

A videón hallani hogy szépen veszi a fordulatot és nem hörög le

Kondenzátort még nem cseréltem a megszakító igazából nem szikrázik sűrűn csak néha de az meg normális szerintem megszkítós motornál másik szikrázik ennyit, ma megmértem töltést akkumlátoron az is jó igazából csak néha ment 7,5V-ra amúgy meg 6,3 6,8 7,2 mikor hogy,pedig úgy vélem valahol a gyújtásnál lesz gond,de holnap lehet megpróbálom ráteszem a 125-s karburátorát egy próbát megér de sztem nem ott lesz a gond.beci58 írta:Szia kondenzátor hiba esetén a megszakító sűrűn nagyokat szikrázik , túltöltés esetén a trafó is tönkremehetett, de gondolom ezeket becserélted már.
Mondjuk tényleg szivatót nem húztam neki de próbáltam ha teljesen ráhúztam jobban befulladt szóval szerintem működik meg a gyertya se fehér,a 125-nek régebben kifúrták a végét elhet azért volt nagyobb hangja ennek a kipufogója kb 1 éve ki lett égetve. Meg hát az a fura hogy a gyújtás mikor lett csinálva ugye azóta csinálta ezt, pedig állórész meg feszab cserétől nemtudom hogy miért csinálhatja ezt,beci58 írta:Szia megnéztem a videót kár,hogy a szívatót közbe nem húztad rá , nem füstöl eléggé ez szegény keverékre utal a másik midha a kipufogó el volna dugulva a 125-ösödnek nagyobb hangja van más ötletem nincs.
Szia megnéztem a videót kár,hogy a szívatót közbe nem húztad rá , nem füstöl eléggé ez szegény keverékre utal a másik midha a kipufogó el volna dugulva a 125-ösödnek nagyobb hangja van más ötletem nincs.Andrá$ írta:Sziasztok
nemtudom talán jó helyre írom, ugye másik topicba írtam hogy mi a gond ...
http://www.youtube.com/watch?v=0jQwUCkL ... L3_bPV50Ow
Ne térjünk el a kötelező témától :benzines két ütemű gyári traktor motor igaz szinte majdnem minden alkatrésze pannonia T-5 P-10 így a karburátora is,a rossz hír nem alkalmas motorkerékpárba mivel teljesen más a felfogatás és turbós" a hűtése de volt nekem régen Istros"csónak motorom az 125 csepel alkatrészekböl volt annak teljesen más karbija volt mind a motornak. Egy érdekesség még pár éve láttam németbe IFA stabil motort ami majdnem ilyen felépítésű mind az enyém, gyári de az meg 250 ETZ alapokon ált! És a 250 karibija volt rajta természetesen trabant csappal és simson Duo 14l tankkal ha jól értettem a német kollégát az 18 le volt a csepelem az 16 hivatalosan, elfogadtam volna.Még valami próbáltam anno 250 ETZ karbit rárakni de az ide nem volt jó sajnos.gesszti írta:Tényleg 250-es csepel motor? ...adnék érte egy pannoniablokkot...
Nem hiszem,hogy gondot okozna megette a fene ha folyamatos átfolyás kevés neki" az kb 12 liter/100km fogyasztás lenne! Nekem traktoron van ilyen csap (250 csepel motoros 400kg önsúlyú lassú jármű) az óránként kb 3-4 litert eszik szántáskor többet is mégis elég neki az átfolyás.hell írta:Multkorában beszéltük ezt az olasz benzincsapot. A boltos azt mondta ennek az átfolyása kevesebb mint a gyárié ez igaz lehet?
Igen!hell írta:Multkorában beszéltük ezt az olasz benzincsapot. A boltos azt mondta ennek az átfolyása kevesebb mint a gyárié ez igaz lehet?
Küldök egy privit mert szerintem ismerős probléma de elektromos ezért inkább nem itt.Tomahawk írta:Sziasztok!
Segítséget kérnék az alábbi problémához:
Van egy 125-ös Etz-m stunt-ra alakítva (babetta-gyújtás, rezós kipufogó).![]()
Sokat állt a motor, utána nem indult be sehogy sem. (A kipufogó volt eltömődve, azt a problémát orvosoltuk is (most már tiszta) + karbi-, tank takarítás is volt.)
Ennek ellenére még mindig benzin-levegő beállítással megy a küzdelem: néha beindul, máskor csak pöffen 1-et 2-őt.![]()
Kiégetés után beindult, de nem volt alapjárat, leállt. Kipróbáltuk kipufogó nélkül, így beindult, volt is alapjárat, de gázadásnál fulladozott, nem rögtön pörgött fel. Megpróbáltuk beállítani a benzin-levegő keveréket, de nem volt igazi eredmény. A levegő-, alapjárati csavar, úszószint a gyári értéken vannak.
Jelenleg egyik variációval sem akar beindulni..![]()
A subertűn 3 rovátka van (nem gyári Etz), abból a középsőben áll.
Mit tudnátok beállításként javasolni?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Hello!gijjo írta:Sziasztok!
Sikerült végre valami alapjáratot csiholnom a ts 125-re.
De nagyon nem tetszik a gázadásra való reagálása, ha gázt adok behörög, majd felpörög, és rettentő lassan ejti a fordulatot.
Nem tudja valaki ezek miért lehetnek.
Üdv.
Köszönöm, csak az a gond hogy ez ugye rendszám meg minden nélküli.gesszti írta:Te, nincs ilyen karbim, de ha szánsz rá annyi benzint, gyere el ide valamikor, és megcsináljuk azt a motort...
Te, nincs ilyen karbim, de ha szánsz rá annyi benzint, gyere el ide valamikor, és megcsináljuk azt a motort...Andrá$ írta:...nem tudom pedig tényleg egy próbát megérne egy másik karbival.
Azért próbáld meg szerintem felrakni a 125-ös karburátorát és tedd be a 150-es főúvókáját, nem hinném, hogy nagyon sokban különböznének.Andrá$ írta:hát én annak is örülnék ha 10-re indulna.. ha elindul utána jó, Hát gondoltam rá de nem tudom ezek után lehet azt kellene csak a a baj hogy nem tudok senkit aki tudna kölcsön adni 150-esre való karbit nekem meg csak 125-ösé van az meg ugye másmost azért vegyek egy komplett karbit aztán ha meg azzal se lenne jó.
nem tudom pedig tényleg egy próbát megérne egy másik karbival.
Andrá$ írta:Kikészít ez motor![]()
egyszerűen sehogy se jó... vagyis jónak jó most már a töltés jó csak nem indul el.. az istenért se ha elindul akkor jól megy alacsony fordulaton is jó meg nem hörög le igazából.
De egyszerűen nem indul el.. most először hidegen még azért elindul megyek vele megállítom pár másodperc és elindul általában de ugye nincs alapjárat és ha úgy fullad le véletlen vagy eg kicsit többet áll akkro aztán szinte esélytelen már mindenhogy próbáltam szivató kis gáz nagy gáz anélkül több 100X megrugtam mire vagy elindul vagy nem.
próbáltam régi gyári fúvóka gyári tű több állásba
95 fúvóka gyári és utángyártott tűvel több állásba ilyenkor megnéztem a gyertya elég világos bár elég tempósan mentem vele
100 fúvóka mind 2 tűvel ez meg már mintha sok lett volna neki gyertya inkább fekete volt
2 gyertyával is próbáltam ugyanaz nem akar indulni,gyertyahézag jó szikra szép,előgyújtást már régebben állítottam,gyújtás felőle szimering cserélve.
benzincsövet lehúzom karbiról folyik,úszószintet régebben beállítottam gyári értékre
Előre is bocsánat hogy mindig itt írok és panaszkodok de bármit csinálok nem akar jó lenni![]()
Alfa írta:A generátor oldali nem túl nagy meló, állórész le, forgórész lehúz és kész is, összesen 4 csavar. A lehúzó az egy M8 csavar azt hiszem, javítsatok ki ha tévednék...
Akkor amint időm engedi,nekiveselkedem.Alfa írta:A generátor oldali nem túl nagy meló, állórész le, forgórész lehúz és kész is, összesen 4 csavar. A lehúzó az egy M8 csavar azt hiszem, javítsatok ki ha tévednék...
Arrafelé az sokfelől jöhetFittboy írta:A gyújtáshoz nem sokat konyítok,de a megszakítót most cserélték újra és értegeti a dolgát a mester
Akkor úgy néz ki marad a szimering... Gondolom az nem kis munka
Generátor oldalon olajfolyás nincs,teljesen tiszta,viszont az első lánckerék alatt mintha találkoztam volna egy kis hajtómű olajjal..
gabsic írta:Szerintem falsot kap valahol, azért nincs normális alapjáratod. Mivel a gyertya nem olajos, ezért vagy a generátor oldali szimering, vagy a szívócsőnél. Ha a 28mm-t beállítottad, és az úszóházban is a vállig van a szint, akkor az jó.Fittboy írta:sziasztok
van egy 250es ETZ a hozzá való karbival, kitisztítottam és az a gond vele,hogy melegen nem mindig egyenletes az alapjárata van,hogy magasabb. Olyan is előfordul,hogy pörög-pörög és lassan leáll...
Kipróbáltam egy csatos karbival is ami tökéletesen működik egy másik motoron, 1400as alapjáraton. A levegő keverék csavarja le van plombálva így a gyári értéken van. Evvel szépen megy,csak 2000-es fordulat alatt egyszerűen leáll
Az úszó szintem nem tudom helyesen beállítani mérőedény hiányában,de gondolom ez nem szól bele az alapjáratba.
A 28 és 33 mm-t lemértem,zárva-nyitva,de így szerintem nincs meg a 1,5cm a karbi felső falától. Ha leveszem a karbi alját van benne egy vízszintes kis kitüremkedés ami kb egy vonalban van a szivató fúvókájával és addig ér a szintem,az a tetejétől kb 2cm-re van,de de ugye ott van még az úszó által kiszorított mennyiség is. Nem tudná megmondani valaki,h. felülről mérve milyen magasan kell lennie a szintnek?
Esetleg ha ez infóval szolgál még megemlíteném,h. 5100ig kiforog,de 4600 felett már nem tetszik neki.
Gyertyakép megfelelő. NGK BP7HS.
Fúvókák a gyári értéken.
Blokk gyári,nem volt még hozzányúlva.(20e km-rel)
Köszönöm.
Szerintem falsot kap valahol, azért nincs normális alapjáratod. Mivel a gyertya nem olajos, ezért vagy a generátor oldali szimering, vagy a szívócsőnél. Ha a 28mm-t beállítottad, és az úszóházban is a vállig van a szint, akkor az jó.Fittboy írta:sziasztok
van egy 250es ETZ a hozzá való karbival, kitisztítottam és az a gond vele,hogy melegen nem mindig egyenletes az alapjárata van,hogy magasabb. Olyan is előfordul,hogy pörög-pörög és lassan leáll...
Kipróbáltam egy csatos karbival is ami tökéletesen működik egy másik motoron, 1400as alapjáraton. A levegő keverék csavarja le van plombálva így a gyári értéken van. Evvel szépen megy,csak 2000-es fordulat alatt egyszerűen leáll
Az úszó szintem nem tudom helyesen beállítani mérőedény hiányában,de gondolom ez nem szól bele az alapjáratba.
A 28 és 33 mm-t lemértem,zárva-nyitva,de így szerintem nincs meg a 1,5cm a karbi felső falától. Ha leveszem a karbi alját van benne egy vízszintes kis kitüremkedés ami kb egy vonalban van a szivató fúvókájával és addig ér a szintem,az a tetejétől kb 2cm-re van,de de ugye ott van még az úszó által kiszorított mennyiség is. Nem tudná megmondani valaki,h. felülről mérve milyen magasan kell lennie a szintnek?
Esetleg ha ez infóval szolgál még megemlíteném,h. 5100ig kiforog,de 4600 felett már nem tetszik neki.
Gyertyakép megfelelő. NGK BP7HS.
Fúvókák a gyári értéken.
Blokk gyári,nem volt még hozzányúlva.(20e km-rel)
Köszönöm.
Bagolyferi írta:Ötleteket várnék üzemanyagszűrő beépítésre, tipus és méret (ETZ 250), mert az itthon, Tiszaújvárosban kapható kis méretű szűrőt egyszerű berakni, mert pont elfér a benzincsap és a porlasztó közötti kis helyen, viszont műanyag a szűrője és a háza meglágyult a benzintől. A nagyobb
méretű papírbetétes szűrőhöz meg kunkorítgatni kell a benzincsövet. Valami jó megoldást kitalált valaki?
Feri
Kislánckerék 19-es gyári, nem 21?Apa66 írta:ETZ 250-es ről van szó.
A csap nincs eldugúlva, legalábbis ha leveszem az ülepítőt, akkor folyik a benzin.
ETZ 250?Apa66 írta:Sziasztok!
A porlasztóban lévő főfúvóka kisebb a gyári előírtnál. A súber tű felülről a második ricniben van.
Lehetséges, hogy keveset kap a moci és azért nem megy szembeszélben 70-nél többet?
Fasza a Bing. Kevesebb a fogyasztás, bowdenen alakítani kell, egyszerűen csatlakozik mint az eredeti, ára meg jó drága! Visszaolvasol itt és mindent megtudsz a Bing 84-l rengetegszer ki lett vesézve minden része....Dargo írta:Üdv.
Bing 84-el kapcsolatban, az érdekelne, hogy mennyire vagytok vele elégedettek. Gondolok itt üzemanyag fogyasztásra, szivárgásra, bowdenek mérete / csináltatni kell vagy lehet kapni hozzá, vagy kompatibilis az MZ-vel/ , szívótorokhoz és a légszűrőhöz hogyan kapcsolódik, milyen áron lehet hozzájutni újonnan ???
Előre is köszönöm a válaszokat.
Széles utat...
Binget még kap újat,a németeknél van ,én is onnan rendeltem.KILL3R etz írta:Bing 84. Csak figyelj oda, hogy német legyen! A taiwan-i szar...
Sajnos újat már nem nagyon találsz, max valami beragadt raktárkészletből...
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég