Régi, döglött akksi első körben. Ha az újat sem tölti, akkor jó eséllyel feszültségszabályzó, de még érdemes ránézni a generátor csatlakozóira is ("szeret" elengedni a forrasztás) ill. a szénkefékre, csúszópályára.Kovács Tomii írta:Sziasztok! Etz 251sem menet közben ráadom a világítást es a motor leáll; ha pedig helyzetjelzovel megyek a motor erőtlen es csak gyujtason tudom rendesen hasznlni. Tipp ki mire gondol hibára?
Kevésbé valószínű az egyenirányító, az inkább akkor megy tönkre ha fordítva kötöd be az akksit (de akkor a motor sem megy sehova), amúgy nem szokott baja lenni.





 Alig bírom követni amit írtok
 Alig bírom követni amit írtok  Nem csak a régi fajta szabályzóval lehet
 Nem csak a régi fajta szabályzóval lehet
 
  

 
 

 Ne egyből a 16osokat verdesse ki.
 Ne egyből a 16osokat verdesse ki.



](./images/smilies/eusa_wall.gif) 
 


 mert a gyári tábla elosztóként is működik, viszont eddig még nem láttam olyan késes táblát ahol nem csak egy-egy saru lenne a biztosítékok végein.
 mert a gyári tábla elosztóként is működik, viszont eddig még nem láttam olyan késes táblát ahol nem csak egy-egy saru lenne a biztosítékok végein.