
Itt Csepelen nincs túl sok belőlük

Fortschritt... Van egy a szomszédban? Vagy esetleg Nálatok?Gexxx írta:mit honnan tudtam?
mit honnan tudtam?kiszsebi írta:
Régen sok Fortschritt arató-cséplő gépet javítottam, vezettem. Sajnos csak az 512-es modellt (itthon kék-fehérek voltak), ebben 4 hengeres IFA motor volt. És igen, annak is kompatibilis a kupakja...
De Gexxx! Te ezt honnan tudtad![]()
![]()
Régen sok Fortschritt arató-cséplő gépet javítottam, vezettem. Sajnos csak az 512-es modellt (itthon kék-fehérek voltak), ebben 4 hengeres IFA motor volt. És igen, annak is kompatibilis a kupakja...Gexxx írta:hogy Ti mindent tudtok... hihetetlen... asszem már csak a Fortschritt maradt, de ez már nagyon off, figyelmeztetem is magam
IFA-Robur-Trabant.Gexxx írta:a multicar-t kihagytad
Tényleg a multicar...arra nem emlékszem.Gexxx írta:a multicar-t kihagytad
Troster, ez az én emlékeimben is így él!Troster írta:Én úgy emlékszem a trabi, Mz, Ifa, Robur ugyanaz.
Wartburg, Barkas Simson ugyanaz. a simsonra a kulcsos tanksapkát a wartburgról pecáztuk le.Ez tuti.
Nekem nagyon úgy rémlik a trabié jó az Mz-re, trabira jött ki csupasz tanksapka,és az jó az Mz-re![]()
Na holnap megnézem a műhelyben.
Hi!Gexxx írta:hello,
az mz tanksapkának mekkora az átmérője? szerintetek az összes ifa konszernes gépnek ugyanakkora? (ifa, trabi, mz, stb.)
Az az igazi, mikor elindul, mész vele egy próbakört, és a falu másik felén áll meg, szerszámok, telefon, minden otthon a garázs előtt a földön .....Hujber írta:
Mintha csak rólam beszélnél... Hú de ideges voltam
MrDok írta: Ez nem X akta, hanem minőség kérem! És mondhatni általános eset. Régi gyertyával semmi baja, kicseréli az egyszeri MZ-s, mert törődik a motorjával, azzal meg esetleg be sem indul........
Ez nem X akta, hanem minőség kérem! És mondhatni általános eset. Régi gyertyával semmi baja, kicseréli az egyszeri MZ-s, mert törődik a motorjával, azzal meg esetleg be sem indul........r3quest írta: "de a vadiúj gyertya 100 km után feladta.... ez ez x akták következő epizódja"
Tudtommal minél kevésbé lóg bele a súbert annál többet kap benzinben a motor.xxgabikaxx írta:Sziasztok!
...
Azért írom ezt le mert szerintem ez így nem a legjobb beállítás, ugyanis tudtommal ha a súbertű legalul van akkor kapja a legtöbb üzemanyagot.
..
Köszi a segítséget ! a karbit kipucolom szerintem újra. 3 hónapja volt kitakarítva és ráadásul bemnzinszűrő is van rajta. ezért sem értem miért csinálja. de a vadiúj gyertya 100 km után feladta.... ez ez x akták következő epizódjaKILL3R etz írta:r3quest!
Ha csatos a karbid (az úszóházat nem csavarok, hanem egy fém heveder tatja), akkor ne is akarj azon állítani. Azt a gyárban műszerrel állították be. Sajnos elég ritka amibe még nem barmoltak bele...![]()
Amúgy szerintem is naftaelfogyás... Ha úgy áll le mintha elzárva hagytad volna a csapot akkor biztos.
De lehet valami kontakt gond is. De kicsi rá az esély, hogy ilyen időközönként játsza el...
Esetleg trafó...
Elsőnek pucold ki a tankot,szűrőt,csapot,tűszelepet.
Biker írta:Olyan, mintha lassan csorogna csak le elég az úszóházba. Azt elhasználod, akkor leáll, megint telecsorog, megindul. Vedd le a benzincsövet a karbiról, tedd egy edénybe a végét és nyisd meg a csapot, meglátod mennyire folyik. Vagy a tűszelepnél is lehet gond, piszok mondjuk...
Dargo írta:Üdv
Érdeklődnék, hogy van e valakinek tapasztalata kétütemű jármű, etanollal való üzemeltetésében. Olvastam néhány írást amik szerint megvalósítható a dolog. Szóval, tapasztalat, vélemény???
Széles utat...
Dargo írta:Üdv
Érdeklődnék, hogy van e valakinek tapasztalata kétütemű jármű, etanollal való üzemeltetésében. Olvastam néhány írást amik szerint megvalósítható a dolog. Szóval, tapasztalat, vélemény???
Széles utat...
Fúvókák megfelelő méretűek?nexudes írta:Sziasztok!
Felújítottam egy régi ts125-ös (78-as) mentem vele 200km majd kilyukadt az úszó (cseréltük), elsőre gyújtásra gyanakodtunk, azóta nem tudom beállítani rendesen, max oda jutok el, hogy elindul szépen jár alapjáraton, majd 2-3 perc múlva leáll és többet be se lehet rúgni. (Lassan nekem kéne jól berúgnom)
Úszószint, ahogy amit itt találtam könyvekben leírásokban aszerint beállítva.
Gyújtás, hát mondjuk azt hogy felső holtpont elött 1-3 mm szívószál és próbalámpával beállítva.
Ha kiveszem a gyertyát és megnézem a szikrát, szerintem tökéletes.
1:50-es keverék AROL 2T, igen írtátok, hogy ne ezt, de ezt lehetett kapni
Gyertyakép olajos, ezért arra gondoltam, hogy sokat kap, de tűt bárhová teszem, semmi változás.
A karbi fém tisztára takarítva, fúvókák is rendben.
Minden ötletet szívesen veszek, vagy ha esetleg valaki szeretne pizzázni és közben segítene annak is örülnék.
Előre is köszönöm a segítséget!
Nekem okénak tűnik a dolog, ahogy eddig összeraktad, esetleg a gyertya hőértékét tudnám meggyanúsítani.nexudes írta:Sziasztok!
Felújítottam egy régi ts125-ös (78-as) mentem vele 200km majd kilyukadt az úszó (cseréltük), elsőre gyújtásra gyanakodtunk, azóta nem tudom beállítani rendesen, max oda jutok el, hogy elindul szépen jár alapjáraton, majd 2-3 perc múlva leáll és többet be se lehet rúgni. (Lassan nekem kéne jól berúgnom)
Úszószint, ahogy amit itt találtam könyvekben leírásokban aszerint beállítva.
Gyújtás, hát mondjuk azt hogy felső holtpont elött 1-3 mm szívószál és próbalámpával beállítva.
Ha kiveszem a gyertyát és megnézem a szikrát, szerintem tökéletes.
1:50-es keverék AROL 2T, igen írtátok, hogy ne ezt, de ezt lehetett kapni
Gyertyakép olajos, ezért arra gondoltam, hogy sokat kap, de tűt bárhová teszem, semmi változás.
A karbi fém tisztára takarítva, fúvókák is rendben.
Minden ötletet szívesen veszek, vagy ha esetleg valaki szeretne pizzázni és közben segítene annak is örülnék.
Előre is köszönöm a segítséget!
Hoppá, tán keverem Papa volt danuviájával?ambrusviktor írta: Csak megjegyzem, hogy a könyv szerint a 3. állás a gyári, de szerintem 25 év távlatából ez már nem számít, úgy állítsátok, ahogy a legjobb a gyertyakép.
Csak megjegyzem, hogy a könyv szerint a 3. állás a gyári, de szerintem 25 év távlatából ez már nem számít, úgy állítsátok, ahogy a legjobb a gyertyakép.Hujber írta:
Pontosan, nekem legfelül volt (nem tudtam róla) majd a gyári (2.) állásba téve megszűnt a kopogásom, így hozzáigazítva a gyújtásom olyan bomba gép lett az ezelőtti állapotához képest, hogy csak na
Pontosan, nekem legfelül volt (nem tudtam róla) majd a gyári (2.) állásba téve megszűnt a kopogásom, így hozzáigazítva a gyújtásom olyan bomba gép lett az ezelőtti állapotához képest, hogy csak naPontosan, nekem legfelül volt (nem tudtam róla) majd a gyári (2.) állásba téve megszűnt a kopogásom, így hozzáigazítva a gyújtásom olyan bomba gép lett az ezelőtti állapotához képest, hogy csak na
Pontosan, nekem legfelül volt (nem tudtam róla) majd a gyári (2.) állásba téve megszűnt a kopogásom, így hozzáigazítva a gyújtásom olyan bomba gép lett az ezelőtti állapotához képest, hogy csak napempelli írta:Srácok ha a tű leg felül van akkor kap a legkevesebbet ugye?
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég