Alfa írta:
Ez pont így van, 27-33 a mérvadó, de megfigyeltem h amikor épp jól van beállítva, pont a pöcök tetejéig ér a szint. Ez persze csak a felső ütközési pontot állítja, de az alsónál kb az a lényeg h kinyissa a szelepet rendesen. A szintet a felső fogja belőni. Azóta így állítom, mégis ez a biztos, nem tolómérős érték, hanem a tényleges ami ott van.
Bezony!
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm Idom és szerszámok
z25z írta:
biztos vagy benne? nekem egyszer azt meselte valaki, hogy az a resz nem szintjelzo, hanem a tengely kicsuszasat hivatott megakadalyozni, szintet szigoruan a 27-33 +/-1 hez kell allitani, nem ahoz a pocokhoz
Én is úgy tudom hogy a kis borda a tengelyt biztosítja. Én is a 27-33-hoz igazodnék, csak nem tudom a kis rugós pöcköt hová tenni.
üdv.
Ez pont így van, 27-33 a mérvadó, de megfigyeltem h amikor épp jól van beállítva, pont a pöcök tetejéig ér a szint. Ez persze csak a felső ütközési pontot állítja, de az alsónál kb az a lényeg h kinyissa a szelepet rendesen. A szintet a felső fogja belőni. Azóta így állítom, mégis ez a biztos, nem tolómérős érték, hanem a tényleges ami ott van.
a "rugos pockon" nincs semmi allitasi lehetoseg, ha be van tolva a helyere akkor zar, nem enged benzint utanafolyni ennyi, allitsd ugy hogy fejjel lefele forditod, akkor 27 mm, normal allasban meg legyen 33 osszecsavaroz es happy....jahh es ne aggodj eleg az uszo sajat sulya a beallitashoz, ha fejjel lefele allitod zarni fog, de akar egy probat is tehetsz, huzz ra egy benzincsovet es fejjel lefele tartva fujj bele, elvileg nem fogod tudni atfujni
nekem is volt hasonló úszós problémám, de volt hogy a pluszba berakott robogó benzin szűrő telt meg...(Pl: Kalocsán versenyen....ha épp nem megragadt akkor elfogyott a nafta....
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Alfa írta:Hozzá kell tenni, hogy a szint akkor jó amikor kivéve az úszóházban pont a kis borda tetejéig ér. nem véletlen rakták oda azt
biztos vagy benne? nekem egyszer azt meselte valaki, hogy az a resz nem szintjelzo, hanem a tengely kicsuszasat hivatott megakadalyozni, szintet szigoruan a 27-33 +/-1 hez kell allitani, nem ahoz a pocokhoz
Én is úgy tudom hogy a kis borda a tengelyt biztosítja. Én is a 27-33-hoz igazodnék, csak nem tudom a kis rugós pöcköt hová tenni.
Alfa írta:Hozzá kell tenni, hogy a szint akkor jó amikor kivéve az úszóházban pont a kis borda tetejéig ér. nem véletlen rakták oda azt
biztos vagy benne? nekem egyszer azt meselte valaki, hogy az a resz nem szintjelzo, hanem a tengely kicsuszasat hivatott megakadalyozni, szintet szigoruan a 27-33 +/-1 hez kell allitani, nem ahoz a pocokhoz
tibi84 írta:Sziasztok!
A karburátor üzemanyagszintjének beállításakor a tűszelep rugós pöckének benyomva kell lenni? Vagy csak amennyire az úszó a súlyától fogva lenyomja?
köszi!
üdv.
Szia! A rugós pöcök rugózik . Az üzemanyagszintet úgy állítod be hogy nem csavarozod össze a karbit, helyére illeszted az alját, majd szépen teleengeded benzinnel, míg elzár az úszó. Ügyelve arra, hogy a karbi kb úgy álljon mint a motoron (kicsit előre dől).
Leemeled az alját, vízszintesen tartod és megnézed meddig van benzinnel.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm Idom és szerszámok
Sziasztok!
A karburátor üzemanyagszintjének beállításakor a tűszelep rugós pöckének benyomva kell lenni? Vagy csak amennyire az úszó a súlyától fogva lenyomja?
na sziasztok nekem ez a problémám én igy találtam meg a vázat hogy ki volt ez igy flexelve hogyan tudnám megoldani hogy visszatudjam rakni az eredeti légszűrőházat??
takzol írta:Sziasztok! A motor indításával kapcsolatban azt szeretném kérdezni, hogy miért van az, hogy hidegen kitűnően -egy, két - rúgásra indul a motorom, melegen meg sokat kell rúgni, hogy beinduljon. ETZ-125-ös gépem van. Segítségeteket, véleményeteket várom.
Üdv.
Szerintem magas az úszószinted.A meleg benzin jobban párolog.Próbáld ki melegen szivatóval,egy-két rugást,ha még nehezebben,vagy csak betolásra indul,akkor megtaláltad a hibát.
Sziasztok! A motor indításával kapcsolatban azt szeretném kérdezni, hogy miért van az, hogy hidegen kitűnően -egy, két - rúgásra indul a motorom, melegen meg sokat kell rúgni, hogy beinduljon. ETZ-125-ös gépem van. Segítségeteket, véleményeteket várom.
Üdv.
erdos95 írta:Sziasztok. Lenne egy kis problémám. Kezdő vagyok és tanácstalan. mit állitsak a karbin ha a motor azt reagálja hogy beinditom nagyon hamar lefullald 3-4 másodpercet jár és utána amikor kiveszem a gyertyát úszik a benzinben meg a kipufogóban is ll a benzin. Babetta gyujtás van rajta és sportlégszűrő. Valaki tudna segiteni hogy kezdjem el beállitani hova állitsam a csavarokat hogy be tudjam lőni rendesen járó motornál?
lehet felakad az úszód vagy rossz a főfúvóka, esetleg kitekeredett, sok lehetőség van
Sziasztok. Lenne egy kis problémám. Kezdő vagyok és tanácstalan. mit állitsak a karbin ha a motor azt reagálja hogy beinditom nagyon hamar lefullald 3-4 másodpercet jár és utána amikor kiveszem a gyertyát úszik a benzinben meg a kipufogóban is ll a benzin. Babetta gyujtás van rajta és sportlégszűrő. Valaki tudna segiteni hogy kezdjem el beállitani hova állitsam a csavarokat hogy be tudjam lőni rendesen járó motornál?
Lenne egy problémám amit sehogyan sem tudok orvosolni.Szerintem a karburátorral van a bibi csak nem tudom hogy hogyan állítsam be.
Probléma a következő:Beindul az etz 125-ös,alapjárata hidegen 1500ford.Semmi baj nincs alapjáraton,de viszont ha adok neki egy pici gázfröccsöt nem akar felpörögni,inkább fulladozik.Ha játszok a gázzal úgy hogy nagyon picit adok neki akkor nagyon nagyon lassan felpörög és kb 3ezres fordulaton már kitűnően pörög és húzhatom neki.Amint elengedem a gázt és visszaesik alapjáratra ugyan az a helyzet.Húzom a gázt neki (persze nem nyélgázt) és az istenért sem akar felpörögni,inkább fuldoklik majd lefullad.
A súbertű felülről a második rovátkában van,a karbit jó alaposan kifújtam levegővel,nincs benne kosz,a melléklevegő állító csavart teljesen betekertem,majd két egész fordulatot ki (ahogy az le van írva).Gyár 24N karbi van rajta.
Nem jövök rá a hiba okára.Légy szíves segítsetek.
Válaszokat előre is köszönöm!
Szerintem ha a karbival nem boldogulsz nézz rá a gyújtásra is. Sokszor van hogy üzemanyagproblémára utaló jeleket a rossz gyújtás okozza. Nekem ts-em van azzal jártam ugy hogy 3000-es fordulatig fulladt meg nem húzott rendesen. Kicsit állitottam a gyujtáson és most tökéletes
Lenne egy problémám amit sehogyan sem tudok orvosolni.Szerintem a karburátorral van a bibi csak nem tudom hogy hogyan állítsam be.
Probléma a következő:Beindul az etz 125-ös,alapjárata hidegen 1500ford.Semmi baj nincs alapjáraton,de viszont ha adok neki egy pici gázfröccsöt nem akar felpörögni,inkább fulladozik.Ha játszok a gázzal úgy hogy nagyon picit adok neki akkor nagyon nagyon lassan felpörög és kb 3ezres fordulaton már kitűnően pörög és húzhatom neki.Amint elengedem a gázt és visszaesik alapjáratra ugyan az a helyzet.Húzom a gázt neki (persze nem nyélgázt) és az istenért sem akar felpörögni,inkább fuldoklik majd lefullad.
A súbertű felülről a második rovátkában van,a karbit jó alaposan kifújtam levegővel,nincs benne kosz,a melléklevegő állító csavart teljesen betekertem,majd két egész fordulatot ki (ahogy az le van írva).Gyár 24N karbi van rajta.
Nem jövök rá a hiba okára.Légy szíves segítsetek.
Válaszokat előre is köszönöm!
Az adott tartományban elszegényedik a keveréked ez biztos. Az okát kell megtalálni. Mivel 1/3-ad gázállásig az alapjárati rendszer is beleszól az üzemanyag mennyiségbe, azt nézném át mégegyszer. Lehet részleges dugulás a fúvókánál, vagy máshol, esetleg a főfuvókánál.
Nézd át még egyszer a karbit.
Esetleg a tisztítás után azt próbáld ki azt, hogy a súbertűt átrakod más állásba. Szerintem az is lehet, hiszen kis fordulaton a súber számít, és utána a főfúvóka.
Lenne egy problémám amit sehogyan sem tudok orvosolni.Szerintem a karburátorral van a bibi csak nem tudom hogy hogyan állítsam be.
Probléma a következő:Beindul az etz 125-ös,alapjárata hidegen 1500ford.Semmi baj nincs alapjáraton,de viszont ha adok neki egy pici gázfröccsöt nem akar felpörögni,inkább fulladozik.Ha játszok a gázzal úgy hogy nagyon picit adok neki akkor nagyon nagyon lassan felpörög és kb 3ezres fordulaton már kitűnően pörög és húzhatom neki.Amint elengedem a gázt és visszaesik alapjáratra ugyan az a helyzet.Húzom a gázt neki (persze nem nyélgázt) és az istenért sem akar felpörögni,inkább fuldoklik majd lefullad.
A súbertű felülről a második rovátkában van,a karbit jó alaposan kifújtam levegővel,nincs benne kosz,a melléklevegő állító csavart teljesen betekertem,majd két egész fordulatot ki (ahogy az le van írva).Gyár 24N karbi van rajta.
Nem jövök rá a hiba okára.Légy szíves segítsetek.
Válaszokat előre is köszönöm!
Az adott tartományban elszegényedik a keveréked ez biztos. Az okát kell megtalálni. Mivel 1/3-ad gázállásig az alapjárati rendszer is beleszól az üzemanyag mennyiségbe, azt nézném át mégegyszer. Lehet részleges dugulás a fúvókánál, vagy máshol, esetleg a főfuvókánál.
Nézd át még egyszer a karbit.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm Idom és szerszámok
Lenne egy problémám amit sehogyan sem tudok orvosolni.Szerintem a karburátorral van a bibi csak nem tudom hogy hogyan állítsam be.
Probléma a következő:Beindul az etz 125-ös,alapjárata hidegen 1500ford.Semmi baj nincs alapjáraton,de viszont ha adok neki egy pici gázfröccsöt nem akar felpörögni,inkább fulladozik.Ha játszok a gázzal úgy hogy nagyon picit adok neki akkor nagyon nagyon lassan felpörög és kb 3ezres fordulaton már kitűnően pörög és húzhatom neki.Amint elengedem a gázt és visszaesik alapjáratra ugyan az a helyzet.Húzom a gázt neki (persze nem nyélgázt) és az istenért sem akar felpörögni,inkább fuldoklik majd lefullad.
A súbertű felülről a második rovátkában van,a karbit jó alaposan kifújtam levegővel,nincs benne kosz,a melléklevegő állító csavart teljesen betekertem,majd két egész fordulatot ki (ahogy az le van írva).Gyár 24N karbi van rajta.
Nem jövök rá a hiba okára.Légy szíves segítsetek.
Friggyes Mester írta:Ma kezdtem, de van egy olyan érzésem hogy egyik másik olaj hamar ki fog hullani...
és az ülepedés után azt is nézem össze e lehet újra keverni...mert az majdnem ugyanolyan fontos..
Frici!
Szólj hogy hogyan állsz, mert lehet én is áttérek a munkábajárós motorral etanolra. De előtte lenne kérdésem:
Árban jobban jössz ki?
Bejött fúvókaméretek (hengered?)?
100% etanol?
Nameg hogy milyen olaj lett a nyertes?
Gaszika írta:Egy olyan problémám van hogy ha 10 liter vagy annál többet teszek a tankba és ugye fékezéskor felfröcsen a sapkáig akkor kifolyik, szóval ereszt a sapka, gondolom az cserére érett de arra is gondoltam hogy bennhagyom a régit és rárakom az újat és akkor tuti nem fogja kiereszteni...
Szia!
Szerintem először nézd meg a tanksapka alatt lévő tömítésed. Valószínűleg az a probléma oka, én is így jártam az ETZ-mmel.
Üdv: Mittom
Igen arra a tömítésre gondoltam hogy oda a régihez veszek egy újat és a kettőnél nem fog ereszteni
Gaszika írta:Egy olyan problémám van hogy ha 10 liter vagy annál többet teszek a tankba és ugye fékezéskor felfröcsen a sapkáig akkor kifolyik, szóval ereszt a sapka, gondolom az cserére érett de arra is gondoltam hogy bennhagyom a régit és rárakom az újat és akkor tuti nem fogja kiereszteni...
Szia!
Szerintem először nézd meg a tanksapka alatt lévő tömítésed. Valószínűleg az a probléma oka, én is így jártam az ETZ-mmel.
Egy olyan problémám van hogy ha 10 liter vagy annál többet teszek a tankba és ugye fékezéskor felfröcsen a sapkáig akkor kifolyik, szóval ereszt a sapka, gondolom az cserére érett de arra is gondoltam hogy bennhagyom a régit és rárakom az újat és akkor tuti nem fogja kiereszteni...
Friggyes Mester írta:Etanol 2t olaj ülepedés teszt
Akkor is etanol!!
Avagy, a piás visszatér...
Lehet, hogy tényleg egy vegyészt kellene megkérdezned, mert csak nem akar összejönni ez a keverék. Az is lehet, hogy a 2t olajak valami adalék miatt nem férnek össze az etanollal. Ezt egy szakétő egyből megmondaná egy kis labormunka után, vagy fejből.
Mol Csaba lehet, hogy tudna segíteni.
Egy Henger mind fölött, egy Henger kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen.
Friggyes Mester írta:Ma kezdtem, de van egy olyan érzésem hogy egyik másik olaj hamar ki fog hullani...
és az ülepedés után azt is nézem össze e lehet újra keverni...mert az majdnem ugyanolyan fontos..
Ma kezdtem, de van egy olyan érzésem hogy egyik másik olaj hamar ki fog hullani...
és az ülepedés után azt is nézem össze e lehet újra keverni...mert az majdnem ugyanolyan fontos..
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."