Igen valószinű a 2t olaj. Ha nem túl jó akkor kiválik idővel és zet okozza. Nekem mol sprint 2t-vel nem volt ilyen gondom.moyos írta:Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy a karbi tele van valami zöldes szinű dzsuvával. Ha kipucolom, teljesen OK minden - egészen addig, amíg kb egy-két hetet nem áll a gép. Ilyenkor lehet elölről kezdeni a takarítást.
A furcsa, hogy ilyenkor az ülepítő - szűrő, tankszűrő és a tűszelep is pucolandó. Utóbbi egyszerűen megáll. Hogy nyitva, vagy zárva, tökmind1 neki, de úgy marad. Már megszabadítottam a benyótól is és kapott frisset. 2T olajra gyanakodok, de ha tényleg az okozza, pls javalljatok valamilyet!
Másik, előfordulhat-e, hogy az olaj már beleült a tankba, és a benyó szépen kioldja onnan? Már azon gondolkodok, hogy adok neki olyan 50%-nyi alkeszt, hadd oldjon fel mindent, amit csak tud.
Üdv:
moyos
Üzemanyagellátás
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Üzemanyagellátás
- moyos
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 347
- Csatlakozott: 2009.02.22. 13:18
- MZ-d típusa: ES 150/1 (kisTrophy)
- Tartózkodási hely: Martonvásár
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy a karbi tele van valami zöldes szinű dzsuvával. Ha kipucolom, teljesen OK minden - egészen addig, amíg kb egy-két hetet nem áll a gép. Ilyenkor lehet elölről kezdeni a takarítást.
A furcsa, hogy ilyenkor az ülepítő - szűrő, tankszűrő és a tűszelep is pucolandó. Utóbbi egyszerűen megáll. Hogy nyitva, vagy zárva, tökmind1 neki, de úgy marad. Már megszabadítottam a benyótól is és kapott frisset. 2T olajra gyanakodok, de ha tényleg az okozza, pls javalljatok valamilyet!
Másik, előfordulhat-e, hogy az olaj már beleült a tankba, és a benyó szépen kioldja onnan? Már azon gondolkodok, hogy adok neki olyan 50%-nyi alkeszt, hadd oldjon fel mindent, amit csak tud.
Üdv:
moyos
Olyan gondom van, hogy a karbi tele van valami zöldes szinű dzsuvával. Ha kipucolom, teljesen OK minden - egészen addig, amíg kb egy-két hetet nem áll a gép. Ilyenkor lehet elölről kezdeni a takarítást.
A furcsa, hogy ilyenkor az ülepítő - szűrő, tankszűrő és a tűszelep is pucolandó. Utóbbi egyszerűen megáll. Hogy nyitva, vagy zárva, tökmind1 neki, de úgy marad. Már megszabadítottam a benyótól is és kapott frisset. 2T olajra gyanakodok, de ha tényleg az okozza, pls javalljatok valamilyet!
Másik, előfordulhat-e, hogy az olaj már beleült a tankba, és a benyó szépen kioldja onnan? Már azon gondolkodok, hogy adok neki olyan 50%-nyi alkeszt, hadd oldjon fel mindent, amit csak tud.
Üdv:
moyos
- tibi84
- Simsonos
- Hozzászólások: 62
- Csatlakozott: 2009.05.20. 22:43
- MZ-d típusa: TS250/1 1981
- Tartózkodási hely: Fehérvárcsurgó
Re: Üzemanyagellátás
Köszönöm a hozzászólásokat!
üdv.

üdv.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Bezony!Alfa írta:
Ez pont így van, 27-33 a mérvadó, de megfigyeltem h amikor épp jól van beállítva, pont a pöcök tetejéig ér a szint. Ez persze csak a felső ütközési pontot állítja, de az alsónál kb az a lényeg h kinyissa a szelepet rendesen. A szintet a felső fogja belőni. Azóta így állítom, mégis ez a biztos, nem tolómérős érték, hanem a tényleges ami ott van.


Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ez pont így van, 27-33 a mérvadó, de megfigyeltem h amikor épp jól van beállítva, pont a pöcök tetejéig ér a szint. Ez persze csak a felső ütközési pontot állítja, de az alsónál kb az a lényeg h kinyissa a szelepet rendesen. A szintet a felső fogja belőni. Azóta így állítom, mégis ez a biztos, nem tolómérős érték, hanem a tényleges ami ott van.tibi84 írta:Én is úgy tudom hogy a kis borda a tengelyt biztosítja. Én is a 27-33-hoz igazodnék, csak nem tudom a kis rugós pöcköt hová tenni.z25z írta: biztos vagy benne? nekem egyszer azt meselte valaki, hogy az a resz nem szintjelzo, hanem a tengely kicsuszasat hivatott megakadalyozni, szintet szigoruan a 27-33 +/-1 hez kell allitani, nem ahoz a pocokhoz
üdv.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
a "rugos pockon" nincs semmi allitasi lehetoseg, ha be van tolva a helyere akkor zar, nem enged benzint utanafolyni ennyi, allitsd ugy hogy fejjel lefele forditod, akkor 27 mm, normal allasban meg legyen 33 osszecsavaroz es happy....jahh es ne aggodj eleg az uszo sajat sulya a beallitashoz, ha fejjel lefele allitod zarni fog, de akar egy probat is tehetsz, huzz ra egy benzincsovet es fejjel lefele tartva fujj bele, elvileg nem fogod tudni atfujni
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
nekem is volt hasonló úszós problémám, de volt hogy a pluszba berakott robogó benzin szűrő telt meg...(Pl: Kalocsán versenyen....ha épp nem megragadt akkor elfogyott a nafta.... 

Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- tibi84
- Simsonos
- Hozzászólások: 62
- Csatlakozott: 2009.05.20. 22:43
- MZ-d típusa: TS250/1 1981
- Tartózkodási hely: Fehérvárcsurgó
Re: Üzemanyagellátás
Én is úgy tudom hogy a kis borda a tengelyt biztosítja. Én is a 27-33-hoz igazodnék, csak nem tudom a kis rugós pöcköt hová tenni.z25z írta:biztos vagy benne? nekem egyszer azt meselte valaki, hogy az a resz nem szintjelzo, hanem a tengely kicsuszasat hivatott megakadalyozni, szintet szigoruan a 27-33 +/-1 hez kell allitani, nem ahoz a pocokhozAlfa írta:Hozzá kell tenni, hogy a szint akkor jó amikor kivéve az úszóházban pont a kis borda tetejéig ér. nem véletlen rakták oda azt
üdv.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
biztos vagy benne? nekem egyszer azt meselte valaki, hogy az a resz nem szintjelzo, hanem a tengely kicsuszasat hivatott megakadalyozni, szintet szigoruan a 27-33 +/-1 hez kell allitani, nem ahoz a pocokhozAlfa írta:Hozzá kell tenni, hogy a szint akkor jó amikor kivéve az úszóházban pont a kis borda tetejéig ér. nem véletlen rakták oda azt
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Hozzá kell tenni, hogy a szint akkor jó amikor kivéve az úszóházban pont a kis borda tetejéig ér. nem véletlen rakták oda azt 

MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Szia! A rugós pöcök rugózik

Leemeled az alját, vízszintesen tartod és megnézed meddig van benzinnel.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem magas az úszószinted.A meleg benzin jobban párolog.Próbáld ki melegen szivatóval,egy-két rugást,ha még nehezebben,vagy csak betolásra indul,akkor megtaláltad a hibát.takzol írta:Sziasztok! A motor indításával kapcsolatban azt szeretném kérdezni, hogy miért van az, hogy hidegen kitűnően -egy, két - rúgásra indul a motorom, melegen meg sokat kell rúgni, hogy beinduljon. ETZ-125-ös gépem van. Segítségeteket, véleményeteket várom.
Üdv.
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok! A motor indításával kapcsolatban azt szeretném kérdezni, hogy miért van az, hogy hidegen kitűnően -egy, két - rúgásra indul a motorom, melegen meg sokat kell rúgni, hogy beinduljon. ETZ-125-ös gépem van. Segítségeteket, véleményeteket várom.
Üdv.
Üdv.
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Ha már egy ajánlott levélbe is belefér akkor csak nem lehet olyan rossz!Matee86 írta:érdekes...![]()
Kíváncsi lennék,mit alakított át pontosan és hogyan tesztelte.
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 13944.html


- Matee86
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 329
- Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
- Tartózkodási hely: Szekszárd
Re: Üzemanyagellátás
érdekes...
Kíváncsi lennék,mit alakított át pontosan és hogyan tesztelte.
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 13944.html

Kíváncsi lennék,mit alakított át pontosan és hogyan tesztelte.
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 13944.html
Mert azért az Mz a király....!:)
- POINTER
- Simsonos
- Hozzászólások: 61
- Csatlakozott: 2010.02.18. 13:25
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Szeged
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Etz 251-re keresek tankot, enyém javíthatatlan sajnos.
Bocsi, hogy itt érdeklődök, de ritka, mint a fehér holló.... :S:S
Pointer
Etz 251-re keresek tankot, enyém javíthatatlan sajnos.
Bocsi, hogy itt érdeklődök, de ritka, mint a fehér holló.... :S:S
Pointer
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Ha utángyártott az úszó, akkor lehet, hogy lyukas. Ha szétszeded, akkor rázd meg egy picit. Ha lötyög benne a benzin akkor az a probléma.
Tűszelepet cserélt? Az is lehet, hogy átereszt.
A javítás után jött elő a probléma? Vagy szépen fokozatosan? Mennyi idő alatt?
Tűszelepet cserélt? Az is lehet, hogy átereszt.
A javítás után jött elő a probléma? Vagy szépen fokozatosan? Mennyi idő alatt?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
hát az úszo meg a fővúvóka ki lett cserélve azt egy profi állitotta be tehát beállitás lehet vagy hát nemtudom :S
Re: Üzemanyagellátás
lehet felakad az úszód vagy rossz a főfúvóka, esetleg kitekeredett, sok lehetőség vanerdos95 írta:Sziasztok. Lenne egy kis problémám. Kezdő vagyok és tanácstalan. mit állitsak a karbin ha a motor azt reagálja hogy beinditom nagyon hamar lefullald 3-4 másodpercet jár és utána amikor kiveszem a gyertyát úszik a benzinben meg a kipufogóban is ll a benzin. Babetta gyujtás van rajta és sportlégszűrő. Valaki tudna segiteni hogy kezdjem el beállitani hova állitsam a csavarokat hogy be tudjam lőni rendesen járó motornál?
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Gyári szívórendszer a legtutibb, légzáróra letömítve (persze ott legyen rajta lyuk ahol kell), erről sokat tudnék mesélni
Így a legerősebb leghasználhatóbb és legkisebb fogyasztású is.

Így a legerősebb leghasználhatóbb és legkisebb fogyasztású is.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Előszőr építsd vissza gyárira a szívórendszert. Sportszűrővel sose lesz jó. 

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok. Lenne egy kis problémám. Kezdő vagyok és tanácstalan. mit állitsak a karbin ha a motor azt reagálja hogy beinditom nagyon hamar lefullald 3-4 másodpercet jár és utána amikor kiveszem a gyertyát úszik a benzinben meg a kipufogóban is ll a benzin. Babetta gyujtás van rajta és sportlégszűrő. Valaki tudna segiteni hogy kezdjem el beállitani hova állitsam a csavarokat hogy be tudjam lőni rendesen járó motornál?
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- xxgabikaxx
- Simsonos
- Hozzászólások: 109
- Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Köszi szépen a tippeket! Ha lesz egy kis időm akkor átnézem megint.
Szemem fénye
=> http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=35256

Re: Üzemanyagellátás
Szerintem ha a karbival nem boldogulsz nézz rá a gyújtásra is. Sokszor van hogy üzemanyagproblémára utaló jeleket a rossz gyújtás okozza. Nekem ts-em van azzal jártam ugy hogy 3000-es fordulatig fulladt meg nem húzott rendesen. Kicsit állitottam a gyujtáson és most tökéletesxxgabikaxx írta:Sziasztok!
Lenne egy problémám amit sehogyan sem tudok orvosolni.Szerintem a karburátorral van a bibi csak nem tudom hogy hogyan állítsam be.
Probléma a következő:Beindul az etz 125-ös,alapjárata hidegen 1500ford.Semmi baj nincs alapjáraton,de viszont ha adok neki egy pici gázfröccsöt nem akar felpörögni,inkább fulladozik.Ha játszok a gázzal úgy hogy nagyon picit adok neki akkor nagyon nagyon lassan felpörög és kb 3ezres fordulaton már kitűnően pörög és húzhatom neki.Amint elengedem a gázt és visszaesik alapjáratra ugyan az a helyzet.Húzom a gázt neki (persze nem nyélgázt) és az istenért sem akar felpörögni,inkább fuldoklik majd lefullad.
A súbertű felülről a második rovátkában van,a karbit jó alaposan kifújtam levegővel,nincs benne kosz,a melléklevegő állító csavart teljesen betekertem,majd két egész fordulatot ki (ahogy az le van írva).Gyár 24N karbi van rajta.
Nem jövök rá a hiba okára.Légy szíves segítsetek.
Válaszokat előre is köszönöm!

- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Üzemanyagellátás
Esetleg a tisztítás után azt próbáld ki azt, hogy a súbertűt átrakod más állásba. Szerintem az is lehet, hiszen kis fordulaton a súber számít, és utána a főfúvóka.MrDok írta:Az adott tartományban elszegényedik a keveréked ez biztos. Az okát kell megtalálni. Mivel 1/3-ad gázállásig az alapjárati rendszer is beleszól az üzemanyag mennyiségbe, azt nézném át mégegyszer. Lehet részleges dugulás a fúvókánál, vagy máshol, esetleg a főfuvókánál.xxgabikaxx írta:Sziasztok!
Lenne egy problémám amit sehogyan sem tudok orvosolni.Szerintem a karburátorral van a bibi csak nem tudom hogy hogyan állítsam be.
Probléma a következő:Beindul az etz 125-ös,alapjárata hidegen 1500ford.Semmi baj nincs alapjáraton,de viszont ha adok neki egy pici gázfröccsöt nem akar felpörögni,inkább fulladozik.Ha játszok a gázzal úgy hogy nagyon picit adok neki akkor nagyon nagyon lassan felpörög és kb 3ezres fordulaton már kitűnően pörög és húzhatom neki.Amint elengedem a gázt és visszaesik alapjáratra ugyan az a helyzet.Húzom a gázt neki (persze nem nyélgázt) és az istenért sem akar felpörögni,inkább fuldoklik majd lefullad.
A súbertű felülről a második rovátkában van,a karbit jó alaposan kifújtam levegővel,nincs benne kosz,a melléklevegő állító csavart teljesen betekertem,majd két egész fordulatot ki (ahogy az le van írva).Gyár 24N karbi van rajta.
Nem jövök rá a hiba okára.Légy szíves segítsetek.
Válaszokat előre is köszönöm!
Nézd át még egyszer a karbit.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Az adott tartományban elszegényedik a keveréked ez biztos. Az okát kell megtalálni. Mivel 1/3-ad gázállásig az alapjárati rendszer is beleszól az üzemanyag mennyiségbe, azt nézném át mégegyszer. Lehet részleges dugulás a fúvókánál, vagy máshol, esetleg a főfuvókánál.xxgabikaxx írta:Sziasztok!
Lenne egy problémám amit sehogyan sem tudok orvosolni.Szerintem a karburátorral van a bibi csak nem tudom hogy hogyan állítsam be.
Probléma a következő:Beindul az etz 125-ös,alapjárata hidegen 1500ford.Semmi baj nincs alapjáraton,de viszont ha adok neki egy pici gázfröccsöt nem akar felpörögni,inkább fulladozik.Ha játszok a gázzal úgy hogy nagyon picit adok neki akkor nagyon nagyon lassan felpörög és kb 3ezres fordulaton már kitűnően pörög és húzhatom neki.Amint elengedem a gázt és visszaesik alapjáratra ugyan az a helyzet.Húzom a gázt neki (persze nem nyélgázt) és az istenért sem akar felpörögni,inkább fuldoklik majd lefullad.
A súbertű felülről a második rovátkában van,a karbit jó alaposan kifújtam levegővel,nincs benne kosz,a melléklevegő állító csavart teljesen betekertem,majd két egész fordulatot ki (ahogy az le van írva).Gyár 24N karbi van rajta.
Nem jövök rá a hiba okára.Légy szíves segítsetek.
Válaszokat előre is köszönöm!
Nézd át még egyszer a karbit.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- xxgabikaxx
- Simsonos
- Hozzászólások: 109
- Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Lenne egy problémám amit sehogyan sem tudok orvosolni.Szerintem a karburátorral van a bibi csak nem tudom hogy hogyan állítsam be.
Probléma a következő:Beindul az etz 125-ös,alapjárata hidegen 1500ford.Semmi baj nincs alapjáraton,de viszont ha adok neki egy pici gázfröccsöt nem akar felpörögni,inkább fulladozik.Ha játszok a gázzal úgy hogy nagyon picit adok neki akkor nagyon nagyon lassan felpörög és kb 3ezres fordulaton már kitűnően pörög és húzhatom neki.Amint elengedem a gázt és visszaesik alapjáratra ugyan az a helyzet.Húzom a gázt neki (persze nem nyélgázt) és az istenért sem akar felpörögni,inkább fuldoklik majd lefullad.
A súbertű felülről a második rovátkában van,a karbit jó alaposan kifújtam levegővel,nincs benne kosz,a melléklevegő állító csavart teljesen betekertem,majd két egész fordulatot ki (ahogy az le van írva).Gyár 24N karbi van rajta.
Nem jövök rá a hiba okára.Légy szíves segítsetek.
Válaszokat előre is köszönöm!
Lenne egy problémám amit sehogyan sem tudok orvosolni.Szerintem a karburátorral van a bibi csak nem tudom hogy hogyan állítsam be.
Probléma a következő:Beindul az etz 125-ös,alapjárata hidegen 1500ford.Semmi baj nincs alapjáraton,de viszont ha adok neki egy pici gázfröccsöt nem akar felpörögni,inkább fulladozik.Ha játszok a gázzal úgy hogy nagyon picit adok neki akkor nagyon nagyon lassan felpörög és kb 3ezres fordulaton már kitűnően pörög és húzhatom neki.Amint elengedem a gázt és visszaesik alapjáratra ugyan az a helyzet.Húzom a gázt neki (persze nem nyélgázt) és az istenért sem akar felpörögni,inkább fuldoklik majd lefullad.
A súbertű felülről a második rovátkában van,a karbit jó alaposan kifújtam levegővel,nincs benne kosz,a melléklevegő állító csavart teljesen betekertem,majd két egész fordulatot ki (ahogy az le van írva).Gyár 24N karbi van rajta.
Nem jövök rá a hiba okára.Légy szíves segítsetek.
Válaszokat előre is köszönöm!
Szemem fénye
=> http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=35256

- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Frici!Friggyes Mester írta:Ma kezdtem, de van egy olyan érzésem hogy egyik másik olaj hamar ki fog hullani...
és az ülepedés után azt is nézem össze e lehet újra keverni...mert az majdnem ugyanolyan fontos..
Szólj hogy hogyan állsz, mert lehet én is áttérek a munkábajárós motorral etanolra.

Árban jobban jössz ki?
Bejött fúvókaméretek (hengered?)?
100% etanol?
Nameg hogy milyen olaj lett a nyertes?

- Gaszika
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2010.09.28. 18:58
- MZ-d típusa: Mz ETZ 125
- Tartózkodási hely: Kaposvár
Re: Üzemanyagellátás
Igen arra a tömítésre gondoltam hogy oda a régihez veszek egy újat és a kettőnél nem fog ereszteniMittom írta:Szia!Gaszika írta:Egy olyan problémám van hogy ha 10 liter vagy annál többet teszek a tankba és ugye fékezéskor felfröcsen a sapkáig akkor kifolyik, szóval ereszt a sapka, gondolom az cserére érett de arra is gondoltam hogy bennhagyom a régit és rárakom az újat és akkor tuti nem fogja kiereszteni...
Szerintem először nézd meg a tanksapka alatt lévő tömítésed. Valószínűleg az a probléma oka, én is így jártam az ETZ-mmel.
Üdv: Mittom
Re: Üzemanyagellátás
Szia!Gaszika írta:Egy olyan problémám van hogy ha 10 liter vagy annál többet teszek a tankba és ugye fékezéskor felfröcsen a sapkáig akkor kifolyik, szóval ereszt a sapka, gondolom az cserére érett de arra is gondoltam hogy bennhagyom a régit és rárakom az újat és akkor tuti nem fogja kiereszteni...
Szerintem először nézd meg a tanksapka alatt lévő tömítésed. Valószínűleg az a probléma oka, én is így jártam az ETZ-mmel.

Üdv: Mittom
- Gaszika
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2010.09.28. 18:58
- MZ-d típusa: Mz ETZ 125
- Tartózkodási hely: Kaposvár
Re: Üzemanyagellátás
Egy olyan problémám van hogy ha 10 liter vagy annál többet teszek a tankba és ugye fékezéskor felfröcsen a sapkáig akkor kifolyik, szóval ereszt a sapka, gondolom az cserére érett de arra is gondoltam hogy bennhagyom a régit és rárakom az újat és akkor tuti nem fogja kiereszteni...
- petrvs
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 160
- Csatlakozott: 2010.12.06. 23:29
- MZ-d típusa: DL 650 V-Strom
- Tartózkodási hely: Monor
Re: Üzemanyagellátás
Csatlakozom MZCs-hez...mik a fejlemények? Előre is köszi

Motorradwerke Zschopau Einzylinder Telegabel Zentralkastenrahmen 251 - ez Motor!
- Cickány
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 360
- Csatlakozott: 2009.03.31. 15:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 de Luxe
- Tartózkodási hely: UK, Skócia
Re: Üzemanyagellátás
És totál felszívódott... Mint a tiszta alkohol...bambi írta:Nem de ért az alkoholhozFriggyes Mester írta:Mert ő vegyész?
Kicsi Brümi megy, mint vaddisznó.
- tjacint
- defektes
- Hozzászólások: 892
- Csatlakozott: 2009.03.22. 23:34
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Lehet, hogy tényleg egy vegyészt kellene megkérdezned, mert csak nem akar összejönni ez a keverék. Az is lehet, hogy a 2t olajak valami adalék miatt nem férnek össze az etanollal. Ezt egy szakétő egyből megmondaná egy kis labormunka után, vagy fejből.
Mol Csaba lehet, hogy tudna segíteni.
Egy Henger mind fölött, egy Henger kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen.
Re: Üzemanyagellátás
Friggyes Mester írta:Meglepő és elkeserítő az eredmény..eddig


- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Meglepő és elkeserítő az eredmény..eddig
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Re: Üzemanyagellátás
Nem de ért az alkoholhozFriggyes Mester írta:Mert ő vegyész?

- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Mert ő vegyész?
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- bluerider
- A szállító (Blue Szlí)
- Hozzászólások: 1684
- Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Üzemanyagellátás
Ha lenne még Ghost segíthetne a vizsgálatban! 

A lepényhal megy elöl, a remény hal meg utoljára!
Re: Üzemanyagellátás
Szia!kobra írta:130
A főoldalon van letöltés\szerelés részben minden ilyen információt megtalálsz.
Köszi a segítséget!
Mittom
- MZCs
- bajnok
- Hozzászólások: 811
- Csatlakozott: 2009.10.04. 11:04
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Budapest - Füzesgyarmat
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Majd valami jelmagyarázatot fűzzél a képhez, mert én csak fecskendőket, gyufaszálat, meg pár gyanús szinű nemtudommit látok.

Re: Üzemanyagellátás
Erre bezzeg van idejeFriggyes Mester írta:Ma kezdtem, de van egy olyan érzésem hogy egyik másik olaj hamar ki fog hullani...
és az ülepedés után azt is nézem össze e lehet újra keverni...mert az majdnem ugyanolyan fontos..


- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ma kezdtem, de van egy olyan érzésem hogy egyik másik olaj hamar ki fog hullani...
és az ülepedés után azt is nézem össze e lehet újra keverni...mert az majdnem ugyanolyan fontos..
és az ülepedés után azt is nézem össze e lehet újra keverni...mert az majdnem ugyanolyan fontos..
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
Milyen tű? Csak fecskendők...KILL3R etz írta:Aztán honnan a tű?![]()
![]()
Melyik olaj lett a legjobb?
És egy ilyen teszt nem 2 nap...
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Aztán honnan a tű?
Melyik olaj lett a legjobb?


Melyik olaj lett a legjobb?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- kobra
- Alapító tag
- Hozzászólások: 955
- Csatlakozott: 2007.11.27. 19:47
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Reading (UK), Dunakeszi (HUN)
Re: Üzemanyagellátás
130
A főoldalon van letöltés\szerelés részben minden ilyen információt megtalálsz.
A főoldalon van letöltés\szerelés részben minden ilyen információt megtalálsz.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég