Amit én vettem karbihoz, egy az egyben jó volt a gyári gázbovden.
Én is azzal a gumicsővel raktam össze a henger felől amit karbihoz adtak, a levegőszűrőház felől kell barkácsolni (kis ETZ-knél szerintem könnyebb a helyzet).
Henger felől: vettem egy után gyártott szívó csonkot, ebből le kellett vágom 10mm-t az esztergált karbihoz illesztett végéből (egyébként az általam vásárolt pontatlan volt, gyári karbival össze se lehetne építeni

, meglepő, ja nem), így a PWK karbi levegőszűrő vége kb ugyanoda esik, ahol alapesetben a gyári BVF lenne. Majd a szívócsonkra esztergáltattam aluból egy perselyt amit aztán 2k ragasztóval fel is ragasztottam, a persely belső átmérőjét a szívócsonk esztergált része adja (nekem, ha jól emlékszem Φ28,1 mm volt), a külső méretét pedig a PWK karbi henger felőli részéről vettem le. Kopra összetoltam őket az összekötő gumicsőben, így a szívócsonk és a karbi elvileg rés nélkül összeér, ezt egyébként érdemes még felszerelés előtt ellenőrizni, nehogy valami gubanc legyen később! És két bilinccsel rögzítettem a helyén, bár ez a kép alapján egyértelmű.
https://www.motoralkatresz24.hu/spd/210 ... TORHOZ-FEM
Levegőszűrőház felől: ide is vettem egy új (gyári formájú) gumicsőt,
https://www.motoralkatresz24.hu/spd/200 ... VOCSO-GUMI ,
és vettem etz 250 gumicsőt is,
https://www.motoralkatresz24.hu/spd/200 ... VOCSO-GUMI
A gyáriakat sajnáltam átalakítani, az után gyártott meg... nos után gyártott!
A TS 150-s gumi szívócsőből levágtam a karbi felőli részből, úgy, hogy csak két borda maradjon, az ETZ szívócső az a része ami a levegőszűrő házba megy, passzosan ráment a PWK karbira, én innen vágtam egy akkora darabot ami elég volt a karbira meg a TS szívócsőn megmaradt két bordára (kb 40-50mm hosszú), és ezeket is összeragasztottam, de olyan ragasztót használtam ami kötés után is rugalmas marad, nálam a palmatex volt a nyerő, bár az sem bírja sokáig a benzint, ezért belülről letömítettem olyan blokk tömítő pasztával ami ellenáll a benzinnek! Még így is kissé hátra nyomja a karbi a gumi szívócsővet, de nem vészes, és ide is bilincs. Nagyjából fél éve van így, ezidáig nem volt gondom vele!
Fúvókák: nálam (!) 32 alapjárati, 108 főfúvóka, powerjet maradt ami volt volt benne, tű a legfelső rovátkától eggyel lentebb. Nálad nem biztos, hogy ezek jók lesznek! Még 30 alapjáratira vadászok, z25z tanácsára!
Remélem érthető amit leírtam!
