Az jó kis olaj,és az ára is jó!Szerintem nyugodtan vegyél!Máté írta:Valaki használ Repsol Sintetico 2t olajat? Mert most 1600 ft-ért tudnék venni, és kiváncsi lennék a tapasztalatokra.
köszi előre is
Máté


Az jó kis olaj,és az ára is jó!Szerintem nyugodtan vegyél!Máté írta:Valaki használ Repsol Sintetico 2t olajat? Mert most 1600 ft-ért tudnék venni, és kiváncsi lennék a tapasztalatokra.
köszi előre is
Máté
Igen valószinű a 2t olaj. Ha nem túl jó akkor kiválik idővel és zet okozza. Nekem mol sprint 2t-vel nem volt ilyen gondom.moyos írta:Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy a karbi tele van valami zöldes szinű dzsuvával. Ha kipucolom, teljesen OK minden - egészen addig, amíg kb egy-két hetet nem áll a gép. Ilyenkor lehet elölről kezdeni a takarítást.
A furcsa, hogy ilyenkor az ülepítő - szűrő, tankszűrő és a tűszelep is pucolandó. Utóbbi egyszerűen megáll. Hogy nyitva, vagy zárva, tökmind1 neki, de úgy marad. Már megszabadítottam a benyótól is és kapott frisset. 2T olajra gyanakodok, de ha tényleg az okozza, pls javalljatok valamilyet!
Másik, előfordulhat-e, hogy az olaj már beleült a tankba, és a benyó szépen kioldja onnan? Már azon gondolkodok, hogy adok neki olyan 50%-nyi alkeszt, hadd oldjon fel mindent, amit csak tud.
Üdv:
moyos
Bezony!Alfa írta:
Ez pont így van, 27-33 a mérvadó, de megfigyeltem h amikor épp jól van beállítva, pont a pöcök tetejéig ér a szint. Ez persze csak a felső ütközési pontot állítja, de az alsónál kb az a lényeg h kinyissa a szelepet rendesen. A szintet a felső fogja belőni. Azóta így állítom, mégis ez a biztos, nem tolómérős érték, hanem a tényleges ami ott van.
Ez pont így van, 27-33 a mérvadó, de megfigyeltem h amikor épp jól van beállítva, pont a pöcök tetejéig ér a szint. Ez persze csak a felső ütközési pontot állítja, de az alsónál kb az a lényeg h kinyissa a szelepet rendesen. A szintet a felső fogja belőni. Azóta így állítom, mégis ez a biztos, nem tolómérős érték, hanem a tényleges ami ott van.tibi84 írta:Én is úgy tudom hogy a kis borda a tengelyt biztosítja. Én is a 27-33-hoz igazodnék, csak nem tudom a kis rugós pöcköt hová tenni.z25z írta: biztos vagy benne? nekem egyszer azt meselte valaki, hogy az a resz nem szintjelzo, hanem a tengely kicsuszasat hivatott megakadalyozni, szintet szigoruan a 27-33 +/-1 hez kell allitani, nem ahoz a pocokhoz
üdv.
Én is úgy tudom hogy a kis borda a tengelyt biztosítja. Én is a 27-33-hoz igazodnék, csak nem tudom a kis rugós pöcköt hová tenni.z25z írta:biztos vagy benne? nekem egyszer azt meselte valaki, hogy az a resz nem szintjelzo, hanem a tengely kicsuszasat hivatott megakadalyozni, szintet szigoruan a 27-33 +/-1 hez kell allitani, nem ahoz a pocokhozAlfa írta:Hozzá kell tenni, hogy a szint akkor jó amikor kivéve az úszóházban pont a kis borda tetejéig ér. nem véletlen rakták oda azt
biztos vagy benne? nekem egyszer azt meselte valaki, hogy az a resz nem szintjelzo, hanem a tengely kicsuszasat hivatott megakadalyozni, szintet szigoruan a 27-33 +/-1 hez kell allitani, nem ahoz a pocokhozAlfa írta:Hozzá kell tenni, hogy a szint akkor jó amikor kivéve az úszóházban pont a kis borda tetejéig ér. nem véletlen rakták oda azt
Szia! A rugós pöcök rugózik
Szerintem magas az úszószinted.A meleg benzin jobban párolog.Próbáld ki melegen szivatóval,egy-két rugást,ha még nehezebben,vagy csak betolásra indul,akkor megtaláltad a hibát.takzol írta:Sziasztok! A motor indításával kapcsolatban azt szeretném kérdezni, hogy miért van az, hogy hidegen kitűnően -egy, két - rúgásra indul a motorom, melegen meg sokat kell rúgni, hogy beinduljon. ETZ-125-ös gépem van. Segítségeteket, véleményeteket várom.
Üdv.
Ha már egy ajánlott levélbe is belefér akkor csak nem lehet olyan rossz!Matee86 írta:érdekes...![]()
Kíváncsi lennék,mit alakított át pontosan és hogyan tesztelte.
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 13944.html
lehet felakad az úszód vagy rossz a főfúvóka, esetleg kitekeredett, sok lehetőség vanerdos95 írta:Sziasztok. Lenne egy kis problémám. Kezdő vagyok és tanácstalan. mit állitsak a karbin ha a motor azt reagálja hogy beinditom nagyon hamar lefullald 3-4 másodpercet jár és utána amikor kiveszem a gyertyát úszik a benzinben meg a kipufogóban is ll a benzin. Babetta gyujtás van rajta és sportlégszűrő. Valaki tudna segiteni hogy kezdjem el beállitani hova állitsam a csavarokat hogy be tudjam lőni rendesen járó motornál?
Szerintem ha a karbival nem boldogulsz nézz rá a gyújtásra is. Sokszor van hogy üzemanyagproblémára utaló jeleket a rossz gyújtás okozza. Nekem ts-em van azzal jártam ugy hogy 3000-es fordulatig fulladt meg nem húzott rendesen. Kicsit állitottam a gyujtáson és most tökéletesxxgabikaxx írta:Sziasztok!
Lenne egy problémám amit sehogyan sem tudok orvosolni.Szerintem a karburátorral van a bibi csak nem tudom hogy hogyan állítsam be.
Probléma a következő:Beindul az etz 125-ös,alapjárata hidegen 1500ford.Semmi baj nincs alapjáraton,de viszont ha adok neki egy pici gázfröccsöt nem akar felpörögni,inkább fulladozik.Ha játszok a gázzal úgy hogy nagyon picit adok neki akkor nagyon nagyon lassan felpörög és kb 3ezres fordulaton már kitűnően pörög és húzhatom neki.Amint elengedem a gázt és visszaesik alapjáratra ugyan az a helyzet.Húzom a gázt neki (persze nem nyélgázt) és az istenért sem akar felpörögni,inkább fuldoklik majd lefullad.
A súbertű felülről a második rovátkában van,a karbit jó alaposan kifújtam levegővel,nincs benne kosz,a melléklevegő állító csavart teljesen betekertem,majd két egész fordulatot ki (ahogy az le van írva).Gyár 24N karbi van rajta.
Nem jövök rá a hiba okára.Légy szíves segítsetek.
Válaszokat előre is köszönöm!
Esetleg a tisztítás után azt próbáld ki azt, hogy a súbertűt átrakod más állásba. Szerintem az is lehet, hiszen kis fordulaton a súber számít, és utána a főfúvóka.MrDok írta:Az adott tartományban elszegényedik a keveréked ez biztos. Az okát kell megtalálni. Mivel 1/3-ad gázállásig az alapjárati rendszer is beleszól az üzemanyag mennyiségbe, azt nézném át mégegyszer. Lehet részleges dugulás a fúvókánál, vagy máshol, esetleg a főfuvókánál.xxgabikaxx írta:Sziasztok!
Lenne egy problémám amit sehogyan sem tudok orvosolni.Szerintem a karburátorral van a bibi csak nem tudom hogy hogyan állítsam be.
Probléma a következő:Beindul az etz 125-ös,alapjárata hidegen 1500ford.Semmi baj nincs alapjáraton,de viszont ha adok neki egy pici gázfröccsöt nem akar felpörögni,inkább fulladozik.Ha játszok a gázzal úgy hogy nagyon picit adok neki akkor nagyon nagyon lassan felpörög és kb 3ezres fordulaton már kitűnően pörög és húzhatom neki.Amint elengedem a gázt és visszaesik alapjáratra ugyan az a helyzet.Húzom a gázt neki (persze nem nyélgázt) és az istenért sem akar felpörögni,inkább fuldoklik majd lefullad.
A súbertű felülről a második rovátkában van,a karbit jó alaposan kifújtam levegővel,nincs benne kosz,a melléklevegő állító csavart teljesen betekertem,majd két egész fordulatot ki (ahogy az le van írva).Gyár 24N karbi van rajta.
Nem jövök rá a hiba okára.Légy szíves segítsetek.
Válaszokat előre is köszönöm!
Nézd át még egyszer a karbit.
Az adott tartományban elszegényedik a keveréked ez biztos. Az okát kell megtalálni. Mivel 1/3-ad gázállásig az alapjárati rendszer is beleszól az üzemanyag mennyiségbe, azt nézném át mégegyszer. Lehet részleges dugulás a fúvókánál, vagy máshol, esetleg a főfuvókánál.xxgabikaxx írta:Sziasztok!
Lenne egy problémám amit sehogyan sem tudok orvosolni.Szerintem a karburátorral van a bibi csak nem tudom hogy hogyan állítsam be.
Probléma a következő:Beindul az etz 125-ös,alapjárata hidegen 1500ford.Semmi baj nincs alapjáraton,de viszont ha adok neki egy pici gázfröccsöt nem akar felpörögni,inkább fulladozik.Ha játszok a gázzal úgy hogy nagyon picit adok neki akkor nagyon nagyon lassan felpörög és kb 3ezres fordulaton már kitűnően pörög és húzhatom neki.Amint elengedem a gázt és visszaesik alapjáratra ugyan az a helyzet.Húzom a gázt neki (persze nem nyélgázt) és az istenért sem akar felpörögni,inkább fuldoklik majd lefullad.
A súbertű felülről a második rovátkában van,a karbit jó alaposan kifújtam levegővel,nincs benne kosz,a melléklevegő állító csavart teljesen betekertem,majd két egész fordulatot ki (ahogy az le van írva).Gyár 24N karbi van rajta.
Nem jövök rá a hiba okára.Légy szíves segítsetek.
Válaszokat előre is köszönöm!
Frici!Friggyes Mester írta:Ma kezdtem, de van egy olyan érzésem hogy egyik másik olaj hamar ki fog hullani...
és az ülepedés után azt is nézem össze e lehet újra keverni...mert az majdnem ugyanolyan fontos..
Igen arra a tömítésre gondoltam hogy oda a régihez veszek egy újat és a kettőnél nem fog ereszteniMittom írta:Szia!Gaszika írta:Egy olyan problémám van hogy ha 10 liter vagy annál többet teszek a tankba és ugye fékezéskor felfröcsen a sapkáig akkor kifolyik, szóval ereszt a sapka, gondolom az cserére érett de arra is gondoltam hogy bennhagyom a régit és rárakom az újat és akkor tuti nem fogja kiereszteni...
Szerintem először nézd meg a tanksapka alatt lévő tömítésed. Valószínűleg az a probléma oka, én is így jártam az ETZ-mmel.
Üdv: Mittom
Szia!Gaszika írta:Egy olyan problémám van hogy ha 10 liter vagy annál többet teszek a tankba és ugye fékezéskor felfröcsen a sapkáig akkor kifolyik, szóval ereszt a sapka, gondolom az cserére érett de arra is gondoltam hogy bennhagyom a régit és rárakom az újat és akkor tuti nem fogja kiereszteni...
Csatlakozom MZCs-hez...mik a fejlemények? Előre is köszi
És totál felszívódott... Mint a tiszta alkohol...bambi írta:Nem de ért az alkoholhozFriggyes Mester írta:Mert ő vegyész?
Lehet, hogy tényleg egy vegyészt kellene megkérdezned, mert csak nem akar összejönni ez a keverék. Az is lehet, hogy a 2t olajak valami adalék miatt nem férnek össze az etanollal. Ezt egy szakétő egyből megmondaná egy kis labormunka után, vagy fejből.
Friggyes Mester írta:Meglepő és elkeserítő az eredmény..eddig
Nem de ért az alkoholhozFriggyes Mester írta:Mert ő vegyész?
Szia!kobra írta:130
A főoldalon van letöltés\szerelés részben minden ilyen információt megtalálsz.
Majd valami jelmagyarázatot fűzzél a képhez, mert én csak fecskendőket, gyufaszálat, meg pár gyanús szinű nemtudommit látok.
Erre bezzeg van idejeFriggyes Mester írta:Ma kezdtem, de van egy olyan érzésem hogy egyik másik olaj hamar ki fog hullani...
és az ülepedés után azt is nézem össze e lehet újra keverni...mert az majdnem ugyanolyan fontos..
Milyen tű? Csak fecskendők...KILL3R etz írta:Aztán honnan a tű?![]()
![]()
Melyik olaj lett a legjobb?
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég