Na szóval tanksapka,benzincsap,levegőszűrő stb kizárva,maradt az úszószint amire többen is voksoltatok.
 
 Még van egy utam ma aztán este szétszedem a karbit.
Ez a 27-33 mm az tiszta ügy ezt értem, az úszószint beállítása érdekel konkrétan,hogy a tűszelep alatt azt a kis nyelvet kell finoman megpiszkálni,hajtani rajta egy picit ugye?
Ha egy kicsit részletesen leírjátok,mikor merre,hát megköszönöm
 
 Ja és a tűszelepnek lehet köze a problémámhoz,esetleg csere?














 
  






 . Az üzemanyagszintet úgy állítod be hogy nem csavarozod össze a karbit, helyére illeszted az alját, majd szépen teleengeded benzinnel, míg elzár az úszó. Ügyelve arra, hogy a karbi kb úgy álljon mint a motoron (kicsit előre dől).
 . Az üzemanyagszintet úgy állítod be hogy nem csavarozod össze a karbit, helyére illeszted az alját, majd szépen teleengeded benzinnel, míg elzár az úszó. Ügyelve arra, hogy a karbi kb úgy álljon mint a motoron (kicsit előre dől).



 
 


















 
  
