



Itt igazítanék egy kicsit.TZrider250 írta: Ha tudsz olcsón TRANZISZTOROS gyújtást, egyenletes és kövér lesz a szikra, ez plusz erõként érzõdik. Ettõl lett 3.8 a fogyasztásom. A megszakítókalapács is jó jeladónak, nem kell átszerelni.
Meg is ragadt!TZrider250 írta: Bejáratósan 3 alatt evett.
Koszi a tanacsokat! marad ahogy van, vagyis meg elobb kipofozom, mert rafer nemi festes meg egy kicsi kromz25z írta:Egy korabbi hozzaszolasban azt irtad hogy egy 175-os mocirol van szo. Na egyreszt erre biztos hogy nem megy fel a 250-es vagy a 300-as, foleg meg hogy henger es dugattyucsererol irtal csak. A hengertalp be se ferne a blokkba....arrol nem beszelve hogy a foitengely se birna el, karburator se viselne el stb. Egy megoldasa lehetne, ha tenyleg komplett blokkot epitesz a vazba, de az meg eleg macera. Rengeteg papirmunka, ha egyaltalan lehetseges. Inkabb Maradjon meg 1962-esnek szepen restauralva eredeti mindennel, vagy vegy egy 250-est es azt lehet 300-asra stb tuningolni.CsBotond írta:Nekem egy 1962-es evjaratu MZ-m van, es a haveromnak volt egy 250-es amit felfurtak 300-ra es a hengert es a dugattyut akarjuk (ha lehet) kicserelni...inkabb ne? ugye inkabb ne!
Egy korabbi hozzaszolasban azt irtad hogy egy 175-os mocirol van szo. Na egyreszt erre biztos hogy nem megy fel a 250-es vagy a 300-as, foleg meg hogy henger es dugattyucsererol irtal csak. A hengertalp be se ferne a blokkba....arrol nem beszelve hogy a foitengely se birna el, karburator se viselne el stb. Egy megoldasa lehetne, ha tenyleg komplett blokkot epitesz a vazba, de az meg eleg macera. Rengeteg papirmunka, ha egyaltalan lehetseges. Inkabb Maradjon meg 1962-esnek szepen restauralva eredeti mindennel, vagy vegy egy 250-est es azt lehet 300-asra stb tuningolni.CsBotond írta:Nekem egy 1962-es evjaratu MZ-m van, es a haveromnak volt egy 250-es amit felfurtak 300-ra es a hengert es a dugattyut akarjuk (ha lehet) kicserelni...inkabb ne? ugye inkabb ne!
Mester Küldtem Hozzád egy Yamahás leányzót motor átnézésre.bambi írta:akkor elég a 300-as henger,általában nem fogyaszt többet,esetleg fél literrel.Apol77 írta:Sziasztok.
Az lenne a kérdésem, hogy 300-as hengernek, könnyített kuplungnak mi az igazi elõnye?
Pörgõsebb lesz a motor? Nekem elég ha jobban húz picit, nem kell hogy nagyobb legyen a végsebesség.
A fogyasztás hogy alakul ez a kis beavatkozás után?
akkor elég a 300-as henger,általában nem fogyaszt többet,esetleg fél literrel.Apol77 írta:Sziasztok.
Az lenne a kérdésem, hogy 300-as hengernek, könnyített kuplungnak mi az igazi elõnye?
Pörgõsebb lesz a motor? Nekem elég ha jobban húz picit, nem kell hogy nagyobb legyen a végsebesség.
A fogyasztás hogy alakul ez a kis beavatkozás után?
nem szükséges,mivel hogy nincs ott gyors körkörös forgás.régen bronz persely volt,és az is mûködött 33-as keverékkel ásványi olajjal.A Talmának sincs kifúrva, pedig ott van igénybe vételcsucsi75 írta:bambi írta:Milyen motor hajtókarjáról van szó?
Ez a motor egy MZ ETZ 150-es! Elöre könönve válaszod!
Üdv.: csucsi75
bambi írta:Milyen motor hajtókarjáról van szó?csucsi75 írta:Sziasztok! Bocs,hogy belevágok a témába de szeretnék valamit megtudni és azt hiszem jó helyen járok!
Úgy hallotam,hogy ha "valahol"megfúrják a hajtókart akkor lehet javitani a kenésen és csönkentjük a csörgés kialakulásának veszélyét. Megkérlek benneteket ha tudtok valamit ez ügyben kérlek irjatok,vagy a legjobblenne egy rajz is!Várom mihamarabi válaszotokat,már azét is mert blok szétszedve,és itt a jóidö!!
csucsi75@freemail.hu
Üdvözlettel:csucsi75
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 6 vendég