Üzemanyagellátás
Re: Üzemanyagellátás
Szia örülök, hogy jó lett a motorod ezeknek a megszakítóknak a rugója könnyen elgyengül és akkor nem zár rendesen ne felejts a filcre egy kis olajat cseppenteni,hogy ne kopjon a kalapács. A videó alapján azért az üzemanyag volt gyanús mert nem durrogott sem a légszűrőbe sem a kipufogóba egyet sem .
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Hát nem volt teljesen üzemmeleg hát igazából nagyon alacsony fordulatról egy teljesgáznál van ilyen hangja sztem ez normálismoyos írta:Szia! Hideg volt a motor, úgy indítottad? Alacsony fordulatnál gázt adva én úgy hallom, mintha "gondolkodna" felpörgés előtt. Kap elegendő anyagot?


Köszi az észrevételt ránézek

"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- moyos
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 347
- Csatlakozott: 2009.02.22. 13:18
- MZ-d típusa: ES 150/1 (kisTrophy)
- Tartózkodási hely: Martonvásár
Re: Üzemanyagellátás
Szia!Andrá$ írta:Úgy tűnik sikerült orvosolni a problémát, már a hengerfejet is levettem mert nem volt ötletem, aztán beállítottam az előgyújtást úgy kapott egy másik megszakítót, és jó lett.közbe még jött el vmi kontakt hibavolt hogy nem volt szikra de úgy tűnik talán azt is sikerült ki javítani.
![]()
A videón hallani hogy szépen veszi a fordulatot és nem hörög le![]()
Hideg volt a motor, úgy indítottad? Alacsony fordulatnál gázt adva én úgy hallom, mintha "gondolkodna" felpörgés előtt. Kap elegendő anyagot?
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Úgy tűnik sikerült orvosolni a problémát, már a hengerfejet is levettem mert nem volt ötletem, aztán beállítottam az előgyújtást úgy kapott egy másik megszakítót, és jó lett.közbe még jött el vmi kontakt hiba
volt hogy nem volt szikra de úgy tűnik talán azt is sikerült ki javítani.
A videón hallani hogy szépen veszi a fordulatot és nem hörög le


A videón hallani hogy szépen veszi a fordulatot és nem hörög le

"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Fordulatot ejti szépen?
Sanszos, hogy valahol farsol...
Mivel egyszercsak előjött, így főtengelyszimmerring a leggyanúsabb.
Vagy a karbi mennyiségszabályozó (nagyobbik) csavarján lévő O-gyűrű adta fel a harcot.
Utóbbit nézd meg, ha nem túl kopott, akkor féktisztítóval körbefujkálnám az illesztéseket (szívócsonk, hengertalp) járó motor mellett. Ahol felpörög, ott farsol el...
Sanszos, hogy valahol farsol...
Mivel egyszercsak előjött, így főtengelyszimmerring a leggyanúsabb.
Vagy a karbi mennyiségszabályozó (nagyobbik) csavarján lévő O-gyűrű adta fel a harcot.
Utóbbit nézd meg, ha nem túl kopott, akkor féktisztítóval körbefujkálnám az illesztéseket (szívócsonk, hengertalp) járó motor mellett. Ahol felpörög, ott farsol el...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2012.09.04. 13:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Pusztazámor
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni.
Nemrégiben vettem egy 88'-as 250-es ETZ-t. Amikor megvettem semmi gondja nem volt hidegen melegen indult max 2.-ra. Hazahoztam kb két hét után eltűnt az alapjárata. Se az alapjárati csavarra, se a levegőcsavarra nem reagál, de igazából a karburátor tetején lévő bowden feszítőre sem. Kipucoltam már teljesen, csilli-villi belülről. Mit tudnék kezdeni vele? A karbim típusa: http://www.bakelit.hu/portal/static/upl ... _orig0.jpg. Furcsáltam is, hogy máshol van a levegő és alapjárati csavar, de gondolom ez csak típuseltérés.
Előre is köszi: revell
Nemrégiben vettem egy 88'-as 250-es ETZ-t. Amikor megvettem semmi gondja nem volt hidegen melegen indult max 2.-ra. Hazahoztam kb két hét után eltűnt az alapjárata. Se az alapjárati csavarra, se a levegőcsavarra nem reagál, de igazából a karburátor tetején lévő bowden feszítőre sem. Kipucoltam már teljesen, csilli-villi belülről. Mit tudnék kezdeni vele? A karbim típusa: http://www.bakelit.hu/portal/static/upl ... _orig0.jpg. Furcsáltam is, hogy máshol van a levegő és alapjárati csavar, de gondolom ez csak típuseltérés.
Előre is köszi: revell
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Kondenzátort még nem cseréltem a megszakító igazából nem szikrázik sűrűn csak néha de az meg normális szerintem megszkítós motornál másik szikrázik ennyit, ma megmértem töltést akkumlátoron az is jó igazából csak néha ment 7,5V-ra amúgy meg 6,3 6,8 7,2 mikor hogy,pedig úgy vélem valahol a gyújtásnál lesz gond,de holnap lehet megpróbálom ráteszem a 125-s karburátorát egy próbát megér de sztem nem ott lesz a gond.beci58 írta:Szia kondenzátor hiba esetén a megszakító sűrűn nagyokat szikrázik , túltöltés esetén a trafó is tönkremehetett, de gondolom ezeket becserélted már.

Csak tudnám hol..

](./images/smilies/eusa_wall.gif)
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Re: Üzemanyagellátás
[quote="Andrá$"] Szia kondenzátor hiba esetén a megszakító sűrűn nagyokat szikrázik , túltöltés esetén a trafó is tönkremehetett, de gondolom ezeket becserélted már.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Már nem votl más ötletem, meg próbáltam levettem a kipufogót megpróbáltam a 125-nek a kipufogójával azzal is ugyan ilyen meg próbakép rátettem egy sima csövet de semmi változás ugyanilyen megpróbáltam menni vele alig lehet egyesbe mikor próbálkoztam olyan mintha 4-be akarnék elindulni holott egyesbe van egyszerűen nem pörög ki mintha valaki fékezné a motort 

"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Mondjuk tényleg szivatót nem húztam neki de próbáltam ha teljesen ráhúztam jobban befulladt szóval szerintem működik meg a gyertya se fehér,a 125-nek régebben kifúrták a végét elhet azért volt nagyobb hangja ennek a kipufogója kb 1 éve ki lett égetve. Meg hát az a fura hogy a gyújtás mikor lett csinálva ugye azóta csinálta ezt, pedig állórész meg feszab cserétől nemtudom hogy miért csinálhatja ezt,beci58 írta:Szia megnéztem a videót kár,hogy a szívatót közbe nem húztad rá , nem füstöl eléggé ez szegény keverékre utal a másik midha a kipufogó el volna dugulva a 125-ösödnek nagyobb hangja van más ötletem nincs.

ez a legidegesítőbb hogy most hol induljak el, mert karbihoz nem lett hozzányúlva most kivételesen

"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Re: Üzemanyagellátás
Szia megnéztem a videót kár,hogy a szívatót közbe nem húztad rá , nem füstöl eléggé ez szegény keverékre utal a másik midha a kipufogó el volna dugulva a 125-ösödnek nagyobb hangja van más ötletem nincs.Andrá$ írta:Sziasztok
nemtudom talán jó helyre írom, ugye másik topicba írtam hogy mi a gond ...
http://www.youtube.com/watch?v=0jQwUCkL ... L3_bPV50Ow
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok
nemtudom talán jó helyre írom, ugye másik topicba írtam hogy mi a gond hogy állórész meg feszabállítás csere stb. után ilyen a motor nem megy mintha a fogát húznák alig pörög fel negyedgázon meg félgázon nem is lehet vele menni
beállítottam a az előgyújtást pontosan aztán próbáltam kisebb nagyobb előgyújtással de smmi, másik gyertyával, megszakítóhézag jó, ma kifújattam a karbit meg néztem szivató is működik, de semmi javulás. negyedgázról odahúzom aztán csak gondolkozik mire felpörög, kivettem gyertyát miután próbálgattam benzines
itt egy videó róla
http://www.youtube.com/watch?v=0jQwUCkL ... L3_bPV50Ow
nemtudom talán jó helyre írom, ugye másik topicba írtam hogy mi a gond hogy állórész meg feszabállítás csere stb. után ilyen a motor nem megy mintha a fogát húznák alig pörög fel negyedgázon meg félgázon nem is lehet vele menni


itt egy videó róla
http://www.youtube.com/watch?v=0jQwUCkL ... L3_bPV50Ow
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Ne térjünk el a kötelező témától :benzines két ütemű gyári traktor motor igaz szinte majdnem minden alkatrésze pannonia T-5 P-10 így a karburátora is,a rossz hír nem alkalmas motorkerékpárba mivel teljesen más a felfogatás és turbós" a hűtése de volt nekem régen Istros"csónak motorom az 125 csepel alkatrészekböl volt annak teljesen más karbija volt mind a motornak. Egy érdekesség még pár éve láttam németbe IFA stabil motort ami majdnem ilyen felépítésű mind az enyém, gyári de az meg 250 ETZ alapokon ált! És a 250 karibija volt rajta természetesen trabant csappal és simson Duo 14l tankkal ha jól értettem a német kollégát az 18 le volt a csepelem az 16 hivatalosan, elfogadtam volna.Még valami próbáltam anno 250 ETZ karbit rárakni de az ide nem volt jó sajnos.gesszti írta:Tényleg 250-es csepel motor? ...adnék érte egy pannoniablokkot...
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Üzemanyagellátás
Tényleg 250-es csepel motor? ...adnék érte egy pannoniablokkot...
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Nem hiszem,hogy gondot okozna megette a fene ha folyamatos átfolyás kevés neki" az kb 12 liter/100km fogyasztás lenne! Nekem traktoron van ilyen csap (250 csepel motoros 400kg önsúlyú lassú jármű) az óránként kb 3-4 litert eszik szántáskor többet is mégis elég neki az átfolyás.hell írta:Multkorában beszéltük ezt az olasz benzincsapot. A boltos azt mondta ennek az átfolyása kevesebb mint a gyárié ez igaz lehet?
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Igen!hell írta:Multkorában beszéltük ezt az olasz benzincsapot. A boltos azt mondta ennek az átfolyása kevesebb mint a gyárié ez igaz lehet?
Szétkaptam már, a bele megegyezik az MZ csappal, csak forgatható lap leszorítórugója jobb megoldás. Kisebb az egész, szűkebbek a járatok. Amúgy egy széria gépen nem hinném hogy gondot okoz, versenyzésre lehet hogy nem jó.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2169
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Multkorában beszéltük ezt az olasz benzincsapot. A boltos azt mondta ennek az átfolyása kevesebb mint a gyárié ez igaz lehet?
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Küldök egy privit mert szerintem ismerős probléma de elektromos ezért inkább nem itt.Tomahawk írta:Sziasztok!
Segítséget kérnék az alábbi problémához:
Van egy 125-ös Etz-m stunt-ra alakítva (babetta-gyújtás, rezós kipufogó).![]()
Sokat állt a motor, utána nem indult be sehogy sem. (A kipufogó volt eltömődve, azt a problémát orvosoltuk is (most már tiszta) + karbi-, tank takarítás is volt.)
Ennek ellenére még mindig benzin-levegő beállítással megy a küzdelem: néha beindul, máskor csak pöffen 1-et 2-őt.![]()
Kiégetés után beindult, de nem volt alapjárat, leállt. Kipróbáltuk kipufogó nélkül, így beindult, volt is alapjárat, de gázadásnál fulladozott, nem rögtön pörgött fel. Megpróbáltuk beállítani a benzin-levegő keveréket, de nem volt igazi eredmény. A levegő-, alapjárati csavar, úszószint a gyári értéken vannak.
Jelenleg egyik variációval sem akar beindulni..![]()
A subertűn 3 rovátka van (nem gyári Etz), abból a középsőben áll.
Mit tudnátok beállításként javasolni?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Üzemanyagellátás
Hello!gijjo írta:Sziasztok!
Sikerült végre valami alapjáratot csiholnom a ts 125-re.
De nagyon nem tetszik a gázadásra való reagálása, ha gázt adok behörög, majd felpörög, és rettentő lassan ejti a fordulatot.
Nem tudja valaki ezek miért lehetnek.
Üdv.
én a lassú fordulatesés okának a túl sok levegőt tippelném, nagyon ki van csavarva a (melléklevegő )csavar. ......talán
Üdv! 
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"

Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- gijjo
- rolleres
- Hozzászólások: 7
- Csatlakozott: 2012.10.17. 08:00
- MZ-d típusa: Mz ts 125
- Tartózkodási hely: Albertirsa
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Sikerült végre valami alapjáratot csiholnom a ts 125-re.
De nagyon nem tetszik a gázadásra való reagálása, ha gázt adok behörög, majd felpörög, és rettentő lassan ejti a fordulatot.
Nem tudja valaki ezek miért lehetnek.
Üdv.
Sikerült végre valami alapjáratot csiholnom a ts 125-re.
De nagyon nem tetszik a gázadásra való reagálása, ha gázt adok behörög, majd felpörög, és rettentő lassan ejti a fordulatot.
Nem tudja valaki ezek miért lehetnek.
Üdv.
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Segítséget kérnék az alábbi problémához:
Van egy 125-ös Etz-m stunt-ra alakítva (babetta-gyújtás, rezós kipufogó).
Sokat állt a motor, utána nem indult be sehogy sem. (A kipufogó volt eltömődve, azt a problémát orvosoltuk is (most már tiszta) + karbi-, tank takarítás is volt.)
Ennek ellenére még mindig benzin-levegő beállítással megy a küzdelem: néha beindul, máskor csak pöffen 1-et 2-őt.
Kiégetés után beindult, de nem volt alapjárat, leállt. Kipróbáltuk kipufogó nélkül, így beindult, volt is alapjárat, de gázadásnál fulladozott, nem rögtön pörgött fel. Megpróbáltuk beállítani a benzin-levegő keveréket, de nem volt igazi eredmény. A levegő-, alapjárati csavar, úszószint a gyári értéken vannak.
Jelenleg egyik variációval sem akar beindulni..
A subertűn 3 rovátka van (nem gyári Etz), abból a középsőben áll.
Mit tudnátok beállításként javasolni?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Segítséget kérnék az alábbi problémához:
Van egy 125-ös Etz-m stunt-ra alakítva (babetta-gyújtás, rezós kipufogó).

Sokat állt a motor, utána nem indult be sehogy sem. (A kipufogó volt eltömődve, azt a problémát orvosoltuk is (most már tiszta) + karbi-, tank takarítás is volt.)
Ennek ellenére még mindig benzin-levegő beállítással megy a küzdelem: néha beindul, máskor csak pöffen 1-et 2-őt.

Kiégetés után beindult, de nem volt alapjárat, leállt. Kipróbáltuk kipufogó nélkül, így beindult, volt is alapjárat, de gázadásnál fulladozott, nem rögtön pörgött fel. Megpróbáltuk beállítani a benzin-levegő keveréket, de nem volt igazi eredmény. A levegő-, alapjárati csavar, úszószint a gyári értéken vannak.
Jelenleg egyik variációval sem akar beindulni..
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
A subertűn 3 rovátka van (nem gyári Etz), abból a középsőben áll.
Mit tudnátok beállításként javasolni?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Köszönöm, csak az a gond hogy ez ugye rendszám meg minden nélküli.gesszti írta:Te, nincs ilyen karbim, de ha szánsz rá annyi benzint, gyere el ide valamikor, és megcsináljuk azt a motort...


"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Üzemanyagellátás
Te, nincs ilyen karbim, de ha szánsz rá annyi benzint, gyere el ide valamikor, és megcsináljuk azt a motort...Andrá$ írta:...nem tudom pedig tényleg egy próbát megérne egy másik karbival.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Hát elvileg a fúvókák meg a annyi hogy nem 24 hanem 22 a torokátmérő
ha jól tudom

"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Azért próbáld meg szerintem felrakni a 125-ös karburátorát és tedd be a 150-es főúvókáját, nem hinném, hogy nagyon sokban különböznének.Andrá$ írta:hát én annak is örülnék ha 10-re indulna.. ha elindul utána jó, Hát gondoltam rá de nem tudom ezek után lehet azt kellene csak a a baj hogy nem tudok senkit aki tudna kölcsön adni 150-esre való karbit nekem meg csak 125-ösé van az meg ugye másmost azért vegyek egy komplett karbit aztán ha meg azzal se lenne jó.
nem tudom pedig tényleg egy próbát megérne egy másik karbival.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
hát én annak is örülnék ha 10-re indulna.. ha elindul utána jó, Hát gondoltam rá de nem tudom ezek után lehet azt kellene csak a a baj hogy nem tudok senkit aki tudna kölcsön adni 150-esre való karbit nekem meg csak 125-ösé van az meg ugye más
most azért vegyek egy komplett karbit aztán ha meg azzal se lenne jó.
nem tudom pedig tényleg egy próbát megérne egy másik karbival.


"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Andrá$ írta:Kikészít ez motor![]()
egyszerűen sehogy se jó... vagyis jónak jó most már a töltés jó csak nem indul el.. az istenért se ha elindul akkor jól megy alacsony fordulaton is jó meg nem hörög le igazából.
De egyszerűen nem indul el.. most először hidegen még azért elindul megyek vele megállítom pár másodperc és elindul általában de ugye nincs alapjárat és ha úgy fullad le véletlen vagy eg kicsit többet áll akkro aztán szinte esélytelen már mindenhogy próbáltam szivató kis gáz nagy gáz anélkül több 100X megrugtam mire vagy elindul vagy nem.
próbáltam régi gyári fúvóka gyári tű több állásba
95 fúvóka gyári és utángyártott tűvel több állásba ilyenkor megnéztem a gyertya elég világos bár elég tempósan mentem vele
100 fúvóka mind 2 tűvel ez meg már mintha sok lett volna neki gyertya inkább fekete volt
2 gyertyával is próbáltam ugyanaz nem akar indulni,gyertyahézag jó szikra szép,előgyújtást már régebben állítottam,gyújtás felőle szimering cserélve.
benzincsövet lehúzom karbiról folyik,úszószintet régebben beállítottam gyári értékre
Előre is bocsánat hogy mindig itt írok és panaszkodok de bármit csinálok nem akar jó lenni![]()
Ismerős a helyzet, én is jártam így, azzal a különbséggel, hogy nekem kb 10. rúgásra elindult, de ahogy 2. be váltottam lefulladt az eredeti karbival, azelőtt kölcsönkarbival jártam, azzal ment rendesen. Az volt a furcsa, hogy a két karbi között semmi különbség nem volt, legalábbis látszólag, ugyanúgy állítottam be mindkettőt, de csak az egyikkel ment jól. Utána megvettem azt amelyikkel jól ment a motor, a karbicsere megoldotta a dolgot.
Ha nálad minden ba van állítva, de mégsem megy, kérj valakitől (ha van kitől) egy karbit és nézd meg azzal hogy megy, mert tapasztalatom szerint nincs két egyforma karburátor, hiába vannak azok ugyanúgy beállítva gyári értékek szerint.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Kikészít ez motor
egyszerűen sehogy se jó... vagyis jónak jó most már a töltés jó csak nem indul el.. az istenért se ha elindul akkor jól megy alacsony fordulaton is jó meg nem hörög le igazából.
De egyszerűen nem indul el.. most először hidegen még azért elindul megyek vele megállítom pár másodperc és elindul általában de ugye nincs alapjárat és ha úgy fullad le véletlen vagy eg kicsit többet áll akkro aztán szinte esélytelen már mindenhogy próbáltam szivató kis gáz nagy gáz anélkül több 100X megrugtam mire vagy elindul vagy nem.
próbáltam régi gyári fúvóka gyári tű több állásba
95 fúvóka gyári és utángyártott tűvel több állásba ilyenkor megnéztem a gyertya elég világos bár elég tempósan mentem vele
100 fúvóka mind 2 tűvel ez meg már mintha sok lett volna neki gyertya inkább fekete volt
2 gyertyával is próbáltam ugyanaz nem akar indulni,gyertyahézag jó szikra szép,előgyújtást már régebben állítottam,gyújtás felőle szimering cserélve.
benzincsövet lehúzom karbiról folyik,úszószintet régebben beállítottam gyári értékre
Előre is bocsánat hogy mindig itt írok és panaszkodok de bármit csinálok nem akar jó lenni
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

De egyszerűen nem indul el.. most először hidegen még azért elindul megyek vele megállítom pár másodperc és elindul általában de ugye nincs alapjárat és ha úgy fullad le véletlen vagy eg kicsit többet áll akkro aztán szinte esélytelen már mindenhogy próbáltam szivató kis gáz nagy gáz anélkül több 100X megrugtam mire vagy elindul vagy nem.
próbáltam régi gyári fúvóka gyári tű több állásba
95 fúvóka gyári és utángyártott tűvel több állásba ilyenkor megnéztem a gyertya elég világos bár elég tempósan mentem vele
100 fúvóka mind 2 tűvel ez meg már mintha sok lett volna neki gyertya inkább fekete volt
2 gyertyával is próbáltam ugyanaz nem akar indulni,gyertyahézag jó szikra szép,előgyújtást már régebben állítottam,gyújtás felőle szimering cserélve.
benzincsövet lehúzom karbiról folyik,úszószintet régebben beállítottam gyári értékre
Előre is bocsánat hogy mindig itt írok és panaszkodok de bármit csinálok nem akar jó lenni

](./images/smilies/eusa_wall.gif)
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
A porlasztó levegőbeömlő külső részébebe egy horony van belemarva.
Mi ennek a szerepe? Egyszer azt hallottam, hogy a levegő áramlását változtatja meg.
Van egy másik karburátorom is, abban nincs horony.
A porlasztó levegőbeömlő külső részébebe egy horony van belemarva.
Mi ennek a szerepe? Egyszer azt hallottam, hogy a levegő áramlását változtatja meg.
Van egy másik karburátorom is, abban nincs horony.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Igen, 10-es a lehúzó csavarja. (épp tegnapelőtt húztam le
)
Egyébként előbb a szívócsőnél nézném meg nem szív-e falsot, utánamennék csak a szimering irányába, mivel a szívócső a kisebb meló. (leveszed, megkened motortömítővel a felületeket, összerakod. fontos hogy ne csak a hengernél, hanem a karbi bilincsénél is kend be!)

Egyébként előbb a szívócsőnél nézném meg nem szív-e falsot, utánamennék csak a szimering irányába, mivel a szívócső a kisebb meló. (leveszed, megkened motortömítővel a felületeket, összerakod. fontos hogy ne csak a hengernél, hanem a karbi bilincsénél is kend be!)
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 90
- Csatlakozott: 2010.04.03. 11:31
- MZ-d típusa: ETZ 150, ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Szegvár
Re: Üzemanyagellátás
Alfa írta:A generátor oldali nem túl nagy meló, állórész le, forgórész lehúz és kész is, összesen 4 csavar. A lehúzó az egy M8 csavar azt hiszem, javítsatok ki ha tévednék...
Szerintem inkább M10-es. Nagyon arra emlékszem. Remélem ez nem változik motoronként.

- Fittboy
- Simsonos
- Hozzászólások: 65
- Csatlakozott: 2008.04.22. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250,250 ja és250
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Üzemanyagellátás
Akkor amint időm engedi,nekiveselkedem.Alfa írta:A generátor oldali nem túl nagy meló, állórész le, forgórész lehúz és kész is, összesen 4 csavar. A lehúzó az egy M8 csavar azt hiszem, javítsatok ki ha tévednék...
Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat!

Jó éjt!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A generátor oldali nem túl nagy meló, állórész le, forgórész lehúz és kész is, összesen 4 csavar. A lehúzó az egy M8 csavar azt hiszem, javítsatok ki ha tévednék...
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Üzemanyagellátás
Arrafelé az sokfelől jöhetFittboy írta:A gyújtáshoz nem sokat konyítok,de a megszakítót most cserélték újra és értegeti a dolgát a mester
Akkor úgy néz ki marad a szimering... Gondolom az nem kis munka
Generátor oldalon olajfolyás nincs,teljesen tiszta,viszont az első lánckerék alatt mintha találkoztam volna egy kis hajtómű olajjal..
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- Fittboy
- Simsonos
- Hozzászólások: 65
- Csatlakozott: 2008.04.22. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250,250 ja és250
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Üzemanyagellátás
A gyújtáshoz nem sokat konyítok,de a megszakítót most cserélték újra és értegeti a dolgát a mester 
Akkor úgy néz ki marad a szimering... Gondolom az nem kis munka
Generátor oldalon olajfolyás nincs,teljesen tiszta,viszont az első lánckerék alatt mintha találkoztam volna egy kis hajtómű olajjal..

Akkor úgy néz ki marad a szimering... Gondolom az nem kis munka

Generátor oldalon olajfolyás nincs,teljesen tiszta,viszont az első lánckerék alatt mintha találkoztam volna egy kis hajtómű olajjal..
- Fittboy
- Simsonos
- Hozzászólások: 65
- Csatlakozott: 2008.04.22. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250,250 ja és250
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Üzemanyagellátás
gabsic írta:Szerintem falsot kap valahol, azért nincs normális alapjáratod. Mivel a gyertya nem olajos, ezért vagy a generátor oldali szimering, vagy a szívócsőnél. Ha a 28mm-t beállítottad, és az úszóházban is a vállig van a szint, akkor az jó.Fittboy írta:sziasztok
van egy 250es ETZ a hozzá való karbival, kitisztítottam és az a gond vele,hogy melegen nem mindig egyenletes az alapjárata van,hogy magasabb. Olyan is előfordul,hogy pörög-pörög és lassan leáll...
Kipróbáltam egy csatos karbival is ami tökéletesen működik egy másik motoron, 1400as alapjáraton. A levegő keverék csavarja le van plombálva így a gyári értéken van. Evvel szépen megy,csak 2000-es fordulat alatt egyszerűen leáll
Az úszó szintem nem tudom helyesen beállítani mérőedény hiányában,de gondolom ez nem szól bele az alapjáratba.
A 28 és 33 mm-t lemértem,zárva-nyitva,de így szerintem nincs meg a 1,5cm a karbi felső falától. Ha leveszem a karbi alját van benne egy vízszintes kis kitüremkedés ami kb egy vonalban van a szivató fúvókájával és addig ér a szintem,az a tetejétől kb 2cm-re van,de de ugye ott van még az úszó által kiszorított mennyiség is. Nem tudná megmondani valaki,h. felülről mérve milyen magasan kell lennie a szintnek?
Esetleg ha ez infóval szolgál még megemlíteném,h. 5100ig kiforog,de 4600 felett már nem tetszik neki.
Gyertyakép megfelelő. NGK BP7HS.
Fúvókák a gyári értéken.
Blokk gyári,nem volt még hozzányúlva.(20e km-rel)
Köszönöm.
Köszönöm a gyors választ! A generátor oldali szimering hibájára a csere nélkül hogy lehetne fényt deríteni?
Az esetleg nem lehet gond,h. a karbi a helyén kicsit meg van döntve előre így esetleg másképp áll a szint?
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Hát az üzemanyagellátást elég jól leírtad, abban nincs hiba, gyújtást kéne megnézni hogy is van, meg hogy nem szimmeringes e, az is okozhat instabilitást kis fordulaton.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem falsot kap valahol, azért nincs normális alapjáratod. Mivel a gyertya nem olajos, ezért vagy a generátor oldali szimering, vagy a szívócsőnél. Ha a 28mm-t beállítottad, és az úszóházban is a vállig van a szint, akkor az jó.Fittboy írta:sziasztok
van egy 250es ETZ a hozzá való karbival, kitisztítottam és az a gond vele,hogy melegen nem mindig egyenletes az alapjárata van,hogy magasabb. Olyan is előfordul,hogy pörög-pörög és lassan leáll...
Kipróbáltam egy csatos karbival is ami tökéletesen működik egy másik motoron, 1400as alapjáraton. A levegő keverék csavarja le van plombálva így a gyári értéken van. Evvel szépen megy,csak 2000-es fordulat alatt egyszerűen leáll
Az úszó szintem nem tudom helyesen beállítani mérőedény hiányában,de gondolom ez nem szól bele az alapjáratba.
A 28 és 33 mm-t lemértem,zárva-nyitva,de így szerintem nincs meg a 1,5cm a karbi felső falától. Ha leveszem a karbi alját van benne egy vízszintes kis kitüremkedés ami kb egy vonalban van a szivató fúvókájával és addig ér a szintem,az a tetejétől kb 2cm-re van,de de ugye ott van még az úszó által kiszorított mennyiség is. Nem tudná megmondani valaki,h. felülről mérve milyen magasan kell lennie a szintnek?
Esetleg ha ez infóval szolgál még megemlíteném,h. 5100ig kiforog,de 4600 felett már nem tetszik neki.
Gyertyakép megfelelő. NGK BP7HS.
Fúvókák a gyári értéken.
Blokk gyári,nem volt még hozzányúlva.(20e km-rel)
Köszönöm.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Fittboy
- Simsonos
- Hozzászólások: 65
- Csatlakozott: 2008.04.22. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250,250 ja és250
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok
van egy 250es ETZ a hozzá való karbival, kitisztítottam és az a gond vele,hogy melegen nem mindig egyenletes az alapjárata van,hogy magasabb. Olyan is előfordul,hogy pörög-pörög és lassan leáll...
Kipróbáltam egy csatos karbival is ami tökéletesen működik egy másik motoron, 1400as alapjáraton. A levegő keverék csavarja le van plombálva így a gyári értéken van. Evvel szépen megy,csak 2000-es fordulat alatt egyszerűen leáll
Az úszó szintem nem tudom helyesen beállítani mérőedény hiányában,de gondolom ez nem szól bele az alapjáratba.
A 28 és 33 mm-t lemértem,zárva-nyitva,de így szerintem nincs meg a 1,5cm a karbi felső falától. Ha leveszem a karbi alját van benne egy vízszintes kis kitüremkedés ami kb egy vonalban van a szivató fúvókájával és addig ér a szintem,az a tetejétől kb 2cm-re van,de de ugye ott van még az úszó által kiszorított mennyiség is. Nem tudná megmondani valaki,h. felülről mérve milyen magasan kell lennie a szintnek?
Esetleg ha ez infóval szolgál még megemlíteném,h. 5100ig kiforog,de 4600 felett már nem tetszik neki.
Gyertyakép megfelelő. NGK BP7HS.
Fúvókák a gyári értéken.
Blokk gyári,nem volt még hozzányúlva.(20e km-rel)
Köszönöm.
van egy 250es ETZ a hozzá való karbival, kitisztítottam és az a gond vele,hogy melegen nem mindig egyenletes az alapjárata van,hogy magasabb. Olyan is előfordul,hogy pörög-pörög és lassan leáll...
Kipróbáltam egy csatos karbival is ami tökéletesen működik egy másik motoron, 1400as alapjáraton. A levegő keverék csavarja le van plombálva így a gyári értéken van. Evvel szépen megy,csak 2000-es fordulat alatt egyszerűen leáll

Az úszó szintem nem tudom helyesen beállítani mérőedény hiányában,de gondolom ez nem szól bele az alapjáratba.
A 28 és 33 mm-t lemértem,zárva-nyitva,de így szerintem nincs meg a 1,5cm a karbi felső falától. Ha leveszem a karbi alját van benne egy vízszintes kis kitüremkedés ami kb egy vonalban van a szivató fúvókájával és addig ér a szintem,az a tetejétől kb 2cm-re van,de de ugye ott van még az úszó által kiszorított mennyiség is. Nem tudná megmondani valaki,h. felülről mérve milyen magasan kell lennie a szintnek?
Esetleg ha ez infóval szolgál még megemlíteném,h. 5100ig kiforog,de 4600 felett már nem tetszik neki.
Gyertyakép megfelelő. NGK BP7HS.
Fúvókák a gyári értéken.
Blokk gyári,nem volt még hozzányúlva.(20e km-rel)
Köszönöm.
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Üzemanyagellátás
A tankba kell háló és az ülepítő pohárba egy másik szűrő az elmenőre.
A tankom koszos, a karbim teljesen tiszta, ha jó olaj van benne még színes só, meg trutyi sincs.
A tankom koszos, a karbim teljesen tiszta, ha jó olaj van benne még színes só, meg trutyi sincs.
Bagolyferi írta:Ötleteket várnék üzemanyagszűrő beépítésre, tipus és méret (ETZ 250), mert az itthon, Tiszaújvárosban kapható kis méretű szűrőt egyszerű berakni, mert pont elfér a benzincsap és a porlasztó közötti kis helyen, viszont műanyag a szűrője és a háza meglágyult a benzintől. A nagyobb
méretű papírbetétes szűrőhöz meg kunkorítgatni kell a benzincsövet. Valami jó megoldást kitalált valaki?
Feri
- Bagolyferi
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2009.02.13. 18:57
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Üzemanyagellátás
Ötleteket várnék üzemanyagszűrő beépítésre, tipus és méret (ETZ 250), mert az itthon, Tiszaújvárosban kapható kis méretű szűrőt egyszerű berakni, mert pont elfér a benzincsap és a porlasztó közötti kis helyen, viszont műanyag a szűrője és a háza meglágyult a benzintől. A nagyobb
méretű papírbetétes szűrőhöz meg kunkorítgatni kell a benzincsövet. Valami jó megoldást kitalált valaki?
Feri
méretű papírbetétes szűrőhöz meg kunkorítgatni kell a benzincsövet. Valami jó megoldást kitalált valaki?
Feri
Re: Üzemanyagellátás
A főfúvóka 130-as.
Re: Üzemanyagellátás
Köszi a tippeket!
Lépésről, lépésre átnézek mindent.
Egyébként a gyertya színe szép világosbarna.
Lépésről, lépésre átnézek mindent.
Egyébként a gyertya színe szép világosbarna.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 90
- Csatlakozott: 2010.04.03. 11:31
- MZ-d típusa: ETZ 150, ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Szegvár
Re: Üzemanyagellátás
-kipufogó rendesen átenged? Ezt nemtom hogy lehet megnézni, de ha pl szétesett a bele és elfordultak a lamellák, nem jön át a gáz, lefojtja a motort.
kb ennyi első körben
[/quote]
Annyit szeretnék ehhez hozzáfűzni -persze ez csak javaslat, de nekem bevált-, hogy tenyeret a nyílás közelében tartva nem árt, ha érezhetően, erőteljesen pufog.
kb ennyi első körben

Annyit szeretnék ehhez hozzáfűzni -persze ez csak javaslat, de nekem bevált-, hogy tenyeret a nyílás közelében tartva nem árt, ha érezhetően, erőteljesen pufog.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
70nél a főfúvóka még nem igazán szól bele a dolgokba. Mekkora amúgy? Extrém kicsi okozhat is akár ilyet, mondjuk 100 alatti 
Amit le kéne írni:
-Előgyújtás mekkora? Főtengelycsapágyak stabilak (magyarul akkora is marad a gyújtás)?
-alapjárati és főfúvóka
-benzincsapnak annyira kell átereszteni hogy ömöljön a csövön a benzin, 12l/óra az előírt. Folyasd 5 percet, mérd le hány deci, szorozd be 12vel. mennyit kapsz?
-ugyanezt csináld meg a karbival úgy, hogy le van szedve az úszóház és a karbi a kezedben, álljon ua. pozícióban mint a motoron, alatta meg legyen az edény. Akkor is ugyanannyit kell kapnod. A probléma itt lehet az, hogy az úszó nyelve nem engedi a tűszelepet teljesen kinyílni, ezt akkor után kell állítani.
-levegőellátással minden rendben? próbáld leszedni a szívócső gumit és próbáld ki úgy is. Engem már viccelt meg amikor direktszűrőm volt és eltömtem a légszűrőolajjal.
-kipufogó rendesen átenged? Ezt nemtom hogy lehet megnézni, de ha pl szétesett a bele és elfordultak a lamellák, nem jön át a gáz, lefojtja a motort.
kb ennyi első körben

Amit le kéne írni:
-Előgyújtás mekkora? Főtengelycsapágyak stabilak (magyarul akkora is marad a gyújtás)?
-alapjárati és főfúvóka
-benzincsapnak annyira kell átereszteni hogy ömöljön a csövön a benzin, 12l/óra az előírt. Folyasd 5 percet, mérd le hány deci, szorozd be 12vel. mennyit kapsz?
-ugyanezt csináld meg a karbival úgy, hogy le van szedve az úszóház és a karbi a kezedben, álljon ua. pozícióban mint a motoron, alatta meg legyen az edény. Akkor is ugyanannyit kell kapnod. A probléma itt lehet az, hogy az úszó nyelve nem engedi a tűszelepet teljesen kinyílni, ezt akkor után kell állítani.
-levegőellátással minden rendben? próbáld leszedni a szívócső gumit és próbáld ki úgy is. Engem már viccelt meg amikor direktszűrőm volt és eltömtem a légszűrőolajjal.
-kipufogó rendesen átenged? Ezt nemtom hogy lehet megnézni, de ha pl szétesett a bele és elfordultak a lamellák, nem jön át a gáz, lefojtja a motort.
kb ennyi első körben

MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Kislánckerék 19-es gyári, nem 21?Apa66 írta:ETZ 250-es ről van szó.
A csap nincs eldugúlva, legalábbis ha leveszem az ülepítőt, akkor folyik a benzin.
Kiforogja magát a motor, vagy erőtlen lassan kúszik fel?Hány ezernél váltasz fel? Mondjuk 4-ezer alatt lustálkodnak, és ha kíméletesen vezeted akkor nem fogja magát 5-ben kiforogni, főleg ha nem 60 kiló vagy!

Én ha a trophy után úlök át ez etz-re néha így járok, hogy nem kell forgatni, mért nem megy?Közbe megy az csak forgatni kell mert 5 sebesség, 4 felömlő...

Re: Üzemanyagellátás
ETZ 250-es ről van szó.
A csap nincs eldugúlva, legalábbis ha leveszem az ülepítőt, akkor folyik a benzin.
A csap nincs eldugúlva, legalábbis ha leveszem az ülepítőt, akkor folyik a benzin.
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Üzemanyagellátás
A csapod nincs eldugulva?
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
ETZ 250?Apa66 írta:Sziasztok!
A porlasztóban lévő főfúvóka kisebb a gyári előírtnál. A súber tű felülről a második ricniben van.
Lehetséges, hogy keveset kap a moci és azért nem megy szembeszélben 70-nél többet?
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
A porlasztóban lévő főfúvóka kisebb a gyári előírtnál. A súber tű felülről a második ricniben van.
Lehetséges, hogy keveset kap a moci és azért nem megy szembeszélben 70-nél többet?
A porlasztóban lévő főfúvóka kisebb a gyári előírtnál. A súber tű felülről a második ricniben van.
Lehetséges, hogy keveset kap a moci és azért nem megy szembeszélben 70-nél többet?
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég