

köszizudori írta:30 liter benzinhez 25 ml. Tedd az olajba, jól keveredik,
6 dl.olajhoz tegyél 25 ml Fimolt.
vettem fimolt ,hogy adagoljátok,sajnos nem látom rajtaszketo írta:Átolvastam ismét a az ezzel kapcsolatos történeteket. Arra a következtetésre jutottam szerény véleményem szerint .....akár a Fimol-ról essék szó, akár a Mathy TS-ről, valamiben azonosok.Mégpedig a hatásfokban. Mind kettő jó hatást gyakorol a motorok működésére. Kedvező,pozitív visszajelzések vannak mind két adalék anyag kapcsán. Száz szónak is egy a vége.....Használjuk örömmel,megelégedéssel,
baleset mentesem, vidám motorozást kívánok!!
Nagyon nagy baj történt!pempelli írta:Ez megér egy misét:?http://olx.hu/hirdetes/etz-250-fotengel ... c3aaf1c534
Elhiszem neked miért ne hinném el,azt hogy te látod a jó hatását a motorra.szketo írta:Szia zsakfos!
Köszönöm szépen észrevételed,hozzászólásod.
Van benne valami amit írtál. Való igaz, hogy semmi bizonyítékom nincs afelől hogy adalék nélkül is meg ragadt volna-e?..Van erről az olajról leírásom tehát picit utána kutakodtam a dolognak. Pár éve a Veterán Autó és Motor újság is cikkezett róla csak úgy mit Pl: a Motul-ról,,,stb,stb..Azt amit olvastam róla az valóban észrevehető volt a motoron. Az hogy könnyeben indult,az hogy nem melegedett túl a nagy forróságban sem,az hogy csendesebb, kiegyensúlyozottabb,a járása,az hogy kedvezően alakul fogyasztás,ami mind annak köszönhető,"szerintem,,..hogy valóban megkönnyíti a motor működését azáltal, hogy csökkenti a szurkálódási,kopási, tényezőket.
Nem kell elhinni,én sem hittem de, úgy voltam vele.... üsse kő!!..egy misét megér! Persze, tudom enélkül is megy az a motor, ezelőtt 30-40 évvel is mentek és akkor ez még nem volt, Illetve már volt!!!!....de, nem itt ...az MZ-nél hanem a F1-ben használták.Mára már minden motor típushoz 2-ütemű..4-ütemű,Diesel,benzin, üzeműhöz kapható.
Széles utat! Üdv:szketo
Az a baj ezekkel az adalék dolgokkal hogy nehéz bizonyitani a jótékony hatásukat.Inkább valamiféle hitkérdés ez.Ha valaki úgy érzi hogy neki használ,az örül neki és használja.Aki meg megveszi használja és nem érez különbséget,az nem hisz benne.Mondjuk ártani biztos nem ártszketo írta: Régen én is használtam a FIMOLT. Most áttértem a MATHY 2T-re. Bár kétségtelen,lényegesebben drágább a Fimol-tól. De, nagyon jó tapasztalataim vannak felőle.Egy példa szíves engedelmetekkel: Furták a hengeremet,gyári dugattyú mérethez. Az illesztés gyárilag 0.004..ha jól tudom. Nekem ez az őrült esztergályos,0.002 illesztette. Nyáron,forró melegben járattam, kezdetben 60-70 tempóval. Óvatos motorozás mellet, sem ragadt meg.Jó,,azért rövid pihenőket tartottam,,nem egy huzamban értendő.
Hangsúlyozom,,a Mathy árából vagy 12db Fimolt vehetsz. Akkoriban ez volt,ezt használtuk.Ja! a Mathy nekem elég volt egy 0.5L flakon 1-évig!.
5L-hez mind össze 2.5ml-re van szükség. De, nyugodtan használhatod keverékként is akár 100:1-hez. Nem fogmegragadni a géped. Na,persze lényegesen lerövidül ez esetben, a felhasználási idő...már az elfogyasztott nagyobb mennyiség miatt.
Hát?! Lehet matekozni.
Hajtókaron van gyári jelölés.szketo írta:Szerintem ha össze hasonlítanád egy után gyártottal.?! Lehet marhaságot írtam,bocsánat!..De a kép láttán én elhinném hogy gyári. Érdekes az a jellegzetes szürkés anyag amivel dolgoztak,bár ez sem bizonyíték . Valami jelölésnek,valami ismertető jelnek csak kell lennie?! Javaslom Bambi Mester megkeresését.zudori írta:azt honnan tudjuk, hogy tényleg gyári?
Szerintem ha össze hasonlítanád egy után gyártottal.?! Lehet marhaságot írtam,bocsánat!..De a kép láttán én elhinném hogy gyári. Érdekes az a jellegzetes szürkés anyag amivel dolgoztak,bár ez sem bizonyíték . Valami jelölésnek,valami ismertető jelnek csak kell lennie?! Javaslom Bambi Mester megkeresését.zudori írta:azt honnan tudjuk, hogy tényleg gyári?
Régen én is használtam a FIMOLT. Most áttértem a MATHY 2T-re. Bár kétségtelen,lényegesebben drágább a Fimol-tól. De, nagyon jó tapasztalataim vannak felőle.Egy példa szíves engedelmetekkel: Furták a hengeremet,gyári dugattyú mérethez. Az illesztés gyárilag 0.004..ha jól tudom. Nekem ez az őrült esztergályos,0.002 illesztette. Nyáron,forró melegben járattam, kezdetben 60-70 tempóval. Óvatos motorozás mellet, sem ragadt meg.Jó,,azért rövid pihenőket tartottam,,nem egy huzamban értendő.sell írta:Én is a helyi mol kúton vettem. Évekkel ezelőtt vettem már ott, most is oda mentem, és volt, idei gyártású uh. szerintem rendszeresen rendelnek.
Ha tényleg gyári,akkor meg is éri.pempelli írta:Ez megér egy misét:?http://olx.hu/hirdetes/etz-250-fotengel ... c3aaf1c534
Avagy nagyobb MOL kutak; esetleg Homasita.zudori írta:Szilor KFT Budapest. Szállás u. 16.pempelli írta:Hol lehet még fimolt kapni,régen mi is tettünk bele.
1107.
http://szilor.hu/termek/fimol-2/
van internetes oldaluk is.
Szilor KFT Budapest. Szállás u. 16.pempelli írta:Hol lehet még fimolt kapni,régen mi is tettünk bele.
Olajban futó kuplungba , soha !!!zudori írta:Fimol!
Én nyár eleje óta használom, -kis ETZ-hez, - nagyon pozitívak a tapasztalataim. A motor elcsendesedett, az a szokásos MZ-s csörgés megszünt. A tűgőrgők sem ciripelnek. Egy szó mint száz, nekem nagyon bevált. Lassan készen lesz a nagy ETZ-m is, abba is tenni fogok. Simsonom is lassan készen lesz, abba is megy majd a Fimol.
Úgy használom, hogy a motorolajba öntöm a Fimolt, kb. 30 liter benzinhez kell 25 ml liter, 50-es keverékhez ez akkor 6 dl. olajat jelent. Tökéletesen keveredik. No én ebbe teszem, így már a tankoláskor nincs további dolgom. ( egyébként nagyon ronda az a fekete izé, a szép 2 t olajat is elcsúfitja.)
Szerintetek a váltóba beletehető? Nyilván a 4t-hez való változatra gondolok.
Én kb 30 éve használom , élettartam hosszabbitó , és a ráncokat is simitjaTri-Ton írta:Lehet, hogy többször is volt már, viszont 2014.05.17.-én biztosan foglalkoztunk a témával.sell írta:apropó fimol-al van valakinek aktív tapasztalata? (üzemanyagba keverve, csak még mielőtt ...
)
Lehet, hogy többször is volt már, viszont 2014.05.17.-én biztosan foglalkoztunk a témával.sell írta:apropó fimol-al van valakinek aktív tapasztalata? (üzemanyagba keverve, csak még mielőtt ...
)
KILL3R etz írta:Én az utóbbi időben inkább üres tankkal rakom el a motort, és egyáltalán nem rozsdásodik. Mondjuk szerencsére fagymentes, szigetelt helységben tudom tárolni.
Az etanol miatt sajnos a benzin is megköt kis mennyiségű vizet, és az szép lassan dolgozik télen...
Továbbá nem kell tavasszal kiszenvedni a romlott nyálat...
Hát nem tudom de én mindig kimotorozom belőle a téli benzint soha nem volt még gond ez miatt,nem lehet hogy az olaj miatt van amit belekeversz?én fullszintet használok és semmi gond tavasszal.KILL3R etz írta:Én az utóbbi időben inkább üres tankkal rakom el a motort, és egyáltalán nem rozsdásodik. Mondjuk szerencsére fagymentes, szigetelt helységben tudom tárolni.
Az etanol miatt sajnos a benzin is megköt kis mennyiségű vizet, és az szép lassan dolgozik télen...
Továbbá nem kell tavasszal kiszenvedni a romlott nyálat...
Arany középút: a karbiból járasd/öntsd ki a benzint, a tankot meg töltsd tele.UEVMZ írta:Jött a Tél, egy ismerősöm mellék épületébe állhatott fűtött helyen,aztán Tavasszal meg sajnáltam kihozni a biztonságból, utána pedig elköltöztem Pestről és nem tudtam magammal vinni. Időnként ránéztem, megjárattam a dugattyút de nem indítottam be. Ez a helyzet régóta zavart így most elhatároztam hogy felélesztem, Tavasszal pedig levizsgáztatom és magammal viszem ahol most lakom.MrDok írta: Az a lyuk a túlfolyó.......... igen nem zárt egy darabig a tűszelep, azért folyt.
Miért állt két évet?
Akkor lehet valóban a tűszelep ragadt be,mert a karbi is teli volt olyan szürkés zöld masszával ami a benzinből rakódott le. Nehezen indult meg,de azt gondoltam ha alaposan kiáztatom és megjáratom kézzel akkor nem ragad be. De a folyást kicsivel később abbahagyta.![]()
És sajnos az állás sem tesz jót az ilyen szerkezeteknek,de a telet benzin nélkül fogja tölteni,azzal talán kevesebb kárt okozok, csak így viszont esélyesebb hogy rozsdásodik a tank belülről.
Jött a Tél, egy ismerősöm mellék épületébe állhatott fűtött helyen,aztán Tavasszal meg sajnáltam kihozni a biztonságból, utána pedig elköltöztem Pestről és nem tudtam magammal vinni. Időnként ránéztem, megjárattam a dugattyút de nem indítottam be. Ez a helyzet régóta zavart így most elhatároztam hogy felélesztem, Tavasszal pedig levizsgáztatom és magammal viszem ahol most lakom.MrDok írta: Az a lyuk a túlfolyó.......... igen nem zárt egy darabig a tűszelep, azért folyt.
Miért állt két évet?
Lehet, lesz még faragva, de most így sikerült.hell írta:Annó mintha valaki említette volna nem egészséges ha az a gumi úgy össze van nyomva. De lehet rosszul emlékszem!
Az a lyuk a túlfolyó.......... igen nem zárt egy darabig a tűszelep, azért folyt.UEVMZ írta:Sziasztok! Két és fél év állás után újra indult a 150-es MZ-m. A tank, a benzincsap és a karburátort alaposan kitakarítottam,és szinte egyből beindult. A karburátor a henger felé eső részén középen van egy kis lyuk,ott bugyogott ki hosszan a benzin,majd abbahagyta. Ez mitől lehet,mi az a lyuk? Később abbahagyta,nem folyt a benzin és a motor járása is egyenletes lett. De meglepő hogy ennyi idő állás után szinte azonnal járt szépen. Az a fúvóka volt nagyon beállva,amit az úszó zár el,lehet az ragadt be és amiatt folyt ott ki a benzin?
UEVMZ írta:Sziasztok! Két és fél év állás után újra indult a 150-es MZ-m. A tank, a benzincsap és a karburátort alaposan kitakarítottam,és szinte egyből beindult. A karburátor a henger felé eső részén középen van egy kis lyuk,ott bugyogott ki hosszan a benzin,majd abbahagyta. Ez mitől lehet,mi az a lyuk? Később abbahagyta,nem folyt a benzin és a motor járása is egyenletes lett. De meglepő hogy ennyi idő állás után szinte azonnal járt szépen. Az a fúvóka volt nagyon beállva,amit az úszó zár el,lehet az ragadt be és amiatt folyt ott ki a benzin?
Türelem rózsát terem. Biztos, hogy volt már itt is olyan aki találkozott vele!zudori írta:Egy fénykép, egy link?Dreamer írta:Megjött ma a távol keletről a karbim. Ez egy Keihin karbi utánzat. Árban kb. ott van mint egy kínai BVF, de nagyon remélem, hogy jobb mint a utángyári BVF.
Kidolgozásra elég jónak néz ki, nem találtam vészes sorját. Nem volt félrefúrt furat.
A karbi egyébként powerjetes (bár az ETZ nem nagyon igényelné).
Kár, hogy szezon végén találtam rá, így nem lesz idén tartós teszt.
Egy fénykép, egy link?Dreamer írta:Megjött ma a távol keletről a karbim. Ez egy Keihin karbi utánzat. Árban kb. ott van mint egy kínai BVF, de nagyon remélem, hogy jobb mint a utángyári BVF.
Kidolgozásra elég jónak néz ki, nem találtam vészes sorját. Nem volt félrefúrt furat.
A karbi egyébként powerjetes (bár az ETZ nem nagyon igényelné).
Kár, hogy szezon végén találtam rá, így nem lesz idén tartós teszt.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég