megköszönném a segítséget. nem tudom mi lehet vele, és már mindenhogy megpróbáltam.
szevasz Máté...

az alapjárati keverékcsatornát megtaláltad?... illetve ha megtaláltad, kipucoltad?...

mert amit leírsz, az tipikusan erre a problémára utal... egészen biztos, hogy ezen keresztül nem kap üzemanyagot az alapjárathoz... ezért nem reagál a keverékcsavarra... teljesen betekerve le kell állnia a motornak, teljesen kitekerve meg bele kell fulladnia a benzinbe...
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: conus »

akkor hívd bambi-t: 20 342 0977 :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
Máté
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 675
Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.

karbi

Hozzászólás Szerző: Máté »

sziasztok!
még mindig a bvf 30n3 karbi problémája. teljesen tiszta az egész karbi, mindenhol folyik benzin ahol kell és mégse jó. még mindig folyamatosan visszadurrog, akkor is ha a kavarékcsavar be, akkor is ha ki van csavarva. gyújtási időpont jó, megnéztem.
valaki budapesti nem tudna segíteni? dél pesten van a motor, és nagyon megköszönném a segítséget. nem tudom mi lehet vele, és már mindenhogy megpróbáltam.
Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Stravkó »

Köszi Yofo,majd meglátom,hogy mi legyen. A Gyurmára lehet elviszem neked a karbit!
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Avatar
yofo
versenyző
versenyző
Hozzászólások: 680
Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
MZ-d típusa: TS 250/1
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: yofo »

Stravi .
Nálunk a cégnél van ultrahangos tisztító , ha gondolod megpróbálhatom a karbidat kipuceválni vele . 8)
Powered by Bambi MZ ts 250/1
Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Stravkó »

Köszi!
Lehet én is beruházok egyre!
POD RACER
Szinter, pipa!!!
nyakas
A blokkot szethuzom neked termeskovel
A blokkot szethuzom neked termeskovel
Hozzászólások: 551
Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: nyakas »

Tajvani gyartas en tegnap raktam fel a simsonra tokeletesen mukodik :wink:
A viz szalad, a kő marad!
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: conus »

ránézésre egy jó közepes minőség :mrgreen:
de ha nagy simson fetisiszta vagy akkor BING karbi, viszont az újonan kb dupla ennyi... :mrgreen:
:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Stravkó »

Köszi!
Ez amugy milyen minőség?
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Avatar
conus
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 1913
Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: conus »

:smt077 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! :smt066
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> Kép <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Avatar
Stravkó
Long Vehicle
Long Vehicle
Hozzászólások: 1269
Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
MZ-d típusa: ETZ 250
Tartózkodási hely: Eger

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: Stravkó »

Nem tudja valaki,hogy mennyibe kerül egy új Simson karburátor?
A régibe belerohadt a keverék,kipucoltam,de nem megy. Feladom,vennék egy újat... :smt010
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 809
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kupi »

Igazad van ma beszélgetem egy idösebb ismerös (horgásztársal)ő annó dolgozott az MZ gyárba,azt mesélte nem volt mindig mindenböl raktáron igy azt rakták bele ami volt" igy lehet a 22 es karbiba 95 ös fúvoka......Szerintem ismerve a kor hiánygazdaságát elképzelhető.De az is tény nem egyedi eset pl (Shul Simson)nem volt km óra szálitás akkor nem szereltek az nap fel a gépekre.Szerintem ez a káosz oka de sorolhatnám pl olaj (szintén az őreg mesélte)ha nem volt akkor a teloba is váltó olajat raktak.A hivatalos adatok szerint a Ts125 22karbi90 es fuvokás aTs150 es24karbi 95 fuvokás.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Avatar
bg
kis ETZ-s
kis ETZ-s
Hozzászólások: 185
Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: bg »

kupi írta:Látod nem is olyan egyszerü ez a karbi kérdés ezért én még mindig azt mondom tul kell lépni rajta füstöl?Füstöljön az a jó akkor legalább jár a motor"a lényeg szedje a talpát és ne köhögjön".Egyébként én is találkotam ilyen méret problémával(nekem van gyári új dobozos 22 és 24 BVF is csak a torok átmárő és a főfuvoka mérete a külömbség.A 150 es 24 es el talán kicsit fürgébb de elmegy a 22 el is.Suber tű nekem teljesen egyformának tünt mind a ketöbe,ja és ezek a karbik már az alapjárat álitos BVF-ek 1985 ös mind a kettő.
Kép

a főfúvóka nem különbözik. pont erről írtam. semmi rendszer nincs, az átmérőben. volt a 24. ben 85 ös, meg a 22 ben 95 ös.
a tűk mindenütt C3 voltak.
bg



Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...

Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
-ricsi-
rolleres
rolleres
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2009.04.08. 21:06
MZ-d típusa: ETZ 251

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: -ricsi- »

szevasz Máté...

javaslom, hogy tanulmányozd át még1x a csatos karbi leírását... a legfőbb változtatása az, hogy az alapjárati fúvóka nem közvetlenül az úszóházból szívja az üzemanyagot, hanem egy átvezető csatornán keresztül a főfúvóka alól... ez tulajdonképpen 1 mm-es átvezető furat a főfúvóka és az alapjárati fúvóka között... ez hajlamos eldugulni, betapadni, szerintem nálad is ez lehet a probléma... ilyenkor alapjárat egyáltalán nincs, beindítani szivató nélkül lehetetlen, és le is fog álni...

az nem igazán jó megoldás, hogy az alapjáratot a gázbovden feszítésével oldottad meg... csavard vissza, hagyj neki egy kis holtjátékot... lesz alapjárat feszítés nélkül is... keresd meg azt az átvezető csatornát, és pucold ki rendesen, meg a fúvókákat is...

majd aztán jöhet a beállítás...
alapjárati keverékcsavar 2 fordulattal kitekerve (könyv szerint), nálam 1,5 fordulat...
melléklevegőcsavar 4 fordulattal kitekerve (könyv szerint) nálam kb. 3 lehet...
súbertű felülröl a 4. rovátkába...

de ez mind benne van a leírásba... sokat szívtam én is a karbival... szóval olvasd át mégegyszer...
Avatar
kupi
bajnok
bajnok
Hozzászólások: 809
Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Re: Üzemanyagellátás

Hozzászólás Szerző: kupi »

Látod nem is olyan egyszerü ez a karbi kérdés ezért én még mindig azt mondom tul kell lépni rajta füstöl?Füstöljön az a jó akkor legalább jár a motor"a lényeg szedje a talpát és ne köhögjön".Egyébként én is találkotam ilyen méret problémával(nekem van gyári új dobozos 22 és 24 BVF is csak a torok átmárő és a főfuvoka mérete a külömbség.A 150 es 24 es el talán kicsit fürgébb de elmegy a 22 el is.Suber tű nekem teljesen egyformának tünt mind a ketöbe,ja és ezek a karbik már az alapjárat álitos BVF-ek 1985 ös mind a kettő.
Kép
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég