

- dehogy kuka, UAZ csapásmérőbe és egyéb ócskavasakba ez való.pempelli írta:akkor kuka
akkor kukahell írta:Olyan valami én ahol láttam 175 - 225 volt irva szóval ja olyan valami az...
Kerestem de nem találtam,hőértéke mennyi lehet?200 ?gabsic írta:Google a barátod!
"flash point fp12 spark plug"-ra az első találat ez a táblázat:
http://www.flashpoint-direct.co.uk/scrc.htm
Egyébként nekünk is van ilyen márkájú gyertyánk, még szoc időből maradt gyertyák közt, tehát vagy kispókhoz, vagy Robi52-es kapához lett véve
Google a barátod!
Pedig valami Angol gyertya az van a dobozán.Lóri írta:Pempelli!
Ilyen gyertyát legutoljára UAZ csapásmérőben láttam a honvédségnél, nem is olyan régen.(Ott dolgozom). Hőértékét tekintve fogalmam sincs milyenek, bár lehet az Mz-be nem tenném bele... Bár ki tudja...
Ellenállás tekercsen kívül más galibát nem okozhat. Nekem az a tippem, hogy alapból hosszú az egyik vezeték, és a dekni feltételekor ezt a "kunkort" megnyomja és a csatlakozásnál megszűnik az érintkezés. Esetleg nem a nagy Es röpsúlyos gyujtása van fenn? (bár az elég esélytelen)Guliverkli írta:Sziasztok! Nemrég vettem eg Mz TS 125/2-t. Az a problémám vele, hogy ha fölteszem a gyújtás oldali deklit, akkor nem indul. Ha leveszem, hibátlanul indul hidegen-melegen 1. Rúgásra. Gondolom azért csinálja ezt,mert áthúz a szikra a deklire,csak nem értem, hogy miért. Megszakítóhézag, gyertyahézag,előgyújtás rendben van. Meg még annyi kérdésem van, hogy amikor ezt vizsgáltam,olyan ügyes voltam,hogy hozzáérintettem a deklit az ellenállás tekwrshez,ami persze le is égett ettől. Ez károsíthatott valami mást a tekercsen kívül? A biztosítékok nem égtek ki.
Eredetileg ez az elektronika Hall jeladós, de a jelvezetékére rákötötték szimplán a megszakítót, az azért nem jó, mert ezt az elektronikát jóval kisebb árammal kell kapcsolni mint simán a gyújtótrafót megszakítós esetében, így ha a megszakító nem érintkezik rendesen, nem is lesz megfelelő szikra!Hejja_Petya írta:Sziasztok!
Új tag vagyok, egy hete van Mz-m.
Ma nem indult a gép, kerestem a hibát.
Ha jól tudom, a tranzisztoros gyújtással rendelkezik a gépem.
http://www.hobbielektronika.hu/forum/fi ... 110ae8.jpg
Így néz ki. Ha ennek a dobozában állt valami folyadék, az kinyírhatja az elektronikát?
Ha igen, hol tudok ilyet beszerezni? Tokodi lakos vagyok, Esztergom közelében élek. Ki az aki errefelé lakik és kérhetek tőle személyesen is segítséget?
Ha a gyújtás rá van adva és véletlen testeltem a testemmel a gyertyát, megrázott. Ez normális?
Ha a megszakítót nyitom-zárom főtengely fordulás nélkül, akkor is kellene adnia szikrát?
Ha van valami, amit meg kell még vizsgálnom, szívesen fogadom a tanácsot.
Az ellenállás elég égettnek tűnik, de az SU139, azaz a BD139 szokott tönkremenni! Azt kicseréled és jó is lesz!dkari írta:Megszakító vezérelt elektronikus gyújtást Müller Szabi "Subee" árul.Hejja_Petya írta:
Ezek láttán mi lehet a hiba? Egy ideig beindult, mentem vele egy km-t, aztán leállt. Utána nem indult, néha a kipufogóba szisszent.
Ha a gyújtáselektronika hibás, hol tudok beszerezni egy újat?
Ezen a linken megtalálod: http://mullerelectro.atw.hu/
Hejja_Petya írta:Az általam leírt tünetekből ki, mit tud levonni következésképpen?
Arra vagyok kíváncsi, hogy az elektronika produkálhat-e ilyet.
Leírjam újra?
Na azé!daranyi68 írta:Ezekszerint rosszul értelmeztem! Bocs! Sok pirostojásr!
Hát azért nem egészen de hasonló.... Ott azért két henger van és az alkatrészek is kissé mások.daranyi68 írta:Ez pont úgy néz ki mint a trabi tranzisztoros gyújtás!hell írta:Uh petya ilyet még az életemben nem láttam, de nem is gondoltam valaha látok(hasonló kivitelezésre gondolok)...![]()
Ez ugyan nem megszakítóval vezérelt, mert az a leggyengébb láncszem, de ilyet tudok neked készíteni: http://jawa.5mp.eu/web.php?a=jawa&o=MiAOPBfM37Hejja_Petya írta:érek szépen linket, a keresővel nem boldogulok és zöldfülűként nem tudom, mit hol keressek.
Megszakító vezérelt elektronikus gyújtást Müller Szabi "Subee" árul.Hejja_Petya írta:
Ezek láttán mi lehet a hiba? Egy ideig beindult, mentem vele egy km-t, aztán leállt. Utána nem indult, néha a kipufogóba szisszent.
Ha a gyújtáselektronika hibás, hol tudok beszerezni egy újat?
Ez pont úgy néz ki mint a trabi tranzisztoros gyújtás!hell írta:Uh petya ilyet még az életemben nem láttam, de nem is gondoltam valaha látok(hasonló kivitelezésre gondolok)...![]()
hell írta:Uh petya ilyet még az életemben nem láttam, de nem is gondoltam valaha látok(hasonló kivitelezésre gondolok)...![]()
Kérek szépen linket, a keresővel nem boldogulok és zöldfülűként nem tudom, mit hol keressek.l írta: Igen létezik megszakító által vezérelt el. gyújtás, a kapcsolást megtalálod itt az Kz Klub oldalán.
Megjegyzés: mivel a gyújtórendszerek (az elektronikusoké is, ha van) leggyengébb pontja a megszakító a fenti kapcsoláshoz készítek kiegészítő elektronikus megszakítót.
Igen létezik megszakító által vezérelt el. gyújtás, a kapcsolást megtalálod itt az Kz Klub oldalán.pempelli írta:Hejja_Petya írta:Az előző tulaj elmondása szerint a megszakító benne van, csak jelet küld ennek az elektronikának.
pempelli írta:Most vagy olyan elektronika van benne amit képpel alátámasztottál az elektronikus gyújtásos és ott nincs megszakító!Hejja_Petya írta:Sziasztok!
Új tag vagyok, egy hete van Mz-m.
Ma nem indult a gép, kerestem a hibát.
Ha jól tudom, a tranzisztoros gyújtással rendelkezik a gépem.
http://www.hobbielektronika.hu/forum/fi ... 110ae8.jpg
Így néz ki. Ha ennek a dobozában állt valami folyadék, az kinyírhatja az elektronikát?
Ha igen, hol tudok ilyet beszerezni? Tokodi lakos vagyok, Esztergom közelében élek. Ki az aki errefelé lakik és kérhetek tőle személyesen is segítséget?
Ha a gyújtás rá van adva és véletlen testeltem a testemmel a gyertyát, megrázott. Ez normális?
Ha a megszakítót nyitom-zárom főtengely fordulás nélkül, akkor is kellene adnia szikrát?
Ha van valami, amit meg kell még vizsgálnom, szívesen fogadom a tanácsot.
A forgó és állórészről csinálj képet mindjárt kiderül milyen valójában megszakítós vagy elektronikus.
Most vagy olyan elektronika van benne amit képpel alátámasztottál az elektronikus gyújtásos és ott nincs megszakító!Hejja_Petya írta:Sziasztok!
Új tag vagyok, egy hete van Mz-m.
Ma nem indult a gép, kerestem a hibát.
Ha jól tudom, a tranzisztoros gyújtással rendelkezik a gépem.
http://www.hobbielektronika.hu/forum/fi ... 110ae8.jpg
Így néz ki. Ha ennek a dobozában állt valami folyadék, az kinyírhatja az elektronikát?
Ha igen, hol tudok ilyet beszerezni? Tokodi lakos vagyok, Esztergom közelében élek. Ki az aki errefelé lakik és kérhetek tőle személyesen is segítséget?
Ha a gyújtás rá van adva és véletlen testeltem a testemmel a gyertyát, megrázott. Ez normális?
Ha a megszakítót nyitom-zárom főtengely fordulás nélkül, akkor is kellene adnia szikrát?
Ha van valami, amit meg kell még vizsgálnom, szívesen fogadom a tanácsot.
Voltmeter shows less than 0.1 volts on the multimeter. When connected to the coil, the difference was 0.3 V. I put on / off switch for the fuse to the battery.Gyula-bá írta:- úgy látom ez megrázó téma Volt, négy napja senki sem tud szóhoz jutni.kudlaty2007 írta:MZ ETZ - Voltomierz, Woltmeter, Woltmérő![]()
- úgy látom ez megrázó téma Volt, négy napja senki sem tud szóhoz jutni.kudlaty2007 írta:MZ ETZ - Voltomierz, Woltmeter, Woltmérő
Szerezz egy eredeti kapcsolású gyújtás kapcsolót és kösd be a gyári bekötés szerint, ami itt: http://www.szocimotoros.hu/hu/szakirodalom megtalálsz.MrDok írta:Valamint ha igen akkor, hogy tudom átkötni, hogy legyen egy olyan állás is hogy csak gyújtás van?
1. igenintelatom írta:Sziasztok!
A kérdésem a következő lenne:
Vettem egy új akksit a motorba, a világítást bekötöttem (eddig nem volt, a motor rendesen működött).
Úgy kötöttem be, hogy ha ráadom a gyújtást akkor ég elöl hátul a lámpa, a töltésvisszajelző és az üresjelző is, vagyis ha nem jár a motor akkor is megy a világítás, a probléma viszont a következő:
Beindult első rugásra a motor, pöfögött egy kicsit majd megállt, ezt még 3x eljátszotta aztán már be sem indult.
Rámértem az aksira 6,3V, én arra gondoltam, hogy lehet annyira elveszi a világítás az áramot, hogy nincs megfelelő gyújtószikra? lehetséges ez?
Valamint ha igen akkor, hogy tudom átkötni, hogy legyen egy olyan állás is hogy csak gyújtás van?
Előre is köszönöm!
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég