Szia megnéztem a videót kár,hogy a szívatót közbe nem húztad rá , nem füstöl eléggé ez szegény keverékre utal a másik midha a kipufogó el volna dugulva a 125-ösödnek nagyobb hangja van más ötletem nincs.Andrá$ írta:Sziasztok
nemtudom talán jó helyre írom, ugye másik topicba írtam hogy mi a gond ...
http://www.youtube.com/watch?v=0jQwUCkL ... L3_bPV50Ow
Üzemanyagellátás
Re: Üzemanyagellátás
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok
nemtudom talán jó helyre írom, ugye másik topicba írtam hogy mi a gond hogy állórész meg feszabállítás csere stb. után ilyen a motor nem megy mintha a fogát húznák alig pörög fel negyedgázon meg félgázon nem is lehet vele menni beállítottam a az előgyújtást pontosan aztán próbáltam kisebb nagyobb előgyújtással de smmi, másik gyertyával, megszakítóhézag jó, ma kifújattam a karbit meg néztem szivató is működik, de semmi javulás. negyedgázról odahúzom aztán csak gondolkozik mire felpörög, kivettem gyertyát miután próbálgattam benzines
itt egy videó róla
http://www.youtube.com/watch?v=0jQwUCkL ... L3_bPV50Ow
nemtudom talán jó helyre írom, ugye másik topicba írtam hogy mi a gond hogy állórész meg feszabállítás csere stb. után ilyen a motor nem megy mintha a fogát húznák alig pörög fel negyedgázon meg félgázon nem is lehet vele menni beállítottam a az előgyújtást pontosan aztán próbáltam kisebb nagyobb előgyújtással de smmi, másik gyertyával, megszakítóhézag jó, ma kifújattam a karbit meg néztem szivató is működik, de semmi javulás. negyedgázról odahúzom aztán csak gondolkozik mire felpörög, kivettem gyertyát miután próbálgattam benzines
itt egy videó róla
http://www.youtube.com/watch?v=0jQwUCkL ... L3_bPV50Ow
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Ne térjünk el a kötelező témától :benzines két ütemű gyári traktor motor igaz szinte majdnem minden alkatrésze pannonia T-5 P-10 így a karburátora is,a rossz hír nem alkalmas motorkerékpárba mivel teljesen más a felfogatás és turbós" a hűtése de volt nekem régen Istros"csónak motorom az 125 csepel alkatrészekböl volt annak teljesen más karbija volt mind a motornak. Egy érdekesség még pár éve láttam németbe IFA stabil motort ami majdnem ilyen felépítésű mind az enyém, gyári de az meg 250 ETZ alapokon ált! És a 250 karibija volt rajta természetesen trabant csappal és simson Duo 14l tankkal ha jól értettem a német kollégát az 18 le volt a csepelem az 16 hivatalosan, elfogadtam volna.Még valami próbáltam anno 250 ETZ karbit rárakni de az ide nem volt jó sajnos.gesszti írta:Tényleg 250-es csepel motor? ...adnék érte egy pannoniablokkot...
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Üzemanyagellátás
Tényleg 250-es csepel motor? ...adnék érte egy pannoniablokkot...
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Nem hiszem,hogy gondot okozna megette a fene ha folyamatos átfolyás kevés neki" az kb 12 liter/100km fogyasztás lenne! Nekem traktoron van ilyen csap (250 csepel motoros 400kg önsúlyú lassú jármű) az óránként kb 3-4 litert eszik szántáskor többet is mégis elég neki az átfolyás.hell írta:Multkorában beszéltük ezt az olasz benzincsapot. A boltos azt mondta ennek az átfolyása kevesebb mint a gyárié ez igaz lehet?
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Igen!hell írta:Multkorában beszéltük ezt az olasz benzincsapot. A boltos azt mondta ennek az átfolyása kevesebb mint a gyárié ez igaz lehet?
Szétkaptam már, a bele megegyezik az MZ csappal, csak forgatható lap leszorítórugója jobb megoldás. Kisebb az egész, szűkebbek a járatok. Amúgy egy széria gépen nem hinném hogy gondot okoz, versenyzésre lehet hogy nem jó.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Multkorában beszéltük ezt az olasz benzincsapot. A boltos azt mondta ennek az átfolyása kevesebb mint a gyárié ez igaz lehet?
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Üzemanyagellátás
Küldök egy privit mert szerintem ismerős probléma de elektromos ezért inkább nem itt.Tomahawk írta:Sziasztok!
Segítséget kérnék az alábbi problémához:
Van egy 125-ös Etz-m stunt-ra alakítva (babetta-gyújtás, rezós kipufogó).
Sokat állt a motor, utána nem indult be sehogy sem. (A kipufogó volt eltömődve, azt a problémát orvosoltuk is (most már tiszta) + karbi-, tank takarítás is volt.)
Ennek ellenére még mindig benzin-levegő beállítással megy a küzdelem: néha beindul, máskor csak pöffen 1-et 2-őt.
Kiégetés után beindult, de nem volt alapjárat, leállt. Kipróbáltuk kipufogó nélkül, így beindult, volt is alapjárat, de gázadásnál fulladozott, nem rögtön pörgött fel. Megpróbáltuk beállítani a benzin-levegő keveréket, de nem volt igazi eredmény. A levegő-, alapjárati csavar, úszószint a gyári értéken vannak.
Jelenleg egyik variációval sem akar beindulni..
A subertűn 3 rovátka van (nem gyári Etz), abból a középsőben áll.
Mit tudnátok beállításként javasolni?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Üzemanyagellátás
Hello!gijjo írta:Sziasztok!
Sikerült végre valami alapjáratot csiholnom a ts 125-re.
De nagyon nem tetszik a gázadásra való reagálása, ha gázt adok behörög, majd felpörög, és rettentő lassan ejti a fordulatot.
Nem tudja valaki ezek miért lehetnek.
Üdv.
én a lassú fordulatesés okának a túl sok levegőt tippelném, nagyon ki van csavarva a (melléklevegő )csavar. ......talán
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- gijjo
- rolleres
- Hozzászólások: 7
- Csatlakozott: 2012.10.17. 08:00
- MZ-d típusa: Mz ts 125
- Tartózkodási hely: Albertirsa
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Sikerült végre valami alapjáratot csiholnom a ts 125-re.
De nagyon nem tetszik a gázadásra való reagálása, ha gázt adok behörög, majd felpörög, és rettentő lassan ejti a fordulatot.
Nem tudja valaki ezek miért lehetnek.
Üdv.
Sikerült végre valami alapjáratot csiholnom a ts 125-re.
De nagyon nem tetszik a gázadásra való reagálása, ha gázt adok behörög, majd felpörög, és rettentő lassan ejti a fordulatot.
Nem tudja valaki ezek miért lehetnek.
Üdv.
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Segítséget kérnék az alábbi problémához:
Van egy 125-ös Etz-m stunt-ra alakítva (babetta-gyújtás, rezós kipufogó).
Sokat állt a motor, utána nem indult be sehogy sem. (A kipufogó volt eltömődve, azt a problémát orvosoltuk is (most már tiszta) + karbi-, tank takarítás is volt.)
Ennek ellenére még mindig benzin-levegő beállítással megy a küzdelem: néha beindul, máskor csak pöffen 1-et 2-őt.
Kiégetés után beindult, de nem volt alapjárat, leállt. Kipróbáltuk kipufogó nélkül, így beindult, volt is alapjárat, de gázadásnál fulladozott, nem rögtön pörgött fel. Megpróbáltuk beállítani a benzin-levegő keveréket, de nem volt igazi eredmény. A levegő-, alapjárati csavar, úszószint a gyári értéken vannak.
Jelenleg egyik variációval sem akar beindulni..
A subertűn 3 rovátka van (nem gyári Etz), abból a középsőben áll.
Mit tudnátok beállításként javasolni?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Segítséget kérnék az alábbi problémához:
Van egy 125-ös Etz-m stunt-ra alakítva (babetta-gyújtás, rezós kipufogó).
Sokat állt a motor, utána nem indult be sehogy sem. (A kipufogó volt eltömődve, azt a problémát orvosoltuk is (most már tiszta) + karbi-, tank takarítás is volt.)
Ennek ellenére még mindig benzin-levegő beállítással megy a küzdelem: néha beindul, máskor csak pöffen 1-et 2-őt.
Kiégetés után beindult, de nem volt alapjárat, leállt. Kipróbáltuk kipufogó nélkül, így beindult, volt is alapjárat, de gázadásnál fulladozott, nem rögtön pörgött fel. Megpróbáltuk beállítani a benzin-levegő keveréket, de nem volt igazi eredmény. A levegő-, alapjárati csavar, úszószint a gyári értéken vannak.
Jelenleg egyik variációval sem akar beindulni..
A subertűn 3 rovátka van (nem gyári Etz), abból a középsőben áll.
Mit tudnátok beállításként javasolni?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Köszönöm, csak az a gond hogy ez ugye rendszám meg minden nélküli. de mondjuk ma már 3X elindult normálisan most hogy próbáltam nem tudom mit hoz a holnap de ha tényleg nem megy szerzek egy utánfutót és viszemgesszti írta:Te, nincs ilyen karbim, de ha szánsz rá annyi benzint, gyere el ide valamikor, és megcsináljuk azt a motort...
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Üzemanyagellátás
Te, nincs ilyen karbim, de ha szánsz rá annyi benzint, gyere el ide valamikor, és megcsináljuk azt a motort...Andrá$ írta:...nem tudom pedig tényleg egy próbát megérne egy másik karbival.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Hát elvileg a fúvókák meg a annyi hogy nem 24 hanem 22 a torokátmérő ha jól tudom
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Azért próbáld meg szerintem felrakni a 125-ös karburátorát és tedd be a 150-es főúvókáját, nem hinném, hogy nagyon sokban különböznének.Andrá$ írta:hát én annak is örülnék ha 10-re indulna.. ha elindul utána jó, Hát gondoltam rá de nem tudom ezek után lehet azt kellene csak a a baj hogy nem tudok senkit aki tudna kölcsön adni 150-esre való karbit nekem meg csak 125-ösé van az meg ugye más most azért vegyek egy komplett karbit aztán ha meg azzal se lenne jó. nem tudom pedig tényleg egy próbát megérne egy másik karbival.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
hát én annak is örülnék ha 10-re indulna.. ha elindul utána jó, Hát gondoltam rá de nem tudom ezek után lehet azt kellene csak a a baj hogy nem tudok senkit aki tudna kölcsön adni 150-esre való karbit nekem meg csak 125-ösé van az meg ugye más most azért vegyek egy komplett karbit aztán ha meg azzal se lenne jó. nem tudom pedig tényleg egy próbát megérne egy másik karbival.
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Andrá$ írta:Kikészít ez motor egyszerűen sehogy se jó... vagyis jónak jó most már a töltés jó csak nem indul el.. az istenért se ha elindul akkor jól megy alacsony fordulaton is jó meg nem hörög le igazából.
De egyszerűen nem indul el.. most először hidegen még azért elindul megyek vele megállítom pár másodperc és elindul általában de ugye nincs alapjárat és ha úgy fullad le véletlen vagy eg kicsit többet áll akkro aztán szinte esélytelen már mindenhogy próbáltam szivató kis gáz nagy gáz anélkül több 100X megrugtam mire vagy elindul vagy nem.
próbáltam régi gyári fúvóka gyári tű több állásba
95 fúvóka gyári és utángyártott tűvel több állásba ilyenkor megnéztem a gyertya elég világos bár elég tempósan mentem vele
100 fúvóka mind 2 tűvel ez meg már mintha sok lett volna neki gyertya inkább fekete volt
2 gyertyával is próbáltam ugyanaz nem akar indulni,gyertyahézag jó szikra szép,előgyújtást már régebben állítottam,gyújtás felőle szimering cserélve.
benzincsövet lehúzom karbiról folyik,úszószintet régebben beállítottam gyári értékre
Előre is bocsánat hogy mindig itt írok és panaszkodok de bármit csinálok nem akar jó lenni
Ismerős a helyzet, én is jártam így, azzal a különbséggel, hogy nekem kb 10. rúgásra elindult, de ahogy 2. be váltottam lefulladt az eredeti karbival, azelőtt kölcsönkarbival jártam, azzal ment rendesen. Az volt a furcsa, hogy a két karbi között semmi különbség nem volt, legalábbis látszólag, ugyanúgy állítottam be mindkettőt, de csak az egyikkel ment jól. Utána megvettem azt amelyikkel jól ment a motor, a karbicsere megoldotta a dolgot.
Ha nálad minden ba van állítva, de mégsem megy, kérj valakitől (ha van kitől) egy karbit és nézd meg azzal hogy megy, mert tapasztalatom szerint nincs két egyforma karburátor, hiába vannak azok ugyanúgy beállítva gyári értékek szerint.
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Kikészít ez motor egyszerűen sehogy se jó... vagyis jónak jó most már a töltés jó csak nem indul el.. az istenért se ha elindul akkor jól megy alacsony fordulaton is jó meg nem hörög le igazából.
De egyszerűen nem indul el.. most először hidegen még azért elindul megyek vele megállítom pár másodperc és elindul általában de ugye nincs alapjárat és ha úgy fullad le véletlen vagy eg kicsit többet áll akkro aztán szinte esélytelen már mindenhogy próbáltam szivató kis gáz nagy gáz anélkül több 100X megrugtam mire vagy elindul vagy nem.
próbáltam régi gyári fúvóka gyári tű több állásba
95 fúvóka gyári és utángyártott tűvel több állásba ilyenkor megnéztem a gyertya elég világos bár elég tempósan mentem vele
100 fúvóka mind 2 tűvel ez meg már mintha sok lett volna neki gyertya inkább fekete volt
2 gyertyával is próbáltam ugyanaz nem akar indulni,gyertyahézag jó szikra szép,előgyújtást már régebben állítottam,gyújtás felőle szimering cserélve.
benzincsövet lehúzom karbiról folyik,úszószintet régebben beállítottam gyári értékre
Előre is bocsánat hogy mindig itt írok és panaszkodok de bármit csinálok nem akar jó lenni
De egyszerűen nem indul el.. most először hidegen még azért elindul megyek vele megállítom pár másodperc és elindul általában de ugye nincs alapjárat és ha úgy fullad le véletlen vagy eg kicsit többet áll akkro aztán szinte esélytelen már mindenhogy próbáltam szivató kis gáz nagy gáz anélkül több 100X megrugtam mire vagy elindul vagy nem.
próbáltam régi gyári fúvóka gyári tű több állásba
95 fúvóka gyári és utángyártott tűvel több állásba ilyenkor megnéztem a gyertya elég világos bár elég tempósan mentem vele
100 fúvóka mind 2 tűvel ez meg már mintha sok lett volna neki gyertya inkább fekete volt
2 gyertyával is próbáltam ugyanaz nem akar indulni,gyertyahézag jó szikra szép,előgyújtást már régebben állítottam,gyújtás felőle szimering cserélve.
benzincsövet lehúzom karbiról folyik,úszószintet régebben beállítottam gyári értékre
Előre is bocsánat hogy mindig itt írok és panaszkodok de bármit csinálok nem akar jó lenni
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
A porlasztó levegőbeömlő külső részébebe egy horony van belemarva.
Mi ennek a szerepe? Egyszer azt hallottam, hogy a levegő áramlását változtatja meg.
Van egy másik karburátorom is, abban nincs horony.
A porlasztó levegőbeömlő külső részébebe egy horony van belemarva.
Mi ennek a szerepe? Egyszer azt hallottam, hogy a levegő áramlását változtatja meg.
Van egy másik karburátorom is, abban nincs horony.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Igen, 10-es a lehúzó csavarja. (épp tegnapelőtt húztam le )
Egyébként előbb a szívócsőnél nézném meg nem szív-e falsot, utánamennék csak a szimering irányába, mivel a szívócső a kisebb meló. (leveszed, megkened motortömítővel a felületeket, összerakod. fontos hogy ne csak a hengernél, hanem a karbi bilincsénél is kend be!)
Egyébként előbb a szívócsőnél nézném meg nem szív-e falsot, utánamennék csak a szimering irányába, mivel a szívócső a kisebb meló. (leveszed, megkened motortömítővel a felületeket, összerakod. fontos hogy ne csak a hengernél, hanem a karbi bilincsénél is kend be!)
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 90
- Csatlakozott: 2010.04.03. 11:31
- MZ-d típusa: ETZ 150, ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Szegvár
Re: Üzemanyagellátás
Alfa írta:A generátor oldali nem túl nagy meló, állórész le, forgórész lehúz és kész is, összesen 4 csavar. A lehúzó az egy M8 csavar azt hiszem, javítsatok ki ha tévednék...
Szerintem inkább M10-es. Nagyon arra emlékszem. Remélem ez nem változik motoronként.
- Fittboy
- Simsonos
- Hozzászólások: 65
- Csatlakozott: 2008.04.22. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250,250 ja és250
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Üzemanyagellátás
Akkor amint időm engedi,nekiveselkedem.Alfa írta:A generátor oldali nem túl nagy meló, állórész le, forgórész lehúz és kész is, összesen 4 csavar. A lehúzó az egy M8 csavar azt hiszem, javítsatok ki ha tévednék...
Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat!
Jó éjt!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A generátor oldali nem túl nagy meló, állórész le, forgórész lehúz és kész is, összesen 4 csavar. A lehúzó az egy M8 csavar azt hiszem, javítsatok ki ha tévednék...
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Üzemanyagellátás
Arrafelé az sokfelől jöhetFittboy írta:A gyújtáshoz nem sokat konyítok,de a megszakítót most cserélték újra és értegeti a dolgát a mester
Akkor úgy néz ki marad a szimering... Gondolom az nem kis munka
Generátor oldalon olajfolyás nincs,teljesen tiszta,viszont az első lánckerék alatt mintha találkoztam volna egy kis hajtómű olajjal..
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- Fittboy
- Simsonos
- Hozzászólások: 65
- Csatlakozott: 2008.04.22. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250,250 ja és250
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Üzemanyagellátás
A gyújtáshoz nem sokat konyítok,de a megszakítót most cserélték újra és értegeti a dolgát a mester
Akkor úgy néz ki marad a szimering... Gondolom az nem kis munka
Generátor oldalon olajfolyás nincs,teljesen tiszta,viszont az első lánckerék alatt mintha találkoztam volna egy kis hajtómű olajjal..
Akkor úgy néz ki marad a szimering... Gondolom az nem kis munka
Generátor oldalon olajfolyás nincs,teljesen tiszta,viszont az első lánckerék alatt mintha találkoztam volna egy kis hajtómű olajjal..
- Fittboy
- Simsonos
- Hozzászólások: 65
- Csatlakozott: 2008.04.22. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250,250 ja és250
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Üzemanyagellátás
gabsic írta:Szerintem falsot kap valahol, azért nincs normális alapjáratod. Mivel a gyertya nem olajos, ezért vagy a generátor oldali szimering, vagy a szívócsőnél. Ha a 28mm-t beállítottad, és az úszóházban is a vállig van a szint, akkor az jó.Fittboy írta:sziasztok
van egy 250es ETZ a hozzá való karbival, kitisztítottam és az a gond vele,hogy melegen nem mindig egyenletes az alapjárata van,hogy magasabb. Olyan is előfordul,hogy pörög-pörög és lassan leáll...
Kipróbáltam egy csatos karbival is ami tökéletesen működik egy másik motoron, 1400as alapjáraton. A levegő keverék csavarja le van plombálva így a gyári értéken van. Evvel szépen megy,csak 2000-es fordulat alatt egyszerűen leáll
Az úszó szintem nem tudom helyesen beállítani mérőedény hiányában,de gondolom ez nem szól bele az alapjáratba.
A 28 és 33 mm-t lemértem,zárva-nyitva,de így szerintem nincs meg a 1,5cm a karbi felső falától. Ha leveszem a karbi alját van benne egy vízszintes kis kitüremkedés ami kb egy vonalban van a szivató fúvókájával és addig ér a szintem,az a tetejétől kb 2cm-re van,de de ugye ott van még az úszó által kiszorított mennyiség is. Nem tudná megmondani valaki,h. felülről mérve milyen magasan kell lennie a szintnek?
Esetleg ha ez infóval szolgál még megemlíteném,h. 5100ig kiforog,de 4600 felett már nem tetszik neki.
Gyertyakép megfelelő. NGK BP7HS.
Fúvókák a gyári értéken.
Blokk gyári,nem volt még hozzányúlva.(20e km-rel)
Köszönöm.
Köszönöm a gyors választ! A generátor oldali szimering hibájára a csere nélkül hogy lehetne fényt deríteni?
Az esetleg nem lehet gond,h. a karbi a helyén kicsit meg van döntve előre így esetleg másképp áll a szint?
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Hát az üzemanyagellátást elég jól leírtad, abban nincs hiba, gyújtást kéne megnézni hogy is van, meg hogy nem szimmeringes e, az is okozhat instabilitást kis fordulaton.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem falsot kap valahol, azért nincs normális alapjáratod. Mivel a gyertya nem olajos, ezért vagy a generátor oldali szimering, vagy a szívócsőnél. Ha a 28mm-t beállítottad, és az úszóházban is a vállig van a szint, akkor az jó.Fittboy írta:sziasztok
van egy 250es ETZ a hozzá való karbival, kitisztítottam és az a gond vele,hogy melegen nem mindig egyenletes az alapjárata van,hogy magasabb. Olyan is előfordul,hogy pörög-pörög és lassan leáll...
Kipróbáltam egy csatos karbival is ami tökéletesen működik egy másik motoron, 1400as alapjáraton. A levegő keverék csavarja le van plombálva így a gyári értéken van. Evvel szépen megy,csak 2000-es fordulat alatt egyszerűen leáll
Az úszó szintem nem tudom helyesen beállítani mérőedény hiányában,de gondolom ez nem szól bele az alapjáratba.
A 28 és 33 mm-t lemértem,zárva-nyitva,de így szerintem nincs meg a 1,5cm a karbi felső falától. Ha leveszem a karbi alját van benne egy vízszintes kis kitüremkedés ami kb egy vonalban van a szivató fúvókájával és addig ér a szintem,az a tetejétől kb 2cm-re van,de de ugye ott van még az úszó által kiszorított mennyiség is. Nem tudná megmondani valaki,h. felülről mérve milyen magasan kell lennie a szintnek?
Esetleg ha ez infóval szolgál még megemlíteném,h. 5100ig kiforog,de 4600 felett már nem tetszik neki.
Gyertyakép megfelelő. NGK BP7HS.
Fúvókák a gyári értéken.
Blokk gyári,nem volt még hozzányúlva.(20e km-rel)
Köszönöm.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Fittboy
- Simsonos
- Hozzászólások: 65
- Csatlakozott: 2008.04.22. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250,250 ja és250
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Üzemanyagellátás
sziasztok
van egy 250es ETZ a hozzá való karbival, kitisztítottam és az a gond vele,hogy melegen nem mindig egyenletes az alapjárata van,hogy magasabb. Olyan is előfordul,hogy pörög-pörög és lassan leáll...
Kipróbáltam egy csatos karbival is ami tökéletesen működik egy másik motoron, 1400as alapjáraton. A levegő keverék csavarja le van plombálva így a gyári értéken van. Evvel szépen megy,csak 2000-es fordulat alatt egyszerűen leáll
Az úszó szintem nem tudom helyesen beállítani mérőedény hiányában,de gondolom ez nem szól bele az alapjáratba.
A 28 és 33 mm-t lemértem,zárva-nyitva,de így szerintem nincs meg a 1,5cm a karbi felső falától. Ha leveszem a karbi alját van benne egy vízszintes kis kitüremkedés ami kb egy vonalban van a szivató fúvókájával és addig ér a szintem,az a tetejétől kb 2cm-re van,de de ugye ott van még az úszó által kiszorított mennyiség is. Nem tudná megmondani valaki,h. felülről mérve milyen magasan kell lennie a szintnek?
Esetleg ha ez infóval szolgál még megemlíteném,h. 5100ig kiforog,de 4600 felett már nem tetszik neki.
Gyertyakép megfelelő. NGK BP7HS.
Fúvókák a gyári értéken.
Blokk gyári,nem volt még hozzányúlva.(20e km-rel)
Köszönöm.
van egy 250es ETZ a hozzá való karbival, kitisztítottam és az a gond vele,hogy melegen nem mindig egyenletes az alapjárata van,hogy magasabb. Olyan is előfordul,hogy pörög-pörög és lassan leáll...
Kipróbáltam egy csatos karbival is ami tökéletesen működik egy másik motoron, 1400as alapjáraton. A levegő keverék csavarja le van plombálva így a gyári értéken van. Evvel szépen megy,csak 2000-es fordulat alatt egyszerűen leáll
Az úszó szintem nem tudom helyesen beállítani mérőedény hiányában,de gondolom ez nem szól bele az alapjáratba.
A 28 és 33 mm-t lemértem,zárva-nyitva,de így szerintem nincs meg a 1,5cm a karbi felső falától. Ha leveszem a karbi alját van benne egy vízszintes kis kitüremkedés ami kb egy vonalban van a szivató fúvókájával és addig ér a szintem,az a tetejétől kb 2cm-re van,de de ugye ott van még az úszó által kiszorított mennyiség is. Nem tudná megmondani valaki,h. felülről mérve milyen magasan kell lennie a szintnek?
Esetleg ha ez infóval szolgál még megemlíteném,h. 5100ig kiforog,de 4600 felett már nem tetszik neki.
Gyertyakép megfelelő. NGK BP7HS.
Fúvókák a gyári értéken.
Blokk gyári,nem volt még hozzányúlva.(20e km-rel)
Köszönöm.
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Üzemanyagellátás
A tankba kell háló és az ülepítő pohárba egy másik szűrő az elmenőre.
A tankom koszos, a karbim teljesen tiszta, ha jó olaj van benne még színes só, meg trutyi sincs.
A tankom koszos, a karbim teljesen tiszta, ha jó olaj van benne még színes só, meg trutyi sincs.
Bagolyferi írta:Ötleteket várnék üzemanyagszűrő beépítésre, tipus és méret (ETZ 250), mert az itthon, Tiszaújvárosban kapható kis méretű szűrőt egyszerű berakni, mert pont elfér a benzincsap és a porlasztó közötti kis helyen, viszont műanyag a szűrője és a háza meglágyult a benzintől. A nagyobb
méretű papírbetétes szűrőhöz meg kunkorítgatni kell a benzincsövet. Valami jó megoldást kitalált valaki?
Feri
- Bagolyferi
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2009.02.13. 18:57
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Üzemanyagellátás
Ötleteket várnék üzemanyagszűrő beépítésre, tipus és méret (ETZ 250), mert az itthon, Tiszaújvárosban kapható kis méretű szűrőt egyszerű berakni, mert pont elfér a benzincsap és a porlasztó közötti kis helyen, viszont műanyag a szűrője és a háza meglágyult a benzintől. A nagyobb
méretű papírbetétes szűrőhöz meg kunkorítgatni kell a benzincsövet. Valami jó megoldást kitalált valaki?
Feri
méretű papírbetétes szűrőhöz meg kunkorítgatni kell a benzincsövet. Valami jó megoldást kitalált valaki?
Feri
Re: Üzemanyagellátás
A főfúvóka 130-as.
Re: Üzemanyagellátás
Köszi a tippeket!
Lépésről, lépésre átnézek mindent.
Egyébként a gyertya színe szép világosbarna.
Lépésről, lépésre átnézek mindent.
Egyébként a gyertya színe szép világosbarna.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 90
- Csatlakozott: 2010.04.03. 11:31
- MZ-d típusa: ETZ 150, ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Szegvár
Re: Üzemanyagellátás
-kipufogó rendesen átenged? Ezt nemtom hogy lehet megnézni, de ha pl szétesett a bele és elfordultak a lamellák, nem jön át a gáz, lefojtja a motort.
kb ennyi első körben [/quote]
Annyit szeretnék ehhez hozzáfűzni -persze ez csak javaslat, de nekem bevált-, hogy tenyeret a nyílás közelében tartva nem árt, ha érezhetően, erőteljesen pufog.
kb ennyi első körben [/quote]
Annyit szeretnék ehhez hozzáfűzni -persze ez csak javaslat, de nekem bevált-, hogy tenyeret a nyílás közelében tartva nem árt, ha érezhetően, erőteljesen pufog.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
70nél a főfúvóka még nem igazán szól bele a dolgokba. Mekkora amúgy? Extrém kicsi okozhat is akár ilyet, mondjuk 100 alatti
Amit le kéne írni:
-Előgyújtás mekkora? Főtengelycsapágyak stabilak (magyarul akkora is marad a gyújtás)?
-alapjárati és főfúvóka
-benzincsapnak annyira kell átereszteni hogy ömöljön a csövön a benzin, 12l/óra az előírt. Folyasd 5 percet, mérd le hány deci, szorozd be 12vel. mennyit kapsz?
-ugyanezt csináld meg a karbival úgy, hogy le van szedve az úszóház és a karbi a kezedben, álljon ua. pozícióban mint a motoron, alatta meg legyen az edény. Akkor is ugyanannyit kell kapnod. A probléma itt lehet az, hogy az úszó nyelve nem engedi a tűszelepet teljesen kinyílni, ezt akkor után kell állítani.
-levegőellátással minden rendben? próbáld leszedni a szívócső gumit és próbáld ki úgy is. Engem már viccelt meg amikor direktszűrőm volt és eltömtem a légszűrőolajjal.
-kipufogó rendesen átenged? Ezt nemtom hogy lehet megnézni, de ha pl szétesett a bele és elfordultak a lamellák, nem jön át a gáz, lefojtja a motort.
kb ennyi első körben
Amit le kéne írni:
-Előgyújtás mekkora? Főtengelycsapágyak stabilak (magyarul akkora is marad a gyújtás)?
-alapjárati és főfúvóka
-benzincsapnak annyira kell átereszteni hogy ömöljön a csövön a benzin, 12l/óra az előírt. Folyasd 5 percet, mérd le hány deci, szorozd be 12vel. mennyit kapsz?
-ugyanezt csináld meg a karbival úgy, hogy le van szedve az úszóház és a karbi a kezedben, álljon ua. pozícióban mint a motoron, alatta meg legyen az edény. Akkor is ugyanannyit kell kapnod. A probléma itt lehet az, hogy az úszó nyelve nem engedi a tűszelepet teljesen kinyílni, ezt akkor után kell állítani.
-levegőellátással minden rendben? próbáld leszedni a szívócső gumit és próbáld ki úgy is. Engem már viccelt meg amikor direktszűrőm volt és eltömtem a légszűrőolajjal.
-kipufogó rendesen átenged? Ezt nemtom hogy lehet megnézni, de ha pl szétesett a bele és elfordultak a lamellák, nem jön át a gáz, lefojtja a motort.
kb ennyi első körben
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
Kislánckerék 19-es gyári, nem 21?Apa66 írta:ETZ 250-es ről van szó.
A csap nincs eldugúlva, legalábbis ha leveszem az ülepítőt, akkor folyik a benzin.
Kiforogja magát a motor, vagy erőtlen lassan kúszik fel?Hány ezernél váltasz fel? Mondjuk 4-ezer alatt lustálkodnak, és ha kíméletesen vezeted akkor nem fogja magát 5-ben kiforogni, főleg ha nem 60 kiló vagy!
Én ha a trophy után úlök át ez etz-re néha így járok, hogy nem kell forgatni, mért nem megy?Közbe megy az csak forgatni kell mert 5 sebesség, 4 felömlő...
Re: Üzemanyagellátás
ETZ 250-es ről van szó.
A csap nincs eldugúlva, legalábbis ha leveszem az ülepítőt, akkor folyik a benzin.
A csap nincs eldugúlva, legalábbis ha leveszem az ülepítőt, akkor folyik a benzin.
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Üzemanyagellátás
A csapod nincs eldugulva?
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Üzemanyagellátás
ETZ 250?Apa66 írta:Sziasztok!
A porlasztóban lévő főfúvóka kisebb a gyári előírtnál. A súber tű felülről a második ricniben van.
Lehetséges, hogy keveset kap a moci és azért nem megy szembeszélben 70-nél többet?
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
A porlasztóban lévő főfúvóka kisebb a gyári előírtnál. A súber tű felülről a második ricniben van.
Lehetséges, hogy keveset kap a moci és azért nem megy szembeszélben 70-nél többet?
A porlasztóban lévő főfúvóka kisebb a gyári előírtnál. A súber tű felülről a második ricniben van.
Lehetséges, hogy keveset kap a moci és azért nem megy szembeszélben 70-nél többet?
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2163
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Fasza a Bing. Kevesebb a fogyasztás, bowdenen alakítani kell, egyszerűen csatlakozik mint az eredeti, ára meg jó drága! Visszaolvasol itt és mindent megtudsz a Bing 84-l rengetegszer ki lett vesézve minden része....Dargo írta:Üdv.
Bing 84-el kapcsolatban, az érdekelne, hogy mennyire vagytok vele elégedettek. Gondolok itt üzemanyag fogyasztásra, szivárgásra, bowdenek mérete / csináltatni kell vagy lehet kapni hozzá, vagy kompatibilis az MZ-vel/ , szívótorokhoz és a légszűrőhöz hogyan kapcsolódik, milyen áron lehet hozzájutni újonnan ???
Előre is köszönöm a válaszokat.
Széles utat...
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: 2011.07.11. 20:35
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest XXI.
Re: Üzemanyagellátás
Üdv.
Bing 84-el kapcsolatban, az érdekelne, hogy mennyire vagytok vele elégedettek. Gondolok itt üzemanyag fogyasztásra, szivárgásra, bowdenek mérete / csináltatni kell vagy lehet kapni hozzá, vagy kompatibilis az MZ-vel/ , szívótorokhoz és a légszűrőhöz hogyan kapcsolódik, milyen áron lehet hozzájutni újonnan ???
Előre is köszönöm a válaszokat.
Széles utat...
Bing 84-el kapcsolatban, az érdekelne, hogy mennyire vagytok vele elégedettek. Gondolok itt üzemanyag fogyasztásra, szivárgásra, bowdenek mérete / csináltatni kell vagy lehet kapni hozzá, vagy kompatibilis az MZ-vel/ , szívótorokhoz és a légszűrőhöz hogyan kapcsolódik, milyen áron lehet hozzájutni újonnan ???
Előre is köszönöm a válaszokat.
Széles utat...
Széles utat...
Üdv. Dárgo
Üdv. Dárgo
-
- biciklis
- Hozzászólások: 38
- Csatlakozott: 2012.02.23. 02:38
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Mátrafüred-Abasár
Re: Üzemanyagellátás
Binget még kap újat,a németeknél van ,én is onnan rendeltem.KILL3R etz írta:Bing 84. Csak figyelj oda, hogy német legyen! A taiwan-i szar...
Sajnos újat már nem nagyon találsz, max valami beragadt raktárkészletből...
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Bing 84. Csak figyelj oda, hogy német legyen! A taiwan-i szar...
Sajnos újat már nem nagyon találsz, max valami beragadt raktárkészletből...
Sajnos újat már nem nagyon találsz, max valami beragadt raktárkészletből...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: 2011.07.11. 20:35
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest XXI.
Re: Üzemanyagellátás
Üdv.
Elegem van az eredeti karburátoromból, állandóan szivárog valahol. Szívesen vennék hozzá egy kompatibilis karbit, amit jól működne. De nem merek akár milyet megvenni, mert lehet hogy nem lesz méretben vagy működésben jó.
Szóval azt szeretném kérdezni van e valakinek valamilyen tapasztalata ezen a téren?
Széles utat...
Elegem van az eredeti karburátoromból, állandóan szivárog valahol. Szívesen vennék hozzá egy kompatibilis karbit, amit jól működne. De nem merek akár milyet megvenni, mert lehet hogy nem lesz méretben vagy működésben jó.
Szóval azt szeretném kérdezni van e valakinek valamilyen tapasztalata ezen a téren?
Széles utat...
Széles utat...
Üdv. Dárgo
Üdv. Dárgo
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2012.04.24. 22:50
- MZ-d típusa: ETZ 251
Re: Üzemanyagellátás
ÜDV! Valakinek van 251 esre való csatos karbiba GYÁRI jó állapotú súbertűje elfekvőben? Mert én megvenném. Előre is köszi.
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem ennél jobban ne éheztesd ki.
...mondjuk nem tudjuk, hogy milyen hőértékű gyertya, és milyen 2T olajat, milyen arányban használsz, de ez már egy majdnemszegény színű gyertyának tűnik nekem.
...mondjuk nem tudjuk, hogy milyen hőértékű gyertya, és milyen 2T olajat, milyen arányban használsz, de ez már egy majdnemszegény színű gyertyának tűnik nekem.
- Boge
- versenyző
- Hozzászólások: 670
- Csatlakozott: 2010.03.20. 21:52
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251
- Tartózkodási hely: Becsehely
Re: Üzemanyagellátás
Emberek!
Nagyjából beállítottam a karburátort. Kicsit füstöl de a gyertyakép az ilyen. Vegyek még el belöle, vagy szerintetek így jó.
Nagyjából beállítottam a karburátort. Kicsit füstöl de a gyertyakép az ilyen. Vegyek még el belöle, vagy szerintetek így jó.
"nem letudni akarom az utat, hanem gyönyörködni benne"
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Üzemanyagellátás
Ilyen X-akta jellegű karbihibáknál érdemes elölről kezdeni az egészet. Onnan, hogy szívótorok-tömítés ellenőrzése, esetleg pasztával összerakni, majd a karbi miszlikbe, fúvókákat, tűszelepet úszót ellenőrizni, féktisztítóval, vagy WD40-el átfújni, majd kompresszorral kilevegőztetni mindenhol, és újra összerakni.
Re: Üzemanyagellátás
Köszönöm az ajánatot de én egy kicsit odébb vagyok. Megpróbálok itt a környéken szereznii egy karbit.Mégegyszer kösz. Minden jót kiván Péter.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég