Most olvasom, hogy azt írod, nem vagyok tisztába a keverési arányokkal!Szilárd Mz írta:Te nem vagy sztem tisztába a benzin bekeverésével meg az arányszámokkal sem!!! Ha az 1:45 ös benzintõl tüsszögött meg füstölt akkor a 1:30 astól még jobban kéne neki füstölni........... Az 1:45 ös keverék olajban soványabb mint az1:30 as....
Az 1:30 as arányszám azt jelenti, hogy 30L benzinhez 1L olaj....
Az 1:45 ös arányszám azt jelenti, hogy 45L benzinhez 1L olaj....
Számold csak ki..... az 1:30 asnál 1L benzinre több olaj jut mint az 1:45 ösnél....
Nekem van Ts125ösöm, annál mindig 1:30 asra keverek, tehát literenként 3 cl-t, (kis pálinkáspohárral),
Etz 250 esemnél 1:50 esre keverek, ami soványabb mint a 1:30 as, ott meg literenként 2cl....
Ha motorod fõtengelye bronzperselyes akkor 1:30, ha tûgörgõs akkor 1:50.....
Értelemszerüen kever a benzint a motorodba, ahogy a fentiekben leirtam....
Ki a franc mondta, hogy nem vagyok vele tisztába?
Ki mondta, /írta/, hogy melyikben több az olaj, és melyikben nem?
Én ugyan nem!
Azt írtam, amit a saját karburátor kínlódásom közben tapasztaltam!
És mellékesen jegyeztem meg hogy miket produkált!
A kérdésem a helyes keverési arányra vonatkozott! Ezen nyilván átsiklottál!
Javaslom elolvasásra a totalbike, motordoktor rovatát, /sokáig fog tartani!/ ahol is egy szó sem esik a tûgörgõrgõrõl meg hasonló befolyásoló tényezõkrõl, mindössze valami okoska, eszméletlen szórásban keveri az olajat a benzinhez.
Ezek után kérdeztem, meg hogy vajon mi lehet a jó?
Na. Így már érthetõ vagyok?